Opinii despre AK Market - AutoKlass Market | Voluntari (Închiriere de mașini)
AK Market - AutoKlass Market | Voluntari
Șoseaua București Nord 18, Voluntari 077190, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre AK Market - AutoKlass Market | Voluntari, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de AK Market - AutoKlass Market | Voluntari
Luni
[08h:30h – 19h]
Marți
[08h:30h – 19h]
Miercuri
[08h:30h – 19h]
Joi
[08h:30h – 19h]
Vineri
[08h:30h – 19h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre AK Market - AutoKlass Market | Voluntari
O. C.
Review-ul meu se referă la service-ul Smart.
Personalul e amabil și de ajutor.
Din păcate, eclipsat de faptul că am descoperit filtrul aftermarket, pus la ultima revizie. Dacă nici în reprezentanță nu pot avea încredere...
Acum stau să mă întreb de câte ori mi s-a făcut figura asta fără să fiu întrebat. Dacă mi se pune și alt ulei? Nu am cum să știu, mai ales că nu ai cum să vezi mașina (cum de fapt sunt obligați de lege). Camerele alea video sunt o glumă proastă, nu ai ce să vezi acolo.
Sunt extrem de dezamăgit de un service în care aveam încredere și al căror client fidel am fost.
o. d.
Vizita la Autoklass Market a fost o surpriză plăcută! Consilierul de vânzări ( Cătălin P.) m-a surprins cu solicitudinea si amabilitatea de care a dat dovadă! După poveștile auzite despre aroganța și indiferenta cu care esti tratat, am fost surprins de interacțiunea cu personalul!
Din nefericire( motive obiective-pretul!!!) interacțiunea nu s-a finalizat cu achiziționarea unui autoturism!
Dar merita incercat sa vizitati showroom-ul!
Cine stie? Poate veti avea mai mult noroc!
I. A.
Cand intru intr un sediu Autoklass am mereu impresia ca nu mai sunt in Romania. Totul perfect, oameni profesioniști, servicii de calitate. Recomand
M. S.
reprezentanta prietenoasa ,person profesionist
S. D.
Super masini!
A. A.
Preturi foarte bune pentru revizia masinii, angajati foarte pregătiți profesional. Recomand
L. F.
Nu pot sa ofer mai mult de o stea pentru prima si ultima vizita.
850 lei platiti pentru verificare in vederea achizitionarii.
Ce am primit?
Un istoric care era oricum gratis, o citire de erori si mi-au spus ca masina a fost revopsita, desi stiam asta.
Citirea erorilor a fost amuzanta: exista o eroare pe distronic si mi-au recomandat o recalibrare. SENZORUL NU ERA MONTAT PE MASINA! SI SE VEDE DACA DESCHIZI CAPOTA.
Aaaa. Am primit si o cafea.
G. R.
Foarte scump, domnule, foarte scump, dincolo era mai ieftin!!
G. Rusu
R. A.
Mașini de super calitate pentru toate buzunarele. Personalul nu deranjează decât dacă ai întrebări cu specific auto iar locația are exponate de vârf.
C. A.
Cel mai mare dealer Mercedes din Romania
C. B.
Totul ok
A. M.
Nota 10 pentru comunicare.
V. M.
serviciu foarte prost
din păcate, acesta este un monopol
A. M.
Am efectuat prima revizie pentru SmartForFour electric...asteptanadu-ma la un cost mult mai redus fata de mașinile diesel sau benzina (asemănător cu prima revizie VW eGolf 170lei), plec stupefiat cu buzunarul mai gol cu 1100lei...se pare ca au verificat foarte bine bateria si cablurile ...80% din cost reprezentând manopera... felicitări...bun model de business cand sunteti singura variantă cat timp masina e in garantie!
S. G.
Am solicitat pretul inlocuirii unui parbriz si a durat cam o ora pina sa il primesc. Angajatii dvs nu prea respecta clientii. In plus sinteti si mai scumpi cu aprox. 20 procente comparativ cu alti Mercedes dealeri.
C. P.
Curat primitor eficient bine plasat
V. P.
Într-adevăr sînteți profesionisti dar foarte scumpi(pt.mine). Oricum va doresc succes.
R. M. O.
Service promt cu personal amabil și calificat
A. M.
Oameni de nota 10!
C. P.
Intotdeauna oameni amabili si informati
M. M.
Amabilitatea nemaipomenită. Masinile de nereprosat. Preturi foarte corecte si la limita bunului simt.
