Opinii despre IKEA Pallady (Magazin de bricolaj)
IKEA Pallady
Șoseaua București-Ploiești 42A, București 013696, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre IKEA Pallady, Magazin de bricolaj în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de IKEA Pallady
Luni
[10h – 21h]
Marți
[10h – 21h]
Miercuri
[10h – 21h]
Joi
[10h – 21h]
Vineri
[10h – 21h]
Sâmbătă
[10h – 21h]
Duminică
[10h – 21h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre IKEA Pallady
V. Z.
Acest Ikea este bine dotat poți găsi tot ce vrei pentru locuința ta. Din acest magazin îți poți amenaja sau reamenaja orice încăpere din locuință, in mai multe stiluri retro, industrial sau modern, tu le alegi după poftă și buget.
La final poți găsi un food court bine dotat, știi... să nu mergi cu burtica goală până acasă!
S. D.
Au ajuns mari si isi bat joc in ultimul hal de clienti, site-ul este inutil, updatarea stocurilor nu este precisa si optiunile pe care le ofera post vanzare sunt egale cu 0.
I. P.
Showroom-ul este foarte frumos amenajat, insa toata aglomeratia ma face sa dau doar 3 stele. Chiar si daca nu am fi fost in pandemie, tot nu mi se pare normal sa se permita accesul unui numar atat de mare de oameni in acelasi timp. Abia poti sa te misti printre mobila si oameni.
I. P.
Oferta clasica de articole cu layout-ul tipic Ikea, aglomerația în zona de restaurant.
C. M.
Ikea nu dezamageste. În perioada asta( pandemie, distanțare fizică, etc) e mai bine în timpul săptămânii.
C. L. A.
Un magazin de nota 10. In showroom au aparut mai multe produse si mai diversificate (ceea ce este un plus), dar in schimb totul este ceva mai inghesuit.
Produsele sunt de calitate, la preturi ok.
Daca te duci in cursul saptamanii este ok, lejer, nefiind aglomeratie. In schimb daca te duci in week end te i-a cu capul la cat de aglomerat este, mai bine te lipsesti.
Un minus (sa zicem asa) ar fi ca unele produse se gasesc in depozitul de la Mogosoaia (dar deh....diversitatea produselor cere unele sacrificii).
L. 8.
Produse de calitate , rezistente wifi gratis , angajati i-ti sar in ajutor , stiu sa asculte de ce ai nevoie , continuati tot asa😘
A. P.
Ikea e mereu o idee buna, dar aveți mare grija: dacă veniți cu o lista de cumpărături, siiigur veți cumpăra de cel puțin 2 ori mai multe lucruri :)
A. D.
Cafea gratis cu ikea family card (acum si in weekend). Magazinul reîmprospătează sortimentul din când în când si se mai găsesc lucruri si decorațiuni interesante. Produsele indisponibile sunt marcate corect sa nu mai cauți degeaba.
G. I.
Toate bune și frumoase, dar personalul insuficient la cât de mulți clienți sunt! În special la raionul de bucatarii.
s. s.
Printre cele mai bune shaormarii din Bucuresti!!! Sper ca dupa nebunia covrig 19, sa revina la programul non-stop!!!
B. B.
Mult prea aglomerat in zilele de week-end, in pandemie adica ianuarie 2021 nu se respecta norme elementare de anticovid. Este efectiv imbulzeala, fiecare poarta masca cum vrea sub barbie cel mai des, clar nu exista distantare, nu am vazut vre-un dispenser de dezinfectant ( nu am fost la baie). Paznicii cei de la intrare sunt efectiv degeaba....pe rotativa nu au voie mai mult de 4 persoane....cat am stat la intrare se intrau mai multi de 6 fara sa se cunoasca intre ei, paznicii stateau si se uitau. Am vazut cum cativa mai fentau si termometrul....si paznicii....degeaba.
Alte magazine au angajat personal pentru.masuri anticovid19, se plimba prin magazin si verifica daca se poarta eficienta masca si distantarea are loc.
Produsele vandute de ikea sunt bune, nu contesta nimeni asta....insa respectul fata de client este 0...si nu ma refer la "buna ziua" dat de casier, ci de conditiile din magazin in caz de aglomeratie...pentru asta 2 stelute.
G. B.
Am vrut sa schimb o saltea pe garantie iar comunicarea a fost dificila, dupa lungi discutii am stabilit cand sa-mi fie adusa noua saltea insa baietii care au livrat-o au primit adresa gresita, noroc ca sunt baieti descurcareti si au sunat pt a-si usura treaba, printre ei s-a remarcat Stefan, baietii din teren au initiativa dar sunt ingormati gresit.
