Opinii despre Altex Bucureşti Sun Plaza România (Magazin de biciclete)
Altex Bucureşti Sun Plaza România
Calea Vacaresti, nr. 391, Sun Plaza Mall, nivel -1, București 040055, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Altex Bucureşti Sun Plaza România, Magazin de biciclete în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Altex Bucureşti Sun Plaza România
Luni
[09h – 21h]
Marți
[09h – 21h]
Miercuri
[09h – 21h]
Joi
[09h – 21h]
Vineri
[09h – 21h]
Sâmbătă
[09h – 21h]
Duminică
[09h – 21h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Opinii despre Altex Bucureşti Sun Plaza România
A. M. D.
Concept "modern", implementare romaneasca.
Iata, pe scurt, experienta mea cu Altex: am comandat online o combina frigorifica care mi-a fost livrata relativ rapid. Apropo, livrarea a mai costat 50 de lei, extra costului platit pentru produs. E ok. Mergem mai departe cu povestea. Se livreaza produsul, livratorul (angajat Altex, nu curier) nu-mi spune nimic despre verificarea comenzii, doar ma pune sa semnez de primire. I-am cerut o copie a documentului, dar replica a fost ca am factura pe mail, fiind comanda online, deci nu are ce document sa-mi dea. Bun. Mergem, din nou, mai departe. Va reamintesc ca vorbim de o combina frigorifica, deci un produs nu chiar mic pe care sa il desfaci neaparat pe loc ca sa-l "butonezi", combina comandata pentru o casa in care momentan nu locuieste nimeni. Asadar n-am desfacut produsul pe loc. Am facut asta insa 5 zile mai tarziu si surpriza: usa combinei este lovita in mai multe locuri. Prima reactie: sun la 021.9196. Dupa cateva minute bune de asteptare imi raspunde Adrian Simion. Ii explic situatia mea si-mi spune ca am 2 variante, fiind comanda online: fie initiez eu din contul meu o cerere de retur si restituire a sumei achitate (desi eu doresc inlocuirea produsului cu unul conform), fie merg intr-un magazin Altex sa initieze ei comanda de retur, dublata de livrarea produsului din stocul magazinului. Ce sa fac, ma duc la Altex Sun Plaza. Mai astept si acolo pana se elibereaza singurul reprezentant responsabil de electrocasnice mari, caruia i-am retinut doar numele de familie: Corbu. Dupa ce m-a certat ca n-am deschis coletul la primire si nici in primele 48 de ore de la livrare (zice-se ca asa scrie in rubrica de termeni si conditii pe care o bifam cu totii fara s-o citim la plasarea comenzilor online pe altex.ro), imi zice ca returul oricum nu se poate initia in magazin, fiind comanda online si, mai mult decat atat, produsele cu defect se pot returna doar in primele 48 de ore de la livrare. Incerc sa-i explic ceea ce mi-a povestit colegul lui Adrian Simion la telefon, ma mai cearta putin si apoi decide sa incerce sa ma ajute, desi, citez, "in mod normal el n-are ce face". Dupa ce verifica stocul, imi da insa o noua veste proasta: nu mai au produsul respectiv in magazin. Revenim asadar la singura varianta ramasa, respectiv aceea de initia singur cererea de retur online.
c. d.
Am rezervat on line un tv in magazin si l-am cumparat cu proba si extragarantie.
Totul repede si bine.Sunt multumit pe deplin.
P. F.
Dezamagit total!!!!! de angajatii magazinului care ofera informatii eronate la telefon.
Am plasat o rezervare pentru un produs Philips la pretul de 197 lei. Am sunat pentru a prelungi rezervarea iar cand am ajuns in magazin sa cumpar produsul acesta costa 247 lei.
Culmea este ca am facut rezervare si in Grand Arena si am si cumparat produsul la pretul de 197 lei .
Cand am mentionat ca am sunat sa rezerv mi-au spus ca la telefon putea raspunde oricine din magazin si ca persoana care a raspuns si a prelungit rezervarea nu a si facut asta fizic .
C.
Am făcut comandată la un tv. LG 60cm.personalul serviabil, mi-a făcut cu ochiul și expresorul de la Philips îl am de un an jumate este OK,vreu să-i cumpăr și fetei unul la fel.
