Opinii despre Budget Otopeni - Car Return (Închiriere de mașini)
Budget Otopeni - Car Return
VIS-A-VIS PARKING, Calea Bucureștilor 291B, Otopeni 075100, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Budget Otopeni - Car Return, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Budget Otopeni - Car Return
Luni
[08h – 21h]
Marți
[08h – 21h]
Miercuri
[08h – 21h]
Joi
[08h – 21h]
Vineri
[08h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 21h]
Duminică
[08h – 21h]
Opinii despre Budget Otopeni - Car Return
S. D.
La ridicarea mașinii nu am avut probleme, am ajuns la 12 noaptea deci nu a fost aglomerat și serviciile au fost ok. La predare, domnii care erau acolo aproape ca nici nu ne-au salutat. După finalizarea predării, am așteptat cel puțin 20 de minute, in picioare, in parcare, pentru singurul shuttle care aducea și ducea clienții. Nu exista nici măcar o banca sau un spațiu pentru clienți ca sa nu stea sa aștepte in ploaie sau soare... Nu mai vorbesc de faptul ca nici măcar o toaleta nu exista. Am avut servicii mai bune de la companii de închiriere de tip “low-cost”, aveam pretenții de la Avis. Rezervarea nu a fost făcută pe numele meu, dar referința este 0924-9013-FR-4.
I. A. G.
5 stele deoarece in aceasta locatie zona de preluarea si de returanare este in incinta aeroportului si nu este nevoie de shuttel bus pentru a ajunge la locatia de preluare predare, calitatea serviciilor la fel de buna in conditiile in care sunt foarte multi clienti,
a. s.
Simplul fapt ca ne putem exprima opinia aici, fara ,,cenzura'', este un punct pozitiv. Uitati-va la RINCARS, care nu-ti ofera psibilitatea de a-ti spune parerea decat pe facebook, acolo unde ei controleaza si cenzureaza recenziile, ceea ce spune mult despre serviciile Rincars. Deschideti ochii cand inchiriati si faceti reclamatii la organele abilitate sa puna la punct practicile abuzive!
V. R.
Am asteptat 45 de minute un serviciu de transfer din aeroport la parcare. Au incercat sa ne impute o zgarietura de pe parbriz care exista la momentul preluarii masinii - noroc ca am facut fotografii datate. Personalul din aeroport decent, nu si cei din parcare.
y. c.
מצוין 5* Inchiriez de trei ani si de fiecare data sintem F.Multumiti.Masini noi,personal calificat si binevoitor.
n. l.
Firma de inchirieri auto
H.
(Tradus) 3 stele în jos din cauza unei „taxe transfrontaliere” de 30 EUR.
O taxă de înșelătorie care trebuie percepută doar în România, poate pentru că încă nu au învățat că faptul de a fi în UE nu le mai dă dreptul de a înșela oamenii.
Încă o stea în jos pentru Încercarea de a mă înșela cu 60 EUR în plus Abia când obțineți tipărirea contractului, puteți vedea asta.
1 stea pentru că mi-a dat un upgrade în schimbul acestei mizeri. Nu vina oamenilor de serviciu.
(Original)
3 stars down because of a €30 'cross border fee'.
A scam fee only to be charged in Romania, maybe because they still haven't learned, that being in the EU no longer gives them the right to scam people.
One more star down for Trying to scam me for an extra €60. Was only when getting the contract in print, that you can see that.
1 star up for giving me an upgrade in return for this mess. Not the fault of the people on duty.
C.
(Tradus) De obicei nu dau mai mult de o stea companiilor de închiriere de mașini, dar acest lucru este la fel de bun ca în România. Serviciu excelent, mașini bune, personal profesionist, loc de muncă frumos Avis.
(Original)
I don't usually give more than one star to car rental companies but this is as good as it gets in Romania. Great service, good cars, professional staff, nice job Avis.
a.
(Tradus) Excelenta experienta cu Avis Otopeni. Am intors masina (Dacia Duster) dupa ce am parcurs 1200 km. La întoarcere, verificările caroseriei sunt riguroase ca la orice închiriere de mașini. Servicii profesionale.
(Original)
Ottima esperienza con Avis Otopeni. Abbiamo restituito l'auto (una Dacia Duster) dopo aver percorso 1200 km. Alla restituzione i controlli sulla carrozzeria sono rigorosi come in ogni autonoleggio. Servizio professionale.
v. c.
