Opinii despre BikeXpert Unirii (Magazin de biciclete)
BikeXpert Unirii
Bulevardul Corneliu Coposu 5, București 030167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre BikeXpert Unirii, Magazin de biciclete în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de BikeXpert Unirii
Luni
[14h – 20h]
Marți
[10h – 13h:30h]
Miercuri
[10h – 13h:30h]
Joi
[10h – 13h:30h]
Vineri
[10h – 13h:30h]
Sâmbătă
[09h – 15h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre BikeXpert Unirii
Informatii eronate pe site si angajatii cu un chef de a te gonii de toata frumusetea ! 😤 Cel mai jalnic magazin !!!!!!

Placut, personal amabil, destul de multa marfa in magazin.
Nu recomand aceasta taraba ieftina. Muncitorii de acolo, pe langa faptul ca sunt prost crescuti, nu au nici notiunea de "autentificare cu face ID", atunci cand un client doreste sa efectueze plata contactless cu telefonul. Mai exact, ca sa poti face autentificarea cu face ID, nu trebuie sa ai nimic pe fata sau pe ochi, dar cand esti mecanic, e mai greu cu partea electronica... Recomandarea respectivilor muncitori necalificati, ar fi ca omul sa achite cu numerar sau cu cardul, daca se poate. NFC nu e pentru anul 2020, ci pentru anul 2100. Ca sa avem o tara ca afara, va trebui sa mai moara din taranii astia dospiti si opariti.
recenzia este pt magazinul online si pt unirii.
S-au prostit rau.
In magazin esti refuzat pt centrarea rotilor de exemplu, am patit-o eu.
Era vineri si nu avea chef ala de munca, cica ca nu se pot centra, dar daca vreau pot veni saptamana viitoare
Apoi doresc ceva pe comanda, vorbesc la importator se poate aduce produsul iar astia nu vor sa-l comande.
Mai rau ca nici nu mai vor sa raspunda la mesaje.

Serviciul este prost, vazatorii sunt orgoliosi si nu vor sa isi recunoasca greselile, regland prost bicicleta,si din aceasta cauza mi s.a stricat bicileta, recunoscand ca au venit mai multe persoane cu aceeasi problema , spunadu.le tuturor ca este vina propietsrului bicicletei, devenind nervosi, aroganti, am citit comentariile acum si am vazut ca nu sunt singurul care pune accentul pe angajatii care nu sunt prietenosi si pasionati, nestiind cum sa se comporte cu clientii, nu o sa mai vin niciodata la Bike expert unirii si probabil nici la cel din pantelimon deoare ma gandesc ca personalul este asemantor.

Am achizitionat 3 biciclete electrice de la ei. Una dintre ele a avut cateva probleme dupa doua zile de folosire.
Am fost foarte multumit deoarece au ales sa imi trimita o noua bicicleta in locul celei deja folosite.
Din punctul meu de vedere, a fost un gest foarte frumos si cred ca un efort financiar mare pentru ei.
De asemenea pretul si negocierea cu ei au fost foarte ok! Am primit o serie de accesorii si upgrade-uri pe langa un pret bun.
!!! Tot respectul !!!
Profesionalism și încredere.
Mulțumesc pentru sfaturi
Am fost în service cu o bicicletă electrica, a 2-a zi era gata, mi-au rezolvat o pană cu 36ron.
Nimic de reproșat.
Centrat roata acum 1 an și ceva
Revenit pt o centrare ușoară, refuzat citez pe mecanicul nou, daca o centrez se ovalizează.
Era sâmbătă cică sa vin săptămână viitoare.
Probabil ii era lene.
Vreau sa dau comanda pt un angrenaj ce nu apărea în oferta lor.
Nu se poate cu toate că furnizorul a confirmat că îl poate aduce.
S-au schimbat mult fata de anul trecut.
Vad prin comentarii că și alți au fost refuzați la centrări.
Staff cam plin de ei. Parca vând rachete spațiale nu biciclete
Edit după câteva luni: Și au mai schimbat atitudinea și compenseaza prin faptul că trimit foarte rapid produsele. 👍

