Opinii despre Sixt rent a car Bucharest City Center/Sheraton (Închiriere de mașini)
Sixt rent a car Bucharest City Center/Sheraton
Șoseaua București-Ploiești 145, București 013686, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Sixt rent a car Bucharest City Center/Sheraton, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Sixt rent a car Bucharest City Center/Sheraton
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Sixt rent a car Bucharest City Center/Sheraton
V. M.
Va rog sa anuntati utilizatorii masinilor parcate pe locurile de parcare ce nu va apartin. Am sunat astazi la voi si ati spus ca nu stiti cine conduce masina si nu aveti pe cine contacta.
M. B.
Servicii foarte bune, agentul din aeroport, Alex foarte amabil si politicos! Pentru el 6 stele! La fel si baietii care mi-au predat masina! Va multumesc!
M. L.
a convenit asupra unei mașini cu o cutie automată, și a emis cu un mecanic
A. A.
Recomand.
F. N.
(Tradus) Vă recomandăm cu tărie. Serviciu prietenos. Nu luasem o asigurare suplimentară și, probabil, cineva făcuse o prăpastie destul de mare în mașină, probabil pe o parcare. Au observat-o, dar nu au făcut un caz din asta și nu a trebuit să trecem cu o mulțime de documente. Un serviciu excepțional. Colectarea și întoarcerea mașinii a mers foarte bine și mașina era nouă. Voi închiria mereu cu ei când sunt în România.
(Original)
I strongly recommend. Friendly service. We had not taken an extra insurance and probably someone had made a, rather big, dent in the car, probably on a parking. They noticed it but did not make a case out of it and we did not have to go through a lot of paperwork. An exceptional service. Collecting and returning the car also went very smoothly and the car was new. I will always rent with them when in Romania.
F. C.
(Tradus) NU CONTRATA NICIODATĂ ȘASE ROMÂNIA !! SUNT HOȚI !!
Se pare că există un pod în drum spre Aeroportul din Constanța pe care trebuie să plătiți o taxă pentru trecerea podului, dacă nu plătiți prin intermediul site-ului web corespunzător (habar nu cum să plătiți, nimeni nu raportează nimic), deoarece sunt amendate cu 27 de euro pentru neplata taxei. Ei bine, nerușinatul SIXT, după câteva luni, trimite un e-mail pentru a solicita amenda, fără să aibă dreptul la reducerea corespunzătoare de 50%, un drept încasat de legea țării și, de asemenea, cere un supliment de 30 de euro, pentru neplăcerile pe care le provocăm, cu care, în total 57 de euro.
CEI DE LA ȘASE SUTI MĂTORI decât statul însuși. AMENDA PENTRU A NU PLAȚI TAXA DE 27 EURO ȘI AMENDA IMPUSĂ DE SIXT ESTE CU 30 EURO MAI MULTE. SUNT HOȚI.
NICIODATĂ N-O SĂ MAI ÎNCHIRIăm ȘASE ROMÂNIA !!
(Original)
NEVER CONTRACT SIXT ROMANIA !! THEY ARE THIEFS !!
It turns out that there is a bridge on the way to the Airport from Constanta which you must pay a fee for crossing the bridge, if you do not pay through the corresponding website (no idea how to pay, nobody reports anything), as they are fined 27 euros for not paying the fee. Well, the shameless SIXT, after several months send an email to claim the fine, without having the right to the corresponding reduction of 50%, a right collected by the law of the country, and also ask for a supplement of 30 euros, for the inconvenience that we cause them, with which, a total of 57 euros.
THOSE OF SIXT FINE MORE THAN THE STATE ITSELF. THE FINE FOR NOT PAYING THE FEE 27 EUROS AND THE FINE IMPOSED BY SIXT IS 30 EUROS MORE. THEY ARE THIEFS.
WE WILL NEVER HIRING SIXT ROMANIA AGAIN !!
F. C.
(Tradus) NU CONTRATA NICIODATĂ ȘASE ROMÂNIA !! SUNT HOȚI !!
Se pare că există un pod în drum spre Aeroportul din Constanța pe care trebuie să plătiți o taxă pentru trecerea podului, dacă nu plătiți prin intermediul site-ului web corespunzător (nici o idee despre cum să plătiți, nimeni nu raportează nimic), deoarece sunt amendate cu 27 de euro pentru neplata taxei. Ei bine, nerușinatul SIXT, după câteva luni trimite un e-mail pentru a solicita amenda, fără a avea dreptul la reducerea corespunzătoare de 50%, un drept încasat de legea țării și, de asemenea, cere un supliment de 30 de euro, pentru neplăcerile pe care le provocăm, cu care, în total 57 de euro.
CEI DIN SASI SUNT FINI MAI MULT decat STATUL INSINE. AMENDA PENTRU A NU PLAȚI TAXA DE 27 EURO ȘI AMENDA IMPUSĂ DE SIXT ESTE CU 30 EURO MAI MULTE. SUNT HOȚI.
NICIODATĂ N-O SĂ MAI ÎNCHIRIăm ȘASE ROMÂNIA !!
(Original)
NO CONTRATEIS NUNCA SIXT RUMANIA !! SON UNOS LADRONES !!
Resulta que hay un puente de camino al Aeropuerto desde Constanta el cual se debe de pagar una tasa por cruzar por el puente, si no se paga por la web correspondiente (ni idea como se paga, nadie informa de nada), pues multan 27 euros por no pagar la tasa. Pues los sin vergüenzas de SIXT, al cabo de varios meses mandan un correo para reclamar la multa, sin tener derecho a la correspondiente reducción del 50%, derecho recogido por la ley del país, y además piden un suplemento de 30 euros, por las molestias que les causamos, con lo cual, un total de 57 euros.
