Opinii despre HUAWEI Authorized Service Center București (Magazin de geamuri)
HUAWEI Authorized Service Center București
Bulevardul Nicolae Bălcescu 23A, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre HUAWEI Authorized Service Center București, Magazin de geamuri în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de HUAWEI Authorized Service Center București
Luni
[10h – 19h]
Marți
[10h – 19h]
Miercuri
[10h – 19h]
Joi
[10h – 19h]
Vineri
[10h – 19h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre HUAWEI Authorized Service Center București
M. M.
Servicii impecabile :)
Gata manopera in mai putin de o ora, comunicare excelenta, personal amabil, multumesc dlui Avram de la ghiseul 2
S. I.
Bună seara.
Am un telefon Huawei Nova 5T,achiziționat de la Orange în urma cu 6 luni...Este în garanție... De duminica seara mi-a dispărut semnalul, puteam apela doar numere de urgenta.
Luni dimineață am sunat la relații clienți Orange, mi s-a spus ca ar fi bine sa schimb cartela Sim, poate este demagnetizata, am fost într-un magazin Orange, am schimbat Sim-ul, dar degeaba... Problema nu s-a remediat.
Singura soluție a fost service-ul Huawei.
Am avut mare noroc!!!
Începând cu recepția, cele trei domnișoare care preiau clienții și întocmesc fisele de service și ulterior tehnicienii și întreaga echipa,care m-au ajutat în remedierea problemei,acesti oameni sunt mai mult decât ospitalieri, profesioniști și promiti!
Norocul meu se numește Adrian Paval!Domnul care mi-a preluat telefonul!
Menționez ca în momentul în care am ajuns în service nu aveam absolut niciun backup pe telefon, nimic... Datele toate se pierdeau, pentru ca mi s-a explicat ca schimbându-se interfață, senzorul de semnal, informațiile se vor pierde...
Toate mulțumirile ii revin d-lui Paval Adrian, care a luat cele mai bune decizii, a salvat datele personale, a făcut tot ce s-a putut pentru recuperarea acestor date atât de importante! Luni, 18.01...4 ore, astăzi încă 4 ore...I-am chinuit puțin,dar singura nu m-aș fi descurcat cu telefonul.
Ii mulțumesc pentru răbdare și profesionalism!
Dar astăzi, am telefonul perfect funcțional, interfață noua și cu toate datele salvate de pe vechiul dispozitiv.
Eu sunt client Huawei, cei din familie, la fel... Este a 3 a interacțiune cu acest service!!! Impecabili, de la recepție, la preluare si rezolvare produs, tehnicieni, întreaga echipa!
Felicitări pentru atitudine!
Stand atâtea ore, așteptând transferul datelor, am putut observa interacțiunea clienților cu echipa Huawei din Str. Bălcescu, București.
Ajuta absolut pe toată lumea, necondiționat cu mare profesionalism!
Dacă toate reprezentantele ar proceda la fel, am ajunge departe!
Va mulțumesc foarte mult, tuturor, va mulțumesc și pentru cadou, ma bucur ca v-am cunoscut!
Și țineți-o tot așa!
Ioana
L. N.
Super
Un pic cam incomod ca se așteaptă afara
In rest totul a fost super
I. D.
M am dus pentru a mi înlocui ecranul și display-ul pt un p20 lite. Prețul prezentat a fost de 400 de lei, dar femeia de la ghișeu mi a zis sa vin după crăciun ca o sa fie reducere la 300 de lei. Am revenit după crăciun cu aceeași problema și mare mirare ca prețul era de 145 de lei fără sa fie menționată vreo reducere. M am întors după o ora pentru a ridica telefonul și angajata respectiva mi a zis ca placa de baza și sub placa de baza erau sparte și ca reparațiile ajungeau la 895 de lei (în cazul în care prețul telefonului a fost de 980 de lei). Telefonul meu funcționează impecabil, sistemul nu are nicio problema. Doar ecranul este spart uneori se schimba culorile ecranului din cauza display-ului. Dacă as fi avut placa de baza sparta și subplacs nu cred ca as mai fi reusit sa utilizez acest dispozitiv. ȚIN SA MENȚIONEZ CA M AM ÎNTORS CU SPATELE CURBAT ȘI RIDICAT ÎNTR UN COLT!!!
Mulțumesc celor de la Huawei pentru serviciile excelente oferite. Lăsați va de job.
Ms pwp
P.
in continuare service huawei isi bat joc de clienti huavei
am facut o reclamatie in legatura cu un telefon p40lite care a luat apa si mi.au trimis un raspuns de toata jena ... cu o poza in care sunt doua telefoane diferite ...
in cea din dreapa este intredevar telefonul meu dar cea din stanga este cu totul alt telefon
nu au pic de jena in a insela clienti huawei
am sunat si le,am atras atentia cu acea poza si inca astept un raspuns de 10 zile de la superiori ...
NU VA CUMPARATI TELEFOANE HUAWEI ... telefoanele sunt cat se poate de bune dar service-ul este de toata jena ...
nu mai vreau in viata mea telefoane HUAWEI ...
ne faceti tara de ras ... (specialistilor de service huawei )
sper sa ajung in alta tara cu telefonul la un service care isi respecta lclientii huawei ... rusine sa va fie ...