L. Z.
Timp de 2 zile am incercat sa ii sun si nu a raspuns absolut nimeni la telefon.
T. R.
Pe parte de vânzări super ok personalul. Pe parte de service.... Lasă de dorit serviabiltatiea personalului.
S. S.
O stea este mult. Reparatie usa -masina cu vechime de 6 luni: chit bagat la greu, vopseaua facea ape ape, culoarea usii gresita. Revin pt revopsire, nimeresc culoarea dar uita sa lege mufele pentru butonul ce activeaza deschidere/inchidere geam de pe panoul usii. Ma intorc, rezolva in 10 minute, totul pare a fi bine. La un an, macaraua geamului cedeaza. Merg la alt service (reprezentanta marcii de care apartin), cei de la reprezentanta constata ca “a fost umblat la usa neprofesionist, cablaje puse necorespunzator, garnituri rupte”. Achit cateva sute de lei din cauza greselilor unor amatori grabiti.
Nu recomand nimanui partea de service autoklass pipera!
M. A.
Nu cumparati masini second hand de la ei. Nu recomand. Nu ofera istoricul real al masinii si ascund anumite probleme pe care le au masinile comercializate de ei.
C. N.
de cateva saptamani sun la numarul lor 031.711.03.13 sa ma programez ;a service. Niciodata nu raspunde nimeni
M. D.
Pacat de renumele brandului Mercedes.. acest dealer nu merita sa fie autorizat. Te privesc de sus, cu un sictir de n-am vazut nicaieri. Te fac sa te simti ca ultimul ****, ca si cand ei ar fi clientii, si nu tu. Am avut doua experiente proaste cu ei: o portiera reparata si ne-prinsa corespunzator dupa terminarea lucrarii; senzori defecti carora au refuzat sa le faca diagnoza pe motiv ca masina a fost reparata la alt dealer mercedes.
Am fost si la alte reprezentate, dar asta e pe de parte cea mai nasoala experienta. Nu o sa mai merg niciodata aici.
S. J.
Adevărați profesioniști care își respecta și susțin statutul, fără rabat în munca lor !!! Felicitări !
V. V.
Am făcut un drive test și am fost ajutat cu amabilitate de angajați, care mi-au răspuns clar și precis la întrebările pe care le aveam
M. A.
Experienta neplăcută cu recepția service și vânzări piese, comunicare deficitara, mai multe vizite aceiași rezultate neplăcute.
a. m.
Draguti si amabili
E. D.
Cele mai bune preturi, angajati ok.
L. C. O.
Personal perfect si masini de calitate.
B. C.
Am vrut sa fac o reparatie pe casco si dupa 4 zile in care au tot amanat comanda de piese pe diverse motive (ca nu au net, ca nu a raspuns furnizorul etc) m-au anuntat ca mai trebuie sa platesc 30% din valoarea pieselor pentru ca in contractul lor cu firma de asigurari trebuie sa dea discount de 30% la pise ... asa ca factureaza la clienti cei 30% (bineinteles nu au mentionat lucrul asta decat dupa cele 4 zile cand au vrut in sfarsit sa dea comanda de piese).
Si in plus termenul de livrare pentru pise este de minim 5 zile (lucratoare).
In tot timpul asta a trebuit sa sun la ei de fiecare data sa aflu ce probleme au si de ce nu pot sa faca comanda de pise, nu comunica deloc cu clientii.
d. t.
Profesioniști, preturi acceptabile. Ar putea sa mai diminueze excesul de consumabile adăugat pe factura.
B. C.
Timpi de asteptare mari la Service. Pentru tester mi-au spus ca e de asteptat 10 zile!
D. V.
Super calitate si oameni deosebiți!!!
M. G.
Problema masinii mele este ca pierde lichid de racire la rece. Deviz 2150 ron (185 ron pentru 1.5 litri de antigel) pentru schimbat pompa de apa. Platit, si a doua zi aceeasi problema! Si sunt sfatuit de stimabilul sa completez cu apa, pentru ca ... nu stiu. Pentru ca ei in pretul asta nu au avut apa.
M. A.
Profesionalism
G. D.
nu sunt at de cooperativi in relatile cu clienții se așteaptă mult la rand si se comporta cu foarte mare dispreț iar lucrarile facute lasa de dorit . Mulțumesc
c. f.
Oameni drăguți preturi direct proporționale!