(Tradus) Rapid amabil și profesionist
(Original)
Veloci cortesi e professionali
W. A.
(Tradus) Una dintre cele mai bune de închiriat de la. Doamna la ghișeul de sosiri a fost foarte profesionistă, utilă și prietenoasă. Ea a explicat tot ce era necesar, a oferit suplimente fără a împinge. Ea a simplificat procesul.
Mașina închiriată era nouă și curată, avea doar 10 kilograme conduse.
Procesul de închiriere și de returnare a fost ambele fără probleme, fără probleme.
Un loc pe care îl recomand cu siguranță dacă vizitați Bucureștiul și căutați să închiriați de la aeroport.
(Original)
One of the best to rent from. Lady at the arrivals counter was very professional, helpful and friendly. She explained everything needed, offered extras without pushing. She simplified the process.
Car rented was new and clean, only had 10K kilos driven.
Renting and returning process were both smooth with no hassle at all.
A place I definitely recommend if you are visiting Bucharest and looking to rent from the airport.
A. D.
(Tradus) De fiecare dată când închiriez o mașină de aici lucrurile merg cât se poate de lin. Fetele de la tejghea sunt de ajutor și mereu zâmbitoare. Singurul inconvenient pe care îl am cu acest birou este faptul că pentru șoferul suplimentar trebuie să pun, pe lângă permisul de conducere, și un act de identitate. Pare redundantă și am întâlnit această măsură doar la acest birou. În afară de asta, fără probleme.
(Original)
Every time I rent a car from here things go as smooth as possibly. The girls at the counter are helpful and always smiling. The only inconvenient that I have with this office is the fact that for the extra driver I have to provide, beside the driving license, also an ID. It seems redundant and I have only encounter this measure at this office. Other than that, no problems.
L. M.
(Tradus) Choke este deja a doua oară, mai întâi la Cluj, nu se poate inchiria o masina cu un card de credit 2, iar aeroportul din București: zborul a fost întârziat timp de 1 oră și apoi a așteptat a ridicat prețul de 60 de euro În al treilea rând, nu va fi garantat, nu voi închiria niciodată o mașină de la AVIS chiar și în Germania.
În caz contrar, pozitiv faptul că angajații sunt frumos, masinile sunt curate și în stare bună (de aici 1 stea).
(Original)
Már másodszor szivatnak meg, először Kolozsváron, egy hitelkártyával nem tudsz 2 autot bérelni, majd Bukarestben a reptéren: késett a járat majd 1 óra várakozásért 60 euróval emelték az árat. Harmadik garantáltan nem lesz, soha többet nem bérelek autót AVIS-tól még németországban sem.
Egyébként pozitív, hogy az alkalmazottak kedvesek, az autók tiszták és jó műszaki állapotban vannak (ezért a +1 csillag).
S. B.
(Tradus) Aceasta a fost a doua oară când am folosit Avis în București pentru o chirie de 22 de zile și am avut o altă experiență bună. serviciu rapid la birou, un microbuz care așteaptă să ne ia pe drum scurt pentru a ridica masina (este pe site-ul astfel încât numai câteva minute), și un nou brand practic masina de așteptare. Ei nu încearcă să vă scoată bani în plus cu combustibil etc. Voi continua să le folosesc!
(Original)
This was the 2nd time we used Avis in Bucharest for a 22 day rent, and we had another good experience. Quick service at the desk, a minibus waiting to take us on the short ride to pick the car up (it's on site so only a couple of minutes), and a virtually brand new car waiting. They don't try and con extra money out of you with fuel etc. Just good quality service with no fuss. I will continue to use them!
S. C.
(Tradus) Bine, tu nu ai absolut încredere în această masă de hoți! Am închiriat o mașină de la ei în ianuarie 2019 care este acum câteva zile timp de 4 zile! Am stabilit prețul, dar la aeroport prețul a fost altceva decât cel scrise pe site! să plătească și inteligent ei vor vorbi cu tine despre o asigurare deplină, care încă schimbă prețul, adică 100 de euro pe zi! Observ și spun că nu este așa ... Noi nu am vorbit așa că mi-au emis o plată de 181,33 pentru 4 zile, dar eu iau 538 de euro de pe card! Mă asigur că de îndată ce îmi aduceți mașina înapoi la diferența morală a povestii că mașina a returnat intacte un aspirator de dacia, mă acuză că am făcut o mică invizibilitate invizibilă cu ochiul liber peste spelă din stânga a șoferului nimeni nu intervine ... poliția este mână în mână câteva cuvinte costul de constructor de coach-ul a fost coincidență același cu suma retrase! Acum, în Italia du-te pentru a face raportul de deșeuri timp și asa ca pe folosirea aceleiasi tehnici cu noi toti strainii constienti ca nimeni nu intervine si ca pierdem zborul si nu putem sa reactionam !!!