Update: am rezolvat. Nu raspund la email, nu raspund la telefon. Practic nu se poate discuta cu ei. Am primit o bicicleta si am intrebari si probleme, dar nu dau de ei deloc!
Guys,
Scorul din review-ul meu este media aritmetică a notelor pentru skills și customer service.
5 stele pentru skills. Nu am plecat cu probleme nerezolvate de la voi, întotdeauna am primit sugestiile potrivite pentru piese.
Pentru customer service, o singură steluță:
- Înțeleg că sunteți ocupați, dar uneori preferați să nu vă bateți capul cu probleme care se rezolvă în maxim 10 minute (valabil pentru colegii din Unirii. Am fost în situația în care băieții de la Unirii mi-au zis că n-au timp, iar cei din Pantelimon au rezolvat în 5 minute).
- Prioritate. Pe undeva e de înțeles atenția pe care o acordați clienților care cumpără biciclete. Însă 2020 e al patrulea an în care lucrez cu voi - 2 biciclete cumpărate de mine, un prieten și-a cumpărat cursiera tot de la voi, sfătuit de mine, echipament + consumabile + piese de o valoare cel puțin egală cu a unei alte biciclete. Deci asta mă transformă oarecum în client fidel. Nu mi se pare fair să-mi spuneți că n-aveți timp să vă uitați la problema mea pentru că aveți biciclete de montat...
- Perioada actuală. Da, știu că e aglomerat. Dar să ștergeți numerele de telefon de pe site și să aveți telefoanele deconectate (la momentul în care scriu acest review, 02.06.2020) e sfidare.
Overall: 3 stele. Slăbuț, domnule Florescu.
Numai bine,
Ștefan

Mai mult decât măgari sunt cei de la bikexpert unirii.
Sambata 20 iun 2020 am ajuns acolo in jurul orei 13:00 in vederea achizitionarii unei biciclete din gama 3000-4000 lei price range.
Dupa ce am asteptat afara in soare aproximativ 25-30 min, pt ca ce sa vezi era coada, ne-am trezit in jurul orei 13:30 ca iese un baiat destept care ne anunta ca ei iau pauza 30 min, in conditiile in care nu era acest lucru afisat iar programul se termina oricum la ora 15.
Sa va fie rusine bikexpert unirii!!@
M-au pierdut de client am comandat online m-au sunat au spus că îl pun la curier iar a 2 zi mă sună că l-au dat la altcineva....

Seriozitatea tipului de la intrare te lovește încă de când pui mana pe clanta ușii. Nici faptul ca nu găsești ceea ce îți trebuie în magazin și trebuie sa dai comanda pe site nu le oferă un avantaj. 3rd strike azi, când "mi-au zis de 3 ori" , pe un ton cam violent ca nu am voie fără masca in magazin, deși nu am auzit datorita căștilor din urechi. Intram sa pun o întrebare despre un produs, logic indisponibil în magazin, din cele spuse pe site. Deranjam, aparent.
Poate am pornit cu stângul. Poate ca nu. Nu o sa mai încerc sa îmi clarific asta.
Nu recomand! Nici nu iti asculta doleantele si vorbesc peste tine. Cand am cumparat bicicleta au zis ca am in decursul a 2 luni (60 zile) o revizie gratuita, azi cand am fost la ei au zis ca defapt timp de 30 zile era revizia gratuita...plus de asta, pentru ca cele 2 luni in care puteam face revizia au fost cele acoperite de Covid si statul in casa, ei tot mi-au cerut 60 lei pentru revizie. Rusine, vreti sa va imbogatiti pe ce trebuia sa fie gratuit!
Am comandat o bicicletă pe site cu ridicare din Magazinul de la Unirii. Am plecat către magazin oarecum influențat de recenziile negative. Ajuns la magazin am aflat că bicicleta comandata nu este pe stoc dar au avut amabilitatea și profesionalismul sa imi recomande alt model in aceeasi gama de preț. Toată experiența a fost una deosebit de pozitivă, angajații amabili, extrem de bine pregătiți în domeniul acesta "vorbind" tot ce tine de domeniul acesta mai bine ca limba maternă. Recomand și cu siguranță o să revin pentru mai multe cumpărături.
Am ajuns in magazin cu o problema minora, o roata usor descentrata, dura 10 minute.
Angajatii m-au intampinat cu superficialitate spunandu-mi ca nu au timp sa se ocupe de problema mea si ca au biciclete de 4000 de euro mai importante decat a mea.
JALNIC MAGAZIN NU RECOMAND.
Am comandat două componente online de pe site si am mers sâmbătă in magazin pentru instalalarea si plata lor. În comanda am precizat că doresc si instalarea. Mentionez ca operațiunea ar fi durat 5 minute însă personalul din magazin a preferat să mintă ca nu au mecanic sâmbătă desi persoană care se ocupa era acolo si 2 persoane așteptau la service. Acestea sunt serviciile bike expert - experți în nesimțire.
Doar am cumparat piese de schimb de la ei, le.am schimbat si reglat singur acasa, preturile sunt ok, te suna imediat cand au produsul in magazin.
Foarte foarte prost pregătit băiatul din magazin
Relatia cu clientii sub orice critica. Am ramas uimit cand baiatul de la "tejghea" a inceput sa tipe atunci cand l-am intrebat daca mi-au ajuns produsele (fusesem instiintat pe email ca ajunsesera). Toti angajatii de acolo erau "destepti" si aroganti si toti ocupati bineinteles. Penibil.
Va recomand sa evitati acest magazin.
Personal extrem de Amabil