L. P.
Caut sa cumpăr o canapea, si mi-au spus ca o primesc la o anumita data. Am fost, nu venise. Mi-au spus o alta data. Am fost si atunci, tot nu venise. Totul s-a petrecut intr-un interval de 3 saptamani...Încă aștept sa vad când va veni...un sistem foarte prost.. profita ca su clienți, si își cam bat joc...
d. m.
Cele mai proaste servicii de transport și montaj, cei mai dezinteresați angajați, neștiutori și lipsiți de profesionalism. Niciodată sa nu achiziționați servicii de transport și montaj de la Ikea, veti avea produse lovite sau ude, și montaj făcut de ochii soacrei....și nu sunt capabili nici după a 4 a sau a 5 a intervenție sa regleze ceea ce nu au reușit din prima....RUSINE!!!
t.
S-a trecut la tacâmuri de lemn.
30% din capacitatea restaurantului
E. R.
Merg mereu când știu ca vreau lucruri bine făcute și de calitate. Experientele cu producători de mobila independenți/locali nu sunt cele mai bune de multe ori. Asa ca ajungi mereu la Ikea unde neapărat vei gasi ceea ce-ti trebuie. De încredere!
E.
IKEA, este pe lista oricărei persoane care vine din provincie in Bucuresti . Este și o vorba: Mergi și la Muzeul IKEA?☺😆 Găsești lucruri ingenioase, furi idei pentru designul casei tale,cumperi lucruri utile,practice la preturi pentru toate buzunarele. Ar fi bine să se mărească rețeaua de magazine IKEA macar in fiecare regiune. Recomand cu incredere!
M. R.
Un magazin de mobila și nu numai super fain, cu de toate. Ideea ca poți oricând sa fac pauza sa mănânci ceva , sa bei ceva , după care sa continui sau chiar și la sfârșitul cumpărăturilor sa pleci cu mamcare delicioasa acasa. Este pur și simplu minunat. Felicitări pentru ideile superbe
S. M.
Produsele sunt de foarta buna calitate, insa site-ul si customer support sunt practic inexistente. Se pierd comenzi pe drum, se dau dati de livrare in care vine doar 10% din comanda si de cealalta parte a comenzii nu poti afla nimic, nici din site nici daca suni la customer support. Am stat 4 ore in total in decursul a 3 zile si nu am dat de nimeni care sa ridice telefonul. Dupa ce am scris in Live Chat ca voi contacta protectia consumatorului am fost dat afara din chat.
In concluzie, produsele sunt foarte bune, dar serviciile sunt "romanesti".
L. I.
Ikea e ikea,dar harababura la rafturi si unii angajati nu ajuta,l am intrebat pe unul din ei despre un produs ca nu l gaseam la raft,erau amestecate, si in loc sa vina sa ma ajute,m a trimis inapoi la raft spunanadu mi ca acolo sunt.
F. P.
Imi place mancarea din restaurant si hot-dogul de la parter! Oferta destul de bogata! Trebuie sa ai grija ce vrei sa cumperi pentru ca poti sa te lovesti de niste preturi foarte mari la unele produse asa cum altele sunt foarte ieftine!
S. B.
Produse ok, sisteme de asamblare ingenioase, însă dezastru pe partea de comenzi online, livrare, servicii post vânzare. Am comandat acum vreo 2 ani, produsele au ajuns cu foarte mare întârziere din cauza Cargus pe de o parte, dar și a angajaților care au omis niste pachete (mama lui de serviciu click & complect). Am pierdut ore întregi asteptand sa fiu preluat de un operator și a rezolva situația.
In fine, mi-am făcut curaj și am zis că poate intre timp băieții au depășit dificultatile de procesare a comenzilor, dar ce sa vezi surpriza la noua comanda, unde primesc mesajul urmator: "MCC906 Ne confruntăm cu întârzieri ocazionale în procesarea comenzilor online și lucrăm din greu pentru a depăși provocarea. Nu putem procesa comanda ta în acest moment. Te rugăm să încerci din nou în ziua următoare. Ne pare rău pentru eventualele inconveniente și îți mulțumim pentru înțelegere".
Îi înțeleg, doar e duminică, poate s-au dus la închinat și au oprit serverele. Cum sa te superi când își cer scuze atât de frumos? Mai că-mi dau lacrimile de emotie. O sa mai incerc și mâine, cu răbdare, poate am noroc de sus și voi beneficia de privilegiul de a comanda de pe site-ul Ikea. Doamne-ajută!