(Original)
Salve!Non vi fidate assolutamente da questa massa di ladri!ho affittato una macchina da loro a gennaio 2019 cioè pochi giorni fa per 4 giorni!abbiamo stabilito il prezzo ma al aeroporto il prezzo era tutt altro che quello scritto sul sito!arrivata lì stavo per pagare e con furbizia loro ti parlano di un assicurazione full che cambia ancora il prezzo cioè 100 euro al giorno!Io me ne accorgo e reclamo che non è cosi ...Non avevamo parlato così!loro mi rilasciano un pagamento di 181,33 per 4 giorni ma dalla carta mi prelevano 538euro!Mi assicurano che appena riportata la macchina mi viene restituita la differenza!morale della favola la macchina restituita intatta una dacia duster loro mi accusano di aver fatto un piccolo danno invisibile veramente a occhio nudo sopra il farro sinistro del guidatore!nessuno interviene ...la polizia è mano nella mano poche parole il costo del carrozziere era guarda caso lo stesso col importo prelevato!Ora in Italia vai a fare la denuncia perdi tempo e così via!!!!usano la stessa tecnica con tutti noi stranieri consapevoli che nessuno interviene e che stiamo perdendo il volo e siamo in impossibilità di reagire!!!NON VI FIDATE!!!!LONTANI DA AVIS
A. L.
(Tradus) NICIODATĂ DINTRE !!!!
acordate; Am închiriat mașini în toată lumea de ani de zile și nu m-am simțit niciodată atât de rău ca de AVIS AD OTOPENI.
La întoarcerea mea, după ce am făcut doar 37 de kilometri cu mașina, au verificat mașina cu torțe timp de 10 minute, după care mi-au spus că au găsit o zgârietură greu de observat cu ochiul liber și mi-au plătit 178 00 pentru acea zgârietură, spunându-mi că dacă aș fi asigurat cu ei, cu siguranță n-aș fi plătit acea sumă. Sunt indignat, NICIODATA!
(Original)
MAI PIU’ !!!!
Premesso ; sono anni che noleggio auto in tutte le parti del mondo e non mi sono mai sentito trattato così male come dall’AVIS AD OTOPENI.
Al mio ritorno, dopo aver fatto solo 37 km con la loro macchina mi hanno controllato la macchina con le torce per 10 minuti buoni, dopodiché mi hanno chiamato sostenendo che avevano trovato un graffio difficile a notarsi ad occhio nudo e mi hanno fatto pagare €178,00 per quel graffio, dicendomi che se avessi preso l’assicurazione con loro non avrei di certo pagato quella somma. Sono indignato, MAI PIÙ!
L. I.
(Tradus) Înșelătorie reală. Am făcut o rezervare pentru 177 de euro și au taxat cu 19% mai mult, în ciuda prețului fără TVA, au taxat 50 pentru extinderea în Bulgaria când prețul a fost 25. Au refuzat să aplice prețul în ciuda documentelor mele, m-au obligat să plătesc pret nou sau nu mi-ar da masina. Am sunat la Avis Italia (unde făcusem rezervarea), mi-au spus că văd că prețul nu este corect, dar nu vor face nimic, trebuie să plătesc și apoi să fac o reclamație. Personalul de la telefon era foarte nepoliticos și un supraveghetor mi-a spus „Nici măcar nu sunt obligat să vorbesc cu tine”. Nu voi mai folosi niciodată Avis și voi contesta tranzacția, dar aveți grijă de acești escroci!
(Original)
Real scam. I made a reservation for 177 euros and they charged 19% more despite the price being VAT inclusive, they charged 50 for the extension to Bulgaria when the price was 25. They refused to apply the price despite my papers, they forced me to pay the new price or they would not give me the car. I called Avis Italy (where I had made the reservation), they told me they see the price is not correct but they are not going to do anything, I have to pay and then make a complaint. The staff at the phone was very rude and a supervisor told me "I am not even bound to talk to you". I am never going to use Avis anymore and I will dispute the transaction, but beware of these scammers!
