Opinii despre emag (Magazin de electrocasnice)
Strada Plopilor, Cluj-Napoca, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre emag, Magazin de electrocasnice în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de emag
Luni
[10h – 21h]
Marți
[10h – 21h]
Miercuri
[10h – 21h]
Joi
[10h – 21h]
Vineri
[10h – 21h]
Sâmbătă
[10h – 21h]
Duminică
[10h – 21h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre emag
S. B.
Nu recomand. Preturile sunt mai mari în general decât de la alte magazine. Își pun un adaos consistent dar în caz de retur sau defecțiune te trimit direct la furnizorul lor. După sărbătorile din 2020 au scos la vânzare consolele PlayStation 5 mai scumpe decât bișnițarii care le-au cumpărat la precomanda și după le vindeau pe Olx la aproape triplu preț.
C. S.
Showroom emag localizat in Platinia Mall Cluj, posibilitate rapida de ridicare a produselor comandate de pe emag.ro
Unele dintre produsele de pe emag se gasesc si in stocul showroomului si se pot cumpara pe loc.
K. H.
EMag nu mai e ce a fost, s-a îmbunătățit enorm de mult.
M. C.
E un serviciu rapid, doar că trebuie să te loghezi la Wifi-ul lor pentru scanarea comenzii.
Băieții ai trebui să te sfătuiască asta, dar telefonul de zgâriat e..mai important!
In rest, eMag e prima mea alegere pentru orice produs.
De ce? Sunt cei mai buni, părerea mea.
M. m.
Pentru mine experienta de azi afost incredibila. Am petrecut în jur de 60 de secunde pt a plăti și ridica produsul.
Ieri am cumpărat prin aplicație, și azi a sosit la show room. Am apelat la aparatele self pay iar pe când am ajuns la ghișeul de preluat comenzi, tipul venise deja cu coletul meu.
M. M. M.
De toate ptr toți, doar banii să aveți.
S.
Locație excelentă, parcare, spațiu, oameni faini la Platinia Cluj.
E. B.
Am dat comanda cu livrare in acceasi zi, am platit pt acest serviciu. Mi s-a spus ca voi primi coletul intre orele 7-9 seara. Am sunat la 6 sa ma asigur ca va veni. Doamna din call center era ceva de genul "daca asa vi s-a comunicat prin sms, asa o sa fie". Nu a fost asa, coletul nu a ajuns in acea zi, iar dupa mii de telefoane, mailuri etc mi-am recuperat peste o saptamana banii pe acest "serviciu extra". Problema nu este ca am fost tepuit cu 22 de lei. Problema este ca nu a fost prima data am mai patit.o eu o data si prietena mea inca o data. Deci, nu apelati la servicii extra de livrare. Las aici review si pe oriunde pot, pt ca la ei pe site nu ma lasa operatorii imi sterg review-ul, insa pe cei care lasa review la un produs si fac caterinca (vezi televizoarele sau calculatoarele peste 20mii lei) ii lasa.
A. l. Z.
Dezgustători în multe feluri. „Livrare până în casă” e o minciună gogonată. Am comandat o mașină de spălat, iar curierul nici nu auzise de așa ceva. Mi-a mulțumit că l-am rugat frumos s-o cărăm împreună și că i-am dat 10 lei pentru asta, fiindcă mi-a spus că i s-a-ntâmplat să fie amenințat de alți clienți. Abia când i-am explicat minciuna emag a înțeles de ce. În plus, emag învârte prețurile și reducerile cu nerușinare: azi, un produs e 1200 de lei, mâine e la superreducere cu 1400. Genul ăsta de experiențe repetate împreună cu campania publicitară despre libertate și morală fac o ciorbă grețoasă. De-asta, de câte ori îmi permit, comand de la Cel.ro. și o să-mi fac din asta un obicei. Prețurile sunt mai mari, dar experiența de client e incomparabilă.