Calitatea servicilor lasa de dorit, iar politica de retur este una defectuoasa. Nu recomand acest magazin.

Băi, cat de ... să fiți, sa nu răspundeți la singurul telefon de făcut comenzi online, mai ales în această perioadă. Suna omul doua zile la rand , de vreo 7-8 ori. Băi, cat de ... puteți fii in afaceri. Se adeverește că românul nu știe să facă afaceri. Cât de ... să fiți!
Dacă ați fii simpli angajați, v-as da imediat afara, ca pe niște jigodii de câini.
Am comandat in alta parte și a venit în fix 18 ore, după 400 km, bicicleta de sute bune de euro.
Te trateaza cu superficialitate, intrebarile par incomode, la orice incerci sa apelezi raspunsul este ca nu avem timp si nu se poate. Nu recomand, serviciul nu pare in scopul clientului ci in a bifa comenzile.
"n-am timp nici sa vorbesc cu Dvs" m au expediat zâmbet larg.
o experienta urata, abia asteptau sa scape de clienti...

Grabiti,ocupati,i-am deranjat!!!Vroiam sa cumpar o bicicleta...
Se așteaptă mult,și nu aveau pe stoc un cauciuc!

Personal amabil, profesionisti, te orienteaza catre ce ai nevoie.👍👍
Super mecanici si descurcareti baietii. Recomand!
Personal ok, preturi cam mari.

Magazin specializat cu preturi ok.Baietii-super amabili si cunoscatori.Am cumparat 2biciclete de aici:Cannondale Trail 5 si GT Avalanche.Pe ambele le-am probat afara,fara limita de timp!
Nu inteleg de ce altii mint ca nu se pot proba!
Dupa 8luni,cu una dintre ele am avut o mica problema cu niste suruburi pe care mi au rezolvat o f repede.Pentru cei ce se plang de vanzatori ca sunt aroganti,ca nu dau indicatii,ca nu s amabili etc:amintiti-va un lucru:daca esti politicos si amabil si lumea te va trata ca atare.Indicatii primiti la obiect,daca vreti istoria bicicletei-exista net.

Am achizitionat online o bicicleta redusa de black friday. Comanda a fost procesata, plata a fost inregistrata. Peste cateva zile am fost sunat sa mi se spuna ca bicicleta pe care am cumparat-o eu, de fapt a fost deja data cuiva care a luat-o direct din magazin, ca era ultima si ca nu au ce sa faca in cazul asta (ca de exemplu sa aduca alta pe care sa mi-o livreze conform tranzactiei deja incheiate).

Doresc să cumpăr o bicicleta electrica ieftină și bună. Raport calitate preț. Mulțumesc.
Tocmai imi cumparasem o bicicleta noua full suspension (nu din ro) si eram super entuziasmat. M-am dus la magazinul de pe Coposu pentru ca voiam sa-i caut si sotiei o bicicleta si pentru mine sa-mi iau niste aparatori de noroi, casca, manusi, bidon de apa si alte chestii de protectie. Din pacate am plecat cu un gust amar de acolo. Vanzatorul nu a fost amabil. Intrebarile mele erau inconfortabile pentru el. Nu o sa intru prea mult in detalii. Cert e ca eu nu voi mai cumpara nimic de la ei. Am incercat magazinul fara sa citesc review-urile de pe google. Inainte sa-l postez m-am uitat si abia atunci am inteles ca nu sunt sigurul cu astfel de experiente. As fi scris mai multe insa ma opresc aici.
Ca mic sfat pentru cei care detin acest magazin/brand:
Trainuiti-va angajatii, educati-i si motivati-i. Angajatii fericiti, fac clientii fericiti.

