Opinii despre Avia Motors (Închiriere de mașini)
Avia Motors
Bulevardul Biruinței 11-13, Pantelimon 077145, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Avia Motors, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Avia Motors
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Avia Motors
V. V.
Am dat 5 stele, pentru companie si pentru eforturile acesteia (as sublinia un detaliu mărunt, după cum știți detaliile fac diferenta, un exemplu: loc de joaca pentru copii, dotat). Din experienta mea profesională, pentru o companie, pe lângă resursa cea mai importantă a unei companii-angajatii, tot aceasta poate fi problema principală daca angajați nepotriviti sunt in relatie directă cu clientul- cealalta resursa importanta. Astfel, satisfacția clientului reprezintă cheia succesului (vezi ISO20001) pentru o companie ce acționează (si) în servicii. Deși, 99,99% din persoanele cu care am.intrat în contact aici au dat dovada de profesionalism si atitudine proclient, am si un gust amar. Sper sa fie izolat si extrem de rar. Nu am sa renunț la colaborare dar tare mult mi-aș dori sa revin cu cuvinte numai de lauda.
Încă recomand si ma întorc la o nouă programare, cu speranța de mai bine.
Numai bucurii!
m. m.
Am cumparat masina de la Avia Motors Seat Arona. Sunt foarte multumit de ea.
C. T.
Nu mai functiona impulsul (deschiderea prin simpla comanda a butonului) la deschiderea unui geam, s-a rezolvat in maxim o ora printr-o resetare.
Pe viitor ar fi utila o consiliere telefonica mai buna, pentru a evita timp, pierdut pentru o programare in service la astfel de probleme minore.
Numai bine!
I. N.
O locatie de showroom aproape completa, insa putin inghesuit. Persoana cu care am discutat este un adevarat profesionist. Nu voi posta decat initialele din respect pentru confidentialitate (VD).
C. R.
V-am ales pentru ca erati cea mai aproape reprezentanta SEAT de locul meu de munca. De cand am achizitionat aceasta masina pe firma, doar la dvs am fost cu ea dar e clar ca nu mai e cazul. Angajatii mi-au zis ca asa patesc “daca nu dau ceva” ca asa se procedeaza la dvs, cei din frontdesk au “aranjamentele lor” si “baga in fata” la mecanici masinile celor care au platit. Nu i-am crezut, dar se pare ca de doua ori mi s-a confirmat. La dvs se practica minciuna ca sport de performanta, pornind de la cel de la frontdesk care isi cerea scuze “ca nu m-a sunat” ca si cum masina ar fi fost gata la ora 15 si a fost doar o “scapare” ca nu m-a sunat sau ca toti mecanicii au intrat brusc in pauza de masa la ora 11, pana la formularele pe care le completeaza cei care fac verificarile si care bifeaza tot (de exemplu am aflat ca nivelul lichidului de parbriz era “ok” desi era gol, si stiam de asta) avand grija doar la ce ar putea sa va prejudicieze gen zgarieturi pe parbriz sau pe caroserie.
Bottom line: mi-e scarba. Aveti un serviciu EXECRABIL si credeti-ma ca am incercat sa am rabdare si sa va tot gasesc scuze ca sunteti aglomerati, ca e multa lume, dar minciuna e prea mare ca sa fie scuzata
G. C.
Mult prea lenti si neatenti la detalii. Programat pt revizie la 7 (ulei, filtre si verificare AC) - au fost necesare 4 ore pt operatii : 11.30. Consilierul a ajuns la birou la 7.15 si nu si-a cerut scuze de intarziere. La final nu a anuntat ca e gata masina - am remarcat la un moment dat ca a disparut de pe rampa si am intrebat eu daca operatiile au fost finalizate. La oglinda, un mic flyer prin care sunt informat ca lucrarile au fost efectuate in cele mai bune conditii si imi sunt oferite (sau nu) datele de contact ale consilierului. Concluzia (dupa 4 vizite in acest service, cu 2 masini diferite): mult marketing pentru servicii declarate premium si a caror calitate mai trebuie imbunatatita. Bine ca exista alternative!
A. G.
Initial am zis sa nu mai dau detalii, dar daca insistati...
