Opinii despre Autoworld - Volkswagen (Închiriere de mașini)
Autoworld - Volkswagen
Calea Florești 145, Cluj-Napoca 400524, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Autoworld - Volkswagen, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Autoworld - Volkswagen
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Autoworld - Volkswagen
C. M. L. R.
- O experienta putin spus dezamagitoare -
Am discutat telefonic cu un agent de vanzari despre un autoturism volkswagen golf 7, incercand sa aflu cat mai multe detalii despre starea tehnica, estetica, etc.
Dupa ce mi s-a spus ca masina nu prezinta niciun defect, am platit, aflandu-ma la 350 km de Cluj, un avans de 2000 euro din pretul total de 11 600 euro al masinii (an 2014, 86 000 km).
La solicitarea mea de negociere a pretului, mi s-a spus ca nu poate fi negociat, dar ne-am inteles la o revizie completa, mentionand ca doresc schimbarea uleiului si a absolut tuturor filtrelor; am avut surpriza sa constat ca doar filtrul de ulei a fost schimbat, cele de polen, aer si motorina fiind vechi si imbacsite (masina stagnase un an si din acest motiv solicitasem schimbarea tuturor filtrelor).
La sosirea la reprezentanta Autowordl VW am avut surpriza sa constat ca bara masinii era crapata in mai multe puncte si ca elementele de imbinare intre grila inferioara si bara sunt deteriorarte.
Raspunsul agentului de vanzari la cele constatate a fost ca vor comanda piesele neconforme, urmand a le trimite prin curier. Colegul acestuia de la piese a comandat reperele fara macar a se sinchisi sa mearga sa constate la masina cele necesare, in urma insistentelor mele repetate si, drept urmare, au venit cu totul alte piese, pe care am fost nevoit sa le trimit inapoi.
Cand am schimbat becurile cu LED ale masinii a fost nevoie de demontarea barei fata, unde am constatat ca armatura fata care sustine bara nu era nici macar prinsa in suportii metalici, stand in aer, iar suportii erau indoiti de la pozitie. Bara crapata era asadar rezultatul unui impact, cat de puternic sau nu, nu ma pot eu pronunta.
Reclamand catre vanzator acest lucru, mi s-a spus ca masina este una rulata si mi-am asumat prin achizitia masinii starea acesteia INCORECT, mi-am asumat faptul ca vor remedia o problema care nu mi-a fost mentionata sau care a fost ascunsa, iar eu, de buna credinta, achitasem si avansul, ma deplasasem la Cluj in ideea ca plec cu masina descrisa.
Am fost mai apoi redirectionat catre o colega, care m-a programat la Sandra Iasi pentru o constatare; aici s-a constatat ca reparatia celor neconforme ar costa aproximativ 4300 lei, raspunsul telefonic al celor de la Autoworld fiind ca nu isi permite nimeni sa achite reparatia la acest cost, avand in vedere pretul masinii. Dupa o luna de la constatare bara mi s-a slabit in timp ce circulam, pe partea dreapta, si a ajuns pe si ulterior sub roata, avand parte de o sperietura zdravana care se putea termina altfel. Avand nevoie de autovehicul, a trebuit sa inlocuiesc bara cu una SH, in regim de urgenta, la primul service disponibil, din proprii bani, lucru care putea cu usurinta fiind evitat daca se proceda corect de la bun inceput.
A se preciza ca doamna care m-a contactat in vederea stabilirii unei solutii, dupa ce au refuzat devizul de la Sandra Trading, mi-a mentionat ca firma detine o hartie pe care este trecut faptul ca bara fata este afectata, hartie si informatie pe care nu am primit-o niciodata, pana la data de 26.06.2020, cand mi-a comunicat telefonic acest aspect.
Mentionez, totodata, ca data scrierii acestui review este 03.07.2020 si achizitia masinii a fost facuta pe 29.04.2020, timp in care am fost supus multor neplaceri pornite de la dezinformare, neprofesionalism in relatia vanzator-client si lista poate continua.
