Opinii despre PC Garage (Magazin de computere)
PC Garage
Strada Logofătul Tăutu 68A, București 031214, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre PC Garage, Magazin de computere în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre PC Garage
W. G.
(((pc garage este cumparat de emag)))
pc garage mai nou selecteaza recenziile la produse, daca ai ceva negativ de spus nu mai accepta acel comentariu despre prdus si sunt la fel de rai ca si scalperi.
reduceri false si informatie gresita la specificatiile despre produse + probleme urate cu transportul cand faci o comanda e posibil sa nu primesti ce trebuie sau sa pur si simplu sa uite de comanda facuta... daca nu spui nimic ramane comanda la asteptare si primesti un mesaj pana la urma ca comanda ta a fost anulata :) ... anualta de cine?
V.
Produsele comandate au fost livrate foarte rapid și sunt mulțumit de ele. Recomand cu încredere.
M.
Am dat comanda de o pereche de casti logitech g433 platite cu cardul.
M-au sunat dupa o saptamana sa imi spuna ca produsul nu mai este pe stock si daca nu doresc alt produs. (nu au pus problema daca doresc returnarea banilor, chiar daca nici cu asta nu eram de acord)
Le-a luat o saptamana sa ma contacteze pentru a imi spune ca nu este perechea platita pe stock>? Pe bune>?
Dezamagit de serviciile acetui retailer.
L. P.
Nu primesc retur dacă ridici personal. Nu mai cumpăr de aici decât dacă nu am altă variantă. Am fost client 14 ani, am cumpărat de la ei de ~7000€
m. m.
Cei mai neserioși de pe piața din România
Niște hoți
Nu răspunde nimeni la un telefon dacă ai o problemă
Se dă vina pe covid se ascund în spatele robotilor telefonici
Nu cumpărați de la ei
Eu personal am avut probleme cu ei și nu doresc nimanui să treacă prin ce am trecut eu
Poate ajuta pe cei care citesc acest lucru
B. D.
Buna ziua. Am intrebat pe cei de la PcGarage daca se va potrivi kit-ul Corsair Vengeance RGB PRO 16GB DDR4 3600MHz CL18 pe Asus Z490 F gaming si I9 10900 F. Au spus 3 persoane ca DA. Cand le-am pus nu le-am pus corect in slot ( erau puse A1 si B1 in loc de B1 si B2 ) Dar nu asta e problema...PROBLEMA ESTE ca mi-au spus ca procesorul nu duce asa ceva...si ghici ce ...au mers fara probleme dupa ce mi-a spus cineva sa le pun corespunzator in slot. Setate pe XMP1 3600 MHz , functioneaza perfect....UNII SE NUMESC SPECIALISTI IN LOC DE AMATORI....intradevar a fost greseala mea dar puteau sa ma intrebe daca tot sunt ,,specialisti" nu sa-mi spuna ca nu sunt compatibili cu procesorul...
In rest PcGarage pentru mine a fost destul de OK cu transportul (rapid)
Lasa de dorit preturile exagerat de mari la RTX 3000.
A. S.
Foarte ok. Am comandat un Thinkpad gama E, nefiind multumit de calitatea produsului (datorita producatorului pt ca a folosit o bobina care tiuia pe placa de baza) am returnat produsul in intervalul celor 14 zile iar cei de la PcGarage mi-au trimis banii inapoi in aceiasi zi in care au primit laptopul retur.
Foarte multumit de serviciile lor !
Ca minus as adauga faptul ca nu ofera suport tehnic in call center, doar pe mail , dar si asa au raspuns destul de prompt .
D. C.
Cei mai buni in tech, site foarte bine ordonat si pus la punct! Canalul lor de Youtube este un mare plus al site-ului, eu asa am ajuns sa fiu client PCGarage acum 3-4 ani.
Iar astazi tocmai ce am aflat de pe canalul vostru de youtube de un nou stoc de rtx3060, am intrat si l-am comandat instant. E pentru prima data cand chiar ma bucur ca sunt abonat la un canal pe youtube, cautam disperat de 2-3 saptamani un rtx nou disponibil..
v.
Am cerut recomandarea catorva piese pentru construirea unui PC de buget. Am primit ca recomandare piese mult mai scumpe decat era cazul + la comanda 50% dintre produse au venit cu defect din fabrica. Acum astept sa vad daca se accepta returul. Sa va vereasca dumnezeu sa nu il acceptati.
C. A. N.
Calitatea serviciilor ok. La preturi au oferte bune la laptopuri si pc uri.
K.
Suport foarte bun si produse bune intr-o varietate mare
A. n.
Nu am sa mai comand niciodată de la aceasta companie. Am comandat un produs și a venit deteriorat. Cei de la pc garage au refuzat sa îmi înlocuiască produsul deoarece cutia în care a venit era foarte puțin îndoită. Mi.au transmis ca este responsabilitatea mea și ca trebuia sa observ eu acest detaliu și sa nu accept coletul de la curier. Cu toată sinceritatea nu recomand interacțiunea cu ei. De asemenea nu poți lua legătura cu nimeni de acolo ca să rezolvi o problema... Departamentul de relații clienți este inutil.
M. K.
Acest site ( magazin ) nu ar merita nici macar o stea. Sunt niste neseriosi care vand produse defecte sau ce nu corespund descrierii de pe site si nici nu-si asuma raspunderea pentru ele si nu ramburseaza toti banii . Sunt foarte ineficienti si neseriosi . NU RECOMAND ACEST SITE/ MAGAZIN ! cautatis a evitati sa achizitionati produsele lor daca nu doriti sa pierdeti bani si timp aiurea !
a. b.
Am trimis un televizor pentru garantie problema era iluminarea de fundal defecta. Trimis prin curier, altfel nu se poate. Primesc mail cum ca problema este display spart!! Zilele urmatoare am fost contactat si de catre firma de curierat, le-am explicat si lor ca TV a fost trimis intreg, iar dupa alte cateva zile decizia PC Garage de a-mi returna valoarea produsului in bani sau voucher. Garantia de 2 ani expira in aprilie. O surpriza foarte placuta.
C. N.
Am cumpărat un laptop de la ei, toate bune și frumoase până a 2a zi când am observat un defect la clapeta lui, nu se închidea perfect. Le-am trimis poze cu defectul dar mi-au zis că trebuie trimis la service pentru a se constata defectul, zis și făcut. Problema este că după 14 zile nu au fost în stare să constate acest defect, așa că de frica ANPC mi-au trimis banii înapoi.