V. N.
In data de 21.11.2020, trebuia sa-mi fie livrata o comanda facuta la Ikea. In jurul orei 17.50 am primit mai multe apeluri de la curier. Am raspuns & am discutat cu el explicandu-i cum sa ajunga. A sunat din nou spunand ca nu se descurca. I-am explicat cum sa ajunga (depasise blocul cu cativa m). Mi-a spus ca ar trebui sa ies eu in fata blocului ca este mai simplu. Practic inca de la inceput a accentuat faptul ca nu doreste sa urce produsele la locatie. I-am explicat ca nu are rost avand in vedere ca acum stie exact care este blocul si oricum va trebui sa urce ca sa livreze produsele door to door (am platit pentru acest serviciu!). A reusit sa ajunga la locatie, a parcat masina cu ajutorul persoanei care gestionaza paza in curtea blocului. Ulterior a sunat la interfon si i-am deschis imediat. Am asteptat aproximativ 5 min si am vazut ca nu urca nimeni. Atunci, m-am uitat pe geam si am constatat ca masina plecase.
Am sunat curierul imediat care mi-a spus cu nonsalanta ca a plecat ca nu am raspuns eu. I-am cerut sa livreze imediat produsele aceasta fiind datoria sa. Insa a spus ca acum nu se mai poate. Insa este total fals! Am vorbit de cel putin 3 ori cu el la telefon si am raspuns imediat la interfon. Pur si simplu nu a dorit sa urce produsele, desi aceasta e datoria lui.
Am semnalat situatia Ikea care a ignorat complet problema cu care m-am confruntat.
I. C.
Peste concurenta datorita serviciilor complete oferite. Dar nu este meritul Ikea ci doar lipsa de profesionalism a concurentei locale care nu stie sa se mobilizeze si sa inteleaga dorintele clientilor.
I. I.
suportul online este penibil, am nimerit 3 specimene:
1 -Florentine: mi-a spus ca nu ma poate ajuta, ca suportul se face doar telefonic
2 -Ana: mi-a reprogramat livrarea intr o data din trecut
3 -Nicoleta: mi-a inchis chat-ul de 2 ori, dupa care s-a plans la mine ca trebuie sa vorbeasca cu cate 3 clienti simultan (ceea ce mi se pare infernal de putin si putin productiv)
In concluzie, avand in vedere ca telefonic niciun consultant nu raspunde niciodata, o sa merg fizic sa incerc sa rezolv problema la sediul companiei.
Ce customer service jenant, daca aveam in echipa asa oameni, le disponibilizam urgent pe aceste fetite.
A. M. S.
Ar trebui sa existe locuri de parcare si pt familii cu copii mici, inclusiv case de marcat speciale pt persoane care au un handicap, gravide si copii pana in 5 ani.
b. c.
NU RECOMAND !!!!!!!!!!
PRODUSE CARE SE STRICA RAPID (max1-2ani).....iar daca indraznesti sa apelezi la garantia Ikea.....primesti un set de 7 intrebari la care tr sa raspunzi ...si sigur gasesc un motiv sa nu iti acorde garantie.
ALEGETI PRODEUSE ROMANESTI DE LA FIRME ROMANESTI
P. V.
Cel mai ok , recomand cu mare drag celor care vor să își depășească așteptările 👏👏👏
S. A.
Mare,curat,plin cu de toate.🤗🤗🤗
W. T.
Lipsa totala de organizare! Stocul de pe site sau din magazin nu corespunde cu realitatea. Online produsele sunt disponibile dar nu pot fi comandate, in magazin produsele sunt pe stoc dar nu pot fi cumparate. Cand ajungi la informatii unde stai o ora la coada, evident, afli ca defapt nu sunt pe stoc. Suni la call center si stai in asteptare o ora si nu raspunde nimeni. Pe site la livechat suport ti se raspunde doar cu "Din cauza suprasolicitarii pot aparea anumite erori, va rugam sa incercati mai tarziu. Daca vreau sa comand anumite produse cu livrare acasa in afara Bucurestiului imi apare eroare ca produsele nu sunt pe stoc. Daca bag un cod postal de Bucuresti se poate merge mai departe cu comanda! Halal servicii si relatii cu clientii! Meritati sa dati faliment!
G. H.
Am comandat pe internet de doua ori. Un corp a avut un defect de fabricatie care a fost inlocuit cu promtitudine. Multumesc ikea pentru seriozitate si mai ales calitate pret!
