Opinii despre PetMart (Farmacie)
PetMart
Strada Heliade Între Vii 42A, București 023385, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre PetMart, Farmacie în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de PetMart
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre PetMart
B. K.
NU RECOMAND sa cumparati de la aceasta companie!
Lipsa totala de profesionalism si atitudine neadecvata din partea angajatiilor, site cu produse care desi apar in stoc la momentul comenzii, esti anuntat peste 1 saptamana ca de fapt nu mai sunt si trebuie sa iti alegi altceva.
Timp de livrare neconform cu realitatea: am plasat comanda pe 8 februarie, astazi suntem in 16 si mi s-a comunicat cu nonsalanta ca va ajunge maine. Am rugat sa incerce sa trimita astazi coletul pentru ca nu este vina mea pentru ce s-a intamplat si este deja a 3 a oara cand cumpar mancare de la magazinele din cartier in asteptarea comenzii Petmart....nu a existat niciun fel de intelegere, citea mecanic acelasi script! Am cerut sa vorbesc cu un superior, mi s-a spus ca deja o fac, am cerut un nr de reclamatii nu mi s-a oferit! Dupa ce mi-a inchis telefonul, am resunat pentru a vb cu alta persoana si mi-a raspuns acelasi domn....
Este INNACCEPTABIL că angajati intr-un call center astfel de oameni, incapabili sa gaseasca solutii si total lipsiti de interes!
Pe principiul ziua trece, leafa merge!
Pacat!
M. V.
Foarte lenți. Le ia 2 zile să trimită o comandă. Și priviți cum arată ambalajul unui produs. Să vă fie rușine
C. D.
Comanda a venit in 2 zile, produsele au fost bine ambalate.
M. G. T.
Am plasat comanda vineri, către închidere. Unul din cele două produse comandate se afla în stoc la furnizor. Luni comanda a fost procesată și marți la ora 12:30 a fost preluată de către curier. Am primit coletul miercuri la ora 9:30. Unul din produse nu era conform comenzii. Probabil, dintr-o inadvertență s-a făcut o substituire. Imediat m-am adresat PetMart, care a luat notă despre situația în fapt. Am primit asigurări că voi primi produsul respectiv a doua zi; lucru care s-a și întâmplat. Am mai avut comenzi la PetMart și în aceeași cheie s-au rezolvat. Personalul de contact este receptiv și amabil. Recomand acest magazin online.
G. R.
Am facut comanda la un produs de care aveam nevoie urgent. A doua zi am sunat sa vad ca totul este in regula si mi s-a confirmat ca produsul va ajunge in 1-2 zile. Dupa 3 zile am sunat iar si mi s-a spus ca produsul va ajunge in alte doua zile. După cinci zile primesc mail ca produsul nu se mai afla pe stoc furnizor si comanda mea a fost anulata. Pe site produsul apare inca in stoc furnizor. Dupa parerea mea este bataie de joc pe timpul clientului si lipsa de respect...
Din păcate am citit mult prea târziu review-urile si am pierdut foarte mult timp in care puteam face comanda in alte parti si cu siguranță primeam produsul in cele 5 zile.
Este prima si ultima data cand comand la acest... Magazin daca i se poate spune asa. Citind review-urile observ ca la majoritatea celor negative nu se răspunde deci clar nu ii interesează sa isi schimbe atitudinea. Nu recomand acest magazin nici daca nu gasiti produsele decat la ei. Pierdere de timp si nervi... Nu meritau sa mai pierd timp nici macar cu acest review dar oamenii merita sa fie informați ca in acest magazin lucrează personal care nu este absolut deloc interesat de clienți. Recomandarea mea sincera este... Daca aveti nevoie de produse si respect, îndreptați-va catre alt magazin pentru ca acesta nu oferă nimic
C. S.
Într-adevăr, durează între 4 și 6 zile lucrătoare sa îți vina comanda, dar oamenii se preocupă de calitatea procesului de livrare.
Am găsit preturi atractive, produse pentru Motan pe care nu le-am găsit la alți distribuitori și am fost sunata pentru a ma anunța ca nu au un produs pe stoc și m-au întrebat dacă doresc sa fie înlocuit.
Ce m-a surprins plăcut este ca mi-au pus produse extra în comanda(nu știu dacă a fost greșeală unui angajat) dar motanul meu se va bucura de conservele extra.
a. A.