T. M.
Strategia eMAG online este absolut dezgustatoare. Daca vreau sa-mi comand 5 produse, eMAG imi baga plata transport separat pentru fiecare produs si ajung la final sa platesc dublul sau triplul sumei produselor. Este o bataie de joc. Nu ma intereseaza ca produsele is de la parteneri. M-am saturat sa imi vina 10 produse in 10 zile diferite, produse care fac parte din aceeasi comanda, nu din comenzi separate. In viata mea nu mai cumpar online de la eMAG.
l. b.
Profesionalism, amabilitate, competență!
O. G.
Dupa ce am dat comanda de un frigider, si am asteptat o saptama in plus sa vina, intru de curiozitate sa ma uit in cont de statusul comenzii si era anulata. Am sunat la ei si mi-au zis ca produsul a fost deteriorat la transport si e inapoi in depozit. Daca nu sunam eu puteam sa astept frigiderul pana la calendre. Multumesc Emag ca mi-ai imprumutat banii. Astept sa mi-i returnezi
A. B.
Profesionisti, showroom profesional, produse diverse. 👍👍👍
B. D.
SERVICIU ORIBIL! Nu recomand nimanui magazinul pentru neseriozitate, plus lipsa de profesionalism si de respect fata de clienti. Daca se putea dadeam zero stele.
Am achitat un telefon, care era inca in garantie cand l-am dus la reparat acum cateva luni, din cauza bateriei. In aceeasi zi am cumparat si o prelungire a garantiei pe un an. Pe langa faptul ca a durat mult mai mult decat au zis ei sa vina telefonul inapoi, nu se vedea nici macar o schimbare, bateria se descarca la fel de repede, cu toate ca nu era folosit aproape de loc. Am decis sa il duc iar in iarna si din nou, nimic schimbat. Intr-o ora dupa ce l-am deschis s-a descarcat bateria. Am zis sa merg o ultima data, dar din pacate a mers altcineva pentru mine sa il duca si persoana repectiva, cu toate ca le-a spus exact ce s-a intamplat, nu a fost atenta cand au scris pe fisa ca telefonul e ciobit intr-un colt. Tin sa mentionez ca telefonul a stat doar in cutie dupa ultima vizita la Emag si nu prezenta nici un fel de daune. Acum garantia mea se terminase si mai aveam prelungirea. Am primit mail cateva zile mai tarziu ca telefonul e ciobit (cu poza) si ca din cauza aceasta nu mai intra in garantia prelungita. L-am primit inapoi cateva zile mai tarziu. In plus, husa de protectie pe care o avea nu mai era in cutie.
Sa nu mai spun ca in magazin am fost trimisa de la un rand la celalalt si apoi inapoi la randul initial cu scuza ca “nu e randul potrivit”. Organizare zero.
M. S.
excelent firma care face diferenta prefer pretul mai mare pentru o garantie mai buna
R. A.
Evident, ca de fiecare data, am luat o alta teapa marca emag-depanero. Rugaminti peste rugaminti, puneri in vedere peste puneri in vedere dar...nimic. Durere in cot din partea Depanero in timp ce Emag o tot baga pe aia cu "o sa transmitem si o sa grabim pe cat posibil". Daca vreun operator emag intreaba despre numarul cazului, e duma! Sunt in contact cu ei, deja, de o saptamana de cand le-am zis ca imi voi lua DIN NOU teapa. Suntem insultati din nou de acest gigant in retail care face ceva pe banii nostri munciti din greu!
Nici o problema, o sa cerem rezolvarea la autoritati (devreme ce, gigant fiind, pe acest retailer il doare in continuare in cot de noi, de banii nostri si de munca noastra).
Ii invit pe toti ce si-au luat teapa de la Depanero si Emag sa imi scrie in privat pentru a concepe o actiune mai ampla spre ANPC. O sa contactez si eu pe cei pe care ii gasesc (in comentarii si review-uri) pe pagina cu descrierea unei probleme asemanatoare. Chiar va invit pe toti romanii sa refuzati sa va mai lasati calcati in picioare de acesti nesimtiti!
J. C.
Servire rapida (in ultima perioadă) iar faptul ca poți plăti cu cardul la intrare este un MARE plus!