E. S.
Absolut ok, destul de safe organizată distribuirea clienților, personal amabil, pentru ce am avut nevoie, prețurile au fost corecte.
A fost prima mea experiență cu service-ul Huawei, sper să fie așa tot timpul.
Ciudată, totuși politica de returnare... Practic nimic achiziționat nu se poate returna, chiar dacă nu se potrivește sau nu este conform așteptărilor. Nu există variantă de cumpărare online.
A. D.
Am ajuns la service pt a schimba bateria si display-ul unui Huawei Mate 20 Pro pe garantie. Am facut programare telefonic, m-am prezentat la timp si in fix o ora, telefonul meu era gata iar angajatii au fost foarte draguti si mi-au inlocuit si alte 2 componente extra deoarece aveau urme de uzura. Am ramas foarte placut surprins, nimeni la garantie nu ofera suport pt daune estetice. Servicii ireprosabile si , din experienta personala, incomparabile cu serviciile altor brand-uri.
G. F.
Felicitari intregii echipe HUAWEI! Un service professional cu un timp de reactie asupra echipamentului in mai putin de o ora. Bravo dragilor pentru ceea ce faceti! Oricand voi reveni cu placere! PS Multumesc pentru cadoul oferit la plecare! Nota 10 cu multi de ++++++!
G. L.
Personal amabil și bine pregătit. O experienta plăcută. Felicitări țineți-o tot așa.
u. a.
Servicii ok. Am primit indicații suficiente la tel, preț ecran +manopera și faptul ca exista service în N Bălcescu 23. Un minus =faptul ca pe site exista mentiunea "activitatea este suspendata". Exista activitate la sediu :) pt ca am fost azi 11.feb 2021 la sediu pt verif telefon.
M. M.
Super mulțumit. Am rezolvat problema într-o ora. Au avansat foarte mult. FELICITĂRI 😘
C. C.
Buna ziua,
Sunt in situatia in care am ajuns de 4 ori cu telefonul la ei si de fiecare data defectul apare dupa o zi de utilizare, NU SUNT SERIOSI SI NU II RECOMAND.
Initial am ajuns cu o baterie umflata asa de mult incat a deslipit capacul de pe spate si l-am luat de la ei fara sunet in difuzor.
Am ajuns pe la service de inca 3 ori si dupa o zi de utilizare telefonul tot fara sunet.
Ultima oara le-am cerul inlocuirea dispozitivului conform legii si nici maca nu au stat la discutii cu mine sa imi expice de ce nu mi-l inlocuiesc.
Voi implica organele abilitate intrucat nu mai suport lipsa de respect de care dau dovada.
Update 10.11.20.
am sunat conform instructiunilor oferite si astept rezolutia.
Update 26.11.20
Nu am mai primit nici un raspuns.
Update 07.12.20
Am dus telefonul in acelasi service si le-am cerut inlocuirea disozitivului intrucat are mai mult de 3 intrari in service.
Am primit telefon la schimb si astept rezolutia.
Update 10.12.20
Astazi am ridicat noul telefon de la service impreuna cu un voucher simbolic.(s-a inlocuit disozitivul)
Imi pare rau ca a durat asa de mult sa ajungem la un consens dar totul este bine cand se termina cu bine.
Va multumesc frumos.
Cu stima,
Catalin
B.
Buna ziua am fost cu un telefon Huawei p20 lite cu ecranul spart . Prima data mi a spus ca inlocuirea ma va costa 300 sute de lei si a doua oara cand am fost 150 de lei.Am zis ca este mai bine si la jumatate de pret..dar dupa cateva minute sunt informat ca defapt placa de baza este sparta si ca ma va costa 900 de lei. Am zis ca nu se poate si am plecat cu spatele stricat si cu telefonul resetat.Urat!
R. R.
O echipa primitoare si foarte serviabila, servicii rapide si eficiente.
L. J.
Echipa foarte profi, am avut numai interactiuni ok, am apreciat ca intr-o sambata au stat peste program ca sa termine pe toata lumea.
A. O.
Nota 10. Cel mai bun service! M-am dus cu telefonul praf, ecranul spart, distrus, nu mai raspundea la comenzi. Deja ma gandeam ca ori nu se mai poate repara, ori e mai rentabil unul nou. A fost gata reparat intr-o ora! Iar pretul a fost mult mai bun decat puteam sa sper, sa visez sau sa imi imaginez. Recomand.
f. b.
Personal amabil, calificat, servicii rapide, diagnostic corect, tot ce trebuie, recomand cu încredere :)
i. d.
Se lucrează profesional, curat și la timp, servire bună
Fetele de la serviciul Customer, puțin mai atente, eficienta 99%
C. B.
Totul a decurs bine. Se putea puțin mai repede.
Am reparat un P20 Pro cu 390 lei.
Am înlocuit spatele și camerele.
V. S.
Personal super profi, preturi mai bune decât la ateliere no name, cam aglomerat
M.
