Opinii despre The Home (Magazin de bricolaj)
The Home
Splaiul Independenței 319, București 061344, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre The Home, Magazin de bricolaj în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de The Home
Luni
[11h – 19h]
Marți
[11h – 19h]
Miercuri
[11h – 19h]
Joi
[11h – 19h]
Vineri
[11h – 19h]
Sâmbătă
[11h – 16h]
Duminică
[11h – 16h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Duminică
11 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 |
Opinii despre The Home
A. A. G.
Niste incompetenti. Am comandat o masuta mobila la care aveam termen de livrare 3-4 saptamani. Imediat dupa comanda, am sunat la Bucuresti pentru a imi confirma ca exista masuta in stocul furnizorului si ca va ajunge. Mi s-a spus sa stau linistit ca masa va ajunge in 3-4 saptamani. Dupa 3 saptamani am sunat sa vad care este status-ul comenzii. Mi s-a spus ca vor verifica si ca ma vor suna in aceeasi zi pentru lamuriri. Dupa 1 ora, am fost sunat sa mi se confirme masa nu mai exista la furnizor si ca undeva prin iunie, adica peste vreo 3 luni, cand vor produce alte masute, se va putea comanda din nou. Ce asteptam eu de 3 saptamani? Daca nu sunam, mai stateam mult si bine. Asa ne respectam clientii. Rusine sa va fi.
C. S.
Recomand!!!
Produse de calitate, personal disponibil si pregatit.
Vizitați showroom ul, aveți ce sa alegeți si va convingeți!
Nu confundați produsele de pe stoc din România cu cele stoc furnizor cand trebuie sa așteptați, e normal.. si depinde de furnizori....
Multe recenzii negative care nu au treaba cu realitatea.
Produse livrate fara probleme!
C. A.
Am comandat acum ceva timp o masa de ciment și din fericire a ajuns întreaga. Săptămâna trecută am comandat o alta măsuța care nu era pe stoc și trebuia sa fiu sunat sa confirm comanda către furnizor. Nu m-a sunat nimeni. Într-adevăr este perioada black friday și sunt foarte ocupati. S-au scuzat pentru asta. Dar am sunat eu azi și am aflat ca produsul nu se mai aduce. Fetele de la online (Cosmina) au fost foarte drăguțe și s-au agitat sa ma ajute sa aleg altceva sau sa îmi returneze banii. Am găsit ceva similar din stoc care s-a potrivit și mi-au modificat comanda. Deci totul de rezolva. Per total sunt mulțumit de The Home, voi mai cumpara.
Update: A ajuns și măsuța intr-o săptămâna. Intacta.
O. D.
Timpul de livrare este de 3 ori mai mare decat cel afisat. Pacat ca produsele sunt bune calitativ, pentru ca comunicarea si timpul de livrare lasa de dorit. Nu recomand decat daca ai timp sa astepti cel putin 3-4 luni pentru un produs care este afisat ca fiind livrat in 3-4 sapt.
Mi am primit comanda(incompleta pentru ca un produs mi s a spus ca nu se mai fabrica dupa ce l am asteptat 3 luni) abia dupa 5-6 telefoane si amenintari de reclamatie la anpc!
J. D.
Am citit recenzile și m-a luat cu emoții, voiam sa anulez comanda, deși plătisem online dar dacă tot am așteptat 6 săptămâni am zis ca mai aștept 2 săptămâni, sa fie 8 în total (livrare era 4-6 săptămâni). Am sunat la call center, a zis ca în 25 feb îmi livreaza, în 25.02 mi-a livrat, totul impecabil, nimic deteriorat și foarte bine ambalat. Pot doar sa recomand în situația mea, poate am avut noroc, nu știu..
A. B.
Un showroom full de kitsch-uri și o țeapă pe care ne-au dat-o la un produs ieftinuț, ni l-au vândut la preț triplu și au pus altceva pe bon. Mă-ntreb ce țepe or da la comenzi mai mari.
O. L. S.
Am facut cel putin 5 comenzi in decurs de 1 an pe acest site si da, comenzile dureaza intre 3 si 8 saptamani dar nu a fost o problema pt.mine . Nu era atat de urgent sa primesc decoratiunile sau canapeaua sau covorul in 3 zile . Pana si setul de masute cu geam de sticla au venit fara vreo problema. Foarte bine ambalate . O sa comand si pe viitor . Cheers!
S. S.
Oferte nenumărate , marfă de calitate , design deosebit. Prețuri conforme calității produselor din portofoliu. Un sincer Bravo proprietarilor firmei !
C. D.
Am comandat un produs pe site in data de 20 decembrie 2020. Produsul nu se afla in stoc dar avea un termen de livrare de3-4 saptamani. Timp de 6 saptamani nu am fost contactat de nimeni sa-mi comunice situatia comenzii. Ieri, am sunat sa vad ce se intampla....a raspuns o domnisoara total nepregatita ce mi-a transmis ca o sa fiu contactat a doua zi dupa ce se documenteaza si verifica stocul....... Astazi am fost sunat pentru a ma anunta ca s-a produs o incurcatura iar comanda pentru produs se poate incarca de la producator la inceputul lunii martie...adica peste inca minim 4 saptamani..............
V. B.
Produsele au venit in 2 zile de la plasarea comenzii fiind foarte bine ambalate.
Calitatea este peste tot ce am vazut pe piata si chiar si pretul a fost unul competitiv.
Recomand cu incredere!
A. B.
Foarte frumoase produse. Pacat ca nu au mai multe magazine fizice!
R. B. /. U.
Nu recomand, pacat ca am citit dupa experienta mea cu ei recenziile de aici.
Comanda plasata pe 14 noiembrie, de Black Friday, produsele nu au fost primite. La primul e-mail nu au raspuns, la al doilea au anulat comanda fara sa ma anunte nimic.. Le-am trimis un email incercand sa inteleg de ce apare anulata pe site. Raspuns: clasicul , din cate observ aici, eroare de sistem. Au replasat ei comanda pentru mine pe 29 decembrie, acum astept..
Later edit: am primit-o astazi, 22/01, se pare ca au scos un covor din ea fara sa ma anunte ca nu se livreaza si acela.. ASA CA: mai bine va lipsiti, cea mai proasta colaborare a mea cu un magazin.
C. D.
Neasteptat de...nimic, daca e sa te iei dupa site
b. a.
Din pacate un magazin interesant dar care e bataie de joc fata de client. Tot ce inseamna in stoc 1 bucata sunt de fapt produse expuse vandute ca noi. Toata experienta pe care am avut-o cu ei a fost un cosmar, de la produse livrate sparte, defecte, murdare, mucegăite pana la returul banilor care a depasit cele 14 zile date de lege si doar cu insistenta si o groaza de telefoane am reintrat in posesia banilor. Un magazin si un personal de toata jena. Evitati daca vreti sa nu stati apoi sa va rugati sa va dea banii inapoi.
R. L.
Cea mai proasta experienta! Am dat comanda de un scaun si dupa o luna de asteptare mi s-a spus ca au stocul indisponibil. :|
Mentionez ca produsul achizitionat aparea pe site ca fiind "in stoc" iar la telefon mi se promitea ca ajunge saptamana viitoare.
Dupa o luna am renuntat la comanda, acum astept sa imi returneze banii, sper sa ii mai primesc.
T. S.
Va recomand calduros sa NU comandati de la aceasta companie!
Comandat si achitat direct in showroom o masa de living aflata in stoc. Sunt asigurat ca in 3, maxim 4 zile mi se livreaza.
Revin eu in call center dupa 3 saptamani, isi cer scuze, o ... eroare de sistem. Iti jignesc si inteligenta. Ma asigura ca in 2 zile am masa acasa.
Mai trec alte 10 zile, merge un prieten marti in showroom (asteapta o comanda din octombrie), zice si de mine. Ce sa vezi, tot eroare de sistem. Ce sa mai, are sistemul o problema cu mine. Dar gata, joi o sa fie livrata. Azi e joi. Si ghiciti. Nada.
Sunt ferm convins ca vor inchide in curand. Si multi clienti vor ramane cu banii platiti. Macar sa ma impac cu sistemul pana atunci si sa imi livreze si mie masa.
Un viitor fost client.