PROGRAMAREA: absolut dezamagitoare. Dupa ce mi s-a comunicat telefonic ziua x, data y, observ in calendar ca cele doua nu se potrivesc. Revin cu telefon pentru a intelege clar cand sunt programat. Surpriza, nu m-au gasit deloc. Am stabilit iar data, ziua si ora (7.00 am). Cu o zi inainte, sun pentru a ma asigura ca totul este in regula. Surpriza, am fost intrebat daca sigur am a doua zi programare (!?) dar mi s-a spus in final sa vin. In ziua programarii, iar nu m-au gasit. Dupa un ajutor al unui coleg, ma gaseste cumva inscris insa mi se spune sa revin peste 20 minute, la ora 7.20!
CONSTATAREA: aici experienta a fost ok, sunt multumit, mecanicul un om cu experienta a identificat corect problema zgomotului ciudat venind de la compresorul de aer conditionat. Am aflat ulterior ca daca as fi pornit climatizarea pe rece mi-as fi dat singur seama instant ca zgomotul dispare. Dar fiind iarna...
PRETUL: pentru fix aceeasi constatare, detin factura in alta reprezentanta skoda pentru care am platit 150 lei. Aici, pretul a fost 290. Cam (prea) mult totusi pentru o constatare macanica (fara tester) ce a durat 15 min cu tot cu intrare si iesire din service... Sau practic pentru o apasare pe un buton!
g. t.
Destul de slab pregatiti. Se straduiesc unii angajati...dar de unde nu e...nici Dumnezeu nu cere
D. D.
Calitatea. serviciilor foarte proasta. Am vopsit de 2 ori capota la ei pe casco si mereu s-a exfoliat vopsea.
Am schimbat parbrizul la ei si mi-au taiat din plafon.
Servicii scumpe si de prosta calitate.
NU RECOMAND!!!
M. K.
Am vopsit bara fata la o Skoda Octavia - calitatea lucrarii a fost foarte buna, fara probleme - instalata la loc, fara cusur. Foarte multumit - recomand.
R. O.
M am programat pt schimbarea parbrizului si am luat masina cu ornamentul exterior de la parbriz desfăcut.
S. N.
Sunt forte dezamăgit, am programat masina că are un tremurat la relantiv...dar ce să vezi Inginerul a spus că dacă are este din cauza motorului de 1 L . Masina este o Octavia cu doar 19.700km. Nu sunteți profi așa cum vă descriți, sunteți un service care doar schimba piesele ( revizie), cum apare o problemă mai complicată VĂ DEPASESTE.
V. A.
Buna ziua! Am avut o experienta placuta de fiecare data atunci când am apelat la serviciile dumneavoastră. Mulțumesc și pe aceasta cale d-lui Moraru Valentin pentru seriozitate și profesionalism! Voi recomanda cu încredere!
A. S.
Am mers de mai multe ori la ei pt a servisa mașina, a repara diverse probleme și pt activare diverse funcții (carplay). Servicii foarte ok, consultanți service bine pregătiți, programare online ok.
Spatii de așteptat f. ok, cafeaua este foarte buna ☕️
Poți vizualiza pe camere sau pe fereastra de vizitare ce se întâmplă cu mașina.
Ca în orice afacere ce implică programări și lucrul cu oamenii recomand fie sa veniți înarmați cu răbdare fie sa nu așteptați lângă mașină.
Eu cu siguranță voi mai reveni.
PS: abordarea masurilor de prevenție covid foarte serioasa, m-am simțit în siguranță : curat, angajați cu măști, distanțare tot ce trebuie.
S. B.
Personal calificat, promti în remedierea defecțiunilor apărute la automobil. Ora programata respectata.
M. P.
Programare telefonică, preluată masina la ora stabilita și returnată reparată la data și ora stabilita!
M. P.
Oameni politicosi dispusi sa te ajute, gama variata de masini noi si rulate. Preturile un pic peste piata.
D. D.
O experiență plăcută.
Bravo Avia Motors
M. D.
Profesionist!
Prețuri bune.
N. N.
Nu mergeti la ei sub nicio forma! Obisnuiam sa merg la ei pt ca erau bunicei dar au devenit dezamagitori de slabi.
