Opinii despre Spark Romania (Închiriere de mașini)
Spark Romania
Calea Floreasca nr. 175, București 014459, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Spark Romania, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Spark Romania
Luni
[09h:30h – 17h:30h]
Marți
[09h:30h – 17h:30h]
Miercuri
[09h:30h – 17h:30h]
Joi
[09h:30h – 17h:30h]
Vineri
[09h:30h – 17h:30h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Spark Romania
V. s.
Salut
Dupa ce le-am bagat cateva zeci de milioane bune intr o luna jumate, au venit cu amenda de 150RON ..bani pe care tot incearca sa ii ia prin Revolut..teapa n-am:)) pentru ca am parcat intr un loc unde era stationarea interzisa sau parcare privata nici ei nu prea stiu bine unde ce si cum..deoarece GPSU lor are delay de cele mai multe ori..nu e sync..
Ii dau dreptate lui Mircea Pavel..:D nu dovada de la politie nu nimic.pai stai asa ca ..mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana
M. G.
Bataie de joc...mi-au luat banii de pe card cand mi-am facut cont si dupa ce mi-am integistrat carnetul de conducere OBTINUT IN ROMANIA si preschimbat in U.K. si cu care am dreptul LEGAL sa conduc in Romania , mi-au inchis contul....de bani vad ca nu zic nimic si nu mai raspund la mesaje....o mizerie de companie si bataie de joc NU RECOMAND NISTE ȚEPARI !
I. S.
De două ore îi rog să-mi elibereze locul de parcare și nici o reacție. Mașina skoda nr B 978 SPK. Nu este o trotineta sa o lași unde vrei. NESIMȚIRE ȘI LIPSĂ DE BUN SIMȚ.
L. C.
Ajung la stația de încărcare și începe distracția:
- cuplez mașina la charger și...nu există card de încărcare.
- sun...19 minute și nu răspunde nimeni. Decid să închid cursa măcar până răspunde cineva.
Între timp apare cineva cu o mașină de la spark la încărcat care zice că povestea asta cu cardurile de încărcare ce nu există e cunoscută. Doar eu pare că n-o știu. Se oferă să mă ajute cu cardul lui. Mut mașina la altă stație. Stația nu pornește încărcarea. Mut mașina inapoi la stația la care fusese pentru că domnul zice că pleacă în 10 minute. Pun mașina la încărcat și folosesc cardul domnului. Între timp sun la call center unde, surpriză, răspunde o doamnă care nu înțelege nici limba română, n-are nici logică.
În concluzie:
- m-a costat 10 lei cursa plus 3x6 lei mutat de la o stație la alta = 1prox 25 de lei
- peste o oră din care 40 min la telefon
- mașina nu e încărcată
- locul de parcare de la stația de încărcare e ocupat pt că nu am fost dispus să mai plătesc 6 lei doar ca să-l eliberez
- doamna de la call center n-a înțeles nimic (chiar ea mi-a spus că nu e nevoie s-o mut)
- eu sunt doar sigur că data viitoare o conduc până nu se mai mișcă de pe loc și la încărcat n-o mai duc.
M. P.
Dupa o utilizare fara incidente a serviciilor cateva luni la rand, am observat ca s-a incercat retragerea de pe card (din senin, fara a fi anuntat in prealabil) a sumei de 150 RON, in repetate randuri.
Dupa ce am cerut lamuriri la linia de suport tot ce mi-a fost spus (de-a lungul a 3 apeluri) a fost ca am fost amendat (de catre Spark banuiesc, conform Termeni si conditii) pentru "parcare ilegala", fiindu-mi indicata ziua si numarul masinii folosite.
Am cerut detalii telefonic (cine a aplicat amenda, de ce, dovada), insa telefonul mi-a fost inchis in nas.
Am revenit pe email pentru a cere detalii, iar dupa un schimb de emailuri care s-a desfasurat pe parcursul catorva saptamani, am fost instiintat ca urmatorul utilizator a semnalat ca am parcat "ilegal" atasand cateva poze. Din poze se poate observa ca masina este parcata regulamentar, pe un loc nesemnalizat, care nu se incadreaza la "parcare privata".
