Opinii despre Kron Transfer (Închiriere de mașini)
Kron Transfer
Strada Lămâiței nr 28, Ghimbav 500167, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Kron Transfer, Închiriere de mașini în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Opinii despre Kron Transfer
R. N.
A fost prima experiență cu această companie însă nu am decât cuvinte de lauda. Mașina curată, promptitudine, șoferul foarte ok.
P. M.
Am facut o rezervare pt un nepot si cand a ajuns la aeroport nu era nimeni de la firma.Am sunat la firma si mi sa spus ca rezervarea este facuta pt alta zi si ca sa ma descurc ca ei nu poate sa faca nimic.Eu unul nu o recomand.Mi sa parut ff neseriosi
k. b.
Am facut rezervare cu 2 saptamani inainte pentru 2 adulti si un bebe. Cu o zi inainte de calatorie sotia a sunat din nou sa confirme ca sa avem scoica. Din pacate soferul a adus scaun de copil in care nu se poate pune bebe iar calatoria nu a fost la standardele cu care ne obisnuise cei de la Kron Transfer. Am folosit ani de zile serviciile lor si i-am recomandat la cei apropiati, dar dupa experienta neplacuta o sa cautam alte servicii.
Update:
Concret experienta neplacuta a constat in faptul ca soferul dvs a uitat scoica si a trebuit sa o tinem pe bebe in brate iar stilul dansului de condus nu l-am considerat adecvat: a butonat telefonul de cateva ori, a facut depasiri neregulamentare si a condus agresiv (flash-uri pt ceilalti participanti la trafic si injuraturi). Si dansul nu a zis nimic ca am putea sa oprim la Ploiesti sa luam o scoica. In legatura cu costul suplimentar m-ati lamurit dvs si nu am obiectat nimic.
R. R.
Servicii mult peste cei de la M&M.
A. G.
Mi s-a anulat rezervarea fără sa fiu anunțată (deși am primit email cu detaliile rezervării, la care am răspuns imediat cu informații suplimentare cerute). După ce am aterizat în București și am sunat compania mi s-a spus ca nu am nicio rezervare. După ce i-am arătat e-mailul primit, a spus ca e vina mea ca nu am rezervare ca nu am dat toate informațiile initial; nu doar atât, dar a trecut la insulte! Dezamăgitor ca încă mai există companii cu asemenea atitudine fata de clienți. Noroc ca sunt suficiente alte opțiuni de transfer aeroport mult mai profesionale. Kron transfer - de evitat!
J. O.
foarte bun.sofer profesionist! Masina foarte buna.recomand cu incredere!
M. C.
Dau 5 stele anticipat,pentru websitul bine lucrat si graficele orare la zi, insa as vrea sa ma lamuriti cu niste detalii
- ora plecarii este valabila pentru toate punctele de imbarcare? Adica daca eu rezerv pentru ora 1 dimineata, ajung la Mc donalds -Tramvai ,constiincios pe la 00:30, v-a trebui sa astept ceva mai mult de ora 1 pana masina preia toti pasagerii din oras?
-
V. M.
Parcarile de la parc nu sunt parcari Kron
D. V.
Pentru prima dată cu firma dumneavoastră, serviciile sunt excelente, atât către Brașov cât și înapoi către București am fost foarte mulțumită. Felicitări! 😊
C. B.
Am făcut rezervare pt. Transport Otopeni-Brasov. Am avut o intarziere de 14 minute si nu m-au mai asteptat. Avionul a aterizat la 20 fara 5 minute si am alergat sa ajubg cat mai repede. Cand am sunat mi-au spus ca din cauza ca facusem o rezervare prealabila la alta firma de transport nu m-au luat in seama. Da, asa e am facut rezervarea inititiala la M&M insa era pt ora 19.30 cu jumatate de ora mai devreme si era clar ca nu au cum sa ma mai aatepte aproape o ora. Zborul meu a avut intarziere (de aceea cereti nr. Zborului - sa stiti cand are intarziere, sau?) si am decis sa caut alt transport cat mai apropiat de ora aterizarii mele. M&M nu mai avea nimic disponibil in timp rezonabil asa ca am apelat la Kron. Daca am primit confirmarea rezervarii pe mail de ce nu m-ati sunat? Sau sa incercati cumva sa ma contactati sa va lamuresc ce era cu rezervarea cealalta? Asa ati luat o decizie proasta fara macar sa incercati sa ma contactati. Asa ca, dragi viitori clienti aveti grija la rezervari. Ca nu contează, se pare!