Faci programare cu 3 SAPTAMANI inainte si le zici ca s-a rupt macaraua de la geam si nu mai merge! Ajungi acolo la 7 dimineata ca la ora 1 sa iti zica ca nu au piesele!!! Ba, mai mult iti pun in desfasurator ca ti-au constatat si ei problema si te taxeaza cu 50 de lei. Mizerie de service, mergeti in alta parte.
S. P.
Rezolvat problema pt reparat vw passat b8,huruit in viraj stanga prin schimbarea tamponului cutie.5 stele pt tehnicianul care a depistat problema.
G. B.
Mai exact multe stele cu minus după ce ca angajații avia stau foarte prost la capitolul comunicare îți mai și distrugi mașina la ei..... Cu părere de rău nu faceți mai mult decât un garaj din spatele blocului.
B. P.
Un service auto ok
C. M.
Nu am ce sa reprosez , venit fara pile , fara recomandari etc , rezolvat problema in cel mai scurt timp , scurt si la obiect , personal amabil si serviabil , sau toate astea s au intamplat avand in ziua respectiva un audit. Sper ca totusi nu asta sa fi fost cauza rapiditatii si serviabilitatii tuturor.
S. M.
Oamenii de acolo sunt foarte amabili și receptivi la problema cu care te confrunți!
M. O.
După experiența avuta la primul schimb de ulei,doar atâtea stele acord 3.
A. L.
Cea mai urata experienta cu un service !
I. N.
Pacat ca nu exista 0 stele caci as fi oferit cu draga inima. Experienta mea cu acest service intr-un cuvant: execrabila. Cui citeste recenzii inainte sa utilizeze serviciile furnizorului recomand calduros sa evite locul. Personal indisponibil si iresponsabil, lispa de procedura de lucru in scris, promisiuni pe gura nerespectate, tot tacamul. V-am contactat pe mail sa fac si o plangere oficiala.
C. S.
Super profi.recomand cu incredere
N. M.
Recenzia este pentru Avia Motors Pantelimon: am avut de făcut prima revizie și pentru a-mi păstra garanția suplimentară aveam de ales un service autorizat VW.
PBV - au răspuns la telefon, au fost ok pentru oferit detalii și programare;
Brady - n-am reușit să trec de centrala telefonică;
Midocar Vitan - au răspuns din aproape în aproape, dar de două ori mai scumpi la serviciul preluare și predare mașină decât ceilalți.
Avia au răspuns foarte repede la telefon și pentru că a trebuit să revin de vreo 2 ori, în zile consecutive, de fiecare dată am primit informații și îndrumări bune, chiar dacă am vorbit cu persoane diferite, de fiecare dată. Mi-au lăsat impresia că sunt bine pregătiți și asta m-a făcut să îi aleg în defavoarea PBV.
Ulterior, preluarea - predarea mașinii cu platforma proprie și legătura pe mail cu consilierul de service în ziua reviziei au fost foarte ok.
O primă revizie poate nu e mare lucru, de principiu, dar faptul că oamenii de acolo au avut calmul și tactul necesare în relația cu clienții, la fiecare interacțiune, mă fac să le ofer 5 stele.
Felicitări!
C. I.
Oamenii sunt ok. Dacă e aglomerat, ai de așteptat si cateva ore. Depinde de ce ai nevoie. In rest, toate bune.
V. V.
ok. verificare rapida a masinii
I. C.
Am avut programare la ora 14. Mașina a fost preluată din parcare după 30 minute. Schimbarea pneurilor, a filtrului de polen și igienizarea aerului condiționat a durat 1 ora și 3o minute. In total totul a durat 2 ore. Mi se pare mult. Nu știu la ce folosește panoul din zona de așteptare, cu camerele de filmat, eu nu mi-am văzut mașina de loc... In rest totul a fost OK.
S. E.
Dezastru.
Nu recomand interventiile mecanice ale unor angajati de acolo.
Bine nu toti sunt la fel.
Pacat este un service cu un NUME.
V. I.
Service/personal atent la detalii !!!
A. D.
Am cerut inspectie de service extinsa, am vorbit cu trei consultanti de la timpul programarii pana la momentul efectuarii platii, iar in factura am observat ca s-a efectuat inspectie de service normala. In deviz era trecuta inspectie de service extinsa.