Am comandat 2 baxuri de conserva pentru cainii. Din sectorul 2 in sectorul 1 au facut 1 saptamana si toate conservele au fost aruncate intr-o cutie mare si toate conservele sunt lovite rau. DEZASTRU LA MODUL DE AMBALARE!!!
Si cu toate ca pe site scrie ca transportul este gratis peste 99 de lei, eu am avut comanda mult mai mare si tot am platit transport de 22,66 -am vazut pe factura. Nu recomand sa comandati de pe situllor.
O. P.
Bataie de joc!
Comanda plasata pe 03.01.2021 alcatuita din doar 2 produse. Pentru ca nu am primit nicio veste timp de 8 zile ii contactez pe chat unde mi se comunica faptul ca unul dintre produsele comandate nu se afla in stoc. Cu siguranta m-as fi asteptat ca ei sa fie cei care ma suna sa ma informeze ca un produs comandat nu poate fi livrat. Evitati aceasta firma!
A. M.
Sunt extrem de neseriosi, trimit pachete cu produse lipsa (mi le-au trimis ulterior, dupa ce am trimis fotografii si a mai durat inca o saptamana). Ce am patit la ultima comanda a fost ca aveam mai multe produse in cos si ma anuntau la interval de 2-3 zile ca ba un produs, ba altul era indisponibil. Pana la urma am renuntat complet la comanda respectiva, nu recomand sa apelati la acest furnizor intrucat nu sunt profesionisti
P. P.
Din momentul in care plasez comanda pana primesc produsul trec 7 zile. Aceasta a fost experienta mea in cele doua cazuri cat am comandat. Te suna peste 2 sau 3 zile de la plasarea comenzii pentru a te anunta daca nu au un produs. Asadar, daca te grabesti cu hrana pentru animalul tau de companie, poti fi neplacut surprins de timpul de asteptare.
Eu nu voi mai cumpara de la Petmart.
Daca va intereseaza chiar sa schimbati in bine serviciile, luati seama de aceste review-uri, nu cred ca investind timp pentru a contrabalansa cu review-uri pozitive pe Google ajuta la ceva. Important e pur si simplu sa oferiti servicii mai bune.
Pe partea pozitiva, imi place diversitatea produselor lor, iar in unele cazuri pot avea preturi competitive.
Pacat de gustul amar dat de intarzierea comunicarii produselor lipsa si a livrarii.
X. 0.
Incompetenti. Receptioneaza comanda,spun ca o livrează in 2-3 zile,iar dupa 4 zile îmi trimit email ca nu mai au pe stoc.
G. B.
Pana si descrierea produsului pe site este eronata,astia nu stiu nici macar sa copie un text de pe ambalaj,cand lucrezi cu produse medicamentoase trebuie atentie sporita la detalii,este vorba de viata unui animalut pana la urma,asa ca...cautati in alta parte ca sunt atatea variante,acest site este de tot rasul.
I.
Prompți în livrarea comenzilor. Restul de recenzii negative sunt doar hateri. Iar coletul dacă ajunge îndoit, găurit sau mai știu eu, se datorează și firmei de curierat cum manipulează coletul. Și să nu credeți că odată ce plasați o comandă online pe colet se leagă o fundă roșie care arată că trebuie sa fie tratat mai special. Doar cele fragile sunt trecute cu "fragil". La o firma de curierat toate coletele sunt tratate la fel. Însă se mai întâmplă ca atunci când le manipulează pentru încărcare /descărcare se fie scăpate pe jos sau atunci când sunt transportate în camion la un loc cu celelalte, se întâmplă ca un colet greu să cadă peste unul ușor și asta se datorează deteriorarea cutiei. Și până la urmă este mai important conținutul coletului decât în ce stare ajunge cutia. Am lucrat și eu la firmă de curierat și să nu credeți că numai cel care vă aduce vouă coletul îl și manipulează de prima dată. În funcție din ce zona a țării/lumii vine , coletul trece prin mai multe mâini și transporturi. Dacă comanzi ceva din Baia Mare prin Fan Curier și coletul trebuie livrat la Constanța spre ex., atunci coletul nu merge direct Constanța ci face o "escală" și la Brașov unde este din nou descărcat,sortat scanat pentru tranzit, încărcat în alt camion și apoi trimis spre destinație. La destinație din nou este descărcat, scanat pentru intrare, trimis la curier, apoi curierul scanează din nou pentru livrare și abia apoi primești acel mesaj "că se va livra comanda x în valoare de y lei". Nu aruncați vina neapărat pe expeditor, și în timpul transportului se mai pot deteriora colete. Eu din greșeală am scăpat fier greu de 30 kg peste cutia unui smart TV, îndoind doar cutia. Nu m-a reclamat nimeni. Cum am spus, nu conteaza cutia cum contează conținutul. La repezeală normal să le mai scapi din mână... Dacă nu sunteți lămuriți cum se lucrează la firmă de curierat, atunci angajați-vă și voi să vă convingeți.