LOS DE SIXT MULTAN MÁS IMPORTE QUE EL PROPIO ESTADO. LA MULTA POR NO PAGAR LA TASA 27 EUROS Y LA MULTA QUE IMPONE SIXT ES DE 30 EUROS MÁS. SON UNOS LADRONES.
NO VAMOS A CONTRATAR NUNCA MÁS SIXT RUMANIA !!
F. G.
(Tradus) Nu le-aș recomanda deloc! Foarte lipsit de respect și extragere totală! Mi-au taxat 50 de euro în plus pentru a-mi tipări o bucată de hârtie pentru a putea trece frontiera în Grecia. Acest lucru având în vedere după ce am plătit deja totul pentru telefon, direct în SUA
(Original)
I would not recommend them at all! Very disrespectful and total ripoff! They charged me extra 50euro to print me a piece of paper in order for me to cross the border into Greece. This considering after I already paid for everything by phone, directly in the US
J. R.
(Tradus) Nu este o experiență grozavă. Nu au fost angajați la ghișeu pentru primele 25 de minute. Prețul pe care trebuia să îl plătim nu se potrivește cu rezervarea noastră. Fără zâmbete, niciun serviciu oferit. Întrebat despre creșterea prețurilor de 40 € de la rezervarea online, angajata a spus pur și simplu că managerul ei va fi peste cinci ore mai târziu și că putem aștepta. Lucrurile s-au agravat cu cât am ajuns la mașină. La parcare, angajatul nu vorbea engleza. De asemenea, mașina a avut o eroare clară a pneului (lumini de avertizare galbene pe tot tabloul de bord). Apoi a trebuit să ne certăm pentru a obține o mașină nouă. Pe scurt, mergeți cu o altă companie!
(Original)
Not a great experience. There were no employees at the counter for the first 25 minutes. The price we had to pay did not match our reservation. No smiles, no service offered. When asked about the €40 price increase from the online reservation, the employee simply said that her manager would be in five hours later and that we could wait. Things got even worse as we got to the car. At the parking lot, the employee did not speak english. Also, the car had a clear tire error (yellow warning lights all over the dashboard). We then had to argue to get a new car. In summary, go with another company!
S.
(Tradus) Trebuie să încep prin a spune că închirierea unei mașini în România mi-a dat niște frisoane și nu mă așteptam decât la cea mai proastă experiență vreodată. Tipii ăștia mă dovedesc greșit. Serviciul de la aeroport a fost rapid și am primit mașina pe care am rezervat-o. Instrucțiunile au fost clare cu privire la opțiunea dintre rezervorul plin sau rezervorul gol la întoarcere, care este o opțiune care poate genera costuri suplimentare. Check-out-ul a fost rapid și am fost gata să merg în mai puțin de 30 de minute, inclusiv călătoria cu naveta. Întoarcerea era și mai rapidă și eram pe drum în cel mai scurt timp. Da, românii nu dispun de abilități în domeniul serviciilor clienților, în special în ceea ce privește tipul de servicii contra cost. Totuși, echipa Sixt a depășit media românească și a fost aproape de standardul NA / UE. Cu siguranta le voi folosi din nou in august. Apropo, au unele dintre cele mai bune preturi daca inchiriati pentru o perioada lunga de timp (am inchiriat timp de 17 zile). Depozitul securizat a fost de asemenea la minim și l-au deblocat imediat după returnarea mașinii. Acoperirea lor standard include și asigurarea furtului.
(Original)
I have to start by saying that renting a car in Romania gave me some chills and I was expecting nothing but the worst experience ever. These guys prove me wrong. The service at the airport was quick and I got the car I reserved. The instructions were clear regarding the option between full tank or empty tank at return which is an option that may incur extra charges. The check out was quick and I was ready to go in less than 30 minutes including the trip with the shuttle. The return was even quicker and I was on my way in no time. Yes, Romanians lack customer service skills, especially at the counter type of services. However, Sixt Team was above the Romanian average and close to NA/EU standard. I will definitely use them again in August. And by the way, they have some of the best prices if you rent for long period of time (I rented for 17 days). The secure deposit was also at minimum and they unlocked it right away after returning the car. Their standard coverage also includes the theft insurance.
E. I.
(Tradus) Pentru a evita: ramura nefolositoare. Încasați cu ușurință bani, dar nu îmi acceptați cardul de credit la fața locului ... În timp ce eu obișnuiam să plătesc pe Internet ...
După mai multe propuneri de recuperare a vehiculului, a trebuit să iau autobuzul pe durata călătoriei mele.
Rareori pun note atât de scăzute, dar aici merită!
(Original)
A éviter : succursale peu serviable. Encaisse facilement l'argent mais n'accepte pas ma carte de crédit sur place... Alors que j'ai utilisé la même pour payer les acomptes sur Internet...
Après plusieurs propositions pour recupérer le véhicule, j'ai dû prendre le bus pour toute la durée de mon voyage.
Je mets rarement des notes aussi basses, mais ici c'est mérité!
n. d.
(Tradus) Numai modalitatea de plată este prin CARTE DE CREDIT! Toate celelalte metode (debit sau chiar numerar) nu sunt acceptate. În schimb, alte companii de închiriere sunt flexibile, așa că nu pierdeți timpul în șase dacă căutați să închiriați o mașină.