A. D.
Am asteptat o luna dupa comanda si nu a venit, am trimis un email pentru a fi sunata sa mi se spuna ca nu mai au produsul pe stoc. Foarte neseriosi. Nu recomand.
A. N.
Cea mai slaba organizare si firma existenta pe piata. Am comandat niste produse in luna mai si prin luna iunie dupa mai multe telefoane m-au anuntat ca unul din produse nu se mai poate livra deoarece nu mai exista pe stoc. Ulterior am asteptat pana in luna septembrie sa primesc si celelalte produse .
Eram pacalit ca in 2 saptamani vin dar acestea au ajuns in 4 luni.
Nu recomand !
P. S.
Din păcate am avut numai experiențe negative, mi-a luat ceva să mă învăț minte și să mă hotărăsc să nu mai comand de la ei. Există alternative. Exemple de probleme:
1. Am comandat 3 scaune pe 13 august. E 27 noiembrie și încă le aștept. La telefon au zis azi că ajung săptămâna viitoare. Să vedem.
2. Descrierile nu corespund sau sunt incomplete. Am comandat plafoniere care erau cu stecher, deși nu scria nimic de genul, o masă care ar fi trebuit să fie din lemn dar era din MDF (și avea preț de lemn masiv, desigur) etc.
3. Produsele în stoc se livrează tot în câteva săptămâni, după insistențe și multe apeluri și oricum nu toate, pentru că unele din ele, prin magie, dispar între timp din stoc
4. Unele produse au ajuns ambalate necorespunzător și cu defecte.
Din fericire există concurență atât în România (precum Bonami sau Somproduct) dar se pot comanda multe lucruri și direct de la producători sau de pe site-uri din Europa. Am comandat direct de la Ferm Living și a fost mult mai simplu și mai rapid.
O. A.
Cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu un magazin online! Nu mi-a venit comanda nici dupa 7 saptamani de asteptare... Singurul lucru pe care il tot spun cand ii sun este ca o sa vina saptamana viitoare! N-au idee cand vin produsele, nu te suna nimeni sa-ti spuna daca intarzie comanda si cand o sa fie posibil sa le livreze! Foarte proasta organizare cu magazinul asta! Pacat ca nu pot sa dau mai putin de o stea!
S. H.
Nu recomand nimanui sa comande de la The Home. Am patit sa comand o canapea, sa scrie pe site ca dureaza 3-4 saptamani pana vine si am fost sunat dupa 3 (trei) luni!! Am avut noroc ca nu o platisem. Apoi, am mai comandat o masa, pentru care trebuia sa astept 2-3 saptamani, platita online, iar ea nici dupa 9 saptamani nu a ajuns. Intr-un final am anulat comanda si am cerut sa mi se faca refund, dar chiar si acel refund s-a efectuat doar dupa vreo 2 saptamani.
A. P.
Produse foarte frumoase insa nu respecta termenul de livrare. Produsele apareau “in stoc” pe site, dar a durat comanda 4 luni.
P. D.
Am comandat o masa de lemn cu picioare metalice.Pretul de aproape 1000 euro(cu discont inclus) te face sa te aștepți la un produs premium și la niște servicii pe masura.Livrarea a fost ok.Problema a început când am început montaj.Kit ul de picioare avea o schema de montaj inclus pt alt tip de blat(picioarele se potrivesc la mai multe blaturi).Problema era ca nici necesarul de suruburi nu era adecvat pt montaj blat meu. Am sunat la livrări si mi au spus ca trebuie sa dau un mail pe retur pt consultanta. Mi-am încercat noroc și la call center unde am primit același răspuns ca nu pot vorbi cu nimeni pt consultanta dar dacă le dau un mail cu câteva poze primesc imediat un răspuns.Am insistat sa primesc cat mai rapid un răspuns deoarece am ales aceasta masa în primul rand datorita disponibiliatii de stoc(aveam nevoie rapida de ea).Deși mail cf cerințelor lor a fost dat de 2 zile nici pana astăzi nu am primit nici un raspuns/telefon.Dupa o zi pierduta am reușit sa improvizez si sa îmi rezolv singur problema.Este clar ca interesul este doar de a vinde și după......descurca-te.Pacat pentru un produs de calitate cum se cred
S. G.
Obiecte..decorațiuni...mobila...diverse...deosebite..amabili...plăcut!
m. i.
Calitatea serviciilor este buna, iar produsele comandate nu m-au dezamagit. Cu siguranta voi mai cumpara de la thehome
A. J.
Mie mi-au venit foarte repede produsele din stoc si chiar am facut o afacere buna cu acel cod de reducere.
r. v.
Astept de 4, respectiv 3 luni de zile doua comenzi: un set de masute de cafea si o oglinda. Am sunat de nenumarate ori, am fost amanata de fiecare data, ba furnizorul , ba fabrica, etc, scuze penibile...Dupa 3 luni mi-au spus ca nu se mai fabrica masutele, dar imi vor cauta ceva asemanator si-mi vor trimite oferta. Au trecut trei saptamani de atunci si nu am primit nimic. Nu raspund la mail-uri, iar la telefon trebuie sa ai mare noroc. Evitati acest magazin! Este o mare bataie de joc la adresa cumparatorului.
d. m.
Am așteptat luni de zile doar ca sa primesc un scaun care nici macar nu e culoarea pe care am selectat-o. Plus ca se montează prea dificil...
S. C.
Am asteptat 9 ( noua ) saptamani dupa o masa, mi a venit una vizibil expusa si deteriorata. Scaunele comandate au provenit dintr-un retur, nici macar nu le au verificat, am gasit in cutii aruncate de a valma componentele si actele omului care returnase. Faceti reclamatii la ANPC, astfel de practici trebuiesc oprite.
A. D.
Sa va fie rusine pentru cum va tratati clientii!! Insusi faptul ca aveti zeci de feedbackuri negative la care nu va obositi sa raspundeti si nici sa luati masuri, spune totul despre acest mare magazin The home. Mi-am luat timp sa citesc toate reviewurile voastre si in toate oamenii se plang de acelasi lucru, acelasi lucru prin care am trecut si eu. Lipsa de profesionalism din partea voastra, comenzi livrate in 3-4 luni, produse deteriorate la primire, timp de asteptare foarte mare si lista continua. Inca o data, sa va fie rusine pentru cum va gestionati acest business. Ca si mine, oamenii sunt atrasi de produsele frumoase pe care le aveti pe site, si au impresia ca nu le gasesc in alte locuri. Dar se gasesc, puteti comanda direct de pe site-ul producatorului, sunt de asemenea si alte site-uri/magazine in Romania cu aceleasi produse ca la The Home.
Inca un lucru, am observat ca multi se plang doar de site, spunand ca la showroom este altceva. Total gresit, la showroom puteti achizitiona doar produse mai mici, produse decorative, etc. Mobilierul este doar expus si multe produse au defecte. Asadar, tot la comanda ajungeti si evident, la luni de zile pierdute asteptand produsul. Eu am renuntat sa mai cumpar ceva de la ei si ii sfatuiesc pe cei care au de suferit din cauza lor, sa nu lase inca un review negativ care se va pierde prin zecile de alte reviewuri, ci sa mearga direct la anpc
M. O. B. G.
Aș da zero stele dacă aș putea. Comandă plasată și achitată în 26 octombrie, anulată de ei în data de 11 noiembrie, nici urmă de bani returnați până astăzi. Am dat telefon la Serviciul Clienți, au spus că mai devreme de 14 zile nici nu fac retur banilor, și nu îmi pot da o dată când voi avea banii îm cont. Cam așa operează această companie, folosindu-se de banii clienților săptămâni de zile, deși chiar ei au anulat comanda.
M. C.
De evitat sa faceti comenzi la acest magazin online. Nu m-a sunat nimeni sa-mi confirme comanda si sa-mi spună când se va face livrarea. Am trimis email si nu am primit niciun raspuns. După 3 săptămâni am sunat eu si mi s-a spus că produsul are termen de livrare peste 5-6 saptamani iar pe site era in stoc. Nu o sa recomand nimănui acest magazin, aveti cele mai proaste servicii.