Serviciul de service este mizerabil.
M. M.
Salutare! Am comandat acum o saptamana un calculator in valoare de 3.000 de lei, pc-ul viking, cel cu ryzen 3500x, gtx 1650 si 16 gb ram, mi-a venit in 3 zile de la comanda. Foarte rapizi baietii, curierul a fost de treaba. Mi-a fost teama sa comand vazand o stea la cativa, dar am riscat. Produsul functioneaza perfect. Singura problema care a fost la el a fost ca am gasit foarte greu, extrem de greu driverul la placa video, dar nu e vina lor. Nu mergea sa mi-l gaseasca de pe site-ul oficial nvidia. Produsul a fost ambalat corespunzator, fara zgarieturi si in stare perfecta de functionare. Nu bate si nu se aude nimic ciudat, momentan. M-am speriat cu driverul, crezand ca nu citeste placa video, dar m-am inselat. Sper sa n u am probleme cu el pe viitor, vad cativa care spun ca garantiile nu prea se iau in considerare, sper sa nu am de a face cu asta. Apropo, asambarea este una foarte buna, se vad doar firele de la placa video si cateva fire in spate de tot insesizabile. Eu ma declar multumit, momentan.
L. A.
Genul de magazin online cu politica de la inceputul anilor 2000 si care cu siguranta va disparea rapid.
Am facut greseala sa cumpar de la ei un router care nu functioneaza la viteza specificata ( altul mai vechi merge perfect ) si normal, am vrut sa dau retur.
Din cauza ca am intarziat cu 2 zile termenul de retur pe langa faptul ca nu mi-au acordat returul, am platit si curierul tur - retur.
Deci in concluzie am platit pe un produs aproape defect cu 50 de lei in plus.
Nu recomand acest tip de magazin ( teapa ) nimanui.
1 stea cu felicitari.
C. L.
O lipsa totala de profesionalism. Astept de peste doua luni o placa video pe care am platit-o la un minut de la lansare. Dupa confirmarea comenzii mi s-a zis ca vor avea aprovizionare pe la sfarsitul lui noiembrie. Este sfarsit de ianuarie, pretul produsului a crescut cu aproape 75%, iar agentii de vanzari n-au facut altceva decat sa incerce sa ma induca in eroare pentru a-mi livra alt produs cu o performanta mult mai scazut sau sa ma faca sa-mi anulez comanda. Pana la urma au anulat comanda fara acordul meu si nici urma de produs.
A. P.
Am primit produs defect si mi-au zis ca returul trebuia facut in 48 de ore (!) si produsul trebuie sa fie sigilat (!). Iar la suport nu mai au apel telefonic, doar mesaje seci pe mail.
S. V.
Sunt, doar, la a doua comandă. La prima, totul a decurs normal!
De la comunicare și până la intrarea în posesia obiectului comandat, totul
s-a desfăsurat la superlativ. Altfel spus, PCGarage are o echipă de oameni profesioniști, de oameni verticali, care își respectă cumpărătorul.
Sunt convinsă, că și de această dată, colaborarea va decurge la fel de bine.
V. C.
A trebuit sa dau o stea, ca altfel nu ma lăsau sa scriu. Sugerez sa se insereze si posibilitatea de a nu da nicio stea, ba chiar puncte cu minus!! Aici nu se vand computere, ci rebuturi ridicate la rang de marfa!! Rusineeee!! Va bateți joc de cumpărătorii de bună credință si le expediați produse neconforme. Fraților, nu mai cumpărati de la această companie!! Nu recomand!!
I. P.
De doua săptămâni stau cu un laptop nou numai în garantie.
Serviciul este la pământ!
Nu pot face retur ca e pe firma, la prima servisare a functionat cateva zile.
Daca aveti in plan sa cumparati, nu faceți greseala asta.
I. L.
Pe partea de garanție sunt praf. Am trimis un produs la garanție cu un defect și ei au constatat că acel produs produs este lovit, acel produs fiind constatat de către altă firmă cu mai multă experiență în garanții și mi-au zis sa o trimit la PC Garage ca sa nu pierd garanția. Îmi place că cei de la PC Garage strica produsele apoi dau vina pe clienți. Recomand să cumpărați din alta parte.
B. M.
Am trimis un produs pe baza garantiei la ei in service, e strigator la cer cat de mare este timpul de asteptare si cand le ceri un status iti raspund cu mesaje generice precum nu am primit nicio informatie.
In mod normal perioada maxima de asteptare este de 15 zile, la mine au trecut 20 si inca nu am primit niciun mesaj de la ei, trebuie sa ii tragi de limba, sa postezi pe forum pana sa te bage cineva in seama.
Sunt foarte frustrat de ce se imtampla, nu mai cumpar nimic de la ei, le urez insolvență financiară.
Jalnica firmă, lipsă de comunicare, linie telefonica inexistenta, timp de livrare mare, solutionarea garanțiilor se face foarte, foarte lent.
Sa va fie rusine cat PcGarage, va bateti joc de clienti.
E. C.
O experienta neplăcută. Este imposibil sa returnezi un produs cu un defect. Nu exista un departament de call center. Servicii mizere.
g. g.
La un laptop de peste 3000 ron,am platit transport 35ron extra ca sa ajunga in 3 ore.
Ghiciti ce, au trecut 24 ore si nu a ajuns nimic.
Scuza lor, ca nu am ales livrare prin tazz. Totusi ei banii mi i-au luat cum ca as fi vrut produsul in 3 ore de la lansarea comenzii
M. N.
Nu cumparati produse la precomanda, cei care vor face comanda dupa ce produsul va reveni in stock o va primi inaintea voastra. Daca nu ii contactati nici nu se trimite la depozit pentru a fi pregatita si livrata.
A. C.
Niște gunoaie care fac speculă nesimțită cu plăci video. Mi-au cerut 7100 de lei în privat (nu au tupeu să pună la vânzare așa ceva că-i bate lume acu pietre pe stradă) pentru un 3080 de la MSI, asta în ideea în care nicăieri pe internet nu se vinde cu mai mult de 5000-5200 de lei, mă refer evident la magazinele serioase, nu la speculanți nenorociți.
s. n.