Cel mai bun si rapid, am avut de mai multe ori nevoie si totul a mers foarte profesionist si rapid. Bv Huawei ptr asemenea servicii
C. U.
Se mișcă bine la reparații, însă prin telefon primești informații greșite, angajații nu cunosc ofertele în timp real
V. M.
Va face-ti treaba foarte bine! Meritati totul!
C. D.
Mi-au schimbat bateria pe garanție la al meu p20 pro și sunt foarte mulțumit de cum au lucrat.
Recomand cu încredere HUAWEI Customer Service Center București.
G. D.
Promptitudine si reparații conforme.
Am înlocuit acumulatorul unui P20pro cu trei luni înainte de finalul perioadei de garanție.
A. D.
Fff aglomerat, deschideti mai multe case de preluare a telefoanelor pe garantie. In rest ok!
Z. C.
Locul in care problemele tehnice se rezolva prin o "curatare".
Problema a fost cu o pereche de Free Buds, la care o casca se descarcă după aproximativ 10minute și are momente cand se aude înfundat.
Lăsat Buds urile la receptie si revenit peste O Oră - timp în care tehnicienii au avut timp să le verifice.
Verdict- căștile au fost curățate și bateria este in parametrii normali. (Ajuns acasă la un simplu play pe youtube bateria se descarcă 40/50% in 4,5 min )
Apreciez constatarea motiv pentru care nu mi permit sa revin și să recomand.
C. C.
Foarte prompți! In jumătate de oră, problema era rezolvată (ecran schimbat).
E. B.
In 2 ani am schimbat de 3 ori display-ul! Pata galbenă! A patra oara când am avut aceeași problema.... Ups ecranul microscopic atins! Mamă... belea! Nu se poate! Asta e... Schimbam marca! Acum sincer regret ca sunt la a 4 serie de Huawei... dar relatia cu un client fidel lasă de dorit! O zi buna!
n. c.
Super buni și profesioniști în recomand
S. B.
Nesimțire crunta din partea angajaților! Am luat bilet de ordine si am constatat ca eram primul la rand dar cu toate astea am așteptat 50 de minute afară pana m-am enervat si am plecat. Rușine!!!
C. M.
Nota 10!de fiecare data mulțumit de serviciile oferite! Prima data am fost cu ub P30pro si mi s a remediat problema p garanție (mi a fost înlocuit inclusiv capacul bateriei). A 2 a oara am venit cu un P10 si doamna a fost foarte amabila. Mi a curatat mufa telefonului fara costuri. Spor!
S. S.
DEZONORANT! O firma mare cu service și piese de proasta calitate la preturi duble. Ocoliți cu încredere acest service.
e. m.
Am cumparat un Huawei mate 20 de la Altex. In perioada de garantie acest telefon sa curbat in zina bateriei. A fost trimis la garantie si am avut surpriza ca expertii de la service sa-mi comunice ca telefonul sa indoit din cauza ca avea display contrafacut. A mai fost constatata si lipsa castii in care vorbeam cu apelantu. Bineinteles aceasta era in telefon. In raportul de service se mentioneaza ca din vina mea sa indoit telefonul si ca atarr pierd garantia. Constatare vizuala nici decum sa se desfaca telefonul sa se constate daca sigiliile au fost violate. Nu cumparati aceste produse sunt doar fake-uri
A. M.
Foarte prompti, extraordinar de amabili! M-au ajutat cu schimbarea bateriei în garanție dar au descoperit și alte defecte reparate tot în cadrul garanției! Magazinul arată foarte mișto, locația din centru e de 5 stele!
L. M. J.
Personal amabil. Mi-au rezolvat problema in 40 de min 👍🏻
C. C.
Impresie ok, cu observații, după vizita la ei cu un Mate 9 la care s-a ars placa de bază. Nu am nimic de comentat la manoperă, după schimbarea plăcii și a bateriei nu există semne ale intervenției, telefonul se prezintă "ca nou" așa cum l-am adus.
Observația mea este că cu noua placa de bază telefonul nu găsea niciun update la android, astfel că am fost pus în situația de a folosi un telefon cu android 7 și securitate google de la începutul lui 2017, în condițiile în care acest model a beneficiat de 2 update-uri majore până la android 9 și corecții de securitate iulie 2019. Să înțeleg că placa de bază instalată nu este tocmai ceva original și de aia nu vede niciun update, sau este pentru altă regiune?
Normal ar fi fost să mi se dea telefonul cu ultima variantă de android disponibilă pentru modelul respectiv.
Am rezolvat aceasta problemă pe riscul meu cu firmware finder din google play :(
A. G.
Prezentat produs, verificat, primit negatie. Totul in mai putin de o ora.
c. u.
Profesionalism. Personalul orientat spre nevoile clientilor. Recomand.
I. D.
Promti, calitate!
S. G. R.
Aici sunt numai profesioniști. Nu se face rabat de la nimic. Oameni dedicați.
A. F.
UPDATE la review:
Sunt în continuare bătaia de joc a Huawei Service!!
După cum se poate vedea din răspunsul primit de la service, am fost direcționat să sun la ei, pentru că vor verifica amănunțit.
Ce minciună și bătaie joc!!!
Nu am fost contactat până luni 07.09.2020, după-amiază.
Am sunat eu. Bineînțeles, operatorul, după ce a consultat fișa de service, habar nu avea despre vreo verificare amănunțită.