O. C.
Deși produsele sunt f mișto...să cumperi online e cea mai proasta decizie pe care poți să o iei. Nu m-a sunat nimeni sa îmi spună când se va face livrarea produselor comandate. După 2 săptămâni de așteptare am sunat eu si mi s-a spus că unul dintre produse poate sa fie livrat abia în februarie anul viitor. Am decis sa înlocuiesc produsul respectiv cu altceva ce știam ca e pe stoc, iar niciun semn de la ei. Din nou telefoane pentru a afla că alt produs poate fi livrat abia în luna octombrie. Le-am sugerat să îmi trimită produsele pe care le au, iar nimic timp de 2 săptămâni. Deși îmi trimiseseră AWB, acesta nu apărarea la Fan Curier pe site. Dupa ce le-am transmis că vreau banii inapoi, m-au anunțat că vor trimite toată comanda in scurt timp.Am zis ok, fie. Zilele trecute a ajuns doar o parte din comandă...așa organizare si comunicare proasta rar mi-a fost dat să văd!!!
M. M.
Foarte multumita de produse si de servicii. Am receptionat comanda a 2-a zi dupa ce am plasat-o. Din pacate, nu am fost in magazinul fizic inca insa din poze arata minunat.
S. E.
Mi-am luat cea mai frumoasa comoda de la The Home. Recomand!
A. G.
O comanda plasata pe 15 nov care nu a mai ajuns, desi unul dintre produse era si este inca in stoc. Nu am fost sunati, nu raspund nici ei la email sau la telefon. Mai exista acest magazin?
g. b.
Calitatea produselor este buna. In schimb, serviciile, la pamant. A trebuit sa le telefonez pt a afla ce se intampla cu comenzile intarziate cel putin o luna.
R. M.
servicii neprofesioniste. nu respecta termenele de livrare.probabil se vor inchide in curand si doar aduna bani pe comenzi neonorate de la clientii de buna credinta. din pacate sunt si eu unul dintre ei, dar sa speram ca banii incasati pentru marfa nelivrata vor fi cheltuiti pe medicamente nu pe concedii exotice
L. V.
Comanda plasata si achitata online pe data de 8 iulie 2020 pentru niste produse care figurau "IN STOC" pe site, nu a sosit nici pana la aceasta data, desi au trecut deja 3 luni. Nu mi se raspunde la email decat dupa foarte multe insistente si mi se tot comunica faptul ca s-a amanat productia.
Aveti produse frumoase, dar serviciile sunt extrem de proaste! Luati exemplu de la Vivre care livreaza exact in intervalul promis sau de la Som Product care livreaza in 2 zile produsele din stoc.
Astept sa vad daca voi primi produsele la sfarsitul lunii octombrie, asa cum ati promis din nou, dupa aproape 4 luni de la achitarea comenzii!
M. M.
A venit masa dupa 3luni si cu defecte. Recomand cu mare incredere acest site
V. C.
Off...chiar voiam sa comand, dar dupa ce am citit toate recenziile de pe google, m am razgandit, e destul de frustrant, ar trebui sa se sesiseze.
C. A.
De evitat sa faceti comenzi pe acest site. Sunt un fel de emag dar foarte neseriosi. Nu livreaza la timp,incurca comenzile,nu gasesc solutii,nu returneaza banii si mai mult mint ca suna un superior,ca urgenteaza,ca verifica si de fapt nu se intampla nimic. De 3 luni le am platit o comanda. Au incurcat o de 2 ori . Am montatorul de tapet in casa pe care il platesc in speranta ca azi livreaza,ca poate maine samd. Ca dupa 2 sapt de sunat zilnic,chiar si de 2 ori /si sa imi spuna ca nu au de fapt tapetul si ca le pare rau . Dau vina pe colegii lor,nu isi asuma absolut nimic. Prima experienta cu ei si foarte proasta. Va rog sa evitati daca vreti sa economisiti timp ,bani, si tineti la nervii dvs mai ales.
R. M.
Niste neprofesionisti. Sunt la pamant cu customer service. Pe langa ca nu iti ofera nici macar un pic de transparenta in ceea ce priveste statusul comenzii, te suna dupa 2 luni in care astepti un produs sa iti spuna ca, de fapt, ei nu il mai au in stoc.
Nu ii recomand. Nu cumparati de la ei. La cate plangeri sunt pe aici, merita scosi de pe piata.
A. C.
Timpul de livrare incredibil de mare si o masa care a fost construita fara grija detaliilor (cred ca era beat meseriasul) ma face sa nu mai apelez vreodata la acest magazin.
M. A.
Total neserioși. Comanda plasata și plătită în avans, confirmata cu durata de livrare în 2 săptămâni. După 1 luna și multe încercări de a-i contacta prin e-mail și telefon mi s-a spus ca va mai dura încă o luna și ca, bineînțeles, este vina furnizorului.
A. O.
Atentie mare la ceea ce comandați si la termenul de livrare specificat! Am comandat un set de măsuțe in data de 20 iulie, termenul de livrare specificat fiind 3-4 săptămâni. Mesele au ajuns după 10 săptămâni, iar calitatea lor lasa de dorit. In tot acest timp, am încercat sa aflam informații de livrare, a fost dificil sa intram in legătură cu serviciul clienți, am cerut discount pentru întârziere, discountul a fost refuzat cu mențiunea ca putem sa anulam comanda (dupa ce asteptasem deja 4 saptamani). Au fost câteva zile in care nu a răspuns nimeni la telefon, iar după ultima informare ca mesele sunt pe drum au mai trecut 2 săptămâni pana când am intrat in posesia lor. Sunt extrem de dezamăgită de serviciul clienți și de calitatea produselor primite.
R. I. C.
Am plasat o comandă și mi s-a spus că produsul va fi livrat în 3-4 săptămâni. Au trecut aproape 2 luni de atunci și coletul încă nu a sosit.
M. G.
In luna august am comandat si achitat integral, o comoda pentru televizor care urma sa imi fie livrata in cateva zile.
Saptamina trecuta marti am fost la sediul lor si am primit asigurare ca a doua zi vom primi ptodusul comandat si ACHITAT.
Nici in ziua de azi nu am primit comanda.
Va recomand sa NU COMANDATI LA ACEASTA FIRMA NESERIOASA SI LIPSITA DE ORICE PROFESIONALIM SI RESPCT FATA DE CLIENTI.
DE EVITAT!!!!
L. B.
Inainte de a face comanda, am citit toate review-urile care in majoritate sunt negative, dar am sperat ca poate s-au schimbat lucrurile. Drept urmare, am plasat o comanda care continea atat produse in stoc, cat si produse la care era precizat pe site timp de livrare 2-4 saptamani. Cand am plasat comanda, am precizat ca vreau sa mi se livreze treptat produsele, imediat ce intra in posesia lor(exista posibilitatea aceasta si fiecare produs din comanda mea oricum beneficia de livrare gratuita). Dupa doua saptamani de la plasarea comenzii, produsele din stoc n-au ajuns la mine, mai mult, trei dintre produsele din comanda pe care am platit-o, nici macar nu mai erau disponibile, lucru pe care l-am sesizat singura. A fost nevoie de un email(nu raspunde nimeni la email, deci orice email trimiteti e ca si ingropat) si de doua apeluri ca sa-mi confirme spusele(practic a fost nevoie ca eu sa-i informez pe ei ca produsele platite de mine de pe site-ul lor nu mai exista(am accesat link-urile produselor si pagina care se deschidea ma informa ca link-urile nu mai exista); daca nu as fi verificat, as fi asteptat mai mult de o luna ca sa mi se spuna ca produsele nu mai exista). Dupa o luna de asteptare pentru produsele din stoc(practic cele care trebuie livrate in cateva zile lucratoare, in mod normal), am decis sa cer banii inapoi. Daca as fi aplicat acelasi algoritm la cele care nu erau pe stoc si la care oricum timpul de asteptare era de 2-4 saptamani, probabil ca primeam produsele anul viitor. La call center timpul de asteptare a fost decent, uneori am intrat in contact cu personalul in cateva minute, cel mai mult am asteptat 12 minute. Din ce am inteles sunt doar doua persoane pe call center si daca volumul de apeluri e mare(si clar e mare avand in vedere review-urile negative si experienta mea) e normal ca uneori sa dureze mai mult pana reusesti sa discuti cu personalul(asta nu inseamna ca e normal, inseamna doar ca personalul trebuie tratat cu respect pentru ca nu este direct responsabil de toate neregularitatile existente). Persoanele din call center au fost eficiente, singura parte pozitiva in toata aceasta experienta.
