Opinii despre System Plus Srl (Magazin de computere)
System Plus Srl
Strada Siriului 42, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre System Plus Srl, Magazin de computere în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de System Plus Srl
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre System Plus Srl
m. M.
Nu merita nici măcar menționați....
Am dus un laptop la reparat de doua ori pentru aceeași problemă. Nu au fost capabili sa remedieze problema reclamata dar au cauzat alte probleme si bineînțeles ca nu ei sunt de vină. Răspunsurile lor au fost puerile si total neprofesionale de genul: " Nu eu am facut diagnosticarea, eu doar am inlocuit ce a constatat X-ulescu. Nu are cum sa nu functioneze, cu siguranta nu ati facut dumneavoastră ceva corect. Probabil l-ați trântit dumneavoastră mai tare". Cert este ca dupa a doua "interventie" laptopul nu mai funcționează nici măcar ca atunci cand l-am dus la ei, dar nici fișa pentru negație de service nu vor sa elibereze pentru inlocuirea laptopului deoarece trăiesc cu impresia ca au habar ce fac acolo si se pricep sa il repare. Nu recomand nici macar pentru un schimb de baterii la telecomandă.
Nu sunt genul de persoana care sa scrie genul acesta de postari dar domnii de la această societate, prin prisma personalului slab pregătit (si aici nu ma refer doar la partea tehnica ci si la interactiunea cu clienții), nu merita nici măcar un colț din steaua acordată.
B. S.
Laptop HP adus la ei(System Plus reprezentanta HP)doar sa schimbe un SSD pe garantie , laptopul a fost nou si folosit doua luni ,il primesc inapoi : ciobit si zgariat, suntet de plastic rupt in interior,carcasa nu a fost stransa corect , am atasat poza si alte defecte ...
O companie de rahat , nu merita sa lucreze in domeniul IT.
Evita sa duci un aparat la ei,nu se pricep sa desfac un laptop si stau prost la capitolul comunicare clinet.
a. m.
Personal calificat și amabil, locație aerisita, se găsesc locuri de parcare în zona totuși ca să plătiți eventualele costuri va trebui sa va duceți la bancă 😜😁😁😁
Deci, din piață de la Obor am cumpărat ceapă și am plătit cu cardul și la o firmă IT nu exista posibilitatea plății cu cardul???
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 heloooo, patroane, sau managerul, știți ca suntem de mult în secolul XXI??🙈🙉🙊
4 stele pentru personal, a trebuit sa scad măcar una pentru firmă.
G. I.
Repara-ti telefonul, tableta sau orice alt device cu peace of mind! Merită
C.
Cel mai neprofesionist service!!! M-au tinut aproape o luna cu un laptop care a venit cu un hard defect din fabricatie, ca sa mi-l inapoieze dupa ce au spus ei ca au schimbat hardul. Mergea la fel de prost, iar dupa ce l-am verificat eu acasa, hard-ul era exact acelasi. Ei au tras banii prin garantie de la Dell direct in buzunarul lor. Eu am ramas cu gunoiul.
Lipseau 2 suruburi iar carcasa nu era bine stransa. NU RECOMAND
C. D.
Serviciile sunt de buna calitate. Mai au mici lucruri de schimbat dar usor usor se rezolva
R. B.
Servicii prompte, profesioniste. Multumita.
c. c.
Totul e bine
C. R.
Problema ventilator laptop DELL, dus si reparat rapid. (garantie dell gratis)
Recomand oricui SystemPlus chiar daca aveti garantie de unde ati cumparat de la depanero - la ce povesti de groaza sunt despre Depanero prefer sa ii evit in totalitate.
A. M.
Excelent . Recomand
G. B.
Ok. Service Dell si Hp
S. C. M.
Ok, seriosi si profi !
A. M.
Service autorizat HP și Dell
M. J.
(Tradus) Serviciu prompt foarte bun
(Original)
Very good prompt service
S. I.
(Tradus) Am întrebat dacă au șuruburi pentru o placă de bază și am fost refuzat, dacă nu au ceva esențial cum ar putea repara ceva.
(Original)
I asked if they have screwes for a motherboard and I was turned down, if they don't have something essential how could they repair anything.
V. V.
(Tradus) Experiența înrăutățită TOTUL !!!! Această companie nu merită să fie o companie IT! Dacă cineva știe unde pot face o reclamație pentru această companie. Vă rugăm să împărtășiți tuturor! De asemenea, eu sunt destul de tarm, acest popor plătește pentru că FAKE recenzii bune! Sa le fie rusine! Horrrrror !!!
(Original)
The worsted experience EVER!!!! This company don't deserve to be an IT company! If someone know where i can make a complaining for this company. please share whit everyone! Also i am pretty shore this people pay for that FAKE good reviews! Shame on them! Horrrrror!!!
G. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. M.
(Tradus) La fel ca DEPANERO, ei vor refuza să recunoască problemele (pe un notebook HP). Chiar și așa-numitul "tehnician" de partea mea, replicând problema (ele), a continuat să spună "nu mi se întâmplă". Evitați-le cât mai mult posibil!
(Original)
Just like DEPANERO, they will refuse to acknowledge the issues (on a HP notebook). Even with the so called 'technician' by my side, replicating the issue(s), he kept on saying 'it doesn't happen to me'. Avoid them as much as possible!
O. B.
(Tradus) serviciu excelent!
(Original)
excellent service!
B. S.
(Tradus) A avut o experiență plăcută. Ați recomanda unui prieten!
Întreaga poveste:
Cu mai mult de trei luni în urmă, am adus un Dell Precision M2800 mai vechi (fără garanție) pentru depanare. Au identificat corect problema și, deși nu au putut comanda o piesă de înlocuire direct de la Dell, din cauza EOL de producție, au oferit toate informațiile de care aveam nevoie pentru a comanda una de peste mări.
Am comandat partea și m-au ajutat să o înlocuiesc gratuit (chiar dacă a fost a doua trimitere „în service” pentru echipament). Perioada de service a fost destul de rapidă în ambele cazuri, având în vedere contextul.
Mare atenție pentru clienți!
(Original)
Had a pleasant experience. Would recommend to a friend!
Full story:
More than three months back, I brought in an older Dell Precision M2800 (out of warranty) for troubleshooting. They correctly identified the problem and even though they could not order a replacement part directly from Dell, because of production EOL, they offered all the information I needed to order one from overseas.
Ordered the part and they helped me replace it free of charge (even though it was my second "in-service" submission for the equipment). Servicing period was pretty quick in both instances, given the context.
Great Customer care!
Y. G.
(Tradus) Mi-am fixat laptopul Dell acolo. Rapid, gratuit (garanție) fără probleme.
(Original)
Fixed my Dell laptop there. Fast, free(warranty) with no problems.
O. N.
(Tradus) Foarte profesionist
(Original)
Nice professional
C. C.
(Tradus) Clădire frumoasă
(Original)
Nice building
I. I.
M. B.
C. P.
S. B.
A. I. D.
S. C.
C. S.
S. R.
C. D.
A. P.
m.
C. B.
A. M.
A. F.
M.
S. B.
S. V.