Astept lamuriri pe email de cel putin 3 zile, revenind in fiecare zi telefonic pentru a cere detalii. Tot ce mi s-a spus este ca "termenul de raspuns oficial este de 30 de zile".
Experienta personala este ca, desi au inceput cu dreptul, acum isi bat joc de clienti. Nu am o problema cu a plati o amenda, atat timp cat este pe buna dreptate. Pe de alta parte, atunci cand ceri lamuriri si ti se raspunde dupa cum au chef operatorii, e clar ca serviciul e de proasta calitate, oricat de mici ai avea tarifele.
Nu voi mai folosi serviciul lor si nu sfatuiesc pe nimeni s-o faca.
T. D.
La aparitia aplicatiei am fost extrem de multumit de raportul calitate-pret al serviciului, chiar am recomandat si creat multor cunostinte conturi pentru a o putea folosi .
Observ insa in ultima perioada o crestere semnificativa a preturilor si o caliatet tot mai slaba a serviciilor . Obisnuiam sa inchiriez masina pentru o zi, tariful fiind unul de 90 de lei pentru un zoe. Mai nou pentru un zoe trebuie sa platesc 175 de lei pe zi. Ok am ales sa o folosesc doar pentru intervale mai scurte de timp pentru a fi profitabil caci altfel de banii acestia 24h ma plimb cu soferul de la uber. Cand sa spunem ca m-am acomodat cu gandul ca preturile s-au dublat observ ca zona in care lucrez nu mai este acoperita si nu mai pot incheia cursa ( si nu ca s-a micsorat cu cativa metri era vorba de 3-4 km, motiv pentru care astazi pt o cursa de 15-20 de lei voi platii 175 ) .
Propria parere : tarifele (pe zi) sunt exagerat de umflate iar utilitatea 0 pentru zona in care poti lasa masina . Pentru 5 km stanga dreapta de centrul orasului o poti folosi strict ca pe o trotineta.
G. R.
Am instalat aplicatia si m-am inscris. Am platit 15 lei pentru inscriere. Am cautat 30 min auto pentru a-l utiliza, nu a fost gasita nicio masina, nici in zona in care ma aflam eu si nici in alta zona din mun. Bucuresti. Nu recomand instalarea si inscriere pe aceata aplicatie.
A. R.
Ma bucura focusul pe electric, e ceea ce trebuie, dar masinile alese sunt cele mai neintuitive pe care le-am intalnit in viata mea. Si din pacate cei de la customer service nu au cunostintele si atitudinea necesare sa te ajute.
M. T.
Foarte neserioși. Nu își asuma nici o responsabilitate și se ascund in spatele ,,Termenilor și condițiilor” semnate. Nu recomand!
M. S.
Aveti mare grija sa nu uitati cheia in buzunar, din greseala. Este foarte confuz, la CityLink si Pony nu poti pleca cu cheia. La Spark- daca inchiriezi pe 24 ore- trebuie sa-ti iei cheia, asa ca din greseala am uitat si eu cheia in buzunar. Am returnat-o in 5 minute dupa ce am fost sunat, mi-au zambit si au zis ca se mai intampla, insa mai tarziu mi-au blocat contul, si a trebuit sa sun de nenumarate ori ca apoi sa mi-l deblocheze de abia dupa 2 saptamani. Dar in seara aceea a trebuit sa ma intorc cu Pony, bine ca exista si concurenta.
De subliniat, ca eu am trecut peste faptul ca o data masina era parcata in parcarea subterana si nu am putut s-o gasesc, sau altadata am intarziat la pediatru pentru ca masina era foarte murdara si a trebuit sa merg dupa alta. Insa ei pare ca nu sunt la fel de intelegatori cu greselile noastre.
A.
