Opinii despre DAB Auto Serv - Suzuki în București (Închiriere de mașini)
Splaiul Unirii nr. 355 - 369, București 030139, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre DAB Auto Serv - Suzuki, Închiriere de mașini în București
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de DAB Auto Serv - Suzuki
Luni
[09h – 18h]
Marți
[09h – 18h]
Miercuri
[09h – 18h]
Joi
[09h – 18h]
Vineri
[09h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 17h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre DAB Auto Serv - Suzuki
G. A.
Am efectuat revizia periodică la un Hyundai Tucson înainte de Sărbători.
Toată operațiunea a decurs impecabil în timp ce am savurat liniștit un pahar de cafea !
P.S
Ne vedem la sfârșitul anului pentru următoarea revizie 🤗 . Va mulțumesc și va doresc un an plin de realizări !
R. C.
In timp ce imi insiram pretentiile am spus: "Nu va suparati..." Domnul director, care imi pregatea hartiile, a raspuns: "Eu nu ma supar pe oamenii care intra in curtea noastra." Imi place modul de a gandi. Cel mai curat service in care am intrat vreodata. Am fost programati si nu am asteptat deloc. Mi s-a parut totul in regula, sper sa nu revin asupra acestui aspect.
M. T.
Felicitări! Oameni dedicați și cu suflet mare, implicați în relația cu clientul.
C. L.
Serviciile oferite de dab sunt bune. Masinile lasa de dorit..
N. C. B.
O experiență plăcută, mai puțin la casierie.
A. R.
Nota 10 la Service sunt foarte multumita de serviciile oferite, este un loc în care poți avea încredere în oameni!!!
k. d.
Domnul catalin stancu, un om de nota 10 foarte amabil si foarte informat. Recomand!
S. S.
Oameni amabili, promti, bine pregătiți, te ajută cu orice informație. Ma refer la partea de vânzări. Mai ales dna. Pusa D.
La partea de service mai vorbim când voi avea nevoie de revizie sau garanție. Sper să fie la fel!
L. L.
Personal amabil, am primit toate informatiile solicitate. Inclusiv drive test pe loc!
c. a.
oaneni foarte faini care iti povestesc tot ceea ce ai vrea sa stii!
V. S.
OK. Constatarea a fost rapida. Nu am pierdut timp deloc. Voi revenii pentru reparatie.
K. U.
Am vrut sa vad cum ma simt intr-un I 20,nu era niciunul in showroom dar era o masina de test afara,imediat un domn de la vinzari m-a interceptat si foarte amabil a mers cu mine sa vad masina de afara si am avut o conversatie foarte placuta,am fost placut impresionat,succes!
M. O.
O experiență plăcută, lucrare bună (tinichigerie).
Recomand.
C. D.
Am facut doar o diagnoza la un Hyundai din 2015.
Pretul ok, 107 lei.
Oamenii de acolo pareau ca vor sa-si faca treaba cum trebuie.
Nu am putut sa ii evaluez prea mult.
C. M.
Servicii de calitate, timp de asteptare dublu fata de cel estimat chiar de dansii.
c. r.
Oameni slab pregatiti,nu intelegi nimic din ceea ce propun,discounturi,si se asteapta fara logica prea mult o masina.Prezentarea masina este subtire si parca este stereo tipica;pacat ca masinile nu sunt puse prea mult in evidenta
A. S.
Am avut autoturismul în service pentru caroserie.
Plus:
Reparație - nota 10
Atitudinea personalului cu care am intrat în contact - nota 10
Minus - avand în vedere că înainte de a duce autoturismul în service am trecut pe la spălătorie pentru interior/exterior, mă așteptam ca la retur măcar interiorul mașinii să fie șters de praf.
G. B.
Serviciile de la receptie sunt ireproșabile , mecanicii au un comportament ireproșabil , preturile sunt un pic peste medie , dar asta e , calitatea este un pic mai scumpa ! Recomand din toata inima !
M. C.
Sunt foarte amabili și profesioniști,toate informatiile de care ai nevoie ți le oferă la modul corect și te ajută în luarea deciziilor avantajoase! Felicitări!
E. C.
Da, este in regula, recomand acest service pentu probleme "uzuale". Băieții se misca repede, nu fac murdar in autoturism, etc.