G. T.
Colaborez cu AVIA de 7-8 ani. De fiecare data au sunat după service ca sa afle paferea mea. Degeaba le-am spus tot ce au vrut sa stie, nu au facut nimic. Cel mai rau lucru este comunicarea. Lasi masina la ei, ți se spune ca in 2 zile ar trebui sa fue gata si aștepți, aștepți, aștepți... Suni după o săptămână... a, pai așteptăm nu stiu ce, stați sa vedem... totul e aiurea. De cele mai multe ori nu iti răspunde nimeni la telefoanele mobile. Si de multe ori, dupa reparatie ai surpriza sa găsești ceva stricat in urma intervenției service. Garanția e formala, bineînțeles. Ultima oara, am fost cu beculetul galben de noxe care se aprinde in mod firesc la TSI. Habar nu au cu ce de mananca motorul ala au cutatat si rectificat chiulasa, dupa ce o rectificasera si cu 2 ani inainte. Au zis ca totul dulce undeva sub 5000 lei. După două luni, au montat motorul la loc si abia atunci si-au dat seama ca lantul e sărit de la punct. Cat de habarnisti trebuie sa fie, ca atunci cand găsești supapa lovita de puston, sa nu iti dai seama logic de defazajul cret de lantul sărit? A mai durat inca o luna si in final am platit 9000 lei. De când am plecat de la ei, motorul nu merge bine. Are rateuri, nu merge rorund, dar pe calculator apare ok, sau cek putin il scot ei ok. Mai nou, in 05.03 2020, cand am mers in coloana, am primit alerta de verificare lichid racire. Lichidul e ok, dar ventilatoarele sunt moarte. Cel mai probabil cand au umblat la motor, au lăsat ventilatoarele decuplare. Am sunat la consilierul service la care merg de atâția ani si ca de obicei, nu răspunde. Neserios. Maine merg ma Metrotehnuca sa repare ce strica băieții de la Avia.
La vânzări este aceeasi problema. Am luat de la ei o Skoda si habar nu au avut sa imi prezinte mașina. In final am primit altceva fata de ce am vrut. A durat 3 ani pana sa imi spuna ca trebuie sa dau bani ca sa funcționeze functia Miroring. Nu ii recomand!
p. p.
Salutare, am fost la reprezentanța din Pantelimon și am discutat cu d-nu-l Valentin Damache. L-am observat că avea multe de organizat pe laptop și multe hârtii în care era "ancorat". Cu toate acestea și-a făcut timp să îmi arate "produsul" 🙂 detaliile pe care le citisem pe site și altele de care nu aveam habar. Amabil, profesionist. 😁Dădeam 5 stele cu + dacă mi-ar fi oferit și o cafea neagră, spun asta pentru că am fost chiar la ora deschiderii dar asta hotărăște sigur alt departament. Mașinile 5⭐ euro NCAP, interior superb la afișaj, butoane, schimbător până la liniile exterioare ale autovehiculelor. După toată aventura am hotărât să mă mai abțin o perioadă până îmi permit să cumpăr 😆🙂😁
G. H.
Seriozitate maxima!
D. E.
Cu programare in prealabil totul decurge normal si bine. Profesionisti. Negociati usor preturile. Nu trebuie sa faceti exact ce spun ei la toate reviziile, informati-va inainte. Recomand pentru VW.
h. d.
Servicii de 5 stele!
C. R. B.
Draga AVIA Motors,
Experienta mea in showroomul vostru a fost una total neplacuta. Vanzatorul cu care am interactionat nu este suficient de pregatit pentru a sustine o discutie tehnica si calitativa despre produsul pe care doreste sa il vanda. Mai mult, interesul acestuia este doar sa vand produsul si nu sa imi ofere un confort ( fie el doar la nivel conversational ) vis a vis de ce obtin in urma pretului pe care il platesc.
Nu mi se pare normal sa imi ascunda in oferta discounturile deja obtinute de la grup ca si discounturi oferite de el, nu este normal sa imi comunice faptul ca exista riscul ca masina sa fie data jos la vama si sa platesc taxa de vama sau de stationare in valoare de 25 eur/zi pana achit integral masina ( ce fel de tehnici de vanzare practicati ?) , nu este normal sa imi cominice ca masina poate fi ridicata de oricine si poate semna oricine actul final, in cazul in care eu nu ma pot prezenta.
