Opinii despre Lauer (Închiriere de mașini)
Piaţa Republicii Nr.23, Reșița 320026, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Lauer, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Lauer
Luni
[08h – 22h]
Marți
[08h – 22h]
Miercuri
[08h – 22h]
Joi
[08h – 22h]
Vineri
[08h – 22h]
Sâmbătă
[10h – 13h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Lauer
S. A.
Pretul practicat de Lauer pentru transport de colete este unul extrem de mare. In 2019 practicau 1 Euro / kg, iar din 2020 au marit la 2 Euro / kg. Pai cine trimite un colet greu de 50kg de ex, ajunge sa plateasca 100 Euro in loc de 50 Euro. In felul asta ajungi sa cauti alternative. Alti transportatori cu autocarul practica 1 Euro pana in Anglia, iar Lauer cere 2 Euro pana in Germania. Nu va e un pic rusine?
E. H.
In decurs de 1 an de zile pot spune probabil ca am folosit serviciile de coletarie Lauer mai mult decat oricare client. O data la 2 saptamani primeam pachet. In 2020 totul a inceput cu piciorul stang. Dupa ce pretul pe kg a fost majorat de la 1Euro / kg la 1,5 Euro / kg a mai urmat si pandemia.
Dupa ce au fost permise din nou la calatoriile, pretul s-a majorat de la 1,5 Euro / kg la 2 Euro / kg.
Deci in decurs de 6 luni de zile pretul s-a dublat.
Matematic se traducere intr-o majorare de 100%.
Nu stiu cum gandeste conducerea, dar asta e clar o nepasare fata de client si o dovada de lacomie.
Pacat.
Am ales sa apelez la alte firme de transport.
H. D.
Poate nu a fost evident, dar pretul pe kg a fost majorat in anul 2020 de la 1Euro / kg la 1,5 Euro / kg.
Apoi din Iunie 2020 de la 1,5 Euro / kg la 2 Euro / kg.
Pai cine mai trimite pachete cu Lauer la pretul acesta?
Clar: nimeni, sau doar ce se lasa pacaliti de un suprapret.
B. I.
Soferi Profesionisti,autocare curate,calde RECOMAND CU MULTA INCREDERE,SI CU MARE PLACERE DIN NOU CU LAUER🌹🌹🌹
L. B.
Buna ziua. Vreau sa multumesc si in numele mamei mele care a calatori Cu dumneavoastra a patra ora Medias-Köln.Un serviciu si o calatorie foarte usoara si soferi nedespus de amabilii.Scurt spus o firma foarte seriosa. Va multumim ,sarbatori fericite la toti cei care muncesc ptr.firma Lauer.
E.
Mergi ger..cind vrei,ok
A. P.
Au fost f Profi, acum, șoferii fac legea !
D. R.
Seriozitate
M. I.
Firma serioasa
p. l.
(Tradus) Conducem cu compania Lauer de 6 ani și am fost întotdeauna mulțumiți. Autocare bune, șoferi curați și profesioniști. Ne-am simțit foarte siguri de fiecare dată.
(Original)
Seit 6 Jahren fahren wir schon mit der Firma Lauer und wir waren jedesmal zufrieden.Gute Reisebusse,sauber und professionelle Fahrer.Wir haben uns jedes mal sehr sicher gefühlt.
B. R.
(Tradus) Compania Serios și o calitate foarte bună a serviciului oferit
(Original)
Serios Company and very very good quality of service provided
T. B.
(Tradus) Călătoream cu Lauer pentru a doua oară. Prima dată din Germania în România, și de această dată din România în Germania. Prima dată m-am gândit, bine, este posibil să fii ghinionist și a fost o excepție. Pentru că toată lumea merită o a doua șansă. Dar am fost profund dezamăgit a doua oară. Autobuzele antice, autobuzul de la Reșița la Timișoara, deși total murdar și musty, a fost autobuzul mai bun al întregii călătorii. Autobuzul de la Timișoara la Frankfurt era o impudență absolută. Scaune rupte care nu mai pot fi puse în poziții verticale, rețele de bagaje uzate. Și dacă citiți pe pagina principală a companiei, că acestea sunt autocare moderne, atunci mă întreb când au fost aceste autobuze pentru că sunt moderne, vă rog? Poate 1999? Ieșire la 220 de volți, da, în mod clar UNUL și aceasta a atârnat apoi o priză multiplă care a fost ocupată constant. Apa și cafeaua gratuite pe drum? Da, a existat o sticlă de apă (0,5l) la începutul călătoriei, asta a fost. Și cafea? Din cauza lui. În plus, mă aștept de la o companie care călătorește prin Europa ca șoferii cel puțin unei alte limbi decât doar românii puternici. Fără engleză, germană sau franceză. Nu există o privire de ansamblu adecvată a opririlor care trebuie abordate, nu există anunțuri adecvate ale șoferului. Schimbarea șoferului are loc la o oprire de repaus, ilegală în mijlocul intrării pe șosea, în loc să își ia timpul să facă o pauză și să permită pasagerilor să-și întindă picioarele. O pauză necesară a unui șofer (10 minute) a petrecut acest lucru pe umărul dur al unei autostrăzi în timp ce al doilea șofer dormea. Nu înțeleg de ce mai sunt încă atât de mulți români care folosesc această companie total costisitoare. Dacă mă uit la celelalte companii de autobuz care oferă aceeași călătorie cu 30 de euro mai puțin, și într-adevăr au autocare moderne, cu putere direct pe pătrat, toalete curate pe care le poți folosi pe deplin, un program la care dețin și 99% , anunțuri multilingve decente, destule pauze, ȘI chiar mai repede la final, atunci chiar nu înțeleg. De exemplu, o companie conduce competiția de la Nürnberg la Frankfurt în trei ore, cu Lauer am avut nevoie de șase ore. Și numai pentru că LAUER are un traseu total prost. În epoca noastră astăzi absolut subteran și nu este recomandat. Concurența se desfășoară pentru 66 de euro pe același traseu și ajungeți relaxat și în siguranță. 95 de euro pentru un astfel de serviciu rahat este o glumă!
