Opinii despre Purple Flowers (Florărie)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Purple Flowers, Florărie în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Purple Flowers
Luni
[10h – 18h]
Marți
[10h – 18h]
Miercuri
[10h – 18h]
Joi
[10h – 18h]
Vineri
[10h – 18h]
Sâmbătă
[10h – 18h]
Duminică
[10h – 18h]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Duminică
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre Purple Flowers

Dezamăgitor! Am comandat flori pentru 8 martie pe data de 4 martie pentru mama. Florile au ajuns la după ora 22:00 și nu arătau proaspete. Deși am sunat în timpul zilei sa ma asigur ca va fi onorată comanda și am primit confirmarea că vor ajunge la timp nu a fost cazul. Pe website este menționat ca livrarile sunt efectuate între 10:00 și 21:00.
Am crezut ca e o idee bună sa susțin un small business și sa fac comanda prin această florărie. Din păcate nu știu sa respecte comenzile la timp. Ar trebui sa se gândească la un sistem care le permite sa nu mai preia comenzi dacă nu pot sa facă față la cereri.
Am comandat un buchet de 8 martie cu livrare in Bucuresti(eu find din Timisoara) si la inceput am fost putin sceptic in legatura cu livrarea, ma asteptam sa fie nebunie cu comenzile. Se face ora 20, buchetul nu a ajuns inca si trimit mesaj paginii. In mai putin de 2 minute au raspuns si in loc sa se scuze, au venit cu solutii, tin sa mentionez ca la acea ora inca aveau 14 curieri pe traseu care inca livrau, un efort foarte mare care spune multe despre seriozitatea business-ului si faptul ca doresc sa isi faca clientii fericiti. Am gasit o modalitate de livrare separata si s-au oferit chiar ei sa plateasca transportul pentru flori, numai pentru a se asigura ca acestea vor ajunge la destinatie in ziua dorita. Ma bucur tare mult sa vad un asemenea interes fata de client si mindset-ul orientat spre gasirea unei solutii in detrimentul clasicelor scuze. Big thumbs up!
Multumesc! 🙏
Vreau sa impartasesc si eu experienta cu Purple Flowers. Am comandat si am primit nenumarate buchete si aranjamente de la ei. De fiecare data mi-au raspuns prompt si au trimis, in timp util, flori superbe.
O singura data, chiar pe 1 martie, s-a intamplat ca buchetul sa nu arate chiar ca in poza. Am sunat la ei si m-au explicat ca este normal pentru ca toate florile sunt imbobocite si ca vor inflori la prietena mea acasa. Asa a fost! Buchetul a aratat absolut superb si florile inca tin - au trecut 11 zile! Amazing!
Tocmai de aceea simt ca trebuie sa las profesionistii sa isi faca treaba si sa am incredere in ei. E clar ca stiu cel mai bine cum sta treaba cu florile :)
Mai jos, in poza este un buchet pe care l-am primit de ziua mea. O minunatie.Nu va puteti inchipui cat au tinut si cum au mirosit zambilele.
Va multumesc, sunteti super profi! Keep up the good work!
Foarte proaste servicii.
Ce comand eu si ce primesc?!
Mi-ar fi rusine sa dau asa ceva oricui, mai ales unei mame de 8 martie. Ok am dat comanda pentru 8 martie, am fost sunata ca nu se poate livra luni , caci asta ar insemna sa stea florile in depozitul FanCourier peste weekend si am inteles asta. Am cerut sa se livreze vineri in acest caz, dar a ajuns astazi 3 martie.
Totodata, NU STIU unde scrie pe site in sectiunea livrare sau mai ales exact pe aranjamentul pe care il comanzi , ca de fapt se livreaza "buchet" si nu aranjament , pentru ca FanCourier le strica la livrare. Mi-am spus plangerea la telefon si mi s-a zis ca am fost omisa din pacate sa fiu anuntata dar ca oricum scrie pe site.
O data ca nu mi s-a comunicat nimic atunci cand am fost sunata in legatura cu ziua livrarii, intrucat anulam comanda, si o data ca ar trebuie sa fie scris mare cu rosu cu orice , ca nu se mai livreaza aranjamente CI BUCHETE.
Chiar si asa, ala e buchet de florarie respectata? Caci la chioscul de la coltul strazii, doamna de acolo mi le face mult mai frumoase cu ce flori are ea disponibile.
Nu voi mai lua niciodata de aici , e o mare teapa pe banii mei si o mare rusine pentru ce am putut livra unei mame de "8 martie". Bine ca nu ati legat cu funda neagra , ca te mai duce cu gandul si la altceva :)

