Opinii despre TiriacAuto (Închiriere de mașini)
TiriacAuto
900082, Șoseaua Mangaliei 211, Constanța 900015, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre TiriacAuto, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de TiriacAuto
Luni
[09h – 19h]
Marți
[09h – 19h]
Miercuri
[09h – 19h]
Joi
[09h – 19h]
Vineri
[09h – 19h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
12 | |
13 |
Opinii despre TiriacAuto
g. g.
Personalul este foarte amabil si comprtent. Pentru fiecare tip din gama de masimi Ford pe care eu le-am vazut am primit informatii clare. Oricum atunci cand vrei sa cumperi o masima ar fi bine sa treci si pe la ei. Au oferte tentante.
A. A.
Multumim Alexandrei de la Tiriac Auto Constanta pentru suportul ei in a gasi masina pe care ne-o doream!
Recomand cu drag!
c. f.
Slabut, am dus o masina Mercedes sa schimb ulei la cutie si dupa acest schimb, am inceput sa am probleme cu ea, din pacate, am fost prea tarziu sa fac reclamatie pentru ca depasisem termenul de 3 luni din contract/factura. Au incasat banii f repede. Nu am fost multumim :(.
K. -. n.
La un banal schimb de ulei nu au fost in stare sa puna o carpa sub filtrul de ulei cand l-au scos si a curs ulei peste tot, inclusiv pe rola si cureaua de accesorii pe care a trebuit sa le sterg eu dupa, plus pe inca niste cabluri electrice si conectori din partea de jos de sub motor, daca nu ma uitam si lasam asa, de la caldura, vara, probabil ca uleiul ala se incingea si cablurile se deteriorau urmand sa le schimb sau cine stie ce implicatii urmau. Daca la un banal schimb de ulei se lucreaza atat de neglijent si la plesneală, nu vreau sa ma gandesc la alte lucrari mai complicate ce fac. Nu recomand service-ul sub nici o forma!
R. M.
Tiriac Leasing, cei mai țepari. Adevărați cămătari. Penalizari de întârziere 0.5%/zi. Caută să iți ia și mașina, după ce plătești toate ratele, prin tot feluri de tertipuri juridice, incorecte, în avantajul lor. Au în contract tot felul de taxe și comisioanevascubse. Nu recomand. Chiar să vă feriți.
L.
Am fost placut impresionat de abordarea consultantului de vanzari Hyunday.
M. L.
Am avut o plăcută colaborare cu consultantul de vanzari Alexandra Dumitra pe tot parcursul procesului de vânzare și sunt convinsă că ori de câte ori voi mai apela la serviciile ei mă va sprijini cu tot dragul. Mulțumesc, Alexandra !
A. A.
Chinuiala mare pana sa reusesti sa vorbesti cu cineva din reprezentanta. Toate telefoanele sunt redirectionate la centrul din Bucuresti. Se lasa cu mail-uri intre cei de la Bucuresti cu cei ce lucreaza la Constanta. Pana sa aflii despre masina sau sa o programezi la revizie dureaza spre o vesnicie.
Recomand angajarea unui om care sa fie in stare sa raspunda la telefoane.
F. G.
Am vorbit la service daca pot asista la revizie,au fost de acord inițial pentru 10 min,după care au zis că nu e problema.Am intrat în în service ,după 10 min a venit șeful de service și mă dat afara pe motiv că la ei se merge pe incredere!Când îți vând mașina nu știu cum să se comporte cat mai bine cu tine,după specific romanesc,mergi in alta parte daca nu-ți convine!!!Foarte bun șef de service au!!!
L. F.
Nu poți intra în parcare,birouri mari și personal amabil.
F. M.
Foarte multumita! Am sunat dimineata pt o programare la revizie de 3 ani si am fost programata in aceeasi zi, ceea ce nu se intampla in alti ani!
A. P.
Multumesc doamnei Alexandra Dumitra pentru amabilitate, profesionalism si atentia acordata.