Nu a putut decât să trimită solicitare la service, urmând să revină cu telefon în aceeași zi, pe 07.09. sau a doua zi, pe 08.09.2020.
Bineînţeles, nu m-a sunat nimeni !!!
Pe 08.09.2020, după ora 16:15 am sunat eu din nou.
Bineînţeles, operatoarea din call-center habar nu avea despre verificări/informaţii. A contactat pe cei din service şi nu mi-a putut comunica decât că, dacă nu sunt de acord cu costul iniţial, îmi vor restitui telefonul.
Care cost, 1063 lei sau mai mare, necomunicat după 4 zile?
Am cerut expres să îmi fie returnat telefonul până pe 10.09.2020 (2 zile, suficient pentru curierat). Mi s-a răspuns că se transmite solicitarea în service şi voi fi contactat.
Contactat pentru ce şi când?
Dacă nu vreţi să îmi efectuaţi reparaţia solicitată de mine şi aveţi o politică lipsită de respect, daţi-mi telefonul înapoi.
Este bunul meu !!! Îl vreau înapoi în starea în care l-am trimis. Funcţional, cu displayul uşor curbat şi ieşit din capac. Dar funcţional !!!
REVIEW:
Vă bateți joc de oameni.
Am trimis în service un Huawei Mate 9 cu probleme la display și la camera spate (nu focalizează).
Înainte de a-l trimite, mi s-au comunicat telefonic prețul de 180 de lei pt display plus 60 de lei manopera. Estimativ.
Ok, urma să mi se spună telefonic prețul de service pentru cameră.
Am fost sunat azi, 04.09, și mi s-a comunicat suma de 1.063 lei, pentru display, capac din spate și toate camerele, față și spate.
Am sunat înapoi să întreb de ce se schimbă și camera din față, care funcționează normal.
După ce m-a ținut în telefon în așteptare peste 5 minute, operatoarea ANDA mi-a spus foarte senin, cu totală detașare, ironic și lipsit de empatie, că se schimbă toate camerele, pt. că sunt interdependente.
Mai mult, s-a comis o eroare umană, nu s-au luat în calcul toate camerele și prețul va fi puțin mai mare.
Așa ceva...!!!!!
Am cerut să se schimbe doar displayul și capacul, pentru că mi se pare disproporționat prețul pentru camere față de durata garanției de doar 6 luni.
Operatoarea ANDA mi-a răspuns sec că ei nu fac reparatii parțiale.
Ori repară tot ori nu repară nimic !!!
POFTIM???!!!!!
E vina mea că am reclamat defect la cameră. Ea m-a liniștit total, spunând că oricum se verifica, chiar dacă nu reclamam. Serios? Verificați voi zoomul camerei de pe spate.
Cum să fie mincinosul?
Și, la alt Huawei trimis în garanție în service, de ce nu ați verificat tot și ați reparat doar ce am reclamat?
În viața mea nu am primit de la un service refuz de reparații pe motiv că sunt doar parțiale.
Poate nu mai vreau să folosesc camera. Care e problema voastră??
Să vă fie rușine.
Am 4 telefoane și o tabletă de la voi : Huawei Mate 8, Mate 9, Mate 10 pro, Mate 30 pro și Mediapad 5. Nu știu câți astfel de clienți persoane fizice aveți.
Să îi fie rușine operatoarei ANDA pentru modul sec și aș spune, pe alocuri, nesimțit de adresare. Când am întrebat dacă e normal să mi se ceară, pe reparații totale impuse forțat, bani ca pentru un telefon nou, a răspuns sec DA.
Nu e normal domnilor să vă bateți joc de clienți și să impuneți reparații totale de piese, dacă ei doresc și vă roagă să schimbați doar displayul și capacul, reparații rezonabile ca sumă, astfel încât un copil să folosească dispozitivul pentru școală online și navigare, fără poze.
Avem și alte dispozitive pentru poze, după cum v-am precizat mai sus.
Chiar vă bateți joc de noi cu politica asta. Clar integritatea displayului este în interdependență cu capacul, dar nu are nici o legătură cu camerele.
Unde este reparația parțială, că nu înțeleg conceptul. Sau, poate, nu îl înțelegeți dvs.?
Rușine, nota 0 e prea mult pentru politica de service și răspunsurile operatoarei.
G. S.
Totul a decurs foarte repede. Nu am asteptat mult să predau telefonul in service iar reparația a durat maxim 1 ora.
d.
in continuare service huawei isi bat joc de clienti huavei
am facut o reclamatie in legatura cu un telefon p40lite care a luat apa si mi.au trimis un raspuns de toata jena ... cu o poza in care sunt doua telefoane diferite ...
in cea din dreapa este intredevar telefonul meu dar cea din stanga este cu totul alt telefon
nu au pic de jena in a insela clienti huawei
am sunat si le,am atras atentia cu acea poza si inca astept un raspuns de 10 zile de la superiori ...
NU VA CUMPARATI TELEFOANE HUAWEI ... telefoanele sunt cat se poate de bune dar service-ul este de toata jena ...
nu mai vreau in viata mea telefoane HUAWEI ...
ne faceti tara de ras ... (specialistilor de service huawei )
sper sa ajung in alta tara cu telefonul la un service care nu isi bate membrul de clientii huawei ... rusine sa va fie ...
