Opinii despre Sixt (Închiriere de mașini)
Calea Victoriei 63-81, București 010065, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Sixt, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Sixt
Luni
[10h:30h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 18h]
Duminică
[09h – 18h]
Opinii despre Sixt
C. C.
1. Astept o factura de doua saptamani. (serviciile sunt FOARTE LENTE)
2. Am facut greseala sa apelez si a doua oara la serviciile Sixt iar cand m-am dus dupa masina la ora setata pe rezervare, nu aveau masina.
V. M.
Va rog sa anuntati utilizatorii masinilor parcate pe locurile de parcare ce nu va apartin. Am sunat astazi la voi si ati spus ca nu stiti cine conduce masina si nu aveti pe cine contacta.
U. K.
They are very nice people, but the contracts are too complicated and too many upsales. We also got told to read the long terms and conditions.
I rented a car a hundred times but this process was the most complicated one so I decided to cancel the rental.
Its not the usual standard quality and processes Im used from Sixt and probably a very bad example for their company.
They dont accept debit cards, so if you use only debit cards you have to basically book an overpriced insurance package.
If you are late its „a favor“ if they wait for you. So everything seems to be on appontment even though they have an office.
I hope Sixt improves its service and keeps an eye on their partners.
M. K.
(Tradus) Tocmai mi-am întors mașina la Stația SIXT din București.
A primit un serviciu excelent de către managerul filialei Laura Grigore și de colega ei. Mașina era într-o stare bună și o manevrabilitate foarte bună în jur.
Pot recomanda cu mare drag să închiriați la acea stație.
(Original)
Just returned my car at the SIXT Station in Bucharest down town.
Received an excellent service by the branch manager Laura Grigore and her colleague. Car was in a good condition and very smooth handling around.
Can highly recommend to rent at that station.
T. S.
(Tradus) Cardurile preplătite nu sunt acceptate, doar cardurile de credit „reale” ... chiar dacă acestea pot avea și o limită. Nici o logică acolo! Aveți grijă când comandați online și aduceți un card de credit „real”.
(Original)
Prepaid cards are not accepted, only "real" credit cards... even though those can have a limit aswell. No logic there! Be careful when ordering online and bring a "real" credit card.
N. G.
(Tradus) Presupun că este doar pentru situl românesc, dar povestea mea a fost ciudată. Înainte de sosire, am trimis un e-mail la adresa sixt și am întrebat despre suma depunerii totale pentru rezervarea mea. Echipa CRM mi-a răspuns că există doar 450 € în loc de 1200 € care este afișat pe site-ul oficial. Când am venit aici, tipul mi-a spus că au blocat 1200 de euro în contul meu și este o opțiune obligatorie pentru astfel de chirii (în plus, el a menționat că nu există nici o modalitate de a bloca suma mai mică și așa mai departe). Apoi i-am arătat poșta de la serviciul client Sixt cu 450 € info. El a fost surprins și mi-a spus că e-mailul a fost fals și a fost trimis de la un serviciu client care nu era responsabil pentru a-mi oferi astfel de informații. Apoi a început să-mi explice că putea să blocheze doar 1200 € pentru că au trebuit să se împiedice de orice prejudicii suplimentare pentru mașină de la mine. Am fost șocat pentru că nu am avut niciodată un astfel de caz cu alte mașini mai puțin cunoscute. Dar este Sixt! Dezamăgit, am spus-o la revedere și am început să mă ridic și am mers la altă mașină, dar mi-a spus să mă opresc. Apoi mi-a întrebat cât de mulți bani aveam pe cont și am blocat doar 450 de euro, așa cum sa arătat în poștă! Cum? Mi-ai spus că eo opțiune obligatorie și nici o modalitate de a bloca 450 € în loc de 1200 €?!?! În cele din urmă mi-a dat cheile și mi-a arătat mașina. Pe langa povestea de deasupra masinii a avut un prejudiciu mediu (bari, usi si etc) ... si a fost Opel Astra sedan.
P.S.BEWARE OF SIXT ROMANIAN !!!