Am apelat la serviciile Purple Flowers pt un cadou de 8 Martie . Tinand cont de cat de aglomerata este aceasta zi pt florariile din Romania, cei de la Purple Flowers au dat dovada de mult profesionalism si promtitudine , comanda fiind livrata la timp iar aranjamentele florale superand asteptarile noastre.
Tot ceea ce ei fac in Purple Flowers este foarte discret si deosebit si cu siguranta v oi apela din nou la serviciile lor .
Nu pot atasa poze deoarece nu locuiesc in Romania .
Pagina web perfecta pt comenzi online!
Multumesc frumos Purple Flowers!!!!
Comanda realizata in data de 08.03 ora 10 nu a fost livrata, iar in urma discutiilor telefonice am acceptat sa fie livrata in data de 09.03. Din pacate am fost nevoit sa revin tot eu si in data de 09.03, la ora 17.00 ca sa fie totusi livrata. Dupa ce mi-au spus ca in acel moment pleaca cel care livreaza, au revenit sa ma intrebe daca destinatarul poate sa coboare sa o ridice de la un UBER. Daca nu vreti sa aveti experiente neplacute probabil ca ar fi mai bine sa apelati la altii.
Un terariu cu plante oferit cadou de la fiica mea pentru ziua de 8 Martie s-a transformat intr-o surpriza neplacuta datorita serviciilor de livrare Purple Flowers. Persoana care a livrat pachetul de la Purple Flowers a adus terariul cu toate plantele si pamantul din interior talmes balmes de parca au fost amestecate intr-un blender. Am anuntat telefonic acest lucru dar am primit doar scuze si indicatii de refacerea terariului.

0 Stele. Nu recomand. Spun ca livrarea se face in 4-6 ore in Bucuresti. Am comandat la 11 iar la 6 seara am sunat sa vad statusul comenzii. Mi-au spus ca v-a ajunge sigur maine... Florile nu sunt o simpla livrare care poate intarzia, ori vin in ziua in care iti doresti ori nu mai vin, nu mai au rost.
Servicii foarte proaste! Practic comanzi ceva, la o anumita data si primesti cu totul altceva la alta data.
Am comandat o cutie de flori sa ajunga pe data de 8 martie (in afara Bucurestiului). Comanda a ajuns pe data de 3 Martie si in loc de cutie, am primit un buchet care nu se aseamna cu ceea ce trebuia sa fie. Aranjamentul buchetului este unul de 2 lei.
Foarte dezamagitor! Persoana care raspunde la telefon, practic te minte pe fata si nu isi asuma ca nu te-a instiintat in nici o privinta despre cum ar urma sa arate produsul livrat si daca esti sau nu de acord ca acesta sa fie livrat.
O sa fac o plangere si la protectia consumatorului, pentru ca aceste lucruri aparent nu sunt izolate.

Va multumesc pentru ca m-ati ajutat sa fac o surpriza asa frumoasa de 8 Martie. Prietena mea a fost extraordinar de incantata de florile primite! Voi sunteti cei mai buni si va apreciez enorm creativitatea ❤️❤️❤️ va doresc cat mai multe comenzi!!!!
Comanda plasata pe 8 martie, livrata pe 9 martie (asta doar pentru ca destinatarul nu a vazut apelul la ora tarzie la care putea fi livrat buchetul)...
Va multumesc pentru creativitate si pentru energia buna pe care reusiti sa o transmiteti cu buchetele voastre superbisime. 😍
Eram pregătită să emit o recenzie negativă pentru întârzierea de o zi însă am sunat și am înțeles că au fost foarte aglomerați de 8 Martie.
Am vorbit cu Andreea și mi-a înțeles urgentarea, buchetul a ajuns la mama și este superb.
Mulțumim!

Servicii de 2 lei. Comanzi dimineața, suni după ora 16:00 sa vezi ce se întâmplă cu produsul comandat și ți se spune ca te vor suna ei. Am sunat de 3 ori într-un interval de o ora jumătate (apeluri la câte 30 de minute). Într-un final au încetat sa mai răspundă la telefon. Nu voi mai comanda niciodată de la acest magazin.
comandă neindeplinita. Am comandat cu o zi inainte de 8 martie si nu au venit in cele 4-6 ore, inca astept... neseriosi

Servicii de cea mai joasa speta. Voi face plangere la ANPC.
Comanzi ceva, si ei livreaza cu totul altceva, te mai faci si de ras la destinatar! Stay away!