Acum astept un raspuns final din partea lor, urmand ca mai apoi sa ma adresez instutuiilor abilitate ale statului pentru remedierea problemelor.
H.
Service ok, putin cam lenți dar buni
C.
5 Stele e prea putin pentru baietii astia. Mi-au rupt stergatorul spate la masina, la spalatorie la OMV Turzii. Aveau asigurare si am ales Autoworld VW Audi. De pe Turzii m-au trimis aici, pe calea Floresti. Problema s-a rezolvat intr-un timp super scurt si cu maxim de profesionalism. Ba mai mult s-a rezolvat inainte de termen deoarece am specificat ca trebuie sa plec din localitate, iar oamenii au fost destul de amabili sa ma cheme si sa imi rezolve problema. Bravo lor! Super multumit! Sebastian Antofie de la dep. daune si service, nota 10!
I. S.
Nu recomand acest dealer. Mașinile vândute mare parte din ele sunt cu defecte (provenite din accidente și reparate superficial) ce nu sunt menționate cumpărătorului deci informațiile oferite nu sunt in concordanță cu realitatea. Mi s-a promis o revizie completa la achiziționarea masinii( ulei plus Toate filtrele). Mai jos se poate vedea cum arată filtrul de aer pe care l-am schimbat personal asta pentru că "revizia a fost facuta așa cum mi s-a promis"
P. G.
Da a fost ok,,oamenii sunt profesionisti de la receptie ,service,,o nota in plus ptr consilierul Adrian Popescu,,
A. M.
Reprezentanta modernă, service pentru toate modelele comercializate, parcare încăpătoare adresată clienților.
D. B.
Oameni profesionisti si amabili.
t. d.
Din pacate pentru o problemă minoră (un schimb de spirală la volan) a trebuit să stau mai bine de 48 de ore. Am avut programare la ora 10.00 si constatarea au făcut-o abia pe la ora 17.00.
D. I.
Nu-mi plac oamenii care-s plini de sine. Oameni care cred ca sunt batuti in cuie pe scaunele lor.
De aceea ar fi o buna ideie sa mai fie rotiti
sa treaca in spate si sa-i lase pe cei mai politicosi si serviabili ,si mai putin aroganti
sa trateze cu clientii.
M. N.
3 zile pentru schimbat o baterie defecta in garantie
Jenant
M. C.
Multumesc ,domnului Popa Razvan,reprezentantul Autoworld-Volkswagen, pentru profesionalismul, rabdarea si sinceritatea de care a dat dovada in alegerea autoturismului.
d. m.
Îs de treabă. Chiar și cu măștile montate îs simpatici...
C. T.
Nu mi-arez..problema
C. D.
Totul a fost ok. Profesionist.
C. I.
Programul Rabla Plus ! E pentru autoturisme electrice !)
B. V.
Am cumparat de la Welt un Jetta 2016 cu 83000 km. Garantie etc....ok la cumpărare am arătat vânzătorului problema toch-ului...nu comunica....am sa va programez......Au trecut 45 zile si m-am programat eu....la preluarea mașinii.. consilier...foarte foarte OK..explic problemele...claxon defect...toch...defect...martori parcare unul blocat...se ia masina in lucru ...se repara in ghilimelele de rigoare....nimic...ptr. claxon reveniți săptămîna viitoare...pentru toch...trebuie să-l descoperim in momentul in care nu merge...dar va schimbam sonda landa....Si uite asa am facut naveta de 3 ori Petroșani....Cluj napoca...Pînă la urma nimic de comm.defectele s-au rezolvat dar servisul lor ma costat in plus 1000 lei...deci masina plătită cu revizie cu garanție ....nu inteleg si nu voi înțelege niciodată sistemul ăsta....păcat...totusi vorbim de o reprezentanță autorizată VW
..