Eu consider ca 3 este un punctaj mare acordat, insa nu pot evalua intregul dealership prin prisma interactionarii cu un singur agent de vanzari.
In speranta imbunataririi calitatii serviciilor,
Cristian
C. M.
Service-ul VW, ca la mama acasă în Germania!
n. m.
Se pare ca mai nou predarea masinii trebuie sa o faci singur. La ce preturi au, ar putea macar sa inlature materialele de protectie. Dar daca o pot face si clientii, de ce sa se mai oboseasca angajatii ?
Revin cu un edit, serviciul de customer/quality assurance m-a contactat destul de repede si am avut o discutie lamuritoare. Cel putin la partea aceasta au fost mai mult decat ok.
C. A. T.
Prompti în preluarea mașinii.
C. C.
Super profi , curat si tranparenta . Merita
D. C.
Dupa ce am fost contactat de un reprezentant Avia Motors , dadusem calificativ negativ din cauza tipului de la receptie si sau autosesizat in urma recenziei negative deoarece am plecat f.nemultumit de la ei nerezolvand nimic, acum am dat de Dl.Daniel Boarta care vreau sa-l descriu ca un om de nota 10 , si a dat interesul si a rezolvat problema , pentru asta dau 5* ,multumesc frumos .
F. B.
Foarte mulțumită
F. O.
Foarte amabili
O. M. P.
Destul de ok...in afara faptul că este in comuna Pantelimon, cam 15 km de centru, programul e unul destul de accesibil si asta daca reușești să ajungi in timp in functie de traficul oribil de dupa Cora Pantelimon mai ales. Partea de electrica din service, daca ai o problema nu o poti rezolva pe loc, are un program de însărcinate, băieții de pe partea electrica lucrând pana la 16.30!!!!!!! nu exista niciun orar de luni pana vineri in care macar intr o zi sa ii pe prinzi pana la 19-20.Nu! Ba chiar mi se pare o bătaie de joc!!! Personalul nu e prea primitor...cam rece si dezinteresat! De regula, incep.prin a iti spune ceea ce.nu se poate face si abia dupa o mai indulcesc!
Ă doua oara cu siguranta voi cauta alt.service autorizat!!!
O. P.
Am avut o problema minora, un bec far stanga si stergatoate de schimbat, dar tinand cont ca masina este in leasing de la ALD ma asteptam sa dureze foarte mult.
Din fericire s-au miscat foarte rapid si foarte profesionist.
Sunt extrem de multumit de serviciile oferite.
Repet, doar o problema minora, dar oricum totul a fost exact asa cum trebuie, profesionist si atat.
Recomand.
S. F.
cu indiferenta tratezi , aceeasi moneda primesti , se cheama feedback ,,, nu as mai trece a2a oara nimic concludent si de viitor
D. P.
Nu recomand!!!Am fost la dânșii pt o diagnoza la cutia de viteze automata,mașina având niste smucituri la schimbarea treptelor,și un zgomot ușor neplăcut,însă după ce au terminat ei cu ce au avut de făcut,mașina nu mai schimba decât treptele pare,plus că a ramas cu 2 martori aprinși in bord,lucruri care nu se întâmplau înainte de a veni la ei.Explicatia primită:"a fost pura coincidenta că s-a întâmplat la ei,că oricum urma să se întâmple acest lucru pe viitor".Explicație neconvingătoare pt mine.
In urma acestei experiențe nu voi mai apela la serviciile acestui service.
Ca și imagine și modul de comunicare al doamnei care s-a ocupat de cazul meu,nu am ce sa reproșez,dar ca și service......deranj mare.
E. M.
Prețuri piperate. Riști sa faci "urticarie la portofel) 😂 😂 😂
D. A.
Se misca foarte greu la service. 2-3 ore sa schimbe un filtru de polen...treaba de 10 min. Asta s-a intamplat in Pantelimon.
In Militari a fost cu totul alta poveste. Rapid si eficient. Pentru asta dau 3 stele
D. S.
Multumit de servicii.
S. M.
Timp de asteptare ok . Preturi cam mari dar merita. Profesionisti au rezolvat problema pt care m-am plimbat o luna la trei serviceuri in doua ore Voi reveni la ei cu incredere
c. t.