G. P.
Personal foarte amabil, servicii de calitate recomand 👍
S. A. G.
Am cumparat un huawei MATE 30 PRO anul aceasta la precomanda si de la ultimul update nu mai merge semnalul cum trebuie, odata la doua ore cade si trebuie sa dau restart la telefon...extraordinar de frustrant in conditiile in care folosesc telefonul pt business si am ratat o grmada de apeluri. Chiar in acest moment in care scriu a cazut dinou semnalul la Sim 1 si am facut si un print screen. Am sunat la ei si mi-au spus sa resetez telefonul din fabrica fara sa le pese ca imi ia timp din timpul meu si mai mult sa stau sa introduc dinou toate parolele, bancile etc... Luni am sa le fac o vizita la garantie deoarece telefonul este Inca in garantie. Un lucru este cert indiferent de solutionare nu voi mai achizitiona huawei pe viitor. Am avut si in trecut huawei am fost multumit Insa discutia cu call center-ul si Indiferenta M-a lasat rece.
M. C.
Foarte elegantă locația, bine organizată, service foarte pregătit, problema mea ,rezolvata intr-o oră, și mi s-a înapoiat telefonul reparat împreună cu piesele schimbate .
C. O.
Servicii rapide, personal amabil și competent!
M. P.
Nu recomand service-ul Huawei.
Am trimis anul trecut un telefon p20lite pentru înlocuirea display-ului, contracost. Telefonul mergea bine, nu avea alte probleme. Dupa ce l-am primit, telefonul se restarta.
L-am retrimis iar pentru constatare si verificare si supriza, sunt sunata sa mi se spuna ca este defectă placa de baza, care costa 1100 de lei, motiv pentru care am refuzat să il repar, pentru ca era mai ieftin sa cumpăr telefon nou. Din pacate, am avut incredere in tehnicianul de la service si am cumparat din alte surse o placa de baza. Dupa ce am inlocuit-o, telefonul meu tot se restarteaza. Deci nu era placa de bază.
Iar eu am ramas cu banii dati si pe display nou si pe placa de baza.
D. I.
Pacient mort ,operația reușită ,cam așa este experiența la acest service
C. M.
Prima si ultima experienta cu huawei. Am un p20 pro si de aproximativ 1 saptamana nu mai pot folosi amprenta (da, I-am dat si reset) si de alte cateva luni probleme cu microfonul. Citind cateva review-uri vad ca nu este ceva nou. Sun la huawei si sunt indrumat sa merg cu telefonul in service (device-ul fiind in garantie). Zis si facut. Ajuns acolo aflu ca defapt device ul nu mai este in garantie, pe motiv ca are display-ul spart. Asta insemnand o zgarietura de nici 2mm intr-un colt. Zic, ok. Dar problemele software? Din pacate toate sunt in aceeasi oala. Buuun. Cu alte cuvinte eu am un telefon cu buton si senzor de amprenta pe care nu le pot folosi si aparent... E vina mea. Mi-au propus sa schimb display-ul. 1000 si ceva de lei. O gluma... Nici la apple nu au scorurile astea. Concluzie : nu-ti lua in Huawei. Te trezesti in garantie fara garantie. Trist este ca in rest, totul e super. Nu intelegeam de ce toata lumea urla ca sunt tepari. Telefonul se misca super. Acum inteleg. Durata de viata 1 an jumate. Garantie cred ca iti dau doar daca il ti in cutie.
EDIT: am sunat. nu s-a rezolvat absolut nimic. nu impresionati pe nimeni cu copy/paste-uri in care pretindeti ca va pasa de clienti.
S. S.
Recomand tuturor celor ce dețin telefoane HUAWEI. Un service de nota 10
N. C.
Promptitudine, seriozitate și competenta
M. P.
M-am dus cu o problema de touch în garanție și în mai puțin de o oră mi-au înlocuit display-ul cu touch. Rapid , fără obiecții .
L. C.
Rapid și eficient. Profi, mulțumesc!
E. G. S.
AM FOST FOARTE MULTUMIT.
M. G.
UPDATE: Da, asa cum spuneam in review-ul de mai jos, a fost nevoie de 6 luni ca sa apara umezeala pe ecran, exact in partea de sus unde apare acel spatiu in urma vizitei la service din 9 decembrie 2019. Am atasat o fotografie in care se observa o pata galbuie in zona Vodafone.
Un service destul de rapid dar neexperimentat!
Am rezolvat o problema dar m-am ales cu alta. Am avut nevoie sa schimb portul de incarcare, si cand am primit telefonul am observat ca exista un spatiu intre ecran si carcasa, lucru ce ma face sa inteleg ca la prima ploaie sau umezeala as putea sa-mi iau la revedere de la telefon.
De asemenea mi-au spus ca mi-au inlocuit spatele pentru ca atunci cand l-au dezlipit s-a topit. Evident ca acum este si o bula de aer exact sub logo...