(Original)
I suppose that's only for romanian sixt but my story was strange. Before arrival there I mailed to sixt and asked about the sum of total deposit for my reservation. CRM team replied me that there is just 450€ instead of 1200€ which is displayed on the official site. When I came here the guy told me that they blocked 1200€ on my account and it's mandatory option for such rentals (additionally he mentioned that there was no way to block less sum and so on). Then I showed him the mail from Sixt client service with 450€ info. He was suprised and told me the mail was fake and was sent from some client service which was not responsible to provide me with such info. Then he started to explain me that he could block only 1200€ because they had to prevent themselves from any extra damage for the car from me. I was shocked because I had never had such case with other less known car rentals. But it's Sixt!!! Disappointed I said him good bye and started to stand up and went to some other car rental but he told me stop. Then he asked me how much money I had on the account and blocked only 450€ as it was shown in the mail!!! How? You told me that it's mandatory option and no way to block 450€ instead of 1200€?!?! Finally he gave me the keys and showed the car. Besides the story above the car had a medium damage (bumpers, doors and etc.)...and it was Opel Astra sedan.
P.S.BEWARE OF ROMANIAN SIXT!!!
I. l.
(Tradus) serviciu de șase stele
trebuia să întoarcem mașina aici și nu am găsit unde se afla biroul.
știm doar că biroul se află lângă hotelul Radisson.
așa că unul din noi a mers să-l caute.
a venit doamna și m-a condus până la parcare și decât până la birou.
serviciu excelent.
este bine să știți că „când trebuie să întoarceți mașina, intrați în parcarea hotelului și parcul Radisson au fost semnul de parcare Sixt.
de la du-te la hotel 'biroul este strâmt un cap
(Original)
six star service
we needed to return the car to here and we didn't find where the office located.
we only know that the office is beside the Radisson hotel.
so one off us went to look for it.
the lady came and drive me to the parking and than all the way to the office.
excellent service.
it good to know' when you need to return the car go inside the parking of the Radisson hotel and park were the Sixt parking sign.
from the go to the hotel' the office is strait a head
י. ו.
(Tradus) Vehicule noi, din păcate a existat o problemă cu aparatul de aer condiționat din Opel Corsa, a încercat să mă ajute într-o altă mașină a aceluiași model care nu ar rezolva problema, serviciul a fost excelent.
Vehicule noi, din păcate a existat o problemă cu aparatul de aer condiționat din Opel Corsa, a încercat să mă ajute într-o altă mașină a aceluiași model care nu ar rezolva problema, serviciul a fost excelent.
(Original)
רכבים חדשים, לצערי היתה בעיה במזגן ברכב מסוג אופל קורסה, ניסו לעזור לי ברכב אחר מאותו דגם מה שלא היה פותר את הבעיה, השרות היה מצוין.
New cars, unfortunately there was a problem with the air conditioner in the Opel Corsa, tried to help me in another car of the same model which would not solve the problem, the service was excellent.
S.
(Tradus) Serviciu excelent. Bună selecție de mașini. Designul durează puțin.
(Original)
Отличный сервис. Хороший выбор автомобилей. Немного долго длится оформление.
N. Š.
(Tradus) Foarte profesional. Închiriat două mașini și ambele erau destul de noi. Nici o problemă cu ei.
Există o singură persoană care lucrează, așa că fii pregătit să aștepți ~ 30 de minute. Asigurați-vă că aveți un card de credit (nu debit)
(Original)
Very professional. Rented two cars and both were pretty new. No issues with them whatsoever.
There is only one person working, so be prepared to wait for ~30 minutes. Make sure you have a credit card on you (not debit)
C. B.
(Tradus) Detalii precum e-mail, adresă etc. pe care le-am furnizat deja la rezervarea online nu sunt partajate furnizorului și un formular de hârtie trebuie completat din nou. Acest lucru necesită mult timp și inutil. Mașina nu avea blocare centrală sau nu funcționa. Ușile din spate erau imposibil de blocat, pe care nimeni nu le-a menționat și le-am descoperit zile mai târziu din întâmplare. Acesta este un risc imens! Timpul de așteptare la coborârea mașinii a fost mai mare de 30 de minute pentru transferul de la aeroport, iar un angajat m-a dus acolo cu o mașină diferită, numai după insistențe multiple.
(Original)
Details such as email, address etc that I already provided when booking online are not shared with the supplier and a paper form needs to be filled again. That is time consuming and unnecessary. The car did not have central locking or it did not work. The back doors were impossible to lock, which no one mentioned and I discovered days later by chance. That is a huge risk! The waiting time when dropping off the car was more than 30 minutes for the airport shuttle and an employee took me there with a different car only after multiple insistances.