.
D. L.
Experiența placuta si servicii de calitate. Personal amabil si cu experiență.
I. D.
Ok. Dar cam scumpă constatarea.
c. m.
Este un service acceptabil, angajații sunt educați si amabili dar se poate mai bine.
C. B.
Service foarte lent pentru o problema minora.
C. A.
Am sunat pentru oferta schimb de ulei. Mi s a comunicat ca voi fi contactat in cel mai scurt timp ( nu inteleg nedumerirea, e doar un schimb de ulei. O luna si jumatate a trecut. Banuiesc ca e ceva extrem de laborios in a "afla" si suna clientul pentru a ii da un pret.
O stea e multbprea generos!!! Nu aveti ce cuta pe piata auto!!
I. D.
Mi-a plăcut .... seriozitate maximă
A.
Nici dupa o saptamana n-am primit oferta pe care au promis in "max 48 de ore"... Neprofesional, mincinosi!
c. p.
Profesionisti si oameni cu bun simt care îti inspira încredere ca a meritat sa intrii pe la ei si de ce nu, sa achizitionezi un autoturism.
M. D.
Personal calificat
S. G.
Am mașină in garanție, cumpărată acum abia un an, culoarea de lansare, cu folie de protectie pe toata partea din fata...1000€++ din start doar sa pastrez vopseaua.
Am avut de "reparat" o portiera usor lovita cu...o alta portieră.
Era vorba de o interventie non-invaziva, ma asteptam sa fie dispusi sa incerce sa pastreze vopseaua din fabrica, sa dea mai intai un polish si sa incerce indreptarea portierei.
Nu au fost dispusi sa faca asa, m-au programat la peste o luna si jumatate distanta pentru o "chestie"(pentru ca nu o puteai numi lovitura) pe care un specialist in PDR, ajutat de un coleg specialist in vopsea au scos-o in 1h 30min de munca efectiva.
Reprezentanta recomanda o revopsire totala a usii, distrugeam vopsea buna de fabrica...desigur, pentru nimic mai putin de 1000 de lei.
Nu recomand sub nici o forma sa alergati in reprezenatanta cu orice problema aveti, masini bune, servicii mai putin.
M. F.
Seriozitate si amabilitate - incepand de la intrarea in reprezentanță, unde exista o persoană, care te indruma spre ce departament doresti, pana la preluarea autoturismului pentru intrarea in service. Există răbdare în a-ti explica detaliile, de catre consilierii de service, comunicare rapida prin e-mail (in cazul meu am avut nevoie, deoarece sunt din Sibiu si nu merita sa fac un drum la Cluj, doar pentru niste intrebari)..... Eu spun ca merită! 👍
s. M.
Personal amabil calificat care își fac treaba așa cum ar trebui să-și facă toți în țara asta. Un exemplu de urmat !
T. P.
Neseriosi. Am fost la ei cu ceva probleme la motor, au spus ca nu am presiune deloc in cilindrii, ca poate is fisurati, desi motorul mergea foarte regulat si fara zgomot. Am mers la altcineva si a spus ca am presiune 8.5 in toti cilindrii ceea ce e foarte ok. Mi-au luat bani fara sa faca nimic.
R. P.
Personal amabil
M.
Un gust amar. Deși mașina este în garanție nu vor să se ocupe și caută scuze, pt o diagnoza am pierdut o zi și nu sa întâmplat nimic desi le-am arătat personal problema. Degeaba ai garanție nu vor să se ocupe de mașină.
C. F.
Am avut o problema cu o masina VW Golf 7. S-a rezolvat pana la urma.
c. t.
👍
C. G.
Personal foarte amabil👌
A. S.
Service cu un înalt grad de profesionalism, cel puțin în ceea ce privește planificarea, preluarea, și revizia mașinii (eu doar revizie am avut de facut). Deci foarte buna relaționarea cu clientul, ceea ce îi mai calmează pe cei ce merg acolo cu probleme la mașinile VW (și nu sunt putini). Personal amabil, calificat care știe sa-ti răspundă la întrebări. Ca peste tot problema e parcarea...