(Original)
Ich war nun das zweite Mal mit Lauer unterwegs. Das erste Mal von Deutschland nach Rumänien, und dieses Mal von Rumänien nach Deutschland. Beim ersten Mal dachte ich noch, okay kann sein das Du Pech hattest und es war eine Ausnahme. Denn ein jeder hat eine zweite Chance verdient. Doch ich wurde ein zweites Mal zutiefst enttäuscht. Uralte Busse, wobei der Bus von Resita nach Timisoara, obwohl auch schon total dreckig und muffig, noch der bessere Bus der ganzen Fahrt war. Der Bus von Timisoara nach Frankfurt war schon eine absolute Frechheit. Kaputte Sitze die sich nicht mehr in aufrechte Positionen stellen lassen, ausgeleierte Gepäcknetze. Und wenn man auf der Homepage des Unternehmens liest, dass es sich um moderne Reisebusse handelt, dann frage ich mich wann diese Busse denn bitte modern waren? Vielleicht 1999? 220 Volt Steckdose, ja klar, EINE und an dieser hing dann eine Mehrfachsteckdose die ständig belegt war. Kostenloses Wasser und Kaffee auf der Fahrt? Ja, Wasser gab es eine Flasche (0,5l) zu Beginn der Fahrt, das wars. Und Kaffee? Von wegen. Außerdem erwarte ich von einem Unternehmen welches quer durch Europa reist, dass die Fahrer zumindest einer weiteren Sprache als nur der rumänischen mächtig sind. Kein Englisch, Deutsch oder Französisch. Es gibt keine ordentliche Übersicht über die Haltestellen die angefahren werden, keine ausreichenden Durchsagen der Fahrer. Fahrerwechsel findet auf einer Raststätte statt, verbotswidrig MITTEN in der Einfahrt der Raststätte anstatt die Zeit für eine Pause zu nutzen und den Passagieren zu ermöglichen sich etwas die Beine zu vertreten. Eine notwendige Pause des einen Fahrers (10 Minuten) verbrachte dieser auf dem Standstreifen einer Autobahn während der zweite Fahrer schlief. Ich verstehe nicht warum es immer noch so viele Rumänen gibt, die dieses total überteuerte Unternehmen noch nutzen. Wenn ich mir anschaue das andere Busunternehmen die gleiche Fahrt für 30 Euro weniger anbieten, und noch dazu WIRKLICH moderne Reisebusse haben, mit Stromversorgung direkt am Platz, saubere Toiletten die man auch uneingeschränkt nutzen kann, einen Fahrplan an den sie sich zu 99% auch halten, ordentliche mehrsprachige Ansagen, ausreichend Pausen, UND auch noch schneller am Ziel sind, dann verstehe ich es wirklich nicht. Beispielsweise fährt ein Unternehmen der Konkurrenz von Nürnberg nach Frankfurt in drei Stunden, mit Lauer habe ich SECHS Stunden gebraucht. Und das nur, weil LAUER eine total bescheuerte Streckenführung hat. In unserem heutigen Zeitalter absolut unterirdisch und nicht zu empfehlen. Die Konkurrenz fährt für 66 Euro die gleiche Strecke, und man kommt entspannt und sicher an. 95 Euro für eine solch beschissene Dienstleistung ist eine Frechheit!
C. N.
C. R.
A. R.
D. E. S.
i. s.
A. P.
S. L.
A. E. S.
G. G.
I. B.
L. S.
G. L.
R. D.
E. P.
D. I. D.
P. A.
L. D.
M. B.