I. M.
s au scumpit hotdogii si nu mai te lasa sa ti pui tu sosuri ....plus ca nu mai exista sos samurai
D. D.
Am cumparat un pat . Comada este livrata in 5 zile . Mare atentie cand platiti somiera , una este pusa pe cadrul patului si alta platesti. De exemplu la cadrul de pat pe care il cumparam avea somiera cu lamele incastrate , cand mi-au fost intocmite actele pt a plati la casa ,daca nu eram atenta plaream somiere cu lamele aplicate . Au spus ca ele sunt puse de forma , dar eu trebuie sa specific de care doresc . Cine nu stie acest lucru , plateste si e convins ca primeste ceea ce a vazut expus ! Somierele cu lamele incastrate sunt duble ca pret , dar mai de calitate !
M. M.
Înainte de pamdemie, în weekenduri abia daca gaseai un loc de parcare. Acum e mai liber, găsești multe chestii utile pentru casă.
M. N.
Tot ce-ti trebuie pentru casa! Au niste dulapuri de baie noi! Verifocati si voi!
c. h.
Feriți-vă de saltelele lor. Returul practic nu există. În loc sa îți primești banii înapoi te obliga sa cumperi alt produs. Am cumpărat o alta saltea la preț mai mare ca prima dar în loc sa îmi compenseze cu banii de la prima saltea ( am plătit preț întreg la a 2 a saltea) m au obligat sa îmi iau alt produs cu banii de retur. Fără sa am nevoie m am ales cu o masa noua și am plătit 2 saltele.. Ieei
Ş. C.
Produse bune, uneori cam scumpe, alteori prea ieftine, soluții inteligente.
R. C.
Cele mai de calitate produse de pe piata și cu garanție 2ani. Nu are rival.
V. M.
Foarte fain, bine organizat, curat si mancarea buna si accesibila. Recomand 2-3 ore de alocat ca sunt multe de vazut.
I. !.
Cum poți să-ti umpli blaturile birourilor cu carton? Nu e nici de mirare că susțin doar 15 kg.
C. C.
O zi intreaga nu iti ajunge pentru acest magazin ...cardul trebuie sa fie fara limita
A. M.
Mobila de proasta calitate la superpret in ceea ce priveste dulapurile, in schimb am cumparat o canapea pe care am dorit sa o schimb cu o alta mai mica tot de la ei ,in decurs de 2 saptamani deoarece nu se potrivea noii locuinte fiind prea mare, canapeaua fiind nefolosita. Raspunsul a fost caci daca nu am ambalajul adica cartonul in care a venit nu pot primii aceeasi bani inapoi 😅, pai ce rost mai are sa spuneti ca o poti schimba termen de 1 an, am cumparat mobila in valoare de mai bine de 8000 de lei totusi doream doar sa schimb produsul nu voiam banii inapoi. Niciodata nu voi mai achizitiona ceva de acolo ,politica fara logica, aceleasi produse le gasiti si in alte parti cu o politica mult mai buna si mult mai avantajoase la pret.
l. m.
Un magazin decent, drăguț pt o plimbare la caldurica, era mai ok, când după plimbarica, puteai servi ceva la o măsuță, așa decent cum îi stă bine omului, că de cumpărături prețurile nu sunt deloc decente...
R.
Prea aglomerat pe culoare. Ar trebui restrictionat accesul la un numar maxim de persoane in acelasi timp in magazin. Din cauza aglomeratiei care facea imposibila respectarea regulilor de distantare pe culoare a trebuit sa ies si sa renunt la cumparaturi.
D. C.
Nimic nou de adaugat.Recenzie a fost făcută câteva săptămâni în urmă.
N. R.
Prea aglomerat pentru asemenea vremuri, chiar daca am fost in timpul saptamanii. Oferta vasta, dar multe game schimbate, nefiind cu mult mai calitative. Poate chiar deloc.
m. C.
F.bine si multa atentie la distantare👌
z. z.
Un minus faptul că nu mai au pe stoc in magazin toate produsele
g. t.
Cam aglomerat, dar au produse de calitate
A. E. S.
Am scazut 2 stele. Pandemia ne arata adevarata fata a oamenilor, a companiilor. De azi, avem noi restrictii, toate magazinele se inchid la ora 21.00. Ok, dar se pare ca cei de la Ikea si-ar dori sa fie si acasa sub plapuma la ora 21.00. Pt ca la ora 21.00 toaletele erau deja curatate si inchise, desi erau inca oameni in magazin. Noi am pierdut vreo 15-20 min cautand un birou pt baietelul nostru. Nu am reusit sa il cumparam pt ca nu ne-am lamurit unde sunt componentele, pt ce dimensiune sunt, picioarele erau intr-o parte de a depozitului, iar blatul in alta parte. Haos. Culmea nefiind enorn de multa lume si zapaceala cum e de regula la Ikea. Urat. Nici nu site-ul nu ne lamurim. Poate cumparam din alta parte.