Vreti timp pierdut?Pcgarbage e solutia,acum 6 zile am dat comanda,pana acum nu a fost predata firmei de curierat,de 4 zile tot ii intreb cand o sa fie,acelasi lucru "cel mai scurt timp posibil",ii intreb pe Facebook,primesc seen,bravo ba baieti
Pe langa asta,prima data am ales un ram de 2666,intre timp am vazut alt ram,la aproape acelasi pret(179 - 2666 si 172 - 3000) si le am cerut sa l schimbe,la care ei imi cer 30 lei pt nimic:))
M. R.
mi se pare inacceptabil, am comandat un laptop, care aparea in stock ,,suficient" si am primit mesaj nu este defapt in stock, apoi am mai comandat alt laptop la care scria ,,stock suficient", iar dupa 1 zi primesc mesaj ca ghici ce, nici ala nu mai e disponibil:)
A. 2.
Pc garage e un site decent pentru pasionatii de calculatoare. Nu am comandat extrem de des,dar cand am comandat,am comandat obiecte expensive.
A. C.
Sunt client vechi(conform criteriilor lor, sunt chiar client GOLD) al acestui magazin de care am fost multumit pana anul acesta, cand au refuzat sa imi acorde garantia de conformitate pentru niste anvelope.
Se comporta destul de urat cu clientii, comunicarea din partea lor lasa de dorit. Chiar aveam incredere in acest magazin, am impresia ca de cand i-a cumparat EMAG(15.04.2016), s-au schimbat in rau, clientul nu mai este pus pe primul loc.
Lipsiti de profesionalism ! Lipsiti de respect fata de client!
Am facut reclamatie la ANPC, astept raspunsul lor.
C. V.
Am dat 5 stele deoarece am mai avut un produs de la dumneavoastră,dar comandat de altcineva și sunt mulțumit. Aștept cu nerăbdare să primesc smartphone-ul comandat să-mi exprim părerea și despre acest produs comandat acum de mine.
M. D.
Vai de noi, Covid ce ne facem nu te apropia, plus alte fraze numai să nu mi respecte garanția la un printer, știind de altfel că mi l-au vândut defect și desfăcut, am poze... n-au vrut să le vadă n-au vrut să discute, au acolo un penal pus să respingă ce nu le convine încât ei să câștige prin metode frauduloase. Pur și simplu acest măgar pardon reprezentant al firmei nu te ascultă nu-l interesează ce problema de garanție ai nu-și respectă cuvântul
G. M.
EVITATI SUB ORICE FORMA.
Am comandat (după ce mi s-a confirmat de un vânzător) un PC care trebuia să fie pe stoc in doua zile.... surpriza.... nu a fost pe stoc. Mai mult decat atât mi se spune că de fapt pe stoc la ei înseamnă într-o săptămână. Aștept și cu o zi înainte de livrare( da, iarăși "livrare") mi se spune că nu se poate livra că nu au procesorul. Încerc să găsesc o varianta de comun acord sa schimb procesorul sau să îl livreze fara procesor dar nu se poate....nu au cum....este imposibil. Acum aștept returnarea banilor....
m. s.
NU RECOMAND!!! Am cumparat toate componentele pentru un PC de la ei si am optat si pentru serviciul de asamblare - mare greseala! Peste 4 zile calculatorul nu a mai functionat, dadea erori si scotea un sunet ciudat. L-am dus in alta parte, la un service si cei de-acolo mi-au spus ca "specialistii" pc garage l-au asamblat astfel incat firele erau stranse prea tare si componentele nu mai comunicau cum trebuie intre ele. Va sfatuiesc prieteneste sa va indreptati in alta parte pentru partea de asamblare, angajatii pc garage care se ocupa de asta sunt amatori si riscati sa va deterioreze produsele. NU RECOMAND!!!
A. D.
Cea mai NESERIOASA firma cu care am lucrat pana acum! Trimiți ceva în garanție și returnează mai stricat decât era! URAT, FOARTE URAT!
S. R.
Cei care lucreaza la serviciul de asamblare cred ca sunt studenti fara nicio experienta... calculatorul luat de la ei pe piese si asamblat de ei s-a stricat dupa o saptamana!!! foarte incompetenti...
M.
Nu recomand!
Sa fugiți cât vedeți cu ochii de aceast magazin. Am achiziționat un laptop in valoare de aproape 5000 de lei și nu funcționează numbpad-ul, iar ecranul are mici jocuri de creștere a intensității luminoase.
I-am anunțat și am cerut o rezolvare, răspunsul fiind: trebuia returnat in maxim 48 h de la primirea produsului. Sunt foarte neserioși! Asta am aflat apoi citind tot felul de nemulțumiri ale clienților. Nota 1 este foarte mult raportat la serviciile voastre de o oribila calitate!
A. I.
Am cumparat de la ei o placa de baza care intra intr-un loop continuu. Am zis ca o dau in retur si imi primesc banii inapoi. Trimit produsul prin curierat inapoi la ei si primesc raspuns ca nu imi pot returna banii deoarece produsul prezinta daune asupra traseelor (vezi doamne PCB zgariat). Mi-au atasat 3 poze cu o mica zgarietura asupra smaltului care nu afecta cu absolut nimic performanta placii. Oricum, imi trimit ei placa inapoi, ma uit la zgarietura: PCB care trimitea date catre placa de sunet. Am reusit sa o repar in cele din urma, era o problema din bios, trebuia un scurt la pinii cmos-ului, lucru ce arata ca nici macar nu au incercat sa o alimenteze sa vada daca macar are vreo problema. Pe bune dezamagit.
M. A.
nu poti anula comanda tocmai facuta, nu exista suport telefonic
B. R.
PcGarage o firma de incredere cu cele mai bune produse si o pagina foarte bine lucrata si simpla de utilizat.
S. R.
Nota 2 pt. nu exista un numar de telefon pentru clienti. Totul pe email. Daca vrei sa faci o modificare la comanda, pana se raspunde la email, produsele sunt deja livrate.
A. S.
Am cumparat produse in valoare de 5100 ron...si am solicitat sa fiu contactata telefonic inainte de trimiterea produselor ...aveam niste nelamuriri...si doream niste sfaturi de la niste specialisti...cum banuiam ca sunt....dar din pacate sunt comercianti nu specialisti....produsele au plecat spre mine si nu am fost contactata....telefonic sau altfel...decat am primit facturile....covid ...inteleg...domnilor eu lucrez cu pacienti cu covid dar sa stiti ca nu se ia covidul nici prin telefon si nici prin mail...."va multumesc ca ati fost foarte draguti pentru 5100 ron...." nu va dati seama ce conteaza sa fii dragut....conteaza enorm...repet...covidul nu se ia prin telefon...si nu cred ca saraceati dupa un telefon...este nelimitat....in aproape orice retea....astept coletele...sper sa nu fie sparte....cum am citit in alte recenzii...sunt pregatita cu foto si opc...si martori....Revin....unitate defecta....ventilator spate defect...cablu hdmi lipsa din comanda....
