Opinii despre Maros Bike (Magazin de biciclete)
Maros Bike
Strada Aurel Vlaicu Nr. 114, Cluj-Napoca 400581, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Maros Bike, Magazin de biciclete în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Maros Bike
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[09h – 15h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Maros Bike
Super oameni, super companie. Pe viitor numa de lavoi comand piese, biciclete, orice :D Va multumesc !!!
Am avut mai multe experiente placute cu ei. Service de calitate dar uneori am patit sa uite sa imi dea piesele vechi cand am schimbat ceva la bicicleta. Am achizitionat recent o bicicleta de la ei si pana acum sunt super multumit. M-au ajutat sa imi aleg o bicicleta faina
Persoane intelegatoare si profesioniste. Livrarea a fost rapida cu toate accesoriile in cutie. Din pacate a trebuit sa fac retur unei biciclete insa tin sa mentionez din nou profesionalismul de care a dat dovada persoana cu care am discutat la telefon, o doamna calma, cu atentia indreptata spre nevoile clientului si rezolvarea problemelor intr-un mod pasnic si rapid. Multumesc!
Desi vad multe recenzii negative, eu personal am avut o experienta placuta cu cei de la Maros Bike. Comanda a venit mai incet, dar scria clar ca ce au in stoc la furnizor nu ajunge foarte repede. Apreciez ca atunci cand am sunat mi-au zis exact ziua in care o sa ajunga comanda si exact asa a si fost. Mentionez ca produsul respectiv nu era pe nici un alt site din RO, deci clar a meritat asteptarea. Chiar au o gama foarte larga de produse. In magazin personalul a fost super de treaba, m-au ajutat sa gasesc super repede tot ce aveam nevoie. Keep the good work!
Mi.am comandat online de multe ori si de fiecare data totul a decurs excelent.Super-profesionisti
Am comandat pe 20.01.2021 seara târziu o lentila pentru niste ochelari Oneal cumparati tot de la ei si au ajuns pe 22.01.2021 la amiaza . Lentila nu e zgariata ,ambalata bine . Comunicarea a fost ok
Foarte seriosi,profi pe partea de service Magura si comunicativi, piese trimise si aduse cu curierul,din alta parte a tarii, recomand, voi mai colabora cu ei.
Experiența în magazin a fost foarte bună, am fost de vreo 7-8 ori ca sa-mi cumpăr diverse piese și sunt mulțumit de serviciul primit.
Problema mea este cu achizițiile online, mai exact cu timpul mare de așteptare. Cred că se poate procesa o comandă în maxim 24 de ore și să se anunțe rapid dacă un produs nu se mai află pe stoc, iar dacă un produs nu mai este pe stoc aș prefera să primesc și niște variante de produse identice cu care să le schimb sau alte soluții, nu doar să mi se spună că produsul nu mai este pe stoc și durează n timp până ajunge de la furnizor. Pentru mine durata de așteptare este foarte importantă, bicicleta este principalul meu mijloc de transport, fără bicicletă nu prea mai pot funcționa pentru că nu mai am cu ce să merg la muncă sau la cumpărături.
Îmi place site-ul, este ușor să găsești produsele pe care le cauți datorită filtrelor foarte detaliate, sunt destule magazine unde trebuie să cauți 2 ore piesele potrivite. Totuși, cred că se mai poate lucra pentru a avea situația reală a stocului afișată pe site.
Am dat așa un rating scăzut pentru că relația dintre magazin și client este sub orice critică. Produsele sunt foarte interesante și diverse însă comanda a întârziat 3 săptămâni până să o anulez într-un final, iar când tot sunam să întreb ori nu răspundeați ori nu se știa nimic despre comandă sau măcar câte produse sunt pe stoc să fie trimisă parțial. A fost o comanda destul de mare, aproximativ 1400 lei doar pentru accesorii. După cateva zile, dupa ce am anulat comanda, m-ați sunat să îmi spuneți că toată comanda stătea în loc de un singur produs și din cauza asta nu ați trimis, dar dacă exista o comunicare mai buna de la început, nu ajungeam să anulez sau să ofer un rating așa de mic. Într-un final am acceptat să îmi trimiteți (pentru că m-ați sunat dupa câteva zile după ce am anulat) doar câteva produse, pentru că restul mi le-am cumpărat din altă parte însă, chiar și în acest caz, nu îmi voi schimba ratingul. Trebuie să tratați clienții mai cu atenție și dacă am dat o notă așa mică nu înseamnă că tot ceea ce faceți este prost, doar ca experiența mea cu magazinul și interacțiunea cu dumneavoastră a fost slabă, în special cu cei de la relații cu clienții. Probabil cei de la achiziții și împachetare colete sunt copleșiți de numărul mare de comenzi.
Vă mulțumesc și vă doresc numai bine.

Evitati acest magazin si daca ar fi ultimul bike shop din lume!
Worst customer service, haos, supra-aglomerati, aroganti, habar nu au ce inseamna respectul fata de client. Stanga nu stie ce face dreapta. Lipsa totala de comunicare fata de client si intre ei.
Poti sa-i suni, ca nu-ti raspunde nimeni la telefon. Am renuntat sa sper ca o sa mai primesc raspuns la email.
Daca sunteti atat de agasati de volumul de munca, angajati-va oameni in plus sau faceti un scale down al business-ului! Si atentie la comportament!
Sunteti jalnici.
Nici jumate de stea nu meritati.

De Black Fridey au reduceri reale și semnificative. Oameni amabili, marfă multă și variată. Nu știu cum e service-ul lor.