(Original)
Only payment method is by CREDIT CARD! All other methods (debit or even cash) are not accepted. Other rental companies are flexible instead, so don't waste your time in sixt if you are looking for renting a car.
N. G.
(Tradus) Cea mai rea experiență de închiriere!
Personal foarte neprofesionist, nepoliticos și lipsit de respect. Au încercat să ne smulgă prin toate mijloacele!
NU RECOMANDĂ !!
(Original)
Worst rental experience ever!
Very unprofessional staff, rude and disrespectful. They tried to rip us off by all means!
DO NOT RECOMMEND!!
B. S.
(Tradus) S-a închiriat o mașină de la Sixt pentru sărbătorile 2019 (a fost singura companie care a avut încă mașini disponibile).
Am ajuns la Otopeni chiar după miezul nopții a trebuit să plătesc 500 de euro în plus pentru asigurare și depozit și tot nu a acoperit locurile și partea de sub mașină.
A fost nevoie de vârste pentru ca naveta să ne ducă la mașină.
Preluarea se află într-o parcare întunecată, trebuie să folosiți o lanternă pentru a inspecta mașina (în special interiorul, deoarece asigurarea completă nu o acoperă).
Nicăieri pe documentele pe care le primiți cu mașina nu se spune unde să o returnați - doar că există o taxă. A fost cu adevărat dificil să ia legătura cu un reprezentant de asistență pentru clienți.
Mașina a fost returnată și am fost informat că totul este în regulă, dar, 10 zile mai târziu, încă nu mi-am primit rezerva.
Am contactat Sixt și mi-au promis că cineva se va întoarce, dar, desigur, nimeni nu a făcut-o.
Mult spațiu pentru îmbunătățiri!
(Original)
Rented a car from Sixt for the holidays 2019 (it was the only conpany that still had cars available).
I arrived at Otopeni right after midnight had to pay an extra 500 euros for insurance and deposit and it still did not cover the seats and the part under the car.
It took ages for the shuttlebus to get us to the car.
Pickup is in a dark parking lot, you have to use a flashlight to inspect the car (especially the inside since full insurance does not cover it).
Nowhere on the documents you get with the car does it say where to return it - only that there is a fee. It was really difficult getting in touch with a customer support rep.
The car was returned and I was informed that everything is in order but, 10 days later I still haven't gotten my deposit back.
I have contacted Sixt and they promised someone would get back but of course, nobody did.
A lot of room for improvement!
S. P.
(Tradus) Foarte arogant! Stai departe, există multe alte companii foarte bune în aeroport.
La fel și pe șase
(Original)
Very arrogant! Stay away there are many other very good companies in the airport.
Same on sixt
K. C. T. a. M. D. !.
(Tradus) Spre deosebire de toate celelalte site-uri web ale companiilor de închirieri auto, doar Sixt nu are opțiunea de a schimba limba în engleză.
Sunt turist, nu vorbesc și nu înțeleg limba română. Nu ar fi de bun simț conducerea să conștientizeze că majoritatea persoanelor care rezervă mașini pe aeroport sunt turiști.
(Original)
Unlike all other Car Rental company websites, only Sixt does not have an option to change the language to English.
I am a tourist, I don’t speak or understand Romanian. Would it not be common sense to the management to realize most people booking cars at the airport are tourists.
E. P.
(Tradus) Cea mai proastă companie. Așteptam 40 de minute în linie și apoi nu ne-au dat o mașină pentru că aveam permisul nostru de conducere grecesc (este încă o hârtie și nu o carte). Ne pierdem toată ziua acolo și apoi mergem la AVIS și ne-au dat mașina fără nicio problemă.
Nu le pasă de clienții lor.
(Original)
The worst company ever. We were waiting for 40’ minutes in the line and then they didn’t give us a car because we had our Greek driving license (it is still a paper and not a card). We lose all our day there and then we go to AVIS and they gave us the car with no problem.
They do not care about their customers.
E.
(Tradus) Pentru a evita !!! Așteptați +1 / 2h navetă când sunt predate cheile, iar asta când vedeți că navele concurente trec în fața noastră ...
Cel mai rău a fost recepția la predarea vehiculului, personalul IRRESPECTUE și AGRESIV!
În plus, persoana a vrut să-mi supraîncărce compania, deoarece acul rezervorului era doar pe linie. Faceți poze când luați vehiculul. Cu toate acestea, obișnuia să călărești cu Sixt, această experiență cu această agenție a fost de departe cea mai rea!
(Original)
À Éviter !!! Attente de +1/2 h la navette lors de la remise des clefs, et cela en voyant les navettes concurrentes passer devant nous....
Le pire a été l'accueil lors de la remise du véhicule, personnel IRRESPECTUEUX et AGRESSIF !
De plus la personne a voulu surfacturer ma compagnie car l'aiguille du réservoir était tout juste sur le trait. Prenez des photos lors de la prise du véhicule. Pourtant habitué de rouler avec Sixt, cette expérience avec cette agence fut de loin la pire !!!
C. B.
(Tradus) Detalii precum e-mail, adresă etc. pe care le-am furnizat deja la rezervare nu sunt partajate furnizorului și un formular de hârtie trebuie completat din nou. Acest lucru necesită mult timp și inutil. Mașina nu avea blocare centrală sau nu funcționa. Ușile din spate erau imposibil de blocat, pe care nimeni nu le-a menționat și le-am descoperit zile mai târziu din întâmplare. Acesta este un risc imens! Timpul de așteptare la coborârea mașinii a fost mai mare de 30 de minute pentru transferul de la aeroport, iar un angajat m-a dus acolo cu o mașină diferită, numai după insistențe multiple.