A. N.
ANULEAZA GARANTIA ABUZIV.
EVITATI ACEASTA FIRMA!
CONTACTATI ANPC!
Sunt client vechi al acestei companii, dar in ultima vreme politica si serviciile firmei s-au schimbat la 180 grade.
Printre multele produse comandate la ei se afla si un Aspirator Robot Xiaomi cu mop incorporat care dintr-o data s-a defectat si nu a mai putut sa se orienteze prin incapere (senzor laser defect - nu se mai invarte).
Fiind in perioada de garantie, m-am dus cu el la sediu pentru a-l preda in service, unde mi-a fost refuzata intrarea sau predarea produsului pe motivul pandemiei si indrumat sa trimit produsul prin curier.
Vazand tot mai multe persoane care se plang de anularea garantiilor pe motiv de deteriorare mecanica a produsului, am decis sa ma duc cu el direct la Fan Courier si sa il predau, lasandu-i pe cei de la firma de curierat sa se ocupe de ambalare.
Produsul a ajuns la ei a doua zi, iar in a treia zi certificatul de garantie a fost anulat pe motivul de contact al aparatului cu umiditatea ('senzori umiditate activi'). Mi s-a propus sa fie reparat tot de catre ei in schimbul sumei 230 lei, dar nu imi garanteaza repararea acestuia si ca reparatia ar putea dura 45 zile!!!
Avand in vedere ca produsul a fost conceput cu functia de mop (functie ce nu a fost folosita niciodata), ma indoiesc ca senzorii s-au activat din senin (daca s-au activat).
Nu mi s-a comunicat unitatea de service autorizata in repararea produselor Xiaomi in care s-a facut constatatea.
Nu am primit un certificat sau un document in care sa se precizeze cele constatate (activarea sezorilor).
Nu mi s-a facut un deviz de constatare pentru piese/manopera pentru care PC Garage solicita suma de 230ron.
Spun ca au service autorizat, dar reparatia dureaza 45zile si nu este garantata.
La returnare, produsul prezenta urme de ulei/WD40 in jurul senzorului de laser (meseriasi).
Am facut reclamatie la ANPC, iar acum astept raspunsul lor.
Nu voi mai comanda nimic de la aceasta firma.
i.
Servicii scumpe si foarte slabe! Pe email se discuta cu un singur operator si acesta nu stie decat sa repete aceleasi lucruri (ca robotul). Am trimis o placa video in garantie, deoarece se incalzea la peste 90 de grade, cand am vorbit cu operatorii online, acestia nu au putut sa-mi dea niste informatii clare, iar la service, au pus un status produsului, ca durata testarii sa fie peste cea legala la o garantie normala, deoarece cand am demontat placa am rupt o pala la ventilator. Nu mi s-a dat numele service-ului autoriza si nici un suport clar, doar vorbe fara suport. Foarte slabe servicii. Nu recomad, mai ales sa cumparati pe firma - va trebui sa-i dati in judecata, OPC-ul nu se sesizeaza la firme.
A. A.
Experienta foarte proasta, lispa de comunicare, nu recomand deloc. Sunt ok doar daca nu ai ghinionul sa ti se strice produsul sau sa vrei sa faci retur.
Tableta achizitionata de a ei pentru scoala online s-a stricat fix a doua zi. Nu au vrut sa faca retur, au spus ca este indoita tableta (care nu prezinta de altfel zgarieturi sau nu este sparta, sau orice altceva). Tableta am verificat.o si la primire si cand am trimis.o inapoi a doua zi si nu prezenta nicio urma de uzura. Ei au pus un liniar langa si mi.au trimis niste poze ciudate in care spun ca este indoita. Acum o tin in depozit de o saptamana, nu o trimit la service autorizat pentru diagnoza. Groaznica experienta.
A. M.
O echipa serioasă și produsele de la ei sunt bune și te tine o vesnicie e cu echipa asta frumoasa lucrez de un an ca este o echipă unită și tare salutări PC GARAGE
D. T.
Foarte greedy, lacomia pt ei nu ar margini, fac scalping cu placi video rtx 3000. Spre exemplu au rtx 3070 la 3800-4000 de lei, placa care se vinde peste tot in europa de la 5-600 de euro. Bine ca flax au putut sa vanda la preturi decente, doar ei sa traga pielea de pe clienti. Rusine pcgarage, RUSINE!!!
S. P.
Nu recomand serviciul de asamblare PC de la ei - angajatii de acolo sunt niste amatori care lucreaza la repezeala
E. P.
Daca nu ai cont sistemul de plata este defectos. Eu am pierdut un produs.
A. M.
Experiență foarte proastă, nu mai comand niciodata de la ei. Am comandat un tv iar in momentul in care l-am băgat în priză am constatat că nu merge. L-am dat retur iar răspunsul lor a fost ca returul este acceptat în momentul în care produsul este adus la starea inițială, iar costurile fiind suportate de mine ca si cand nu ar fi fost de ajuns ca am dat 2700 de lei pe un Tv stricat. Bineinteles ca am facut reclamatie la la ANPC
V.
O stea pentru incompetenta angajaților care lucrează la support clienti, si pentru măsurile de retur prost gandite, special sa te facă să renunți la retur, pentru că este prea complicat.
A. P.
Am rezervat in cos un produs si pana am completat datele de expediere ghiciti ce? Produsul nu mai e in stoc. Ba baieti, cand aveti in stoc un produs si un x client il adauga in cos E REZERVAT de acel client. La voi se pare ca nu merge asa. Comert online de kkt.
R. F.
Îmi fac și eu ca tot omul un wishlist în valoare de vreo 8500 de lei pentru niște componente și ce credeți? 3070 ul de la 3600 la 3999, i7 10700k de la 1800 la 2200... Pai ce faceți ma băieți voi? Ori vedeți ce activitate am pe cont și ma încărcați, poate, poate...
s. s.
Pc Garage seriozitate, preturi corecte, atenție îndreptată asupra clienților. Bravo
R.