I. C.
Multumesc doamnei Alexandra Dumitra pentru amabilitate, profesionalism si atentia acordata.
S. I.
Service auto ok.
C. V.
Service la pământ. Programare peste câteva săptămâni. Mașina defectă în garanție.
a. a.
Nu va recomand service-ul pentru Ford. Total nepregatiti, nu stiu sa vorbeasca cu clientii, incapabili intr-un cuvant.
a. a.
Mulțumim pentru serviciile oferite de Alexandra Dumitra, recomandam cu drag.
Alexandra Dumitra, consilier vânzări Ford
C. C.
Am găsit la Tiriac Auto mereu când a fost vorba de a cumpăra o mașină ,angajati profesioniști si indatoritori in special un anumit domn Ionescu. Totuși, dacă faceți acest pas, e bine sa intrebi foarte în ce cumperi,sa ceri oferta,sa te asiguri ca ce îți spun ei și ce cumperi e aceiași masina pentru ca deși personalul poate e bine intenționat o sa ai o surpriza când o primești masina..s-ar putea sa ai parte de nenumărate surprize așa ca e bine sa ceri toată documentația stampilata și verificata.Dupa ce vei cumpăra masina însă o sa ai parte de câteva surprize neplăcute cu service-ul. Cam neprofesioniști, cam fără chef,nu prea le pasa de mașina ta,dai bani mulți și nu primești serviciile pe care le plătești si totuși o sa vii la ei pentru ca alternativa e și mai rea.Succes tuturor! !
A. M.
Am dat 5 stele pentru Allianz Tiriac... am mers pentru reparatia autoturismului... pretul pentru RCA si CASCO, nu sunt cele mai mici, dar sincer va spun, la ce am vazut la altii, la ce probleme au, ma bucur ca am CASCO.... oamenii au evaluat corect de fiecare data, reparatia a mers ceas, decontarea la fel. In ceea ce priveste recuperarea daunei de la alt asigurator a intrat pe regres... se ocupa ei....
M. D.
Banii stiu sa ii ia imediat, dar sa iti dea masina dureaza o vesnicie. Nu exista programari, lasi masina acolo si se ocupa de ea cand au ei chef. pt un schimb de ulei trebuie sa lasi masina 2 zile ...pt un tester si un schimb de bucsi 3 zile. Bataie de joc
M. C.
Dna.Alexandra Dumitra-foarte amabilă și atenta la nevoia clientului!
D. I.
Am fost cu o masina cu dauna pe asigurarea celui care m-a lovit si a durat 2 luni ca sa imi repare masina si am facut 10 drumuri la ei, 200 km in total. De 3 ori pt constatare si restul, ca sa vad daca au venit piesele...pt ca nu raspundeau la telefon. Cand am luat masina reparata, m-au chemat la ora 11 si pt ca nu ii functiona nicio lumina pe spate in afara de semnalizari, a trebuit sa astept pana la ora 13 ca sa se termine pauza lor de masa si sa-mi retrimita masina in service...
Execrabil! Totul, incepand cu birocratia, indolenta si atitudinea in general a angajatilor, duhoarea din showroom/birouri, serviciile prestate si sistemul lor de organizare care este parca facut impotriva clientului, mai ales din punctul de vedere al asiguratorului care este Allianz, deci tot Tiriac.
S. L.
Apreciez atitudinea consultantului de vanzari Alexandra Dumitra.
i. i.
Evitatii Ford Romania Si Tiriac Auto . masina in garantie sta de 1 luna si 2 saptamanii si nu au facut nimic . evitatii.. serviciile lor
S. M.
Echipa profesionista în domeniul vânzărilor auto. Atenți la nevoile clienților
g. e.
Ar fi bine daca personalul ar fi mai calificat. Nu ai cum sa intrebi de dotari in pachetul standard si ei dau din umeri chipurile ca sunt noi angajati....
