Opinii despre Selgros (Magazin de geamuri)
Selgros
sat Blejoi, comuna Blejoi, nr.1190, 107070, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Selgros, Magazin de geamuri în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Selgros
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[07h – 21h]
Duminică
[08h – 20h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Opinii despre Selgros
A. M.
au cateva produse bune, raportate la pret/calitate, dar.......politica pretului de la raft e absurda; sunt anumite produse in ambalaj de 8-10 bucati si pretul afisat e per bucata, iar alte produse ambalate la fel, au pretul per pachet; evident ca la un moment dat nu mai stii si ajungi sa te pacalesti; prbl asta e si ideea, altfel nu inteleg de ce sunt afisate asa ? Un exemplu scurt: un pachet de carioci 10 bucati are pret de raft 20 lei, iar un pachet de markere 4 bucati are pret de raft 7 lei, dar la astea pretul e per bucata, deci pachetul de markere e 28 lei. Care e ideea din moment ce nu vinzi la bucata?
A. C.
Rusine Selgros. Printre altele am cumpărat si 4 chifle dintre care doua vechi imposibil de mancat. Este penibil sa amesteci paine veche cu paine proaspata. Ați mai pierdut un client.
M. T.
Frumos,intru in magazin și cum așa trebuie sa se întâmple ,la raionul unde aveam treabă :închis -lucra un salariat .După 30 min de plimbare prin magazin -tot închis Am plecat cu mana in buzunar ! Naspa
V. F.
Un loc placut cu oameni faini. Recomand
m. m.
Deja rafturile sunt în "reorganizare după sărbători", dar se găsesc multe lucruri interesante..
D. D.
Este foarte util si plăcut să faci cumpărături aici. Pont: Aici găsești cei mai buni mici din oraș. Daca vrei carne de porc tot aici găsești "proaspăt și bun". Daca esti în tranzit si vrei sa mănânci ceva ieftin si bun- au la intrare un fast- food unde poți mânca rapid,ieftin si bun.
L. G.
Imi place Selgros, aici găsesc tot Ce mi trebuie !!!
U.
Aveau super brazi naturali la pret f bun ! Foarte înalți si bogați!
E. P.
Da, am avut succes la selgros. Am luat, cu reducere, și încălțăminte de sezon. Mă iubesc, mă respect, și mi-am cumpărat aripioare pentru picioare 😃bineînțeles, după papica. 🤫
I. D.
Au început reorganizarea și nu mai știi unde să găsești produsele pe care le cauți.
C. I.
Super atractivă și ingenioasa aplicația.
C. P.
Acum e urat k muta produsele. Gaselnița nemteasca sa nu te duci fix si sa cumperi ce ai nevoie...asa mai cauti...stai ca parca vreau si asta dk tot am vazut o...o hotie ambalata frumos...dar nu ei au inventat apa calda...ci kaufland
M. I.
Excelent. Calitate și prospetime!
N. T.
Magazinul este in curs de reamenajare...cred...oricum este destul de haotic si lipsesc destul de multe produse...
G. M.
A fost foarte bine. Am găsit toate produsele, n-a fost aglomerat, se respectă distanța între clienți, dezinfectant peste tot, personalul drăguț.
E. A. S.
Mi-a plăcut, atmosfera de calm, angajați drăguți.
E. P.
Sunt client Selgros de mult timp. Dar sunt indignat de atitudinea casierilor. Din cauza faptului că o doamnă casier nu a reușit să scaneze codul unui produs, când i-am spus că vreau produsul și aștept să îl plătesc, mi-a răspuns: "și eu ce să vă fac?" Ar trebui să mai lucrați la aspectele astea. Nu e treaba clientului să verifice dacă pe produsele voastre codurile sunt sau nu bune. Clientul vine să cumpere și să aducă bani la Selgros. Nu să asculte replicile lipsite de respect ale casierilor (sau ale celorlalți angajați).
P.s.: observ că echipa Selgros răspunde doar recenziilor favorabile...
E. T.
Totul este in organizare,sunt raioane goale dar salariații se învîrt pe acolo sa aranjeze.dar cu încetinitorul.
Despre preturi sunt mai ridicate la unele produse chenar si cu 4 lei
Marfa e proaspătă la carne si variată.
Una peste alta a fost bine,am gasit ce căutam.
A. M.
Un supermarket ideal, aprovizionat foarte bine, este aproape imposibil să mergi la cumpărături aici, și să nu fi mulțumit! Felicitări pentru buna organizare!
M. E.
De câte ori mă duc la Selgros să îmi fac cumpărăturile si apoi mă uit în coș și pe factură plec cu senzația că am fost păcălit. Socoteala de la raft nu are nici o legătură cu cea de la casă.
D. D.
Ofer acestui magazin -10 stele. De ce? Pentru că azi am fost la ei, la cumpărături și nu m-au lăsat să intru, pentru că nu am vrut să fiu scanat.