B. H.
(Tradus) Am avut o experiență reală cu închirierea unei mașini de la Avis România. Au fost foarte prietenoși și de ajutor tot drumul. Mașina era aproape nouă. Este plăcut să aveți un serviciu de încredere atunci când vă aflați într-o țară străină. Mulțumesc Avis România pentru contribuția la marea mea vacanță.
(Original)
I had a real great experience with renting a car from Avis Romania. They were very friendly and helpful all the way. The car was almost new. It’s nice to have a reliable service when you are in a foreign country. Thank you Avis Romania for contributing to my great vacation.
D. C.
(Tradus) Oribil! Mai mult de o oră în așteptarea ca duba de șlefuit să meargă să ridice mașina, să o evite! încă aștept.! Am văzut autoutilitare ale altor companii precum Sixt, europcar, etc. Dacă te grăbești ar putea fi o problemă serioasă. Nu pot să recomand, o dată, dar nu mai mult! Nu faceți aceeași greșeală!
Cel mai bun!
(Original)
Horrible! More than one hour waiting for the shuffle van to go to pick up the car, avoid it! still waiting.! I saw vans of other companies like sixt, europcar, etc.. If you are hurry could be a serious problem. I can't recommend, once but no more! Don't do the same mistake!
My best!
G. K.
(Tradus) Nici o problemă, dar a primit una dintre cele mai ieftine mașini din clasă. Ar folosi din nou
(Original)
No problems but was given one of the cheaper cars in class. Would use again
G. L.
(Tradus) Am avut o experiență excelentă de închiriere în iunie. Masinile lor sunt foarte bine ingrijite - Skoda, care a fost furnizat a fost de brand nou.
(Original)
I had a great rental experience back in June. Their cars are really well taken care of - the Skoda that was provided was brand new.
M. H.
(Tradus) A închiriat o mașină pentru weekend pentru a merge la Sinaia. A rezervat mașina în avans, a făcut documentele de la aeroport și a fost transportat la parcarea care a durat mai puțin de 5 minute. Aveți un Golf 7 relativ nou, cu o înălțime de aproximativ 14000 km, care a avut 2 daune minore pe care le-am informat când le-am luat. Opriți mașina 2 zile mai târziu fără probleme.
(Original)
Rented a car for the weekend to go to Sinaia. Had booked the car in advance, did the paperwork at the airport and was shuttled to the parking lot which took less than 5 minutes. Got a relatively new Golf 7 with about 14000km down, that had 2 minor damages that I got informed about when picking it up. Dropped the car off 2 days later without any issues.
陳.
(Tradus) Chiar nu sugerez nimănui această companie de închirieri auto.
Mă gândeam ca un brand internațional, AVIS ar fi foarte drept și fără înșelăciune. Dar s-a dovedit că m-am înșelat total.
Dacă alegeți cu adevărat această companie, vă rugăm să verificați mașina foarte foarte atent și să faceți videoclipuri sau poze ale întregii mașini, chiar și câteva mici zgârieturi pe mașină. Pentru că atunci când îți întorci mașina înapoi, personalul lor va verifica mașina foarte incredibil de gravă și dacă îi lași să constate că există vreo zgârietură peste mașină pe care nu ai observat-o în prima zi, vor spune că este o nouă una pe care ai făcut-o. Și cere taxă.
Și cel mai rău este că nu putem alege, dar acceptăm, întrucât nu am verificat foarte serios în prima zi, dar când întrebăm personalul cât ar trebui să plătim pentru zgârieturile de pe bara de protecție pe care a pretins că le-a făcut noi, el ne-a răspuns: „nu vă putem spune prețul, deoarece sistemul nostru nu funcționează. Deci, nu puteți decât să așteptați informațiile noastre suplimentare până când sistemul va fi reparat. ”
Este rezonabil? De ce ar trebui să îmi pese dacă sistemul funcționează sau nu? Cred că este doar un truc pe care îl folosesc pentru a permite clienților să nu poată discuta direct cu ei.
Și am primit e-mailul lor 2 zile mai târziu și mi-au cerut 150 euro + TVA (19%) pentru zgârieturile de pe bara față.
Așadar, vă rugăm să vă gândiți de două ori înainte de a alege această companie.