C. B.
(Tradus) Tipul cu care am vorbit a fost foarte amabil și politicos, a vorbit italian și a fost mult mai simplu
(Original)
Il ragazzo con cui abbiamo parlato è stato molto gentile e cortese in più parlava italiano ed è stato molto più semplice
B. B.
(Tradus) Am închiriat o mașină timp de 10 zile. Nici o problema. Personal foarte prietenos. Totul a fost perfect! Trebuie doar să intri în hotelul de lux pentru a găsi biroul Sixt.
(Original)
Nous avons loué une voiture pour 10 jours. Pas de souci. Personnel très aimable. Tout a été parfait ! Il faut juste entrer dans l'hôtel luxueux pour trouver le bureau Sixt.
א. ע.
(Tradus) Am închiriat o mașină pentru o zi de la filiala Radisson Blu. Preț ieftin, mașină curată și bună și servicii amabil și profesionist.
(Original)
שכרנו רכב ליום אחד מהסניף במלון רדיסון בלו. מחיר זול, רכב נקי וטוב ושרות אדיב ומקצועי.
M. C.
(Tradus) Închirierea mașinilor în cadrul Hotelului Radisson
Serviciu profesional și amabil
(Original)
השכרת רכב בתוך מלון רדיסון
שירות מקצועי ואדיב
B. N.
(Tradus) Serviciul de clasă. Sfaturi bune și servicii ingenioase. Nu numai în jurul mașinii a fost sfatul bun și lung, dar și sfaturi detaliate și sugestii de călătorie la cerere excelent!
(Original)
Klasse Service. Gute Beratung und genialer Service. Nicht nur rund ums Auto wurde gut und lange beraten sondern auch ausführliche Tipps und Reisevorschläge auf Anfrage ausgezeichnet beantwortet!
מ. מ.
(Tradus) Doar un serviciu uimitor! Mulțumesc Andrey
(Original)
Just an Amazing service ! Thank u Andrey
J. D.
(Tradus) A așteptat mai mult de 25 de minute. Nimeni nu a apărut. Nu în locația de pe hartă. Trebuie să te duci în holul hotelului.
(Original)
Waited more than 25 minutes. Nobody showed up. Not at the location on the map. You have to go in the lobby of the hotel.
Y. N. Z.
(Tradus) Acestea au o zonă stau la Radison holul hotelului blu. Foarte drăguț, frumos și plesent tip (cant amintesc numele lui, îmi pare rău!) Rent a car nu a fost atât de ușor și rapid și clar cum era. mașină nouă Am iubit fiecare mile de conducere ea. Mulțumesc mult.
(Original)
They have a sit area at the radison blu hotel lobby. Very kind, nice and plesent guy(cant remember his name, sorry ! ) rent a car wasn't so easy and fast and clear as it was. Got new car loved every mile driving it. Thank you so much.
M. H.
(Tradus) A fost aici 3 zile inainte de inchiriere pentru a rezerva o masina. În ziua rezervării mi-au spus că sunt acceptate numai cărți de credit, nu carduri de debit. Aș dori ca acest lucru să fie comunicat în momentul rezervării. A pierdut timpul și călătoria mea. Neprofesional!
(Original)
Was here 3 days before renting to reserve a car. On the day of reservation they told me that only credit cards are accepted, not debit cards. I wish this was communicated at the moment of reservation. Wasted my time and my trip. Unprofessional!
A. K.
(Tradus) Datorită faptului că am fost listate de alte companii de închiriere, mi-am îndreptat pașii către Sixt. Serviciu foarte frumos și rapid, mașina a fost la un preț rezonabil.
După transfer în parcare, preluare rapidă, în general foarte profesională. Rambursarea rapidă a depozitului pentru mașină, la două ore după returnare. Recomand din suflet.
(Original)
Z powodu wystawienia mnie przez inna wypożyczalnie skierowałem kroki do sixt. Bardzo miła i szybka obsługa, samochód się znalazł za rozsądne pieniądze.
Po transferze na parking, szybki odbiór, ogólnie bardzo profesjonalnie. Szybki zwrot kaucji za samochód, po dwóch godzinach od zwrotu. Serdecznie polecam.