B. B.
Foare slabi. Aveam programare pentru revizie si schimb ulei cutie de viteza si cand am ajuns sa las masina mi-au zis ca nu au pe stoc cele necesare reviziei...no comment...
M. G.
Am fost la o revizie de 2 ani si am asteptat 1 ora si jumatate numai ca mecanicul de service sa ridice de la magazia de piese 5 litri de ulei si un filtru...e un haos de nedescris...nu recomand...
M. T.
Profesioniști.
C. G.
Receptivi, atenți și prompți la partea de recepție a mașinii pentru preluare în vederea efectuării reviziei. La fel și la predare. Nu au reușit însă să remedieze unele dintre problemele suplimentare pe care le-am menționat la predarea mașinii, deși au încercat. Nu s-au străduit, însă. Cu siguranță că se poate face mai mult în această privință. Am primit asigurări că vor căuta o soluție la problemele respective și mă vor contacta. Încă aștept.
L. E. Într - un final, după câteva luni, la o nouă solicitare de inspecție, au reușit să identifice corect și să remedieze problemele semnalate (nu foarte grave dar deranjante).
S. C.
Servicii prompte.
T. N.
Am stat vreo 20 minute la Hyndai, nu ma băgat nimeni in seama. Era un singur reprezentant care purta o discuție cu cineva. Am plecat cum am venit și am mers la concurență unde am rezolvat ce ma interesa.
T. T.
Nu te ajuta deloc cei de aici
Îți tin masina excesiv de mult pentru un simplu schimb de ulei
Nu sunt comunicativi
Dau vina de pe unul pe altul
Cea mai proasta experiență cu o reprezentanta Mercedes
D. C.
Neseriosi care incearca doar sa profite si sa te minta.
A. R.
Nu recomand deloc. Când vrei să cumperi , sunt numai miere. Dacă se întâmplă ceva cu mașina, tu ești de vină. Atunci uita de tine, nu te suna și te mai pun sa și plătești, desi mașina este încă în garanție. Orientati-va în alta parte.
M. E.
Slab pregatiti, vi cu o problema pleci cu trei.
g. f.
Programare ptr. ora 13.00. Se fac formalitatile și revin la 13.45. Mașina era tot in parcare. Cer explicații... Un șefu de service este chemat, imi spune ca se va ocupa personal, imediat. La ora 14.00, mașina tot in parcare...😂. Iar intreb.... șăfu începe să mă ia la întrebări pe mine.... probabil pentru a ascunde " profesionalismul ". Cer sa vb cu directorul... las o reclamație scrisă, iau nr. de înregistrare, fără răspuns, totul petrecandu-se în urma cu 9 zile. De ocolit Țiriac auto Constanța.
C. I.
Zero barat ca service.Nu am vazut service mai prost ca asta. La un pickup marca Mercedes au vopsit oblonul spate si nu mi-au mai pus inapoi inscrisurile de pe el cu " 350d, 4matic " , au pus doar sigla Mercedes.
- La acelasi pickup (masina cu maxim 10.000 km) am constatat zgomote /scartaieli foarte enervante in zona din spate a cabinei. Am mers cu un tehnician in probe pe drumuri denivelate, a constatat si el zgomotele si a spus ca ar fi ceva de la usile spate. In timpul acelui test el a vazut ca exista niste silicon (de bord) pe chedere . I-am spus ca zgomotul se auzea dinainte, tocmai de aceea , in disperare , dadusem cu spray silicon, in speranta ca nu se mai aud scartaielile. In fine, am lasat masina cateva zile la ei pt problema asta, dar si alta problema pe care o voi descrie alta data. Dupa cca 3 zile suntem chemati telefonic sa luam masina, spunandu-ne consilierul service ca s-a rezolvat problema cu scartaitul (atat). Ziua urmatoare ma organizez cu familia sa ma duc sa iau masina de la Tiriac, iar cand am ajuns , consilierul service imi spune ca problema cu scartaitul s-a rezolvat iar masina scartaia din " Cauza Siliconului de pe Chedere " , si ca au avut ei grija sa stearga siliconul. ...Pam ..Pam...