Dau 3 stelute pentru masina si pentru faptul ca am avut de multe ori langa mine o masina disponibila cu care sa ma pot deplasa rapid la nevoie. Dar customer service-ul este la pamant merita minus (-) 5 de stelute. Nu raspund la telefon sau daca raspund se fac ca nu te aud si iti inchid in nas si nici macar la mailuri nu raspund. Fereasca sfintii sa ramai in strada cu masina ca nu ai cum sa dai rapid de ei. Ce m-a deranjat cel mai tare si m-a determinat sa iau decizia de a nu mai utiliza serviciile lor este faptul ca dupa ce din cauza unei defectiuni a sistemului lor nu am putut sa deschid masina deloc, mi-au retras banii pe rezervare. Am zis..ok, asta e automatizat n-ai cum sa modifici. Asa ca le-am dat mail (pt. ca la telefon s-au facut ca nu aud si au inchis. Au trecut 3 zile si nimic nici telefon, nici mesaj, nici mail. Asa ca verific in aplicatie, si observ cu stupoare ca aveam un voucher in valoare de suma retrasa de pa card cu termen de valabilitate aproximativ 1 luna. Asta chiar e nesimtire, nu mai zic cat de ilegal poate fi un asemena comportament. Dupa ce ca din vina lor nu s-a prestat serviciul, tot eu sunt obligata sa folosesc acel voucher in decurs de 1 luna, in speranta ca poate nu-l folosesc si banii raman la ei. Nu ma deranjeaza suma in sine pentru ca este mica, ma deranjeaza in schimb atitudinea asta inselatoreasca a lor.
l. p.
la e-mail nu raspunde mai nimeni, iar contul spart mi-a fost blocat pentru 365 zile pentru depasirea vitezei maxime legale in repetate randuri. - 99% din soferi depasesc viteza maxima.
de mentionat ca le-am inchiriat masina aproape zilnic, n-am avut absolut nici un incident..rutier sau de orice alta natura...pur si simplu oamenii sunt din topor.
acum au marit enorm preturile - nu inteleg ce business vor sa faca in conditiile in care comunicarea este zero din partea lor si dorinta de conciliere.
nu recomand acest serviciu!
m. c.
Servicii de foarte slaba calitate. Foarte multe erori in sistem. Rezervi o masina dar nu o gasesti la locul indicat de aplicatie sau masinile nu se deschid din cauza acelor erori. Am rezervat trei masini diferite intr o zi din locuri diferite si ori nu s au deschis ori locul afisat in aplicatie era eronat. Pentru a recupera banii trebuie sa le scrii pe email iar raspunsul bineinteles ca intarzie zile la rand.
M. G.
Taxare in plus din cauza unei erori ca masina nu este in zona de acoperire desi eram in zona care trebuia respectiv parcare mall baneasa. Cand masina aparea in zona de acoperire nu se putea inchide din cauza altor erori usa sau capota deschisa iar dupa motor pornit. Si asa m a taxat spark aproape 20 minute. Am sunat la support de 4 sau 5 ori intr-un interval de 3h. Nu a raspuns nimeni.
M. V.
Servicii support 0 (zero). Am sunat sa aflu mai multe informatii despre a inchiria una dintre masini pt 3 zile. O tipa mi-a ras in nas, ca gasesc toate informatiile pe site. Eu aveam nevoie de info extra, fata de ce gaseam pe site. Cand am intrebat-o de modelul nou de la zoe, daca este cel de 52kwh, mi-a raspuns ca DA. Oha, modelul lor este cel de 40, nu de 52. Am intrebat-o daca i3-ul are si range extender, s-a facut ca nu ma mai aude, ca se intrerupe legatura :))) habar n-avea date tehnice despre masinile pe care le au in portofoliu. M-am enervat si am inchis apelul si nici ca mai iau vreo masina de la ei. Nu se poate asa ceva! Nici aia de la teleport nu sunt mai buni, la fel de slab departamentul de support si la ei.
M. M.
Nu cred ca am întâlnit un call center my dezastruos. Fetele care răspund la telefon sunt foarte neserioase și needucate. Mi au închis de nenumărate ori telefonul în nas. Te pun în așteptare cel puțin 10 minute(după ce aștepți alte 20) iar când revin iti închid apelul. Am făcut sesizări pe email dar nu am primit niciun răspuns. O sa le fac sesizare la protecția consumatorului. Nu pot folosi aplicatia, m-am înregistrat, a luat banii și nu o pot folosi. Iar când îmi răspund după 100 de ani îmi spun la mișto ca nu stiu sa-mi introduc datele! Niște needucați. Aveți grija cu astfel de personaje!!!
In concluzie, o sa le facem reclamație la protecția consumatorului și o sa indicam toate recenziile negative de pe internet!