Am plasat doua comenzi pana acum la Purple Flowers și de fiecare data aranjamentul a fost superb, chiar mai frumos decât în realitate!
Recomand cu drag această minunata florărie!
In ultima vreme am comandat flori doar de la Purple Flowers. Au o echipa ft. talentata, ii recomand :)

Mi au mutat comanda pentru ziua următoare fără sa fiu anunțat, a trebuit sa sun de 10 ori pana sa răspundă cineva
Nu recomand !
Mi-am dorit sa ii trimit unei prietene un aranjament de Crăciun , așa ca am
făcut o comanda pe data de 21 dec care urma sa fie livrata pe 22 dec. Dupa multe telefoane și încurcaturi aranjamentul a ajuns pe 24 dec seara cu un Uber. Sunteți foarte prost organizați , era mult mai frumos sa refuzați comanda dacă aveați atât de multe comenzi preluate înainte sau sa informați clientul despre situația actuala.
Din păcate nu se pot face surprize cu florăria voastră! Sunt total dezamagita !

Comanda a fost foarte ok, multumim!

Nu au livrat comanda in ziua programata si nici nu raspund la email/telefon.

Am plasat online o comandă cu mențiunea să ajungă a doua zi până în ora 13. În ziua următoare la ora 11 am sunat să confirm că totul este în regulă și mi s-a spus că nu se pot încadra cu livrarea până în ora 13. “Ok și pe mine când intenționau să mă anunțe că nu se va livra la timp?” mi-am spus în sinea mea. Am zis să fiu înțelegătoare că este o perioadă aglomerată și să-l ridic personal din atelier. A mers soțul meu să ridice aranjamentul și mi-a trimis poză de pe drum cu acesta. Surpriză!!! Nimic nu corespundea cu poza de pe site: elemente lipsă sau înlocuite cu altele cu totul diferite. Le-am telefonat, iar la telefon mi s-a spus că nu au mai avut pe stoc elemente din aranjamentul meu. Am atras atenția că frumos ar fi fost să fiu anunțată telefonic și să mi se ceară acordul dacă vreau să achiziționez un alt aranjament improvizat și mi s-a spus chiar așa “Noi am stat până la 3 noaptea că avem multe comenzi și ce ar fi fost să sunăm fiecare client și să îi spunem că nu avem produse pe stoc?!” Urât de tot. Dar și mai urât a fost la revenirea soțului în atelier, acolo unde i s-a vorbit foarte urât și nu s-a încercat nicio secundă să se găsească o soluție de reparare a produsului sau împăcare a clientului. Deși intenția a fost să se achiziționeze chiar și un alt produs, s-a refuzat acest lucru și i s-au dat banii înapoi. Comportamente grosolane care nu au de-a face cu prestarea de servicii (de niciun fel) pentru client. Vă recomand câteva titluri: “EXCEPTIONAL SERVICE – EXCEPTIONAL PROFIT – LEONARDO INGHILLERI, MICAH SOLOMON”, “CUSTOMER EMPATHY - ALEX ALLWOOD”. O să vă învețe cum trebuie să vă comportați cu clienții voștri! Abia după ce înțelegeți cum stă treaba cu clientul, vă puteți întoarce la vânzarea de flori și alte frumuseți. Până atunci, spor la învățat!
Diferenta mare intre ce vezi pe site, ce se promite si ce s-a livrat:
-NU s-a respectat termenul de livrare in procimitatea Bucurestiului.
-NU se trimite poza cu buchetul final asa cum se spune pe site
-NU am fost apelat inainte de curier pentru detalii
-NU s-a tinut cont de observatia scrisa cand am plasat comanda.
Din păcate am avut parte de o experiență f neplăcută cu cei de la Purple Flowers. Am comandat un aranjament (sub formă DYI) pe data de 25 Octombrie. Cu toate că am menționat toate informațiile necesare unei livrări de succes , dupa 3 zile comanda tot nu a ajuns la destinație și tot eu a trebuit să îmi dau seama ce a fost în neregulă cu livrarea (via FAN Courier) : adresa este incompletă și numărul de telefon greșit. Dragilor, este de datoria voastră să vă asigurați că toate informațiile pe care eu le-am transmis la plasarea comenzii ajung cu sucess la firma prin care se efectuează livrarea. Nu înțeleg de ce a trebuit să dau eu telefoane peste telefoane ca să realizez că voi nu v-ați făcut datoria?