C. S.
Site-ul nu e actualizat cu produsele disponibile in stoc. De doua ori am plasat o comanda cu un culcus de plastic si la fel am patit de fiecare data, m-au sunat dupa 3 zile sa imi spuna ca nu il au in stoc si imi returnează banii .( plata a fost achitata cu cardul).Ar fi util sa puna pe site daca produsele sunt in stoc sau nu!
A. G.
Extrem de lenti. Redistribuie marfa de la alti furnizori. Am platit luni, vineri mi s-a spus ca voi primi marfa martea viitoare. Nu recomand.
A. G.
Neseriosi. Neatenti cu produsele trimise. Live chat dezamagitor in care operatorul raspunde "la misto" cu emoticoane si apoi blocheaza conversatia pentru a nu mai putea raspunde (nici nu am apucat sa citesc mesajul kilometric). Jalnic. Si totul pentru o greseala interna si lipsa de motivatie de a ajuta clientul.
C. S.
Multumim pt comanda Concept puppy și junior livrata super rapid.
Cu siguranță o sa mai cumpărăm de la dvs.
O zi buna
A. M. C.
Personal super, super serviabil și amabil. Felicitări!
M. M.
Dupa 5 zile de asteptare (in a patra zi am sunat la ei si urma ca in a cincea zi sa imi trimiti comanda la curier) am fost anuntat ca nu o mai trimit. E prima data cand comand la ei si última. Jalnic.
Nu recomand
C. M.
Îmi pare foarte rău când văd recenziile proaste și mă mir foarte tare. Eu am cumpărat de multe ori, prin comenzi on-line și au fost foarte prompți și corecți. Sunt foarte mulțumită și recomand! Raport calitate - preț bun.
C. C.
Am cumparat un lapte praf pentru catei, marca Bosch, execrabil. Imposibil de folosit, nu se dizolva nicicum in apa. Am fost nevoita sa il arunc, nu se putea folosi. Pacat de banii dati. Am trimis 2 review-uri pentru acest produs la ei pe site - nu au postat review-ul. Asa ca postez aici. Nu cumparati lapte pentru catei Bosch, e de calitate foarte proasta.
M. L.
Astept o comanda de 8 zile si nu am primit nimic!!!!
Mor animalele tot asteptand comanda de la ei! De o neseriozitate maxima. NU VA RECOMAND!
A. A.
Actualizati datele în legătură cu programul se pare ca este închis pe perioada nedeterminata. 🙄
H. A.
Ne putem da seama de seriozitatea unei firme, dupa modul in care gestioneaza incurcaturile. Am fost placut surprins de rapiditatea cu care au remediat eroarea. Nu pot decat sa ii felicit pt promptitudine.
M. A.
Am comandat de multe ori si mereu au fost prompti.
Astazi mi-am facut timp sa scriu un review de multumire.
Voi comanda si altadata si recomand cu incredere!
Multumim!
A. R.
"Livrarea gratuita" este un eufemism.
Sa trebuiasca sa imi iau concediu pentru livrare, nu inseamna deloc gratuit.
Comanda a fost transmisa cu mentiunea ca livrarea sa fie pana in ora 10 sau seara dupa ora 20.
Am primit mesaj de la curier ca livrare se face intre 09 -17. Cand am sunat, nu era trecut nicio persoana de contact, comanda fiind facuta pe firma, insa cu doua persoane de contact si numar de telefon - care nu au ajuns la curier.