A. P.
Magazin scandinav cu de toate (decorațiuni, mobila, jucării, mancare).
Norme de distanțare sociala foarte bine impuse.
Recoamand.
O. M.
Ikea e super ok la produse și servicii livrate in locație. Urăsc comanda și curieratul. Cele mai proaste combinații
C. M.
Foarte "serioasă aceasta firmă... după ce am făcut retur la o saltea a trebuit să fac reclamație la OPC pentru că după 3 săptămâni încă nu mi-au înapoiat banii. Termenul legal este de 14 zile calendaristice! Nu vă lăsați duși de nas că termenul este de 7 zile după ce salteaua ajunge înapoi la ei în depozit. Dacă ia foc masina curierului nu trebuie să așteptați voi până ajunge salteaua in depozit
S. A.
Am apreciat serviciul Click & Collect - foarte bun: comanda online cu disponibilitatea stocului, mesaj cand este pregatita, ridicare rapida la receptie.
I. C.
Totul a fost OK.La fel ca și in alte dati. Nu a fost pentru prima dată bine. Personalul foarte comunicativ,drăguț și de ajutor. Sigur am să mai merg si altă data.
R. S.
Putin aglomerat, nu prea se respecta distanta.
I. I.
Am fost acolo sambata...tristete mare, nimic festiv, nici nu zici ca se apropie sarbatorile de iarna. Marfa putina, aceleasi cateva produse rasfirate pe toate rafturile, ca sa para multe, ca in vremurile de dinainte de '89. Lipsesc din stoc produse obisnuite, care fac parte din oferta obisnuita a Ikea, gen tigai, organizatoare...si mai urat, nici nu ai cum sa iti dai seama ca lipsesc. Pentru ca sus, in showroom, apar, cu eticheta aceea care iti spune de unde sa le ridici...iar cand vrei sa le iei, le cauti, nu le gasesti, iar daca indraznesti sa intrebi un angajat Ikea ti se raspunde plictisit si de sus.."Ah, pai nu e in stoc"...de parca ar trebui sa stii de undeva ce e, ce nu e in stoc ori cand o sa vina...clar, nici Ikea nu mai e ce a fost!
l. m.
Angajati plictisiti, chiar nepoliticosi (planificare bucatarii).
P. S.
O experiență ok overall. Trebuie atentie la preturi. Diferențierea între pretul standard si cel pentru membrii Ikea Family nu e suficient de clara
i. c.
Magazin de mobila stil suedez si decoratiuni interioare.Gasiti multe accesorii complementare pentru tot ce ar fi nevoie in casa.Exista si un restaurant si la iesire bufet cu produse alimentare
A. N.
Oglinda clară, preț corect, și cel mai mare plus, îl are curierul și bara de haine din spatele ei.
R. F.
Departe de așteptările avute înainte de a planifica și comanda bucătăria de la IKEA (iulie 2020), și o mare dezamăgire privind ideile mele despre reputația globală a companiei. Livrarea bucătăriei s-a făcut în trei tranșe, și încă lipsesc piese care vor apărea în stoc "nu se știe când" sau "fabrica (care produce piesele respective) s-a închis și nu avem idee ce va urma". Explicațiile sunt, evident, circumscrise problemelor apărute de pe urma pandemiei COVID-19, dar atunci când am planificat bucătăria și am completat lista de piese ce urmează să fie cumpărate aceste aspecte nu au fost menționate decât sub forma "intră în stoc peste câteva zile și vi le trimitem cu o altă livrare, evident gratuită". Una dintre livrări a sfârșit prin a fi ridicată de mine de la depozitul curierului, undeva prin jud. Ilfov.
Bref, sunt cu jumătate din bucătărie montată, cealaltă zace în sufragerie și așteaptă piesele lipsă fără de care nu poate fi completată. Iar cei de la IKEA nu mă sună, nu-și cer scuze, nu oferă alternative. Retur nu se mai poate face, banii i-am dat deja (și nu au fost puțini) iar sussemnatul nu are bucătărie (sau sufragerie liberă) de peste 2 luni. Și toate astea pentru că am avut prea multă încredere în IKEA România.
R. R.
Angajații sunt amabili, m-au ajutat la raft cu două colete grele fără să-i rog eu.
R. I.
Varietate mare de produse de mobilier, mai nou au si o gama variata pentru animale de companie. Pernele pentru catei sunt super.
A. R.
Varietate mare de produse, adaptate multor gusturi și utilități
G. N.
O experienta de cosmar cu acest pseudo-magazin suedez. Brandul o fi el suedez dar mentalitatea la noi e tot de romanica...