E firesc ca un aranjament sa nu fie identic cu cel din imaginea de prezentare, insa intre cele doua imagini atasate diferenta cred ca e semnificativa. Practic a fost inlocuit elementul central, adica dovlecelul, cu un mar iar aspectul per ansamblu consider ca e destul de ciufulit.
Bravo si felicitari pentru ceea ce faceti. 👍🙏

Ordered a bouchet of flowers on 6 of march, on 8 march i called in the afternoon to confirm the order, they confirmed that it is ok and it will be delivered, flowers have not been delivered, if you want to buy something for special ocasions, weddings, aniversaries etc. do not order!!!
Am comandat un buchet de flori cu 2 zile inainte de 8 martie, pe 8 martie am sunat sa confirm ca vor ajunge, m-au asigurat ca vor ajunge sigur, daca imi spuneau ca nu pot sa livreze luam din alta parte dar m-au asigurat ca vor veni, nu au venit. Daca vreti sa luati ceva pentru evenimente speciale, botez, nunti, aniversari etc. nu va bazati pe ei, le place sa incazeze banii dar nu prea le place sa isi onoreze comenzile.
Raport calitate - pret si servicii cam dezamagitor. Am comandat 3 abonamente lunare de flori. Doua dintre ele au venit doar 3 saptamani in loc de 4 cat are o luna. Am cerut explicatii dar nu am primit raspuns. La o parte din buchete unele flori erau vestede, cu tija aproape taiata la mijloc si s-au ofilit rapid..probabil au fost stranse prea tare in buchet. Intr-o saptamana am primit un buchet de lalele pleostite atat de rau ca nu si-au mai revenit dupa ce le-am taiat si pus in apa. Mi se pare ca cer un pret prea ridicat pt calitatea florilor primite.
Later edit: Customer service de 5* din partea owner-ului Daniel Nora pt tratarea problemelor mentionate in review.
Comanda a fost un adevarat fiasco!
In cazul meu, poza produsului prezentata pe website nu a corespuns cu realitatea.
Au inlocuit culoarea cutiei fara sa ma sune sa ma anunte sau sa ma intrebe cu ce culoare doresc sa fie inlocuita. Iar fundita verde de la cutia de bomboane cu movul cutiei formeaza o poveste "epica", numai diafana nu!
Cand am sunat, mi-au spus ca trebuia sa citesc termenii si conditiile, de unde rezulta ca ei au dreptul de a inlocui orice, pe banii tai, fara sa te anunte.
Mai jos 2 poze, un print screen cu produsul prezentat pe website vs realitate.
Colaborati cu profesionisti, nu cu amatori, si cel mai important, nu va bazati pe recomandarile persoanelor publice sau influenceri! Eu m-am lecuit!

Profesionalism,seriozitate o experiență 👏 felicitării!!!

Am fost dezamagita de buchetul livrat. Am crezut ca se vor livra florile din poza de pe site, de la buchetul pe care l am cumparat dar la livrare erau cu totul alte flori, cam ofilite si un trandafir rupt. Cand le am sesizat acest lucru, ei mi au zis ca poza e cu titlu de prezentare, doar ca nu scria asta nicaieri, iar eu am cumparat prin prisma a ceea ce vazusem in poza.