A. A.
Pustiu toți îs șefi
B. R.
Lipsă totală de interes, chiar și atunci când cer reprezentanților o modificare care le-ar aduce venituri importante.
Am vorbit cu reprezentantul de la "piese și accesorii" pe nume Răzvan X-ulescu într-o joi în legătură cu montarea unui sistem de pilot automat pe o mașină care nu a fost echipată cu așa ceva din fabrică. El mi-a promis că imi va trimite un mail cu oferta pana a doua zi. A doua zi c-am prezentat la firmă, spunându-i lui Răzvan că nu am primit niciun mail. Imi răspunde că, colegii lui nu au apucat să îl trimită, însă, până la sfârșitul zilei de lucru îl voi primi... În fine, aștept, dar mailul nu vine. În săptămâna următoare, Îl sun din nou marți, iar el îmi spune râzând că colegii lui au trimis cererea de ofertă unui coleg care era în concediu. Chiar așa incompetenți sunteți?? sau pur și simplu nu v-ați dat interesul absolut deloc?! În fine, îmi spune că se va ocupa singur de comandă și că voi primi mailul până la sfârșitul zilei. Ghici ce, mailul a venit abia a doua zi, cu subiectul greșit. Deci nu știu ce să zic, cred că reprezentanțele VW sunt din ce în ce mai neserioase, pentru că românul plătește și are nevoie de serviciile lor. Nu cred că s-ar proceda așa și în Germania! Ar fi drăguț să se ia măsuri.
A. B.
Dl.vlaic a fost foarte amabil punctual si operativ chemand un taxi pt.deplasarea mea.a avut rabdare sa asculte toate solicitarile mele.
T. m.
Ăștia e șmecheri de buni la vw.
b. o.
Cei mai buni in domeniu.
M. C.
Metode vechi de 50 de ani, ca si cum tehnologia Inca nu a aparut
G. S. S.
Service profesional. Programarea la revizie doar dupa 10 zile deci trebuie facuta din timp. Serviabili.
D. G.
Personal sitirit, doar cu programare, foarte aglomerat. Modern, dupa standarde occidentale. Atentie la diagnoza ca poti sa ai o piesa de 30€ si sa iti spuna ca este una de 1500€ , cum am patit eu. Chiar daca esti in tranzit, te programeaza pentru diagnoza peste cateva saptamani.
M. C.
Foarte bine, punctualitate
A. M.
Preturile afisate pe weltauto pentru masinile secound hand , nu sunt cele reale. Cand mergeti la ei pentru vizionare/test drive , va vor spune ca a fost o eroare pe site, ca pretul real este mai mare , dar pot face un discount etc...
Strategie de vanzare penibila.. tipic pentru un samsar nicidecum pentru o reprezentanta.
a.
Evitati pe cat posibil,eu am avut probleme cu actele unui auto rulat si sincer nu ma asteptam la asta de la ei,mergi la un samsar in piata sau la ei ai aceleasi riscuri
T. V.
oameni seriosi, amabil si masini bune.. preturile pe masura servicilor.
A. T.
Personal foarte amabil si binevoitor.
c. i. c.
Am fost ajutata pentru a afla toate informațiile de care aveam nevoie.
D. D.
Atmosfera prietenoasă, oameni profesioniști și soluții rapide
A. A.
Aveam programare pentru un test drive si masina nu era disponibilă, a fost nevoie sa asteptam o ora. Neprofesional.
S. S.
totul s-a desfasurat ca la carte
D. R.
Lipsa acuta de profesionalism. La call center a trebuit sa sun timp de doua saptamani ca sa reusesc sa fac o programare (dupa cel putin 20 telefoane). Categoric NU recomand aceasta reprezentanta.
t.