Explicatia magistrala pentru intreaga poveste este ca eu mi-am reparat vreodata candva telefonul si ca ecranul nu este cel original. Fie Huawei vinde terminale fake, fie sunt atat de ingusti la minte si te insulta ca ai avea o alta reparatie la activ in loc sa-si recunoasca gresala.
Cand incompetenta e regula, dat vina pe utilizator este rezolvarea.
Telefonul a iesit din garantie, tinut numai in husa, niciodata nu a vazut alt service dar mai precis, nu a avut niciodata nevoie de reparatii.
Concluzia - nu voi mai folosi terminale Huawei, doar daca vreau sa le folosesc mai putin de 2 ani.
D. V. F.
Recomand acest centru pentru calitatea serviciilor. Foarte organizați.
A. S.
Recomanda, personal foarte tare și prețuri foarte bune la accesorii.
Folie originala ca din fabrica pentru un P30PRO 10,40lei!
A. R. M.
Pe data de 03 februarie 2020 am ajuns la service cu un Huawei Y7 2019 cu probleme la display (o pata de culoare pe ecran, probabil pixeli morti), telefonul se afla in garantie (cumparat cu aproximativ 7-8 luni in urma), am ramas surprins de promptitudinea si rapiditatea remedierii problemei, in aproximativ 45 de minute s-a schimbat display-ul si bateria. Singurul lucru care mi-a ridicat unele semne de intrebare este faptul ca display-ul a cedat foarte repede tinand cont ca telefonul a fost folosit in mod obisnuit, nu a suferit socuri mecanice sau contaminare cu lichide, explatia oferita de ei fiind: "Unele aplicatii solicita mai mult display-ul, si este posibil sa fi cedat din cauza asta"
V. R.
Super! Foarte buni si foarte promti.
S. F.
Experienta de astazi, cu Huawei Customers, m a lasat fara cuvinte. Intampinarea de catre personal, foarte promta si de o amabilitate greu de gasit. Problema mea, a fost la geamul de la camera. Mi s a explicat ca nu secpoate schimba pe garantie, lucru perfect normal pentru ca era vina mea. Am acceptat costul reparatiei, de 360lei.Dupa mai putin de o ora, am primit mesaj ca pot ridica telefonul. Intrucat nu am gasit loc de parcare, am rugat amicul care ma insotea sa coboare cu bonul si banutii sa mi recupereze telefonul.
Cand s a intors, mi a dat telefonul si absolut toti banutii, am crezut ca este o gluma. Nu, nu era, pur si simplu, tot capacul spate, ce contine si sticla de la camere mi a fost schimbat pe garantie.
Este prima oara cand cineva face pentru mine un asemenea gest.... Sunt deja fan huawei, fiind la al doilea telefon cu aceasta marca, dar experienta de astazi, m a facut sa cred si in oamenii pe care aceasta firma ii angajeaza. Jos palaria.
I. D.
Eu am avut o experiență foarte bună. Sincer, nu ma asteptam, ma gândeam ca lucrurile merg ca in Romania, greoi, e vina clientului, etc. Aici a fost altfel. Eram fan Huawei, acum sunt super fan.
B. S.
Cel ce a luat comanda a spus sa vin in 30 min, după 30 min a trebuit sa mai stau 30 min sa aflu ce are telefonul meu. In rest a fost o experiență placuta
D. R.
Preturi exorbitante pentru reparații minore. De când am trecut la Samsung sunt cea mai fericita si serviciul clienti este profi, nu am intalnit la Huawei decat agenti frustrați de viața in call center care iti răspund in doi peri la telefon, fara empatie. Huawei never again.
V.
Nu recomand ! Pe scurt de ce :
Am trimis la garantie un Huawei P20 lite cumparat in 03.2019, probleme : microfon, difuzor si mufa casti. M.au sunat dupa ce.a ajuns telefonul la ei sa.mi spuna ca: display.ul este ciobit ( cat varful de ac intr.un colt, da recunosc ) si ca trebuie schimbat ATENTIE display si modul display pe cheltuiala mea pret 530 lei ( ca nu face obiectul garantiei ), le spun doamna eu am probleme la cele mentionate (difuzor, microfon si mufa casti ), ce treaba are display.ul si modulul de display cu ce probleme am eu, raspuns : noi nu facem reparatii partiale, sa intelegem ca refuzati reparatia ? Normal ca am refuzat, in secunda 2 mi.am dat comanda de modul difuzor si modul pe care vine microfonul si mufa de la casti, m.a costat 33 lei. Le.am schimbat eu pentru ca se schimba usor, fara lipituri sau alte chesti si asta a fost. ( aceste module pe care eu le.am comandat nu au nici o treaba cu modulul display se schimba separat ). Merita amendati pentru inselaciune.
L. R.
Atmosferă decentă, personal amabil. Există sistem electronic de gestionare a cozii de așteptare. 😊Băncile pe care stai in timp ce aștepți sunt dotate în cotieră cu mufe usb-a și prize ~220av 😎
N. T.
Exceptional! Telefonul (mate 10 pro) merge perfect, ff ieftina reparația, personalul f serviabil. O experiență de 5 *!
Încă o dată mă bucur că am ales Huawei!
Success!
M. G.
Promptitudine și profesionalism. Mulțumesc
i. a.