PS Site-ul e foarte ok si asta-i motivul pentru care am decis sa risc, am gasit produse altfel decat pe alte site-uri. Nu stiu exact ce-as fi primit daca as fi asteptat, dar presupun ca daca produsele sunt chiar ca in imaginile de pe site si nu te grabesti, merita sa comanzi. Ideea principala este sa nu-ti faci sperante ca o sa primesti produsele in mai putin de doua luni :)
A. S.
Am dat o comanda la sfârșitul lunii Iulie 2020, pe care am și plătit o in totalitate, iar de atunci nu am mai auzit nimic de ei. Am încercat sa ii sun de nenumărate ori, doar timp pierdut in așteptare. Când intr un final pe data de 11.09.2020 au răspuns, persoana respectiva a spus ca ei au mulți clienți și ca timpul de așteptare poate sa ajungă și la 20 de minute! Pana atunci, nimeni nu s a obosit sa ma anunțe ca unele produse erau de mult in stoc. După un mare scandal la telefon, aștept sa vad dacă ne mai sunt trimise produsele sau nu.
Chiar ma întreb, dacă atâția oameni se plang de faptul ca nu li se răspunde la telefon, angajații acestui site cui raspund?!
Nu o sa recomand nimănui NICIODATĂ acest site, cele mai proaste și nesimțite servicii.
A. M.
Am comandat o etajera, pe culoarea NEAGRA, am asteptat 4 saptamani, iar cand a ajuns, TOTAL diferita de fotografii, nu au nicio legatura, o ALTA culoare. Dezamagitor!!!!! Nu recomand acest site. 0
A. M.
a fost asa de lunga asteptarea pt o masa...respectiv 3 luni(ah si inca nu a ajuns, speram sa ne returneze banii)...ca nu stiu cum as putea spune in 3 vorbe.
stau si ma intreb daca vrea cineva sa isi mobileze toata casa, cam cati ani va astepta pana ii vine mobila de la the fuking home?????????
R. P.
Jumatate din comenzi livrate la timp, ( am sunat de cateva ori ca sa le primesc la timp )jumatate nici in 2 luni !
C. R.
Nu sunt deloc seriosi, mereu intarzie cu livrarile si de cele mai multe ori le livreaza cu defect.
Produsele apar in stoc dar de fapt sunt pe stocul furnizorului ( in Spania probabil).
Cat despre personal si comportamentul acestora....lasa de dorit...
D. M.
Confirm ceea ce scrie toata lumea, un magazin de evitat, tot ceea ce tine de comunicarea cu clientul si logistica este un adevarat dezastru.
Povestea mea: Am facut comanda online, am platit integral, primesc un mail automat ca voi fi contactat telefonic daca produsul nu e pe stoc (prima minciuna); peste o saptamana dupa ce trimit eu mail ca sa intreb ce se intampla, primesc un alt mail standard ca produsul nu e pe stoc, vine in 4 saptamani si spera ca e in regula pentru mine (lol). Le raspund destul de taios si peste 3 zile primesc un mail cu un awb de la fan curier (wow!) si promisiunea ca produsele (2 lampi) vor fi livrate peste catev zile lucratoare. Minciuna nr 2 - sfruntata, se pare o practica de-a lor obisnuita - inregistreaza un AWB doar ca sa fie acolo, dar pe care nu au nici un gand sa-l foloseasca. Mai trec 9 zile si le dau un mail, imi raspund ca e o perioada aglomerata, e vina curierului (normal!) si voi primi produsul in saptamana respectiva (minciuna nr 3). Mai trec 6 zile, mai trimit un mail taios si a doua zi sunt sunat de o dna Andreea: surpriza, nu este decat o lampa de fapt in depozit, una nu se stie ce s-a intamplat cu ea si cum vreau sa procedez in continuare. M-am abtinut sa raspund sincer... Mi-a spus ca verifica la producator daca o poate trimite in regim de urgenta si ma suna a doua zi. A doua zi, ce sa vezi. A vorbit si vine...in 4 saptamani!!!
Ganditi-va putin, ati vrea sa treceti prin asa ceva?
P.S. Am gasit produsele in Olanda, le-am comandat si in 4 zile le-am primit (am si economisit 40 de euro) - am avut insa noroc cu transportul, mi le-a adus cineva de acolo. Aveti variante nenumarate la the home, folositi-le, unul dintre motivele pentru care se poarta asa este ca inca mai au clienti
P. E.
Produsele sunt cu adevarat calitative si isi merita pretul. Nu le schimbi an cu ani
A. S.
Mobilier si corpuri de iluminat cu design deosebit. Nu ceti gasi expus tot ce se găsește pe site-ul lor.
A. L. O.
Am comandat mai multe produse. După 10 zilei niciun semn, nici măcar un email de confirmare. Cu greu am dat de ei la telefon. Mi au spus ca nu au majoritatea produselor pe stoc și că la ei comenzile durează în jur de 3 săptămâni. A trecut o lună jumate și tot nimic. Din nou, cu mari eforturi, mi a răspuns cineva la telefon. În continuare nu aveau toate produsele din comanda mea. Am ales să primesc produsele disponibile și sa renunț la celelalte. Asta e ultima oară când cumpăr la "the home.
O. L. Z.
Produse deosebile, promovare intensa in online, dar o mare lipsa de respect fata clienti.
Am comandat un scaun de birou care era pe stoc si care avea livrarea in cateva zile. Au trecut 3 săptămâni și acesta nu a fost livrat, doar a primit nr de AWB, dar nu a fost predat curierului.
Pentru produsele care nu sunt pe stoc, conform site-ului, termenul de livrare este de 3-4saptamani. Dacă știam ca oricum trebuie sa aștept atât as fi ales de la început alt produs si o altă culoare.
Am sunat de 3 ori la call center pentru a aflat stadiul comenzii mele, de fiecare data fiind necesar sa astept 20-30min pentru a fi preluat apelul.
Cu siguranță nu voi mai comandă de aici și nici nu o să recomand acest site altor persoane!
Later edit: in urma sesizării mele, am fost contactată de un reprezentat The home, produsul fiind predat in aceeasi zi curierului, iar a doua zi mi-a fost deja livrat.
A. A.
Sunt foarte dezinteresati sa isi vanda produsele.Raspund greu la telefon.Te lasa sa comanzi si platesti produse ce nici ei nu stiu cand se vor livra, pentru ca nu exista in stoc si ei estimeaza pe site doar termenul de sosire in stoc. Insa mai poate sta produsul o luna in depozit pana ajunge la client fara ca acesta sa fie informat de intarzierea produsului. Mi s-a spus la telefon ca ei pun pe site data cand revine in stoc produsul si nu isi asuma termenul de livrarea din clipa in care ajunge in stoc pana la livrarea produsului. Am comandat un produs ce nu era in stoc, am sunat eu dupa 2 saptamani sa intreb in ce stadiu este comanda si mi s-a comunicat ca in urmatoarele 2 saptamani se livreaza. Acum, dupa mai bine de 5 saptamani de la plasarea comenzii mi s-a spus ca a revenit produsul in stoc de o saptamana, dar sunt foarte aglomerati si posibil sa mai astept inca o saptamana. Daca vindeti ceva ce nu aveti, nu mai incasati in avans banii oamenilor degeaba.
C. D.
De cosmar! Comanda a venit dupa 6 luni, incompleta, fara sa ma anunte nimeni ca unele produse nu mai pot fi importate. Suport inexistent, nu iti raspunde nimeni la telefon. Nu stiu de ce inca exista aceasti bisnitari..
C. S.
Impecabil! Am cumparat de 2 ori de la acest magazin iar totul a decurs excelent. Produsele sunt foarte frumoase iar livrarea s-a efectuat in cateva zile. Comparativ cu alte magazine, aici am gasit foarte multe produse in stoc, cu livrare imediata. Cu siguranta ii voi recomanda.