M. M.
am fost pt o constatare si mi a fost de ajuns sa imi dau seama de neprofesionalismul mecanicului cat si al celui de la receptie.. si am platit o suma modica de 300 lei
P. N.
Personalul este operativ,politicos și foarte eficient.
D. I.
Angajați stresati
C. c.
Am fost cu 2 masini Mercedes la ei . La prima au vopsit o bara si au gresit nuanta de culoarea . La a doua au schimbat mai multe piese decat era necesar .
M. S.
Am primit masina la schimb pentru cateva ore de service a masinii mele
M. S.
Profesioniști în adevăratul sens al cuvântului!
R. A. M.
Un service care se ridica la nicelul marcii pe care o comercializeaza. Recomand!
M. S.
Probleme privind corectitudinea service fata de clienti.
J. C.
Ft buni si profesioniști !
d. b.
Service pe masura masinii.
P. C.
Promtitudine si seriozitate
O. V.
service rapid si serios
R. D.
Mașini tari
r. r.
Programare imediat servicii promte
A. M.
Perfect
G. K.
Calitate Germana
A. D.
Găsești tot ce doresti
M. I.
Personal necalificat.
B. T.
Departe și în aglomerației
D. G.
Serviceul e bătaie de joc
D. F. C. D.
(Tradus) Săgeți de argint, ce să mai spun. Convenabil pentru locuitorii din nordul elegant. Un serviciu bun, deși autovehiculul și spălătoria de curtoazie ar trebui să fie standard la acest nivel de preț.
(Original)
Silver arrows, what more to say. Convenient for residents of the posh north. Good service, though courtesy car and wash should be standard at this price level.
I. S.
(Tradus) Mare distribuție, sunt foarte mulțumit de agentul meu.
(Original)
Great dealership, I am very satisfied with my agent.
G. H.
(Tradus) Frumoasă casă Mercedes!
(Original)
Nice Mercedes house!
B. D.
(Tradus) Frumos și liniștit, revizia A a fost făcută în 2,5 ore.
(Original)
Nice and quiet, the A revision was done in 2,5 h .
M. C.
(Tradus) Experiență grozavă aici. Povestea lungă scurtă, mi-au depășit așteptările. Acolo pentru un control de întreținere, mi-a oferit posibilitatea de a face un test de testare rece și, în general, am primit câteva sfaturi și trucuri + o sticlă de spălat pe care am uitat să o cumpăr
(Original)
Great experience here. Long story short, they exceeded my expectations. There for a maintenance check, the offered me the opportunity to make a cool test drive and overall received a few tips&tricks + a washer bottle I forgot to buy
B. I.
(Tradus) Nu mi-aș recomanda serviciul prietenilor mei, al inamicilor de familie sau de viață. Nu stiu cum functioneaza departamentul de vanzari, dar baietii din serviciu nu au nici un interes sa ajute oamenii care au de fapt o programare, dar sunt interesati de prieteni, clienti vechi care au mai mult de 2 masini sau clienti potentiali care nu au deoarece acestea sunt ușor de manevrat prin redirecționarea lor către centrul de apeluri. Am rezervat prin numărul de telefon de pe site, cu o săptămână în avans și am ajuns azi la începutul magazinului, poate că o pot scăpa mai repede, deoarece am avut o zi întreagă de întâlniri (această greșeală mea). Am ajuns la recepție unde era o doamnă foarte utilă care a confirmat de două ori că numirea mea este în regulă, mașinile mele figurează pe listă pentru ora 11:00, dar ma avertizat că pe ecran nu voi vedea numărul meu, deoarece sistemul este nu sunt la curent cu detaliile mașinii mele (deși am fost acolo de două ori în acest an). După o oră de așteptare și văzând cum toată lumea care a fost prietenă cu un prieten sau oameni care nu au avut o întâlnire au avut cel puțin o conversație cu cineva de la serviciul de serviciu, am ajuns singuri în sala de așteptare ca toți din echipa Mercedes Benz mi-a lăsat doar să atârg acolo. Am intrat într-o întâlnire online care a durat o jumătate de oră și după ce am terminat încă nimeni. Când am plecat, i-am spus doamnei de la recepție să anuleze ceea ce rezervă, deoarece se pare că nu voi mai fi servită astăzi și ea a cerut să aștepte mai mult, spunând că acest lucru nu este acceptabil. Un pic prea târziu, deoarece am pierdut deja o jumătate de zi cu ei. Când am ieșit afară pentru a aprinde o țigară și pentru a aerisi, am fost uimit cât de mândră de serviciul Mercedes Benz de la locul lor de muncă, deoarece aveau un premiu de excelență de la Daimler Benz Germania ... sigur ... poate că a fost ceva înapoi în acea zi dar acum este doar o batjocură pentru clienți ca mine. Acest feedback nu este din frustrare, dar mai mult din preocupare pentru oricine care va încerca serviciile lor ... Sper că aveți mai mult timp și răbdare decât mine ...
