Opinii despre Mercedes-Benz | Autoklass București Sud (Închiriere de mașini)
Mercedes-Benz | Autoklass București Sud
Splaiul Unirii 166A, București 040042, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mercedes-Benz | Autoklass București Sud, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mercedes-Benz | Autoklass București Sud
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Mercedes-Benz | Autoklass București Sud
s. c.
Dupa revizie, in cateva zile se sparge perna de aer la amortizor. Dupa ce am inlocuit perna de aer cu mii de euro pica o valva. Masina are doar 67,000km. Am auzit multe practice immorale dealerilor autorizate in service-ul lor. Sper ca nu am fost unu din victimele lor.
A. M.
Mercedes CLS. Făcut astăzi verificare de rampă. Totul ok, nimic de menționat referitor la servire. Plecat de acolo și constatat că nu mai funcționează keyless entry. Întors. Întrebat. Răspuns scurt: "nu e de la noi"
Mulțumesc.
Acum eu trebuie să fac cursuri de specializare în mecanică și electrică Mercedes să îmi dau seama că într-adevăr nu e de la ei.
m. i.
Scump si prost! 3 ore pt.schimbare de pneuri, cu programare facuta! Jalnic
A. D.
Nu dau voie în service sa asiste clientul la reparație. Nu accepta piesele clientului. Pe monitor din sala se vede slab masina sau deloc.
B. B.
1 experienta foarte ok cu personalul de la vânzări(amabilitate, explicatii, atenție)
A. M.
Calitate si profesionalism
O. S.
Seriozitate,punctualitate,amabilitate.
Mulțumesc
V. I.
Angajații super ok.
A. F. T.
clasic, nimic diferit...
T. A. C.
Ca si colaborare privind receptia unui auto acidentat nu am nimic de reprosat.Paza s-a purtat frumos si au cautat rapid o solutie pentru a descarca .Parcare mare si pazita.Asupra altor aspecte nu ma pot pronunta.
M. D. A.
Din ce în ce mai bine !
g. l.
Exact aceeasi atitudine superioara. Desi te uiti la ei te ignora...
m. c.
Am fost la ei pentru o reconstatare si o reparatie. Ce a iesit vedeti mai jos.
Au facut reconstatarea, insa au refuzat sa imi arate ce au reconstatat. Am zis ok, oricum voiam sa repar la ei, REPREZENTANTA MERCEDES zis eu in sinea mea. Facut programarea si dus masina. TOTUL OK pana aici !
M-am dus sa iau masina. Merg la birouri pentru a semna ce era de semnat. Cand ajung in parcare sa iau masina, totul parea ok. Deschid usa si vad tetiera, nimeni nu se uitase inauntru sa o repare. Zic in sinea mea "daca asta nu au facut, oare ce altceva nu au mai facut" si incep sa ma uit. Ma uit acolo pe loc si vad ca nu au reparat nici teava de esapament iar bara (au recunoscut ca este intr-o nuanta diferita). Domnul care s-a ocupat de masina a spus ca face o rechemare in service si nu platesc nimic. Ajung acasa si ma uit si mai atent, vad ca sunt trecute pe deviz multe lucrari care nu au fost facute in realitate.
De asemenea, m-am trezit ca nu au reparat nici portbagajul. Datorita accidentului se inchide greu. Nici acolo nu s-au uitat. Au facut constatarea pe ce ii durea, piese ca astea costa. Dar sa faca o treaba cum trebuie nu au putut.
Am zis ca daca o duc iar la ei, sigur ma trezesc cu alte probleme la motor. Am reparat singur tetiera si am dat mail sa imi dea ornamentul pentru teava de esapament. De atunci nu am mai primit nici un raspuns. Asta pentru ca probabil deja au primit banii de la asigurator.
Am mai facut cu aceeasi ocazie un schimb de ulei cutie de viteze automata. Am facut programare in alt service pentru a face o constatare cat de schimbat este acel ulei. Parca vad ca nici nu au schimbat uleiul. Asta e doar o concluzie la experienta cu acesti domni de la Mercedes.