Am cerut să vorbesc cu director, patron al acestui magazin și nu au vrut să-l deranjeze. Păi, măi directoraș, în primul rând, nu ai voie să mă scanezi dacă nu vreau. Am cerut portarului să-mi arate acreditarea de la DSP că este autorizat să mă scaneze. Am cerut certificatul de omologare al aparatului. Nimic din ce am cerut nu mi-a fost prezentat. Dacă nu primesc în 24 ore aceste documente, mă văd obligat să vă dau în judecată pentru îngrădirea dreptului de a face cumpărături. În loc să vină directorul a venit un alt portar, chipurile șef de tură, pe numele Petrea Bogdan, de la firma Agro Security. Cer ca și această firmă de portari să prezint decizie valabilă de la DSP, cum că angajații acestei firme sunt autorizați să scaneze oamenii.
În plus, conform studiilor medicale făcute de-a lungul anilor, verificarea temperaturii se face doar cu termometru omologat, la subrațul mâinii sau rectal. Al doilea la mână, nu se i-a temperatura atâta timp când pacientul, omul, este venit de pe drum, de la căldură, sau are simptome de stres.
Răspuns prost. Ordinul este ilegal. Dacă este publicat în MO, nu-l face legal. Orice persoană care pierde un act, îl declară în MO. Asta ce înseamnă, că devine lege !? Deci, ați încălcat legi Constituționale și nu sunteți în stare să prezentați documentele cerute.
G. N.
Binișor raport calitate preț. Se reamenajeaza magazinul și găsești greu lucrurile de care ai nevoie.
A. B.
A fost reamenajat partial.
P. F.
Produse alimentare calitative din orice categorie, carne, lactate, sucuri si alte bauturi, etc.
G. V.
Momentan magazinul este în reamenajare, dar găsești toată gama de produse de până acum.
D. S.
Un magazin pe gustul meu!
a. s.
Bine aprovizionat..Personal deosebit ..
C. T.
E ok de moment ..
D. D.
Aerisit,curat,preturi ok!
J. x.
Super ok, parcare acoperita, nu e aglomerație, preturi acceptabile, atmosfera plăcută, găsești ce îți trebuie și au cei mai buni mici :)
c. m.
Magazin curat, persoanal ok
f. p.
Foarte bun magazin...
k. S.
Pur si simplu fantastic 🥳
b. c.
Fara aglomeratie.
c. a.
Super magazin, un exemplu!
p. m.
Atmosferă plăcută, muzică bună, găsești tot ce dorești, de buna calitate și prețuri bune!
M. E.
O nouă așezare ..
G. D.
Prețuri mult mai bune in comparatie cu alte magazine!!
m. r.
Vine aprovizionat, bine servit,produse de calitate cu prețuri accesibile !
d. s.
Îmi place că au marfă diversificată și magazinul este aerisit!
E. S.
Bună organizare pentru menținerea siguranței anti Covid 19
R. B.
Dezastru,LA stand un pret,LA casa alt pret produsul cumpărat cu elemente lipsa ,daca nu esti atent te trezesti acasa ca nu l poti folosi ,am refuzat de la standul de proba.
L. A.
Bine aprovizionat, dar preturile afișate fără tva, iar la casa iei teapa zdravănă! Nu e corect deoarece la casa plătești tva...
R. N.
Doresc să le mulțumesc celor de la Selgros Ploiești pentru promptitudinea cu care au rezolvat problema pe care am avut-o. Practic, am uitat un produs pe banda de la casă iar aceștia după ce au vizionat pe camerele de supraveghere, mi-au dat un alt produs. Respect celor de la Selgros Ploiești !
M. P.
Cel mai bun somon! Marțea și joia aduc pește proaspăt!
C. P.
5 stele
C. D.
Este o altă organizare
S. I.
Magazinul,cu produse pentru toate buzunarele și mici f f buni și preț bun.
Y.
La Selgros merg întotdeauna cu drag .
f.
Ar fi bine daca n-ar fi rau!