(Original)
Details such as email, address etc that I already provided when booking are not shared with the supplier and a paper form needs to be filled again. That is time consuming and unnecessary. The car did not have central locking or it did not work. The back doors were impossible to lock, which no one mentioned and I discovered days later by chance. That is a huge risk! The waiting time when dropping off the car was more than 30 minutes for the airport shuttle and an employee took me there with a different car only after multiple insistances.
d. d.
(Tradus) Totul a mers bine, am comandat din țară, inclusiv anularea participării, nu au existat probleme, mașină nouă, a fost grozavă. Foarte recomandat.
(Original)
הכל הלך חלק, הזמנו מהארץ כולל ביטול השתתפות, לא היו תקלות, רכב חדש, היה נהדר. מומלץ בחום.
I. V. G.
(Tradus) În ziua de 24 iulie, fac telefonic o rezervare la Aeroportul Sixt Otopeni, București, România. Ziua următoare, surpriză! Plătesc prețul de închiriere, dar operatorul Sixt nu reușește să păstreze garanția pe cardul meu de credit, chiar și după 6 încercări. Îmi sun de două ori banca, dar nu găsesc nicio problemă: pot să-mi vadă plata, dar nu și cererea de garanție.
Dintr-o dată mă găsesc prins în mijlocul băncii și al Sixt-ului, ceea ce mă asigură că sistemele sale funcționează corect, dar nu-mi poate oferi o alternativă. Închirierea este anulată și trebuie să improvizez ceva pentru a găsi o soluție: vară, sezon complet ... Aceasta va fi ultima mea experiență cu Sixt, asta este sigur!
(Original)
On 24th July I make by phone a reservation to Sixt Otopeni Airport, Bucharest, Romania. Next day, surprise! I pay the rental price, but the Sixt operator doesn’t succeed to retain the warranty on my credit card, even after 6 trials. I call my bank 2 times, but they doesn’t find any issue: they can see my payment, but not the request for the warranty.
Suddenly I find myself caught in the middle between my bank and Sixt, that ensures me that its systems functions properly, but is not able to offer me an alternative. The rental is cancelled and I must improvise something in order to find a solution: summer, full season… This will be my last experience with Sixt, that's for sure!
T. R.
(Tradus) Mașina pe care am obținut-o (Opel Astra) are diverse probleme: 1) Indicație de service 2) senzor pentru presiunea în anvelope care nu funcționează; indicarea în mașină fără presiune în anvelope ....; în afara 5-8 daune de parcare. Nu am primit niciodată o astfel de mașină de la SIXT. De ce nu aduc toate în ordine și verifică mașina înainte de a o închiria. Oamenii de la SIXT au fost drăguți și prietenoși, dar nu a fost posibil să schimbați mașina.
Thomas
(Original)
The car I got (Opel Astra) has various problems : 1) Oil service indication 2) sensor for Tyre pressure not working; indication in car no pressure in tyre.... ; outside 5-8 parking damages. I never got such a car from SIXT. Why they do not bring all in order and check the car before they rent it out. People at SIXT were nice and friendly but it was not possible to change the car.
Thomas
T. F.
(Tradus) O companie foarte nefolositoare. Frecvent, noi ca o companie au fost nevoiți să le numim de mai multe ori pentru a obține o schimbare de vehicule și ei spun că urmează să continue, ceea ce ei frecvent nu au și trebuie să le numesc mereu pentru a obține un vehicul schimbat. Deci, dacă am un vehicul de închiriat care nu funcționează, este treaba mea să urmăresc cu tine? Ce fel de companie ești? De asemenea, ei ne spun să conducem vehiculul pentru ei pentru a obține o schimbare în loc să vină la noi pentru a face schimbul. O incompetență flagrantă a companiei și nu le recomand pentru un serviciu bun pentru clienți. Te rog să te uiți în altă parte.
(Original)
Very unhelpful company. Frequently we as a company have had to call them numerous times to get a vehicle swap and they say they are going to follow up, which they frequently do not and I have to call them over and over to get a vehicle swapped. So if I have a rental vehicle not working, it's my job to follow up with you? What kind of company are you? They also tell us to drive the vehicle to them in order to get a swap instead of coming to us to do the swap. Blatant incompetence by the company and I do not recommend them for any sort of good customer service. Please look elsewhere.
E. P.
(Tradus) Încercare scăzută de escrocherie: rezervarea mea „misterios” a apărut ca fiind anulată când am ajuns acolo și singura opțiune disponibilă, nu surprinzător, a fost cu 25% mai scumpă. Ești mai bine să folosești oricare altul.
(Original)
Lame attempt at scamming: my reservation "mysteriously" appeared as cancelled when I got there and the only option available not surprisingly was 25% more expensive. You're better off using any other one.
A. M.
(Tradus) Personalul a fost foarte util și prietenos. Totul a mers perfect, așa cum era de așteptat.
(Original)
Staff was very helpful and friendly. Everything went flawless like expected.