Am dat mailuri insa nu se sinchiseste nimeni sa raspunda. Asta o data ce au primit banii de la sigurator.
Atasat aveti o parte din corespondenta. Am cenzurat numele deoarece priveste intreaga reprezentanta mercedes, nu doar o persoana anume. Reputatia lor !
R. D.
Tot personalul este foarte amabil, iar serviciile sunt ireprosabile.
S. T.
Incompetenta totala! De la ora 11 pana ora 17 au fost schimbate 4 anvelope si placutele de frana fata. Rezultatul: 4 jante distruse (zgaraiate) si masina scartie ca autobuzul. Maine deschid dosar casco pentru jante si le las masina - care e in garantie. sa se spele pe cap cu ea.
Cel mai non-profesionist service in care am intrat vreodata. Nu stiu de unde au putut aduna atatia incompetenti laolalta.
D. I.
Mers pentru verificat frâne și tester. Am dat toate informațiile cu privire la sistemul de frânare și ce probleme consider ca are mașina. La final primesc fisa cu piese de schimb pentru sistemul de frânare însă rotile clar nu au fost date jos pentru verificare plăcute/discuri (capacele jantelor prinse cu panduiti de mine sunt in aceeași poziție). Rezultatul verificării cu testerul a fost conform cu întrebarea mea. Sunt dezamăgit de ‘verificarea franelor’ inexistenta dar cu rezultat lista de cumpărături discuri, plăcute, saboți.
PS. Nici astazi 04.02 nu am fost intrebat de informatii identificare pentru a putea afla mai multe informatii :). The best or nothing - 0.
G. T.
Ne miscam si noi
h. h.
Simplu si eficient. Placere sa lucrezi cu ei.
A. C.
Oameni foarte atenti, cu bun simt, pregatiti... de admirat!
G. i.
Servicii proaste si customer service inexistent! Am fost la o constatare in ianuarie. Trebuiau să mă sune sa revin sa ridic masina. Nu m au mai sunat , tot am asteptat tel lor, am fost eu acolo sa ridic masina dupa 2 zile, bineînțeles că era gata demult. Mi au spus că e debitmetrul si am decis să merg tot la ei sa il schimb. Credeti ca mi au mai raspuns la tel, după multe mesaje scrise si vocale lasate? Bineinteles ca nu. Am fost la alt mecanic si mi a spus că e doar un furtun spart, ceea ce a si fost. Deci dădeam bani si schimbam o piesă costisitoare degeaba. Recent am fost la ei sa imi schimb parbrizul prin casco. Au spus sa le dau email cu dosarul de la asigurare , ceea ce am și făcut apoi am vorbit cu ei la tel si mi au spus că o sa comande parbrizul si o sa ma sune sa merg sa il schimbe. Si ce Credeti? Normal ca nu m au sunat. Am sunat eu dupa o săpt si nici macar nu știau despre ce e vorba. Pacat ca la o reprezentanță Mercedes in 2019, repet in 2019 , se mai întâmplă lucruri ca in '90. Trist
V. M.
M-am prezentat in service pentru o verificare generala (masina proaspat achizitionata sh) si am precizat ca se aude un scartait pe fata. Mi-au recomandat sa schimb toate bratele de pe fata si tampoane motor +cv. Am comandat si schimbat tampoanele motor si cv + un singur brat care avea joc (nu cum au recomandat domnii) iar scartaitul este inca acolo. Am inceput sa citesc si sa ma documentez pe aceasta tema, se pare ca daca apasau pe masina macar identificau ca scartaitul este doar pe stanga (si nu era nevoie de schimbat toate bratele), si este defapt un amortizor + flansa. Am testat fiecare brat in parte, restul nu produc joc sau zgmot. Dupa codul pieselor se vedea ca un amortizor este schimbat si celalalt nu. Sunt dezamagit de faptul ca nu s-a facut o verificare reala la masina, probabil vazand ca masina are km nici nu s-au mai obosit sa verifice si mi-au dat la schimbat toate tampoanele si toate bratele de parca ar fi scartait toate odata ca la un concert de muzica simfonica. Nu recomand acest service.