(Original)
I really don’t suggest this rent-a-car company to any anyone.
I thought as a international brand, AVIS would be very justice and no cheating. But it turned out that I was totally wrong.
If u really choose this company, please do check the car very very very carefully and please take video or pictures of the whole car, even some small scratches on the car. Cuz when u return your car back, their staffs will check the car very incredibly serious, and if u let them find that there is any scratch over your car that u didn’t notice at the first day, they will say it is a new one that u made. And ask for charge.
And the worst is, we can’t choose but accept it since we really didn’t check very seriously at the first day, but when we ask the staff how much should we pay for the scratches over the front bumper which he claimed made by us, he answered:”we can’t tell u the price since our system doesn’t work. So u can only wait for our further information until the system is repaired.”
Is it reasonable? Why should I care about if the system does work or not? I think it’s just a trick that they use to let costumers couldn’t argue with them directly.
And I received their email 2 days later, and they ask for 150 euro+VAT(19%) for the scratches over the front bumper.
So please think twice before u choose this company.
L. C.
(Tradus) Cel mai prost Avis agenție vreodată. 250e taxat pentru un «impact» pe parbriz. Păcat pentru România că aceste societăți acționează ca cele corupte ...
(Original)
Worst avis agency ever. 250e charged for an « impact » on windshield. A pity for Romania that such companies act like the the corrupted ones...
E. L.
(Tradus) Un serviciu excelent și neașteptat, felicitări!
(Original)
Un ottimo ed inaspettato servizio, complimenti!
J. K.
(Tradus) Serviciu de închiriere foarte profesionist, mașină recentă în stare bună și curată. Ieșiți din parcarea de închiriere cam lungă din cauza drumului public slab organizat.
Verificarea la returnare este corectă, fără exces.
(Original)
Service de location très pro, voiture récente en bon état et propre. Sortie du parking de location un peu longue à cause de la voie publique mal organisée.
La vérification au retour est correcte, sans excès.
e. g.
(Tradus) Rezervarea, ridicarea, starea mașinii au fost bine. Cu toate acestea, la întoarcere am fost taxați "o rată fixă, în contract" de 150 de euro pentru o zgârietură foarte mică (1,75cmx1mm) pe buza inferioară a barei de protecție față. Această zgârietură - dacă am fi făcut-o chiar așa, a fost mică în jos, greu de observat și ar fi putut fi acolo înainte - ar fi fost ușor să se fixeze cu un pată de vopsea și ar fi trebuit să fie considerată uzură normală . 150 de euro sunt jafuri pe autostradă și îmi imaginez că acest lucru face parte din modelul de afaceri Avis. Ai grijă.
(Original)
Reservation, pick up, condition of car were fine. However, upon return we were charged a "flat rate, in the contract" 150 Euros for a very small scratch (1,75cmx1mm) on the lower lip of the front bumper. That scratch--if we even did it, it was tiny low down, hard to notice, and could have been there before--would have been quite easy to fix with a spot of paint, and should have been considered normal wear and tear. 150 Euros is highway robbery, and I imagine this is part of the Avis business model. Beware.
B. v. d. K.
(Tradus) Serviciu excelent, mașini curate
(Original)
Great service, clean cars
X. G.
(Tradus) Fii atent cu biroul ăsta. Pare o practică obișnuită, văzând și alte comentarii de la alte persoane care au aceeași experiență.
Când ridici mașina, zgârieturile mici sunt bune, iar când vă întoarceți mașina, aceleași zgârieturi sunt încărcate chiar dacă au fost acolo înainte și abia ați putea să le vedeți.
Ei au refuzat să utilizeze regula diametrului atunci când au fost întrebați, chiar dacă consider că este o politică a lui Òmnium avis.
Aveți grijă cu acei oameni.
Am inchiriat o masina la fiecare doua saptamani si nu am avut niciodata o astfel de experienta.
Chiar se pare că este practica lor obișnuită, și poate că au primit stimulente pentru a face acest lucru? Nu sunt sigur, dar voi încerca să evit Avis în România și poate peste tot dacă nu am un răspuns corect în acest sens.
(Original)
Be careful with this office. It seems a usual practice, seeing also other comments from other people who had the same experience.
When you pick up the car, small scratches are fine, and when you return the car, same scratches are charged even they were there before, and barely you could see them.