M. F.
Sunt niste escroci. Din doua comenzi plasate pe acest site , un produs l-am primit dupa o luna si jumatate dupa interventia politiei (am depus o plangere penala la procuratura) , iar al doilea produs il astept si in ziua de azi . Am inteles ca daca nu se platesc produsele on line , ai sanse mari sa le primesti in scurt timp. Daca le platesti , trebuie sa incepi o lupta pentru a intra in posesia lor.
D. C.
Pe bune? 0 stele daca s-ar putea.. Acum nu ma mai ard produsele resigilate carora le lipsesc componente (routere, electronice fara incarcatoare) ori care au fost "resigilate" desi sunt stricate (gen laptopul care se oprea intr-una cand iti era lumea mai draga, caruia i-a fost schimbata placa de baza cu totul... trebuia sa va fi dat la ANPC, nesimtitilor), dar daca spuneti clar intr-o livrare ca termenul in care poate fi ridicat coletul este pana pe data de 5, pai da-o-n puii ei de lume, ajung pe 4 la easybox si-mi afiseaza cum ca a mea comanda putea fi ridicata pana pe data de 3.... LAMERS!!!!! 0 stars!!!!!!
L. L.
Nu va luați după programul afișat pe site ca magazinul din Platinia Cluj este închis. Cei de la call center nu știau treaba asta.
M. W.
Terrible service! Am commandant o canapea de pe site și încă aștept de aproape o luna (canapea Modella ORIBILA COMPANIE) După 3 sesizări și convorbiri telefonice din USA pur și simplu mi s-a comunicat ca eMAG nu are vina! NU MAI LUCRA CU MODELLA, eMAG! Uita-te pe review-uri (google ca alte review-uri ,,trebuiesc acceptate) și vezi ce servicii oribile au cei de la Modella!
M. N.
Oribil
Am rezervat produs nou (nu resigilat) pe stoc in showroom cj deoarece firmele de curierat Emag sunt execrabile. Merg de la 20km departare sa achizitionez produsul, il platesc si apoi primesc produsul cu carcasa sparta si deteriorat 30%. Il refuz si se face procedura de retur, iar la sfarsit mi se cere sa le dau un cont iban pt a mi vira valoarea returului ca asa e procedura lor, de parca contul iban il are toata lumea tatuat pe corp. Au avut pretentia sa mai fac inca odata 40km si un drum pe la banca pt ca asa e procedura lor fupa ce isi bat joc de clienti . SE VEDE CA E COMPANIA LUI SEBASTIAN GHITA SI ISI PERMIT SA ISI DISPRETUIASCA CLIENTII !!!
A. R.
Cele mai bune servicii clienti din Romania.
Livrare rapida a produselor in showroom, maxim 15 minute de asteptare pt ridicare, retur rapid, banii au intrat de fiecare data in cont in maxim 3 zile lucratoare.
V. S.
Locație ok, cu parcare free. Orar accesibil mai ales seara. O stea minus pentru taxa de prelucrare. Parcă miroase a low cost unde totul este ieftin până faci comanda. Apoi nu te mai scapă nimeni de taxele ce vor transforma low in high ... cost.
