Opinii despre iSTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj (Magazin de electrocasnice)
iSTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj
Strada Alexandru Vaida Voevod 53B, Cluj-Napoca 400436, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre iSTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj, Magazin de electrocasnice în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de iSTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj
Luni
[10h – 22h]
Marți
[10h – 22h]
Miercuri
[10h – 22h]
Joi
[10h – 22h]
Vineri
[10h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 22h]
Duminică
[10h – 22h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Opinii despre iSTYLE Apple Authorised Reseller - Iulius Mall Cluj
L. M.
Imi pare rau ca nu se poate da zero stele pentru ca era mai relevant.
Experienta mea cu iSTYLE incepe in 8 februarie cand am comandat un laptop configurabil de la ei. Am sunat la mijlocul lunii februarie sa intreb cand ajunge si mi-au spus ca cel tarziu in 13 Martie e la mine. In 16 Martie, fiind tot fara produs, am decis sa revin cu un telefon explicand cum ca pe data de 18 Marie este ultma zi in care pot sa-l livreze conform estimarii de pe site-ul lor, informatie la care mi-a spus sec ca nu-l au si a urmat un fel de "aia e... nu este si gata". I-am rugat sa revina cu un raspuns concret pentru ca mai au 2 zile sa se incadreze in termenul dat si laptopul a fost platit integral. Au revenit totusi a doua zi si mi-au spus ca mai dureaza 30 de zile pana vine. Absolut dezamagitor.
Am totusi doua rugaminti la voi:
#1. Daca nu va puteti tine de termenul prezentat pe site, poate-l actualizati si spuneti direct ca aveti termen de livrare de 60 de zile lucratoare (sau chiar mai mult) pentru ca altfel este considerat "false ad" si OPC-ul o sa intervina.
#2. Cealalta rugamine este simpla, anuntati-va voi clientii din timp daca nu va incadrati in termenul de livrare, nu-i lasati cu banii blocati si speranta ca poate-l primesc. Nu este absolut deloc placut sa treci prin asa ceva in special cand ai nevoie de produs pentru a putea sa-ti castigi painea.
Am ajuns ulterior pe un alt site unde am gasit exact produsul pe care am incercat sa-l cumpar de la iSTYLE si cum era pe stoc, l-am comandat si a ajuns 2 zile mai tarziu.
Later edit: Comanda a fost facuta online, nu intr-un din magazinele iSTYLE.
S. M.
Extrem de promti si serviabili.
Bravo baieti!
D. F.
Într-un final m-am plictisit sa aștept ca angajată sa termine de flirtat cu clientul.
Eu așteptam să termine și ăștia făcea schimb de numere.
Lipsa de profesionalism.
w.
(Tradus) Am încercat să returnăm un produs pe care l-am cumpărat ieri după ce ne-am dat seama că nu este produsul potrivit pentru noi și tipul care lucrează acolo ne-a spus practic că NU acceptă returnarea produselor cumpărate în magazinul fizic și că „ar fi trebuit să știm”. În cele din urmă, el ne-a dat banii înapoi, dar a subliniat că ne face o favoare. Rețineți că dacă cumpărați în acest magazin vă veți „bloca” cu orice cumpărați (chiar dacă este dreptul dvs. legal de a vă întoarce) și cel puțin cineva vă va face rușine și va fi nepoliticos cu dvs. în timp ce vă refuză dreptul legal. Este sigur să spun că regret munții de bani pe care i-am dat acestei companii în trecut și se termină aici.
(Original)
We tried to return a product we bought yesterday after we realized it’s not the right product for us and the guy working there basically told us they DO NOT accept returns of products bought in the physical store, and that ‘we should have known’. In the end he did give us the money back but emphasized he is doing us a favor. Be aware that buying in this store will get you ‘stuck’ with whatever you buy (even though it’s your legal right to return) and at the very least someone will shame you and be rude to you while they are refusing your legal right. It’s safe to say that I regret the mountains of money I gave this company in the past and it ends here.
B. V.
G. R.
J. L.
M. G.
i. R.