They refused to use the diameter rule when it was asked even I believe it is Òmnium avis policy.
Take care with those people.
I rent a car every two weeks and I have never had such experience.
Really it seems is their common practice, and maybe they got incentives to do this? Not sure but I will try to avoid Avis anymore in Romania and maybe everywhere if I do not have a proper reply on this.
G. F.
(Tradus) Închiriem un nou brand VW Golf de pe aeroportul Otopeni pentru câteva zile. Au avut cel mai mic depozit de 100 euro (a fost rambursat în 5 zile) ca asigurare, iar pentru mașină am plătit 123 euro total. Am abandonat mașina în centrul orașului fără nicio taxă suplimentară și fără nicio problemă. Personalul a fost foarte amabil și de ajutor. Recomand compania și le voi prefera sigur pe viitor.
(Original)
We rent a brand new VW Golf from Otopeni airport for couple of days. They had the smallest deposit of 100euros (it was refunded in 5 days) as an insurance and for the car we paid 123euros total. We dropped the car downtown with no further charge and without any problem. The staff was very friendly and helpful. I recommend the company and i will prefer them for sure in the future.
K. L.
(Tradus) Personal foarte drăguț și dispus. Încercau să ne ajute să găsim cea mai bună ofertă, chiar dacă nu aveam nicio rezervare sau niciun fel de contact anterior cu aceștia.
(Original)
Very nice and willing staff. They were trying help us to find the best deal even we had no reservation or any kind of previous contact with them.
P. B.
(Tradus) Acesta este un birou de închiriere foarte bun. A doua oară le-am folosit și o voi face din nou data viitoare. Serviciu foarte prietenos și competent (de la Patricia cred și apoi de către persoana de la stația de parcare) mașini în stare perfectă și preluare parcare retur situată chiar pe drumul principal, cu navetă către aeroport. Plata se întâmplă la întoarcerea mașinii, aceasta a durat 4 minute și a fost foarte ușoară.
(Original)
This is a very good rental office. The second time I used them and will do so next time again. Very friendly and competent service (from Patricia I believe and then by the person at the parking station) cars in perfect condition and pick up-return parking located straight on the main road with shuttle bus to the airport. Payment happens when you return the car, this took like 4 minutes and was really easy.
M. B.
(Tradus) Serviciu minunat! Personal bun și util, mașini noi, taxe bune, tot felul de servicii suplimentare.
(Original)
Great service! Real nice and helpful staff, brand new cars, good fees, all kind of additional services.
D.
(Tradus) Am rezervat deja și am plătit pentru mașina online; 518, - € pentru o săptămână, la sosire, mașina, dar fără asigurare completă, a trebuit să plătesc încă 560, - €. Asta eo înșelătorie pentru mine! Mașina nu a fost chiar la aeroport, așa cum este indicat pe Internet, dar a trebuit să mergi cu o mașină de transfer pentru a lua și a trebuit să fie adus la livrare acolo. Prea complicată, greoaie și înșelătoare, dacă nu sunteți familiarizați în România! Pe Internet, multe informații sunt ascunse în mod fraudulos, astfel încât mai mult pot fi încasate în cele din urmă. Aproape 1100, - € pentru masina de 1 saptamana este scandalos si masina nu este chiar la aeroport! Nu am experimentat niciodată că oriunde în lume, prețul de închiriere al unei mașini de închiriat, atunci când colectăm brusc mai mult decât dublu - acest lucru este aparent posibil numai în România! O rușine pentru AVIS România de a lucra cu astfel de metode dubioase! Ar fi de neconceput în Germania! Evazioniștii !!! El poate salva răspunsul proprietarului, doar să pretindă că este de ajutor și să aibă grijă de problemă, pentru că nu. Și asta nu este un caz izolat, ci o tricire sistematică. Înainte de noi la contorul AVIS a fost, de asemenea, o familie germană, același lucru sa întâmplat, prețul sa dublat brusc, pentru că asigurarea cuprinzătoare nu a fost acolo (care este complet ascunsă pe Internet)! Înșelătorii rămân trădători - proprietarul ar trebui să fie rușinat și AVIS ar trebui să lege astfel de oameni de licență, în caz contrar își vor distruge reputația, în orice caz nu voi mai închiria niciodată o mașină la AVIS România. Comentariile bune sunt doar falsuri oricum!