Eu am avut o experiență foarte plăcută la Maros Bike. Am primit consultanta foarte buna privind alegerea bicicletei, a unui portbagaj adaptat și suport de biciclete pentru mașină. Băieții au rămas după ora închiderii sa vanda tot ce am avut nevoie. Mi s-a părut că au o buna orientare spre client deși era deja ora închiderii și normal trebuia să ies și să revin in alta zi, dar ei au răspuns amabil și am cumpărat de 4000 de lei în acea zi de la Maros Bike. Nu observasem la momentul schizitiei, dar a doua când am ridicat șaua am observat niște zagaieturi pe tija de susținere cel mai probabil din cauza unor incidente în timpul transportului. Am revenit a doua zi la magazin și le-am arătat asta și fără să avem o dezbatere pe tema șaua a fost înlocuită la fel și una din pedale care prezenta o zgârietură. La unele magazine poate mi s-ar fi spus că eu am zgaraiat-o și nu ar fi stat de vorbă a doua zi. Adevărul este că aveam rezerve că o vor înlocui. Dar le dau acest review pentru că în opinia mea au fost peste așteptări !!! Mulțumesc Maros Bike!
La fiecare comanda facuta totul a fost perfect. Chiar si la retururi. Oameni comunicativi, profi, preturi ok.
Nu am ajuns niciodata la magazinul fizic, insa pe partea de online Maros Bike este printre putinele, daca nu chiar singurul magazin de biciclete si accesorii din Romania care chiar isi respecta clientii. Suportul este exceptional! Bravos!
Din punctul meu de vedere partea de consiliere este una excelentă. Oferta calitate - pret una avantajoasă. Diversificare bună a ofertelor, după buget și destinația achiziției. Eu recomand cu drag tuturora să apeleze la acest magazin. La partea de mentenanță vom vedea în timp. Mulțumesc. Mult succes echipei de la Maros Bike.
In primul si in primul rand profesionalism 0.
Ex : daca cer un produs care sa coste intre 50 si 100 nu imi poti oferi unul de 200 spunand ca nu ai , ca apoi sa observ ca este pe raft)
Unele dintre produse au preturi exorbitante chiar fiind de o calitate mai joasa iar
timpul de asteptare la ghiseul de plata lasa de dorit.

NU IGNORATI NOTA DE LA REVIEWS DE PE GOOGLE. eu asta am facut si prin urmare este cel mai dezamagitor service de biciclete la care am fost vreodata. Cand am dus bicicleta initial mi au spus ca o sa dureze 3 saptamani, am zis ok ca nu aveam nevoie de ea in perioada aia, ca apoi sa dureze peste 4 saptamani, pentru schimbat o spiță la roata spate, butuc, aerisit frane si schimbata furca cu una noua(una care initial au zis ca exista un model pentru bicicleta mea la valoare de 215 lei aprox,efectiv baiatul de la casa a cautat si mi a confirmat, si apoi m au sunat ca nu exista decat la 350 de lei surpriza. Comunicarea cu ei a fost oribila, la telefon degeaba sunam, imi spunea ca o sa ma sune cineva inapoi, nu ma mai suna nimeni, am fost de 2 ori la ei in magazin sa intreb, mi au spus celebrul “AZI E GATA,maine cel tarziu” si uite asa nici in momentul de fata nu am luat o. Legat de costuri inca nu stiu dar sigur o sa am o surpriza si acolo.
Foarte civilizați și amabili. Au o ofertă foarte bogata. O sa revin pe la ei.
Sunt foarte rapizi si foarte buni,merita 5/5 pe merit si niciodata n am avut vreo problema cu ei,chiar si cand am vrut sa comand ceva mai complicat.

Prima cda, online, ambele produse semnalizate ca in stoc pe site, disponibile imediat. Cda se confirma pe mail, dupa cateva zile sun sa intreb de status:”unul dintre produse nu este in stoc, va sunam noi cand reintra”=> cda anulata si achizitie din alta parte.
A doua si ultima comanda: online, comanda plasata si confirmata pe mail, ambele produse in stoc, “disponibile imediat”. Avand experienta sun sa intreb inca de a doua zi:”dvs credeti ca doar de cda dvs intrata ieri ne ocupam?cand vom ajunge la ea va sunam noi!”. Trec peste customer service exceptional si mai astept inca 6 zile dupa care comand din alta parte. Nu recomand
Am comandat de la acestia un butuc spate, pe langa faptul ca butucl mi-a ajuns peste 2 saptamani, nu a fost nici ce trebuia, chiar daca eu am comandat ceva, si le-am spus ce sa imi aduca, am primit altceva, am returnat produsul si am optat pentru optiunea de a mi se inapoia bani prin card. Am asteptat iara o saptamana dupa ce le-am trimis IBAN-ul sa primesc un raspuns(tot eu i-am cautat) cand mi-am primit banii inapoi din suma initiala a butucului 105 ron, am primit doar 85 ron, am incercat sa ii sun nu mai dau de ei.
O companie neserioasa. Nu va recomand sa comandati, timpul pierdut si nervii nu isi au rostul.
Am cumpărat 2 biciclete de la ei. Am așteptat 1hr să le iau, pt. că nimeni nu m-a anunțat că sunt gata și erau puse în 2 locuri diferite în magazin după reglaje. Am vrut să returnez una dintre ele la 3 zile după cumpărare (și un singur drum de 3km prin oraș), dar am fost întâmpinat la telefon cu o atitudine negativă și insinuări cum că returnarea nu ar prea fi o opțiune. Nu că ar conta prea mult, dar motivul returnării a fost colierul de proastă calitate de la scaun.
Nu recomand acest magazin, datorită personalului și relațiilor cu clienții.
Am preferat să cumpăr un colier de altundeva și să o rezolv eu, decât să mai am de a face cu ei.
Proasta experienta cu aceasta firma care m-a costat 350 lei ... efectiv anii 90 ... sunt din Bucuresti ... am comandat 2 anvelope de sosea si de foarte buna calitate ... destul de scumpe da? ... au venit alte anvelope de offroad de o calitate ingrozitoare ... la 4 zile dupa ce am facut mesaj si sesizare scrisa sa intreb procedura de retur nici nu am fost contactat ... ii sun sa intreb ce se intampla ... raspuns ca nu au avut timp ... mai astept cateva zile si o sa plec sa le fac anvelopele cordon de gat. Incredibil! Deci nu pot sa cred ca in 2020 am parte de asa ceva! Spre final, la 7 zile dupa patanie, i-a salvat o doamna care m-a ajutat si m a indrumat sa fac retur tot prin Urgent Cargus ca au ei contract cu ei sa nu mai plateasca nimeni transportul. Rezultat final: curierul a pierdut comanda deci teapa masiva de 350 lei ... la politica de retur Maros au facut o "agerime" cu urgent cargus si transportul de retur a fost fara AWB ... rezultat ... aia de la Urgent Cargus mi au pierdut marfa de retur ... n am nimic la mana ... si cu banii pierduti si anvelopele de retur luate ... mult succes ... comandati cu incredere ca sunt foarte seriosi!
Comanda efectuata, primit mail de confirmare si............silence. De cate ori sun dau de o domnisoara/doamna care imi spune aceeasi poezie: "trebuie sa ii rog pe colegi sa se uite peste comanda Dumneavoastra, sunt foarte multe comenzi...".
Trebuie mai multa transparenta pe site. Inteleg ca volumul mare de comenzi fac ca perioada de procesare sa fie mai lunga, dar scrieti asta pe site sa stie lumea.
Comanda a venit a doua zi, deși produsul nu a fost compatibil cu bicicleta (din vina mea) am reușit sa îl returnez in maxim 2 zile.
Inițial am citit review-urile celorlalți și am crezut ca o sa dureze mult sa vina comanda, returul etc însă nu a fost așa
Bataie de joc: astept o saptamana comanda, nu raspunde nimeni la mail/telefoane, apoi sunt sunat dupa o saptamana sa mi se spuna ca nu au stoc. DE EVITAT!
Ce m-a atras la magazin este ca contine foarte multe ehcipamente.... DAR atitudinea angajatilor fata de clienti este groaznica. De doua saptamani ma chinui cu ei sa cumpar ceva online. Trebuie sa ii sun eu ca sa-mi spuna ca nu mai au piesa si sa aleg altceva. Si apoi iar trebuie sa sun sa vad ca nici alta piesa nu mai este pe stoc, si tot asa. Si asta cand le dau bani. Imaginati-va ca veniti pentru o garantie sau alte servicii post cumparare, nici nu se uita la tine.