Se pare ca problemele cu cardul de acces nu s-au rezolvat nici pana acum. Aveam card ( format vechi) de cand s-a deschis magazinul iar in urma cu aprox.2 ani m-am dus cu stampila, certificatul de inregistrare fiscala pentru eliberarea cardul format nou.Zis si facut. Cand am revenit cardul nu mai era utilizabil deoarece ar fi fost blocat de ANAF.???!!! S-a eliberat un card pe persoana fizica. Dupa un interval de timp am revenit cu stampila si certificatul de inregistrare fiscala pentru a face o alta cerere si mi-a fost eliberat al 3-lea card. Parea ca totul s-a solutionat. Asta pana ieri cand am fost cu sotia ( card nou eliberat tot pe baza unei cereri, stampile si certificat fiscal ) in urma cu aproximativ 2 luni. Era prima oara cand incerca sa-l foloseasca . Si ea a avut cardul format vechi de la deschiderea magazinului. Surpriza a fost la casa: nu a putut fi folosit si am fost indrumati " in fata" la fetele de la intrare. Acolo am descoperit ca , cu toate ca in urma cu 2 luni i-a fost eliberat un card nou, s-a trecut CIF-ul vechi de 15 ani (care nu mai exista) si nu cel de pe certificatul de inregistrare fiscala, pe care culmea o aveau in copie la dosar. Aveti stampila ca sa faceti cerere pentru un card nou??? Bineinteles stampila societatii nu este permanent la purtator.Asta inseamna un nou drum cu stampila, certificatul, facuta cerere si eliberat alt card care va fi sau nu va fi valabil.
Multa neseriozitate.
Din acest motiv acord doar 1 stea ( deoarece nu se poate mai putin) si aproape sigur, cumparaturi de la Selgros nu vor mai avea loc.
M. D.
Foarte bine
l. o.
Bătaie de joc .. controlul final nu il mai face nici un selgros din țară.. stăm si asteptam ca un plictisit de paznic sa verifice dupa facturi ...nici macar habar nu are sa se uite in factura...faptul ca suntem singurul oraș care suntem deja etichetați ca posibili hoti .. domnul director citeste oare ceea ce scriem ??? Mentionez ca nu am nici un interes comercial in relatia cu selgros ... sunt un simplu client care vin des pentru ca toate sunt la un loc
N. T.
Un dezastru
G. S.
Aprovizionat.
t. u.
Un supermarket modern, cu produse de calitate si angajati civilizati.
D. M.
Preturi foarte mari!
C. M.
Din 16 case sunt deschise 4. Bătaie de joc , în condițiile in care la fiecare casa sunt minim 10 persoane.
V. M.
Se tot lucrează, se modernizează
F. N.
Minunat...
I. M.
Am vrut sa returnez un produs si nu am intampinat nicio dificultate.
i.
La raionul pește... 👍
N. F.
Tot ce vrei și preț super avantajos ! Recomand
F. M.
Dezamăgire totală
t. d.
Este ok,dar nu înțeleg de ce nu merge aplicația.
C. D.
Nu e aglomerat, e curat, personal amabil!👍
V. M.
Recomand
f. s.
Nu mai sunt mici!!!
p. l.
Magazinul pare ok pentru ca accesul fara masina este dificil si nu este agomeratie. Lucruri ok: raionul de pestr, raionul de semipreparate. Lucruri groaznice: casele de marcat ( ca sa para aglomerat deschid cit mai putine), atitudinea aroganta si imfumuranta a sefilor care traiesc pe alta lume, raionul suburban de legume si fructe, produsele lactate si mezelurile expirate sau in prag de expirare si nu in ultimil rand atitudinea celor de la paza sub orice critica. Cum zice un clasic in viata "niste tarani". Asta este acest magazin cu un plus pentru angajatii care nu fumeaza in magazin. Fumeaza pe terasa. Fumeza toata ziua. Bravo lor!
L. B.
Preturi bune
L. P.
Bunataturi de Selgros !Minunat!
A. C.
Super!
D. M.
Super, super.
M. P.
Super
A. V.
Super
I. T.
Astăzi am fost la cumpărături im magazinul din Ploiești. Magazinul arata impecabil, bine aprovizionat. Carnea bună, pâinea caldă iar la zona de pește totul este curat și produse diverse si proaspete. Felicitări întregii echipe!
R. E. s. V.
Aproape tot ce am nevoie la un loc. As fi vrut să găsesc și chitanțiere in 3 exemplare..in rest totul ok
V. D.
Frumos
V. G. W.
Fain
c. E.
Preturi bune la electrocasnice . Am beneficiat de-a lungul timpului de foarte multe reduceri la toate produsele.
C. M.
aveti grija ca se fura la factura introducand alte produse sau pretul de la alte produse(unpac de margarina la pret de farfurii, un ceai de 0.5ml la un bax de apa dorna, un set de farfurii la 10lei set il trece de 6 ori, etc
P. I.
Preturi fffffoarte acceptabile mai ales la alimente, produse la preturi bune
A. D.
Aparatura si scule profesionale de bucatarie.
c. s.
Super ok, preturi ok, personal amabil.
B. C.
Prețuri bune doar la anumite produse
J. D.
Se poate și mai bine
C. S.
este ok
I. P.
Super !
G. F.
Personal amabil.
M. H.
(Tradus) Apreciez că găsesc aproape totul acolo. Apreciez, de asemenea, efortul pe care îl depun în renovarea locului, extinderea acestuia și, prin urmare, făcându-l o experiență excelentă pentru cumpărători. În aceste perioade de încercare, nu sunt multe locuri unde să mergi. Drept urmare, doriți ca experiența dvs. de cumpărături să fie cât mai netedă. Acesta este motivul pentru care nu-i pot da o stea de cinci.
