Opinii despre Anticariat Galeriile Cismigiu (Librărie)
Anticariat Galeriile Cismigiu
Strada Ion Brezoianu 29, București 010131, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Anticariat Galeriile Cismigiu, Librărie în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Anticariat Galeriile Cismigiu
Luni
[14h – 18h]
Marți
[14h – 18h]
Miercuri
[14h – 18h]
Joi
[14h – 18h]
Vineri
[14h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Anticariat Galeriile Cismigiu
V. S.
Anticariatul este situat într-o zonă centrală, foarte aproape de Cișmigiu. În domeniul în care am căutat eu cărți, am găsit o ofertă bogată. Prețuri accesibile spre medii.
G. G.
Vreau sa dau la anticariat caiete,rechizite care nu îmi mai trebuiesc...unde mă pot prezenta cu ele,că sa nu le arunc la gunoi?
/. A.
O firma neserioasa.Am rezervat sa cumpar o carte dupa ce am avut un mic conflict telefonic deoarece nu mi se dadea confirmarea de a putea veni sa o iau cartea,am primit confirmarea ca o au la ora 3 p.m.,eu am sunat la ora 10 a.m. . Programul este de fapt de la 10 a.m. pana la 5 p.m. .Peste doua zile am mers sa cumpar cartea,la ora 10.30 a.m. . din nefericire nu am putut sa o cumpar deoarece cica nu o mai aveau , ba chiar m-au dat si afara din magazin.Eu personal nu recomand sa cumparati de la aceasta locatie + ca ei nici nu stiu cum sunt etichetati. Ei spun cica sunt asociatie si nu e deschis niciodata acolo. Usa deschisa, pe tot geamul nu tu program nu tu nimic.
f. i.
Un anticariat serios,recomand si altora.
A. P.
Groaznic! Fara alte cuvinte doar groaznic. Si sunt pe departe de a fi singurul client care zice asta. Chiar si in magazin, cat am stat sa astept o carte comandata care nu mai avea sa vina, trei clienti au fost intrigati de atitudinea domnului in privinta comenzilor lor. Stilul de comunicare si managementul timpului si al resurselor lasa de dorit. Ceea ce nu ar fi chiar o problema daca chiar vrei cartea respectiva si te pregatesti cu rabdare si bunavointa si iar rabdare si niste lei in plus fata de restul pietei, sperand sa o gasesti cum ti s-a promis, cand te duci sa ridici comanda. Pentru descriere detaliata rog conducerea sa "nu ma deranjeze cu reply" (de ce ai pus telefonul ala pentru relatii cu clientii, sa nu fii deranjat?) si sa astepte cum si clientii asteapta respect si ceva civilizatie pe-acolo printre cartile alea educative. Macar relatie vanzator-cumparator adecvata, daca nu profesionalism ca tot ai o afacere, bos, macar renunta la nesimtire si la bascalie. Ah da, 1 stea o meriti pentru asta totusi, nu e usor sa iti pastrezi o afacere in conditiile astea, cand multi abia trec cu vederea stilul asta "flegmatic-nu ma deranja" pentru ca la tine e cartea aia cautata si "o fi si omu ocupat cu alte treburi, nu stie, n-are timp" cum am auzit de la altii tratati cu nesimtirea tipica si "legendara" deja)
M. C. B.
Eu am avut o experienta foarte placuta cu dl. de la anticariat.Chiar recomand!
d. s.
I have rarely seen a more aggressively unfriendly and unhelpful seller. Horrible experience. Never again
Nu era nicio problema daca 1. Nu raspundeati la telefon sambata seara (daca apelul v-ar fi deranjat) sau 2. Raspundeati si imi spuneati politicos ca nu sunteti in timpul programului si sa revin luni, insa ati ales varianta 3. Sa raspundeti si sa imi vorbiti pe un ton agresiv ca de ce indraznesc sa va deranjez sambata. Pe Okazii.ro nu apare intervalul in care clientii au dreptul sa va "deranjeze". Imi pare rau ca nu am citit reviewurile de aici inainte de a suna sau comanda, bag seama si din alte reviewuri ca aveti un obicei in a va trata urat clientii.
G. F.
Tocmai am fost acolo. Am plasat o comandă online și am fost sunat după o oră ca să pot să o ridic. I-am menționat doamnei că voi ajunge în seara aceasta. În cel mai rău caz, voi fi acolo luni seara. Ei bine, pe lângă că au programul trecut pe site până la ora 19, deși în realitate e până la 18, când am ajuns acolo la 17:40, în continuare în timpul programului, nu mai era nici țipenie de om. Am întrebat la cafeneaua de lângă, și mi-a fost spus că proprietarul își face programul cum vrea. Practic, baftă să-l găsești acolo. Prefer să plătesc cu 10-20 de lei în plus pentru cărți, dar să știu că vor ajunge unde trebuie și când trebuie. Și din ce mai observ, nu sunt singurul nemulțumit.