Mai bine cumparam de pe OLX. Am cumparat o tastatura Microsoft de 500 ron care a venit cu ambalajul intact dar crapata in colt foarte fin (defect de fabricatie). Am trimis retur si am explicat situatia /documentat cu poze.
Rezultatul: Mi-au anulat garantia la produs 😂😂😂
Ultimii oameni de pe pamantul asta, nu mai cumpar in viata mea indiferent ce preturi au.
D. D.
Pe mine m-au ajutat cu un BIOS upgrade - profesionisti - totul s-a intamplat intr-o zi - mai mult am stat dupa transport. De altfel am cumparat memorie si merge excelent.
i. i.
Niste scalperi ordinari. Am comandat 2 bucati rtx 3080 vineri 16 octombrie, un minut mai tarziu dupa ce am primit alerta de stoc . mi s-a confirmat comanda , au disparut de pe site , ca mai apoi luni sa primesc un mesaj ca nu se poate procesa comanda deoarece am ales comanda cu operator si nu au lucrat operatorii. A uitat doamna de la pcgarage sa verifice comenzile mele anterioare, toate fara operator si ca mi s-a alocat stoc din moment ce disparusera produsele de pe site. probabil au vandut altora, tot de-ai lor, pentru a vinde pe olx mai scump, deoarece aceleasi placi au aparut vineri pe olx. RUSINE PCGARAGE , s-a ales praful de voi.
R. E.
Nu recomand, nu onorează bine comenzile plasate. Aștept de cinci zile, la o comanda plătita, care era in stock. Nimeni nu răspunde... este tot in stare pregătita, și cam atât. Dezamăgit.
M. M.
Nu merită să cumpărați de la acești indivizi. Motivele sunt nenumărate :lipsa de profesionalism, de respect față de client, produse deteriorate pentru care nu-și asumă nicio responsabilitate.
M. P.
Timp ai bani pierduti. De evitat. Livrari greoaie, garantii ce nu se efectueaza pe diferite motive stupide. Nu recomand
E.
Am comandat o sursa de la ei si cand am primit-o, colectul era deja putin lovit, pe langa asta sursa era defecta din fabrica fiindca a facut scurt circuit cand am montat-o. Am trimis-o la garantie doar ca sa imi trimita email ca nu o pot repara deoarece am "deteriorat/rupt" sigiliul cand acesta nici macar nu a fost atins. Au pierdut alt client.
P.
Foarte seriosi!Orice lucru cumparat de la ei mi a venit impachetat extra pentru un grad mai mare de siguranta.Tin sa mentionez ca nu am dat nimic la retur,deoarece nu era cazul.(nu a fost nimic stricat)Sa o tina tot asa.Recomand!
C. S.
Comportamentul personalului lasa de dorit!!
Am dat o stea pentru ca nu mergea sa dau cu minus.
Daca indraznesti sa ii deranjezi in timpul programului de "lucru" (=pauza de tigara), mai au putin si se iau cu tine de gat. Culmea, asta se intampla inca de la inceputul programului (deci nivelul de oboseala nu ar putea fi un argument in cazul asta). Tu, in calitate de cumparator amabil, care doar vrea sa adreseze o intrebare, esti intampinat de un vanzator cu un limbaj de piata, zeflemitor si lipsit de orice forma de conduita morala. Si asta doar pt ca ai indraznit sa intri in sediu si sa pui o intrebare despre un produs si pt ca ai indraznit sa deranjezi o gramada de angajati si angajate din una din multele pauze de tigara. Poate nu ai apucat sa vezi pe site ca magazinul nu mai vinde decat in mediul online, cu toate acestea, ei au afisat un program al sediului fizic. Colac peste pupaza, iti vorbesc pe un ton oribil si iti arata usa. Eu nu inteleg cum locul asta mai continua sa existe si mai ales, nu inteleg cum ar putea fi angajat un personal care lasa in halul asta de dorit.
S. M. V.
Garantie nu exista!
Am cumparat un desktop de la ei, montat de ei, care imi da ecran negru cand intru in orice joc, trebuie scos din priza ca nu se poate inchide altfel.
Mi-au spus ca nu am garantie la sistem, ci doar la componente, iar returul se poate face doar prin curier, ca sa poata spune ca "e ambalat necorespunzator", si "produsul este lovit" ca sa nu beneficiezi de garantie.
O sa incerc sa il repar in alta parte, dar cu atitudinea asta PC Garage m-au pierdut definitiv de client.
K.
mi-au luat bani pe transport de 2 ori bulangii
C. v. y. R.
Experienta neplacuta cu acest comerciant! Garantia unui produs cu defect din fabrica respinsa, cu 5 luni inainte de expirarea termenului de 2 ani!
Nu voi mai achizitiona absolut nimic de la Pc Garage pe viitor! Nu recomand!
Pe piata sunt alti comercianti de incredere!
B. T. R.
Jenanta a fost experienta cu ei. Am luat un laptop care s-a defectat si cu care am probleme trimitandu l la depanero. Mi-au raspuns de cateva ori dar cand a fost cazul sa intervina nu au mai raspuns deloc. Nu am primit de o luna vesti de la ei. Garantia la pcgarage e ignorata. Odata ce si-au luat banii nu mai conteaza ce probleme ai cu produsul. Evitati....
I. I.
Desi eram sceptic din cauza recenziilor negative de o stea, am comandat un notebook de la ei dat fiind faptul ca erau singurii care mai aveau pe stoc modelul respectiv. A mai pus si serviciul de 12 lei sau cat cu deschidere colet, serviciu care de fapt e un DREPT legal si ar fi trebuit sa fie gratuit dar ma rog.
Pot spune ca nu am avut nicio problema. In doua zile a ajuns in Cluj din Bucuresti. Curierul de la Sameday foarte de treaba in privinta verificarii integritatii fizice a produsului. Am deschis coletul in fata lui sa ma asigur ca n-are nimic.. Totul a decurs bine. E a 5-a oara cand fac comanda de la ei si n-am avut probleme.