(Original)
Das Auto habe ich bereits Online reserviert und bezahlt; 518,- € für 1 Woche, bei Ankunft hatte das Auto aber keine Vollkaskoversicherung, ich musste dafür zusätzlich noch mal 560,- € bezahlen. Das ist für mich schon Betrug! Das Auto befand sich nicht mal am Flughafen, wie im Internet angegeben, sondern man musste mit einem Transferauto zum Abholort gelangen und musste bei der Abgabe auch dorthin zurückgebracht werden. Viel zu kompliziert und umständlich und irreführend, wenn man sich in Rumänien nicht auskennt! Im Internet werden viele Informationen in betrügerischer Absicht verschwiegen, damit am Ende mehr abkassiert werden kann. Knapp 1100,- € für 1 Woche Auto ist unverschämt und das Auto befindet sich nicht mal am Flughafen! Das habe ich bis jetzt noch nirgendwo auf der Welt erlebt, dass sich der Mietpreis eines Leihautos, bei der Abholung plötzlich mehr als verdoppeln kann - das ist anscheinend nur in Rumänien möglich! Eine Schande für AVIS Rumänien mit solchen unseriösen Methoden zu arbeiten! Wäre in Deutschland undenkbar!!! Betrüger!!! Die Antwort vom Eigentümer kann er sich sparen, nur so zu tun, als ob man hilfsbereit wäre und man sich um das Problem kümmern würde, denn das tut er nicht. Und das ist kein Einzelfall, sondern systematische Betrügerei. Vor uns am AVIS Schalter war auch eine deutsche Familie, der genau das gleiche passiert ist, der Preis hat sich plötzlich verdoppelt, weil die Vollkaskoversicherung nicht dabei war (was im Internet komplett verschwiegen wird)! Betrüger bleibt Betrüger - der Besitzer sollte sich schämen und AVIS sollte solchen Leuten die Lizenz entziehen, sonst machen sie ihren ruf kaputt, ich jedenfalls werde bei AVIS Rumänien nie wieder ein Auto anmieten. Die guten Bewertungen sind sowieso nur gefakte!
A. V.
(Tradus) Servicii foarte bune, recomand cu tărie. Prețul a fost echitabil, mașina era nouă, angajații erau foarte profesioniști, atât procesul de închiriere, cât și cel de retur a decurs fără probleme.
(Original)
Very good services, I strongly recommend. The price was fair, the car was new, the employees were very professional, both the renting and returning process went smoothly.
M. A.
(Tradus) Bine organizat.
(Original)
Well organized.
D. D.
(Tradus) Mașina pe care am închiriat-o a fost aproape nouă, dar am reușit să găsim câteva zgârieturi minore pe ea - i-am spus omului care ne dădea mașina și ne-a spus: nu vă faceți griji, sunt atât de mici încât nu trebuie să le raporteze. Până în acel moment, fiecare ofițer Avis a fost foarte prietenos cu noi. După 3 zile, când am vrut să ne întoarcem mașina, un alt ofițer Avis ne-a arătat o față total diferită: era neplăcut și a găsit imediat o zgârietură lungă de 1 cm pe bara de protecție care era greu vizibilă și ne-a spus că acea pagubă a fost făcută de noi și fără acceptarea noastră ne-a taxat 150 de euro pentru asta! Zgârierea trebuie să fi fost acolo înainte și era atât de mică încât nimeni normal nu s-ar deranja să o repare, dar AVIS a făcut-o! Am fost total șocați și nu ne-am putut crede, având experiență atât cu companii mari și mici de închiriere de mașini private, nu ne-am întâlnit niciodată cu un comportament atât de îngrozitor, spunându-i clientului că minte și ne fură banii pentru un microdamaj care nu era În caz de vina noastră ... Vă vom avertiza toți prietenii să nu folosească AVIS niciodată în viața lor și ar dori să le spună tuturor oamenilor din lume să se gândească de două ori înainte de a folosi serviciile Avis ...
(Original)
The car we rented was almost new, but we managed to find few minor scratches on it-we told it to the man who was giving the car to us and he said: don't worry, they are so small that we don't need to report them. Up to that moment each Avis officer was super friendly to us. After 3 days , when we wanted to return the car another Avis officer showed us a totally different face: he was unpleasant and immediately found a 1cm long scratch on the bumper that was hardly visible and told us that that damage was made by us and without our acceptance charged us 150 euro for that! The scratch must have been there before and it was so small that nobody normal would bother to fix it, but AVIS did! We were totally shocked and couldn't believe it, having experience with both bigger and small private car rental companies, we never met with such an awful behavior, telling to the customer that he lies and stealing our money for a microdamage that wasn't event our fault... We will warn all our friends not to use AVis ever in their lives and would like to tell to all people in the world to think twice before using Avis services...