(Original)
I would not recommend the service to any of my friends, family or lifetime enemies. I do not know how the sales department works but the guys from the service clearly have no interest in helping out people that actually have an appointment but are interested in friends, old customers that have more than 2 cars or potential customers that do not have an appointment as they are easy to handle by redirecting them to the call centre. I booked via the phone number on the site, a week in advance and got today early in the shop maybe I can drop it faster as I had a full day of meetings(this my mistake). I got to the front desk where there was a very helpful lady that confirmed twice that my appointment is okay, my car figures on the list for 11:00 AM but warned me that on the screen I will not see my number as there system is not up to date with my car details(although I have been there twice this year). After 1 hour of waiting and seeing how everyone that was a friend-of-a-friend or people who did not have an appointment got at least a conversation with someone from the service desk, I ended up all alone in the waiting room as everyone from the Mercedes Benz team left me just hanging in there. I logged in an online meeting that took half an hour and after I finished still nobody there. When I left I told the lady at the front desk to cancel whatever they booked as it appears that I will not be served today and she asked to wait more as she said this is not acceptable. A bit too late as I already lost half a day with them. When I got outside to light a cigarette and to vent, I was amazed how proud the Mercedes Benz service of their job as they had an award of excellence from Daimler Benz Germany... sure... maybe it was something back in the day but now it is just a mockery for clients like me. This feedback is not out of frustration but more out of concern for anyone that will try their services... I really hope you have more time and patience than me...
D.
(Tradus) Servicii bune, personal util la recepție și echipă de consultanți profesioniști!
(Original)
Good services, helpful front desk personnel and professional consultants team !
C. D.
(Tradus) profesional
(Original)
Profi
O. W.
(Tradus) Atelier competent și personal prietenos
(Original)
Kompetente Werkstatt und freundliches Personal
L. N.
(Tradus) Angajați foarte drăguți, rapide și responsivi.
(Original)
Very nice, fast and responsive employees.
S. B.
(Tradus) Cel mai bun
(Original)
Best
P. S.
(Tradus) Am mers aici pentru informații despre Smart, deoarece sunt singurii vânzători autorizați. Nu au existat informații „tari” care să poată fi obținute. Pentru a vedea ce ați putea dori să cumpărați, vi se cere să accesați site-ul web smart.de și să folosiți traducerea de pe Google. Este foarte ciudat să auziți acest lucru
(Original)
I went here for information about Smart since they are the only authorized sellers. There was no "hard" information that can be obtained. In order to see what you might want to buy you are instructed to go to smart.de website and use translate from google. It is very weird to hear this
S. O.
(Tradus) Angajați necalificați. În loc de o săptămână a durat o lună pentru ca părțile mele să ajungă.
(Original)
Unqualified employees. Instead of one week it took one month for my parts to arrive.
A. R.
(Tradus) Preda Simion și Madalin Surdu, îmi respect cuvintele și experiența. Am avut în mod deosebit aceeași experiență ca tine. În general, nu scriu feedback-uri negative, dar și în general nu am o experiență atât de negativă.
Ceea ce descrieți aici mi s-a întâmplat și când am interacționat cu un vânzător, de la Autoklass. Nu i-am înțeles atitudinea. Era superior, părea că nu are timp să vorbească, vedeam clar că de fapt îmi deranjează vizita și întrebările, mă trimitea acasă pentru a configura pe web mașina pe care o doresc și apoi să mă întorc sau să-i trimit prin e-mail ce vreau. Ceea ce am făcut deja înainte să vin la el (pentru că un alt coleg de-al său m-a sfătuit să fac asta) și știam deja cum vreau mașina. Mi-a lăsat impresia că nu sunt un client dorit, probabil pentru că mașina pe care o doresc este prea ieftină și este cumpărată prin Rabla Plus.
