Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati (Magazin de geamuri)
Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati
Strada Doctor Constantin Istrati 41-51, București 040543, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati, Magazin de geamuri în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centru de Parbrize Pilkington Bucuresti Istrati
M. D.
O echipă de necalificați începând cu recepția și terminând cu aspiratorul care ar trebui sa aspire resturile de materiale ramase de la lucrare!
După remontare ștergătoarele în punctul mort inferior șterge capota!
La programarea prin telefon operatorul mi-a spus un preț iar la ora de facturare a fost un preț mai mare cu 3 procente!
În factura detaliată nu este trecut tipul și marca de adeziv pt lipit folosit la lipirea parbrizului!
Contrar indicațiilor de a nu trânti ușa pt a nu se face presiune în habitaclu ei închid geamurile până sus și trântesc ușile!
La rugămintea mea de a recupera parbrizul vechi care nu era spart ei îl sparg intenționat!
Gândește-te bine înainte să alegi această echipă și această ,,firmă "!
r. s.
Am avut o experiență plăcută....nu am sunat pentru programare și am așteptat foarte puțin pentru am rezolva problema (o ciobitură pe parbriz)...rezolvata foarte repede ...și platind doar 50 lei....sunt foarte receptivi și politicosi,oferindu-mi și o cafea....👍
a. s.
Calitate, promtitudine si amabilitate maxima. Servicii ireprosabile si profesionalism, totul la un pret super rezonabil. Recomand din tot sufletul!
A. F.
Update 1 #ANPC
Am fost contactat a doua zi, și mi s-a comunicat ca se va efectua schimbul de parbriz. Lucrarea s-a executat, doar ca, la final, iar s-a dat cu bâta în baltă, pentru ca nu mi s-a dat garanție pentru noul parbriz, și a trebuit sa cer garanție, recepționista s-a dus sa vorbească cu șeful ei ca să mi se dea acest document (care, legal, se da fără discuție, fără ca un client sa îl solicite).
Singurul om care m-a ajutat a fost băiatul de la recepție, care a fost profi, și și-a cerut scuze în numele tuturor care au fost indolenți (doamna de la recepție, care are o mișcare de a da ochii peste cap când soliciți ceva).
Am avut nefericita sansa ca să mi se defecteze încălzirea în parbriz, pe care l-am schimbat în urma cu un an aici.
Am sunat la ei, și din start mi s-a spus ca nu tine de ei, ca am eu probleme la instalația electrica, și dacă anul trecut a funcționat, trebuie sa fi mers și acum. Bun, am ajuns la ei, un mecanic mi-a constatat defecțiunea, exact asa cum am și sesizat de altfel, total opus față de ce mi-au adresat recepționista, de altfel, foarte dizgrațioasa atât la telefon, cât și când am fost la ei.
1. Am făcut reclamatie, ca să mi se soluționeze problema, și nu am primit numar de înregistrare.
2. Nu mi s-a dat un formular de acord GDPR, în condițiile în care datele mele sunt operate de ei(telefon, email).
3. Recepționistele dizgrațioase, nu merita sa lucreze acolo, plus de asta, infulecau mâncare și vorbeau cu gura plina de fata cu mine, și alți oameni prezenți.
Revin cu update-uri, privind aceasta situație.
D. D.
Pilkington în limba română înseamnă treabă făcută în grabă, românește, fără grijă la detalii.
Am reparat o fisură în parbriz, cu un rezultat mediocru (a rămas vizibilă gaura burghiului).
După vreo trei zile fisura a reapărut parțial. Nu voiau să recunoască manopera defectuoasă. Incercau să mă ducă cu vorba.
Am revenit, am insistat să rezolve problema și am plecat cu două găuri de burghiu în parbriz și fisura inițială perfect vizibilă. LOL. Acum fisura seamănă cu un zâmbet cu gropițe.
Dacă vreți și voi, treceți pe la ei... :-)))
Amatori, nu recomand.
C. I.
Constatare din birou, preț exagerat. O lucrare pentru care ei au făcut un deviz de 780 lei (neapărat cu schimbare parbriz, deși se putea și fără), la un alt centru de parbrize (tot mare și autorizat, aflat la cam un km cred), m-a rezolvat cu 137 lei. La primii cu programare, la ultimii rezolvat în 2-3 ore, în aceeași zi. PS - am factura de la concurență, deci este un fapt real.
M. N.
Ei nu folosesc ustensile de plastic pentru demontarea plasticului de la ștergătoare (masca). Desi le-am arătat poze (înainte/după) nu recunoșteau. Se vedea clar unde au băgat surubelnita să scoată plasticul. Parbriz-ul este montat corect, dar atenția la detalii lipsește. Cel mai grav este că deși am făcut o sesizare am primit că raspuns că primesc o ozonificare gratuita pentru plasticul stricat. Nici până azi (după 6 luni) nu am un răspuns oficial la sesizare. Jalnic..
Edit: Am fost contactat de către ei și urmează săptămâna viitoare sa se rectifice.
E.
Foarte multumit din nou. Sunt la a 3 a masina la care am reparat fisuri in parbriz si de fiecare data au rezistat excelent in timp. Servicii profesioniste si realizate rapid, recomand!
G. L.
Am înlocuit un parbriz crăpat, la centrul Pilkington Filaret. Domnul care s-a ocupat de deschiderea dosarului meu a dat dovadă de profesionalism în tot parcursul cazului (informații, explicații, corectitudine). Sunt foarte mulțumit de prestația întregii echipe, sunt punctuali. Recomand!