In primul rand ca am fost pus pe drumuri 3 zile la rand sa ridic o comanda de la Click & Collect, desi din Call Center mi s-a zis sa ma duc linistit sa o ridic la fata locului ba nu gaseau comanda, ba ca e prin Mogosoaia, ba ca n-au apucat sa o colecteze, dar nimeni sa zica clar cand pot sa o ridic concret, dar in schimb banii i-au luat instant.
Desi trebuia sa ridic comanda intr-o sambata abea dupa o saptamana au reusit sa o finalizeze, asta cu presiuni zilnice si reclamatii din partea mea, fortat si de imprejurari pt ca trebuia sa plec in concediu si uite asa abea cu o zi inainte au reusit sa o pregateasca.
Bonus pentru insistentele mele si pt faptul ca i-am tot presat unul din colete a avut parte de o "mica neatentie" la sigilare, mai exact scotch-ul era dat la o parte si uite asa tot pal-ul a ajuns pe piciorul meu, multumesc!
Sa nu va mai zic de neplacerile rezultate de promtitudinea serviciilor Ikea, cum ar fi faptul ca am fost nevoiti sa spalam vasele in chiuveta din baie si etc.
IKEA este un mar frumos pe dinafara...dar tareee gaunos inauntru...
M. C.
Relativ bine
A. B.
Daca te duci nepregatit, angajatii de aici te vor tromite sa cauti cai verzi pe pereti
A. M.
Magazin de mobilă și articole de bricolaj complet. Prețurile sunt mici, accesibile oricui deci totul ar fi OK dar: obiectele din showroom le cumperi dezasamblate, sub forma unor pachete, necesită asamblare ulterioară, acasă.
s.
Iti poti face o idee cum sa-ti amenajezi casa
V. I.
O firma si niste reguli create de autisti. Daca doriti sa cumparati ceva de acolo mic, o tigaie, pahar, un mar, o floare de plastic ( si e pe stoc sa zicem ca e ok, pana la calitate). Daca vreti bucatarie, mobila mare din mai multe bucati, o sa stati sa va primiti cate o piesa pe luna. Nu merge site-ul, nu raspunde nimeni la telefon, daca va duceti in magazin e degeaba. Succes!
G. S. N.
Produse utile, calitative, la preturi foarte bune. Recomand
C. N.
Minunat! Tot ce ai nevoie pt organizare în casa și nu numai intr un singur loc.
m. b.
Foarte aglomerat , nu se respecta regulile de distantare, nu sunt dezinfectante prin magazin. Oamenii erau in diverse amenajări in nr mare, din familii diferite. Nu m-am simțit în siguranță!
M. L.
Au produse variate,si in general găsesc,cam tot ce caut pt o casă!
S. P.
Recenzia nu o las pentru calitatea produselor. Recenzia este pentru porasta organizarea a customer service cat si pentru faptul ca de 3 saptamni incerc sa pun o comanda si intampin erori sau brusc cosul de cumparaturi este gol. Ikea ar fi bine sa te ocupi si de clientii din mediul online :-|
o. c.
Multe nimicuri foarte utile si in acelasi mobila de buna calitate care se transporta usor
G. C. M.
Serviciile de livrare , si suport in caz de eroare sunt la pamant.
Practic daca ti-ai planificat ceva si dintr-o eroare de a lor nu s-a livrat un pachet raspunsul este simplu : "nu avem ce face ".
In cazul meu au uitat sa livreze niste balamale pentru 5 usi la sifonier.
Mi se pare absurd ca in 2020 cand ai atatea optiuni sa livrezi in aceeasi zi un colet sa nu depui putin efort in a remedia problema.
Deci nu va faceti planuri , Ikea o sa vi le dea peste cap pe banii vostri desigur .
Nu as recomanda livrarea sub nici o forma , Se face saptamana si usile inca sunt ambalate , asteptam acum echipa de asamblare sa revina.
Praf.
S. U.
Nu mă așteptam ca o companie serioasă suedeză ca Ikea să își bată joc de clienți și să încerce să-i pacălească. Comanda plasată pe 21.09.2020 cu livrare programată pe 28.09.2020 nu a venit și nici nu am primit vreo notificare. Am sunat la Call Center-ul și am primit o nouă dată de livrare - 02.10.2020. Nici de data aceasta nu a venit comanda.