C. R.
Am vrut sa iau un prelungitor cu protectie la supratensiune in 19.12.2020, pentru un sistem PC. Aveau preturi afisate doar pentru "hama", care impreuna cu restul prelungitoarelor erau puse intr-un cos de-a valma, langa intrare, aglomeratie, distanta sociala anticovid? N-a existat, dar toata lumea totusi masti. Personalul era confuz, depasit de situatie. L-am intrebat pe unul, cica sa merg la televizoare, altul de la tv, m-a trimis in fata ca le gasesc acolo. Cand le-am vazut aruncate haotic cu ambalajele rupte, repet de-a valma, am plecat. Ma interesa ceva intre 80-120 lei. Noroc cu Leroy-Merlin.
I. T.
Am cautat un aspirator in doua magazine. Nu am gasit .apoi am intrat la altex unde aveau din belsug am rămas surprins de oferte nu evitați sa intrati aveti ce gasii
M. G. S.
Trei stele din cauza personalului și al aglomerației exagerate de produse din magazin. Nu poți sa treci pe culoare printre marfa expusa. Pare un depozit en-gros.
D. L.
Rezervarea online a produselor in magazin a facut ca ridicarea sa decurga rapid si fara teama ca nu mai gasesc produsul in stoc.
S.
Magazinul este foarte bine administrat. Personalul este receptiv, bine pregătit profesional și foarte activ.
Recomand ,cu sinceritate, să-l vizitați.
E. D. H.
Personal amabil si bine pregătit profesional.
Magazinul este dotat cu tot ce trebuie clientului. (Mai putin forma de nuci )😁
Prețuri pentru toate buzunarele.👍
N. D.
Am rezervat un telefon in magazin. Am primit mail de inregistrare a rezervarii si mail prin care eram anunțat că pot ridica produsul. Am condus prin traficul de la ora 18.00...Angajatii Altex mi-au spus senini ca nu au nici un telefon pe stoc. Haos...
D. B.
înghesuit, murdar, ticsit de marfă, rafturi dezmembrate, produse desfacute si puse aiurea, in ambalaje greșite. personalul insa e saritor si dornic sa ajute.
C. S.
Situat la demisolul ansamblului comercial Sun Plaza, magazinul este puțin cam înghesuit din punct de vedere al spațiului de desfacere, cu mărfuri variate și personal amabil.
C. P.
Am cumpărat un telefon Samsung a51 acum 3 luni la prețul de 1090 lei astăzi prețul este 1300 Reduceri de sărbători !?
A. -. N. F.
Am cumpărat un laptop, după câteva zile am observat ca se tot bloca tastatura, era defect. L-am dus de 3 ori cu garanția în service și de fiecare data l-au ținut 15 zile, apoi au zis ca l-au reparat, desigur, laptopul avea în continuare aceleași defecte. A patra oară când l-am dus am cerut sa mi-l schimbe dacă nu sunt capabili să îl repare, dar au zis ca e imposibil. NU RECOMAND ALTEX!!! Îți vând produse stricate apoi se fac că plouă când le ceri sa le repare sau sa le schimbe. Bătaie de joc.
L. M.
Super mega aglomerat iar personalul este f puțin, abia fac față.
Ar trebui Altex sa mai angajeze personal.
E. M. A.
Se respectă cu strictețe regulile anticovid 19, magazinul este bine aprovizionat, curat, iar personalul este amabil și competent. Nu a fost aglomerat, iar la casă nu am așteptat de loc. Pe scurt, am fost foarte mulțumit și am cumpărat ceea ce îmi propusesem.
M. C.
Un magazin mare dar cu puțin personal . Eu am dorit să întreb ceva dar un angajat ma pasat tot la raionul tv (deși venisem de la raionul cu televizoare și băieții vb cu alți clienți ). Asta înseamnă că fiecare are doar raionul lui de care se ocupă ( poate da detalii ). Am mai așteptat la raionul tv 5 minute și am plecat ( uite așa se pierde clienți).
a. n.
Cam pustiu... frumos curat... marfă din belșug.