T. M.
Pana de curand experientele mele cu emagul au fost bune, dar totul s-a schimbat in fatidica data de 22 noiembrie (minunatul Black Friday). Comand pat, termen livrare 27 noiembrie. No problem so far. Comand si saltea de la Mobexpert (astia is de 200x mai de kkt, e 9 decembrie si inca nu am vazut banii pe salteaua comandata in 22 noiembrie si nici salteaua nu am vazut-o, ca de fapt, nu era in stoc. Funny guys). Luni, dupa ce ne suna de la "expertii in mobila" cum ca nu au saltea, intru pe eternul emag sa imi comand saltea... Termen livrare intre 27-28 noiembrie. Normal ca trec cele doua date, in dormitor am un pat superb, fara saltea, deci useless! Sun in 29 la emag, imi raspunde eterna sictirita de la call center, ea nu stie ce s-o intamplat, comanda apare ca ii ok si ca a fost preluata de curier. Si cum nimic nu are o rezolvare simpla, saptamana urmatoare eram plecat din tara, asa ca rog domnisoara sictirita sa rezolve sa trimita coletul la o alta adresa, daca tot nu a ajuns la Data scrisa de cei de la EMAG! Ma asigura ca o sa incerce sa rezolve, aha... O saptamana cu tacere deplina. Sun in 6 decembrie din nou la emag, tot sictir in ton, dar alta voce. Ii explic situatia domnisoarei, verifica ce ii de verificat si imi spune ca a uitat cealalta colega sa schimbe adresa de livrare, am zis ok, dar totusi, nici nu m-a sunat vreun curier sa o ajuns cu nenorocita de saltea la adresa initiala. Domnisoara devine un pic mai vivace in glas si ma asigura ,din nou, ca luni ma vor suna inapoi cei de la curierat sa imi aduca salteaua. Astazi e luni, 9 decembrie, nu ma suna nimeni, nu am saltea, dar am un pat misto.
T. C.
Mi s-a anulat o comandă pentru că am mers eu prea târziu să o ridic. In 4 minute comanda a fost refăcută, încasată și eram cu produsele in mana.
Foarte profesional! :)
A. D.
Daca esti un fan al gadgeturilor si electronicelor iti sugerez sa faci o vizita acestui loc. Atmosfera este una placuta si ingeijita ia angajatii sunt experti in produsele lor.
A. A. V.
Sunt super multumita de cand sa mutat in platinia si au pus scanerele nu mai stau la coada merg imi scane codurile platesc si gata 😍😍😍
O. N.
Excelentă Poziționarea , parcare la subsol in care se găsesc parcări libere. Angajați se comporta exemplar
F. S.
Foarte bine in această perioadă
U. G.
Am achiziționat o imprimanta care s-a defectat după câteva luni, produsul fiind în garanție am făcut cerere de reparare dar produsul nu a fost ridicat decât după ce m-am adresat la ANPC. Nu va recomand sa comandati de pe eMag pentru că dacă vi se defectează produsul o să aveți probleme cu reparatia, eu unul nu mai comand nici dacă au 80 la sută reducere pentru că sunt niște Nesimtiti. Iar dacă aveți probleme cu ei adresați-va cu încredere la ANPC
i. I.
Promptitudine.
R. C.
4 stele din cauza celor ce vând prin eMag, nu toți comercianții sunt fairplay.
I. S.
No way livrare rapida non existenta. Trebuia sa astepti cel putin 4 zile pana sa iti vina un produs pe care ei o au in stoc. It’s a scam!
A. V.
Livrare total ineficienta a partenerilor emag. Comentariile negative nu se aproba ...
f. f.
Un showroom modern cu personal tinar si deschis pt a rezolva aproape toate problemele legate de activitatea firmei.
A. 1.
Personal amabil, bine pregătiți operativ.
T. D.
Se pare ca eMAG nu și-a rezolvat problemele cu livrarea produselor nici după Black Friday . Comanda plasata în data de 08.01.2019 nu a fost livrata nici până la 24. 01.2019. Se pare ca aceasta a fost ultima comandă de la ei. Am contactat echipa de suport clienți dar se pare că ei sunt puși acolo doar sa răspundă la telefoane și sa îți spună ca nu au ce sa facă și sa mai aștept. Bine că există situri din Germania care livrează mai repede decât ei.
Îți mulțumesc eMAG pentru serviciile de calitate.
c. a.
E fain ca poti testa multe produse.
H. S.
Chiar si cand e coada mare la preluarea comenzilor, totul decurge foarte repede
In 5 minute servesc aproximativ 10 clienti
D. B.
Prin scanarea codului primit, timpul de asteptare s-a redus
V. D.
Dupa doua luni de la cererea de retur si la o luna de la returul efectiv, nu am primit voucher-ul cerut. Ii incurajez pe cei cu situatii similare sa tina evidenta comenzilor si sa reclame situatiile de la inceput la ANPC. Call center-ul emag nu e de ajutor.