Sunteti cei mai draguti...😍😍😍
Foarte dezamagita din doua motive:
1. informatii incomplete pe site, atat ca descriere generala, cat si in momentul in care un client plaseaza comanda. Exemplul personal: am plasat o comanda (30.06) de un aranjament floral ce urma a fi livrat in judetul Gorj, a doua zi (01.07) - conform email-ului primit ulterior platii. Pe 01.07 sunt sunata de catre o domnisoara care imi spune ca in afara Bucurestiului comenzile sunt livrate de FAN Curier, ca cei de la FAN nu au grija de transportul florilor si ca imi poate oferi un buchet de lalele in locul aranjamentului. Pana la urma convenim ca vor trimite vaza ceramica si florile separat, urmand ca persoana ca le primeste sa si le asambleze singura :)))) Astazi, 02.07, ora 19:30, nu aveam nicio veste despre livrarea buchetului (desi, repet, ar fi trebuit sa ajunga pe 1), asa ca sunt la numarul de contact. Mi se rapunde cu "Alo", intreb daca am sunat corect, explic situatia, ca sa aflu ca de fapt "uneori mai sunt probleme cu cei de la FAN, nu tot timpul, dar uneori" si ca eu sunt acel client nefericit.
2. atitudinea domnisoarei de la "customer service" a fost un vis urat, asa ca voi lasa sub forma de dialog cele patite
EU: trebuia sa ajunga ieri acest buchet
EA: v-am sunat ieri sa va spun ca se livreaza cu FAN
EU: asta am inteles, dar in email si pe site nu e nicaieri mentionat ca FAN livreaza, sau ca FAN livreaza in 48h
EA: dar v-am sunat si v-am zis (x10 ori, o tot tinea una si buna, in timp ce eu explicam ca problema consta in faptul ca oamenii nu sunt informati ca pentru judetele in afara Bucurestiului se face livrarea cu FAN intr-un interval cuprins intre 24h-28h si ca asa ar fi normal, inainte ca acel client sa PLATEASCA!)
BONUS EXPRIMARI: "eh, ce sa vedeti, a fost livrat", "lasati review-uri, daca asta va face fericita" "va dau AWB-ul si sunati la FAN si intrebati daca l-au livrat" etc.
Concluzii
1. eu cand apelez la un serviciu, astept sa fie indeplinit conform celor promise de prestatorul acelui serviciu - un aranjament, 01.07, Gorj
2. o mai mare atentie la oamenii de la CS si la informatiile de pe site/formularul de comanda
3. caci daca stiam situatia de la punctul 1, comandam de la Floraria Iris si nu ma durea capul, clientul are dreptul sa fie informat corect, transparent si la timp, mai ales ca livrati flori (cand trimit flori, le trimit pentru o ocazie speciala care coincide cu o anumita zi, nu cu 48h mai tarziu, caci nu mai are niciun rost)
Atat, numai bine.
Super profesioniști... :)

Servicii de calitate, amabilitate, promptitudine si un produs care a depașit așteptările! Felicitări Purple Flowers pentru implicare și atenție la detalii!

Profesionalism, emoție și culoare! Recomand cu drag Purple Flowers 💜
Cele mai frumoase si mai bine prezentate flori din Bucuresti. Pe langa serviciile de calitate pe care le ofera, paginile lor de social media sunt pline de sfaturi si lucruri foarte utile!!

Am comandat online o orhidee in ghiveci de ceramica, care pe site arata superb, bine intretinuta si in ambele poze de prezentare cu mai multe ghivece, cu 2 tije florale. Ziua de livrare indicata a fost 5 martie si intervalul orar pe care l-am ales a fost 13-18.
Sun la ora 16 pentru a confirma livrarea. Un domn foarte respectuos, care a raspuns foarte repede la apel, m-a asigurat de faptul ca floarea va fi livrata.
La ora 17:45, ii contactez din nou, intrucat livrarea nu fusese inca realizata, pentru a le comunica faptul ca dupa ora 18:00 nu mai este nimeni la adresa de livrare, dar ca nu este nicio urgenta si pot livra produsul a doua zi; mi-au multumit pentru intelegere, cu scuzele de rigoare, urmand a primi floarea urmatoarea zi la prima ora.
Urmatoarea zi, adica astazi 06.03.2020, la ora 11, ii contactez din nou, pentru a le comunica faptul ca voi fi la adresa doar pana la ora 16 si mi s-a comunicat faptul ca floarea tocmai ce plecase spre mine.
La ora 13 ajunge si produsul mult asteptat, caracterizand-o ca ofilita, cu crenguta cu floare rupta si cu o singura tija activa, cu flori, iar cealalta rupta pe jumatate si semi-uscata, lucru constatat si de persoana care a livrat produsul, fotografiindu-l in acest sens si confirmandu-i, prin telefon, expeditorului starea care lasa foarte mult de dorit.
Am refuzat produsul si am comunicat fie sa imi transmita un produs corespunzator, mai ales pentru ca pe site floarea era de-a dreptul superba, fie sa mi se returneze banii, pentru ca era deja achitata.
Din nou, domnul foarte respectuos de la telefon si-a cerut scuze si mi-a comunicat ca imi vor livra un alt produs.
In jumatate de ora, un nou produs mi-a fost livrat.
O floare cu frunzele deshidratate si unele rupte, cu o singura tija si evident neingrijita, desi sustin pe site cat de mult iubesc florile....trebuie sa spun ca inseamna ca orhideele sunt discriminate. Florile de pe tija existenta in schimb, sunt frumusele si de data aceasta, neofilite.
Am considerat necesar sa descriu toata experienta, pentru a sublinia ca ceea ce se prezinta fie in textele de pe site fie in pozele de prezentare ale produselor, nu fac decat sa induca in eroare asupra realei calitati si, in cazul meu, nu a corespuns.
Raport calitate-pret sub limita minima acceptata.
Sunt foarte dezamagita de prestarea serviciilor si de produs, nu recomand si nu voi reveni.
Dau 2 stele pentru ca mi s-a vorbit respectuos la telefon si pentru ca a doua livrare a fost prompta. Voi avea grija ca orhideea sa fie cu adevarat iubita.
Atasez poze cu ultima orhidee livrata.
O zi minunata!