1.
Serviciile sunt aproape de 0, nu au niciun pic de profesionalism. Nu anunta daca si cand sunt probleme, masinile nu se inchid atunci cand termini cursa, foarte multe probleme cu aplicatia si masinile.
V. V.
Cel mai prost serviciu, mai ales suportul pentru clienți! Nota 0! 2 LUNI AM AȘTEPTAT SA SE MI SE ACTIVEZE CONTUL, degeaba!
D. D.
Am pierdut doar banii pentru "verificarea de acte"... Apropo banii nu se rambursează...
Permisul meu, chiar și fiind din altă țară și legal pentru alte companii de carsharing, nu e bun pentru Spark România. Am aflat de asta mai târziu deoarece nu am avut destul timo să citesc "Terms and conditions".
Dar, ma costat 15 lei, să-mi dau seama că nu vreau să mai am treabă cu așa o companie. Ieftin din punctul meu de vedere.
Aveți grijă cu ei
M.
Nu recomand. Am avut o experiență foarte proastă cu aceasta companie. Ne-am făcut contul, și-au tras imediat taxa (nu se putea altfel) și după ce am încărcat documentele am așteptat aproape o săptămână și nimic. Când am sunat la suport a trebuit să așteptăm pe puțin 10 minute sa vorbim cu cineva, deși am optat pentru limba engleza ni se răspunde în română și persoana nu era capabilă să poarte o discuție în engleza. Într-un final ni s-a spus că permisul nu este recunoscut pentru că nu este românesc și că scria asta in termeni și condiții. Am citit in mod special termenii și nu se precizeaza absolut nimic. Concluzia: îți iau 50 de lei pentru nimic. Suportul a fost sub orice critica, mai bine vorbeam cu robotul. Incercati orice alta firmă de car sharing din București în afara de asta. Dezamăgitor.
A. N.
Nu ca nu va recomand , nici macar sa nu va ganditi sa dati , vreodata, vreun leu pentru serviciile Spark . Am gasit masinile , de cel putin 3 ori , in conditii improprii , insemnand - extrem de murdare , cu avarii , am raportat in aplicatie , am sunat si in call center , mi s a spus ca pot schimba masina si mi se vor restitui banii tarifati , eu neconducand masina. Nu mi s au restituit niciodata , nici ca voucher , nici sub alta forma . Oamenii astia dispun de banii nostri dupa bunul plac , desi noi platim pentru un serviciu , ei trag banii din conturile noastre , nu iti ramburseaza cum ar fi normal , si , pentru 10 -15 lei oamenii renunta , si nu rar . E o magarie generalizata , de la impasibilitatea cu care esti tratat in call center , modul cum relationeaza cu clientii , sau cum raspund la problemele ivite . Nu putem vorbi de solutionare, in vreun fel , pentru ca nu am avut parte de aceasta situatie. Nu inchiriati, nu treceti prin frustrarile pe care le am avut cu aceasta impropriu spus companie .
C. I.
Serviciu de suport clienti zero. M-au plimbat in Barbu Vacarescu, Gara de Nord, Militari, Sebastian ca sa incarc masina si nu aveau parteneriatul valabil cu niciuna dintre statii. Mi s-a descarcat masina in drum.
Am solicitat refund si nu m-a sunat nimeni inapoi. In schimb m-au sunat sa ma instiinteze ca nu au putut incasa ultima factura si ca imi vor suspenda contul.
Masinile sunt okay, dar pe serviciul Spark chiar nu va puteti baza si chiar puteti pierde bani si timp ca mine. Chiar astept o firma serioasa in Bucuresti, cat mai curand.
L. C.
Aceeasi problema si la noi cu permisul. Ne-am inregistrat saptamana trecuta, ne-au fost retrasi 50 lei de catre aplicatie si aprobate toate documentele. Vineri noapte am dorit sa rezervam o masina pentru doua zile, urma sa plecam sambata dimineata, dar Ooops, permisul nu are o vechime mai mare de 1 an, permis care a fost reinnoit anul trecut.