Buna ziua.
Dacă exclud faptul ca niste raivoitori sa fi reușit să desfacă 2 prezoane .
Este posibil ca dupa 300km de mers, dupa ce am schimbat caucicurile de iarna acum o luna , bineinteles nu am verificat de fiecare dată daca am toate prezoanele .
Ce s-ar fi intamplat daca conducea altcineva masina la momentul respectiv si sa nu fi auzit zgomotul produs de mersul în două prezoane si al treilea foarte slab strâns .
Este posibil să sa se desfacă singure.
Va multumesc.
T. L.
Am vrut sa cumpăr o masina second hand de aici, dealerul a incercat sa ma țepuiască. Masina era lovită si reparată pe plan local. Nu recomand!
I. F. C.
Progamat,rezolvat in aceeași și revizia!
De data asta cu masina companiei unde lucrez!
B. O.
Costuri exagerate pentru o problema rezolvata doar partial, chiar si dupa 2 vizite la service. Pacat ca nu pot sa dau 0 stele.
Am avut probleme la schimbarea vitezelor. Am fost in iunie, mi-au schimbat kitul de ambreiaj si uleiul din cutie, costul fiind de 10700 lei. Dupa nici 4000km, a reaparut problema, agata la schimbarea vitezelor.
Am dus-o iar acum 2 zile, masina fiind inca in garantie. Mi s-au facut reglaje la timonerie. Am platit inca 280 lei.
Teoretic, masina trebuia sa mearga foarte bine, practic merge prost. Am mers sub 10km si in continuare intra greu in una din trepte.
T. V.
Cei mai miserupisti angajati!...nu mergeti la Avia Motors!...Am sunat sa fac o programare pt o diagnoza ca la pornire imi merge intrerupt paan se incalzeste si imi raspunde un domn pe un ton de sus ca daca masina are si instalatie pe GPL ei nu pot face asta...dupa ce i -am explicat ca masina porneste pe benzina si problema e pe benzina tot nu a acceptat...intr-un final sa imi spuna ca diagnoza costa 410 lei si nu imi garanteaza ca gaseste ceva!...adica jaf la drumul mare si bataie de joc...neprofesionisti (i-a adunat din lanul de porumb pe toti) si preturi exorbitante!
M. V. B.
masini rulate scumpe si proaste
m. m.
De aceea eu evit reprezentantele.. Am mers pentru remedierea unei probleme electrice, am plecat cu aceeași problemă, însă cu o lungă listă de așa zise defecte, singura soluție fiind înlocuirea..Recepționer amabil dar totuși comunicarea a fost minimă.. Cost test și constatare ptr 30 min 351 ron.
C. N.
Am preluat mașina din service astăzi 21.01,sunt mulțumit de calitatea lucrării efectuate 👍
M. D.
Dealer skoda- Seat cu service pentru garanții și revizii atestate.
G. D.
Angajații cu un dezgust total...nu dau masina la schimb!
R. O. 5.
Super, dar se poate si mai bine.
g. b.
Din pacate unul dintre cel mai slab service, care umbreste profesionalismul echipei de vanzari. Am ajuns cu masina noua in Service, Skoda Rapid 1.0, pentru un zgomot generat de AC (climatronic). Zgomot inseamna greieri, care la inceput, cand intra AC-ul nu sunt, dar dupa ceva timp (10 minute apar). Concluzia lor este ca "asa e toate" si imi dau o hartie prin care spun ca nu trebuie internventie, ca e normal sa ai greieri la o masina noua. Cam asta este nivelul. Sa vedem acum urmatorii pasi.
S. V.
Am vizitat locatia cu ocazia unu dosar de dauna, masina e iesit asa cum trebuie!
I. D.
Am fost in service cu un reglaj de faruri, pt care am primit nota de realizare a lucrarii, iar seara, dupa lasarea intunericului am verificat lucrarea si surpriza, farurile luminau la fel de prost. In concluzie, am scos singur farul, am verificat becul, iar acesta era cazut, deci reglajul nu ar fi putut fi realizat. "M am rezolvat singur, in parcare." Jalnice servicii oferite in reprezentanta.