Am facut mai multe comenzi si am fost foarte multumit, produsele au ajuns repede. Aveti oferta variata cu preturi bune. Totusi am si un mic sfat: sa-l trimiteti pe domnul care preia apeluri pentru detalii comenzi sa ia lectii de "comunicare cu clientul" de la domnisoara care suna pentru confirmarea comenzilor.
Jalnic! Nu recomand deloc! Am plasat o comanda pe 30 mai 2020, ma suna si mi se spune ca in 2 saptamani-2 saptamani jumatate primesc bicicleta. Trec 3 saptamani jumatate, nimic. Dau mail ca sa mi se raspunda ca bicicleta nu a ajuns la ei si ca o sa fiu contactata telefonic cand o vor primi. Dupa o luna si o saptamana nimic, niciun telefon, nicio noutate. Sun, raspunde o doamna plictisita, explic situatia si fara sa mi se ceara nicio informatie despre comanda imi spune ca sa vorbeasca cu colegii si ca o sa fiu contactata telefonic.
Am facut si plata online iar acum dupa atata timp sunt si fara bani si fara bicicleta.
Concluzia cred ca e destul de clara.
Edit: Mi-au fost restituiti banii.
Am cumpărat o camera de trotineta, dar după ce am montat-o am observat că fitilul lovește în furcă (are fitil in L). Am incercat sa o returnez, dar nu se poate pe motiv că deja am montat-o. Nu înțeleg ce relevanta are asta pentru că oricum nu am primit cutie cu ea, era la vrac.
Ce mă deranjează cel mai tare e ca mi-au spus la achiziție că sunt universale și doar așa au, dar se potrivește. Am petrecut peste o ora sa o montez pentru că e dificil la rotile mici ale trotinetelor și cauciucul cu profil mic.
Aveam trotineta cu mine, dar nu mi s-a cerut să o arăt pentru a verifica dacă se potrivește camera.

La primul contact cu firma Marosbike am comandat o pereche de manete frână pentru bicicletă de copii la preț de 13 Ron și am fost servit corespunzător chiar și la așa o comandă minusculă, după vreo cinci zile am comandat și o bicicletă pentru adulți procesul comenzii-livrării derulânduse la fel de satisfăcător. Personal mi-au lăsat o impresie bună, îi recomand.
De evitat. Nu-si asuma responsabilitatea pentru produsele livrate, ma chinui de patru saptamani sa solutionez o problema cu ei dar degeaba.
Comunicarea cu clientii foarte slaba, daca nu uita sa raspunda la mailuri cum mi s-a intamplat deja de doua ori. Iar la telefon, reprezentantul peste care am dat avea o atitudine aroganta.
Nu merita, nu recomand, experienta foarte proasta.

Voiam sa iau un FS de la Maros Bike, insa dupa ce am citit review-urile si am asteptat sa imi raspunda cineva in call center jumatate de ora, am renuntat.
Nu vreau sa imi imaginez daca plateam 15.000 ron pe o bicicleta si nu imi raspundea nimeni la telefon cam ce se intampla. Serviciul cu clientii este cel mai important zilele astea :)

Am comandat online doua produse, în câteva ore am avut confirmarea si in aproximativ 24 h produsele au ajuns în Bucuresti. Foarte multumit!
Am fost sa imi cumpar un cauciuc, nimic special, ii spun vanzatorului ce cauciuc doresc, (maxxis grifter, 20x2.4). Se ridica incet de pe scaun...fara vlafa, merge la cauciucuri, cauta...cauta...cauta...vine inapoi si zice: "Daca vrei cauciuc du-te gaseste-ti singur", si asa ajung eu sa ma plimb printre mormane de cauciucuri dupa acela pe care il doream, gasindu-l dupa 30 de minute, vanzatorului nepasandu-i ca clientii nu au voie acolo. Foarte dezorganizat, foarte prost customer service-ul lor. Nu recomand deloc.
Pachetul a sosit relativ repede, avand in vedere faptul ca am efectuat comanda in weekend, ambalat compact...singura greseala a fost c-am comandat si niste manusi size S, care -mi sunt cam strampte, "dar asta a fost greseala mea" :), recomand cu placere Maros Bike !

Total neprofesionisti comanda confirmata care in ziua in care trebuia sa ajunga sint anuntat ca nu au produsul pe stoc
Nu recomand! Am asteptat 7 zile lucratoare o comanda ca in final sa primesc alt produs! Din momentul plasarii comenzii, platita online, a trebuit eu sa sun in ziua 5 lucratoare sa cer update.....Jalnic.
Preturile afisate pe site par super ok , dar din pacate daca dureaza mai bine de 2 saptamani pentru o comanda sa mi se proceseze(fara livrare) am optat sa dau comanda din Germania si sa imi ajunga in 4 zile lucratoare.