A. C.
O experienta execrabila. Profesionalism 0, lipsa de comunicare este la rang de arta pentru ei. Pe site sunt afișate niște termene și condiții pe care cel mai probabil le-au introdus doar pentru ca ești obligat sa ai așa ceva pe un magazin online, nici vorba sa știe despre ce este vorba acolo sau sa respecte ce scrie acolo.
După aproximativ 4 luni au ajuns produsele și toate astea cu foarte multe insistente. La fel cum a mai scris cineva in legătura cu alocarea awb-ul-ui cred ca au un obicei din asta. Am primit un e-mail cu awb-ul, dar abea după 3 săptămâni și in urma unor e-mail-URI mai puțin prietenoase s-a făcut livrarea.
Dacă nu sunteți foarte buni in materie de răbdare, recomand sa evitați aceasta firma. Produsele nu sunt de o așa calitate ieșită din comun încât sa merite nervii pe care o sa ii aveți .
O gluma proasta tot ce înseamnă The Home. La aceasta concluzie am ajuns in urma experienței cu ei.
Y.
Bai dar voi chiar sunteți nesimțiți ? 14 zile and counting pentru o mizerie de suport de reviste care mi-ati confirmat ca e in stoc de fiecare data când am sunat dar nu poate fi trimis pentru ca la depozit sunt in urma cu comenzile ?
14 zile ?!?
Dar bagati frate direct faliment daca nu sunteti in stare sa onorati comenzile
Hai am zis o zi , doua , trei , o saptamana....bai dar deja e nesimțire.
R. C. P.
Am comandat niște produse chiar din showroom în data de 15 mai, achitate toate în aceeași zi. Un singur produs era pe stoc și a fost livrat relativ repede. O parte din celelalte au sosit la mai bine de o lună și jumătate distanță iar ultimele 2 produse (aflate pe site cu mențiunea "livrare în 2 săptămâni") nu au sosit nici în ziua de azi. Acum 10 zile am primit un mesaj cum că ar fi fost alocată o livrare prin Fan Curier dar nimic altceva. Astăzi i-am sunat întrebând de comanda iar doamna/domnișoara de la capătul celalalt mi-a răspuns că într-adevăr s-a alocat un AWB dar comenzile se livrează într-o ordine. Acum sunt și eu curios care este ordinea că mi-e greu să cred că există clienți care au comandat cu mai bine de 3 luni în urmă și au avut aceeași răbdare. Sau poate au sucombat între timp așteptând comanda.
C. U.
Cum as putea sa dau 0 stele acestui "magazin"? Ca nici macar o stea nu merita. Am pierdut 3 luni degeaba din cauza incompetentilor de la ei. Am dat comanda in Iunie, am fost sunati in Iulie ca sosesc peste o luna. Am zis ok... Acum, dupa inca o luna, dupa zeci de minute asteptand la call center aflu ca de fapt produsele nu sunt in stoc furnizor si ca vor anula comanda. Daca nu sunam noi stateam in pom mult si bine. Incompetenta si nesimtire. Va rog, mai bine inchideti sandramaua de tot ca umpleti oamenii de nervi si irositi timpul tuturor. Ca sa nu mai zic ca ne-am decorat camera pe dimensiunile precise ale produselor comandate, punandu-ne intr-o mare incurcatura. Sunteti ceea ce livrati, nimic.
C. P.
După 2 luni nu am primit comanda deși am sunat in fiecare săptămână și de fiecare dată spuneau că o livrează săptămâna următoare. Un magazin foarte neserios.
R. A.
Am plasat doua comenzi pe site-ul The Home si s-au “finalizat” astfel:
- Pentru prima comanda am fost sunat sa mi se spuna ca produsul nu este in stoc si trebuie sa astept 30 de zile, am spus ca este ok. Apoi nu m-a mai sunat nimeni niciodata, am trimis eu un mail dupa doua luni in care sa le transmit sa anuleze (in cazul in care mai era nevoie, ca oricum nu se ocupa nimeni)
- Pentru a doua comanda erau doua produse, iar pe site apareau ambele in stoc. Pentru ca nu primeam niciun fel de informatie despre cand va veni comanda, am sunat sa intreb ce se intampla si mi s-a spus ca “urma sa va sunam” si ca mai este in stoc doar o bucata, nu doua, cate comandasem eu..
Nu recomand acest site, jalnica experienta.
A. M.
Cred ca e cel mai misto magazin de mobila din oras. Bravo!
M. T. D.
Au noutati saptamanal. Vreti sa decorati o cabana ? E magazinul ideal. Sau un restaurant ?
A. S.
De evitat ! Comenzile dureaza si 3-4 luni , (1 luna la produsele care sunt pe stoc) produse cu defecte ( multe ) . Calitatea nu este cea mai ok . Nu degeaba au note asa proaste ! DE EVITAT !!
G. A.
Am cumparat cadou parintilor mai multe corpuri pentru dormitor de mai bine de 2 luni si nu am primit decat amanari repetate, asta in situatiile rare in care se raspunde la telefon. Imi pare rau ca nu am citit recenziile. De ce va mai promovati atat daca nu va puteti onora comenzile? Sau macar oferiti-ne un termen mai apropiat de realitate sa stim de la inceput daca suntem sau nu dispusi sa asteptam atat! Concluzie am renuntat la comanda.
C. G.
Groaznica experienta. Comanda plasata pe 28 iulie, produs IN STOC, astazi 17 septembrie, produs inca nelivrat. La telefon (de fiecare data timp de asteptare 30-60 minute) mi se spune in fiecare saptamana ca "saptamana aceasta sigur se va face livrarea", ca "urgenteaza". As prefera sa mi se spuna inainte sa plasez comanda ca astept 2-3 luni si sa imi asum acest lucru constient, decat sa astept de 2 luni un produs pe care credeam ca il primesc intr-o saptamana.
A. P.
Sotul mi-a comandat de ziua mea o canapea absolut superba de la The Home. Nu auzisem de firma asta pana atunci dar am ramas uimita sa vad ce lucruri frumoase au pe site. Voi mai cumpara!
C. C.
Cea mai proasta experienta ever...
Neseriozitatea lor a atins cote de neimaginat..am comandat doua covoare (acelasi model, dimensiuni diferite) pe 31 mai si am primit doar unul. Cand am reusit sa iau legatura cu ei (foarte greu de altfel - mi s-a raspuns dupa 30 de min de asteptare..incredibil), mi-au comunicat ca aveau doar un singur covor pe stoc si ca au intarzieri cu livrarile din Germania etc. As vreau sa anulez comanda si sa-mi primesc banii inapoi pentru al doilea covor insa nu raspunde nimeni la mail-uri, la telefon la fel.
.
Interesant e ca pe site-ul lor covorul pe care il asteptam apare ca fiind in stoc iar disponibilitatea fluctueaza de la o zi la alta...fugiti de acest site!!!
A. P.
Sunt foarte incantata de produsele primite. A meritat asteptarea pe deplin!
G. P.
Daca as putea sa dau 0 , asta as face! Am asteptat dupa o comanda o gramada de timp si nici acum nu a ajuns. Am sunat la ei si nici macar nu raspund la telefon. Nu recomand acest magazin
M. I.
Nici in cele mai negre cosmaruri nu credeam sa existe o firma cu servicii atat proaste. Am facut o comanda pentru o masa si niste scaune, mi-au spus ca vor fi livrate in 3 saptamani (inainte de pandemie, sarbatori etc.). Au trecut saptamanile si cand i-am sunat sa verific de ce nu ajung, mi s-a spus ca nu au o estimare, ca depinde de producator cand le va trimite. Aveau transport lunar de la producatorul respectiv si imi tot promiteau ca vor fi si produsele mele in urmatoarea livrare si totusi nu se intampla. Au trecut peste 3 luni pana sa primesc produsele. Cand in final le-am primit, masa nu era deloc conform descrierii si pozei de pe site, avea blat de sticla negru opac in loc de alb transparent. Nu va descriu ce am simtit cand dupa 3 luni de asteptare am primit alt produs.