Curierul - DPD - cel mai neprofesionist, mi-a zis ca la ora 10 abia pleaca din depozit, ceea ce inseamna ca mai devreme de ora 12 nu putea livra. La insistente mi-a zis ca v-a veni in intervalul 12:00 - 12:30 ....insa a ajuns cu doua ore mai tarziu, 14:30.
Total neprofesionist din partea amandorura, atat PetMart si DPD.
A. S. A.
Foarte neseriosi, nu onoreaza comenzile online si nici nu anunta (trebuie sa te interesezi de statusul comenzii ca sa te anunte ca nu au produsele pe stoc si ca au anulat comanda - de asemenea, plata este facuta si nu au mentionat data cand returneaza contravaloarea produselor). Serviciul telefonic nu funtioneaza.
L. M.
3 comenzi in perioada asta cu Covidul. Toate prompte . Bravo! Sa va tineti bunele obiceiuri! Preturile cele mai scazute de pe piata!
C. O.
Este o firmă foarte neserioasă. Am luat pentru catelusul meu bolnav de inima niste pastile si desi nu erau sigilate nu au vrut să mi le schimbe. Am constatat că nu erau ce imi trebuia, fiind capsule si nu aveam cum sa le divizez. Atitudinea celui care raspunde la telefon este una de 3 lei . Nu a făcut decât să imi vorbeasca ironic ( "ce vreti sa rămânem noi cu ele?") Am mers la ei la sediu si am constatat că si atitudinea managerului ( daca ii pot spune asa) este la fel . M-a luat la mișto si regret ca am comandat de la această firmă fantomă . Am trimis un mail la solicitarea angajatului la care nu s-a obosit nimeni sa imi raspunda. Nu stiu sa se comporte cu clientii si nu au ce cauta in vânzări. Mentionez ca pastilele sunt in jur de 350 ron si voi incerca sa rezolv cu producătorul. Mi-a facut greață aceasta experienta...
S. G.
Locație bună,servire excelentă! Am să revin!
M. S.
Magazin online de hrana pentru animale de companie, medicamente și adjuvante veterinare, suplimente, vitamine, produse Fito-farmaceutice cu o gama foarte variata dar și preturi rezonabile.
O. -. A. M.
Locația este mai accesibila decât cea veche, totul e nou și bine organizat. Multe succese echipei!
A. S. A.
Foarte seriosi si cooperanti, mi-au raspuns de fiecare data promt cand am avut intrebari suplimentare. Se respecta timpii de livrare estimati pe site si in mail-ul de confirmare al comenzii. Preturi bune, mai ales daca profiti de punctele pe care le acorda la fiecare comanda. Sunt client de aproximativ 2 ani.
B.
S-au schimbat lucrurile in rau, privind comunicarea. Inainte expediau in ziua urmatoare plasarii comenzii, anuntau pe email, se primea si mesaj de la curier in ziua livrarii.
La ultima comanda nu a anuntat nimeni, absolut nimic timp de 2 zile. In a 3-a zi suna, de nicaieri si in mijlocul zilei, un curier agasat care spune ca ajunge in 10 minute. Au schimbat firma de curierat cu acest Bookurier, care a venit cu arogante si lipsa de comunicare. Anul trecut curierii anuntau ca vin din timp, te puteai intelege cu ei, acestia se cred buricul Pamantului, de parca lucreaza clientul pentru ei si nu are ce face decat sa ii astepte pe ei toata ziua, ca poate suna.
Trebuie sa apreciez, totusi, ca produsele au venit in conditii normale, ambalate corespunzator, nu cum am vazut ca a patit cineva de mai jos.
D. E. R.
La convorbirea telefonica in care am sunat sa cer informatii despre timingul livrarii mi-a raspuns un domn deosebit de enervat, sictirit si gretos, care mi-a dat aceleasi informatii de pe site (puteam sa le citesc si eu).
Tocmai de aceea am si sunat ca aveam nevoie de altceva ce nu era pe site.
Un client service foarte low si dezinteresat fata de clienti. Tocmai de aceea am comandat de la alti competitori care au fost mult mai prompti si amabili!
DIn pacate eram client fidel, dar cu o asemenea atitudine.. thanks, but no thanks!!!
P. T.
Procesare comanda defectuoasa. (Comanda plasata duminca, procesata MARTI). Am sunat sa intreb ce se intampla cu comanda mea(marti in jurul orei 11). Mi se spune ca s-a dat comanda la producator si va fi livrata in curant. Primesc mail cateva ore mai tarziu ca nu se afla in stocul producatorului si comanda e anulata.
a. m.