Vot negativ pentru atitudinea personalului.

Unul dintre domnii de la magazin, de care am fost preluat a fost cam expeditiv când am început sa pun întrebări despre diferențele constructive dintre diversele modele. Multe modele de pe site nu se aflau în magazin drept pentru care m-am găsit încurcat la data locului. De asemeni, fiind diferențe mari de preț între diverse modele, am simțit nevoia sa aflu și motivul. Modul laconic in care a răspuns dovedește ca nu sunt bine veniți clienții mai putini "connaisseuri". Nu știu dacă am fost un client consumator de timp, dar nu am stat mai mult de 4 minute în magazin. Sa încerci sa te urci pe vreo bicicleta sau te probezi macar ca mărime? Nici vorba. A intervenit prompt sa nu cumva sa modific poziția șelei ca se zgîrie tija.

Nu recomand mai ales pe partea de service, am patit-o de 2 ori cu acelas mecanic care ori nu stie sa centreze ori nu are chef de munca. La o bicicleta cumparata de noua de la ei nu a putut sa imi faca un reglaj la roti cat de cat sa nu bata la ochi, mi-a dat un raspuns ca este in limitele acceptabile, mie nu mi se pare ok, am dus-o in alta parte si a iesit linie. Apoi a doua oara cand mai merg la ei cu roata super optata nu am ce sa zoc din punctul asta de vedere, i-am cerut sa vedem ce se poate face asa fara sa schimb janta, a fost deranjat de acest lucru si mi-a zis din start ca trebuie schimbat janta asta vazand-o de la o distanta de 5 m. a tinut sa imi atraga atentia ca erau 2 nipluri ovalizate intr-un mod de parca nu se mai poate face nimic de parca as fi ultimul prost si nu stiu cum arata o bicicleta si ca nu are timp , de parca nu plateam pentru ele si mi le facea gratis. Nu recomand mai ales cuiva care nu are macar cel mai mic habar despre biciclete si nu mai zic de preturile umflate pentru servicii.

Super profi si amabili baietzii de la atelier. Sambata trecuta am fost la ei cu un bituc pedalier intepenit pe cadru si nu s-au lasat pana nu l-au scos. Probabil ca ar fi trebuit sa arunc acel cadru daca nu si-ar fi dat toata silinta sa il demonteze. 👍

Ok, lucrătorii serviabili
foarte neprofesionisti, am sunat daca au fond de janta, mi-au spus ca au, am venit cu janta in mana din Băneasa pana la ei, mi-au zis ca trebuie sa le las lor peste weekend daca vreau pentru ca nu au timp si nu pot vinde o rola, in conditiile in care imi lua 5 minute sa o fac singur in fata lor si sa plec fericit acasă, va irositi timpul cu astfel de persoane, decat să incurcati mai bine spuneti ca nu sunteti in stare sa aveti obraz, încercați sa ii evitați!!!
PS: dupa ce n-ați fost in stare sa mă ajutați am fost la baietii de la veloteca, foarte profesioniști, foarte amabili, le-am facut vanzare de vreo 400 de lei doar pentru ca in timp ce cautam acea rola magica am vazut pe raft alte chestii care ma interesau, sunt cu 10 clase peste voi