D. V.
Prima oara am fost si nu gasea cartea, a doua oara am mers si am reusit sa intru in pozesia ei (un frumos album Tintin in franceza din 1983). Aveti carti multe si interesante, preturile sunt acceptabile, locatia este accesibila (langa Cismigiu), incercati sa va imbunatatiti comunicarea cu clientii si promptitudinea in finalizarea comenzilor, este pacat sa pierdeti clienti care altfel poate ar mai comanda si in viitor, si a doua si a zecea oara (nu vorbesc acum de mine dar in general, am vazut multi clienti nemultumiti cam de acelasi lucru, atitudine si comunicare). Omul vrea sa aiba o experienta agreabila cand cumpara dintr-un anticariat. Eu am cumparat de doua ori de la dvs, prima data a fost ok, a doua oara intr-un final, a fost ok, dar ca o afacere sa mearga bine si pe termen lung e bine sa va creati o relatie amicala cu clientela, oamenii care va cumpara o carte azi vor mai cumpara sau va vor recomanda si altora, pe cand un om care pleaca suparat, este un client pierdut.
A. M.
Foarte probabil sa fie închis când ajungeți la locație. Nu au un program stabil. Azi 21.02.2020, la ora 14.30, închis. Ori ca actualizați programul, ori va țineți de el!
C. L.
sa nu mai puneti anunturi false de angajare
M. R.
Am comandat cartea pe care o cautam de multa vreme, luni, în 04.11.2019, iar azi, 06.11.19, am primit-o.
Este în stare foarte bună.
Va mulțumesc pentru promptitudine!
M. G.
De ce mi-ati suspendat dreptul de a mai cumpara de la dvs, stimabililor? Pentru ca am facut 2 comenzi la care nici nu ati binevoit sa-mi dati vreun raspuns, o confirmare sau un mesaj ca nu aveti produsele? Pentru ca am venit si la dvs. in magazin si nu ati fost capabili sa imi inmanati cartea comandata? Acesta sa fie oare motivul???
Locatie foarte intunecoasa si nearanjata. Nu mi s-a parut primitoare. Erau si gramezi de carti pe jos. Prea mare haos. Daca te duci sa cauti o carte si nu o gasesti tu personal pe raft, nu ti-o da pe loc ca nu stie unde este. Organizare proasta. Au promis sa ma sune cand pot merge dupa cartea dorita, au trecut 4 zile si nu m-a sunat nimeni.
Ok, am inteles ca nu era in depozit in acel moment cartea, dar ati zis ca ma sunati a doua zi si dupa 4 zile tot nu am primit telefon. Nu stiu cum se face ca nu sunt singura cu recenzie proasta. Aveti mai multi clienti nemultumiti. Poate ar trebui sa va puneti intrebari, sa schimbati ceva...
M. P.
In cazul meu lucrurile au decurs bine. Am comandat pe net cu ridicare personala de la magazin. Produsul a fost in stare buna. Nu am intampinat probleme in relationarea cu reprezentantii firmei.
De ce 4 puncte si nu 5? Pentru ca obisnuiesc sa ma uit si pe celelalte recenzii si nu admit ideea ca exponenti ai unei firme sa raspunda agresiv la anumite postari negative.
Veniti elegant cu contra-argumente / explicatii sau, daca se considera ca elementele prezentate sunt false si afecteaza imaginea companiei, adresati-va administratorului si solicitati stergerea.
Dar exclus sa abordati cu agresivitate postarile. Ca vindeti carti / cultura, nu cartofi in piata. Riscati sa respingeti din start potentiali clienti.
M. D.
Cea mai proastă experiență la un anticariat din București. Aștept cinci minute pentru a-mi răspunde sictirit că nu are cartea pe care o caut.
M. C.
O singură dată am interacționat cu vânzătorul și a fost suficient sa știu că nu va mai exista a doua oară!! La lipsa amabilității se adaugă organizarea deficitară și spațiul urat și dezordonat .
R. B.
carti multe si foarte interesante dar in opinia mea overpriced, punct slab, lipsa aerisirii si mirosul persistent de hartie mucegaita.
D. D.
As da 0 stele dar nu se poate. Sun si se enerveaza ca “de ce l-am trezist la ora 8 dimineata ca asta e nesimtire”. Si dupa se asteapta sa mai continut sa plasez comanda.
Tineti-o tot asa ca sigur o sa mai aveti clienti
A. B.
Dezamagit.
Comanzi o carte care arata in stare foarte buna, cu coperti cartonate si supracoperta, primesti una cu coperi brosate, rupte, etc.
N. M.
Locație deosebita , recomand cu incredere !
G. V.
Lipsa marfa in depozit, desi pe site era in stoc. Comunicare, zero.
Am comandat o carte care era pe stoc la pretul de 40 de lei. Nu m-a sunat nimeni, am venit de doua ori in timpul zilei ( cu invoire de la servici) dar cartea nu se gasea deloc.Peste o luna, surpriza, cartea reapare pe sait la pretul de 70 de lei. Cum se cheama asta?
a. g.
Am sunat 3 zile la rand pt o anumită informatie .. sa bat drumul degeaba pana la ei .. deși cu o zi înainte la ora 12 era inchis.. Si a raspuns nimeni .. cel puțin un beep înapoi .. lipsa de respect
M. f. N.
Super fain!