A. C.
(Tradus) Am uitat ochelarii de soare Hugo Boss în suportul pentru ochelari de soare. Chemat înapoi pentru a verifica, și, bineînțeles, personalul nu a găsit nimic.
(Original)
Forgot Hugo Boss sunglasses in the sunglass holder. Called back to check, and naturally, staff hadn't found anything.
D. G.
(Tradus) Un oficial, așteptarea lungă, am petrecut tolerabil, peste o oră și jumătate așteptând. Spate în livrarea vehiculului. Nerecomandat !!!!
Mai departe:
Ieșind din oraș și călătorind repede, întregul vehicul se agită, inclusiv volanul și există un viraj la dreapta. În conversație cu biroul, ei s-au oferit să înlocuiască vehiculul, dar a trebuit să așteptăm aproximativ două ore până când a sosit schimbul și nu a fost garantat niciun vehicul potrivit (am comandat un automobil). După câteva zile, vehiculul a fost înlocuit cu un receptor mai compatibil, dar a apărut o defecțiune prin care scaunul șoferului electric nu se ridică. Am organizat o pernă pentru ca soțul meu să continue la volan.
(Original)
פקיד אחד, המתנה ארוכה התור, בילתי נסבל, למעלה משעה וחצי המתנה. אחור במסירת הרכב. לא מומלץ !!!!
בהמשך:
ביציאה מהעיר ובנסיעה מהירה כל הרכב רועד כולל ההגה וקיימת סטייה ימינה. בשיחה עם המשרד הציעו להחליף הרכב אך נדרשנו להמתין כשעתיים עד הגעה החילופי ולא הובטח רכב תואם להזמנה(הזמנו רכב אוטומטי). לאחר מספר ימים הוחלף הרכב ברכב תואם ויד יותר אך שם היתה תקלה שמושב הנהג החשמלי אינו עולה. ארגנתי לזוגתי הנהגת כרית לצורך המשך הנהיגה.
M. H.
(Tradus) Companie de închiriere mare
(Original)
אחלה חברת השכרה
D. R.
(Tradus) Mai întâi de toate, nu este pe intersecția așa cum se arată ca Gmaps. Se află în lobby-ul hotelului.
În al doilea rând, atunci când făceam rezervări online, în oferta de la Sixt, sa afirmat că voi avea asigurare deplină, așa că am ales numai anvelopele și parbrizul ca extra. Când luam o mașină, un tip care lucra acolo mi-a spus că asigurarea nu este inclusă și trebuia să plătesc pentru ea.
În al treilea rând, a încercat să-mi dea o mașină foarte murdară, cu pete de ciocolată și câteva hârtii pe bancheta din spate. Din anumite motive, sa prefăcut că verifică dacă mașina este curată, în timp ce așteptam în hol. Dar când am ajuns mai târziu la o mașină, pe bancheta din spate erau niște bomboane și pete de ciocolată. Numai când am arătat-o, el a decis să ne dea altă mașină, pentru care a trebuit să așteptăm o jumătate de oră mai mult (toți am ajuns la 1530 și am plecat la 1620, cu rezervare și plată anterioare).
În cele din urmă, punctul de scăpare era în fața hotelului, unde ar fi trebuit să fie întotdeauna disponibilă pentru scăpare. Cu toate acestea, au existat 2 mașini parcate acolo și a trebuit să mă cert cu un baiet de hotel (baiat de 50 de ani), care insista că nu pot parca acolo, și la întrebarea mea unde să-l las, cuvintele erau (nu știu, nu le pasă). În cele din urmă, am reușit să las mașina în fața garajului hotelului, pe o altă parte a blocului.
În al cincilea rând, când am reușit în cele din urmă să ajung la holul hotelului, pe biroul Sixt nu era nimeni. A fost doar un mesaj de la grefier că el este în prezent la distanță, cu numărul de telefon să-l sun. Desigur, nimeni nu răspundea, nici măcar după cinci apeluri. După 20 de minute de așteptare, unul dintre grefierii hotelului a văzut că aburiu (târziu pentru o întâlnire) și am decis să sun la grefierul. Sa dovedit că tipul a oprit tonul de apel și a avut o băutură și un chat frumos pe terasa barului hotelului, în timp ce am sunat ca un idiot. Odată ce a venit în cele din urmă (btw, după ce un funcționar al hotelului ia spus că cineva îl aștepta, a trebuit să termine conversația pe care o are cu băieții, să-și termine băutura și doar atunci a decis să se arate, hehe, uita-te la mine obraznic. "Cea mai buna parte a fost, a fost acela care a incercat sa-mi dea masina murdara, tocmai am dat jos cheia, i-am spus unde am parasit masina si am plecat.