N. B.
Am așteptat 25 min pentru a cumpăra ceva, doar un vânzător pe sală restul la ghișeu,
M. S.
Deloc amabil personalul!
Este un rand pentru doar cash, daca vrei sa platesti cu cardul atunci mai stai un rand.
Dupa asta oricum mai stai un tand pentru a prelua ce ai platit.
Dupa ce livrarile cu Fan curier sint o peripetie eu nu am incredere ca sa playesc comanda online. Can vin sa returnez un produs ba sa vina la service ba la retur si oricum te pune aa ma stai inca un rand.
Pe linga asta: cand ploua afara poluau si inaintru si este pus o galeata sa picura in ea. Detin si foto. Nu stiu de ce nubse scimba aceat manager local.
B. V.
Personal nota 10
w.
Rapid si eficient.
m. o.
preturi mai mari la reducere fata de pretul normal. e o mare pacaleala. am facut print screen de vreo cateva ori. din cauza ca nu au concurenta isi bat joc de cine pot.ma uit la pret pe emag si verific pe alt site pretul e cu cel putin 100 de lei mai mic in alta parte.si la ei apare afisat redus 55 la suta. pai reducerea nu e reducere decat in unele cazuri. inteleg si faptul ca multi nu au timp si au bani motiv pentru care nu ii intereseaza pretul. ca servicii sunt ok din pct meu de vedere. as vrea sa existe concurenta pentru ai obliga sa nu minta atat la reduceri..
S. T.
De aproape o luna am facut o cerere de retur pt. un produs resigilat care a venit cu defectiuni de functionare si inca nu a venit nimeni sa il ridice. Dupa zeci de telefoane tot astept.
B.
Horrible delivery services!!!! Aștept de 8 zile și la telefon nu răspunde nimeni!!!!
M. H.
NU faceti plata atunci cand comandati, faceti cu ramburs. Produsele platite online in momentul comenzii ajung mult mai greu, cele cu ramburs ajung la timp. In rest totul e ok
D. I. U.
Superb. Rapiditate si profesiomalismul angajatilor.
H. M.
Personal amabil; nu se stă mult la coada; magazinul arată foarte bine.
Z. V.
De mai multe ori nu am primit coletul.
V. S.
Kudos pentru staff-ul emag din Platinia. Nu si pentru compania emag.
C. F.
cu Priority Pay poti face o ridicare in mai putin de 5 minute.
C.
Totdeauna am beneficiat de servicii foarte bune din partea personalului eMAG.
A. N.
Jeguri ordinare , mi-au trimis parfum desigilat si cu codul unic decupat , produs vandut si livrat de emag , asa ceva nu este posibil ! Produsul desigur fiind desigilat nu il mai poti returna pt ca nu il accepta ! NU COMANDATI !
A. M.
Incompetenti si mincinosi.
Am primit un produs livrat din Bulgaria. Nu stiam ca desi l-am cumparat de pe un site .ro, va fi livrat din alta tara. Vreau sa il returnez insa ma costa 83 de euro transport. Practic valoarea produsului in sine. way to go emag!
G. B.
Excelent
K. K. B.
Nu am reușit sa găsesc locația sau intrarea. Probabil gps-ul nu mă îndrumat ok.
b. m.
M-am dus pentru a returna un produs și sa soluționat foarte rapid.Multumesc
M. S.
Accesibil cu masina f usor, lift până în fața magazinului. F operativi.
C. H.
Nu am avut probleme pana saptamana aceasta, cand din cauza firmei de curierat Sameday, care mi-a livrat produsul dupa aprox. o saptamana, am dezamagit un client.
c. S.
Rușine o groaza de parteneri care nu onoreaza comenzile le Anulează după 7 ore Cică nu au produsul în stoc Povesti!!!!!! în plus problema veche nu sunt capabili sa posteze Achiziție Verificata dacă ai cumpărat de la ei sau parteneri a trebuit sa fac câteva reclamații sa se posteze achiziție verificata asta e sunt depășiți total
A. R.
Servire prompta. Curățenie exemplară, personal calificat.
o. m.