Servici și promptitudine de casa 1. Am dus un telefon și într o ora am și luat telefonul reparat. Recomand.
V. S.
Foarte buni...
R. S.
Vreau sa repqr un Huawei mate20 pro, display spart, geam spate spart, ecranul inca merge, ținând cont de lovitura primita care a adus la aceasta problema, dar din pacate am sunat la numarul afisat aici si mi se spune ca numarul nu exista.
A. O.
Angajații de la Huawei România sunt niște escroci. Înlocuiesc acumulatori care nu sunt originali și țin mai puțin decât cele uzate cu care vin telefoanele din fabrică. Aveți grijă.
J. V.
Telefon reparat imediat pe garantie arata ca NOU
Personal foarte amabil si ajutator, cel mai bun service de care am avut parte !
N. D.
Am ajuns la ei cu un telefon Huawei P20 lite, display-ul zgâriat, câteva urme pe margini ale unor căzături, probleme cu depistarea amprentei,zgarieturi pe carcasa. Au fost rezolvate în aproximativ 1 h. Profesionalism, felicitări echipei !
S. C.
Mia placut foarte mult locatia Huavei deoarece au fost foarte prompti cu un personal foarte bine calificat si rezolva problemele in timp foarte scurt si rezultate de inalta calificare Va multumesc intregii Echipe Huavei
S. N.
Foarte profesioniști.
Aveam defecte mufă de încărcare și microfonul. Mi-au schimbat pe garanție display-ul, bateria, capacul spate, mufa de alimentare și microfonul, și toate astea foarte repede, într-o ora.
Recomand cu încredere.
Revin asupra recenziei:
Tind sa cred ca nu folosesc produse originale: după ce am schimbat cele mai sus menționate bateria se descarca în 4 ore de funcționare normala (YouTube, Facebook și BT) iar display-ul se blochează ocazional
V. G.
Bună seara! A schimbat cineva recent un display la Huawei p30 pro? La ce suma ar ajunge?
M. A.
Una dintre cele mai bune experiente cu un service. Fara întrebări, fără bătăi de cap, au luat produsul l-au reparat cât de repede posibil și l-au returnat. În plus am primit și un cadou :). În mod cert rămân la acest brand de telefoane!
S. G.
Negativ : timpul de așteptare destul de mare 20-30 minute pentru a preda telefonul. Reparația e ok doar 1 h.
Pozitiv: Chiar dacă nu intra in garanție ecranul spart / zgâriată îl schimba gratuit. Încă un plus nu a fost nevoie sa am la mine factura de achiziție și garanția.
C. S.
Am fost la ei azi la Service Huawei cu n telefon P.20 este ă 6 oară cînd merg cu telefonul la Reparat in garanție acum cînd mai are putin sa iasă din garantie au venit cu niste poze ca vezi că ar fi luat APA telefonul ca nustiu ce senzor este sunt niste Escroci
Trebuia să mi dea bani pe telefon de prima oară eu nu cumpărasem secanhend sunt niste angajati la niste Chinezi hoti evitați să cumpărați acesta marca te telefon sau sa mergeți la Reparat la ei la Service trebuie mers din prima la Protectia Consumatorului
I. G. I.
Nu au vrut sa schimbe bateria asa cum am solicitat fara sa mai repare si alte probleme (printre care și capacul un pic ciobit), costul total fiind 1400RON.
Daca refuzi reparațiile care ți se baga pe gat trebuie sa plătești taxa de diagnostic.
Nu recomand. Mai bine un service random de la coltul unui bloc.
L. M. E.
Personalul foarte amabil și experimentat.
F. N.
Locatie de exceptie. Service bun si rapid. Personal super amabil.
M. V.
Buna ziua , aveti la magazinul din Balcescu huse flip pt P9 in stoc ? daca nu se poate comanda ? Va multumesc
M.
Foarte rapizi si fara probleme la aplicarea garantiei
F. C.
La a doua incercare am reusit sa rezolv problema de inlocuire a ecranului.
Pot spune ca e OK. Fata de alte service-uri pretul a fost mai mic (si perioada de promotie de la sfarsitul lunii a contact), dar in plus am primit o folie cadou si un incarcator.
T. F. D.
Totul a fost ok!
C. N.
Foarte profi
A. L.
O experienta foarte neplacuta cu serviciul de call center! Impertinenta maxima si raspunsuri ironice, "luat peste picior"! La finalul apelului am cerut din nou numele complet al angajatului cu care am discutat si mi-a spus "Andrei si atat" ca nu ma intereseaza pe mine numele lui. Sper sa nu mai interactioneze nimeni cu el!
H. I.
Am ales sa merg in acest service datorita scorului de 4.7 din review-uri, dar am ramas profund dezamagit.
Telefon Huawei Mate 10 Pro, cumparat acum 2 ani avea pretul ceva mai mult de 500E. In momentul de fata este sub 400E, nou.
M-am prezentat cu o problema la modulul de alimentare, mai exact mufa de incarcare probabil are pinii desprinsi (pentru ca reusesti sa mai incarci telefonul doar aplicand o presiune in sus pe cablu).