(Original)
First of all, it is not on the crossroad as shown as Gmaps. It is in lobby of Hotel.
Second, when I was doing online reservation, in offer from Sixt, it was stated that I will have full insurance, so I have picked only tires and windshield as extra. When I was taking a car, guy who was working there has told me that insurance is not included, and I had to pay for it.
Third, he has tried to give me very dirty car, with chocolate stains and some papers on the back seat. For some reason, he has pretended that he is checking if car is clean, while I was waiting in the lobby. But when we have arrived to a car later on, there was some candy wraps and chocolate stains on the back seat. Only when we have pointed it out, he has decided to give us another car, for which we had to wait half an hour more (all together, I have arrived at 1530, and left at 1620, with previous reservation and payment).
Forth, drop off point was in front of hotel, where should be always available spot for drop off. However, there were 2 parked cars there, and I had to argue with a hotel bell boy (50 year old bell "boy"), which was insisting I can't park there, and on my question where should I leave it, his words were (don't know, don't care). Finally, I have managed to leave the car on the spot in front of hotel garage, on another side of the block.
Fifth, when I have finally managed to reach hotel lobby, on Sixt desk there was nobody. There was only message from clerk that he is currently away, with phone number to call him. Off course, nobody was answering, not even after 5 calls. After 20 minutes waiting, one of hotels clerks has seen that I'm steaming (late for a meeting), and decided to call the sixt clerk. It has turned out, guy has switched off ringtone, and had a drink and nice chat on terrace of hotel bar, while I was calling like an idiot. Once he has finally came (btw, once hotel clerk has told him that somebody was waiting for him, he had to finish conversation he had with his lads, finish his drink, and only then he has decided to show up, all smiling like "hehe, look at me naughty". The best part was, it was the same guy who has tried to hand me dirty car. I have just dropped the key, told him where I have left the car, and left.
E. B.
(Tradus) Nu inchiriati o masina prin ele !!!! Căutați tot felul de modalități de a câștiga bani tot felul de lovituri în mașină care existau deja în mașină / mașina nu este curată, chiar dacă mașina era strălucitoare din interior.
fii departe
(Original)
לא להשכיר דרכם רכב !!!! מחפשים כל מיני דרכים לעשות כסף כל מיני מכות ברכב שהיו כבר קיימות ברכב /שהרכב לא נקי למרות שהרכב היה מבריק מפנים .
להתרחק
J. C.
(Tradus) Am rezervat mașina la ora 12 și am ajuns după 1 oră. Când am ajuns acolo, ei au spus că rezervarea noastră a fost anulată pentru că am fost prea târziu și asta era termenul și condițiile. Nu ne-au trimis niciodată e-mail / telefon pe care am văzut că am întârziat să facem această anulare.
Am fost foarte dezamăgiți deoarece am pierdut atât de mult timp în căutarea unei alte mașini
(Original)
We booked our car by 12 and arrived after 1 hour. When we got there they said our booking was cancelled because we were too late and this was on the term and conditions. They never emailed/phoned us seeing that we were late to make this cancellation.
We were very disappointed as we lost so much time looking for another car
P. H. P.
(Tradus) Bună companie de închiriere, prețuri bune și servicii bune.
(Original)
Bra utleiefirma, bra priser og god service.
A. O. A.
(Tradus) Ok marca și face, dar vechi și uzate. 120 km km, o mulțime de daune și o fereastră frontală ruptă. Este necesară reumplerea uleiului după mai puțin de o oră.
(Original)
Ok brand and make, but old and worn out. 120k km, lot of damages and broken front window. Needed to refill oil after less than 1 hour.
G. P.
(Tradus) Toate bune! .. oameni foarte frumosi lucreaza in aceasta companie!
(Original)
All good!!.. very nice people work in this company!!