Edit 1 după ce am văzut raspunsul reprezentantului firmei: 1. Multumesc ca m-ati facut nesimțit - spune multe despre dvs. 2. Faptul că nu v-am spus că am avut rezervare mai devreme la alta companie pur si simplu nu va intereseaza, mi-ai acceptat comanda, onorati-o! V-am mai spus, primul meu pas a fost să mi-o reprogramez la aceeași companie însă pe site nu mai apărea nimic liber pana tarziu in noapte! De aceea am apelat la dumneavoastra. Din punctul meu de vedere nu am facut nimic gresit. Mi-a întârziat avionul nepermis de mult - nu e vina mea - m-am reorientat către alt transport pt ca eram sigur ca nu o sa ma astepte. In loc sa trageți concluzii pripite puteati sa dati macar un telefon.
A. M.
Am fost spre Bucuresti cu ei...totul perfecto.Sper ca din Bucuresti spre Brasov sa prind loc.
G. C.
Sunt foarte mulțumit. Felicitări!
S. S.
Am fost mulțumită și la întoarcerea spre casă voi apela din nou la ei.
L. C.
Transportul Otopeni-Brasov a fost facut cu o Dacia Logan, masina noua, insa nu este dubita prezentata pe site. In parcarea aeroportului, soferul mi-a spus ca are o "problema" si ca vom sta mai inghesuiti in spate. Nu am fost anuntat sau intrebat inainte daca sunt de acord. Nu au fost probleme pe durata transportului, insa ma asteptam la alte conditii, persoana care sta pe locul din spate-centru calatoreste incomod.
A. S.
Recomand cu încredere! Mulțumiri șoferului Mihai, foarte amabil și comunicativ!
D. B.
Soferul "Adi", toata stima si respectul: punctual, comunicare in regula, condus prudent si cu bun simt :-)
n.
servicii pe care te poti baza, recomand calduros!
O. C.
Punctualitate si seriozitate.
Recomand.
A. P.
Siguranta, s-a condus prudent. Punctualitate.
V. Ș.
Profesioniștii!
A. A.
Vorbe multe, fapte putine
D. A.
Super profesionisti
p.
(Tradus) A trebuit să fac azi dimineață o rezervare târzie pentru a merge de la Brașov la Aeroportul Otopeni, pentru două persoane, în dimineața următoare. Din nefericire, a trebuit să anulez zborul și, de asemenea, transferul. I-am sunat să-i spună că vreau să anulez rezervarea pe care am făcut-o acum câteva ore. Ei au răspuns direct că nu le-au sunat din nou, pentru că am blocat inutil două scaune și le-am luat la revedere. Am ramas fara cuvinte. Nu mă așteptam la un astfel de tratament al clienților. Am călătorit cu alte servicii de transfer și au înțeles mai mult clientul.
(Original)
I had to make this morning a late reservation to go from Brașov to Otopeni Airport, for 2 people, the next morning. Unfortunately I had to cancel the flight and as well, the transfer. I called them to let them know I wanted to cancel my reservation I did a few hours ago. They answered straightforwardly to never call them again because I have uselessly blocked two of their seats and goodbye. I was speechless. I wasn't expecting such a treatment of customers. I've traveled with other shuttle services and they were more understanding of their customer.
J. D.
(Tradus) Am fost de mai multe ori cu acești tipi către și de la aeroport și voi continua acest lucru atât timp cât zborurile mele sunt în programul lor de lucru. I-aș fi dat Kron Transfer cinci stele dacă ar lucra noaptea.
Toți șoferii cu care am fost au fost de ajutor și prietenoși. Mașinile sunt bine întreținute, au aer condiționat și wifi gratuit.
Trebuie să faceți o rezervare în prealabil.
(Original)
I've been with these guys several times to and from the airport and I will continue to do so as long as my flights are within their working hours. I would have given Kron Transfer five stars if they worked at night.
All the drivers I've been with were helpful and friendly. The cars are well maintained, have air conditioning and free wifi.
You need to make a reservation beforehand.