E a doua oara cand primesc produse cu termen scurt (o luna-doua) de la voi. De 4-5 ani comand lunar de aici si am fost f multumita dar ca anul asta n-am patit niciodata....acum nu merge site-ul...
N.
Au stricat complet relatia cu clientii!! Cand au intrat pe piata nu stiau ce sa-ti mai faca, iti aduceau comanda in aceeasi zi iar acum nu raspund la mailuri, chat-ul, la fel e degeaba, ca nu te baga nimeni in seama, cat despre livrare... e JALE!!!
Comanda facuta in 2 iulie, la ora 14.00, nu a ajuns nici in 8 iulie, iar la intrebarea mea despre durata asta excesiv de mare am primit un raspuns absolut cretin((?!)” intre 2-4 zile lucratoare de la DATA PROCESARII comenzii” Curierul livreaza in 24h, deci nu acolo sta comanda, cat despre “data procesarii comenzii”...cine stie cand o fi.
In concluzie, EVITATI ACEST MAGAZIN ONLINE!!!
N-as fi dat nicio stea, dar n-aveam cum sa pun review-ul
PARTEA A DOUA:
A ajuns, in sfarsit, comanda. Imi venea sa n-o mai iau, dar aveam nevoie de produse.
BIG MISTAKE! Mai bine n-o mai luam, ptr ca un produs lipsea, dar era facturat(?!) iar la altul, unde comandasem un nr de plicuri de mancare de acelasi fel, mi-au venit amestecate cu ce-au avut.
Deci...end of story! ..
G. M.
Ântarzieri de săptămâni
d. p.
10+ . Sunt client de ceva ani la petmart si sunt foarte mulțumit!!!
c. m.
Era inchis.eu am vrut sa ridic produsele de la sediu......
A. B.
Am cumparat medicamente si diverse lucruri. F OK.
P. A. M.
Profesionalism, promptitudine, gama variata de produse! Extrem de multumita!
m.
Produsul comandat de mine (un medicament) nu corespunde cu cel de pe site.Concentratii diferite......Ambalaj diferit...
CardioVet 770mg.
m. m.
Mare grija la termenul de expirare al produselor....livreaza produsele ce sunt cu o luna sau doua inainte de expirare.
D. V.
Preturi foarte bune! Comanda in 2 zile . Super 👍
Asociatia Phrosa's Sanctuary se bucura ca v-a ales 🍀
c. g.
Livrare defectuoasa........ slab rau de tot..........comanda facuta joi trimisa luni
N. T.
Este prima oara când comand un lucru și primesc altceva...
E. O.
Foarte neseriosi! Dau comanda miercuri dupa-amiaza, toate produsele erau pe stoc in acel magazin online neprofesional (dpmdv), primesc confirmare pe mail si...ma suna abia vineri sa-mi confirme comanda TELEFONIC o Doamna care imi confirma comanda si anuntandu-ma ca nu mai este pe stoc un produs si ca abia pe luni, marti va fi disponibil...pe bune?
Nu stiu acuma ce parere aveti, dar...
1. Intr-un magazin online trebuie OBLIGATORIU facut update zi de zi, la stocurile fizice la fiecare produs in parte!
2. Confirmarile TELEFONICE trebuiesc facute in maxim 1 ora de la primirea comenzii respective in AdminPanel, nu dupa doua zile...
Din pacate la SC Petmart Online SRL nu sunt indeplinite aceste conditii. Nu mai zic de Chat-ul din coltul din stanga jos "SUPORT", vineri, 15.06.2018, ora 13:48 a fost OFFLINE! "Offline - Lasati un mesaj"...deci, despre ce vorbim?....
A. '.
Preturi bune pentru anumite produse si in anumite perioade, insa acuma nu va merge site-ul.
T. D.
Întotdeauna totul a mers ca uns! Sunt mulțumit de produse și servicii. Recomand!
A. A.
Cele mai bune prețuri!!!
L. R. N.
Ce se întâmplă cu site ul?
R. G.
Cele mai bune preturi!