Am avut de aflat codul la un casetofon pt o mașină ce am cumpărat. Am trimis pe cineva cu casetofonul și actele mașini. NU se poate sa codul doar personal.Am mers personal cu mașina (89 km) ca sa primesc răspuns. .Doar cu programare.și casstofonul pe mașină și 60 Ron cost.
R. H.
Profesionisti, un plus pt dl Sebastian Antohi
k. a.
Personal profesionist,lucrari de calitate!
S. L. M.
Multe modele Auto noi... si suficient personal care sa va ajute / indrume... 👍
F. L.
Dezamăgit profund. O problemă de tinichigerie tratată superficial. Slab interpretată slab executată. EVITAȚI !!!
A. U.
Seriviciile oferite au fost profesionale. Am stiut la fiecare pas ce se intampla cu masina si ce urmeaza sa fie schimbat / reparat.
F. M.
Ăștia sunt niște dobitoci oridinari care nu știu nimic altceva decât să încaseze bani mulți pe nimica toată.te duci la ei cu o problemă pe lângă faptul că este de 4 ori mai mare prețul că în alte servisuri auto te mai trezești și cu alte probleme. Nota 0 pentru escrocii ăștia care nu merită nimic.rusine să vă fie că aveți atâtea reclamații și stoarceți lumea de bani.
C. M.
Am fost servit prompt, sânt mulțumit de prestația autowold volkswagen.
G. P.
La service-ul periodic uita sa reseteze si calculatorul mașinii. In rest Staff-ul e bun si rapid. Am cumpărat bare transversale foarte repede după o convorbire telefonică
T. D.
Am așteptat aproape patru săptămâni ca autoturism să fie reparat, schimbat bara față, înlocuit proiector ceață și parbriz și vopsit capotă, bară și pavilion.
S. G.
Am dus masina cu o problema am luat-o cu alta. Nu pot sa o repare pentru ca masina mea este prea "proasta" si nu are senzori acolo, deci nu pot demonstra ca au stricat-o ei. Jalnic. Dauna initala ~ 1000 lei dauna dupa service ~ 1600 lei.
s. s.
Invatati-va angajatii sa fie mai amabili si fara prejudecati.
P. A.
Pentru o piesa te trimit de la un “ghișeu” la altul fără să știi dacă ai nimerit bine.
A. R.
Super .... cele mai bune masini
C. C.
Comunicarea cu e este groaznica, rasunt la 1 din 4 telefoane si foarte rar la mail-uri. Am vopsit partea stanga a masinii mele - mi-au zgariat-o pe dreapta si mi-au spus ca era dinainte desi au facut poze...
A.
De 1 an jumatate nu au putut identifica o bataie ce se aude in mers.
V. C.
Service bine pus la punct. Daca ai programare nu sunt probleme.
R. P.
Servicii ireproșabile, timp scurt de așteptare, produse de calitate
S.
Bine...👍
B. F.
Rapizi, organizati, profesionisti
V. C.
Service Bun dar foarte scump.
C. M.
Am achiziționat un autoturism sh(2017). Per ansamblu mulțumit.
S. P.
Am avut experiente neplăcute pe partea de service!
D. K.
Cei de la service sunt niste escroci!
E. C.
Servicii de calitate la preturi de marca.
A. R.
Se raspunde foarte greu la telefon!
C. R.
Personal atent care oera informatii clientilor.
M. R.
Foarte bine!
C. T.
super
A. C.
Recomand.
F. V.
Profesionalism și punctualitate......cu siguranță voi mai apela la ei dacă am probleme cu mașina
A. S.
Profesionalism și eleganță!!!
G. F.
Dealer VW si Audi.
F. R.
Calitate și profesionalism
b. f.
Servicii de calitate, oameni de incredere.
s. a.
Extrem de multumit
J. S.
Nr 1