Bine. Fără aglomerație.
D. P.
Organizare bună, servire rpida.
I. R.
Foarte multumit .
H. B.
E clar, tin pasul cu vremile. Imi place
R. N.
Sunt foarte incantat de emag din Platinia , de fiecare data am fost intampinat cu amabilitate si profesionalism si am cateva zeci de comenzi doar in ultima perioada
r. d.
Este accesibil, central. Ptr cei ce lucreaza in zona, este ideal dar daca ai ghinion sa gasesti cateva persoane inaintea ta, astepti cam mult la coada sa iti iei produsele.
A. C.
Cel mai bun loc pentru a cumpăra electronice.garantii,retur tot ce vrei
V. X.
Daca vi se pare normal sa comandati un produs si sa il puteti ridica dupa doua saptamani, e ok... Pe site imi arata ca pot ridica produsul a doua zi. O firma serioasa nu face asa ceva. Dezamagit...
P. R. C.
Recomand
M. H.
Preturi 'reduse' mai mari decat atunci cand nu sunt reduceri!
D. S.
A fost ok
T. S.
Se apropie Black Friday. Stick-ul (Sony X-Series 64GB) ce l-am cumparat cu 77 ron in august e acum la pret de 200 ron.
B. F.
Foarte amabili.
A. C.
Trebuie mers întâi la "Casierie" chiar dacă produsul e plătit online, și de abia apoi la "Ridicare comenzi".
M. G. T.
Nu am reproșuri.
g. b.
Echipă rapidă și profi!
E. S.
E destul de ok 👍
d. c.
Din când în când se mai pierd dintre colete😢
M. C.
Personalul foarte ok
m. f.
Excelent
M. M. D.
serviabili, poziție foarte bună
A. V.
Promt
A. R.
Servicii de calitate,Personal educat.
H. G.
Locul perfect sa cumperi
B. C.
Super oferta
A. S.
Se sta mult la coada!
D. D.
Recomand
A. N. F.
(Tradus) Ușor și ușor de luat produsele mele
(Original)
Quick and easy to take my products
L. V.
(Tradus) Preluare rapidă disponibilă pentru comenzi online.
(Original)
Quick pick-up available for online ordering.
M. P.
(Tradus) cel mai aproape puteți ajunge la o experiență de expediere Amazon și, în anumite privințe, este chiar mai bună
(Original)
closest you can get to a Amazon shipping experience, and in some ways its even better
R. M.
(Tradus) Nu o recomand nimănui !!!! Frivolă !! ! Nesigur Indisponibil !!!!! Pur și simplu nu răspund la nimic, nu le pot contacta, nu răspund la e-mail sau la telefon 10 și e-mailuri 28, dar nimic! Pachetul nu este trimis, dar banii au fost buni pentru ei !! la trupa dracului.
(Original)
Senkinek nem ajánlom!!!! Komolytalan!! Megbízhatatlan! Elérhetetlen!!!!! Egyszerűen semmire nem reagálnak, képtelenség fel venni velük a kapcsolatot sem email sem telefonra nem reagálnak 10 email és 28 telefonhívás volt de semmi!! A csomagot nem küldik de a pénz az jó volt nekik!! a köcsög bandának.
R. R.
(Tradus) Servicii de livrare oribile. Comanda plasată acum 9 zile și nimeni nu știe unde se află pachetul în acest moment (emag, mobistore și compania de livrare se învinovățesc reciproc). Anticipez că odată cu sărbătorile care vin în pachet vor ajunge între 12 - 16 zile după ce comanda a fost plasată și plătită ... ceea ce este dincolo de orice înțelegere
(Original)
Horrible delivery services. Order placed 9 days ago and nobody knows where the package is at this point (emag, mobistore and the delivery company all blame each other). I anticipate that with the holidays coming in the package will arrive between 12 - 16 days after the order was placed and payed for...which is beyond any understanding
A. O.
(Tradus) Serviciu rapid
(Original)
Fast service
a. r.