- Bineinteles l-am luat le consilier la o proba si a constatat ca masina , cu tot stersul lor, la fel scartaia. Nu ne-a luat niciun ban. Nu vreau sa ma gandesc ce suma ne-ar fi facturat daca nu faceam proba aceea ad-hoc.
- La fel de bine, daca nu faceam proba si daca nu facturau nimic/niciun deviz inseamna mai pe scurt ca masina nici nu a trecut prin service, ori clientul a ridicat-o inainte de rezolvare, asa se exonereaza ei de neputinta lor.
- Am mai intalnit practica asta la Tiriac, adica duci masina cu o problema, stai cateva zile cu ea in service si cand e vorba sa o iei , ei iti spun " stati linistit ca nu va costa nimic". Eu intreb "mai semnez ceva ?" Ei spun nu , ca nu e nevoie".
- Asadar la o contestatie ulterioara , cum as putea eu (sau altii) sa contest vreo actiune de-a lor , daca nu am nicio hartie la mana , nici de intrare, nici de iesire a masinii in/din service ?
- A doua zi, suparat, am rezolvat singur problema cu scartaitul, acasa. Am dat cu putin spray Wd40 la yale si am reglat putin cu un imbus carligele de pe caroserie, unde se prind yalele. Se freca ceva fier pe fier si de aceea scartaia.
Neputinciosi si lenti pe partea de diagnosticare a unei probleme de soft/ electronice la un Ford Ranger. Exemplu clar, se ecranul Sync3 se aprindea greu , la 5 min dupa pornire. M- am dus cred ca de 4 ori la Tiriac (consilier Edvin parca) , in vederea rezolvarii pe garantie. Mi-a tot spus ba ca trebuie facut un upload la Sync3, ba ca nu se poate initia upload la soft, ba ca se poate dar trebuie cheia master a masinii pt asta, ba ca nu stiu ce riscuri sunt. In momentul ala pierdusem cheia master si cerusem o copie la ei, la Tiriac, ar fi costat circa 1700 lei !!! (am facut-o in oras cu 700 lei, cu factura chiar, si cheie Master chiar ). Ba ca masina nu mai e in garantie . Toate cat sa nu mi se schimbe pe garantie exact ceea ce citisem pe net , adica modulul Apim (comfort) sau ceva de genul. La acelasi Ranger am avut parte de aceeasi tergiversare in aceleasi zile si cu o problema cu inchiderea centralizata, la care au fost la fel de neputinciosi cu diagnosticarea.
- Povestea spune ca masina a fost data la Tiriac la buyback si in cele din urma, dupa vanzare, au acceptat ca trebuie schimbat acest modul de comfort APIM, pe garantie, modul pe care inca il asteapta masina , fiindca inca nu a venit , dupa cateva luni de cand am expus noi problema initial.
Consilierii sunt amabili, poate prea amabili decat trebuie... adica degeaba.
Preturi acceptabile pt o reprezentanta, dar calitatea serviciilor e f slaba.
- Servicii bune pentru vanzari auto noi , dar si pentru cele rulate.
G. C.
Personalul de la primire service sub orice critica
s. i.
Personal amabil.
J. M.
Profesionalism.
I. I.
Foarte bine.
Personalul amabil.
l. c.
A 2 a exeprienta neplacuta . Masina noua de un an , pe langa faptul ca acum 3 -4 luni m-au plimbat si rechemat de 2 ori sa rezolve o problema de garantie pe care n-au stiut s-o rezolve de la inceput ( eu fiind nevoit sa conduc 200 km in total ), de data asta ptr o simpla programare ,( facuta cu 6 zile in urma si confirmata de mine in urma apelului lor de verificare), ptr revizie si o alta problema de garantie cu vopseaua , m-a luat " in primire" un domn consilier "foarte amabil" care dupa ce m-a plimbat de 2 ori intre el si dna receptionera mi-a zis foarte clar ca stau degeaba la el ca nu-mi primeste masina fiindca au ei o problema de organizare , aparent nu aveam programare . Nu tu "va rugam sa ne scuzati ..... dar din cauza cutare ....) .... scurt si la subiect !!!!