A. I.
Penibil! Am facut o comanda online. Nu au raspuns in niciun fel. Am solicitat informatii pe email. Bineinteles ca nu a raspuns nimeni.
M. V.
Am vrut sa cumpăr o carte m-am dus acolo si mi-au zis ca trebuie sa comand cartea nu se poate merge direct in magazin
A.
Am plasat o comanda pe data de 16 noiembrie. Nu a ajuns nici pana astazi. Nu recomand!
B. G.
Foarte amabil și pasionat de cărți!!!
L. C.
Excelent personal si muuulte carti bune.
O. B.
Serviciu slab, personal necalificat si in general nervos.
G. B.
Servicii de proasta calitate! Personal nepregatit!
S. A.
Personal amabil.
M. Z.
Cărți foarte scumpe
N. M. Z. I.
Parvenit
c. c.
Neserioși
A. T.
(Tradus) Prima + a doua vizită: închis (orele de deschidere nu înseamnă nimic pentru acest tip)
A treia vizită: cereți-i o carte pentru prima ediție care a apărut pe stoc pe site-ul său. „Nu este aici, te sun eu mâine și o aduc pentru tine din depozitul meu”
Trec două zile lucrătoare, nu mă sună.
A patra vizită: închis. Nu răspunde la telefon.
Al cincilea: du-te acolo, el îmi dă cartea și, în timp ce ies, îmi dau seama că este o ediție greșită. El merge „oh, scuze, am văzut că este vechi și am presupus că este cel potrivit. Vino înapoi mâine, te voi suna. ”
Desigur, nu mă sună, deoarece trec alte trei zile lucrătoare.
A șasea vizită: Du-te acolo, întreabă-l „salut, deci ai cartea mea?”
„Oh, scuze, altcineva l-a cumpărat după ce l-am așezat pe biroul meu. Am uitat că a fost a ta ”
Desigur, această carte specială o pot găsi și de la un alt vânzător, dar după un anumit număr de încercări eșuate am fost prea implicat să încerc în altă parte. O stea, foarte dezamăgitoare.
EDIT: Am citit răspunsul la această recenzie și este (slab) scris doar pentru a salva fața. Pune-ți orele de lucru în regulă, apelează-ți clienții înapoi (sau nu spuneți că o vei face) și, pentru numele lui, păstrează-ți promisiunile.
(Original)
First + second visit: closed (opening hours dont mean anything to this guy)
Third visit: ask him for a first edition book that appeared in stock on his website. “It’s not here, I will call you tomorrow and bring it for you from my warehouse”
Two working days go by, doesn’t call me.
Fourth visit: closed. Doesn’t answer phone.
Fifth: go there, he gives me the book, and as I walk out I realise it’s the wrong edition. He goes ‘oh, sorry, I saw that it’s old and assumed it’s the right one. Come back tomorrow, I’ll call you.’
Naturally, he doesn’t call me, as another three working days go by.
Sixth visit: Go there, ask him “hi so do you have my book?”
“Oh, sorry, someone else bought it after I placed it on my desk. Forgot it was yours”
Of course, this particular book I can also find from another vendor, but after a certain number of failed tries I was too involved to try somewhere else. One star, very disappointing.
EDIT: I have read the response to this review and it is (poorly) written only to save face. Get your business hours in order, call your customers back (or don’t say that you will), and for god’s sake keep your promises.
A. C. M.
(Tradus) Bijuterie ascunsă. Invitând stilul vechi de bibliotecă din lemn.
(Original)
Hidden gem. Inviting old wooden library style.
K. G.
(Tradus) S-a găsit un dicționar (pe care nu îl găsești în librărie) într-o stare foarte bună
(Original)
Found a dictionary (that you can't find in bookstore) in a very good condition
F. P. L.
(Tradus) Prietenos ca o ușă de închisoare dacă nu ești român, nu trebuie să lucrezi la cel mai fericit tip românesc ...
(Original)
Friendly as a jail door if you are not Roumanian, do not need to work at all the happiest Roumanian guy...
J. B.
(Tradus) Afaceri de gunoi. S-a petrecut ore întregi, cu proprietarul acolo și a spus că este închis, dar „s-ar putea” să fie deschis mai târziu, dar nu mi-ar da un timp.
(Original)
Trash business. Went during hours it was open with the owner there and he said it was closed but "might" be open later but wouldn't give me a time.
v.
(Tradus) Cărți foarte ieftine. Prefer să comand online și să ridic cărțile singur
(Original)
Very Cheap books. I prefer to order online and pick up the books by myself
S. l. i.
(Tradus) A vizita
(Original)
Da visitare
A. S.
(Tradus) Yoga, yoga, yoga
(Original)
Yoga, yoga, yoga
S. S.
(Tradus) Cărți rare
(Original)
Cărți rare
A. B.
(Tradus) Bine
(Original)
OK
T. L. N.
G. T.
T. S.
V. B.
C. M.
Я. К.
S. C.
S. C.
D. Z.
I. M.
s. s.
A. S.
M. I.
С. С.
C. C.
W.