Întrucât luni, pe data 05.10.2020 expiră cele 14 zile care reprezintă intervalul maxim de livrare pentru orice produs Ikea, am fost sunată cu o zi înainte, duminică, 04.10.2020 de Call Center-ul Ikea, care mai nou lucrează și duminică (deși pe website-ul Ikea programul afișat pentru Call Center este luni - vineri, între orele 10.00 - 18.00). Nu doar că nu și-au cerut scuze pentru neonorarea comenzii, care este în fapt un contract ferm achitat în avans, dar mi-au propus amânarea cu cel puțin o săptămână a livrării sau anularea comenzii. Ikea nu a dat nicio explicație pentru neonorarea contractului sau modul în care îmi va fi rambursată suma plătită (inclusiv transport), în condițiile în care pe site se precizează clar că transportul nu se rambursează. Cam așa am rămas cu banii luați, produsele nelivrate și timp pierdut ca să aștept comanda...și acum va trebui să aștept până la 14 zile rambursarea (sper integrală) a banilor.
A. T. B.
Buna ziua! Am comandat de la dumneavoastră o oglindă pentru masă de ~ 70 × 80 cm. Inițial am dorit să dau comanda acasă, în Iași, dar la transport mi s-a calculat suma de 170 de lei, ceea ce mi s-a părut foarte mult, în condițiile în care oglinda pliabilă costa 200 de lei... Chiar mult prea mult luând în considerare și faptul că mai peste tot transportul pentru obiecte fragile se învârte în jurul sumei de 40 de lei(vorbesc din experiență)... Am apelat până la urmă la serviciul click&collect dar la sediu (desi MAI ÎNTÂI mi s-a cerut sa SEMNEZ că PRODUSUL ESTE ÎNTREG SI OK) nu mi s-a dat voie să îl desfac să mă UIT DOAR la el... ceea ce nu mi se pare corect...
Sunt mulțumită de oglindă, este exact ce îmi trebuia și îmi doream, iar produsul în sine are un preț acceptabil, dar păcat de transportul până la domiciliu deosebit de scump și de faptul că nu pot să îl verific deși eu SEMNEZ ca a ajuns ok...
La serviciul de click&collect mai am de adăugat faptul că ar trebui să extindeți perioada de ridicare, deoarece o singură zi (pe care o selectez când plasez comanda) mi se pare insuficientă în condițiile în care oricând pot apărea probleme în programul fiecăruia
2 din 5 stele din păcate, pentru motivele enunțate, chiar dacă iubesc produsele dumneavoastră... (Fotografia este chiar de pe site-ul dumneavoastră) Toate cele bune! Să ne revedem în condiții mai bune!
V. R.
Foarte bun. S - a redeschis restaurantul.
C. I.
Am cumpărat mobilier metalic.Foarte bine organizati ,am găsit imediat componentele .Asamblarea a mers perfect.A
a. A.
Magazin foarte intortochiat si nu gasesti angajatii sa ii intebi ce cauti.
L. P.
Lucruri utile ,ingenioase,accesibile ca pret.Personal amabil si competent.Recomand!
c. v. i.
Preturi exagerate la multe produse
Mai ales mobila
M. O.
Produse de calitate, preturi rezonabile, angajați amabili.
C. D.
Cam aglomerat și greu de găsit anumite lucruri mărunte.
V. M.
Comenzile online se realizeaza cu colosala dificultate. O mare parte din produse nu apar pe stoc. Dupa ce revin pe stoc, am reusit sa definitivez comanda doar pentru a primi ulterior un e-mail care spune ca imi vor fi returnati banii deoarece produsul totusi nu mai este pe stoc. Fascinant!
m. d.
Nu știi cum să-ți amenajezi camera?!? Nu plăti un designer, decât dacă ideile de amenajare de aici nu te satisfac...
E. D. B.
Locul unde gasesti orice pentru casa! Foarte frumos, iar mobila de o calitate super buna! Recomand
C. S.
O aglomerație de nedescris, aprovizionat ca de obicei dar foarte aglomerat, haos. E de mers la început de săptămână de preferat in timpul programului de lucru pentru a nu sta in aglomerație.
m. c.
Ca de obicei...swedish style
c. c.
Magazinul neschimbat, insa mâncarea și servirea lasa putin de dorit
A. E.
Nu cred că mai este nevoie de vreo recenzie pentru IKEA, toată lumea știe cum este acolo...curat și frumos, cu modele de camere aranjate din care sa te inspiri pentru acasă, cu de toate pentru toți, din păcate restaurantul este închis în perioada asta...