S. L.
Selecție de produse mare. Preturile sunt uneori ok comparativ cu alte magazine. Din păcate la garanție nu sunt deloc flexibili, nu sunt pro client. Au spus ca am laptopul lovit și ca are urme de intervenție și ca nu se vor ocupa de garanție, apoi l-au trimis la furnizor, care l-a reparat. Deși aveam tot calculatorul de la ei, cu toate piesele pe o factura nu au vrut sa accepte la garanție decât componenta defecta sau sa plătesc pe diagnosticare 50 de lei. Am plătit pentru ca nu aveam piese sa pot sa testez exact ce e defect, cum au ei, și sa aflu care e componenta defecta. Cel puțin mi-au făcut wire management după reparație. Din păcate acum pe corona nu mai poți sa cumperi de la ei. Dacă stai la 3 minute de mers pe jos trebuie sa aștepți 3 zile după curier ca ei livrează doar online. Nu au măcar plata online cu ridicare de la sediu fără contact. Din păcate nici la ei nu poți suna în perioada asta cu corona și se limitează doar la mail (oare se transmite și prin telefon?). Am cumpărat de câteva mii bune de lei și am recomandat la rândul meu prietenilor care au cumpărat și ei de câteva mii bune de lei. Din păcate nu știu sa fidelizeze clientul, sa facă și a doua sau a treia achiziție. O sa mai comand de la ei doar dacă e prețul semnificativ mai mic decât în alte părți, altfel o sa încerc sa stau departe.
R. F.
ultima experienta cu ei a fost foarte proasta, am comandat o carcasa de Pc care a venit cu partea frontala desprinsa si prinderile rupte, cand am reclamat mi-au cerut poze cu coletul, care nu prezenta deteriorari, mai apoi au dat vina pe mine ca am receptionat produsul.
Daca nu cumparam produsul pe firma mergeam la OPC cu ei, ii voi evita pe viitor.
O firma serioasa se vede atunci cand apar problemele, ei se comporta execrabil.
S. R.
E ok daca nu vrei garantie. Daca ai probleme cu produsul iti anuleaza garantia, daca mergi la ANPC aia zic sa faci o expertiza extrajudiciara din banii tai si apoi cu aia sa depui o alta sesizare. Nu am mai cumparat de aproape un an de la ei dupa aceasta intamplare (inainte cumparam minim un produs pe luna de la ei). Nu stiu cine a pierdut mai mult....
Ca sa nu mai zic ca sterg review-urile negative la produse. Eu mi-am cumparat produsul respectiv pentru ca avea 5 review-uri de 5 stele (acum stiu de ce)
M. U.
Scumpi la livrare, 12 lei la livrare de peste 250 lei. Se percepe si taxa la plata ramburs, 12 lei.
A. A.
Servicii de cea mai slaba calitate. Dezinteres pentru solicitările clienților, aroganță si superficialitate.
C. H.
Nu se inlocuieste pentru ca nu am semnalat la curier cand a livrat. Poftim!? Pai voi ati auzit de ambalare cu protectie la colturi. E calr ca la curier se loveste orice la colturi. Acum aruncati problema pe seama clientului. Am mai avut o problema similara acum 10 ani si am promis ca nu mai iau de aici. Dupa ce am mai citit pe net am zis ca or fi totusi de incredere. Sa fie sanatosi eu cu siguranta nu mai cumpar nimic de aici.
G. M.
Cel mai smecher magazin de calculatoare,componente,etc..
R. S.
Sa te ferească Dumnezeu să ai nevoie de garanție ...hoții...😡😡😡😡
C. G.
De departe este cea mai josnica firma care se ocupa cu comercializarea componentelor pentru PC cu care am avut experinte in viata mea!
Am cumparat de la ei componente pentru ansamblarea unui PC personal in data de 12 Octombrie 2020. Totul a decurs bine pana cand mi-au ajuns produsele acasa. (au livrat dupa 5 zile).
De asemeni am achizitionat de la ei si un serviciu de update bios pentru placa de baza.
Dupa ce am ansamblat componentele primite respectand intocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor am constatat brusc ca era o problema cu memoriile instalate pe placa de baza. Mai exact memoriile puteau fi instalate doar in sloturile B1, B2 ale placii de baza acest lucru facat imposibila instalarea memoriilor in sistem dual channel. Dupa indelungi cautari pe Google si testarea memoriilor pe o alta placa de baza am ajuns la concluzia ca problema era placa de baza, un GIGABYTE Z390 M.
Bineinteles ca am trimis placa de baza inapoi ca fiind defecta. Dupa aproximativ o zi m-au contacta cei de la PC Garage cu urmatorul text:
"Referitor la cererea dumneavoastra de retur pentru produsul Placa de baza GIGABYTE Z390 M va informam ca la receptia si verificarea acestuia s-a constatat ca prezinta defecte de ordin fizic, pin indoit in socketul procesorului, aspect ce nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur.
Din pacate PcGarage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarele doua posibilitati pentru a finaliza cererea de retur:
1. Incercarea aducerii produsului la starea initiala iar costurile suplimentare vor fi suportate de dumneavoastra, costurile putand fi egale cu cele ale unui produs nou.
2. Putem trimite produsul pe linie de service catre serviceul autorizat pentru decizia finala, in functie de decizia acestora vom reveni cu un raspuns. Trebuie insa sa luati in considerare si ca decizia serviceului autorizat poate fi una negativa, in cazul acesta garantia produsului fiind anulata (C.I.D)."
Deci concluzia mea finala este ca sunt doua variante pentru acest deznodamant fatal.
1. Acest produs a fost poate revandut catre mine cu buna stiinta a defectului
2. Defectarea produsului s-a produs in momentul efectuarii serviciilor achizitionate.
Exclud vina mea deoarece eu am urmat intocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor.
s. c.
În perioada BlackFriday au mărit prețurile la multe produse, se găsesc magazine cu prețuri mai bune.
B. B.
Nu recomand . Produsele se pot returna doar prin curier cu plata facuta de catre client . Chiar nu vad rostul pentru a mai plati 30 de lei daca esti f aproape de un sediu de al lor .
P.
Am cumparat piese de calculator si am luat si un serviciu asamblare premium,iar produsul a venit stricat.Dau unitatea la garantie,iar pcgarage imi spune ca placa de baza e avariata,iar eu trebuie sa dau 50 euro ca sa o repare . Dupa aceea, incerc sa ii contactez de 2 ori iar ei tot trimit acelas mesaj,nimeni nu vorbeste cu mine,si ma gandesc sa le cer filmare cu angajatii lor asambland configuratia.Ei ma tin in suspans de 5 ore
A. L.
Am plasat o comanda de 4 produse (laptopuri) iar unul dintre acestea a venit spart (rama ecranului).Am sesizat in ziua livrarii defectul si am comunicat returul. Dupa indelungate discutii si explicatii despre cum eu nu aveam de ce sa sparg un laptop de care aveam nevoie (doar de asta il si comandasem), solutia finala a fost de a-l repara pe banii mei la serivice-ul lor, ori nu il repar, pierd garantia si ei mi-l trimit inapoi. Nu s-a pus pentru ei in discutie rambursarea banilor, asa ca am facut plangere la protectia consumatorului. Mentionez ca am comanadat de la ei produse de peste 60.000 lei, la care nu am avut probleme, iar pentru un produs spart nu au gasit vreo solutie. TOTALA LIPSA DE PROFESIONALISM!