C. M. D.
(Tradus) Acum este ceea ce eu numesc profesionist. Alegeți când doriți să călătoriți în condiții de siguranță și cu stil.
(Original)
Now this is what I call professional. Choose when you want to ride safe and with style.
H. F.
(Tradus) Andrei care lucrează la birou a făcut întregul proces de ridicare și returnare foarte rapid și simplu. Colegul său a fost helpfu la ridicarea mașinii. Fără plângeri, foarte ușor și foarte drăguț.
(Original)
Andrei who works at the desk made the whole pick up and return process very quick and simple. His colleague was helpfu in car pick up. No complaints, very easy and very nice.
E. a.
(Tradus) Mare și îngrijit
(Original)
נהדר ומסודר
M. M.
(Tradus) Biroul sext este în interiorul hotelului Radisson. Mare serviciu. A avut o experiență bună.
(Original)
The sixt office is inside the Radisson hotel. Great service. Had a good experience.
N. B.
(Tradus) Acest loc este un dezastru total.
Am comandat o mașină on-line de 4 zile în avans deja scris că am vrut să merg în Bulgaria, de asemenea.
Când am luat au avut doar mașinile cu plăcuțe provizorii, nu este permis să părăsească țara. Am fost rugat să vină înapoi 2 zile mai târziu să-l schimb cu o masina cu o placă definitivă.
În acea zi am avut o programare pentru ora 11 am. Nici o masina a fost acolo pentru mine. 3 ore mai târziu, la 14 masina a fost în cele din urmă aici.
catastrofă pură!
(Original)
This place is a total mess.
I ordered a car online 4 days in advance already writing that I wanted to go to Bulgaria as well.
When I picked up they had only cars with provisional plates, not allowed to leave the country. I was asked to come back 2 days later to exchange it with a car with a definitive plate.
On that day I had an appointment for 11 am. No car was there for me. 3 hours later at 2 pm the car was finally here.
Pure catastrophe!
B. L. C.
(Tradus) Organizarea și personalul profesionist Fără grijile și vehiculele bune. În hotelul Hardisson calea victoriei (!)
(Original)
Arrangeant et personnel pro. Aucun souci et bons véhicules. Dans l'hôtel Hardisson calea victoriei (!)
D. A.
(Tradus) Am avut o experiență minunată de închiriere de la Sixt în București. Este amplasat în interiorul Radisson Blu. Există un mic birou în hol pentru Sixt. Andrei a fost foarte util și rapid cu întregul proces. Prețul era mai bun decât celelalte locuri de închiriere. Avem un Opel Corsa care era aproape nou. Am returnat mașina câteva zile mai târziu la aeroport fără probleme. În general, am fost foarte mulțumiți de închiriere și personal. Am fost puțin surprinsă după ce am citit recenziile aici, dar totul a fost perfect.
(Original)
We had a great experience renting from Sixt in Bucharest. It's located inside the Radisson Blu. There's a little desk in the lobby for Sixt. Andrei was really helpful and fast with the entire process. The price was better than the other rental places. We got an Opel Corsa that was almost brand new. We returned the car a few days later at the airport with no issues. Overall we were really happy with the rental and staff. I was a bit surprised after reading the reviews here but everything was perfect.
J. N.
(Tradus) O persoană drăguță în check-inn - DAR timpul de așteptare, dar mașina nu era pregătită când o luam. După întoarcerea mașinii, cu acceptare orală, fără taxe suplimentare, am fost debitați direct pentru KM suplimentar care trebuiau să fie gratuit. I-am contactat de mai multe ori pentru a ne recupera banii, dar nimănui nu pare să le pese de clienții lor ... Dezamăgiți !!!!!
(Original)
Nice person in the check-inn - BUT- LOOOOOONG waiting time, and the car was not ready when we were picking it up. After returning the car with oral accept of no additional charges we were debited directly for extra KM that were supposed to be for free. Have contacted them several times to get our money back but no one seems to care about their customers... Dissapointed!!!!!
A. A.
(Tradus) Așteptat peste 15 minute. Nimeni nu era la birou. Niciun număr nu a mai rămas pentru apel. Apoi ni s-a spus să stăm și să așteptăm să termine doi clienți. La sfârșit, am aflat că mașina va dura 40 de minute pentru a ajunge!