A. D.
Am venit in magazin pentru un retur (doar nu eram multumit de produs) si departamentul de Verificari si Garantii au fost foarte amabili sa ma ajute dupa ce Relatii cu Clientii mi-au spus ca in situatia mea trebuie sa fac returul la un magazin si nu o sa fie posibil prin curier.
Se pare ca daca am solicitat retur online trebuie ca produsul sa se preia prin curier si daca vreau sa schimb strategia trebuie ca aceasta solicitare sa fie anulata incat sa pot face returul in magazin, lucru pe care l-am aflat la fata locului. La telefon din nou, Relatii cu Clientii au indicat clar ca ei si-au facut treaba si acum reprezentantii din magazin ma pot ajuta dar nu asa au stat lucrurile, am asteptat o ora si jumatate, timp in care si reprezentantii din magazin au sunat si dat mailuri in mai multe parti.
La momentul respectiv nu stiam ce concluzie sa trag dar acum dupa ce am rezolvat cu returul imi este clar ca Relatii cu Clientii nu sunt profesionisti si reprezentantii din magazin si-au dat tot interesul sa ma ajute!
5* pentru acest magazin, nu pentru Altex.
m. r.
Dezamăgit de predarea produsului cumparat de aici (Am cumparat un produs care a fost adus sin alta locație cu ambalajul deteriorat și componente lipsa ) !
A. C.
Foarte bine organizat! Chiar am termeni de comparație, față de dezastrul care este la Flanco. Am fost astăzi în Flanco să caut o hotă: - preturi amestecate, - produse distruse expuse, - nimeni care să spună nici măcar "bună ziua". Am dat la Flanco de un nesimțit de zici că nu plătesc, aștepta să mă pun în genunchi să îmi spună clasa energetică a produselor....etc. La Altex în schimb este foarte buna organizare și angajații sunt politicoși. Am făcut in 15 minute comanda cu garanția extinsă, plata și adresa comenzii. Foarte buni băieții, recomand!
O. C.
Sunt multumita de ofertele pe care le găsesc În acest mall.
c. 1.
Poți găsi lucrurile foarte ușor iar angajati sunt foarte drăguți si te vor ajuta sa găsești obiectele si îți vor răspunde la întrebări.
C. A.
Foarte eficienti angajati si draguti ! Multumita de produse si produse ! Bafta!
A. m.
Magazin oki ,dar angajatii ...te doare capul efecriv !
i. c.
Magazin electronice si electrocasnice mari si mici
D. N.
La bunăvoința angajaților și promptitudine mai trebuie lucrat
M. M.
Am fost cu un aspirator să-l las la garanție și am fost refuzat pentru că nu se mai vedeau bine datele pe bon. Un bon vechi de un an ținut într-o cutie până acum. Un serviciu de toată jena (sub)performat de niște incompetenți. Ca să nu mai zic că am așteptat 20 de minute ca să mi se spună cele de mai sus.
T.
0 stele pentru Altex 5 pentru mamagerul de magazin. Media - 2,5, 3 stele tot din cauza managerului de magazin.
Am cumpărat un telefon Asus Zenfone Live de la Altex. A fost stricat de la bun început, se restarta mereu. Când a început să facă ca toate cele l-am dus înapoi la Altex. Era în garanție că avea doar câteva luni. L-au plimbat de 3 ori în service, până a reușit ăia de la service, dacă tot nu se pricepeau să-l repare, să-l piardă. Situația a fost rezolvată de managerul de magazin.
Am rămas totuși cu un gust amar față de politica de retur și garanție a celor de la Altex, drept pentru care nu intenționez să mai cumpăr lucruri de la ei, care dacă s-ar strica, ar necesita service.
Pentru lucruri mai de valoare o să merg pe site-uri care acceptă retur fără nici o explicație, nu să fiu nevoit să explic eu de ce e produsul prost pentru că chinezul a adormit la muncă după 14 ore de muncă.
T. B.
Altex,firmă serioasă și de încredere.Sunt client vechi , niciodată dezamăgit.Recomand
A. C.
Mi-a fost vandut un produs deja folosit, returnat de altcineva.
s. l.