Din pacate nu m-am invatat minte dupa prima comanda si am comandat din nou doua fotolii. Termen estimat de livrare 3 saptamani. Dupa ce 2 luni mai tarziu fotoliile nu au ajuns, am incercat sa schimb adresa de livrare avand in vedere ca ne-am si mutat intre timp. Am stat saptamani la rand cu orele la telefon, nu raspunde nimeni in niciun interval orar. Am dat mail cu solicitarea de schimbare a adresei, le-am scris pe facebook, intr-un final m-au contactat spunand ca totul este ok si ca modificarea a fost facuta. Stiind la ce sa ma astept in urma primei mele interactiuni cu ei am sunat din nou sa confirm schimbarea de adresa. Dupa 7 apeluri in decurs de 3 saptamani inca nu au reusit sa modifice adresa. Fotoliile au ajuns in tara de la producator acum 2 saptamani, insa au uitat sa le expedieze pana nu am sunat de 2 ori sa le amintesc. M-au sunat cateva zile mai tarziu sa imi spuna ca se vor livra la vechea adresa (in Bucuresti). Dupa ce am avut din nou discutia despre adresa mi s-a spus ca din pacate nu livreaza in Brasov, desi pe site scrie ca se livreaza in toata tara si este posibila selectarea livrarii catre Brasov. Dupa 9 discutii pe tema adresei ma asteptam daca chiar nu se putea livra spre Brasov sa imi fi spus cineva asta cu o luna in urma. Dupa lungi discutii mi s-a spus ca se vor livra fotoliile in Brasov. In ziua livrarii am fost sunata de livrator care mi-a spus ca a primit numele strazii de la vechea adresa (cea din Bucuresti) si ca nu exista adresa respectiva in Brasov.
C. C.
Produsele sunt foarte frumoase si de calitate, însa serviciile The Home sunt dezastruoase! Cred ca 90% dintre produsele de pe site nu sunt pe stoc, dar acest lucru nu este afișat nicăieri, iar după ce trimiți si achiți comanda afli ca de fapt o vei primi in 3-5 săptămâni. In realitate chiar si aceste intervale de livrare sunt depășite cu mult, iar la telefon nu răspunde nimeni niciodată. Întotdeauna, dimineața la prima ora, la prânz sau seara, consultanții lor sunt toți foarte ocupați si nu pot prelua apelul nici daca aștepți 15 minute (mai mult nu m-au ținut nervii sa stau la telefon).
In concluzie, nu recomand The Home, mai ales ca in ultimul timp brandurile pe care le aduc ei se găsesc si la alte magazine.
A. M.
Update 2: cand in sfarsit au trimis coletul (dupa o luna jumate), l-au trimis cu plata ramburs, desi eu l-am platit online. O sa refuz sa platesc si astept sa mi-l trimita din nou. Banuiesc ca faptul ca nu sunt in stare sa verifice care comenzi sunt platite si care nu are legatura tot cu lipsa de personal de care se plang in toate mailurile. Din nou, cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu un magazin (online sau fizic).
Update 1: a venit luna august si inca nu am primit produsul, doar un mail in care mi s-a spus ca a fost creat un AWB pentru el (insa cautand pe AWB Tracking, apare doar: "AWB-ul a fost inregistrat de catre clientul expeditor", deci in mod evident nu a fost trimis inca).
Am comandat un produs pe 30 iunie (pe site aparea ca fiind pe stoc), m-au sunat sa-mi spuna ca il vor trimite peste 2 saptamani, pentru ca nu este pe stoc, au trecut 3 saptamani, inca nu am primit produsul. Nu raspunde nimeni la telefon sau la mailuri. Nu faceti greseala sa platiti online, stiti cand dati comanda, cand/daca o mai si primiti, nu se mai stie.
R. C.
cel mai prost magazin ever. Am facut o comanda de un abajur la inceputul lunii iulie, si nici pana in ziua de azi nu a fost livrat. La telefon de fiecare imi spuneau ca in decurs de 2-3 saptamani va veni produsul.
Cei mai neseriosi, mai mult decat atat stau si cu banii blocati, voi face reclamatie la ANCP! Nu recomand nimanui!
M. V.
Cele mai slabe servicii. Am facut o comanda, nu am primit informatii despre ea, nu raspunde nimeni la telefon niciodata, oricât de mult ai astepta. A trecut o luna si tot nu am primit produsele comandate, nici informatii despre ele. Nu recomand The Home, nu mai revin niciodata! :)
A. L.
Dacă as putea, nu as da nici măcar o stea!
Am facut o comanda în valoare de 2100 lei, pe data de 1 august, produsul figura în stoc, am platit cu cardul. Totul ok pana aici...doar ca...ma așteptăm sa fiu sunata, la un moment dat , sa mi se spună când anume voi primi comanda. Trec câteva zile, poate o săptămână, când, zic totuși sa dau un mail, sa întreb pe cand ajunge comanda. De aici începe distracția. Nu primesc răspuns. Ma iau cu altele, mai trec inca vreo 7 zile , zic totuși sa mai verific, o fi în spam răspunsul la mail, dar surpriza, nimic, zero răspuns.
Ok, zic totusi sa sun, caut nr, dau peste un call center, surprinzător, reușesc repede sa dau peste un operator care foarte lezat imi spune ca voi primi comanda zilele următoare.
În general nu sunt un client dificil, plus ca nu aveam nevoie urgent de produsul comandat și achitat deja dar fiind vorba de o suma mai mare, am zis totuși sa aflu ce se intampla. Ma liniștesc pentru o perioada, cu speranța că totusi va ajunge comanda.
Ma iau iar cu treburi și uit, mai trec inca vreo 10 zile( in total sa fi fost deja 3 săptămâni) deși repet, produsul figura IN STOC și in naivitatea mea, dau iar mail sa intreb ce se intampla cu comanda.
Niciun răspuns și de data asta, deci nu va mai pierdeți timpul sa dati mailuri, e pierdere de timp.
A doua zi , după o luna aproape de la comamda, nu mai am răbdare, citesc review-urile "minunate" despre acest site fantoma care promite marea cu sarea și can atat si ma ia panica asa ca sun IAR doar ca de data asta nu mai am noroc, las telefonul pe speacker si...aștept și aștept...si aștepttttttt .....35 minunte!!!! Atat a durat sa răspundă un operator !!! E clar ca nu răspund ca sa te facă sa nu mai suni....sau or fi atat de mulți care suna sa le ureze de bine încât nu mai fac față! I-am amenințat ca le fac plângere la ANPC dacă nu imi returnează banii, ca nu mai vreau vreodată sa aud de ei sau de minciunile lor !
Aștept returnarea banilor! Partea funny e ca de data asta au răspuns la mail, cu o confirmare de retur q banilor hahahahaha ....pana acum se făceau ca ploua, dar cum au auzit de ANPC ( unde clar as fi făcut plangere) cum au dat mail cu raspuns. De aici trag concluzie ca ....STIU SA CITEASCA 😅😅😅
C. S.
Servicii extraordinar de proaste. Nu recomand. Ajunge mai repede o comanda de pe Aliexpress decat o piesa de mobilier din depozitul lor din sectorul 1 din București.
Dacă plata se face ramburs, interesul în ceea ce privește produsul comandat este din ce în ce mai mic. Am sunat de minim 3 ori la call center-ul lor, unde numarul de operatori este mult prea mic, timpul de așteptare fiind astfel de minim 20 de minute.
Prescurtat: astept de 3 saptamani un produs și încă nu a venit. Super super prost organizați si servicii super slabe.
R. A.
Atata neseriozitate nu am vazut in viata mea.
Trebuie sa le dai e-mailuri la rand ca sa iti raspunda,le ia zile sa raspunda pentru chestii simple.Suni si dai doar de robot .Te mint in leagatura cu termenul de livrare.Dintr-un motiv sau altul mi-au imparit comanda in 3,le spun ca mi-am schimbat numarul de telefon (in e-mail si la telefon) SI TOT IMI TRIMIT COMANDA CU VECHIUL NUMAR SI TOT INCERC SA DAU DE EI SA AFLU CARE ERA AWB SAU UNDE E COMANDA MEA FIINDCA PE SITE ARATA CA SI CUM AR FI FOST PREDATA
A. G.
Idei interesante, dar preturi exagerate în unele cazuri
d.
Site fantoma. Nu raspunde nimeni la numarul de telefon de pe site, ori la emailuri. 3 produse comandate, niciunul venit dupa 4 saptamani, desi pe site apar "in stoc". Am sesizat ANPC pentru recuperarea banilor. Evitati daca nu vreti sa va bateti joc de banii vostri.