De ce am dat 3 stele? Simplu! Daca ajungi la ei cu o problemă mai atipica, băieții sunt pierduti. Din punct de vedere al diagnozei auto, duc lipsa de personal bine instruit. Ajungi la ei cu o problemă, ei spun ca "te rezolva", dar după ce pleci de la ei problema persistă. Din pacate, la problemele atipice .... 0.
B. M.
Recomand. Domnii au fost foarte ok. Reparatii facute pe asigurare.
M. D.
Consilier Cătălin Stancu de nota 10,Recomand!!!
c. m.
Vizită pentru revizie Hyundai Elantra.
I. P.
Foarte punctuali, curatenie si seriozitate pe tot timpul executari unei lucrari/ revizie. Totusi nu inteleg ce rol mai are cardul de reducere a manoperei (Happy 50%)? E o vrajeala acest card, reducerea e mult mai mica, la fel au procedat in fiecare an. In schimb anul acest au compensat cu cei 20% reducere la piesele de schimb.
B. D.
Un dealer exceptional Dab Auto serv si consilieri de masini de ajuta cu orce informatie
A. D.
Service imens,multe posturi de lucru.
D. H.
Radu, consultantul care s-au ocupat de mașina mea a fost super. Să vedem acum calitatea reparației.
G. H.
Nu găsești întotdeauna piesele de schimb.
C. C.
Foarte amabili agenții, totul a fost k
d. g.
Profesionalism, rapiditate și respect!👍👏
V. M.
Am ajuns la serv constatări ff supărat (vinovat) dar faptul că am întâlnit oameni profesioniști mă făcut să uit de supărare .(aveam programare ) și ora a fost respectată .😄
A. C.
Servicii de calitate ,timp scurt de așteptare.
C. E.
George Moței cel mai bun angajat!
G. D.
Profesionalismul servicelor de reprezentanta !
R. G.
Dupa o scurta interactiune cu angajatii din showroom am ramas placut impresionat. Multumesc pentru informatiile pe care le-am cerut si pe care le-am primit.
V. T.
O experiență placuta, cum rar gasesti intr-o reprezentanta auto.
Multimesc echipei DAB AUTO.
B. F.
Personal amabil, reparatii super, masina spalata si la interior cand am primit-o inapoi.
G. N.
Acum s-a repatat perfect!
n.
Echipa profesionista. In special d-na Pusa Dumitriu, omul potrivit la locul potrivit 👏👏👏
O. M. P.
Am fost sa vizionez o masina la o reprezentantă Hyundai, am fost ajutată imediat cu tot felul de explicații si bonus un test drive.
t. f.
La serviciu vânzări găsim agenți de vânzări nespecializati,neinformați cu informații vechi,neactualizate
o. r.
Super ok!
B. F.
A fost super, nota 10 de la mine.
M. I.
Buni băieți
M. P.
Profesioniști.
Comparativ cu celelalte 20-25 de service-uri la care am fost până acum aceștia sunt super profesioniști.
Prețurile sunt pe măsura calității dar mai mici decât la alte reprezentanțe auto.
I. V.
Asa da. Bravo. Ma înclin.
D. M.
Totul la superlativ, ca de obicei.
M. A.
Profesionalismul angajaților este super
C. S. M.
Ok,
Foarte multumit
G. G.
Profesionisti și amabili. Au făcut o reparație de tinichigerie de nota 10! Reparația a fost pe CASCO.
C. P.
Deosebita 5stele
P. A.
Am fost aici pentru o constatare in urma unui accident, vinovatul avand asigurare la Groupama.
S a intocmit dosarul rapid, s au facut poze si a fost trecut pe procesul verbal de constatare tot ce se putea vedea. Restul a ramas pentru reconstatare. Am optat pentru reparatie in reprezentanta si nu au existat obiectii din partea lor, au fost de acord. Baietii de la Groupama foarte ok, profesionisti. Recomand pentru constatare !
A. L.
Profi, prompti si bine organizati.
B. M.
Oameni deosebiti cu toate calitatile.
M. P.
Super de treaba angajatii,draguti,amabili.
L. H.
Este unitatea la care de 10 ani fac întreținerea, eventuale reparații și asigurări casco pentru automobilul meu. Faptul că vin de atâția ani in acest loc, inseamna ca sunt FOARTE mulțumită de prestații oferite si nu am deloc intenția să aleg alta unitate.