Daca comandam de pe Ebay mergea mai repede , am facut comanda, nu m-a contactat nimeni , i-am sunat , au raspuns foarte greu , dupa ce au raspuns , au zis ca se rezolva , si tot asa , m-au dus cu vorba si deja au trecut 5 zile si nici macar nu s-a plasat comanda , pe site scrie LIVRARE IMEDIATA , minciuni .
EVITATI, nu sunt seriosi .
Nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa dureze daca trimit gresit produsele si le dau retur.
Foarte buni, foarte amabili.
Prompți, cu toate ca am comandat un produs ce nu era pe stoc și a durat pana când l-au adus în final totul a fost de nota 10.
Bravo echipei! Sa o țineți tot asa
Toate cele bune!!
O experiență foarte neplăcută și lipsă de profesionalism din belșug. Am achiziționat o bicicletă și accesorii de la ei. Am avut probleme de la bun început cu accesoriile nefuncționale și cu înlocuirea lor. Cumpărând pe firmă, nu am primit factura în format fizic, iar la solicitarea facturii în format electronic mi s-a răspuns că nu se poate și că nu mai pot primi factura.
Oamenii nu mai răspund la mail-uri și la telefon.
Recomand orice alt furnizor.

Relativ bine...mai au baietii de lucrat sunt tineri
Hello . Din nou .
Atentie la atitudinea negativa si plictisita , anti-vanzare a agentului de vanzari din magazin .
Clientii nu primesc info necesare in magazin ,
Noroc ca mai sunt si alte magazine cu rating mult mai mare . Si corect .
Respect pentru altii .
Maros Bike de evitat .

Servire promptă. Multumesc mult! La Bela Bike am fost invitat sa revin in timpul săptămânii ....
In conditiile in care am facut cumparaturi de 850 lei. Poate e relevant....

Comenzile se procesează aproape la fel de greu ca pe Aliexpress:)).
Am dat comandă în data de 12 pe 17 mi-sa confirmat că toate produsele sunt în stoc.
Până pe data de 19 comanda nu a fost procesată.
Minciunile se țin lanț.
Site ok, echipa Maros ok, probabil personal insuficient.

Preturi mai mari in magazin, comparativ cu cele de pe website. Trebuie sa insisti pentru a primi un raspuns.
Am comandat o bicicletă cu plata prin transfer bancar, în mare pare i-am ales pentru că aveau exact modelul și culorile pe care mi le doream și la prețul cel mai mic de la noi. M-au sunat a doua zi, mi-au răspuns la întrebări, mi-au trimis detaliile plății. Comanda a ajuns a doua zi după ce am făcut plata. Îi recomand, nu am avut absolut nicio problemă, bicicleta e perfectă. Mulțumesc!

Baietii astia au monopolizat piata din Cluj... ma si intreb de ce. Preturi exagerate, atitudine ce lasa de dorit.

Comandat bicicleta ieri la 17.30, primită azi la 11.30, după 400 km.
Colet primit conform solicitărilor, in cutia originala și sigilata de fabricant.
Mulțumesc, Marosbike, mulțumesc Urgent Cargus.
Super profesioniști!
Super ! cand am dat comanda , i-am sunat pentru a intreba daca sunt toate produsele pe stoc , iar o doamna mi-a spus ca 2 lipsesc si o sa vina in 2 zile de la furnizor . dupa 2 zile m-au sunat pentru confirmarea comenzii si in aceeasi zi mi-a fost expediata comanda si a ajuns in mai putin de 24 de ore in posesia mea . produsele sunt super ok fara niciun defect . Nu stiu de ce unii se streseaza atat ca nu le vin lor comenzile repede , de parca ei cred ca ar trebui sa li se puna lumea la picioare atunci cand apasa "comanda"

Foarte neseriosi. Am facut o comanda in 02 03 2020, de trei produse care figurau in stoc , in 04 03 2020 am sunat pentru a vedea daca mi le-au expediat si mi sa raspuns ca azi expediaza produsele comandate si cineva ma va contacta din partea firmei sa-mi confirme. In 05 03 2020 am sunat din nou sa vad daca au fost expediate produsele pentru ca nu am fost contactat cum mi sa promis si raspunsul a fost ca nu au un produs din cele trei comandate.Cred ca cei din aceasta firma nu stiu cate prune au in traista. Normal am renuntat la comanda si pe viitor o sa ma feresc sa mai am contact cu acestia. NU recomand sa va pierdeti timpul cu ei. Sunt firme mult mult mai serioase.
Daca nu cumperi produse de o suma mare, esti tratat de sus. Pe langa asta, un simplu "Buna ziua!" nu stiu sa spuna angajatii din magazin. Singurul lor noroc este ca au gama de produse vasta, in rest, ti-e si groaza sa mergi la magazin pentru maruntisuri de care chiar ai nevoie. Recomand a se evita acest magazin, sunt altele care au potential mai mare in oras. :)
Unii angajați sunt foarte uraciosi. Mereu ma feresc sa intru la ei, deși au produse bune.

Dezorganizati, ineficienti, nu e clar la cine poti apela pt intrebari si se asteapta mult.

Angajatii Maros Bike dorm in papuci. Comanda de la ei si ai sa vezi !