Nu recomand absolut deloc. Angajatii nu stiu sa se comporte, vb foarte urat si sunt aroganti. In plus, nu au de niciunele. Cas concret: nu stiu sa puna un baieu. Cica Bike Expert... Un timp pierdut. Probabil se pricep numai la chestii foarte simple...
Aveau mult de munca, le-am cerut daca pot sa se uite 10 secunde la kilometraj sa vada daca l-am montat bine. Au spus ca nu au timp si ca daca vreau sa vin Luni, intamplarea fiind Vineri. Dupa multe incercari am reusit sa gasesc problema.
P.S. Am dat 99 de lei pe o mizerie de kilometraj, a adevarata risipa de bani!! Chiar regret ca nu am luat dupa Aliexpress!! Regret ca am fost indrumat la @bikeXpert. Din pacate @PlayBike au ramas doar online, dar voi comanda de acolo!
Oribila experienta. Personalul are mentalitate comunista. Nu poti testa nimic, nu poti returna nimic.
De BF am facut comanda pe site pentru o bicicleta de 4000 ron iar a doua zi mi-au zis sa vin sa o iau in cateva ore ca altfel nu o pastraza. Daca vine cineva in magazin o vind!
Personalul scarbos si cu atitudine superioara. Mereu ameninta ca maine se termina reducerile.
Daca ai ghinionul sa nimeresti in apropiere pauzei de masa, esti expediat rapid din magazin.
Foarte dezamagit de politica si personalul magazinului. Sunt surprins cum are atatea reviews bune.
Am cumpărat de curând o bicla de la băieți, cauciucuri și alte lucruri necesare pentru o bicla noua. Mi-au schimbat butucul de la pedale pe garanție pentru că se auzea un scârțâit insesizabil. Toți cei 3 băieți care lucrează acolo sunt de treabă și încearcă să te ajute. Recomand!
Iti cer 1 leu sa iti umfli o roata, in conditiile in care peste tot este gratuit.

Foarte mulțumit de comanda , a venit cum trebe în pachet aranjat frumos mi-a plăcut , serioși si încă ceva .....bine bikeXpert eu aș zice mai mult experți , mercy frumos comanda exact ca in poze super ....cumpărați cu încredere și prețuri bune

Degeaba aveti telefon

Sunt interesat sa imi cumpar o bicicleta. Dupa ce am citit toate recenziile de aici imi este clar ca trebuie sa evit acesti borfasi comercianti de biciclete
Experianta extrem de neplacuta, lipsa totala de profesionalism de la o vreme. Probabil au prea multi clienti si nu-i mai intereseaza cum se comporta. De cautat o firma mai mica, dar cu respect fata de clienti si cu chef de a-i pastra pentru viitor
Recomand! Personalul este amabil si foarte ok!
Fiecare comanda onorata la timp. Deschisi pentru a da explicatii chiar si amatorilor ca mine.

Am fost deja de 5-6 ori si de fiecare data personalul a fost super amabil si profesionist, m-au ajutat cu orice nelamurire si au acut rabdare cu mine.
Daca ar fi sa dau nota pt locatie nota ar fi alta , in schimb serviciile de cea mai joasa speta am fost acum cateva zile cautand sa iau 2 anvelope si camere , acestea deja cautate pe site la ei si cand am ajuns acolo si am cerut parerea cu privire la acele modele pe care le doream ,au incercat decat sa imi bage pe gat niste anvelope ceva gen rebuturi la juma de pret ca intr un final eu tot cerand ceea ce venisem sa vad ,mi s-a spus ca pt acele produs ar trebui sa schimb cadru , ba chiar si furca.... tin sa mentionez am un mtb de la ktm nou cu roti de 26 iar spatiul pt balon este de 3 inc iar tipul deacolo zicea ca nu mi incape o anvelopa de 2 sau mai mica .... unde logica . Imi pare rau ca mi-am pierdut timpul . Sper sa nu vi-l pierdeti si voi.
Doar cuvinte de lauda pentru baiatul de la service(imi pare rau ca nu i-am retinut numele)dar o sa-l recomand cu mare placere prietenilor si celor care doresc sa repare ceva.Desi era o zi de sambata si ora aproape de inchidere,chiar daca eu am spus ca o pot lasa si sa vin luni dupa,el a insistat sa se ocupe de ea.Nu aveam de reparat nimic ci doar o revizie,dar nu ma tratat in fuga ci a luat cu rabdare toate componentele la verificat si le-a reglat excelent.Desi eu aveam in calcul sa schimb cateva piese,mi-a explicat ca pot inca sa le folosesc o vreme destul de buna si nu a incercat sa ma faca sa schimb piesele.Inca o data multumesc,pana la urma bikexpert si o sa mai trec pe la voi!
Lipsa de respect fata de client! Te trateaza cu ostilitate!