V. C.
(Tradus) Ei au fost foarte utile, mi-am uitat permisul și au făcut tot ce este posibil pentru a putea lua mașina. Nici o problemă. Am facut cateva poze cu masina ta, deoarece a fost destul de zgariat, dar la intoarcere nu am avut nici o problema
(Original)
They were super helpful, I forgot my license and they did everything possible to be able to take the car. No problems at all. We did some pictures of te car since it was pretty scratched but on the return we didn’t have any issue
S. M.
(Tradus) Închiriat Dacia Logan timp de 9 zile și a fost o experiență fantastică. Masina a fost foarte curată și perfectă în formă. Oamenii au fost foarte utile. Dragostea de a angaja din nou de la ei. U baietii care fac o treaba buna pastreaza-l
(Original)
Rented Dacia Logan for 9 days and it was fantastic experience. Car was very clean and perfect in shape. People were very helpful. Love to hire from them again. U guys doing great job keep it up
Y. G. d. G.
(Tradus) Experiență dezastruoasă. Am rezervat mașina online și la sosire acolo a vrut să rețină 500e din card și ne-a taxat încă 3 asigurări ...
(Original)
Disastrous experience. We booked the car online and upon arrival there he wanted to retain 500e of the card and charged us 3 more insurances ...
t. g.
(Tradus) Scandalos și rușinos, neprofesionist și mai ales escroci, cel mai bun prieten și cu mine am închiriat un vehicul de tip sedan, cu toată asigurarea necesară pentru a călători în siguranță pe pământ românesc.
Primul pas: Sixt Office 1 persoană pentru a gestiona o coadă mare de clienți, în special
Al doilea pas: recepția vehiculului nostru, un Opel Insignia negru, într-o stare dărăpănată, chiar și românii au vehicule mai curate, mașina în cauză murdară în interior, exterior nu este o parte a acesteia nu deteriorată, chiar și acoperișul a fost zgâriat ( fotografie cu vehiculele în sprijin), reclamație la Sixt (Germania), fără răspuns la această dată
Al treilea și ultimul pas: întoarcerea vehiculului, tânărul a vrut să ne plătească o gaură de țigară în scaunul șoferului (nimeni dintre noi nu a fumat) am refuzat să semnăm și am luat conducerea cu receptorul, care ca din întâmplare, a verificat pe computerul său și a văzut că fostul chiriaș care avea găuri pe scaun, mai ales că nu au închiriat vehicule acasă, chiar mai mult, au doar vehicule marca Opel.
(Original)
Scandaleux et honteux , personnel non professionnel et surtout arnaqueur , mon meilleur ami et moi même avons loué un véhicule de type berline , avec toutes les assurances nécessaires afin de voyager serainement sur les terres roumaines .
1 ere étape : Bureau Sixt 1 seule personne pour gérer une grande file de client , d'autant plus
2 ème étape : la réception de notre véhicule ,une Opel Insignia noir , dans un état delabré ,même les Roumains on des véhicules plus propres ,la voiture en question sale intérieurement , extérieurement pas un côté de pas abîmé ,même le toit était rayé (photo du véhicules à l'appuie) , réclamation au près de Sixt (Allemagne),aucune réponse à ce jour
3 ème et dernière étape : retour du véhicule ,le jeune à voulu nous faire payer un trou de cigarette dans le siège conducteur (aucun de nous deux fumons ) nous avons refusé de signer et nous nous sommes pris la tête avec le réceptionnaire ,qui comme par hasard à vérifier sur son ordinateur et a vu que c'était l'ancien locataire qui avait troué le siège , ne surtout pas loué de véhicules chez eux d'autant plus ils ont que des véhicules de marque Opel .
M. W.
(Tradus) Urmează o rezervare făcută pentru vacanțele mele în România. Sunt un client obișnuit al acestui brand, care până acum m-a inspirat pe laturile sale foarte profesionale, în alegerea posibilă a vehiculelor. Spre surprinderea mea, toate acestea au fost măturate când am ajuns la casa de bilete. Prin urmare, o singură persoană pentru un tratat le solicită o așteptare îndelungată, precum și o dispoziție înghețată, fără posibilitatea de a alege vehicule (doar Opel), în al doilea rând așteptând naveta interminabilă și ca scuză o dispoziție înghețată, primind în al treilea rând vehiculul în stare de rupere aproape. (Bumper încastrat pe întregul vehicul, interior necurat, cu scaune umplute cu sarcini de nedescris și acoperișul de nivel superior zgâriat.) Revizuiți curățarea interioară și exterioară pe cheltuiala mea. După ce a trimis un e-mail către Sixt astăzi Încă nu am primit niciun răspuns Când m-am întors și cu o deductibilă la 0 euro, destinatarul a vrut să plătesc o gaură pe un scaun care nu a fost comis de mine. După 15 minute de dispută, se întoarce și mi-a spus că Greșeala a fost infomatică Pentru viitorii utilizatori, vă sfătuiesc să pierdeți 30 de minute de la început, dar să faceți absolut orice poze din interior și din exterior.
(Original)
Je fais suite à une réservation faite pour mes vacances en Roumanie . Je suis un client habitué de cette enseigne qui jusqu'à maintenant ma inspiré sur ses côtés très professionnels, sur le choix possible des véhicules . Mais à ma grande surprise tout cela à été balayé à mon arrivé au guichet. Uniquement une personne pour traité les demande donc attente longue ainsi qu'une humeur glacial avec aucune possibilité de choix véhicules ( uniquement Opel) , deuxièmement attente de la navette interminable et comme excuse une humeur glaciale, troisièmement réception du véhicule dans état proche de la casse ( pare-choc enfoncé sur tout l'ensemble du véhicule, interieur non nettoyé avec comme assises remplit de tâches indescriptibles et le top niveau toit entièrement rayé. Bilan nettoyage intérieur et extérieur à mes frais. Ayant envoyé un mail à Sixt aujourd'hui je n'ai toujours pas eu de réponses. A mon retour et avec une franchise à 0 euros , le receptionnaire voulait me faire payé un trou sur un siège non commis par mes soins. Après 15 minutes de contestation, il revient et me dit que l'erreur etait infomatique. Pour les futurs utilisateurs je vous conseille de perdre 30 mn dès le depart mais de prendre absolument tout zn photos interieur et exterieur.