G. G.
Ff scumpi...sarlaatani..te jegmanesc rau
Am spus asta pt.ca am patit-o personal
Am fost la service cu un Mercedes Vito la care comanda stanga usa se deschidea din telecomanda ,dar nu inchidea...iar motorasul de la stergator luneta nu functiona. Am specificat ca in urma cu 5 luni am schimbat comanda usa cu una noua..constataea ma costat 400 lei...iar remadierea au spus ca va costa 3800 lei,piese si manopera.
Am platit constarea si am mers la alt service..unde au constatat ca un pin de la conectorul comenzi nu facea contact..iat la motoras stergator era intretupt un cablu...remediera ma costat 240 lei...pot dovedi cu deviz si chitanta de la mercedes si cu deviz service.
Ma inteeb ce constatare au facut? Pt ce am platit 400 lei?
In constare au scris ce am spus eu...
L. N.
In afara de amabilitatea corespunzatoare, profesionalismul e la rang inalt. Si nici nu a costat foarte mult.
C. S.
Profesioniști !
R. D.
Pentru o firma cu pretenții de reprezentanta MERCEDES și "fitze" pe măsură, sunt extrem de dezamăgit...ca sa nu zic altceva. Se uita repede de către personal cati bani cheltuiești în ani de zile, în mod constant și te poți trezi cu surprize urate. Pacat, am pățit-o! La "mama" lor în Germania preturi cu mult mai bune...da, ma rog, cine poate ajunge acolo. Nu mai spun și de cum sta treaba și la vecinii unguri. Reprezentantele din alte tari au preturi de 60 sau 70% din cele practicate la noi iar siguranța serviciilor este la alta dimensiune.
C. T.
M-am prezentat la Autoklass Bucuresti Sud (Splaiul Unirii 166A) pe data de 01.03.2019, la ora 8 dimineata, cu un Mercedes E class editie curenta (proaspat iesita din garantie). Experienta a fost una dezamagitoare, atat in ceea ce priveste relatia directa cu responsabilii de service si de receptie, cat si reparatia care (nu) s-a realizat la autovehicul.
1. Am solicitat sa mi se ofere un auto la schimb pentru perioada in care auto meu se afla la ei. Mi s-a spus ca este o lista si ca (oricum) nu stie daca m-as incadra. Eu aveam o urgenta (plin facut si vizam sa ajung la Constanta in dimineata respectiva) si eram dispus sa platesc oricat daca “nu ma incadrez”;
2. Mi s-a spus ca voi fi sunat cum afla ceva despre problema autovehiculului meu. Dupa 8 ore inca nu am fost sunat si am decis sa ii contactez eu. Mi s-a spus de catre dna E. Nastase ca este o problema la sistemul de ventilatie sau racire (sau ceva de genul - nu am inteles pt. ca poate inseamna multe) dar nu isi pot da seama ca nu comunica anumite sisteme intre ele, “masinile noi Mercedes avand multe electronica in ele” si necesita sa i se faca investigatii ulterioare. Am intrebat daca se vor face in ziua respectiva si mi s-a spus ca “s-au dat anumite programari peste cap si nu stie”. Cand ma auzit de “investigatii ulterioare” mi s-a parut “dubios” deja pentru ca este peste 280 lei ora de manopera la Mercedes Autoklass Bucuresti Sud, iar din perspectiva mea toata aceasta “electronica complicata” poate aduce profit substantial. Nu mi s-au oferit detalii suplimentare doar mi s-a spus ca se vor uita la auto si eventual o vor lasa pe maine (o zi de sambata). Am intrebat cati mecanici au sambata. Mi-a comunicat timid ca doar unul;
3. Luni, 04.03.2019. Ei luni nu am reusit sa vorbesc despre auto meu cu nimeni de la Service sau Receptie. Am apelat-o pe dna E. Nastase pe nr. de tel. mobil de pe cartea ei de vizita (de pe care a raspuns anterior) insa spunea “numar inexistent”. Ciudat am zis. La nr. de fix al Autoklass Bucuresti Sud mi s-a comunicat ca dansa este in concediu. Apoi dupa luuuungi insitente o zi intreaga nu am reusit efectiv sa vorbesc cu cineva de la acest service. Am fost pasat si rugat sa astept ca voi fi sunat. Nimic. Nu-mi explic cum am putut sa fiu “dus cu zaharelul” o zi intreaga.