L. S.
(Tradus) Prima călătorie de la Otopeni la Brașov a fost perfectă. Șoferul a sunat înainte, a fost la timp și foarte frumos să vorbească. Călătoria de întoarcere nu a venit. Am primit confirmare manuală prin e-mail, deoarece rezervarea nu a fost automată. Fără mașină, fără răspuns la telefon sau e-mail. A trebuit să ia un taxi pentru a ajunge la timp.
(Original)
First travel from Otopeni to Brașov was perfect. Driver called before, was on time and very nice to talk to. Return trip did not come. I did get manual confirmation by email, since the booking did not come automatic. No car, no answer on phone or email. Had to take a taxi to make it on time.
A. M.
(Tradus) În seara zilei de 18 aprilie, în Aeroportul Otopeni, un domn din această companie, după ce a recunoscut că au spațiu în autobuz pentru o altă persoană, să mă ducă la Brașov, a refuzat să mă ia pe principiul că am avut rezervare (pe care am pierdut-o) cu o altă companie care nu are legătură cu acestea.
LE: A fost modificată data la luna corectă. Scuze pentru confuzie. Pentru a evita confuzii și acuzații mincinoase, voi detalia conversația mea cu domnii din momentul în care l-am abordat:
-Bună seară, te duci la Brașov?
- Da, ai rezervare?
- Nu, nu cu tine. Mi-am pierdut rezervarea anterioară. Aveți spațiu?
- Da, am un spațiu pentru altul. Ce rezervare ai avut?
- Am rezervat un loc cu XXX (altă companie), dar au plecat acum câteva minute, așa că am pierdut-o.
- Bine, lasă-mă să verific eu pentru tine.
=== Trage din telefon, inele XXX companie și informații despre mine despre mine ===
- Da, domnule, v-au mutat rezervarea pentru o altă navetă la 1.
-Ok, dar vreau să merg cu tine, că rezervarea este încă departe.
- Îmi pare rău, nu pot. Nu luăm clienți de la unul la altul.
-Bine, mulțumesc.
Deci, fapte, nu am călătorit cu această companie, nu am folosit serviciile lor, pentru că nu mi sa permis. Văzând nivelul până la care această revizuire a escaladat în termeni de conflict cu persoana care este un tip de participant la companie, contactând-mă în mod privat pe fb, numindu-mi un mincinos, întrebându-mă cu disperare să-mi eliminăm recenzia, sunt foarte bucuros că nu am făcut-o. Aveți toate faptele și experiența mea prezentată în mod deschis aici. Depinde de dvs. să decideți dacă și când doriți să le utilizați.
(Original)
On the evening of 18th of April, in Otopeni Airport, a gentlemen from this company, after admitting they have space in the bus for another person, to take me to Brasov, he’s refused to take me on the principle that I’ve had a reservation (which I’ve lost) with another company, non related with them.
LE: Amended the date to correct month. My apologies for the confusion. In order to avoid confusions and lie accusations, I will detail my conversation with the gentlemen from the moment I’ve approached him:
-Good evening, are you going to Braşov?
-Yes, do you have reservation?
-No, not with you. I’ve lost my previous reservation. Do you have space?
-Yes, I’ve got space for another one. What reservation have you had?
-I’ve booked a seat with XXX (another company), but they’ve left a few minutes ago, so I’ve lost it.
-Alright, let me check for you.
===Pulls out phone, rings XXX company and inquirers information about myself===
-Yes sir, they’ve moved your reservation for another shuttle at 1.
-Ok, but I want to go with you, that booking is another away.
-Sorry, can’t do. We don’t take customers from one to another.
-Ok, thank you.
So facts, I haven’t travelled with this company, I didn’t use their services, because I was not allowed to. Seeing the level up to which this review has escalated in terms of conflict with the individual who is some sort of stake holder into the company, contacting me privately on fb, calling me a liar, asking me desperately to remove my review, I’m very glad that I didn’t. You have all the facts and my experience openly presented here. It’s up to you to decide if and when you would like to use them.
L. D.
(Tradus) rău
(Original)
גרוע
K. M.
(Tradus) Comunicare foarte bună cu un șofer
(Original)
Very good communication with a driver
o. k.
C. B.
C. D.
A. a.
M. C.
A. P.
I. M.
G. B.
S. P.
Z. D.
m. l.
D. S.