(Tradus) Aceasta este o comandă de vineri neagră. Îl așez, încerc să introduc cardul meu, plata este respinsă chiar dacă toate informațiile sunt corecte.
Îmi spun „Asta e bine, voi plăti doar când o voi ridica”. O zi mai târziu, comanda este anulată. De ce? Cine știe. Nu răspund oricum.
(Original)
This is a black friday order. I place it, I try to introduce my card, the payment gets rejected even if all the information is correct.
I tell myself "That's alright, I'll just pay when I pick it up". One day later, the order is cancelled. Why? Who knows. They never answer anyway.
C. M.
(Tradus) Serviciu de livrare oribil și teribil. Am comandat și plătit în avans pentru un produs. Curierul nici nu a venit prin adresă, nici măcar după ce le-am sunat la două săptămâni după plasarea comenzii. După o lună după așteptarea livrării, pachetul a fost dus automat la depozitarea lor într-un alt oraș și apoi a fost trimis înapoi „din cauza unei erori de sortare”.
Când am sunat din nou, mi-au spus că nu mai pot trimite pachetul și că va trebui să reordonez produsul al cărui preț a crescut cu peste 50% din ceea ce am plătit în primul rând.
Cel puțin sunt dispuși să dea banii înapoi.
Dar este ultima dată când comand de la această companie ** t.
(Original)
Horrible and terrible delivery service. I ordered and paid in advance for a product. The courier didn't even come by the address, not even after I phoned them two weeks after the order placement. After one month after waiting for delivery, the package was automatically taken to their storage in another town and then was sent back "due to some sorting error".
When I called again, they said they couldn't send the package again, and that I would have to reorder the product whose price has rose by more than 50% of what I paid in the first place.
At least they are willing to give the money back.
But it is the last time I order from this s**t company.
A. L.
(Tradus) Servicii bune, dar relativ mici articole expuse.
(Original)
Good services but relative little articles on display.
Á. M.
(Tradus) A fost bun și am cumpărat de multe ori! Prețuri bune și promoții și transport gratuit! Din păcate, acest lucru s-a schimbat așa că nu mai cumpăr!
(Original)
Régen jó volt és sokszor is vásároltam!Jó árak és akciók voltak és ingyenes szállítás volt!Sajnos ez megváltozott így nem vásárolok többet!
D. R.
(Tradus) Este în regulă, de obicei nu există timp de reținere lung. Nu pot să mă plâng.
(Original)
It's ok, no long hold times usually. Can't complain.
C. T.
(Tradus) Nu multe lucruri de văzut ...
(Original)
Not many things to see...
D. P.
(Tradus) Ajutor Emag nu ajută
(Original)
Emag Help doesn t help
B. B.
(Tradus) Bun, super-datorie.
(Original)
Jó, szuper ki szolgálás.
S. B.
(Tradus) Trebuie sa platesc 5RON pentru a avea privilegiul de a merge la showroom pentru a-mi ridica comanda ??? 2.5RON, ca să pot plăti comanda mea la showroom?
(Original)
I have to pay 5RON to have the privilege to go to the showroom to pickup my order??? 2.5RON so that I can pay for my order at the showroom?
N. B.
(Tradus) Serviciu clienți foarte slab și leneș
Produse ne stoc
(Original)
Very poor and lazzy customer service
Non stock products
S. C.
(Tradus) Suport oribil pentru clienți.
Trebuie să așteptați între 10 și 20 de minute pentru a discuta cu un agent. Cu respect, mi-am explicat că am probleme cu privire la o achiziție și am închis telefonul. Deci acum trebuie să aștept din nou X minute.
Am avut această problemă de mai multe ori cu eMag.
(Original)
Horrible Customer support.
You have to wait between 10 and 20 minutes to talk to an agent. I respectfully explained that I am having some issues regarding a purchase and they hung up. So now I have to wait X minutes again.
I had this issue multiple times with eMag.
R. M.
(Tradus) Este ok, dar asigurați-vă că ați verificat eMag ca vânzător pe site-ul lor
(Original)
It's ok, but be sure to check eMag as seller on their website