(Original)
Waited for over 15 mins. No one was a t the desk. No number was left to call. Then we were told to sit and wait for two clients to finish. At the end, we found out the car will take 40 mins to arrive!
E. E.
(Tradus) foarte greu de găsit! niciun semn afară, este în interiorul hotelului Radisson, dar nicăieri nu era scris acest lucru. Așa că ne-a luat 3 runde în jurul blocului și 2 persoane să cerem să îl găsim. Din fericire, am avut destul timp.
Orice altceva (serviciu, angajator etc.) a fost bine.
(Original)
very difficult to find! no sign outside, it is inside the Radisson Hotel, but nowhere was that written. So it took us 3 rounds around the block and 2 people to ask to find it. Luckily we had enough time.
Everything else (service, employess, etc.) was fine.
M. B.
(Tradus) ACTUALIZARE: Două săptămâni mai târziu:
Această companie este mai rău decât m-am gândit. Mi-au trimis un e-mail pe zi sau ceva după ce am adus vehiculul înapoi, solicitându-mi reclamațiile și experiența cu ei. Am furnizat-o și aici este două săptămâni mai târziu și nu am răspuns nici până astăzi când le-am sunat. Mare greșeală pentru că a fost o pierdere a unui apel la distanță.
Aceștia susțin că au primit feedback-ul meu doar acum două zile. Chiar durează două săptămâni pentru a primi un e-mail în București? Cred că nu considerând că are unele dintre cele mai bune servicii de internet ale vreunei țări dezvoltate. Ca să nu mai zic că au fost nepoliticos la telefon și mi-au spus după ce am spus că atitudinea lor este de râs în legătură cu perioada de așteptare îndelungată că mi-a fost interzis să mai fac comentarii online până când au terminat că sunt anchete. Înșurubați-le, de asemenea, vor ca eu să-l îndepărtez pe primul meu. M-a îndemnat să-l dau jos până când vor termina din nou investigarea. Nu, nu se va întâmpla. Vă reiterez mai jos de ce să nu închiriez de la ei.
1. Dacă data de renunțare la locația hotelului este o duminică nu puteți găsi un angajat acolo, hotelul va spune că SIXT închiriază doar spațiu și nu vă poate ajuta, atunci VOI să primiți taxa suplimentară pentru că nimeni nu a fost acolo. mașina înapoi.
2. Dacă închiriați online și ridicați asigurarea opțională, compania nu o va onora și vă va face să o cumpărați din nou de la ei. Înainte de a lua vehiculul.
3. Ei spun că veți fi taxat în monedă românească dacă nu umpleți mașina înainte de a o aduce înapoi la doi sau trei dolari români un locator până la completarea completă, dar în schimb, vă încasează în euro.
4. Nu-și iau în serios reclamațiile și nu fac amenințări pe care trebuie să le elimini sau să nu le postezi online. Foarte nepoliticos la telefon. Incet pentru a raspunde. Se pare că acum voi primi un apel sau un e-mail și asta a fost abia după ce le-am vorbit astăzi la telefon cu prețul meu. Chiar dacă îmi vorbiți la telefon nu îmi puteți da o rezoluție. Apoi, ai tupeul să mă roage să nu postez online și să-mi elimin primul post.
Fiți avertizați de această companie sau cel puțin de această locație și angajații ei sunt oribili, fără niciun serviciu pentru clienți. STEAȚI ÎNTÂRZIȚI-VĂ FAR DE ÎNTREBĂ !!!!!!
(Original)
UPDATE: TWO WEEKS LATER:
This company is worse then I thought. They sent me an email a day or so after I brought the vehicle back asking for my complaints and experience with them. I provided it and here it is two weeks later and no reply back until today when I called them. Big mistake because it was a waste of a long distance call.
They claim they only received my feedback two days ago. Does it really take two weeks to receive an email in Bucharest? I think not considering it has some of the best internet service of any developed country. Not to mention they were rude on the phone and told me after I said thier attitude was laughable about the long wait period that I was forbidden from making anymore comments online until they finished they're investigation. Screw them also they want me to remove my first one. Urged me to take it down until they again have finished investigating. Nope not going to happen. I will reiterate below why not to rent from them.
1. If your drop off date at the hotel location is a Sunday you can't find an employee there, the hotel will say SIXT only rents space and can't help you then YOU get charged the extra cause no one was there to take the car back.