Am cerut sa fiu programat la managerul de service . Am fost preluat de colega lui care mi-a luat imediat masina si aparent a bagat-o in service . Acum astept ... dura 1 ora o ora jumate maxim , au trecut 2 . Cel mai trist e cum platim noi cu varf si indesat niste bani si niste salarii ptr unii care in continu subliniaza la telefon ca ei intre 12 si 13 au pauza de masa in schimb habar nu au sa vorbeasca cu clientii care le platesc salariile .
Urat ... foarte urat . Pacat ca nu avem si alte variante si suntem constransi de garantie sa venim aici. Cu siguranta nu acordam nici o stea macar evaluarii.
V. P.
Serviciii de inalta calitate cu preturi cam mari insa. Dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine.
P. R.
Foarte bine.
C. C.
Personal profesionist și servicii de calitate.
A. A.
O locație excelentă, unde amabilitatea personalului este extraordinara!
l. d.
Să nu fie nevoie sa vi.decat sa-ti iei masina noua
C. G.
Reparație pe Casco încheiată la alt asigurator. 1 săptămâna!!! să aducă cică piesele, adică un bandou pentru bara de protecție care eu l-am mai cumpărat de la un retailer când mi-a fost luat de apă la inundația din 2010 și mi-a fost livrat a doua zi. Pesemne la Țiriac auto îl aduce pe jos din Germania... Să revin; după vopsirea barei față și aripii stânga față (adică 5 zile-am văzut la service no name vopsire completă in două zile și nu rasoleală) descopăr că n-au mai pus la contraaripă toate holzșuruburile, port numărul de înmatriculare stă să cadă cu totul la câteva zile după și surprizele continuă ; fixând numărul de înmatriculare constat că bara este "aruncată" pe mașină nefiind prinsă în click-uri, la fel și grila radiatorului. Bine măcar că vopsitoria și-a făcut datoria; a ieșit bine; vopsire lucioasă și identică cu autoturismului. Voi vedea peste timp dacă au dat rasol și aici. Notă finală Țiriac auto service 5, cu indulgență deși merita 4+ (din 10).
Edit: După mai bine de 3 ani de la reparație vopseaua a rezistat, însă la marginea aripii lacul transparent s-a exfoliat pe o lungime de aproximativ 20 cm și lățime de 2 cm.
F. C.
Nici măcar o stea nu merita. Cel mai scump service. Fac tot posibilul sa nu respecte garanția. Recomand sa ii evitați 👎👎👎
M. M.
În luna mai,fiind în concediu în regiunea Brașovului,am avut o problemă cu pompa din rezervor. Am sunat la service 24/24 și am fost direcționată către Țiriac auto Brasov,deoarece era cel mai apropiat. Au venit,au luat-o pe platformă,în două zile a fost gata. Total 1900 lei. În luna iulie,plec la drum,opresc la o cafea,vreau să plec,aceeași problemă. Sun la service,iar timp de două ore au căutat o platformă. Era ora 5 dimineața iar la Țiriac nu răspundea nimeni. Pe la 8 și ceva,apare platforma de la Fetești,eu fiind în Slobozia. La 11 ajung la Țiriac Constanța,explic situația,și mi se spune să las mașina în parcarea exterioară,practic pe stradă și mă sună ei peste aprox.o lună,pt.ca nu au tîmp. Am cerut mașină la schimb,nu aveau. Am fost nevoită să plec,mașina fiind autoutilitara,deci aveam nevoie de ea.