Mi-au spus ca se poate, mi-a cerut telefonul si a zis ca-mi face analiza: Carcasa sparta, 300Lei, Display-ul spart 900 de lei. Nici macar nu a zis cat costa modulul de alimentare si manoperea.
Tin sa precizez ca ecranul nu este spart, ci sticla protectoare de pe ecran are o crapatura in coltul superior, unde nici macar nu este display-ul. Carcasa de pe spate, intradevar este sparta, tot intr-un colt superior (doar sticla) si am precizat ca sunt mai mult decat constient ca este posibil sa cada acele bucatele de sticla sparta.
La insistenta mea, s-a dus sa intrebe persoana tehnica, apoi s-a intors la ghiseu si mi-a bagat telefonul la incarcat, precizand ca "mufa era murdara, erau foarte multe scame" si se uita cum nu se incarca in timp ce eu ii spuneam ca nu o sa se incarce fara sa-i aplice o forta mufei, in asa fel incat sa faca contact pinii mufei cu pinii de pe modulul de alimentare.
Scuza pentru care ar trebui sa platesc 1.450 ron pentru inlocuirea modului a fost legata de etansare si mi-ar fi acordat o garantie de 6 luni pentru produsele inlocuite.(Si daca probabil in 2 luni mi se arde placa de baza ca poate nu a respectat niste lucruri sau a facut vreo greseala, o sa-mi zica ca nu este vina lor. Penibil) Repet, un model identic, nou, cumparat acum din magazin costa 1.850Ron.
Penibil. Tipic romanesc.
m. i.
Am avut parte de o experiență plăcută!
E. C.
O experiență de 🔟 ✨.
Amabili și cu foarte mult bun simț.
A. B.
Super tare!!! Aveam spatele telefonului P30 Pro spart și a fost înlocuit gratuit și super rapid (40 de min). Nota 1️⃣0️⃣!
I. C.
Mulțumit din toate punctele de vedere. Sunt fan al brandului dat. Fiindcă în Chișinău nu este un așa centru, am căutat adresa și am mers special pentru un încărcător original, dar am procurat mai multe accesorii. Personalul amabil, interiorul stilat și comod, cafea pentru clienți și divane moi pentru așteptare comodă a reparației și testare în voie a produselor. Voi mai reveni pe acolo.
J. V.
Găinari! Schimbat acumulatorul la un telefon și tine mai puțin decât cel ce vechi. Oamenii umblă cu manevre piese contrafăcute ceva.
o. d.
Deosebiți, PROFESIONISTI, amabili. Felicitări. În special domnisoara/doamna din stânga.
F. B.
Echpa de profesioniști, amabili si dornici sa ofere ajutor de specialitate clientului. O experienta Placuta
S. C.
De 2 ori am avut nevoie sa ajung la ei. De fiecare data au fost foarte serviabili și au găsit soluții foarte favorabile mie. Am putut simți ca sunt foarte orientați pe nevoile clientului. Organizarea recepției este foarte bună, mai ales acum cu masurile de protecție în contextul epidemiei. Consilierul Cristina a fost foarte amabila. Recomand cu tărie acest service!
R. Ș. N.
Service okey dar după ce s-a reparat telefonul pe garanția a fost zgâriat ecranul deoarece a fost dată folia jos.
De-aia dau 4 stele
a. c.
Nu are cum sa nu-ti unul dintre cele mai bune service din România .Recomand cu incredere pentru profesionalism, promptitudine.
P. C.
Timp de așteptare mare, char dacă nu ai treabă cu cei de la service. Vrei să achiziționezi o pereche de căști cu fir care în urmă cu un an și jumătate costau 30 de lei și afli că în prezent costă 80 de lei și trebuie să aștepți 3 săptămâni pentru aintra în posesia lor.
R. A.
Pentru a 3 a oara în Service-ul Huawei. O experienta extraordinara de Customer Service: amabili, prompți și Customer oriented. Azi am schimbat carcasa spate și bateria pentru un P30Pro și totul gratuit pe garanție. A durat aproape 1 oră. Jos pălăria!
P. I.
Recomand cu incredere Huawei service deoarece azi am fost sa imi schimbe sticla de pe spate a unui mate 20 pro twilight deoarece sa spart. Mi sa reparat intr-o ora. Personalul este amabil si prompt. Sunt foarte multumita de serviciile Huawei!
R. C.
Timp de așteptare pentru a putea fi recepționat de aproximativ 10-15 min. Durata de reparație a unui display pentru un Huawei watch Gt a fost de o ora, de nota 10 serviciile celor de la Huawei!
E. P.
Foarte amabili si profesionisti tot personalul.
m. a.
Astazi am fost suprins placut de atitudinea si rapiditatea celor de la Huawei, mi-a fost reparat telefonul P30 Lite in cel mult 30 min (schimbare sticla spate) si am primit si un mic cadou din partea lor. The best! 😁 🤗 Va recomand sa va duceti cu incredere! Multumesc echipei Huawei! 😁
C. V.
Foarte profi și rapid totul. Super dinamica echipa și foarte simpatici cu toții!
A. O.
Promptitudine și profesionalism. M-au salvat dintr-o situație extrem de dificilă. Recomand din toată inima.
G. A.
Amabilitate si promptitudine la cote inalte. Felicitari!