D. U.
(Tradus) Mașinile nu sunt la aeroport (deși pe site-ul internet scrie așa) și trebuie să așteptați vârste pentru transfer.
(Original)
The cars are not at the airport (although on the website it says so) and you have to wait ages for the shuttle.
G. C.
(Tradus) experiență șocantă. Plata prin card de credit, așa că, dacă faci nu proprii ca mine, atunci sunt înșurubate. După 5 luni nu am primit depozit și nu au nici o intenție pe care se ocupă cu interogarea mea.
(Original)
shocking experience. Credit card payment only, so if you do not own one like me then you are screwed. After 5 months i have not received the deposit and they have no intention on dealing with my query.
D. F.
(Tradus) Fata care ne-a tratat foarte drăguț, dar nu a încercat să ne îndoimă. El a încercat să ne dea un opel corsican când am angajat o mașină de categorie superioară. Când i-am spus că nu ne-am încadrat în mașina aia (aveam 5 + valize), ne-a spus că face un upgrade fără niciun cost pentru noi. Când într-adevăr am fost rezervat
(Original)
La chica que nos atendió muy amable, pero no la intentó colar. Nos intentó dar un opel corsa cuando habíamos contratado un coche de categoría superior. Cuando le dijimos que en ese coche no cabíamos (éramos 5 + maletas) nos dijo que nos hacía un upgrade sin coste para nosotros. Cuando realmente eso era lo que habíamos reservado
h. z.
(Tradus) Personal util și rapid pentru a ne ajuta cu închiriere
(Original)
Helpful staff and fast to help us out with our rental
J.
(Tradus) Rezervarea făcută cu o zi înainte sa dovedit a fi problematică din cauza unei erori în programul de preluare a mașinilor. Am cerut ora 9:00 și am încheiat o rezervare pentru ora 3:45 fără explicații. Nu am fi putut schimba asta odată ce am realizat eroarea. Așa că am mers la Avis, unde a fost foarte bună.
(Original)
La réservation faite la veille s'est révélé être problématique suite à une erreur d'horaire de retrait de voiture. Nous avions demandé 9h et nous nous sommes retrouvé avec une réservation pour 15h45 sans aucune explication. Impossible de changer cela une fois que nous nous sommes rendu compte de l'erreur. Nous sommes donc allés chez Avis chez qui la location s'est très bien passée.
B. S.
(Tradus) Avea o mașină de vineri până duminică. Pickup, livrare, întoarcere ... totul ușor. Masina a fost un Opel Astra automat. Mașina a avut multe zgârieturi minore, dar totul a fost înregistrat pe jurnal. A fost foarte mulțumit și de asemenea la prețuri rezonabile. (Weekend).
(Original)
Hatte ein Auto von Freitag bis Sonntag. Abholung, Übergabe, Rückgabe... alles problemlos. Auto war ein Opel Astra Automatik. Auto hatte viele kleinere Kratzer, aber das wurde alles auf dem Protokoll notiert. War sehr zufrieden und das auch bei günstigen Preisen. (Wochenende).
A. S.
(Tradus) Birou la aeroport, dar nu există parcare - există o navetă care a trebuit să aștepte. Am îmbunătățit gratuit clasa de mașini de la Opel Corsa la Astra. Un fleac, dar drăguț.
O mașină cu mai multe zgârieturi, deci trebuie să aveți grijă când o ridicați dacă nu există o asigurare completă. La început nu am observat cipul de pe parbriz, l-am văzut abia după ce am luat mașina, când am intrat în el. I-am spus agentului și el a menționat această pagubă doar în exemplarul nostru, motiv pentru care au existat probleme minore în timpul livrării. Dar a fost stabilit
(Original)
Офис в аэропорту, но стоянка нет - есть шаттл, который пришлось подождать. Бесплатно повысили класс авто с Опеля Корсы на Астру. Мелочь, но приятно.
Автомобиль со множественными царапинами, поэтому надо быть внимательными при получении, если нет полной страховки. Мы сначала не заметили скол на лобовом стекле, увидели только после принятия авто, когда сели в него. Сказали агенту, и он отметил это повреждение только в нашей копии, из-за чего при сдаче были небольшие проблемы. Но это уладили
P. L.
(Tradus) Viteză și amabilitate la biroul de la aeroport. Personalul vorbea fluent engleza și italiana. Modernizare automată gratuită pentru transmisie. Singura problemă este o întârziere de aproximativ 35 de minute la livrarea mașinii. Justificare: spălare tardivă. Pentru acest 4 stele
(Original)
Rapidità e cortesia al desk in aeroporto. Personale parlava correttamente Inglese e italiano. Upgrade auto cambio automatico gratuito. Unico problema un ritardo di circa 35 minuti nella consegna dell'auto. Giustificazione: lavaggio in ritardo. Per questo 4 stelle
c. n.
(Tradus) Mare serviciu, mă voi întoarce cu siguranță, cea mai bună companie de rent a car 👍
(Original)
Great service, i will be back for sure, the best rent a car company 👍
c. b. s.