O. R.
Cumparat masina rulata de la Avia Skoda:
- masina 2014, anvelope DOT 2009, cu galme
- in garantie au fost trecuti mai putini km decat in realitate (avand in vedere ca exista garantie la un numar de km, jumatate erau facuti deja)
- plus inca cateva probleme, mai mici ce-i drept, sa zicem
v. a.
O experienta placuta!
A. A.
Neseriosi ,timp pierdut aiurea , își bat joc de timpul clienților
D. B.
Domnul Alexandru Porojan a fost așa cum îi stă bine unui bun angajat care înțelege ca firma trebuie sa își păstreze clienții, cu multe mulțumiri!
P. E.
Rapizi si ok !Preturile sunt destul de mari......
M. P.
Un service ok, pleci multumit de la ei!
A. B.
Plusuri:
Consilierul cu care am vorbit in momentul in care au terminat operatiunea de service si cel cu care am vorbit in momentul preluarii masinii au fost amandoi foarte profi si au incercat sa ajute cat s-a putut.
Programul prelungit (pana la ora 20).
Showroom foarte curat
Minusuri:
Lipsa unui receptioner, care sa te indrume unde trebuie.
Consilierului de service cu care am discutat in momentul in care am lasat masina in service. Inteleg ca se ocupa de service flote, dar am l-am intrebat daca poate sa ma ajute, din moment ce era liber. Atitudinea sa a lasat mult de dorit, vorbind pe un ton extrem de arogant, de parca m-ar fi platit el sa las masina pentru diagnoza. In momentul in care l-am intrebat unde ar fi bine sa parchez masina, mi-a raspuns sec ca trebuie sa ii intreb pe cei de la paza, desi nu cred ca nu avea habar unde ar trebui parcata o masina care urma sa intre dimineata la service. O alta chestie minora legata tot de acest individ: pe fisa de service era trecuta o rubrică: "verificare gratuita a nivelului uleiului, al lichidului de racire si a luminilor exterioare", omul a bifat direct "nu", fara ca macar sa intrebe. Poate nu i-ar strica un curs de bune maniere, sau ceva gen "cum sa te porti frumos cu clientii".
Un alt minus ar fi programul prea scurt pentru transportul oferit clientilor, in comparatie cu orele in care este deschisa reprezentanta.
B. H.
Profesioniști.
M. G.
Aglomerat și aștepți foarte mult
D. d.
Personal amabil, locatie cu dotari moderne. Destul de aglomerat astfel incat poti sa astepti uneori cam mult chiar daca ai programare. Depinde foarte mult de perioada in care faci programare, daca se suprapune cu finalul de an sau cu vacanta de vara cand sunt foarte multe solicitari. Majoritatea sunt mecanici buni cu experienta
F. N.
Am mers la ei sa discut despre achizitia unui Skoda Rapid sau Octavia. Mi-au facut o oferta umflata la Octavia si insistau pe Rapid-ul cu motor de 1l 95CP, desi eu insistam ca vreau motorul de 110CP. Desi la telefon mi-au spus ca facem si test-drive, cand am ajuns acolo au spus ca trebuie stabilit test-drive-ul pentru alta data. Concluzia: poarta discutiile pentru a vinde ce vor ei, nu ce vrei tu.
a. n.
Angajați neserioși. Un showroom înghesuit.
C. B.
Am solicitat o programare cu masina pentru service, iar prima disponibilă abia la jumătatea lunii septembrie. Am gasit disponibilă la Midocar Vitan de pe o saptamana pe cealalta.
A. B.
Preturile pentru mententa la reprezentanta skoda se aproprie de bmw. Schimbul de filtre la superb si placute spate, fara schimb ulei, costa peste 1500 lei. Plus sansa foarte mare sa pleci cu alte probleme din service.
M. N.
Că poate fi noul meu job.
r. b.
Un service foarte bun, profesioniști.
M. 1.
Super mașini și personal amabil
C. X.
O cam dau in bara cu unele constatari
A. N.
Amabilitatea personalului m-a impresionat. Sigur voi reveni.
D. I.
Calitate dar foarte, foarte scump.
F. V.
Respect pt d'l Valentin Moraru,atent la nevoile clientului. Intr'un cuvant...POFESIONIST. Deasemeni pt d'l Daniel
S. C. R.
Personal foarte amabil. Servicii de calitate.
i. s.