Am dat comanda online vineri seara cu ridicare colet din magazin Unirii. Pe site la sectiunea contact este program inclusiv sambata, dar cand am ajung acolo a 2-a zi dimineata era un mare anunt pe usa cu "astazi, sambata <data de atunci>, INCHIS". In mailul de confirmare a comenzii nu au specificat nimic, pe site nu era trecut niciun anunt de programul de atunci.
Mai degraba nu recomand. Bicicletele sunt bune dar, personal, nu am avut o experienta buna de achizitie/inlocuire/achitare. Pentru o chestie relativ simpla a trebuit sa fac 4 vizite la diferite sucursale din oras, sa dau vreo 10 telefoane si, per total, sa stau fara bicicleta 2 luni. Cu siguranta nu e genul de magazin in care clientul este sustinut si indrumat corespunzator.

Nu recomand. Experienta neplacuta cu ei. Se simt lideri de piata si nu mai trateaza clientii cu respect.ii voi evita pe viitor (Assport - adica se poarta ca un ass)

Angajatii foarte de treaba , m au ajutat sa aleg cea mea ieftina si eficienta metoda de a-mi repara franele! Recomand 110%!!

Desi am fost asigurat telefonic de faptul ca pot face revizia gratuita nu neaparat in termenul de 10 zile de la achizitie, (mentoinez ca nu s-a rulat cu bicla), cand am fost pentru revizie la mag. de la Unirea, mi s-a spus ca nu mai beneficiez de revizia gratuita deoarece a trecut foarte mult timp (6 luni) si ca trebuie sa platersc revizia.
Domnilor, v-am recomandat si ati vandut in urma recomandarilor mele inca 2 biciclete! Sincer, m-ati dezamagit!
am fost ieri sa schimb o camera am ajuns la ora 18 ,am asteptat, normal, initial au montat-o gresit, ora 18.30 , valva de la camera statea inauntru si foarte inclinata 30 grade fata de janta, peste 1/4 de ora m -am intors si dupa mai multe runde de conversatii mi-au remontat camera tot gresit , dar mai bine la 60 de grade. Mentionez ca operatiunea s-a facut in multa graba. Azi se misca roata , trebuie sa merg iar. Nu recomand.
Recomand! Foarte tari 👍🏻
Personal serviabil, amabil si bine pregatit ca sa raspunda solicitărilor clienților, atât informativ cat si tehnic.

Am facut o comanda pentru 2 piese, sun dupa 1 saptamana,se cearta intre ei ca nu s-a facut nu stiu ce in sisteme, mi se ofera alte piese.Anulez.
0 stele.
Dupa parerea mea interactiunea umana e sfanta . Asa ca o vizita la magazin e cea mai buna solutie . Mai vezi un produs, mai intrebi una , alta , te sfatuiesti cu baietii despre ce doresti si in final vei fi multumit .

În primul rând Bună ziua Salut recomandările vânzătorului din de biciclete din acest magazin au fost foarte la subiect și foarte clar de exemplu raport calitate preț
Un magazin de biciclete,unde gasesti aproape orice

Personalul lasa mult de dorit
Locul ideal pentru fanii Cube și nu numai. Accesoriile și echipamentele și, evident, bicicletele, sunt foarte variate și calitative. Recomand 👍🏼
Neseriosi , nu recomand

Super profi, băieții de aici. Merita sa intri!

Nu am ce sa reprosez la ridicarea de comenzi de pe site deoarece au un amplasament foarte bun dar atat.

Foarte de treaba si profesionisti! :))
Nu recomand!
Nu știu să se compoarte cu clienții, lipsă de cordialitate, fără flexibilitate...,
neprofesioniști în relația cu clienții.
Și să nu mai vorbim de pauza de masă, pot mânca doar împreună 😏
Îmi pare rău că am cumpărat de la această firmă !!!!
Locatie de nota buna, consultanti gata de a ajuta si de a da oarecare sfaturi.

Trebuie să afijsti programul de pauza

Se vede ca baietii pun suflet. Se pricep.
@webmateinfo: nu esti in stare sa schimbi o camera? Daca faci pana pe munte chemi un elicopter SMURD?
Tot timpul am dat oameni cu rabdare si care vor sa te ajute, service excelent.
Gata pana în 15 minute.
Mereu am rezolvat ce trebuia, rapid si simplu.
Iar produsele puse spre vanzare sunt de calitate.
Sunt ok baieti 🤘
Calitatea serviciilor foarte buna !