A. R.
Nu-ti mai fac nicio returnare de produse. Era vorba de o pereche de casti bluetooth care nu functiona bine, se intrerupea (conexiune windows). Mi-au respins cererea de trei ori. Si mai sunt si "silver" client la ei, rusine ! Daca am ajuns sa compar pcgarage cu cel.ro, s-a ajuns rau. 0 meritati, nu 1.
P. G. V.
Filtre foarte bune, la majoritatea produselor și prețurile sunt bune.
A. S.
Se poate face rata la pc făcut pe componente
A. D.
Absolut orice.comunicare cu ei a fost profi si la obiect. Singurul loc de unde imi vin comenzile sigilate si intregi, vin rapid si cu comunicare foarte buna. cand am avut nevoie sa schimb un lrodhs ,nu au fost piedici de absolut nici un fel. Mult mai profi decat emag, de care sa nu mai aud. bafta si succes.
V. R.
Eu nu o sa mai comand de la pcgarage.
R. P.
Oamenii s au mișcat super rapid..
Iar pe partea on line...au răspuns în maxim 30 minute... Super de treaba.Recomand.
4. k. R.
Cel mai bun site de electronice
A.
Dintr o comanda de 6 produse, 3 au venit defect din fabrica.
Jalnic
G. D.
Experienta foarte neplacuta cu PCGarage.ro. Per total..NU recomand.
Pro:--> Livreaza destul de repede. 1-2 zile
--> preturi OK
--> Site-ul ok optimizat. in sensul poti pune foarte multe filtre.
si cam atat..
Contra:-->Retur la produse egal cu 0. ..
--> garnatie la produse 0.
Exemplu concret. Cumparat o camera 360Xiaomi. Defecta din fabrica. Am dorit sa fac retur, nu s-a putut ca a fost cumparata din magazin.
La garantie, mi-au zis ca am stricat-o eu.. :)) si au anulat garantia.
Deci evitati sa cumparati. Aveti in vedere ca la unele produse, va angajati pe un contract cu ei de 2 ani (Garantie). Iar daca veti avea nevoie......Probleme..
Pentru astfel de firme, merita sa le faci reclamatie la ANPC pentru orice abuz. Dar vezi tu... iti mananca timp..timpul inseamna bani, si cand vezi ca un produs a costat cat a costat... iti trece repede...
Dar nu ezitati sa apelati la ANPC. Pe mine m-au ajutat in cateva cazuri..
R. Y. B. a. M.
Nu folositi serviciul de afiliere. Dupa ce le faceti vanzare de sute de milioane va obliga ca produsele pe care vrei sa le achizitionezi folosind vocherele generate din afiliere sa nu aiba o alta reducere ... Pentru ei este ok sa faca bani pe spatele afiliatilor ... dar la afiliati nu se gandesc ... O MARE DEZAMAGIRE !
A. N.
Respect client = zero. Responsabilitate = zero. Am comandat online o masina de paine Panasonic pe care am scos-o din cutie cu o bucatica din capac sparta. Magazinul online nu si-a asumat nicio responsabilitate, spunandu-mi ca odata primit coletul, sunt responsabil de ceea ce este in el (nici macar nu l-au cerut sa vada exact felul in care era spartura si detalii importante). Returul mi-a fost refuzat, mi s-a livrat un produs spart - produs pe care nu l-as fi putut vedea decat odata scos din cutie. Produsul nu a fost ambalat suplimentar de ei, fiind trimis exact asa cum a iesit de pe poarta fabricii, cu o folie deasupra. Cutia avea un colt indoit, imposibil de vazut pe sub folia respectiva, iar ei mi-au solicitat poze cu folia data jos - lucru pe care nu-l poti face in fata curierului. Cert este ca se comporta execrabil cu clientii, cautandu-le vina, in loc sa abordeze problemele asa cum ar trebui s-o faca un comerciant online. Eu ii voi evita si nu ii pot recomanda.
L. T.
Am avut nevoie de o placuta de Ram pentru laptop si nu stiam ce sa aleg, am vorbit pe chat cu dl Ionut de la ei si m-a ajutat imediat cu ofertarea piesei compatibile. Va multumesc!
A. I.
Nu fac livrari direct clientilor la sediu, desi stai afara..
W.
Produse bune la preturi corecte.
V. D.
Politica de retur dezamagitoare. Sunt site-uri, nu trebuie sa dam nume, la care returul este gratuit, chiar si la comenzi mici. Site-uri la care poti sa returnezi sosete, fara costuri. Nu si la PC Garage, unde pentru returul unui produs de peste 2000 lei a trebuit sa platesc 55 lei transport. Mai mult, la PC Garage "plata integrala" nu e chiar integrala, Cheltuieli de expeditie [ KG suplimentar ] - 2.38 lei nu se returneaza, nu am idee ce reprezinta. Nu plang pentru 2 lei, dar gestul in sine mi se pare urat, o companie mare sa se uite la 2 lei. Nu cred ca o sa va imbogatiti asa, dar cine stie ... Numai bine !
A. D.
Va bateti joc!
E. V.
NU NU si iarasi NU! Neprofesionalism de la A la Z. Se cred buricul pamantului si daca acum cativa ani puteai configura ceva cu ei, sau puteai cere sfaturi vis-a-vis de anumite componente, acum totul este mecanic si te priveste daca se potrivesc sau nu. Personal nu voi mai cumpara nimic de la ei de acum incolo. Cu ultima comanda m-au convins ca nu sunt decat niste profitori. Ai o problema...te lupti cu morile de vant.
D. C.
Sunt nefericitul client care intr-o saptamana le-am achizitionat doua sisteme si doua monitoare de gaming, amandoua cumuland o valoare de 9.600 lei.
Au fost doua comenzi separate si ambele cu situatii neplacute, situatii pe care am incercat in nenumarate randuri sa le rezolv amiabil dar m-am izbit de un refuz categoric si nemaintalnit in relatia cu alte magazine de profil.