4. Marti, 05.03.2019. Eu am renuntat pentru a nu ma enerva si altcineva a contactat service-ul. La ora 18:00 auto inca era la stadiul de vineri, 01.03.2019, si aceasta persoana fiind “dusa cu zaharelul”. Ajuns la cei de la Autoklass mi s-a spus ca ei sunt super profesionisti dar nu reusesc sa-si dea seama ce este cu masina. Din pacate (si imi pare rau daca este asa) “expertul pe astfel de problema a avut o urgenta medicala si de pe holurile spitalului s-a coordonat cu mine - m-a asigurat un domn mecanic ca urmatoarea zi vine colegul si impreuna rezolva, insa nu a mai venit “pentru ca nu era tura lui”.
5. Miercuri, 06.03.2019. Au adaugat Ad Blue si au schimbat un senzor. Cost? 1.300 si un pic de lei. Ce are auto? “Pompa de apa cel mai probabil” dar trebuie sa mai vedem. Ok. Am luat masina si am dus-o intr-un alt service. As fi lasat-o si platit cat era necesar, pt. ca si-ar fi dat seama pana la urma insa m-a speriat faptul ca 2 persoane au intrat in concediu din pricina autovehiculului meu si 2 zile consecutive nu am reusit sa vorbesc cu persoane care sa stie cea mai mica informatie despre autovehicul.
Nu as fi scris review-ul daca pentru o secunda cineva m-ar fi tras de o parte si ar fi fost sincera cu mine. Eu clinet mi-am indeplinit obligatia de a plati insa ei au fost total neprofesionisti in obligatiile lor.
Sub nici o forma nu recomand sa mergeti la acest service.
S. M.
Profesioniști.
D. D.
Au fost foate rapizi si prompti, recomand
E. P.
Personal calificat să’ți dea detalii tehnice, amabil, .. deosebit!
S. B.
Experiente negative!
Nelocuind in Ro,profitam de vacante si faceam revizia la Autoklass Sud
Primele problème aparutute in urma primes revizii: nivel de ulei necorespunzator ,probabil in loc de 5,5L cat se impune au pus doar 5L sau mai putin. De asemenea am constat lipsa capaului de la xenon dreapta,imediat dupa ce am plecat cu masina de la revizie .Am cerut o proba video ,mi s-a spus ca nu o au,dar m au asigurat ca la ei in service nu se fura.Am pus toate aceasta pe seama unei intamplari nefericite ,am comandat capacul de xenon la ei ,mi au anuntat un pret si la receptia lui am platit mai mult decat mi au cerut initial ,motivand ça intre timp s-a schimbat furnizorul si nu mai putea sa mentina acelasi pret.Toate acestea s au intamplat fara sa fiu avertizat!
In ciudata primei experiente, am decis sa efectuez si urmatoarea revizie la ei ,revizie ce implica schimbarea placutelor de frana ,deci demontarea/montarea rotilor .Totul bun si frumos pana azi,cand am schimbat anvelopele de vara ,in urma acestui schimb mi s-a semnalat lipsa unor prezoane de la roti !
In speranta ça ma va contacta cineva din conducere,las aici numarul masinii EF102JM!
I. B.
Eleganța, rafinament, lux, ....
Mercedes nr.1 🔝🔝🔝
B. V.
In august 2018 am mers la Autoklass Sud pentru a face o verificare unei masini Mercedes GLK din 2012, cu 154.000 km.
Dupa verificare mi-au spus ca masina are urme normale de folosinta si ca trebuie inlocuite anumite consumabile si piese care costau vreo 6000 lei.