ATENTIE!! Toate review-urile de 5 stele sunt cumparate, nu exista nimic scris, si numele sunt dubioase! Totul este fals la acest site.
M. C.
Un vis urat! Cand trimiti comanda nu primesti nici macar un email de confirmare, termene de livrare de luni de zile, dupa ce astepti produsul o vesnicie afli ca de fapt Inca nu a ajuns si mai trebuie sa astepti inca 2 saptamani. Comunicare greoaie, la telefon nu raspunde nimeni niciodata, nu stii statusul comenzii pt ca nu-ti raspund nici macar la email. Au fost foarte promti doar in momentul in care am anulat comanda (dupa ce am asteptat aproape trei luni). Noroc ca nu am platit nimic inainte, macar atat.
M. F.
Produse sosite cu defecte. Nu răspunde nimeni la telefon. Extrem de neprofesioniști.
I. N.
The Home - o bătaie de joc incomensurabilă. Comandă plasată pe 18 iunie, nu a ajuns nici acum, cu toate ca produsele figurau în stoc.
După nenumărate apeluri în call center, la care nu răspunde nimeni, am reușit să intru in legătură cu ei săptămâna trecută și am fost asigurată că voi primi comanda curând. A doua zi, pe site, comanda figura ca fiind în posesia curierului. Bun. După câteva zile de așteptare, am luat iar legătura cu ei. Surpriză, în call center mi-au spus ca produsele sunt în continuare la ei în depozit, nicidecum la curier, și că au rămas în urmă cu comenzile.
Din ce văd în comentarii, nu sunt singura in situația asta. Mi-ar fi plăcut să văd asta înainte sa plasez comanda, m-ar fi scutit de mulți nervi.
Să vă fie rușine pentru lipsa de promptitudine și pentru minciunile pe care le serviți clienților!
L.E: Mi-au livrat până la urmă comanda, dar unul dintre cele 3 produse nu a fost cel comandat de mine. Cea mai proasta experientă pe care am avut-o vreodată cu un magazin online.
V. M.
Regret ca n-am citit recenziile altora inainte sa comand. Am comandat 4 scaune acum 3-4 saptamani, avand termen de livrare 2.5 sapt. N-au venit la timp bineinteles, i-am sunat si ne-au comunicat ca unu dintre scaune de fapt nu era in stoc si dureaza 50 de zile pana se fabrica. Deci foarte aiurea, le-am spus sa le trimita le celelalte 3 care la fel au ajuns foarte tarziu si dupa multe zeci de minute pierdute la telefon cu ei. Pacat, produsele par de calitate. E prima si ultima comanda la acest magazin.
A.
Nu recomand. Niște neseriosi. Comanda plasată pe 24 august cu termen de livrare de maxim 3 saptamani. S-au făcut 1 lună si 3 săptămâni de atunci si nu am primit decât promisiuni de la o săptămână la alta. Jalnic!
D. T.
Dacă vrei sa îți testezi răbdarea la maxim , atunci aplica o comanda pe acest site .
A. C.
Perfect! Am mobilat mare parte din casa de la voi. Am plasat mai multe comenzi si nu am avut probleme. Din pacate nu am ajuns in showroom insa sper sa va vizitez in perioada urmatoare.
D. G.
Cea mai proasta experienta cu un magazin online. Nu merita nici macar o stea. Nu raspunde nimeni la telefon, nu raspunde nimeni la email-uri. Dupa ce intr un final dai de ei nu sunt in stare sa te informeze legat de comanda ta, apare fals la istoric comenzi ca a fost predata curierului. Nu recomand sub nicio forma. Am anulat alte comenzi pe care le aveam la ei. Produsele lor se gasesc si pe alte site-uri care au angajate persoane mult mai prompte si cu grija fata de clienti.
I. A. T.
Orice comanda de anul acesta a avut intarzieri enorme (saptamani intregi) fara sa fiu anuntata in vreuna din cele 4 situatii. De fiecare data a fost nevoie sa sun eu sa intreb, uneori de cateva ori pentru aceeasi comanda, 0 proactivitate. Niciuna dintre comenzi nu a putut fi livrata complet, mereu lipseau obiecte. S-a intamplat si sa primesc unul dintre produse cu probleme (zgarietura adanca pe o oglinda).
A. C.
Promptitudine in livrari, promotii și multe produse de unde sa alegi. Multumim
A. C.
Nu recomand acest magazin decat daca vreti sa va jucati cu nervi vostri sa sa fiti mintiti si ignorati constant. Am plasat o comanda la sfarsitul lunii martie, dupa o luna si jumatate am fost anuntata ca au sosit produsele si urmeaza sa fie livrate. Timp de o luna nu s-a intamplat nimic, am facut o vizita la magazin, mi s-a spus ca voi primi un telefon saptamana urmatoare care sa clarifice situatia. Dupa inca o luna si jumatate in care a fost liniste, am facut o noua vizita in persoana (pt ca la mail nu raspunde nimeni) si am fost anuntata ca de fapt produsele nu au ajuns niciodata. Bataie de joc!
R.
NU RECOMAND!!
Am plasat o comanda pe 31 mai pentru 3 produse. Dupa 2 saptamani de asteptare, sunt contacta de ei sa ma informeze ca doar unul dintre produse este pe stoc desi pe site apareau la fiind in stoc. Am decis sa renunt la celelalte doua produse si sa mi-l trimita pe cel in stoc. Dupa alte 2 saptamani de asteptare, ii sun pentru a afla ce se intampla. Mi se comunica faptul ca au intarzieri in depozit. Intr -un final, pe 24 iunie mi se livreaza comanda si surpriza: produsul primit nu corespunea cu cel de pe site. Sun din nou la ei (20 min astepti ca sa-ti raspunda cineva) si mi se spune ca trebuie sa trimit un email in care sa-i informez despre retur. Am trimis emailul in aceeasi zi (24 iunie) insa nu am primit niciun raspuns.
O. L.
Fugiti cat puteti de achizitii de pe site-ul The Home. Am comandat si achitat in 21 mai 4 scaune de dinning. Pe site figurau in stoc. Dupa 7 zile sun la numarul de pe site. Astept 75 minute in telefon si nu preia nimeni apelul: " Toti consultantii nostri sunt ocupati in acest moment..." Pe bune???? Dupa alte cateva zile de incercari repetate de a contacta telefonic am dat un email in care solicitam rambursarea banilor si faptul ca fac plangere la OPC. In urma emailului ma suna o doamna sa imi spuna ca lipseste un scaun de o culoare dar ca o sa vina in maxim 2 saptamani. Am zis: OK, fie, exagerez eu. Astazi, 1 iulie, nimic, niciun raspuns desi am cerut din nou detalii prin email legate de livrare. Drept urmare, nu doar ca fac plangere la OPC, dar le cer si dobanzi penalizatoare pentru toata perioada in care au facut uz de banii mei. Ca la banca, ce sa mai! Dava vreti sa luati teapa, comandati. Cat despre mine: nu vreau sa mai aud de ei....
Ş. C.
Evitati cat puteti acest magazin! Livrarea dureaza cel putin 2-3 saptamani. La telefon nu raspund. La e-mail nici atat! Orice efort de a comunica cu ei este inutil!
D. P.
Am facut o comanda pe site-ul dumneavoastra pentru 2 veioze, o masa si 2 becuri. In prima faza mi s-a transmis ca una dintre veioze este in stoc si se va livra, iar restul produselor se vor livra in 3 saptamani si am acceptat. Veioza din stoc s-a livrat in 2 saptamani jumate in conditiile in care spuneti ca o aveati in stoc, iar produsele celelalte nici dupa 6 saptamani nu s-au livrat, iar de 2 saptamani sustineti le veti avea, probabil urmand o livrare de circa 3 saptamani. Mai mult, acum 2 saptamani am achizitionat din magazin 2 perne, una dintre ele avand lipsa perna fiind doar fata, cu promisiunea ca burduful v-a fi trimis din depozitul dumneavoastra, astazi dupa 2 telefoane cu timp de asteptare de 32 respectiv 40 de minute am aflat ca de fapt nu o aveti in stoc si va trebui sa astept si dupa acea perna.
Dati dovada de o totala lipsa de respect fata de clienti!
i. v.