E. R.
Experienta ok puteți avea încredere în acest service
M. R.
Plătim asigurarea,dar suntem tot sclavii lor,de parcă am fi datornici,săraci,vinovați...
S. C.
Cel mai prost service auto din Constanta. Nu recomand
E. D.
2 zile pentru înlocuit anvelopele de vară cu cele de iarnă, cost triplu față de orice vulcanizare. Prima și ultima dată.
G. Ș.
Sunt cei mai neserioși oameni și firma. Nu merita sa duci mașina la ei. Soțul meu așteaptă de o luna sa i pună un parbriz 😣👎👎👎👎👎👎
P. L.
In 10 minute am rezolvat constatarea, foarte amiabili si serviabili
C. V.
In urma cu doi ani am dus masina in service pentru o reparatie la bara spate. Dupa ce am luat masina de la Tiriac Auto Constanta am observat ca atunci cand ploua oala de la roata de rezerva se umple cu apa, panoul nefiind reparat corespunzator. Reparatia a costat echivalentul a 1000 de euro. Acum am aflat ca au efectuat o reparatie necorespunzatoare, neprofesionista. Cel ce a efectuat reparatia este un amator. Nu recomand acest service. Nu merita nici macar o stea.
Later Edit: Am ridicat masina de la Tiriac Auto. Au refacut reparatia. De data aceasta sper sa fie ok. Baiatul de la receptie a fost amabil. Chiar si asa, ramane o recenzie de o stea, mai ales pentru drumurile, telefoanele si e-mail-urile trimise pentr a-mi rezolva problema.
I. Z.
Profesionalism și promptitudine
C. M.
O experienta extrem de placuta, profesiojisti in adevaratul sens al cuvantului. Felicitari!
B. I.
Angajati profi!!! De la locatie pana la toaleta 5 stele ! Angajati sunt zi de zi la 4 ace!!!
t. r.
Timpul de asteptare Foarte mare si lipsa de organizare.
d. d.
Recenzie :)
B. T.
O filială mare, cu de toate... Mulțumit de servicii.
M. O.
Personal amabil , consilieri de vânzări profesionisti. Placut impresionat
E. B.
Profesionalism si amabilitate.
V. D.
Reprezentanta auto multi-marca. Au de obicei stoc la majoritatea modelelor de rulaj.
A. H.
Nu recomand nici dușmanilor
V. Z.
O echipă dinamică și deschisă către clienți.
D. H.
Profesioniști ai domeniului, recomand cu convingere!
B. I.
Nu au găsit programarea mea deși m-au sunat pentru a modifica data inițială. Apoi nu aveau piesele pe stoc și mi-au propus sa reprogramam la un cost cu 50% mai mare decât cel inițial. Mi s-a confirmat seriozitatea lor conform reviewurilor altor utilizatori. Nu recomand.
S. H.
Un service bun, dar cam scump.
8.
Personal ok, preturi de reprezentanta( daca ai noroc sa prinzi o oferta la piese si la manopera este foarte ok), timpul de asteptare un pic cam mare, per total este ok!!
b.
Am achizitionat un autoturism Hyunday de la ei. Consultantul de vanzari este foarte bine pregatit, cunoaste bine caracteristicile produselor vandute si a fost foarte amabil. Autovehiculul a sosit rapid si fara probleme.
k. M.
Servis ul e de toată jena....lent pt casco, sub diferite pretexe, f scump,cei de la birou care preiau dosarul tare slăbuți, sunt pe.langa subiect ,greu rezolva,tre sa-i suni sa-i presezi ca altfel dorm pe ei...cred recenziile pozitive sunt puse de angajați sa mai spele obrazul ...😕
L. S.
Sunteți praaaaffff și pulbere.... neprofesionalismul și neseriozitatea sunt principalele dumneavoastră calități.
Voi face reclamă negativă de câte ori voi avea ocazia.
V.