Neavand experienta, am mers pe increderea lor si am cumparat masina.
Dupa inmatriculare am vrut sa ii fac CASCO si am primit raspuns de la majoritatea companiilor de asigurari ca nu oferteaza deoarece masina a avut dauna (am pus mai jos poza cu raspunsurile).
Apoi au inceput sa apara primele probleme la cutia de viteze. Am mers cu masina la un service de cutii automate, iar cand au desfacut-o, uleiul era negru si plin de pilitura (nu fusese schimbat niciodata). A trebuit sa schimb toate piesele din cutie.
Nu stiu daca problema la cutie putea fi depistata la verificare insa, mi se pare inadmisibil sa nu poti sa iti dai seama ca masina a avut o dauna majora.
D. M.
Am achizitionat un autoturism second de la ei, transparenta maxima, seriozitate etc. Recomand Dl Popa Cornel o persoana foarte serioasa cu o rezerva de rabdare greu de imaginat.
I. B.
Un loc al cailor putere, mobilitate si eleganta!
C. T.
Dupa doua saptamani (in care masina a stat in curtea lor si a fost, deci, responsabilitatea lor) si 6 200 lei achitati, am plecat fericita cu masina la treburile mele.
La prima semnalizare, constat ca maneta de semnalizare trebuie fortata ca sa mearga, iar comanda de faza lunga era inversata si foarte instabila, la semnalizare aprinzandu-se si faza lunga. Desi masina are 16 ani, maneta era in stare perfecta de functionare cand am lasat masina la ei. Reparatiile nu aveau nicio legatura cu maneta si as fi putut crede ca e o coincidenta, daca nu ar fi fost comanda de faza lunga invers fata de cum era in mod normal.
M-am intors la ei si mi s-a oferit pe loc o reparatie cu manopera gratuita si rezolvare in 24 ore, in conditiile in care programarile la ei au timp de asteptare de minim o saptamana. Voiau, totusi, sa platesc eu o noua maneta, lucru pe care l-am refuzat, deoarece faptul ca s-au oferit sa suporte partial costul a reprezentat pentru mine o vina recunoscuta tacit si nu eram dispusa sa mai platesc un leu in plus.
Dupa aproximativ o ora de discutii in contradictoriu cu consilierul de service si superiorul sau, au acceptat sa imi suporte integral costurile de schimbare a manetei si cu rezolvare in 24 ore, insa nu inainte sa incerce sa ma acuze ca aceasta ar fi fost deja defecta, desi masina are si alte imperfectiuni anterioare de care as fi putut sa incerc sa-i acuz daca as fi fost un acest om incorect, insa nu e cazul.
Astazi am incercat sa ii sun dupa ora stabilita pentru a afla la ce ora pot sa ma duc sa o iau, insa nu mi s-a raspuns la telefon in repetate randuri. Am ajuns la sediu, iar masina doar ce fusese bagata in service; probabil, dupa insistentele telefonice, au realizat ca urmeaza sa vin si personal. Consilierul mi-a spus ca masina este in lucru, desi am putut observa pe monitorul din sala de asteptare ca masina era pe culoar si a intrat in lucru abia la 10 minute dupa venirea mea. Probabil ca, daca nu m-as fi dus personal, nu ar fi fost gata astazi, dupa cum promisesera. In final, s-a rezolvat, insa fara scuze, iar masina a fost lasata sfidator in poarta de catre consilier si nu pe un loc de parcare, cum a fost cazul atunci cand aveam de platit si trebuiau sa se poarte frumos, asa cum era normal.
Cel mai probabil a fost un accident defectarea manetei, o lovire neintentionata, insa felul in care au ales sa gestioneze situatia si sa arunce vina pe mine m-a dezamagit profund pentru o companie de calibrul si preturile lor.