J. R.
(Tradus) Tranzacție oribilă, două incidente. Primul a fost hărțuirea sexuală evidentă primită de iubita mea în timp ce cădea din mașină. Innuendo sexual este împreună cu escrocherul pentru 150 $ + 19% TVA pentru o zgârietură mai mică de 2,5 mm care se afla pe mașină înainte de a o închiria. Avem documentație și imagini care să o furnizeze. Probabil ne-au văzut ca pe cei din America de Nord care pot fi profitați cu ușurință. Am ridicat acest lucru la nivelurile cele mai înalte ale AVIS și avem un dosar de caz. Asteptam sa aflam de la serviciul de clienti romanesc, dar mai mult ca sigur nu se va intampla nimic pentru ca nu locuim acolo. Sperăm la o rezoluție pașnică, dar nimic grozav până acum de serviciul pentru clienți. Hărțuirea sexuală nu este solicitată și aș evita personal această facilitate dacă puteți. Mi-aș dori ca experiența să fi fost mai bună.
(Original)
Horrible transaction, two incidents. The first was the obvious Sexual Harassment received by my girlfriend while dropping of her car. Sexual innuendo's along with scamming her for $150 + 19% VAT for a scratch less than 2.5mm that was on the car before she rented it. We have documentation and pictures to provide it. They probably saw us as North American's that can easily be taken advantage off. We have raised this to the highest levels of AVIS and have a working case file. Waiting to hear from the Romanian customer service, but more than likely nothing will happen because we don't live there. We hope for a peaceful resolution ,but nothing great so far from customer service. The sexual harassment is uncalled for and I would personally avoid this facility if you can. I wish the experience could have been better.
J. J.
(Tradus) Feriți-vă de escrocherile creative! Am întors mașina cu 2 ore cu întârziere (un accident bloca drumul spre București), nicio problemă mare, s-ar crede. Totuși, mai degrabă decât o taxă simplă, au încercat să mă facă să plătesc mai mult de două ori mai mult decât ceea ce am convenit la început.
Rata „Weekend” - pe care nimeni nu a menționat-o vreodată - era aparent valabilă pentru 5 zile, dar nu pentru 5 zile + 2 ore ... Așadar, ar trebui să plătesc 6 zile complete la o rată „normală” de două ori mai mare. Nu e bine! A fost nevoie de discuții inutile pentru a fi de acord să plătească o zi completă suplimentară la prețul inițial (+ 40 €) în loc de + 240 € pe care i-au solicitat-o. Chiar și acel compromis a fost o ofertă bună pentru Avis, pentru a primi o zi întreagă plătită doar pentru 2 ore în plus. Deoarece închiriez în mod regulat mașini, Avis, puteți fi sigur că nu voi mai veni.
O mașină bună totuși, aproape nouă și foarte curată.
(Original)
Beware of creative scamming! I returned the car 2h late (an accident was blocking the road towards Bucharest), no big deal, one would think. However, rather than a simple fee, they tried to make me pay more than twice as much than what we agreed on at the beginning.
The 'Weekend' rate - which nobody ever mentioned - was apparently valid for 5 days, but not for 5 days + 2 hours... So I'd have to pay 6 full days at a 'normal' rate twice as high. Not ok! It took unnecessary discussions to agree on paying for an extra full day at the original rate (+40€) rather than the +240€ they were asking for. Even that compromise was a good deal for Avis, getting a full day paid for only 2 extra hours. As I am regularly renting cars, Avis, you can be sure I won't come again.
Good car though, almost new and very clean.
C. F.
(Tradus) Sunt escroci. Nu își păstrează cuvântul și nici rezervările făcute de site-ul lor web și apoi vă taxează ceea ce nu v-au oferit. Am dus deja cazul avocatului consumatorului și am depus o plângere împotriva lor.
(Original)
Son unos estafadores. No cumplen su palabra ni las reservas hechas por su web y después te cobran lo que no te han ofrecido. Ya he llevado el caso al defensor del consumidor y les he puesto una denuncia.