Un magazin de 2 lei. Au produsele pe raft iar in sistem nu gasesc produsele. Am stat 30 min sa cumpăr un set de pinioane timp in care m-au pasat de la un casier la altul. Bineinteles ca am plecat fara sa achiziționez nimic. Sunt neseriosi !
Super ok! Super aprovizionat.
Timpi de livrare foarte mari, nu respecta ceea ce transmit inainte de plasarea comenzii. Nu recomand!
dezamagitor,am facut o comanda pe data de 22-02-2020, peste 3 zile vazand ca nimeni nu ma baga in seama le-am trimis un email in care explicam ca am plasat o comanda si ca nu ma sunat nimeni ,azi santem in data de 27-02-2020,si inca nu ma sunat nimeni pentru confirmarea comenzi..m-am lamurit de ei..
Varietate imensa de piese, preturi foarte bune si reduceri de preturi/promotii destul de dese. Nu am avut tangenta cu service-ul, deci nu ma pot pronunta. Recomand!
Profesionisti. Comanzi si ziua urmatoare ai comanda.Foarte multe produse pe stoc. Felicitari.
Sunt foarte dezamagita de firma Maros Bike, am lasat la ei o bicicleta electrica functionala pentru o revizie iar a doua zi am fost sunata sa vin sa ridic bicicleta nefunctionala (motor blocat) si sa le achit si manopera pentru treaba asta (150 lei). Ce m-a deranjat cel mai mult au fost explicatiile lor si faptul ca imi tot dadeau ca solutie de rezolvare achizitia unui motor nou in valoare de 1000 Euro, spunandu-mi ca motorul meu este de aruncat. In final am luat bicicleta de la ei si am dus-o in alta parte , la un adevarat specialist care intr o ora mi-a reparat-o. In momentul de fata bicicleta functioneaza perfect. Eu personal nu voi mai calca pe la ei si va sfatuiesc sa aveti mare grija, sa nu credeti neaparat tot ce va povestesc acesti domni. Rusine Maros Bike!

Bună ziua! Am făcut și eu o comandă de la MarosBike pe data de 2 mai , Pedale Force MTB SPD/platforma FRC67050, comandă plasată, răspuns prompt, am primit pedalele, am montat pe bicicletă, toate bune până am forțat un pic(am urcat un deal), se auzea un zgomot, credeam ca am o problemă la bicicletă. Am găsit problema : pocnitura era din pedala, ceva a cedat în ea. Bun, le-am demontat, am făcut filmare cum pocnește și am trimis-o vanzatorului in 27 mai. Raspuns: “Buna ziua.
Am vizionat filmul cu pedala si dorim sa va intrebam daca ati montat si folosit pedalele sau nu?
Din fabrica pedalele sunt putin mai stranse pentru ca dupa putin timp se rodeaza si se invart normal".
Nu era problemă de învârtit, nici nu s-au uitat pe filmare. Cu un pic de presiune au trimis curierul sa ia pedalele înapoi sa vadă ei în service.
Astăzi 11iunie mă sună un domn care încerca în fel și fel sa ma facă vinovat pe mine de problema pedalelor, că erau ruginite înăuntru și ca le-am folosit mai mult de 2 ieșiri, că le-am spălat la presiune mare... Le-am explicat că eu mă dau cu bicicleta doar sâmbăta și sa facă calcul din 2 mai până în 27 mai câte sâmbăta sunt.
Eu le-am spus din start ca nu vreau pedalele înapoi și nici banii, pot lua altceva de pe site-ul lor.
În schimb el îmi zice că face o evaluare a pedalelor și ma anunță cât poate sa returneze din sumă.... In momentul ăla am luat foc și i-am spus ca dacă despre asta este vb atunci sa păstreze ei pedala sau sa le doneze ca eu unul nu mai cumpăr de la ei și le fac și o recenzie frumoasă ca pe viitor cine vrea sa cumpere de la ei să știe ce îi așteaptă..
O FIRMĂ DE TOATĂ JENA!!! semnat Vanasila Levente
Ok, initial nu doream sa dau detalii din motive de fair play dar acum fiind dat faptul ca mi s-a solicitat sunt mai mult decat bucuros sa le ofer:
Prin 2014 am mers sa cumpar o camera pentru roata. Era aproape de ora inchiderii iar magazinul era efectiv gol, eu fiind unicul client. Deoarece nu am gasit dimensiunea dorita am apelat la vanzator dar acesta vorbea la telefon. Cum nu e frumos sa intrerupi pe cineva in timp ce vorbeste la telefon m-am pus in fata la tejghea cu gandul sa il las sa termine urmand ca mai apoi sa ma poata ajuta. Fiind in timpul serviciul am crezut ca e ocupat cu ceva comanda sau informatie, dar imediat am constatat ca el vorbea cu ceva prieten si nu avea deloc legatura cu magazinul. Desi eram chiar in fata lui a continuat acea discutie amicala pentru inca 10 MINUTE (chiar nu exagerez) urmand ca dupa ce a terminat sa ma intrebe cu zambetul pe buze daca ma poate ajuta... Penibil moment.
De atunci nu am mai calcat la Maros pana anul acesta cand am avut din nou nevoie de o camera si neavand destul timp am mers la ei fiindca e cel mai aproape de mine. Am observat ca tipul de atunci inca e prin zona (probabil e proprietar sau ceva de genul). Si de aceasta data a fost horror, deoarece era mai multa lume si din nou mi se parea ca erau complet depasiti. Vanzatorii nu poarta ceva specific magazinului deci nici nu stii pe cine sa intrebi. Si de asemenea cand am intrebat nu au gasit ce aveam nevoie, rugandu-ma sa mai astept putin pana se ocupa de alt client urmand ca mai apoi sa revina. Am mai stat inca 5 minute dupa care am plecat de acolo fara a cumpara ce aveam nevoie. Sincer eu prefer sa merg tot timpul la Bella Bike, unde desi nu imi place service-ul pe care il au, magazinul este foarte bine aprovizionat si tot timpul am rezolvat rapid orice aveam nevoie.
Din aceste motive am acordat o stea. E chiar super dezamagitor sa vezi ca in 5 ani nu s-a schimbat nimic. Probabil a contat si faptul ca eu aveam nevoie de o banala camera care costa maxim 40 lei, dar oricum un client trebuie tratat la fel indiferent de ce are nevoie.
Am comandat niste produse din magazinul online, fiindca erau la pret ok fata de celelalte magazine.
Totul era in regula, mai putin o saua.
Produsul era murdar, fara ambalaj original, cu zgarieturi pe sina. E clar ca am primit un produs folosit. Initial credeam ca e murdar din cauza ca era expus in magazin de ceva vreme, si probabil era ultima bucata in stoc. Apoi cand am vazut zgarieturile pe sina, mi-a fost clar, ca am primit un produs cel putin "testat". Chiar daca era demontat de pe o bicicleta noua, mie mi-ar fi fost rusine sa-l vand asa murdar (mai ales ca e alb, si datorita materialului folosit, nici o sansa sa-l curat sa arate ca nou). Daca scriati in descriere in ce stare e, alegeam un alt produs, mai scump. Dar uitati, asa pierdeti un client pentru un profit de cativa lei.
(Pe de alta parte, nu ziceam nimic daca nu primeam email automat ca sa-mi exprim parerea despre produsele cumparate).
Poftim, asta e parerea mea...
Dezamagitor! Am facut comanda de cauciucuri luni, mi-au spus ca ar putea ajunge chiar a 2-a zi. A 2-a zi le dau mail, nu raspund nimic, nu imi confirma, ii sun peste 4 zile sa imi spuna ca nu au produsele. Le scriu review pe Facebook si intr-o ora au si pus produsele la curier, ca sa ajunga abia a 5-a zi. Mai bine cautati altundeva. Pacat de magazin, au produse multe si bune, e clar ca cineva munceste mult acolo, iar alti colegi isi bat joc de munca lor.