Ei bine, oricum vorbim despre o mulțime de bani, de aceea cred că avem la dispoziție 30-40 de minute pentru a discuta față în față despre ceea ce vreau cu adevărat să cumpăr și pentru a-mi configura mașina cu ajutorul lui. Mai mult decât atât, configurându-vă mașina cu o persoană de vânzări, veți beneficia de explicații clare ale detaliilor de configurare pe care nu le aveți dacă o faceți pe cont propriu, pe web.
Am putut avea mare noroc, pot spune, că un alt vânzător de la Autoklass a avut o atitudine mai bună și mai pozitivă. În mod clar, este respectuos cu clienții săi. Foarte diferit de cealaltă persoană.
Inițial, eram foarte trist că îmi plăcea Smart pentru că am rămas cu impresia că este imposibil să îl cumpăr de la Autoklass prin programul Rabla Plus.
Voi încerca să cumpăr mașina pe care o doresc cu ajutorul lui.
Voi reveni cu detalii după finalizarea tranzacției.
(Original)
Preda Simion and Madalin Surdu, I eco your words and your experience. I had exaclty the same experience like you. In general, I don't write negative feedbacks, but also in general I don't have such negative experience.
What you are describing in here happened to me also when I interacted with a sales person, from Autoklass. I didn't understand his attitude. He was superior, he looked like he didn't have time to talk, I could clearly see that I was actually disturbing with my visit and questions, he was sending me home to configure on the web the car I want and then to come back or to send him via email what I want. Which I already did before I came to him( because another colleague of him advised me to do so) and I already knew how I wanted the car. He left me with the impression that I am not a wanted client, probably because the car I want is too cheap and it is bought via Rabla Plus.
Well, we are talking about a lot of money anyway, therefore I believe we have 30-40 minutes available in order to discuss face to face about what I really want to buy and configure my car with his help. Moreover, by configuring your car with a sales person, you will benefit of clear explanations of the configuration details which you don't have if you do it by your own, on the web.
I was very lucky, I can say, that a different sales person from Autoklass had a better and positive attitude. Clearly, he is respectful with his customers. Very different from the other person.
Initially, I was very sad I liked Smart because I remained with the impression that it is impossible to buy it from Autoklass via Rabla Plus programme.
I will try to buy the car that I want with his help.
I will come back with details after the transaction is finished.
M. S.
(Tradus) Am încercat să cumpăr câteva anvelope Pirelli pentru mașina mea.
Le imploram literalmente să-mi vândă anvelopele. Se comportau astfel încât îmi fac o favoare. Personal foarte nepoliticos.
Mi-am cumpărat anvelopele de la altcineva. Mi-a venit un șoc când am aflat că unii oameni sunt mai mult decât fericiți să-mi ia banii ...
(Original)
Tried to buy some Pirelli tires for my car.
I was literally begging them to sell me the tires. They were behaving like that they are doing me a favor. Very rude staff.
I've bought my tires from someone else. It came as a shock to me when I've found out that some people are more than happy to take my money...
n. 2.
(Tradus) Cel mai bun serviciu din toate timpurile!
(Original)
El mejor servicio de siempre!
M. J.
(Tradus) Recepție de primă clasă de către vânzătorii de floturi ale contului cheie
(Original)
Reception first class by the Key Account Manager Fleet Sales
C. M.
(Tradus) Serviciu bun pentru clienți.
(Original)
Good customer service.
S.
(Tradus) Cel mai bun retailer de mercedes benz
(Original)
Top mercedes benz retailer
L. O.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
T. S.
(Tradus) Loc și oameni minunați
(Original)
Lovely place and people
L. G.
(Tradus) Inteligent!
(Original)
Smart!
D. M.
(Tradus) Serviciu leneș
(Original)
Lazy service
C. A.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
B. D.
(Tradus) mașini mișto
(Original)
cool cars
V. M.
(Tradus) Personalul este condescendent
(Original)
Staff is condescending
p. c.
(Tradus) Nu te duce acolo
(Original)
Don’t go there
D. C. A.
(Tradus) Servicii bune
(Original)
Good services
A. S.
(Tradus) Personal amabil
(Original)
Helpful staff
C. B.
(Tradus) @ acest loc unde lucrez😜
(Original)
@ this place i work😜
M. D.
(Tradus) Oameni profesioniști
(Original)
Professional people
c. s.
I. M.
a. c.
C. S.
E. A. V.
C. B.
A. D.
L. G.
M. P.
D. M.
R. A.
I. D.
S. M.
G. M.
A. M.
D. G.
P. N.
p. a.