(Tradus) Nu puteți plăti depozitul în numerar sau card de debit. Doar cu card de credit. Nu vi se returnează banii rezervării. Foarte dezamăgiți
(Original)
No se puede pagar la fianza en efectivo ni con tarjeta de debito.Solo con tarjeta de credito.No te devuelven el dinero de la reserva.Muy decepcionado
N. B. A.
(Tradus) Totul a mers bine cu această agenție. Nimic de spus.
(Original)
Tout s’est très bien passé avec cette agence. Rien à dire.
M. R.
(Tradus) Serviciu de top
(Original)
Top Service
E. N.
(Tradus) Acesta este biroul de concierge pentru a închiria o mașină de la aeroport. A existat o oarecare confuzie când ne duceam la locul de întoarcere. Doar pentru a clarifica lucrurile. Totul a fost grozav, am primit chiar și o mașină nouă. Serviciu bun!
(Original)
This is the concierge desk to hire a car from the airport. There was some confusion when we were going to the return location. Just to clarify things. Everything was great we even received a brand new car. Good service!
M. B.
(Tradus) Nu a fost niciodată capabil să închirieze de la această companie. Serviciu foarte slab.
(Original)
Was never actually able to rent from this company. Very poor service.
M. M.
(Tradus) Experiența mea cu Sixth în București Otopeni nu a fost cea mai bună. Mașina era murdară și avariată. După o oră de conducere, s-a aprins becul de avertizare. A doua zi, am sunat la Sixth și au programat o întâlnire pentru schimbul de ulei și service auto. Mod amuzant de a petrece vacanța. Nimeni nu a venit să conducă mașina până la stația de service sau nu a dispus să o înlocuiască cu o altă mașină. Am fost taxat cu 70 de dolari pe zi pentru mașina Ford Fiesta deteriorată.
După această experiență, nu voi mai folosi serviciile lor. Este o ruptură completă.
(Original)
My experience with Sixth in Bucharest Otopeni it wasn't the best one. The car was dirty and damaged. After one hour of driving the service warning light came on. The next day, I called Sixth and they scheduled an appointment for oil change and car service. Funny way to spent vacation. Nobody came to drive the car to the service station or willing to replace it with another car. I was charged $70 dollars a day for damaged Ford Fiesta little car.
After this experience, I will not use their services again. It's a completely rip-off.
L. S.
(Tradus) Sfânt lent. Așteptați 20 de minute pentru a lua o navetă înghesuită către boonii într-o operațiune unică
(Original)
Holy slow. Wait 20 minutes to take a crammed shuttle out to the boonies in a one man operation
Y. K.
(Tradus) Nu închiriați aici dacă sunteți american sau canadian. Veți avea nevoie de permis de conducere internațional. Am avut rezervare online și nu putem primi bani returnați. Este destul de prost, trăiesc aici și nu am unul.
(Original)
Do not rent here if you are American or Canadian. You will require an international driver’s license. We had booked online and cannot get money returned. It’s quite silly, I live here and do not have one.
B. M.
(Tradus) Asigurați-vă că ați verificat ce scrie pe Protocolul de check-out / check-in, altfel s-ar putea să vă aflați într-o poziție în care ați plătit pentru o completare completă a rezervorului și aveți dovezi pentru acest lucru, dar încă vă înșelă dacă se grăbesc și nu acordă atenție la ceea ce scriu în protocol la check-out.
De asemenea, rezervorul nu era plin când primea masina.
(Original)
Make sure to check what they write on the Check - out / Check - In Protocol, otherwise you might find yourself in a position where you’ve paid for a full tank refill and you have evidence for this, but they still scam you if you are in a hurry and don’t pay attention to what they write in the Protocol at check out.
Also, the tank wasn’t full when receiving the car.
I. Z.
(Tradus) A fost o experiență foarte frumoasă cu șase. Am primit mașina la cel mai bun preț din oraș (după părerea mea), managerul a fost foarte politicos și ne-a oferit și un mic discount. După ce am dat jos mașina înapoi, am primit depozitul în 3 ore. Foarte frumos, o pot recomanda doar!
(Original)
It was a really nice experience with sixt. We got the car for the best price in the city (in my opinion), the manager was very polite and also gave us a small discount. After we drop the car back, I got the deposit in 3 hours. Very nice, can only recomend it!
S. M.
(Tradus) Marele Staff .. mașini frumoase - majoritatea sunt noi.
(Original)
Great Staff.. nice cars- most of them are new.
B. G.
(Tradus) A așteptat 20 de minute și nimeni nu a apărut vreodată să ne ajute.
(Original)
Waited for 20 minutes and nobody ever showed up to help us.
R. S.
(Tradus) Everthing a funcționat bine, fără discuții. Personal competent.
Doar fii sigur că vei fi o singură dată.
(Original)
Everthing worked fine, no discussions. Competent personal.
Just be sure to be one time.
R.
(Tradus) Mare valoare pentru închirierea de mașini cu preț scăzut. Poate că ați putea scăpa de autocolantele mari "Sixt" de pe mașinile dvs. de închiriat.
(Original)
Great value for low price car rental. Maybe you could get rid of the large "Sixt" stickers on your rental cars.
D. L.
(Tradus) Personal neprietenos Am avut probleme din cauza traficului bucureștean (și a liniei lungi la birou) și am întârziat cu aproximativ 2 ore în ceea ce privește ora de preluare convenită. Ei spun „Îmi pare rău, nu am mașini”, dar ochii lor spun „oricum nu te ajut, încerc doar să te înșelat oferindu-ți acest BMW X3 la triplu preț”. Probabil sunt exact ceea ce plătiți. O companie ieftină.