Mi-am comandat online bicicleta de aici ( Cross Grx9 2019) și niște accesorii pentru ea. Sunt mulțumit de alegerea făcută, toate produsele livrate sunt de calitate. Comanda a ajuns foarte rapid.

Gama foarte variată de produse. Personal amabil și cu bune cunoștințe in domeniu. O experienta foarte buna.
In afara de faptul ca este extrem de inghesit toate bune gama foarte vasta de produse specifice. Am ales o bicicleta de copii care nu era montata.
Întrebând vanzatorul daca se monteaza acum el mi a raspuns ferm ca da. Problema este ca acum pentru ei insemna 1 ora si 45 de minute. Daca stia ca sunt foarte aglomerati era mult mai bine sa ne spuna sa revenim in două ore nu sa ne tina 1:45 in magazin cu un copil de 3 ani jumate.
Pe jante se lipesc niște stikere ..binenteles ca le au lipit prost... efectiv le-au aruncat acolo probabil privind in alta parte deoarece multe dintre cele 16 stickere au ajuns sa fie lipite si pe anvelope.
Si ... cand lasi 1300 de lei pentru o bicicleta de copii te astepti sa se faca treaba bine.
Buna ziua ! Am făcut și eu o comandă de pe site, și din 2 produse mi-a venit doar un produs. A trebuit sa dau 4-5 telefoane, ca de fiecare dată să mi se spună că revin ei cu un telefon, și că produsul o să-mi fie livrat. Au trecut câteva zile și din păcate nu am fost informat de niciun colet. Rog seriozitate în comenzile online, și aștept un răspuns cu coletul meu.

Am comandat o bicicleta cu "Livrare 1-3 zile" duminica. Am fost sunat marti d.m. cu informatia ca modelul ales o sa ajunga peste 2-3 saptamani.
Am renuntat la acel model si am ales altceva din stoc. Joi am fost sunat ca bicicleta mea ajuns la un alt client si va ajunge luni la mine.
Diletanti!

Este a doua oara când comand un produs și sunt sunat ca nu mai au produsul.... Nu mai lăsați produse pe sait dacă nu mai sunt sau nu le mai aduceți....
Intr-o luni dimineata , am dat comanda la 2 produse care erau pe stoc si puteau fi livrate in 1-2 zile lucratoare. Am dat telefon miercuri la pranz. Mi s-a spus la telefon de un tip ca in aceeasi zi va preda produsele si comanda curierului. Am sunat joi si aud ca produsele nu au fost predate curierului... Jalnic, noroc ca am putut anula comanda.

Pentru noi nu este doar Jumbo este shi un locas cu care ne putem mandri de diecare data cand ajungem peste hotare...si putem fi mandri ca avem un ahsa fel de magazin care ne ridica dispozitia buna și mai ales ca am făcut un meci în deplasare la o firma din România și Bulgaria au făcut o plata pentru a putea sa fie o adresa 4, dar și pentru a va putea sa fie o problema. Nu am primit un mesaj pe care o 4. Am avut o discuție cu un prieten

Foarte prompti, bicicleta mi a ajuns a doua zi. Recomand

Amabili si isi cunosc produsele.

Dupa câteva zile de plimbat prin situl lor am reușit sa aleg bicicleta potrivita pentru mine. Am dat comanda luni dimineața, am ales plata la livrare (foarte bine am făcut) și spre seara am fost sunat de cineva de acolo (după ca am sunat eu pe la prânz) și mi-a spus ca bicicleta e pe stoc și voi fi sunat de un coleg când va fi livrata. La vreo ora m-a sunat alt coleg sa îmi spună ca bicicleta aia nu este pentru ca cei de la DHS încă nu au produs-o...pe bune? Cum puteți sa aveți produse pe site cu livrare în 1-2 zile în condițiile în care ele nu exista? Desigur ca mi-a fost recomandata alta bicicleta cu livrare imediata, dar care era mult mai scumpa...Domnilor puteați sa îmi recomandați altceva mai scump în condițiile în care va asumați neprofesionalismul și îmi ofereați posibilitatea de a cumpăra acea bicicleta la prețul celei dorita de mine. Asta e...acum stau și ma întreb ce se întâmpla cu banii dacă plăteam cu cardul...cam cât timp stăteam sa mi-i înapoiați și dacă se întâmpla asta...Legat de comunicarea prin telefon pot spune ca e una foarte dificila.
Am facut o comanda la acesti indivizi pe 11 Mai 2018(vineri) , necontactandu-ma nimeni, luni, pe 14 mai, am sunat sa-i intreb daca mi-a fost expediata comanda. Mi-a raspuns un nene foarte plictisit si mi-a spus ca nu a fost expediata dar o sa fiu contactat in cursul zilei sau maine ( marti 15 mai ) pentu detalii privind expedierea. A trecut si luni, a trecut si marti, a trecut si miercuri (16 mai ) bineinteles ca nu m-a contactat nimeni sa-mi spuna daca a fost sau nu expediata comanda. Nu stiu ce ziceti voi dar eu asa ceva nu am patit niciodata si cumpar online de prin 2010. Sa dureze 4 zile pana aflu daca imi va fi sau nu expediata comanda mi se pare exageriat.
Pur si simplu nu le-a pasat de comanda mea.. acum nu zic, or fi avut vreo problema cu stocul (gen lipseau unele produse din stoc) dar trebuiau sa ma anunte...Sunt curios cat va mai fi aceasta comanda "in plop"
Edit: Am fost contactat ieri (17 mai pt confirmare ) imiediat dupa review-ul negativ.. coincidenta ? In fine.. tipa care m-a sunat avea oricum o atitudine gen " hai frate ce mai vrei si tu imi bag **** in comanda ta ". Pacat, mare pacat... au cam cea mai diversificata oferta in ceea ce priveste piesele, accesoriile si bicicletele dar cu atitudinea asta nu vor ajunge prea departe.