In prima comanda, am comandat un sistem de gaming si un un monitor, am solicitat ca factura sa fie pe societate dar am primit factura pe persoana fizica, cu toate ca comanda a fost facuta pe persoana juridica. Am solicitat stornarea facturii si refacturarea ei pe persoana juridica conform solicitarii din comanda, dar am fost refuzat.
Am trecut cu vederea si am lasat-o asa cu toate ca indiferent de greseala se putea reface factura fara nici un fel de efort.
In urma cu 4 zile, am facut o a doua comanda, tot pentru un sistem de gaming si un monitor, iar sistemul PC a venit cu lipsuri,mai exact. PC-ul comandat trebuia livrat cu 1TB HDD + 120GB SSD, dar HDD-ul de 1TB nu era recunoscut de sistem. Am deschis caz la dansii si le-am solicitat explicatii pe motiv ca HDD-ul lipseste din sistem dar dumnealor mi-au spus ca HDD-ul este montat. I-am rugat sa imi trimita o filmare cu momentul asamblarii PC-ului si intr-adevar HDD-ul se afla in josul carcasei intr-un lacas ascuns langa sursa de alimentare. Dar surpriza, HDD-ul nu are cablu SATA si nu poate comunica cu placa de baza (din acest motiv nu era recunoscut de sistem).
I-am rugat sa ma contacteze un reprezentant pentru o discutie telefonica si pentru a gasi o rezolvare pentru cele doua spete si a evita sa port o discutie cu o persoana care sta ascunsa in spatele unui PC, dar raspunsurile lor fiind intotdeauna cu acuz la client, dansii nu sunt vinovati cu nimic si superiorii cunosc cele doua spete si nu se deranjeaza pentru un client care le-a facut comenzi de doar 9.600 lei intr-o saptamana.
Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am probleme de service cu cele achizitionate.
Sunt foarte dezamagit de cum a decurs aceasta colaborare drept pentru care am sa le returnez cele doua sisteme!!!
D. P.
Cand achizitionezi un serviciu de montare si semnalezi o problema dupa ce primesti produsul nu cred ca este normal sa ti se raspunda la modul "modifica tu daca esti mai destept".
C. T.
Pret recomandat Nvidia Romania: 3500 RON
Pret PCGarage: 4500 RON
Cine mai are nevoie de bisnitari cand partenerul oficial nvidia face asa ceva. Orice alt magazin din Europa avea preturi reale dar la noi nu.
M. L.
Tratarea clientilor = 0, angajati nepregatiti, am achizitionat un produs cu un card de cumparaturi, am solicitat plata in rate egale, dupa 4 luni m-am trezit cu restanta la banca pentru ca aceea solicitare a mea prin care trebuia sa achit produsul, nu fusese setata, in conditiile in care domnisoara casiera mi-a comunitat ca este totul in regula. Modul cu isi trateaza clientii este sub orice limita. Eu unul voi face astazi si sesizare catre ANPC. Asa cum eu am fost pacalit, ma intreb oare cati oameni au mai fost?
Concluzie: RUSINEEEEEEEEEEEEE , LIPSA DE PROFESIONALISM SI BUN SIMT!!!!
G. I.
Experiență deosebit de neplăcută: interacțiune (online) foarte deficitară, cu mare întârziere; piese din stoc care „nu mai sunt în stoc”; o serie de neînțelegeri în urma căreia doar eu am fost afectat; diferența de bani pentru bunurile netrimise mi-a fost achitată doar după ce le-am adus aminte, că „uitaseră”. Never again!
Ş. L.
Au fost magazinul de suflet al meu, acum au devenit doar un magazin de care am nevoie pentru ca in alte parti nu gasesc anumite chestii. Au cel mai jalnic suport post cumparare.
E stricat? De ce nu l-ai testat in showroom?
Vrei sa-l returnezi? Nu facem noi asta, l-ai luat il pastrezi.
Garantie? Au scris pana si ca avea putin praf pe el produsul (si nu era ceva sa fie afectat de praf, era un fier de calcat)
Practic, de la magazin de pasionati la hoti profi.
i. b.
Am stat mult sa ma gandesc daca sa comand laptopul pe care mi-l doream de la PC Garage fiindca am citit review-rile, multe fiind foarte proaste.
A trebuit sa fiu convinsa sa plasez comanda cu ei și in final am facut-o cu inima stransa.
Pot sa spun ca nu am avut nicio problema. Am comandat laptopul in provincie, a venit in mai putin de 24 de ore, frumos si intact. Am ales optiunea de desfacere a coletului.
Daca o sa mai am nevoie de ceva, tot de la ei voi comanda in baza acestei experiente.
I. B.
Am cumparat un PC cu serviciul asamblare premium la pretul de 9500Ron si am primit un pc care nu porneste. Desi pretul componentelor era mai mic la alte magazine online, am achizitionat serviciul asamblare premium la 280, in speranta ca primesc un pc asamblat profesional, dar am fost dezamagit.
UPDATE - Am facut retur la PC si au constatat ca placa de baza era stricata, personalul de la suport mi-a oferit solutia sa puna o alta placa de baza mai scumpa, ca nu mai era in stoc cea aleasa. Am ramas destul de dezamagit de modul cum a decurs discutia cu personalul de la suport, partea buna e ca returul intregii sume a fost destul de rapid.
Rating-ul si comentariile sunt cenzurate pe site, nu am putut lasa review la serviciul de asamblare.
M. d. U. a.
Experienta tare neplacuta.
Am cumparat online 2 laptopuri de la ei de 14 inch, factura persoana juridica, am incercat sa fac retur la unul dintre ele si sa cumpar altul cu o diagonala mai mare.
Am primit raspuns de la ei ca pentru persoane juridice termenul de retur este de 48 h.
Toate magazinele au perioada de retur de 30 zile.
NU RECOMAND !!
A. A.
Garantia este egala cu zero, intotdeauna va exista un motiv inventat de catre service-ul lor ca si cum clientul e de vina pentru stricaciuni. La fel si cu returul produselor, am cumparat un mousepad si am vrut sa il fac retur, doar ca cererea a fost refuzata pe motiv ca l-am ridicat din magazinul lor fizic si asta e o greseala.
Va recomand sa evitati acest magazin care inainte era ok, dar acum sper sa dea faliment sa nu se mai auda nimic de el.