M. C.
Reglaje instalari seriozitate ☆
C. A.
Cred ca nici la Dacia nu ți se întâmplă așa ceva. M-am intors de la Otopeni și am intrat la ei pentru că se aprinsese martorul de motor. Au zis că nu au timp să citească codul de defect " Cred că știți ce înseamnă " și că mă programează peste o săptămână. Comportamentul angajatului a fost mai presus de orice, el avea probleme și eu nu l am înțeles.... Dacă noi nu ne cumpăram această marcă auto, el nu lucra acolo. Ei nu înțeleg unde lucrează. Îți mulțumesc dl angajat.
C. W.
Asta este primul meu postare negativ care am postat en viata mea. Ma consider cineva cu rabdarea si maturitatea sa inteleg ca cat de o data, lucrurile nu merg cum trebuie. Dar cand astepti 2 luni si jumate pentru o piesa si servis - este peste limita rabdari. Sa spunem ca cum zic dansi este perioda aglomerata si din cauza vacanta nu au oameni. Foarte bine. Dar sa imi tot spui ca o sa vine maine piesa, dupaia poimaine, dupai sa vin la locatie sambata ca o sa fie gata, si apo iar nimeni este acolo, si dupaia iar masina nu e gata. Este un esec total a managare asteptarile clientilor. Am dus la Autoklass crezand ca la representata de Mercedes o sa are cel mai sigur servis. Dar nu este casul. Sper ca conducerea acolo o sa vada comentul asta ca un feedback constructive sa schimba lucrurile - pentruca nu conteaza cat de mare este cererea, reputatia te defineaza.
M. S.
Nu se poate ca la un service de nivelul celui pe care il pretinde Autoklass (prin preturile practicate), sa imi fac programare la ora 17:30 pentru constatare si deschidere dosar de dauna, sa plec mai devreme de la serviciu, sa trec prin traficul infernal din strada, sa ajung la ora stabilita si sa aflu ca persoana cu care trebuia sa ma intalnesc este plecata de o ora si nici nu a avut bunavointa sa ma instiinteze printr-un mesaj sau un telefon (desi in timpul apelului in vederea programarii, mi-a cerut numarul de telefon). Lipsa de profesionalism si lipsa totala de respect fata de client. Dezamagitor...
I. F.
Atmosfera plăcută, cafea buna...In afara de produsele lor....
M. D.
Locul in care gasesti cei mai antipatici consilieri service!!! Mereu plictisiti, nepoliticosi si care NU detin cunostintele elementare de mecanica!!!!
D. G.
Autoklass Sud, înființat în 2003, este locul de unde se pot achiziționa autoturisme noi sau second-hand și un centru de servicii post vânzare pentru o gama larga de autovehicule.
V. D.
O experienta mai proasta ca aici nu am intalnit in viata mea, am ajuns sa depun plangere la mercedes si la anpc pentru ce au facut, am fost pentru revizie la ei si am cerut serviciul complet si toate verificarile, am platit evident, am plecat cu masina si la 10 Km apare mesaj de eroare in bord "Completati lichidul de spalare parbriz", iar pe devizul de reparatii scria ca tot sistemul de spalare parbriz a fost verificat si asta e doar un exemplu, ca am mai avut si alte probleme. A si sa mai mentionez o chestie, scaunul soferului nu mergea reglat pe inaltime iar ei au zis ca trebuie sa schimb scaunul cu totul ca nu se poate repara - proforma 7400 ron, am fost la alt service (unde lucreaza mecanicii aia buni de au plecat de la ei) si surubul de la centura era strans prea tare... am rezolvat cu 50 de lei.
F. B.
Foarte aglomerar
V. C.
Scump și neprofesionist. Am platit o revizie la preț de 2 și o evaluare pentru ITP de 14.000 RON greșită din cauza de lipsă de chef de muncă. Daca desfăceau toate panourile din plastic se abserva cu ușurință un pivot defect dar în schimb mi-au cerut să schimb caseta de direcție, care culmea era și nouă și în garanție, plus multe altele fără sens. La sistemul de frânare, mi-au cerut toate discurile și plăcute+ saboți noi și de fapt toate erau bune și am înlocuit furtunele fata spate și aerisit. .... As putea povestii pe 10 pagini de ce nu recomand la nimeni.
m. m.