G. I.
Personal amabil, la testdrive am avut 30 de minute, în care am condus mașina singur (fără angajații DAB)...
A. Ș.
Un reprezentant prea scump pt buzunarul meu
M. D.
Am avut o colaborare buna cu ei doar că nu se prea implica daca vrei sa iti faca la mașină ceva modificari desi recunosc ca se pot face te trimit la service-uri multimarca. Daca le ceri sa facă ceva îmbunătățiri spun că e mașină ta și faci ce vrei cu ea chiar daca nu avea montat din fabrica, dar ei care ar trebui sa se priceapă cel mai bine cum se face modificarea te trimit la service-uri multimarca. Pentru asta nu le pot oferi 5stele.
m. a.
Foarte bune serviciile celor de la daune City Insurance. Chiar nu speram sa rezolv repede și ușor. Totul s-a făcut pe loc. Mulțumesc
G. G.
Recomand
A. M.
Personal amabil
Punctualitate
Masini la schimb
Atentie la detalii
n. m.
Excelent. Am avut ceva la mașina și în afara de asta mi-au rezolvat și o problema minora la pedala de frana, semnalata de Hyundai cu 3 ani in urma. M-am simțit " cetățean european".
I. R.
Super oamnei....👌
S. F.
Personal amabil și profesionalisti
A. M.
Recomand
R. B.
Super service. De la portar pana cand am plecat cu masina reparata perfect
B. E.
Personal amabil , servicii bune , masina mea Hyundai e ok cu service-ul facut aici .
V. S.
Personal prompt test drive in 10 min iar acum astept masina
d. g.
Un service cu care am avut o experiență plăcută. Înlocuit câteva elemente (capotă, ornamente cromate și far) plus vopsit capotă și bară în cadrul unui dosar de dauna! Mașina a fost gata în 5 zile iar rezultatul m-a mulțumit! Elementele vopsite ok și aliniate/fixate bine, farul reglat corespunzător....
Mulțumesc echipei DAB Auto!
M. V.
Am fost aici pentru constatare in urma unui accident cu o skoda Octavia, m au programat la o săptămână pentru reparatii, iar lucrarea a fost foarte bună! Au lucrat excepțional! Foarte mulțumită!
g. d.
👍
O. N.
Amabilitate si promptitudine.
C.
O experienta mixta per total. M-a sunat acum o saptamana o doamna de la DAB pentru a colecta feedback, nu am putut vorbi fiinnd intr-o sedinta, si asa a ramas; nu m-a mai sunat deloc. Voi lasa aici totusi un review in speranta ca va ajuta pe cineva.
Sunt client la dansii de 3 ani, de cand am achizitionat un Suzuki Vitara LY 1.6 Benzina. O sa insir punctual problemele pe care le-am avut cu dansii/masina incercand sa fiu cat mai obiectiv:
1. Masina a venit din fabrica cu ornamentele de la arcadele rotilor zgariate. Le-am aratat, s-au balbait, am plecat cu ea asa.
2. De cand am ridicat-o de la dansii scartaia ceva foarte tare in bord in partea stanga si centru. In partea din stanga era copexul de la harness care nu era fixat si batea intr-un element de plastic iar in partea centrala modulul de infotainment nu era bine prins in suruburi. Am ales sa repar eu aceste elemente fiindca am fost in service cu toate "zgomotele" si mi s-a raspuns ca nu se stie daca se repara sau se vor agrava.... Eu am reusit fara sa la agravez dar dupa cateva luni au aparut alte zgomote in zona plasticului de protectie a bratului stergatoarelor.
3. Cutia de viteze pocneste si trosneste fara a fi fortata. Am intrebat la fiecare revizie de ce face asa mi s-a transmis ca e "normal" si toate modelele Vitara au cutii "zgomotoase".