Masini si iar masini !
H. L.
Am dus auto pt revizie.... Am fost sunat înapoi ca ar trebui plăcute și discuri... Originale ar fi costat ca și cum ar fi din platina.. Asa ca am optat pt unele after market asta după ce am vorbit cu băiatul și l-am apostrofat legat de preț... Atunci abia a descoperit varianta aftermarket- asa ca am lăsat mașina peste noapte cu promisiunea ca la 10 e gata.... Am sunat la 10...nimeni...la 12 a răspuns băiatu și a zis ca va fi gata la 14 ca au greșit niște piese... La 14 mi sa spus ca pe la 17...eu am răspuns ca greseala e a lor și ca la 4 voi fi sa o ridic... Urmarea v-0 comunic...
P. L.
Experienta foarte neplacuta. In timpul programari mi sa comunicat pret de 130 RON pentru verificare de aerconditionat, cand am ajuns mi sa cerut 360 RON. Timp pierdut.
O. S.
Oameni faini la preluate mașini! :)
c. b.
Am dus masina in service pentru schimbarea unor mici garnituri injectoare, mi-a fost cerut 680 lei, am plecat cu masina si constat ca acesta este intr-o stare mult mai grava decât am lăsat-o in reprezenta.
Acum cand am verificat factura constat ca de fapt, pe aceasta este trecută doar o manopera de 180 lei....
Deci 500 lei au fost bagati in buzunar de catre domnul mecanic si celegutul său de la recepție.....
Oare cine este vinovat de aceasta?
Hotii din Avia sau noi ca ducem masinile la reparat in reprezentanțe si nu la service-ul de la colț.
A. N.
Experiența mea cu Avia Motors a fost in domeniul pieselor de schimb, in care am gasit oameni politicoşi si amabili. Recomand, mai ales că având o masina mai veche, am beneficiat de reducere bună.
I. G. V.
Bine...
G. P.
Sunt o firmă serioasă. Piesele sunt originale, timpii de service sunt in mare parte ok. Profesioniști.
R. M.
Experți
R. P.
Nu am avut nici o data probleme cu reviziile si totul a mers rapid.
i. c.
4 ore pt un schimb de ulei...cu programare
c. r.
Merita sa fie pe lista celor care au mașina marca Skoda
A. S.
A fost o experienta oribila. Oameni neprofesionisti, fara respect fata de client. Nu recomand.
L. I.
Odata ajuns la intalnirea programata pentru test drive si vanzare, am sunat agentul de vanzari. Mi-a spus ca este ocupat si mi-a inchis telefonul. 10 minute mai tarziu a reusit cineva sa ajunga in receptie si sa imi transmita ca "este cu un client", fara a mi se oferi o alternativa. Pentru ca am pus 45 de minute in drumul pana la showroom, am hotarat sa mai astept 15 minute. Nimeni nu s-a aratat interesat sa-mi vanda ceva, asa ca am plecat. Intr-un final, ma suna agentul de vanzari care ma intreaba daca ma intorc pentru test drive si imi spune ca "sfertu' academic e normal". Pentru ca ei au mai putine "sferturi academice", am incheiat achizitia cu Brady Auto.
D. G.
Am fost la o verificare de rampa plus tester, am așteptat 3 ore și la final am primit un deviz fără sa aibă un spate o oferta de reparație.
Am plătit 300 de lei.
C. C.
Se pare ca Avia Motors are mari dificultati in a intelege legislatia privind prelucrarea datelor cu caracter personal: am dus o masina in service pentru un prieten acum MULTA vreme si a trebuit sa furnizez cateva date, cu toate ca datele proprietarului de drept erau cunoscute. De atunci, in ciuda faptului ca nu am fost de acord cu prelucrarea datelor personale in scop comercial si am dat in repetate randuri unsubscribe newsletter-elor Avia, continua sa ma streseze cu spam prin e-mail (da, am marcat mesajele ca spam, insa Avia nu se impiedica de un asemenea maruntis) si cu InfoSMS-uri. Stimabililor, chiar trebuie sa vin sa va flutur GDPR si legea 677/2001 prin fata?
A. C.
Personal amabil insa prea putine locuri de parcare.