Am sunat la suport, greu cu suportul. Ne-au spus ca, din pacate, nu au nicio solutie pentru noi in weekend si ca nu exista nimeni care sa faca modificarea in aplicatie. Le-am transmis ca ne dorim o solutie, aceasta nu era o solutie pentru un asa zis suport 24/7. Ca sa scape de noi, ne-a asigurat ca cineva ne va suna la ora 9 si va rezolva problema. Am cerut numarul ticketului deschis in cazul in care dimineata vom vorbi cu alt operator.
Evident ca de dimineata am sunat tot noi. Asa am aflat ca operatorul cu care am vorbit peste noapte ne-a mintit, a notat in program un alt numar de ticket, diferit de ceea ce ne-a spus la telefon. Noua operatoare ne-a pus pe hold vreo 5 minute cu scuza ca va suna managerul, dar ce sa vezi managerul nu raspunde.
Daca oamenii se plang de luni de zile ca aveti un bug in aplicatie, se plang de suport - serios, un departament de customer service asa nepregatit nu am mai intalnit de mult, de ce nu actionati? Va distrugeti si brandul si, cel mai probabil, pierdeti si bani. Pe ai nostri stiu sigur ca i-ati pierdut. Ah, cu exceptia celor 50 lei care au ramas la voi. Dar vom avea grija sa inaintam si o plangere la Protectia Consumatorului.
T. P.
A fost prima experienta cu o masina electrica care mi-a lasat o impresie placuta. In ceea ce priveste aplicatia, in ciuda review-urilor negative pe care le-am citit aici, eu nu am avut nicio problema (posibil si de la faptul ca vechimea perimisului este mai mare de un an). S-au validat in mai putin de 10 minute toate actele cerute, iar masina pe care am utilizat-o a fost curata, aproape noua. Va doresc succes in ceea ce faceti!
A. B.
Au fost ok pana la un momentdat. Înainte dacă rezervai mașina, era curata, avea cablu de încărcare în portbagaj, avea cartela de încărcare gratuita la kaufland. Astăzi am avut surpriza sa constat ca mașina era murdara, interior, exterior, nu mai are cablu de încărcare și cartela in mașina. Mai poți încarcă mașina doar în 3 puncte din București. Am sunat la ei și au zis ca nu le mai pun în mașini pentru ca s-au furat de către clienți. Într-adevăr aici nu e vina lor ca sunt clienții nesimțiți dar ar trebui găsit un sistem prin care sa rămână cablul și cartela în mașină. Poate nu am timp sa merg la punctele de încărcare. Trebuie schimbat ceva, mai ales ca ați mărit și preturile. Trebuie responsabilizați și clienții cumva astfel încât sa nu mai fure cablurile și sa lase mașinile curate după închiriere. În rest totul foarte bine. Mașini noi.
I. A.
Aplicatia are o tona de erori/ in call center a raspuns o tipa care verifica un numar de telefon de 25 minute, pe ceas (call in asteptare). Never again :)
R. F.
Prima experiență a fost dezamăgitoare. Eu spun stop joc. Softul nu a recunoscut în permisul nou, schimbat după expirarea celor 10 ani de valabilitate, la scanarea celui nou, ca sunt șofer cu vechime mai mare de 1 an și nu am putut folosi automobilul. Fiind duminică, persoana de la telefonul firmei a recunoscut că softul nu recunoaște noul permis, chiar scanat cu toate datele corecte pe el și că rezolvarea o face un salariat, nu computerul, dar nu în weekend.
A. G.
Sa vezi cum e sa aplici pentru un job la ei. De noaptea mintii. O firma dubioasa de la Tulcea, cu impresii corporate. Nimic mai mult.
b. 0.
Toate bune și frumoase, introduci actele in aplicație, banii Bineînțeles i-au luat înainte, vrei sa rezervi o mașină spune că trebuie să am permisul cu o vechime mai mare de 1 an(eu am permisul de 17 ani vechime) sunt la numărul din aplicația Spark, o domnișoară de acolo îmi spune că nu are cu ce să mă ajute o sa mă contacteze cineva de la Spark :)
De asemenea am făcut sesizări pe email fara rezultat.