(Original)
Unfriendly staff. I had problems because of Bucharest traffic (and the long line at the desk) and I was about 2 hours late with respect of the agreed pick-up time. They say "I'm sorry, I have no cars" but their eyes say "I'm not helping you anyway, I'm just trying to scam you offering you this BMW X3 at triple the price". They probably are exactly what you pay for. A cheap company.
A. A.
(Tradus) Una dintre cele mai bune experiențe la Henri Coandă în ultimii 8 ani sau ceva, începând cu rezervarea online cu e-mailuri clare și profesionale furnizate de Lavinia Stan, pentru a finaliza documentele de expediere, pentru un șofer de navetă foarte prietenos și de ajutor și bineînțeles către o mașină nouă, acest lucru dovedește că, Sixt în această locație, este pe drumul cel bun și nu voi ezita să folosesc Sixt Renal Otopeni, pentru următoarea mea vizită în România.
(Original)
One of the best experiences at Henri Coanda in the last 8 years or so, starting with reservation online with clear and professional e-mails provided by Lavinia Stan, to in terminal counter expedite paperwork, to a shuttle driver very friendly and helpful , and of course to a brand new car, this proves that , Sixt at this location, is on the right track ,and i will not hesitate to use Sixt Renal Otopeni, for my next visit to Romania.
F. M.
(Tradus) un cicat de șase
(Original)
un cicat de sixt
a. g.
(Tradus) Excelent, a doua oară închiriându-și drumul
(Original)
מעולה, פעם שניה משכיר דרכם
A.
(Tradus) Serviciu excelent!
(Original)
Excellent service!
R. S.
(Tradus) aceasta firma nu mi-a platit depunerea timp de doua luni 700,20 GBP Eu iau cinci zile 83 lire sterline nu exista nicio problema cu livrarea, dar totusi dipozitul meu nu mi-a trecut contul
(Original)
this company has not paid my diposition for two months £700.20 Euro I take five days 83 pound pey there is no problem with delivery but still my dipozit did not pass my account
C. V.
(Tradus) În primul rând nu am primit masina am rezervat în avans, apoi a trebuit să se întoarcă în termen de 15 minute, din cauza problemelor tehnice.
Numai că trebuie să-l scoată din nou, din moment ce nici o alta masina a fost disponibil și a trebuit să ajung la o întâlnire.
După ce am schimbat-o cu o altă mașină, am returnat-o, dar nu am primit niciodată o factură specificată, deși am fost taxat cu 20 de euro pe CC pentru ceva care serviciul lor pentru clienți nu este de nici un ajutor. Personalul lor local este snooty și inutil.
(Original)
First off I did not get the car I booked in advance then I had to return it within 15 minutes because of technical problems.
Only to have to take it out again since no other car was available and I had to get to a meeting.
After swapping it out for another car I returned it but never received a specified bill although i was charged 20 euros on my CC for something their customer service is no help either. Their local staff is snooty and unhelpful.
R. F.
(Tradus) Servicii excelente, personal excelent
(Original)
Great service, great staff
P. L.
(Tradus) Serviciu îngrozitor și foarte nepoliticos. Ei răspund la telefon și îl dau jos!
(Original)
Terrible and very rude service. They answer the phone and knock it down!
A. R.
(Tradus) Serviciu excelent pentru clienți!
(Original)
Excellent customer service!
S. G.
(Tradus) Transferul către parcarea auto este lipsit de încredere.
(Original)
Shuttle to the car parking is unreliable.
C. D.
(Tradus) Dacă vrei să faci cele mai proaste oferte din viața ta, încearcă serviciile lor!
(Original)
If you want to do the worst deals of your life, try their services!
A. S.
(Tradus) Timp de așteptare prea lung
(Original)
Too long waiting time
S. S.
(Tradus) foarte simplu
(Original)
sehr unkompliziert
C.
(Tradus) Din păcate, ne-au scutit de combustibil
(Original)
sadly they scammed us with the fuel
A. G.
(Tradus) Soferul autobuzului târziu.
(Original)
Shuttle bus driver late.
J. G.
(Tradus) Neprofesional.
(Original)
Unprofessional.
A. L.
(Tradus) Super
(Original)
Super
I. C.
(Tradus) Nu e bine
(Original)
No good
A. R.
(Tradus) Suport excelent!
(Original)
Excellent support!
M. C.
(Tradus) Dureros lent.
(Original)
Painfully slow.
G. S.
(Tradus) Am rezervat / plătit online, dar la sosirea ei nu aveau niciun contract pregătit, nu aveam nici o mașină disponibilă. Trebuie să aștept 1h după un zbor de 15 ore. Când în sfârșit au primit actele, au spus pur și simplu să treacă strada și să aștepte navetă, deși am plătit în plus ca 100 USD pentru preluarea terminalului @ pentru a evita transferul. Nici o zonă de așteptare proiectată. Foarte neprofesionist și, în general, o experiență proastă. Acum le omit în căutările mele.
(Original)
I booked / paid online but when arrived they had no contract ready,had no car available .Had to wait 1h after a 15h flight .When finally got the papers they simply said go cross the street and wait for the shuttle although I paid extra like $100 for @ terminal pickup to avoid shuttle.No designed waiting area.Very unprofessional and overall a bad experience.Now I skip them in my searches.
A. L.
(Tradus) Doar oribil.
(Original)
Just horrible.
F. U.
C. P.
N. P.
ᗩ.
c. r.
S. P.
T. L.
G. D.
M. G. C.
G. F.
M. S.
t.
M. G.
L. B.