Relatia cu clientii este de tot rasul.

In mod normal nu scriu recenzii, dar Maros merita tot efortul. Am avut cea mai rea experienta intr-un magazin de genul. Cand ma plimbam prin magazin se uitau dupa mine daca fur :)) Timp de 10-15 min in timp ce ma plimbam prin magazin nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Dupa ce mi-am pus in brate vreo 4-5 produse, mi-am luat inima in dinti si am intrebat un angajat care se prefacea ca pune ceva pe rafturi, putin morocanos ca am avut tupeul sa-l deranjez. Am intrebat daca anumite piese se potrivesc pe bicicleta mea (piese simple: oglinda, gentuta, aripa pentru cadru & altele) iar angajatul mi-a zis ca sunt bune piesele si ca se potrivesc sigur. L-am intrebat daca poate sa ma ajute cineva sa le pun (chestiune de 3-4 min) si el a zis ca "paaai poti sa le pui si tu ca e simplu". M-am ales cu o oglinda chinezarie care nu se potriveste si un ghiozdanel care era pentru cu totul alt cadru. Am plecat cu un dezgust totat.
1.Am cumparat de la ei un butuc Velosteel deja ansamblat, mi se parea ciudat ca vine fara piulite, cand pe site era cu ele, ma intorc inapoi in magazin si intreb unde sunt piulitele? Vanzotorul inalt se uita la mine ciudat si se verifica online, intradevar pe site este cu piulite zice el. Primesc dintr-o cutie niste piulite, nu erau cele originale.
2.Ma intorc dupa citeva saptamani si vreu sa cumpar un set de anvelope, ce vroiam eu nu erau pe stoc si am fost condus la rastelul cu anvelope, intre timp venise altcineva in magazin. Sunt abandonat si mi se spune ca trebuie sa incasesze, parca eu nu erau client. Problema ca trec 10 min si nu mai vine nimeni sa ma ajute, asa o atitudine de miserupista nu am mai vazut. Mai apare un vanzator pe care il rog sa ma ajute, foarte amabil. Am gasit doua seturi de anvelope, un computer de bicileta si doua camere. As fi dat 4 stele dar cu asa vanzator, aici ma refer la baiatul inalt.
3.A treia comanda a decurs bine, a trecut la 4 stele.

Magazinul are un scor nedrept de mic. Nu pentru ca personalul nu este calificat sau oferta nu este bogata, ci pentru ca cei cu pretentii exagerate dau note din razbunare, iar clientii multumiti ignora sa scrie cateva vorbe si sa dea nota cuvenita. Eu am fost mereu multumit de serviciile Maros. Mult succes in continuare.

Personal as da zero stele din cauza celor 2 plictisiti din magazin care te servesc, unu sta la tejghea mai ca nu are un deget in nas, iar un barbos cu tatuaje e cu o tableta , personal am vrut sa cumpar ceva ce era in stao la depozit si domul cu tableta m-a pus sa fac eu comanda de pe internet pt ca el nu poate comanda , What? Sa nu mai pun la calcul lipsa totala de implicare si de relationat cu clientul As sugera proprietarului sa il dea pe ala cu tableta afara ca ii da salar degeaba, as mai sugera sa ii coboare cu piciorele pe pamant pe angajati, cam 30-40 % din client sigur stiu m ai multe in domeniu bicicletelor si nu cred ca e cazu sa ii priveasca pe clienti de sus . in concluzie nu calcati pe acolo. comanda strict online
Am fost cu bicicleta sa imi repar o frana hidraulica. Am fost sunat dupa cateva ore ca e totul reparat. Cand am ajuns, mi s-a cerut 90 de lei fara sa mi se explice ce s-a facut la bicicleta si sa mi se ofere piesele vechi. A trebuit sa cer eu explicatii si a fost chemat mecanicul sa imi explice. Dupa ce am ajuns cu ea acasa, am descoperit ca frana, functiona exact la fel ca si inainte ( mentionasem si ca, cursa manetei este prea lunga pana ajunge sa franeze, dar nu s-a schimbat nimic). Am revenit dupa 30 de minute sa le spun ca nu e ok. Mecanicul a fost iar chemat si mi-a zis ca fiind saboti noi, o sa prinda mai bine in timp.
Dupa 1 an, tot asa functioneaza. Deci, am dat 90 de lei degeaba.
Prima si singura data la ei, deci nu recomand.

Consider ca acest magazin are cea mai mare varietate de produse de ciclism din Romania la preturile cele mai mici. Desigur, unele din produse le veti gasi si in alte magazine, dar niciodata toate la un loc ca aici, ceea ce va scuteste de plata mai multor taxe de transport in cazul in care le comandati online.
In plus, la fiecare cumparatura vi se adauga puncte in cont si puteti obtine reduceri permanente de 6%, 9% pentru produsele cu pret intreg.
Atentie! Puncele acestea nu sunt vizibile pe contul online ci doar in baza de date a magazinului. Aceasta informatie va fi scrisa pe factura aferenta comenzii dumeavoastra.

Service-ul bicicletei duse de mine la ei a fost ok. Mi s-a comunicat din start prețul, s-au reparat, curățat componentele respective. A fost un serviciu bun, onest.
ÎNSĂ domnul (acela înalt, slab, cu ochelari) de la recepție era obosit, plictisit, pot spune chiar nepoliticos: Am intrat în magazin, l-am salutat, după circa 20 de sec. mă salută și el (între timp tot se uita pe monitorul lui), NU A ÎNTREBAT NIMIC, nu a spus nimic, apoi i-am explicat eu care e situația. La fel s-a întâmplat și la ridicare.
CONCLUZIE: chiar dacă service-ul a fost ok, NU MĂ MAI ÎNTORC LA EI (dacă acel domn va mai fi la recepție... NU înțeleg ce caută asemenea oameni în relația cu clientul??!).
Este inacceptabil să te comporți în acest fel cu clienții, și să marai la ei, nu transmite nicio încredere...
Imi place locatia chiar in 2-3 saptamani o sa vin sa imi cumpar o bicicleta de la voi!