2. If you rental online and pick up the optional insurance the company will not honnor it and make you buy it again from them. Before you take the vehicle.
3. They tell you will be charged in Romanian currency if you do not fill up the car before you bring it back at two or three Romanian dollars a leter till full again but instead they charge you in Euros.
4. They don't take your complaints seriously and make vailed threats that you should take them down or not post online. Very rude on the phone. Slow to respond. Apparently I will get a call or email Monday now and that was only after I spoke to them on the phone today at my cost. Really if you're talking to me on a phone you can't give me a resolution. Then have the nerve to ask me not to post online and remove my first post.
Be warned this company or at very least this location and it's employees are horrible with no customer service at all. STAY AWAY FAR FAR AWAY !!!!!!
A. C.
(Tradus) Pierdeți bani cu acești angajați - ați așteptat 40 de minute să apară cineva, apoi tocmai am plecat
(Original)
You’re loosing money with these employees - waited 40mins for someone to show up then I just left
J. S.
(Tradus) Serviciu clienți foarte eficient. Pentru a readuce mașina, am lăsat-o în fața Radisson Blu și am dat cheia unui angajat al hotelului.
(Original)
Very effective customer service. To bring back the car, I just left it in front of the Radisson Blu and gave the key to one Hotel employee.
V. G.
(Tradus) Bună închiriere
(Original)
Bonne location
f. p.
(Tradus) Fii atent, am închiriat o mașină cu această companie în urmă cu doi ani. Luna aceasta, brusc, sunt patru impozite în jur de 110 euro pe cardul meu de credit. Și nu este ușor să intrați în contact cu ei pe site-ul web, cu siguranță, dacă aș fi eu, nu aș închiria o mașină cu ei. Fii atent, acum doi ani am închiriat o mașină cu această companie. Luna aceasta văd o taxă de 110 euro fără niciun motiv aparent pe cardul meu de credit. Dacă nu aveți codul de rezervare, este dificil să le contactați pe site. Cu siguranță nu închiriați o mașină cu această companie.
(Original)
Be careful , i had rented a car with this company two years ago . This month suddenly there are four taxes about 110 euros in my credit card . And it is not easy to get in contact with them in the website , definetely if i were you i wouldn,t rent a car with them . Tener cuidado , hace dos años alquile un coche con esta compañia . Este mes derepente me aparece un cargo de 110 euros sin motivo aparente en mi tarjeta de credito . Si no tienes el codigo de reserva es dificil ponerse en contacto con ellos en la pagina web . Definitivamente no alquileis un coche con esta compañia .
E. M.
(Tradus) Era un singur angajat, care se afla în afara Radisson-ului, luând oamenii din rândul lor. A fost nevoie de aproximativ 1 oră pentru a obține o mașină, deoarece angajatul încerca să se ocupe de 4 clienți în același timp.
(Original)
There was only one employee, who was outside the Radisson, taking people out of turn. It took about 1 hour to get a car because the employee was trying to deal with 4 customers at the same time.
s. A.
(Tradus) Vă recomandăm această companie
(Original)
I recommend this company
E. K.
(Tradus) Serviciu impecabil
(Original)
Service impeccable
V. U.
(Tradus) Prețurile cailor!
(Original)
Цены конские!
D. L.
(Tradus) Scump
(Original)
Expensive
J. B.
(Tradus) Cel mai rău serviciu pentru clienți pentru a închiria o mașină. Mai mult de o oră pentru ridicare, deși rezervarea a fost făcută în avans și plătită.
(Original)
Worst customer service to rent a car. More than 1 hour to pick up even though reservation was made in advance and paid.
A. P.
(Tradus) Foarte politicos și prietenos
(Original)
Molto gentile e cordiale
M. S.
(Tradus) Masini de inchiriat super ok
(Original)
Super ok rental cars
D.
(Tradus) Foarte profesionist și de ajutor.
(Original)
Very professional and helpful.
J. H.
(Tradus) Foarte simplu și simplu.
(Original)
Ganz einfach und unkompliziert.
H. U.
C. K.
d. a.
S. S.
L. G.
A. C. E.
T. W.
A. V.
V. R.
K.
S. I.
H. Z.
C. P.
R. V.
A. B.