Servicii de slaba calitate . Am fost cu masina personala la 3 mecanici de la "coltul blocului " . Toti mi au spus ca masina nu are nimic desi eu am acuzat un fasait / vajait la accelerare . Am zis sa merg la reprezentanta Ford din Constanta ( Tiriac Auto ) pentru a gasi problema . A fost pus tester-ul pe ea , toti din hala reparatii s au uitat pe sub ea ....nu au gasit nimic. Azi am gasit problema si am dat comanda de piesa . Cel mai bun lucru e cel facut de tine . Bani cheltuiti degeaba pentru tester si motorina arsa pe drum
g. c.
Reprezentanti foarte amabili!
D. D.
Nu gasesti electrician decat cu programare o saptamana in avans sau sunt prea mari sa rezolve o masina cumparata de la ei in garantie in timp rezonabil.
M. V.
Hm o mașină pe care nu poți s-o înțelegi...
T. P.
Profesioniști.
N. M.
Neseriozitate totala la service.Am o masina in garantie, m-am programat la o anumita ora si....habar nu aveau de programare.La telefoanele lor de serviciu mobile suni....nu raspunde nimeni...sunt praf ...nu recomand.
L. M.
Servicii bune, dar te costa de te rupe. Mai fac si gafe, însă le remediaza. Dacă ești răbdător iti rezolvi problema.
a. b.
Programare pt revizie la 08.30, ajuns la 10.00 si intampinat cu : "aaa, astazi aveati?! Trebuie sa va reprogramez pt saptamana viitoare"
Functioneaza si aici, ca peste tot, vechiul principiu "PCR - Pile, Cunostinte, Relatii"
Sef service responsabil cu reprogramarea : Andrei Poenaru.
n. f. a.
Profesioniști!
R. G.
Angajați amabili.
C. N.
Am avut o foarte proasta experienta.Ti se raspunde in zeflemea.(George Hagi).Personal nu mai merg niciodata acolo.
D. G.
De 2 lei
v. N.
Merge și asa .....
M. C.
Locatie super amenajata cu personal f. amabil, poate doar preturile a-ti dau timp de gandit, an rest e ok
D.
Diagnoza si evaluare intentionat eronate pentru a umfla devizul 4000ron. In realitate defectul a fost remediat in alt service cu 200ron. Evaluare a costat aici 238ron. Si s-a pus un diagnostic gresit intentionat. Nu apelati daca tineti la bugetul vostru si doriti sa fiti tratat corect.
M. C.
Hoți, mincinoși și neprofesioniști.
E. E.
Promptitudine, profesionalism
V. C.
Nu răspund la telefon. Programările nu se respecta. Mediocri tehnic. Reparațiile durează de trei ori mai mult decât la alte ateliere.
I. I.
Reprezentanta auto. Servicii mediocre atunci cand le ceri ajutorul.
C. A.
Personalul de la receptie se schimba des iar preturile practicate sunt destul de mari.
F. -. D. B.
De fapt am vizitat Ford. Astept Fiesta Activ vs EcoSport
F. S.
Tiriac Auto Constanta nu mai este ce a fost, Pacat de cativa oameni care isi fac treaba foarte bine
D. L.
Servicii profesionale, personal amabil, recomand.
G. G.
Omen nu serioz deloc
B. B.
E ok de ar avea oferte mai bune in vazare si din rec.
T. I.
Personal amabil, bine instruit, poti gasi masina pe care ti.o doresti! Recomand
L. G.
Locul de unde îmi voi cumpăra in Octombrie 2017 un Mercedes V-Class 250 d BlueTech
A. M.
Consilierii de vanzari f amabili. Cafea f buna! Recomand
G. A.
Foarte multumit si de receptie dl Stroisteanu si de mecanici.
A. C.
Super.
I. D.
Să zicem ok...
I. C.
Este ok
M. S.
Am stat 4 ore sa-mi zica "nu se poate"...si am mai si platit 250 ron constatarea. Thanks to George Hagi!!!
A. C.
Un loc minunat