Am comandat un buchet care a ajuns ofilit cu ambalajul mototolit .
Raportul calitate - pret lasa foarte mult de dorit , despre profesionalism nu se poate discuta deoarece nu raspunde nimeni la numarul de telefon afisat pe site .
Petale de soare și emoție.
Recomand.
Oameni frumosi, talentati, dedicati, atenti ... am fost foarte multumita de toate produsele comandate de la Purple Flowers. Multumesc! Sunteti minunati si va tin aproape!

Recomand.Sunt foarte multumita de produsele comandate.
Firma serioasa, comanda la timp cum a fost programata, si florile au fost superbe. Multumim PurpleFlowers

Seriozitate si promtitudine 👍Servicii excelente .Recomand cu incredere
(Tradus) Cea mai proastă calitate a serviciilor. Comanda nu a fost livrată. Apelurile nu au primit răspuns. După ce i-au vizitat și au solicitat produsul, au spus că vor „face unul” pe loc (terariu). Nicio returnare posibilă pentru plată la fața locului și nici o garanție pentru returnare. Plângere depusă la ANPC (protecția consumatorului). Cel mai rău dintre toate, surpriza distrusă. Îngrozitor!
(Original)
Worst quality of services. Order not delivered. Calls not answered. After visiting them and requesting for product, they said they would “make one” on the spot (terrarium). No possible return for payment on the spot, and no guarantee for return. Complaint filed to ANPC (consumer protection). Worst of all, surprise ruined. Awful!

(Tradus) Aranjamente florale minunate, care acoperă toate anotimpurile și sărbătorile (Paște, Crăciun etc.).
Livrare super promptă și profesională! (feedback bazat pe mai multe comenzi pe tot parcursul anului).
(Original)
Lovely flowers arrangements, covering all seasons and holidays (Easter, Christmas, etc).
Super prompt and professional delivery! (feedback based on several orders throughout the whole year).

(Tradus) Nu sunt din Bucarest, dar am un prieten foarte drag care locuiește acolo, așa că de ziua ei am comandat un buchet cu un tip de flori și aranjament special, au fost foarte blânzi și profesioniști în colectarea tuturor florilor solicitate și aranjarea le-a pus într-un buchet minunat, dar cel mai important, persoana care le-a primit a fost foarte fericită de frumoasa surpriză.
Mulțumesc!
(Original)
I'm not from Bucarest but I've a very dear friend that lives there so for her birthday I've ordered a bouquet with a spefic type of flowers and arrangement, they were very gentle and professional in collecting all the requested flowers and arranging them in a wonderful bouquet, but most important, the person who has received them was very happy about the beautifull surprise.
Thank you!

(Tradus) Este a treia oară când am comandat prin floare violet. De fiecare dată când receptorul a fost impresionat de frumusețea buchetelor (mai ales de această dată!). Comenzile sunt expediate prompt, iar personalul este foarte prietenos și de ajutor. Vă mulțumesc foarte mult pentru experiența frumoasă!
(Original)
It is the third time that I ordered through purple flower. Each time the receiver was impressed by the beauty of the bouquets (especially this time!). Orders are shipped promptly and the staff is very friendly and helpful. Thank you very much for the nice experience!

(Tradus) Nu își respectă clienții, nu rambursează banii, oferă servicii mizerabile!
(Original)
They do not respect their clients.The do not refund money.They offer miserable services!

(Tradus) Vă mulțumesc foarte mult că ați făcut ziua nunții atât de speciale. Încă de la început ne-am simțit confortabil cu echipa de flori purpurii care au pus imaginația în realitate. Mențineți lucrarea frumoasă
(Original)
Thank you so much for making oure wedding day so special. From the beginning we felt comfortable with the team of purple flowers wich put oure imagination in reality. Keep the beautiful work going

(Tradus) Am comandat un terariu de bricolaj de la ei. Ajuns în aceeași zi. Le recomand.
(Original)
Ordered a DIY terrarium from them. Arrived the same day. I recommend them.

(Tradus) cel mai bun flori din oraș! <3
(Original)
best flowerst in town! <3





