Opinii despre PCZone.ro (Magazin de computere)
PCZone.ro
Strada Dianei 10, București 020972, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre PCZone.ro, Magazin de computere în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de PCZone.ro
Luni
[10h – 19h]
Marți
[10h – 19h]
Miercuri
[10h – 19h]
Joi
[10h – 19h]
Vineri
[10h – 19h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre PCZone.ro
U.
Am fost intalnit la usa de un individ lipsit de orice fel de interes de a-mi vinde ce aveam nevoie, dar cu o aroganta vizibila pe fata sa. Foarte neprofesionist. Am fost in schimb la MADD Electronics Group si m-au tratat cu zambetul pe buze. E la 2minute distanta.
V. P.
Eu am avut o experiență foarte buna cu PCZone. Nu erau în Rosetti ci pe langa Sala Palatului. Cred ca acum 4 ani. Calculatorul reparat de ei merge si acuma. Sunt cu adevarat profesioniști.
O. K.
Locul e usor de gasit, 1 minut de la rondul Rosetti, sunt afise pe usa si un banner mare pe geam. Oamenii sunt draguti si raspund la intrebari cu placere. Se poate plati cu cardul si totul a durat foarte putin.
C. L. A.
Pczone mi-a lasat o impresie foarte buna pe partea de service de calculatoare.
Povestea mea este urmatoarea: am achizitionat un laptop Asus ROG de la PcGarage care a fost defect din productie (imi freeza constant indiferent de ce faceam, uneori imediat dupa pornire). L-am dus la service-ul autorizat Depanero si service-ul Asus, unde ambele mi-au spus ca sunt probleme de software si nu au reparat nimic. Mentionez ca cele doua service-uri puteau sa verifice partea de hardware, fara sa afecteze garantia.
O prietena mi-a recomandat Pczone, unde doar verificand partea de software, au remarcat ca ssd-ul sau placa de baza erau defecte. L-au tinut cateva zile si au rulat diverse teste, au reinstalat Windows-ul care s-a blocat de 6 ori, oamenii chiar au avut rabdare :).
Cu diagnosticul acesta si multe filmulete cu freeze-uri facute de echipa de la Pczone, m-am intors la Asus unde, in sfarsit, mi-au inlocuit placa de baza.
Asa ca multumesc mult si recomand cu incredere aceasta firma.
A. B.
Profesioniști. Repede și bine. Amabilitate. Recomand!
I. V.
Calitatea indoielnica a produselor, lipsa de profesionalism, tonul condescendent si lipsa oricaror abilitati de relationare cu clientii sunt motive pentru care va recomand sa evitati orice fel de colaborare cu dumnealor. Domnilor, sunteti reprezentativi pentru micile afaceri din acest domeniu, lasate intr-un nor de praf de catre marii competitori: calitate zero, instruire personal zero, educatie si bun-simt zero.
A. H.
Lucrez acolo. Suntem profesioniști :)
S. T.
Cei de la PC Zone mă ajută mereu atunci când am nevoie de sfaturi în domeniul IT&C. Într-adevăr, locația fizică (pe lângă prezența online) ajută enorm atunci când știi că ai nevoie de ceva dar nu știi exact de ce. Au mereu sfaturi pertinente, la obiect și deloc comerciale. Îți recomandă ce ai nevoie, nu produsul mai scump sau cu un comision mai mare pentru ei.
C. P.
Magazin online cu locatie fizica.
Profesionisti, gata sa tea ajute, atenti la nevoile tale.
Faptul ca au un magazin "real" e foarte util atunci cind nu sti exact ce ti s-ar potrivi, ai un loc unde sa te duci cu piesa (sistemul) defecta si sa te consulti cu vinzatorii, sau cind informatiile de pe Internet sunt limitate.
Il recomand tuturor cumparatorilor interesati de produse IT&C
C. C.
Nu accepta returul unui produs achizitionat in termen de 15 zile !
D. V.
Desi am apelat des la serviicile voastre, lipsa de profesionalism de la ultimele vizite m-a convins sa nu mai revin. Un raspuns ca "este doar un fir, domnisoara" "nu inteleg care este problema" la a treia/patra vizita pentru inlocuirea firului defect de la incarcatorul platit integral este usor penibil.
C. I.
Tepari. Duci un laptop cu un defect si il iei cu 3 defecte inapoi si asta dupa o jumatate de an.
S. N.
De incredere.
s. f.
Serioziatate , preturi foarte bune
A. C.
Produse de calitate, personal foarte bun
T. E.
Super!
G. M.
Foarte prompți
v. j.
(Tradus) 100% nu este un magazin de vizitat. Am făcut o comandă pentru un produs și am primit un apel de la ei spunându-mi că nu mai au produsul și nu știu când îl vor primi doar pentru a mă face să retrag comanda mea. A doua zi, navigând pe web Caut un produs similar am observat că mai au produsul, dar au crescut prețul cu 16%.