4. Scaunele scartaie si ele cand e frig, problema raportata, fapt ce a dus la distrugerea unei dintre rezistentele de incalzire a scaunului. Aceasta problema a aparut de curand si am observat-o dupa ce am facut ultima revizie, revizie ce continea si testarea instalatiei electrice. Singurul lucru observat de domnii din service a fost un bec ars de la numar. Carcasa era intepenita asa ca meseriasii au luat frumos un cleste de instalator si au rasucit capacelul, care e deformat si zgariat acum... in fine ... o revizie de filtre, ulei si electrica care a costat vreo 1500 de lei. I-am sunat imediat dupa pentru a raporta problema cu scaunul care nu era pana atunci prezenta si mi-au spus ca e ok, sa vin cu masina si se rezolva in garantie.
Garantia a expirat intre timp, fiind cu masina in service cu 2 dosare de Casco pentru reparatii iar astazi mi-au zis... neh, ghinion nu mai ai garantie. La telefon vorbesti ceva, in magazin altceva. Am platit totusi 60 de lei sa puna baietii multimetru pe harnessul de la scaun sa vada ca e tensiune. Am refuzat reparatia fiindca masina a fost testata in ultimele zile de garantie si nu s-a descoperit problema.
5. La viteza mai mare suiera in zona aripilor; tabla este foarte subtire si intre elementele de caroserie sunt pusi niste bureti care fac zgomot in permanenta.
6. Ambreiajul de la compresorul AC scartaie aproape intotdeauna cand intra in sarcina. Am fost informat ca asa fac toate modele de Vitara.
7. Infotainmentul se rebooteaza de cateva ori pe saptamana si ceasurile din bord si din infotainment nu numai ca nu sunt sincronizate dar raman si in urma si se decaleaza constant. Am fost informat ca asa fac toate modele de Vitara
Despre reprezentanta nu as avea chiar asa de multe de spus de rau. Domnii au fost politicosi intotdeauna; poate neintelegerile dintre discutiile telefonice si cele tete a tete sa fie o chestie deranjanta.
Despre atelier in schimb sunt foarte dezamagit. Cand am ridicat masina din service, dupa doua dosare Casco, am observat ca vopseaua era plina de particule de praf iar lacul era zgariat intr-o parte si ok in cealalta, in zona capotei si a partii din stanga. Mi-a fost frica sa ma mai uit si pe plafon.
ITP -ul este sinistru de lent si plin de favoruri. Am ajuns odata la ei si dupa vreo ora jumatate doua am plecat, fiindca eram la coada dar domnul maistru de la ITP baga in fata masinile cunoscutilor sau cele care veneau prin colegi. Am renuntat in cele din urma si am plecat fiindca ma grabeam la serviciu iar domnul tot zicea dupa fiecare masina "in 5 minute, in 5 minute te primesc".
LE: Revin cu acest comment dupa ce am fost la dansii; a fost ok, mi-au schimbat piesa raportata in garantie ca fiind defecta si functioneaza ok. Multumesc.
D. P.
De câte ori am mers la DAB Auto, am fost primită cu aplicare pentru problemele pe care le-am avut. Și de fiecare dată am fost foarte mulțumită de atenția cu care am fost tratată și de sfaturile primite.
Și în final rezultatul a fost de bună calitate.
I. I.
Un service auto asa cum ar trebui sa fie toate! Personalul este amabil.
Adevarati profesionisti!
C. S.
Un service de 5 *
M. S. F. M. F. M. M.
SUPER TARE
F. g.
Modern și elegant. Doar strada care o înconjoară lasă de dorit.
S.
Am fost aici pentru soluţionarea unei daune în urma unei tamponări uşoare (vinovatul avea asigurare la City Insurance şi acolo m-au programat pentru evaluare).
Mi s-au părut serioşi aşa că mi-am dat acordul ca tot la ei să continui cu verificarea tehnică şi eventuale reparaţii dacă va fi nevoie.
M-au programat în vreo săptămână pentru verificarea geometriei pe spate (impactul a fost în jantă). La geometrie totul a fost în parametri normali şi prin urmare a fost nevoie doar de înlocuirea jantei, pentru care am aşteptat într-adevăr mai mult (dar asta a ţinut de importator şi oricum nu era ceva care să mă împiedice s-o conduc în siguranţă în timpul ăsta).
De asemenea, la ambele intrări în service m-au lăsat să asist la ce au avut de făcut, lucru care mi-a inspirat încredere şi mi se pare o dovadă de profesionalism.
Am fost mulţumit de serviciile lor, am luat legătura uşor prin telefon/e-mail când am avut nevoie de informaţii.
Îi recomand!