Am găsit mașină de tocat carne,la un preț bun!
a. a.
Am achiziționat o mașină de spălat. Baiatul care s-a ocupat de comandă avea un "NU" pentru toate întrebările pe care i le adresam. Cei care au livrat masina...de o nesimțire crasă. Au venit și acasa era doar copilul căruia i-au vb destul de urât. Nu recomand
M. B.
Raport calitate preț ok! Angajatii de nota 10 plus
I. D.
In general ok. Daca ai nevoie de un sfat mai bine citești pe internet. In general agenții lor de vânzări sunt cam plictisiți și îți răspund doar de dragul de a o face. Este nevoie de o mai mare grija la mânuirea produselor ce se trimite in service . In general lasă cutii peste cutii la modul " cuptorul de microunde pus peste cutia de laptop".
F. G.
Dezamagitor. Am rezervat un produs pe internet si odata ajuns in magazin, am avut parte de un du-te- vino intre lucratorii comerciali si cei de la caserie. Colac peste pupaza, in acel haos creat intervenea si dna de la paza care dorea sa inspecteze cu orice pret bonurile de casa primite si sa le iscaleasca
M. A. S.
Facturează mai multe ore decât lucrează. Atenție la ce facturează. Nu achitați pana nu verificați în detaliu. Permanent facturează mai multe oredecat stai in service. Mașina sta degeaba parcare , iar clientul plătește staționarea la tarif de manopera service
t. b.
Primul băiat n a fost prea interesat sa ma ajute, cred ca i se termina tura și abia aștepta să plece, a dispărut după 20 secunde. Dar doamna căreia i am cerut ajutorul a stat răbdătoare lângă mine și mi a explicat la fiecare electrocasnic în parte, deoarece am de gând sa utilez tot apartamentul. Am plecat mulțumit
A. A.
Acum pe , perioada covid-ului erau deschise toate magazinele , chiar și cele food ,in schimb nu poți servi masa în incinta. Sunt multe reduceri, destul de liber pentru ora 16.
A. M. A.
Cei mai buni. Incepand cu Sefa magazinului. Le multumesc pentru ajutorul acordat.
G. O.
Am vrut să intrăm în acest magazin și paznica de la ușă ne-a dat o soluție să ne dăm pe mâini (am acceptat, deși era clar că nu se știe ce este, nefiind spirt sau vreun dezinfectant cunoscut), după care a vrut să ne ia temperatura cu un aparat despre care ea pretindea că ar fi termometru, dar noi nu știam ce poate fi. Așa că am refuzat și am renunțat la a mai intra în acest magazin. Altex și Media Galaxy vor fi, oricum, alături de alte motive, eliminate dintre magazinele din care vom cumpăra, fie personal fie online. Mare atenție la aceste proceduri, pentru toți potențialii clienți!
d. r. n.
Camarazi de ...duminica🤣🤣🤣
A. P.
Foarte ok
c. 0.
Angajații fug de clienți prin magazin, se fac că au treabă și dacă stai 20' în mijlocul magazinului, nu vine nimeni sa te întrebe nimic.
A stat 15' un angajat să bage în priza un sistem 2.1 pt a face probă și după ce a reușit nu funcționa pt ca bagase cablul de boxe în locul celui de ieșire RCA și zicea că nu funcționează boxele.... Jenant, o sa încep sa va evit cu ocazia asta!!
C. A.
Absolut nimeni nu iti raspunde la telefon, te paseaza de la un operator la altul, zici ca se joaca telefonul fara fir.
E. S.
Unii agenți de vânzări sunt chiar uimitor de serviabili!
A. S.
Gratuit totul gratuit.
M. E.
Nu am găsit aproape nimic din ceea ce mă interesa.
C. G.
Se pot îmbunătăți condițiile de prezentare.
v. v.
Angajați amabili , te ajuta cu toate informațiile necesare .
P. C.
Am fost tepuit sunt niste hoti
A.
Acest Altex mi se pare acceptabil, are bune si rele. Este foarte usor de ajuns, fiind chiar la intrarea de la metrou (statia Piata Sudului), este un magazin foarte mare, avand un stoc vast. Lucrul principal care ma face sa nu ii dau 5 stele este ca mi se pare ca nu au tot ce spun online ca au. De asemenea cred ca unele produse sunt destul de ascunse in magazin. Per total mie imi place magazinul!