A. Z.
Am avut o experiența foarte proasta cu aceasta companie( pe care o consideram serioasă). In urma cu o luna aproximativ am creat cont pe aplicația lor, s-au luat datele mele, s-a solicitat suma de 15 lei pt a creea contul și ulterior nu am mai putut intra in cont deși datele erau corecte. Am sunat, dat e-mailuri și mi s-a spus ca permisul meu este din Anglia și nu este acceptat pe teritoriul țării, deși contul a fost deschis in baza permisului. Inițial am avut acces, dar după ce am dat logout îmi scrie ca parola nu este corecta.Am solicitat sa mi se dea acces pt a șterge datele mele și sa se returneze suma de 15 lei, dar nu mai Răspunde nimeni. Este o firma foarte neserioasa. Nu ca ar fi o suma foarte mare( 15 lei), dar nu este legal ce fac ei.
d. d.
O mare involuție a calității serviciilor!
D. F. S.
Foarte ok. Recomand.
F.
Am incercat un bmw i3 si masina a fost foarte silentioasa iar pretul este chiar mic. Recomand!
E.
Dacă îți dorești un serviciu de calitate, în care să te bucuri de experiența condusului unei mașini electrice și să îți formezi o idee despre ce înseamnă o mașină electrică, acum ai șansa. Indifirent că vrei doar să o testezi sau să te deplasezi cu ajutorul ei într-un punct cheie, senzația pe care ți-o oferă aceasta, este impresionantă. Recomand cu încredere!
L. B.
Groaznic. De la operatori din call center care îți închid apelul in nas până la finalizarea procesului până să iei o mașină
A.
Un serviciu foarte util, recomand cu incredere!
A.
Niște gunoaie
C. F.
Profesionisti!
L.
(Tradus) Experiență grozavă! Mașinile sunt foarte curate. Sunt total mulțumit! Mulțumesc băieți 👏🏻
(Original)
Great experience! Cars are very clean totally. I’m totally satisfied! Thank you guys 👏🏻
A. C.
(Tradus) superrr TAREEEE
(Original)
SUPERRR TAREEEE
A. P.
(Tradus) Mașinile mereu curate, mereu mulțumite de experiență și de faptul că puteți lăsa mașina în orice parcare publică fără dureri de cap este un mare plus
(Original)
Always clean cars, always satisfied by the experience and the fact that you can leave the car in any public parking without any headaches is a big plus
J. M.
(Tradus) o companie teribilă, fără transparență cu privire la cerințele pentru aprobarea documentelor, am încercat să mă înregistrez de două ori și din păcate am pierdut 100 de lei, prima dată am crezut că am trimis-o greșit și am încercat să mă înregistrez din nou, pur și simplu refuză documentele și permit că încercați să faceți o nouă înregistrare și să taxați din nou și apoi informați că informațiile sunt din punct de vedere al utilizării cu litere foarte mici, pe care, evident, oamenii nu le citesc pentru a le înregistra, oricum dacă nu aveți permis de conducere în Europa, nu o faceți Inregistreaza-te! nu informează în cerere că documentele au fost refuzate, cererea vă permite pur și simplu să o adăugați din nou!
(Original)
a terrible company, without transparency about the requirements for approval of the documents, I tried to register twice and unfortunately I lost 100 lei, the first time I thought I sent it incorrectly and I tried to register again, they simply refuse the documents and allow that you try to make a new registration and charge again and then inform that the information is in terms of use in very small letters, which obviously people do not read to register, anyway if you do not have a driver's license in Europe do not do register! they do not inform in the application that the documents were refused, the application simply enables you to add it again!
Y. Z.
(Tradus) Cea mai proastă experiență mi-au luat de la mine 50 de lei și nu mi-au aprobat niciodată contul mai mult de o săptămână, au refuzat să restituie, iar sprijinul este întotdeauna ocupat și când au răspuns cu adevărat nepoliticos și nici măcar nu vorbesc engleză. și nu răspund la e-mailuri pur și simplu o companie înșelătorie
EXPERIENȚA MASĂ
NU RECOMANDĂ
(Original)
The worst experience they took from me 50 Lei and they never approved my account for more than a week they refused to refund and the support is always busy and when they answered really rude and they don't even speak English. and they don't answer on emails simply a scam company