L. E.
Personal putin si slab calificat. Sunt mereu foarte ocupati si total lipsiti de bun simt, parca iti fac o favoare daca iti raspund la o intrebare sau iti printeaza o pagina cu ogeeta lor. Produsele nu mai sunt ce au fost o data. Aceleasi modele, nimic nou...designerii aceia ai lor sunt total lipsiti de idei, de ani buni. La fel, povestea cu 10 ani garantie nu e chiar asa cum o promoveaza ei. Spre ex, daca iti iei o canapea din piele naturala (pret 10.000 lei) si se intampla ceva cu pielea in 2 ani...nu este problema ikea ci a ta. Ikea iti garanteaza doar lemnul si sistemul. Pe scurt, daca decizi sa o arunci pe geam sau daca toata ziua pui cate 5 adulti sa sara pe ea...practic, o garantie inexistenta. Marketing. Trist. Nu (mai) recomand.
L. M. M.
Deși este mai departe de casa vin cu drag, atmosfera este frumoasa 🤗
C. D.
Gaseti tot ce vrei, bani sa ai.
O. R. C. e.
Este incredibil cat de multe probleme se ivesc in cazul in care doresti sa cumperi mobila de bucătărie cu montaj inclus ! De la emiterea proforma, până la produse adăugate greșit in comanda sau faptul că nu ti se pun anumite articole pe care nu le au în stoc dar nu esti informat ca trebuie sa le cumperi tu, până la faptul că achiti montajul dar la montajul efectiv, nu ti se pun luminile pt ca nu s-a achitat montajul complex de care acum afli sau faptul că la nenumărate sesizări nu raspunde nimeni !
N. C.
Sunteți depășiți când întâmpinați produse cu defect.
Cereți procesul verbal de constatare pe mail, după care zile de a rândul nici măcar nu Deschideți sesizarea.
Suna clientul căruia i ați luat banii de săptămâni, iar voi nici măcar nu oferiți o informație corecta și completa. " va suna colegii noștri"... Și ce sa vezi ca trec zile de a rândul, iar apelul de la ikea tot nu apare.
Jenant pt ceea ce pretindeți ca sunteti"companie internationala"cu angajați de ultima speță.
R. C.
Angajatii obraznici , nu stiu unde le este marfa si vorbesc urat
I. M.
O varietate mare de produse, tot ce ai nevoie pentru casa!
O. T.
Am o experienta bună cu cei de la IKEA în ce privește mobila și accesoriile
D.
Între Ikea Băneasa și Pallady, mergi la Băneasa și găsești de toate! Mai mult, acei celebrii hotdogi clasici (cu carne) se găsesc în Băneasa oricând, dar în Pallady doar in timpul saptamanii (L-V). Sortimente bogate, mult mai bine amenajat decât dincolo și ești și aproape de Mall Băneasa daca vrei maraton de shopping. Recomand cu drag.
C. G.
eu si baietii mei am mers sa cumparam o masuta de cafea pentru ca cea de la cazare a fost stricata de unul din ei . Am gasit una ieftina mult mai buna si mai frumoasa decat ce aveau la cazare. Recomand ikea. Ar trebui sa deschideti unul in Brasov sau Cluj .
I. P.
Oferiti vele mai slabe servicii de montaj si transport prin PRO NATUR!
De ce va asociati cu astfel de furnizori?
Dezamagitor!
T. T.
facut comanda la ikea ,imi incaseaza banii pe comanda,pe urma primesc email ca produsele nu sunt in stoc,si ca banii ii voi primii inapoi pe card....mai incolo..:::)))))
Acum trebuie sa ma milogesc de ei sa mi dea banii inapoi.
D. I.
Organizare intuitivă, produse tentante.
a.
Ok, in ultimul timp preturile par mai mari .
m. c.
Produse "fara numar, fara numar", adica multe si probabil ar trebui sa satisfaca toate dorintele clientilor.Nu toate produsele pot fi vizualizate in magazin. Le cauti pe site-ul IKEA si te duci direct la rafturile magazinului. Le iei daca le gasesti. Sectoarele, mobilier baie,mobilier bucătărie, corpuri iluminat, etc nu sunt semnalizate de asa maniera incat sa le gasesti cu ușurință iar personalul, mult si uneori inutil, nu te poate indruma catre sectorul de unde doresti achizitionarea de bunuri. Personal sunt dezamagit. Am fost pentru a 2a oara in acest magazin si am constatat aceeasi precaritate in indicarea sectoarelor unde sunt bunurile pe categorii. Atentie! Transportul produselor achiziționate pleaca de la 100-120 lei. Si inca una de poveste de la IKEA: Iti alegi produsul dorit in magazinul online, il achiti si te pregatesti sa mergi sa-l ridici avand programare pentru ridicare, dar surpriza! Primesti un email din partea magazinului in care ti se spune ca produsul nu e pe stoc si ca ti se vor returna banii .Este culmea profesionalismului etalata de IKEA