Profesionisti , o placere sa cumpar de la ei
Oameni deosebiți. Dedicați activități lor
Foarte prietenos personalul! Recomand!

Foarte profi
Personal instruit, băieți pasionați și pricepuți.
Multumit de indrumarile persoanlului
(Tradus) Foarte frumos magazin de biciclete, personal frumos și biciclete, veți fi încântați dacă vă cumpărați bicicleta aici :)
(Original)
Very nice bike shop, nice staff and bikes, you will be pleased if you buy your bike here :)
(Tradus) Una dintre cele mai proaste experiențe ale clienților pe care le-am avut. Începând cu site-ul web care indica produsele aflate pe stoc, deși aparent nu era adevărat, asistența clienților nr. ca nimeni nu ridica (numit de 3 ori, de 2 ori nici un raspuns, odata primit apel respins) si ca sa nu mai vorbim de surpriza pe care o primesc dupa ce am condus la jumatatea drumului prin oras, sa nu gasesc unul, nu 2, ci 3 angajati in magazin care se pare că erau prea ocupați să răspundă la apelurile mele sau să mă sune înapoi după ce mi-am respins apelul. Rezultatul final? Comanda plasată, plătit prețul complet, a pierdut o oră din ziua mea de muncă numai pentru a ne spune că ne vom reveni, ar putea dura până la 10 zile pentru ca produsul meu „pe stoc” să fie disponibil pentru ridicare. Îmi voi schimba evaluarea dacă situația se îmbunătățește, deoarece magazinul arăta destul de bine aprovizionat (cu toate bunătățile frumoase) și curat, dar vă rog, pentru dragostea lui Dumnezeu, faceți ceva despre asistența dvs. pentru clienți.
(Original)
One of the worst customer experiences I’ve had. Starting with the website which was indicating products on stock although apparently was not true, the customer support no. that nobody picks up (called 3 times, 2 times no answer, once got rejected call), and not to mention the surprise I get after driving half way around the city, to find not one, not 2 but 3 employees in the store that apparently were too busy to answer my calls or to call me back after rejecting my call. Final outcome? Placed order, paid the full price, lost 1 hour of my workday only to be told we’ll get back to you, might take up to 10 days for my “in stock” product to be available for pick-up. I’ll change my rating if situation improves as the store looked quite well stocked (with all the nice goodies) and clean but please, for the love of God, do something about your customer support.
(Tradus) Procedura de schimbare a anvelopelor:
Ziua 1. Am plătit online 2 anvelope în stoc pentru a le ridica din magazinul Unirii.
Ziua 3. Magazinul trimite un e-mail scurt că nu mai au anvelopele și ar trebui să comande altceva. Nu sugerează nimic.
Ziua 17. Le trimit prin e-mail pentru că telefonul nu este disponibil ... Mentionez că aș dori să schimb anvelopele plătite cu un alt produs și să plătesc diferența. Nu este posibil, banii nu au fost rambursați, chiar dacă produsul nu era disponibil. Procedura de rambursare tocmai a început.
În cele din urmă, angajatul magazinului m-a sunat și m-a sfătuit să comand anvelopele pe care le vreau fără să le plătesc și să le aleg atunci când sunt gata.
O.K. Fac comanda și aștept.
Ziua 25. Fără răspuns la disponibilitatea anvelopelor comandate.
Ziua 30. Mă duc la un magazin diferit și găsesc niște anvelope foarte scumpe și le-am cumpărat.
Ziua 33. Bikexpert sună dacă sunt încă interesat să cumpăr anvelope.
Dacă acesta este starea unuia dintre cele mai populare magazine de biciclete din România, sunt cu adevărat dezamăgit. Nici măcar nu am discutat despre celălalt magazin care a avut un preț excesiv de 50%.
Niciodata.
(Original)
Tyre change procedure:
Day 1. I paid online for 2 tyres in stock in order to pick them up from Unirii store.
Day 3. Store sends a short email that they do not have the tyres anymore and should order smth else. Doesn't suggest anything.
Day 17. I email them because phone is not available...I mention that I would like to change the paid tyres with a different product and pay difference. Not possible, money weren't refunded even though product was not available. Refund procedure just started.
Finally, store employee called me and advised me to order the tyres I want without paying them and pick them when ready.
Ok. I make the order and wait.
Day 25. No response of availability of the ordered tyres.
Day 30. I go to a different store and find some tyres really overpriced and bought them.
Day 33. Bikexpert calls if I am still interested in buying the tyres.
If this is the state of one of the most popular bike shops from Romania, I am really dissapointed. Not even discussing about the other shop that had 50% overprice.
Never ever.