WORST EXPERIENCE
DO NOT RECOMMEND
E. N.
(Tradus) Cel mai prost serviciu pentru clienți. Am încercat să mă înregistrez, am pierdut 50 de lei, deoarece contul meu nu a fost aprobat și apoi nu m-am putut conecta la contul meu. Atunci când sună la serviciul de asistență pentru clienți, ei promit doar că îmi vor răspunde și, prin urmare, nu răspund prin e-mail, nici la apeluri. Companie îngrozitoare
(Original)
Worst customer service. Tried to register myself, lost 50 leu, as my account wasn't approved and then I couldn't log in into my account. When calling customer service they only promise that they will reply back to me and so answers on email neither calls. Terrible company
D. P.
(Tradus) O alternativă foarte drăguță și modernă adăugată la infrastructura de transport a orașului. Toate mașinile sunt complet electrice, totul este plătit (parcare, taxe de încărcare a mașinii, asigurare). Preț competitiv pentru chirie / zi.
(Original)
A very nice and modern alternative added to the city's transportation infrastructure. All cars are full electric, everything is paid for (parking, car charging fees, assurance). Competitive rent price / day.
S. A.
(Tradus) Serviciu foarte bun
(Original)
Very good service
E.
(Tradus) Serviciu frumos pentru un oraș verde. Mașini foarte liniștite. 👏🏻
(Original)
Nice service for a green city. Very quiet cars. 👏🏻
O. G.
(Tradus) Serviciu clienți oribil. Am făcut tot procesul de înregistrare, am scanat toate documentele și am primit confirmarea că totul este în regulă. Apoi am fost taxat și pentru banii inițiali. A doua zi, când am vrut să închiriez mașina, aplicația mobilă a spus că permisul meu de conducere nu este suficient de vechi (chiar dacă are 10 ani). Așa că am chemat serviciul pentru clienți. A trebuit să sun acolo de trei ori și de fiecare dată am primit informații diferite, dar nimeni nu m-a ajutat să închiriez o mașină. Până la urmă, au spus că trebuie să scanez din nou toate documentele și să le trimit prin e-mail, dar validarea va dura ceva timp. Deci, până la urmă, nicio mașină și, de asemenea, niciun ban nu a revenit. 👎
(Original)
Horrible customer service. I did all the registration process, scanned all documents and got confirmation that everything is fine. Then I was also charged for initial money. Second day, when I wanted to rent the car, mobile app said, that my driving license is not old enough (even if it is 10 years old). So I called for their customer service. I had to call there three times, and every time I got different information, but nobody helped me to rent a car. In the end, they said that I have to scan all documents again and send them via email, but the validation will take some time. So in the end, no car and also no money returned back. 👎
C. C.
(Tradus) Am avut o experiență groaznică cu această aplicație. Am fost taxat pentru validarea contului meu, apoi parola nu a funcționat. când am încercat să resetez parola, aplicația nu a făcut absolut nimic. Pentru a rezolva această asistență pentru clienți, care a fost foarte nepoliticoasă și nu orientată către client, mi-a șters contul și mi-a spus să fac din nou contul. lucru pe care l-am făcut și din nou am primit sarcina a doua oară, chiar dacă nu am putut folosi aplicația niciodată.
Foarte proastă experiență. Le-aș evita
(Original)
I had a terrible experience with this application. I was charged for validating my account, then the password did not work. when i tried reseting the password, the application did absolutely nothing. To solve this customer support which was very rude and not customer oriented, deleted my account and told me to make the account again. which I did and again i got charged the 2nd time even though i never could use the app.
Very bad experience. I would avoid them
G. M.
(Tradus) Dă
(Original)
Da
C. A.
(Tradus) Servicii excelente pentru cei care caută o alternativă la o cabină, cu plăcerea de a conduce un vehicul electric.
(Original)
Great services for those that are looking for an alternative to a cab, with the pleasure of driving an electric vehicle.
D. G.
(Tradus) Serviciu clienți = 0
(Original)
Customer service = 0
b. i. c.
(Tradus) Servicii excelente.
(Original)
Great services.
A. P.
A. M.
C. F.
N. B.
L. L.
D. G.
M. D.
D. D.
C. N.
S. A.
C. S.
M. M.
s.
Ş. P.
Y. K.
C. S.
V. T.