Cu gândul că e mai sigur sa te duci la un Service autorizat decat la mecanicul recomandat de vecini, unde mai pui ca te gândesti la compania mama care inainte sa dea licenta verifică cat de cat situatia de la fata locului, ajungi pe mana unor măcelărie in loc de chirurgi cu scoală. Am transmis ca simt miros de combustibil si e o mica pierdere, cel mai simplu pentru ei a fost sa umble la injectoare, sa ignore pata de combustibil existenta si care trebuia sa conduca catre o examinare mai atenta. Plec din Service cu masina si pe drum pierd combustibil, mercedes 24 ma trimite catre minunatul Service autorizat din Buzău.
Aici am fost informati ce treabă de mântuială se face la București.
Mulțumesc Mercedes, mulțumesc Autoklass, mulțumesc Rol Car Buzău pentru timpul si banii pierduți.
Atentie la neatenție!
D. C.
Ai impresia ca ceva din calitatea si bunul nume nemtesc ajung in Romania prin service autorizat, te inseli.am dus masina si am expus problemele, au facut un deviz de 2000 lei in urma caruia ma asteptam sa se rezolve. La doua zile dupa service apare problema expusa, de data asta la un drum lung. Aflam de la service ul la care am fost indrumati de mercedes 24 ca cei de la autoklass au facut treaba de mantuiala.
Astept sa vad daca la rol car buzau am pierdut doar mult timp sau si bani.
M. E.
Este o locație Excelentă. Personalul a fost amabil. Pentru schimbul de ulei si filtre la motor cat si schimbul de ulei la cutie am achitat 3500 lei. Mercedes E clasee 2015. O fi mult ? O fi putin ?
E. C.
Ca in orice service auto, nu conteaza marca, serviciile sunt oferite de personal romanesc! Am dus masina sa o repare in urma unui accdident si dupa reparatie nu mergea bine amplificatorul audio, bancheta spate zgariata pe suprafata din piele, sigla din crom pe pragul usii nu este lipita corect si face zgomot, portbagajul era reglat sa nu se mai deschidă din telecomandă, clipsuri rupte si suporti de prindere lipsă de la mocheta din portbagaj. In plus am mai capatat si un zgomot de ceva desprins prin polița portbagajului care se face auzit doar la denivelari dar destul de enervant, cat despre bucata care au inlocuit-o, aripa stânga spate, nu mai este antifonata ca restul masinii. Căpăcel din bara față lipsă, spunand ca asa am lasat masina la ei, evident aveau si poze cu ea când a intrat la receptie, spunand ca au poze, nu am ce sa mai zic...macar de s-ar fi facut pozele in momentul cand am lasat masina parcata la ei in curte!
Programari de service nerespectate, punandu-ma practic sa ajung degeaba la ei sa aflu ca nu pot intra in acea zi!
Daca nu esti atent se factureaza fata sa clipeasca fara reducerea pe care o afiseaza, in cazul masinilor ai vechi.
Pacat de aceste mașini frumoase ca nici macar ele nu sunt reparate bine la noi in tara!
R. P.
Mi-au facturat 3 ore de manopera pentru o constatare in care nici macar nu au dat roata jos, masina fiind lovita doar in roata. Foarte neseriosi si lipsiti de respect, nu recomand.
Eu nu contest de ce platesc constatarea, stiam ca trebuie sa platesc daca nu continui reparatia.
Numarul de ore nu reflecta ce s-a facut la masina, practic nu ai cum sa te uiti la o masina 3 ore, fara sa dai roata jos, fara sa faci teste si apoi sa refuzi sa oferi un deviz pentru reparatie, mai ales in conditiile in care este o constatare platita. Eu ce am platit?!
De personalul arogant nu mai este nevoie sa zic nimic, observ ca sunt multe persoane care invoca asta.
Nu o sa mai apelez la serviciile voastre nici pentru garantie, nici pentru reparatie.