Firma aceasta este un mister pentru mine.
La prima comanda pe care am facut-o pe site-ul The Home - la jumatatea lunii martie - au fost prompti si preocupati sa raspunda nevoilor clientului intr-un timp rezonabil.
La urmatoarea comanda - inceputul lunii aprilie - m-au prevenit ca biroul pe care il doream nu este pe stoc dar va fi adus de la firma producatoare din Marea Britanie la inceputul lunii iunie.
La mijlocul lunii iunie am incercat sa ii contactez - dar telefonic este imposibil. Mi-au raspuns dupa multe insistente la email si m-au asigurat ca biroul va fi livrat spre sfarsitul lunii iunie. Intre timp am intrat in luna iulie iar la telefon nu raspund - din principiu - la email nici atat iar site-ul este in mentenanta.
Nu stiu daca magazinul fizic mai functioneaza.
V. B.
NU recomand! Daca aveti nevoie de anumite produse de la ei urgent sau intr-un timp rezonabil (3-7 zile), nici sa nu va ganditi. Eu am comandat si platit mai multe produse in 20 mai si nici dupa 20 de zile nu au reusit sa trimita produsele de la ei din depozit. Produsele sunt pentru bebelusul meu, ce urmeaza sa se nasca curand. Le-am comandat cu o luna inainte, sa le am inainte sa se nasca, dar nu cred ca vor ajunge. Am sunat de 3 ori la ei, iar dupa un timp luuuung de asteptare (20-40 min !!!) a binevoit sa raspunda ”un consultant”. A vorbit politicos, si-a cerut scuze, a spus ca ii pare rau, ca sunt tare ocupati si ca nu au oameni ! Ma intreb si eu atunci, de ce se leaga la cap cu atatea produse daca nu sunt in stare. Acum 10 zile am facut o cerere de urgentare, insa nimic. Degeaba te zbati tu, daca lor nu le pasa si nu sunt in stare. Odata ce au incasat banii, vad ca nu le mai pasa si isi permit orice aroganta. Mi-am blocat banii in produsele lor (care sunt si scumpe, by the way), cand puteam sa le am deja din alta parte, de la altcineva mai serios. Acum incerc sa imi recuperez banii de la ei si sper sa nu dureze iar atat de mult. Si mie imi pare tare rau pentru acest review, dar si-o merita!
B. I. N.
Pacat de produsele voastre care sunt super. Dar ca experienta de customer service sunteti varza, la mai-uri varza. la livrari varza ( mi-au spus ca au ramas in urma cu livrarile. Cam cat de in urma? Cu 10 ani in urma?). Sa astepti aproape 4 luni dupa un lapadar si 4 scaune? Cand la telefon mi-au spus 5-6 saptamani...
Am trimis dovada platii si nimic
Cand am sunat mereu mi-au spus ca se livreaza si se livreaza dar socant nu s-a livrat nimic. Inca astept😂
Cand am fost in magazin sa ma interesez de o alta comanda (care probabil o sa fie livrata pana in 2025 hopefully) pentru ca la telefon nu mai aveam sanse sa dau de cineva, fata de acolo chiar a fost draguta si m-a ajutat, mi-a refacut factura destul de repede si a spus ca o sa se intereseze de livrare si ma o sa ma anunte. Aparent a uitat pentru ca evident ca nu m-a anuntat.
Mereu am evitat sa dau review uri proaste dar pe bune acuma cred ca am fost destul de rabdatoare. Puteti sa ii spuneti clientului un termen REAL de asteptare. Zic si eu🙂
Z. E.
O comanda plasata pe site in data de 29.03.2020, platit online cu cardul, dar care nici pana in prezent 11.06.2020 nu a fost livrata (onorata) si nici banii nu mi-au fost restituiti.
Eu am aflat ca nu au pe stoc articolul comandat de mine, cand dupa o saptamana de la data comenzii am sunat la The Home sa verific ce se intampla cu aceasta comanda. Initial termenul de livrare a fost de 6 saptamani, iar dupa cele 6 saptamani promisiunea a sunat in felul urmator "pe la sfarsitul saptamanii viitoare o sa primiti comanda". Pe langa saptamana promisa am mai asteptat o saptamana si tot asa pana am ajuns in iunie.
Am ajuns sa nu raspunda la apelurile mele, nici daca asteptam peste 30 de minute sa fie preluat apelul.
Total dezamagita de acest site si de doamnele cu care am vorbit in aceste luni de asteptare.
Minciuni peste minciuni, dezinformare si aroganta nejustificata.
Cu parere de rau scriu aceasta experienta neplacuta pentru ca pana nu demult am fost o clienta multumita, care beneficiase de produse comandate de la ei.
C. S.
Am plasat comanda unui produs aflat in stoc pe 6.05.2020. Dupa 3 saptamani am primit un telefon cum ca produsul nu este in stoc si ca livrarea va intarzia aproximativ doua saptamani. Dupa mai bine de o luna am incercat sa sun dar nimeni nu a raspuns. Am dat mail, am scris pe facebook sa aflu detalii despre comanda. Dupa un timp am primit un raspuns cum ca livrarea mai intarzie. Pe 18.06.2020, dupa multe mail-uri am primit produsul defect. Dupa inca un schimb de mail-uri m-au asigurat ca voi primi un produs nou, dar pana astazi 9.07.2020 n-am primit produsul fara defecte. Mentionez ca am platit produsul pe 6.05.2020. Calitatea serviciilor lasa de dorit. NU RECOMAND!
M. S.
Tare rău îmi pare că nu am citit recenziile înainte. Îți spun că produsele nu sunt in stoc și că vor ajunge in 2 săptămâni, dar a trecut mai bine de o lună. Nicăieri pe site nu scrie că e posibil sa apară întârzieri, nu primești nici un telefon/email legat de asta, nici nu știu dacă îți răspunde cineva la telefon (mai mult de 10 minute nu am avut nervi sa stau).
M. C.
Am comandat 2 produse aflate pe stoc pe 25 august si am primit in aceesi zi mail ca se vor livra in urmatoarele zile lucratoare. Azi este 9 septembrie si nici urma de comanda. Bine ca nu am facut plata in avans. Si nu e singura experienta de genul cu acest magazin. Interes 0 pentru client si vanzarea produselor.
P. I. A.
Buna ziua.
Sa incepem cu situatia initiala.
Comand un produs, adica doua bucati identice, in data de 16 aprilie. Pe site nu apare nicaieri ca produs nu este disponibil. Bun. Comand cu incredere. Trec cateva zile, suna o colega de la firma, ca numai peste 2-3 saptamani vor fi livrate, dar ma mai anunta. Ne intelegem, desi era un cadou pt data de 4 mai...
Candva pe la 20 mai ma suna curierul, ca a ajuns la mine. Fain, nimeni nu ma anunta, iar eu din cauza locului meu de munca m-am detasat pt o perioada la i alta localitate, intr-un alt judet. Coletul este redirectionat catre expeditor.
Eu incerc sa sun telefonic minim 10x in ziua respectiva, bineinteles ca nu raspunde NIMENI. Trimit un mesaj pe adresa mentionata ... Nici un raspuns cateva zile. Pana la urma (banuiesc cand deja ajunsese coletul.inapoi la firma) am primit raspunsul, am dat adresa de livrare. Trec zilele... Saptamana trecuta ma.suna o doamna foarte draguta sa se intereseze, care este treaba cu coletul, ca nu stie nimic despre calvaria noastra. Se rezolva, ma trimite luni -spune. Asa si s-a intimplat. Dupa o luna si aproape jumate ajunge coletul. Frumos impachetat, sunt si bucuroasa. Pana ce nu desfac pachetul de tot..
Deci sa astept atata timp, sa nu ai cu cine sa stai de vorba cand vrei sa te interesezi.. si sa primesti un colet deteriorat...foarte trist!!! O firma neserioasa!!
Se vede ca nu la livrare s-a rupt coltul.. ca la livrare era foarte bine impachetat, fara nici o urma de deterioare.
Multumesc frumos.. a ajuns coletul, "in timp" pt cadou la 4 mai, comandat in 16 aprilie!
Nu mai trebuie sa livrati mie nimic, si nici nu voi recomanda nimanui firma The Home!!