Există întotdeauna loc de îmbunătățire. De exemplu: aș lua în considerare angajarea unui schimb de noapte pentru pregătirea rafturilor. Faceți livrările seara și asigurați-vă că rafturile sunt ambalate atunci când deschideți dimineața. Este obositor să fii blocat în mod constant accesul din cauza stivuitoarelor. Face obositoare experiența de cumpărături. De asemenea, mă face să vreau să renunț la cumpărarea articolelor din cauza timpului de așteptare inutil. În calitate de proprietar al magazinului, acest lucru înseamnă o mulțime de bani lăsați necheltuiti în centrul dvs. comercial. Nu este o rușine!
Mai mult, în timpul sărbătorilor, asigurați-vă că fiecare ghișeu este deschis. Săptămâna trecută, mi-au trebuit 30 de minute să duc alimentele în cărucior și alte 45 la tejghea, așteptând la coadă. Nu rece.
Etichetele de preț ar putea utiliza, de asemenea, îmbunătățiri. Dintre voi verificați secțiunea de iaurt, este imposibil să știți care este prețul pentru care recipient de plastic. Acest lucru nu se limitează doar la acea secțiune.
Una peste alta, e în regulă. Cu toate acestea, standardele nu trebuie doar impuse, ci și menținute. Menținerea lor este cea mai grea parte dintre toate. Asigurați-vă, în timp ce vă concentrați asupra extinderii, că experiența oamenilor se îmbunătățește și în loc să diminueze.
Îmi pare rău că a trebuit să o pun acolo. Doar m-am gândit că nu trebuie să-ți lasi niciodată garda jos. Complacența este ruina tuturor și progresul nu înseamnă neapărat mai bun, ci diferit.
(Original)
I appreciate that I find almost everything in there. I also appreciate the effort they are putting in renovating the place, expanding it, and, therefore, making it a great experience for the shoppers. During these trial times, there aren't a lot of places to go. As a result, you want your shopping experience as smooth as possible. This is the reason why I cannot give it a five star.
There's always room for improvement. For example: I would consider hiring a night-shift to prepare the shelves. Have deliveries done in the evening and make sure the shelves are packed when you open in the morning. It's tiring having to be constantly blocked access due to forklifts. It makes the shopping experience tiresome. It also makes me want to give up buying items due to the useless waiting time. As an owner of the store, this means a lot of money left unspent in your shopping mall. Isn't that a shame!
Moreover, during holiday times, make sure each counter is open. Last week, it took me 30 minutes to get the groceries in the trolley and another 45 at the counter, waiting in line. Not cool.
The price tags could also use improvement. Of you check out the yoghurt section, it's impossible to know which price is for which plastic container. That doesn't restrict itself to that section only.
All in all, it's alright. However, standards need not only be imposed but also maintained. Maintaining them is the hardest part of all. Make sure, while you're concentrating on expanding, that people's experience improves as well instead of diminishing.
I am sorry I had to put it out there. Just thought you should never let your guard down. Complacency is the ruin of everything and progress doesn't necessarily means better, just different.
C. G.
(Tradus) Marfă de bună calitate, varietate mare, prețuri bune, remodelare frumoasă
(Original)
Good quality merchandise, large variety, good prices, nice remodeling
A. S.
(Tradus) Am vrut să mă înregistrez ca companie, dar mi s-a cerut să prezint documente și ștampila în original (!). Sistem foarte vechi! În mod normal, dați doar numărul de înregistrare și toate informațiile pot fi preluate din baza de date națională.
În general scumpe, dar au unele oferte dacă cumpărați cantități mari.
Puteți găsi alimente în containere imense (pentru restaurante, companii etc.)
(Original)
I wanted to register as company but i was asked to present documents and stamp in original(!). Very old system! Normally you just give your registration nr and all info can be retrieved from the national database.
Generally expensive, but they have some offers if you buy big quantities.
You can find foods in huge containers (for restaurants, companies etc)
I. V.
(Tradus) pensiune completă
(Original)
Fb
C. P.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
e. b.
(Tradus) Am găsit haine de bucătar. Și am cumpărat și ceva mâncare
(Original)
Found chef's clothing. And we also bought some food
R. I.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
a. s.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
n. N.
(Tradus) Bine!
(Original)
Ok!
m. f. r.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. G.
(Tradus) FB
(Original)
FB
L. C.
(Tradus) Nota 10
(Original)
Nota 10
S. D.
(Tradus) Superrr
(Original)
Superrr
B. J.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. S.
(Tradus) Misto
(Original)
Cool
B. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. M. B.
D. C.
D. A.
M. M.
M. M.
M. R.