(Tradus) Serviciu rapid și profesional
(Original)
Fast and professional service
(Tradus) Personal cu adevărat nepoliticos și neprietenos. Mergeți la Veloteca, Biciclop, unde există expertiza și calitatea serviciilor, dar evitați doar LOCUL! Nu merită banii și timpul tău!
(Original)
Really unpolite and unfriendly staff. Go to Veloteca, Biciclop where the expertise and the quality of service exists but just AVOID THE PLACE! They do not deserve your money and your time!

(Tradus) Personal cu adevărat de ajutor.
(Original)
Really helpful staff.
(Tradus) Personal foarte prietenos și de ajutor. Erau foarte multe biciclete din care să alegi. Cu toate acestea, majoritatea au fost MTB, dar acesta este cazul pentru că este alegerea principală a clienților. O mulțime de accesorii și chiar un serviciu de biciclete este disponibil.
(Original)
Very friendly and helpful staff. There were a lot of bicycles to choose from. However most of them were MTB, but that is the case because it is the main choice of the customers. Plenty of accessories and even a bike service is available.

(Tradus) Raport de bună calitate pentru bani
(Original)
Good quality for money rapport
(Tradus) Loc bun pentru a cumpăra biciclete sau piese pentru biciclete.
(Original)
Good place to buy bikes or bike parts.
(Tradus) Echipa profesională. Produse bune!
(Original)
Professional team. Good products!
(Tradus) Am avut o mică problemă. S-a rupt cablul de frână și a fost nevoie de înlocuire. M-am dus la BikeXpert pentru că au fost deschise în zilele de sâmbătă și sunt foarte aproape de casa mea. Tipii de acolo au fost foarte frumos și de ajutor și fixat pauza mea la fața locului. Serviciul a fost grozav și rapid.
(Original)
I had a minor problem. Brake cable snapped and needed replacement. I went to BikeXpert cause they were the open on Saturdays plus they are very close located to my home. The guys there were very nice and helpful and fixed my break on the spot. Service was great and fast.
(Tradus) personal slab și comunicare proastă cu clientul
(Original)
poor staff and bad communication with the customer
(Tradus) Personal foarte util, ajutând un internațional cu o anvelopă plată. Acceptă carduri de credit, ceea ce este, de asemenea, minunat. Au parcare lateral și sunt accesibile pentru scaune cu rotile.
(Original)
Super helpful staff,helping out an international with a flat tire. They accept credit cards which is also great. They have parking on the side and are wheelchair accessible.
(Tradus) Experiență foarte plăcută, oameni foarte buni, prețuri corecte.
(Original)
Very nice experience, very helpful people, fair prices.
(Tradus) Personal foarte prietenos și drăguț. Am fost ajutat rapid și ușor!
(Original)
Sehr freundlich und nettes Personal. Man hat mir schnell und unkompliziert geholfen!
(Tradus) Livrare rapidă și flexibilă. Locație bună.
(Original)
Fast and flexible delivery. Good location.
(Tradus) Loc bun. Se poate găsi aproape totul pentru bicicleta lui. Personalul politicos. Recomand 100%.
(Original)
Good place. One can find almost everything for his bike. Polite staff. Recommend 100%.

(Tradus) Persoane foarte competente, prietenoase și de ajutor!
MULȚUMESC PENTRU AJUTOR!
Vizitați !!!
(Original)
Very competent, friendly and helpful people!
THANKS FOR HELPING!
Visit !!!
(Tradus) Rapid și profesional. Olso a primit o reducere și un suc gratuit. Mi-a plăcut!
(Original)
Fast and professional. Olso got a discount and a free juice. Loved it!