Super Magazin. Găsești absolut orice ai nevoie și consultanta tehnica de la oameni care chiar sunt specialiști

Daca esti nehotarat poti sta o luna intreaga alegand din zeci de variante pentru orice vrei legat de biciclete. Au si biciclete, masinute pentru copii. Angajati politicosi si mai bine pregatiti decat ai crede.
Luni imi zic ca au produsul pe stoc, comand; Miercuri ii intreb unde s-a ratacit comanda, imi zice ca trimit joi !
E joi, inca nu am auzit nimic, probabil pe saptamana viitoare.
Puteam sa comand din alt loc daca nu ma minteau ca au pe stoc.
Găsești tot ce doresti

Oameni dispuși să găsească cele mai bune soluții la problemele pe care le ai legate de bicicletă.

Am facut o comanda pe PJ. Am primit chitanta pe PF. In 16.06.2017 am sesizat greseala facuta de Maros Bike SRL iar raspunsul departamentului de contabilitate al comerciantului a fost sa introduc in contabilitate factura pe PJ cu chitanta pe PF iar apoi nu au mai raspuns la emailuri.
Raspuns contabilitate Maros Bike SRL : "Chitanta de la Urgent Curier este valabila, nu putem emit doua chitante pe o factura, trebuie s-o inregistrati chitanta primita de la curierat.".
Eu, ca si cumparator, nu sunt cel ce a generat problema insa Maros Bike SRL mi-a consumat timpul si banii. La primul telefon imi comunicau ca firma de curierat este vinovata ca a generat chitanta pe PF cu toate ca pe AWB era destinatar trecut PF de catre ei in loc de PJ precum in comanda.
In trecut am comunicat o adresa de livrare gresita si mi-am asumat costul redirectionarii dar asumarea unei greseli din partea lor nu intra in discutie.
Un magazin bogat in produse.
Am dat și eu o comandă de 325RoN (deja plătită cu cardul de cumpărături StarBT) Duminică este Joi și nici măcar nu au pus comanda la curier, am sunat la ei și mi sa spus că nu au o tijă pentru ghidon pe stoc și că le vine Marți iar comanda mi se livrează Miercuri, a trecut Miercuri, am sunat din nou și mi sa spus că cel târziu Vineri se livrează comanda. Am curajul să fac pariu pe 1000 de RoN că nu o să văd produsele poate nici săptămâna viitoare! Oricum dacă nu ajung produsele Sâmbătă, cel târziu Luni o să anulez comanda!

Super
1.O varietate mare de produse. Toate produsele sunt de foarte bună calitate însă la un pret , zic eu , puțin exagerat , găsești același produs la un pret mai mic dacă ești dispus să cauți.
2. Faceți ceva cu ochelaristul de la casă , e foarte nepoliticos , îți răspunde cu scârba, nu saluta înapoi , restul angajaților sunt mai ok.
Sunt oameni foarte faini la Maros, iar produsele pe care le aduc sunt bune și la preț competitiv. Am incercat toate magazinele/service-urile din oraș, iar de Maros am fost cel mai mulțumit.
Recomand!

Evitati! Am cumparat online o sa de bicicleta care nu s a potrivit si am returnat o. Insa nu am mai primit banii inapoi si nici nu mi
mai raspund la nr de tel de pe care am facut comanda. Am sunat de pe alt numar de tel si mi au zis ca nu au primit produsul inapoi dar la curier au confirmat de primire.
Aici găsești tot ce gândești și ce nu gândești , in domeniul bicicletelor , a ciclismului !
La cata interacțiune am avut cu ei pana acum sunt mulțumit.
Am comandat si eu intr-o zi de luni de la ei.
Nu se trimite niciun mesaj de confirmare a comenzii pe email, m-a sunat cineva sa-mi spuna ca au inregistrat comanda si ca o vor trimite miercuri, deoarece nu am inteles care produs nu era pe stoc (tipul avea o voce ca din butoi la telefon, foarte greu am inteles ce spunea).
Joi sun eu si aflu ca joi abia urma sa fie pusa la curier, cu un tupeu fantastic mi s-a spus ca nu am inteles eu la telefon ca mi s-a spus ca va fi trimisa comanda joi, ca s-a notat, citez: "cu pixul in caiet", in fine dupa ce mi-am facut un car de nervi, am anulat comanda si sigur nu voi mai comanda niciodata de la ei.
Mi se pare normal sa fii anuntat pe email o data certa de livrare si nu sa suni tu ca client dupa vanzator... in plus transportul nu este gratuit, chiar si la comenzi mari, asta mi se pare jenant in 2016.

Recomand cu incredere!
Am avut o experiență deosebit de plăcută in magazin de fiecare dată când am achiziționat ceva sau doar am cerut informații. Băieții sunt profi, amabili, prompti.
super

Preturile diferite în magazin fața de site, am asteaște f mult până când cineva ne-a bagat in seama. Un barbăr barbos era f ocupat să intreîntr o pipiță care voia să cumpere o bicicletă....mult peste ospitalitatea unui vânzător.

Am comandat de la ei mai multe articole apoi mi-au spus că unele din ele nu le mi au.Am ales altele după mai multe încercări apoi m-au sunat ca le au din nou pe cele care le-am ales prima dată am zis ca le păstrez pe cele noi dar tot pe celelalte mi le-au trimis.Apoi a doua zi mă sună din nou eu credeam că a venit coletul dar cu stupoare constat că nu mai au încă un produs care l-am ales culmea cu o zi înainte o spus că pachetul e gata....cum o dispărut nu stiu.Când a venit curierul eram ametit nici nu știam ce am luat dar totuși am fost mulțumit până la urmă ca au fost bune.Sincer o să mă gândesc bine când mai comand de la ei

Dupa o asteptare de 15 minute , asteptam sa vina cineva sus , dupa ce mi s-a promis ca va veni in 5 minute.