C. S.
Am mers la sediul Pilkington Filaret pentru inlocuirea parbrizului spart, iar la plecare mi-au facut si un cadou, si anume oglinda retrovizoare rupta.
Update: Oglinda a fost inlocuita.
C. C.
S-a rezolvat totul super repede. Am un Audi, a avut Pilkington pe el, am pus același parbriz.
d. s.
Profesionalism, seriozitate, promtitudine.Totul la superlativ. O echipa de nota 10! O companie serioasa ,o recomand tuturor!
A. S.
Cu adevarat profesioniști. Am fost cu un Audi A4 din 2017 cu parbriz schimbat la Austro Glass. Camera din parbriz nu a putut fi calibrata sub nicio forma. Am schimbat parbrizul la Pilkington Filaret sj totul a mers perfect, calibrarea facuta instant. Ar trebui sa fie singura firma autorizata pentru astfel de interventii. Va multumesc!!! BRAVO!!!!
D. C.
Foarte mulțumit de înlocuirea parbrizului: rapid si curat! Recomand 100%
C. H.
Programarea pe.care am făcut ia fost respectata, am găsit înțelegere din partea persoanelor cu care am.intrat in contact.
G. A.
Personal foarte ok, am schimbat parbrizul pt un passat b6. Foarte prompți și profesioniști pe toată durata reparației. Am revenit ulterior la ei pt ca aveam probleme cu infiltratiile, aceștia au constatat imediat problema ( trapa) și aceasta operațiune a fost gratuita. RECOMAND!
B. L. e.
Profesionalism și raport calitate preț foarte bun.
C. M.
Salutare ! Am avut o ciobitura la mijlocul parbrizului. Am rezilvat-o in vre-o 20 minute toata problema. Prompti , profi , foarte ok baietii.
Recomand cu drag !
F. B.
Am fost la sediu, am lasat masina pentru schimbarea parbrizului, am revenit dupa vreo 6h, totul a fost in regula, noul parbriz este perfect. Nu am nimic de reprosat, doar cuvinte de lauda pentru cum au facut treaba si pentru atitudinea personalului de la receptie. Am beneficiat si de o ozonare a interiorului in pretul de inlocuire a parbrizului.
I. A. B.
O experienta profesionista si un foarte bun customer service. Am schimbat parbriz la ei. Un an mai tarziu am facut reparatii la 2 ciobituri. S-au miscat rapid si au lucrat bine.
S. S.
Foarte ok, am fost cu o ciobitura in parbrizul unui CX-5. Au inchis-o cu rasina. Super ok.
I. G.
Am deschis un dosar de dauna pentru un parbriz princ casco acum o lună. După o săptămână când am sunat la dânșii mi-au spus că nu pot deschide PDF ul cu actele necesare și le vor pe mail. După ce am trimis pe mail mi s-a spus că așteaptă confirmarea de la firma de asigurări. Am sunat din nou(după o lună!!!) si domnul care a răspuns a fost foarte deranjat de telefonul meu ("V-am spus să așteptați că va sunam noi!! Va rog sa nu mai sunați!). După toate astea, a avut bunul simt sa mă informeze că ei au o problema cu firma de asigurări și nu mai pot efectua tranzacții cu aceasta și că eu am fost anunțat deși acest lucru nu s-a întâmplat pentru ca altfel nu as fi sunat din nou.
Poate cei care montează sunt ok, însă oamenii care răspund la telefon fac firma de ras.
S. P.
Oameni minunati (D-na Irina si Dl.Mihai:) Servicii de calitate. Recomand cu mare drag. 🙂💙
q. q.
In ziua programata s-a inlocuit parbrizul.
F. B.
Eu am avut o experienta buna cu ei. Au inlocuit parbrizul foarte bine (nu se vede ca a fost schimbat), fara mizerie, fara urme de mastik, fara garnituri rupte, fara scaune murdare dupa interventie. Personal ok, promti, seriosi.
B. F.
Am fost și eu pt o mica ciobitura s-o repare și am plecat cu el în punga. Ce sa va zic lipsa totala de profesionalism. Mam interesat și eu cum se procedează cu toate ca nu e meseria mea, și ce sa va zic înainte săl gaureasca trebuia să-l lase se sa răcească la temperatura atelierului și apoi sa se gaureasca incet încet,.... Prieteni mei de la pilkniton mi-au spus prețu și au început să-l gaureasca drept urmare sa spart imediat. Niște profesioniști puteau să-mi spun ca mai merge mult timp asa cu ciobitura asta mica. Niște înfocați de banii. Evitați Pilkniton viilor
G. G.
Calitate si promptitudine.
T. M.
Preț ok, servicii bune, recomand cu încredere.
M. H.
Foarte ok, am fost luni, m-au programat marți la 8,30, iar la 16 am luat masina, factura, plata cu card, recomandat pt serviciile de calitate .
M. M.
Am fost aici acum câteva zile pentru reparația unei mici spărturi. Nu am fost mulțumit de rezultat, ma așteptam la altceva având în vedere ca este un parbriz Pilkington, care este furnizorul lor principal. Reparația a fost făcută în graba și nu am primit bon sau factura. Angajatul a întrebat, ce-i drept, dar nu părea foarte interesat sa facă asta, probabil a fost spaga lui. Urma sa schimb la ei pe casco parbrizul pentru ca au decontare directa cu mai multe societăți de asigurare dar după experienta asta nu o sa revin.