A. A.
Un magazin micuț, însă de folos atunci când cauți ceva rapid ! Recomand
I. T.
Am asteptat peste 2h+ pentru un retur in conditiile in care nu erau mai mult de 5 clienti in magazin. Nu recomand!
B. R.
Cam pustiu , era mai multă lume la Mcdonald ...
L. R.
Personal profesionist. Multumesc, mai ales celui de la televizoare!
C. V.
Cu de toate pt toți
A. I.
Atitudinea angajaților este una foarte proastă.
G. S.
Nimic special. Magazin aprovizionat. Angajati ok si serviabili
A. S.
Magazin Altex destul de micut
A. H.
E destul de dragut dar puțin dezorganizat.
G. O. I.
Aspect de depozit, produse aruncate intre rafturi incat daca esti imbracat mai gros de iarna poti darama ceva (probabil ca asta este si scopul, pentru a te pune sa platesti), iar personalul este orice, numai instruit nu, niste habarnisti ce mai sunt si aroganti, stai dupa ei ca se baga toata ziua cu nasul in pc si cand ii intrebi au aspect ca i-ai deranjat...
T. O.
Am rezervat 2 Tastaturi (Rhod 400 si Rhod 420) si am cerut ticketul pt rhod 400 si a fost primit ticketul pt rhod 420 (cu 10 lei in plus) , si la casa casierita mi-a capsat un bon in care s-a platit cu cardul 500 lei si celalalt bon capsat era tastatura rhod 420 (pe care nu am cumparat-o acum). Pt 10 lei nu mor , insa nu e ok sa incurci chiar asa...
R. r.
Este un Altex bine aprovizionat
M. B.
Precis si rapid
T. S.
Când am cumpărat produsul mi s-a spus ca va fi livrat în 2/3 zile. Au trecut mult mai multe zile. Păcat! M-ați pierdut ca și client!
A. D.
Situat la demisol. Mare . Foarte multe produse. Marci diverse. Calitate certificata. Personal ok. Preturi mai mici ca la Flanco. Recomand.
S. M.
Este curat și se respectă recomandările sanitare
L. D.
Personal amabil.
A. M.
Ochii mari,mari,mari. Verifica caracteristicile produsului pe saitul Mama. Produsul poate sa fie generatie veche!!!
T. C. A.
Angajați sincer niște panarame ! Păcat de magazin . Nu am fost doar o data acolo dar ultima oară m-au dezgustat foarte tare . Stăteau 4-5 in zona de gaming de vorbă iar când i-am întrebat ceva s-au uitat plictisiti(deranjați chiar de prezenta mea )și m-au îndrumat sa caut singur in magazin . Produsul l-am găsit pe undeva pe raft ( Altex) dar nu l-am mai cumpărat din cauza angajaților. Am fost sus la Flanco și mi-au cumpărat produsul de la ei . O sa evit Altex .
C. T.
Au trecut trecut 5 zile de la data stabita pentru livrarea produselor achizitionate cu doua saptamani in urma si nu am primit niciun telefon. Am sunat magazinul timp de doua zile, nenumarate apeluri si nu raspunde nimeni. Mentionez ca la data achizitiei produsele erau pe stoc. Serviciul de customer este foarte slab!
G. N.
Slab personalul dezinteresat .
L. P.
Bună seara am fost la sun plaza
M. B.
Preturi competitive,personal calificat si produse de calitate
G. A.
Mi-au refuzat un retur pentru ca “ dl director” din magazinul sun plaza ...... (nu mai zic mai multe).
Mergeam la protectia consumatorului dar achizitia era facuta pe persoana juridica si singura cale de apel era instanta judecatoreasca (si nu se merita efortul). Am achizitionat apoi inca 20 de laptopuri pt firma (si mai am cateva achizitii in plan) dar evident nu de la Altex sau MG ( ci de la o alta firma care isi respecta clientii si carora le castiga increderea prin respect) . Niciodata nu o sa mai cumpar de la aceasta firma ( nici eu si nici partenerii mei).