Așa că am făcut o plângere publică autorităților cu privire la acest comportament comercial.
Le-aș da 0 stele dacă aș putea.
(Original)
100% not a store to visit . I placed an order for a product and i received a call from them telling me they don't have the product any more and they don't know when they will get it only to make me withdraw my order.Second day , surfing the web looking for a similar product i noticed they still have the product but they raised the price by 16%.
So i made a public complain to the authorities regarding this comercial behavior.
I would give them 0 stars if i could.
F. D.
(Tradus) Cel mai grav experiența pe care am avut-o cu o companie. M-am dus la ei cu un hard disk, în scopul de a recupera datele în decembrie 2017 și, după aproape 4 luni au facut aproape nimic. client service zero și nici măcar politicos. Am avut noroc că am primit hard-disk spatele meu. Am stat aproape 30 de minute în biroul lor (care este un mic apartament), în scopul de a găsi unitatea mea printr-o mulțime de gunoi.
(Original)
The worst experience I had with a company. I went to them with a hard drive in order to recover the data in December 2017 and after almost 4 months they did almost nothing. Zero customer service and not even polite. I was lucky that I received my hard drive back. I stayed almost 30 minutes in their office (which is a small apartment) in order to find my drive through a lot of junk.
S. U.
(Tradus) Am cumpărat un monitor LG de la ei. Deși a sosit aproximativ o lună mai târziu așteptat, am continuat cu achiziția.
După ce l-am testat acasă, schema de culori a fost oprită, cu o nuanță galbenă care m-a deranjat, deoarece nu putea fi schimbată sau modificată, așa că am crezut că este un defect și m-am dus să o returnez a doua zi.
Când m-am întors cu el, am întâlnit o atitudine ostilă a proprietarului spunând lucruri de genul „exagerați” „aveți nevoie de ochelari”. Când a acceptat în cele din urmă cererea de rambursare, a aruncat banii pe tejghea câștigă dezgustul.
Cea mai proastă experiență vreodată ...
Editare ulterioară:
Pentru o perspectivă despre cine este proprietarul și cum se comportă, vă rugăm să consultați răspunsul său de mai jos, insulte bazate pe faptul că eu, în calitate de client, am avut o părere cu privire la ceva pe care l-am cumpărat, care nu a fost promovat și nu a fost văzut pe niciun forum nicăieri.
Stimate proprietar, am uitat să vă spun că asistența LG m-a sfătuit să returnez monitorul, deoarece nu este normal să aveți o nuanță galbenă.
(Original)
Bought an LG monitor from them. Although it arrived about a month later that expected, I still went ahead with the purchase.
After I tested it at home the color scheme was off, with a yellow tint which bothered me as it could not be changed or modified whatsoever so I thought it was a defect and I went to return it the next day.
When I went back with it, I encountered a hostile attitude from the owner saying things like "you are exaggerating" "you need glasses". When finally accepting the refund request, he threw the money on the counter win disgust.
Worst experience ever...
Later edit:
For an insight on who the owner is and how he behaves please see his answer below, insults based on the fact that I, as a customer, had an opinion regarding something I bought that was not advertised and not seen on any forums anywhere.
Dear owner, forgot to tell you that LG support advised me to return the monitor as it's not normal to have an yellow tint.
V. R.
(Tradus) Experienta teribila. Nu recomand acest magazin pentru nimic.
Produsele lor par să fie disponibile pe site-ul lor web, dar după ce le comandați, anulează comanda spunând că produsul nu mai este disponibil.
NU primiți notificări atunci când se întâmplă acest lucru. Am avut o surpriză îngrozitoare în această dimineață. De evitat de toată lumea!
(Original)
Terrible experience. I do not recommend this store for anything.
Their products appear to be available on their website, but after you order them they cancel the order saying that the product is no longer available.
You do NOT get notified when this happens. I had a awful surprise this morning. To be avoided by everyone!
a.
(Tradus) Magazin de electronice și de calculatoare care există spre deosebire de altele (se află într-un apartament, dar există) și are o mulțime de stocuri.
(Original)
Shop d'électronique et d'informatique qui existe contrairement à d'autres (il est dans un appart mais il existe) et a pas mal de stock.
S.
(Tradus) Servicii bune
(Original)
Good services
J. I.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. A.
(Tradus) Acest loc este inutil
(Original)
This place is useless
R. H.
(Tradus) O muncă excelentă, cam costisitoare pentru reparații
(Original)
Great work, kind of expensive for repairs though
C. N.
I. I.
G. D.
c. t.
D. D.
O. M.
r. m.
R. T.
R. I.
S. I.
B. R.
s. s.
I. M.
A. O.