Pacat, chiar era ok insa, pana la urma, omul sfinteste locul (sau dimpotriva in acest caz).
Pacat ca nu pot oferi 0 stele. Sau -infinit cat merita
Fara respect
Gabriel Anton
D. D.
Personal amabil de bun simt.
M. V.
Supermarket cu personal insuficient ptr mărimea lui.
A. M. S.
Super, am luat un mouse Bluetooth de 150 de lei cu 60 ca erau preturile puse prost
E. T.
Slab, vânzători nepricepuți.
E.
Nici unul sa iti ofere asistenta pentru ca ocupati cu alti clienti, iar produsul mai scump ca pe sait
v. r.
Nici macar acea stea nu o merita. Sunt slabi pregătiți,nepoliticos,profesional zero, nu respectă comenzile,si mint foarte mult toti clienti in legatura cu produsele si transportul. Dupa ce aștepți foarte mult pana la venirea comenzi,găsești lucrurile comandate lovite si deteriorate. Probabil ca sunt cele refuzate de alți clienti. Anterior mie. Imi asum ce am scris si cu dovezi
G. R.
Personal amabil!
F. I.
Angajații sunt foarte amabil și te ajuta cu toate informațiile de care ai nevoie. Varietate foarte mare de produse. Recomand!
M. M.
Nu au produsele expuse , cele din ofertă
v. s.
Ca de obicei,foarte bine
S. L.
Blana bomba secs
P. A.
Personal nepoliticos, incepand cu agentii de la firma de paza (“da bonul sa ma uit pe el”) pana la baietii de la gaming, usb-uri, aspiratoare (“nu stiu, vezi la raft” / “ce avem la raft aia e” / “cauta si tu prin magazin” )
Recomand Flanco, la etaj, cu personal mult mai prietenos !
M. B.
Multe nimicuri de 2 lei.
A. B.
Simt ca trebuie mai mulți angajați
C. N.
Imi place.
F. N. L. N.
💪😇👍
S. V.
Aglomeratie!
G. R. I.
Imposibil de returnat un produs...
I.
Personalul destul de receptiv si prietenos
A.
Gasesti aproape tot ce vrei, trebuie intai verificat pe internet daca este in stoc
M.
Frumos, preturi mici, angajatii foarte cooperativi si aglomeratie putina.
M. H.
Recomand locatia din Sun Plaza.
I. B.
Un loc cu electronice si electrocasnice cu preturi pentru toate buzunarele.
R. D.
Dezamagitor
I. R.
Super😊
A. P.
Preturi accesibile, oferte si promoții bune.
T. M.
Angajatii sunt nesimti. Am vrut sa cumpăr un TV de bucătărie, mic, în valoare de 500 RON și ma tot puneau în așteptare ca erau clienți care intenționau sa cumpere TV de 3-4000.Niste Jigodii.
V. T.
Televizoare ieftine
m. d.
Mers in magazin, platit integral produsul ca "asa trebuie" (~16mil) si pus livrare peste 6 zile, cum a zis baiatul din magazin - sa evitam probleme de livrare intarziata ca era in perioada black friday, zic perfect, sa evitam. A venit ziua livrarii - NIMIC (trecuta pe comanda ca ZI , nu ca perioada de livrare). Sun la magazin, NIMIC, sun la call center - dupa 30min (NU Exagerez) raspunde o dna care cica ea nu poate sa ia leg cu magazinul decat prin mail/nr de pe site - la care nu rasp nimeni sau zice ca e linia ocupata) si ca dureaza 7-10 zile lucratoare livrarea in perioada asta. Repet , baiatu din magazin stiind asta a pus peste 6 zile, sa evite problemele. Fara comentarii, cel mai prost din curtea scolii.
Tipic romanesc: au luat banii, restul nu conteaza.
Zero barat. Imi pare rau ca sunt presat ca anulam comanda. Nu merita nici 1 leu "serviciile" lor.
A. G.
Preturi ok, personalul amabil
M. V. M.
Amabilitatea angajaților,returnarea produselor
I. C.
Stoc bun de marfa.
D. F. C.
Locul 3 în bucuresti