N. G.
Bine aprovizionat. Produse variate,personal bine pregatit si serviabil ,preturi bune. !!! I
I. R.
Pe 17. 07 sun pentru a solicita detalii cu privire la comanda plasata, cu produse in stoc si valoare achitata imediat, din data de 10.07. Dupa cateva minute de fastaceala telefonica, am fost rugata sa le permit sa revina cu un apel in 2 minute... Acum... 04:05 am, 18.07.2018, cumva... Inca nu s-au scurs acele 2 minute....!!!
A. T.
Comanda online a mers perfect. Preturi competitive si livrarea a fost rapida, fara nicio problema.
M. D.
Superr magazin. Superr vanzator
A. A. H.
Nu mai exista aceasta locatie
A. m.
Foarte proasta organizarea. trebuie facuta comanda cu o saptamana inainte, iar in caz de urgenta, nu sunt dispusi sa te ajute.
M. C.
Sunt foarte mulțumită, a venit comanda a doua zi (Royal și Bravecto). Mulțumesc.
V. V.
Foarte ok
M. F.
Sunt foarte neserioși. Nu au adus comanda deși le-am dat două telefoane și le-am spus că este vorba de un tratament cardiac pentru cățel și că nu pot rămâne peste weekend fără acest medicament. La ultima discuție telefonică pe numărul curierului transmis în mesaj, curierul mi-a spus că este în concediu. Nu recomand nimănui și nu voi mai cumpăra de la ei.
A. R.
Cumpar produse pentru câini atunci când am nevoie si numai cand ma grăbesc, altfel comand on-line. Gasesc in general suplimente pentru câini și la pret rezonabil. Tot asa Petmart
A. D.
Am primit comanda mult mai repede decat ma asteptam si am fost foarte incantata de produs!
M. I.
Nu recomand ! Nu merita nici o stea! Sunt neseriosi! Nu sunt in stare sa onoreze o comanda, nici macar cu intarziere! Angajeaza curieri sa predea coletul dupa ora 17.00 unor curieri care nu lucreaza dupa ora 17.00!!!! De cata logica ai nevoie pentru asta! Nu au inteles unde au gresit nici dupa ce le explici!
D. G.
RO / EN
În ziua în care trebuia să mi se livreze comanda, nu am fost la birou și am transmis curierului că vin după comandă la sediul lor. Când am ajuns, mi s-a spus că deja a fost returnată comanda mea și că ar trebui să rezolv cu Petmart. Am sunat, cei de la Petmart au spus că rezolvă și nu au mai dat niciun semn. Am probleme cu contul online de unde cumpăr - nu mi se face nicicum update la adresa de livrare - e diferită față de cea de facturare - în cont arată cum trebuie, dar mereu când pun comandă adresele coincid și trebuie să sun, să trimit emailuri să clarific situația. Personal nepoliticos, care nu acceptă sugestii. Comanda care era necesară!!! nu a mai venit și ei nici măcar nu au dat un telefon să îmi explice.
The day that my order had to be delivered I was not in the office and I told the courier that I will come to collect my order from them. When I got there, they told me that my order was already sent back and that I should solve this situation directly with Petmart. I called, the people from Petmart said that they will solve this and they never called back. I also have problems with my online account from where I make my shopping - the delivery address cannot be updated - it is different from the one which I need on the bill - in the account everything looks correct but when I place my order the addresses do not match and I have to call, send emails to clarify the situation. Rude personnel, which will not accept suggestions. The order was necessary!!! and it never came and they did not even bother to call and explain.
J. m.
Profesionalism, răbdare, punctualitate
A. B.
(Tradus) Serviciul pentru clienți nu este interesată să ajute clienții.
(Original)
Customer service lady is not interested in helping clients.
M. R.
(Tradus) Întregul etaj este gol (cu excepția unui acvariu de pește). Acesta este biroul lor nu un magazin. Imaginile de aici sunt minciuni.
Au fost acolo pentru a avea nevoi pe care le aveau în stoc pe site și pentru a ghici ce, nu aveau. Mi-a spus să revin săptămâna viitoare să o iau.
Fie gestionați site-ul în mod corespunzător și nu vă mintiți de clienți sau ieșiți de pe piață.
(Original)
The whole floor is empty(except for a fish aquarium). This is their office not a store. The pictures here are all lies.
Went there to get needs they had in stock on the site, and guess what, they didn't have it. Told me to come back next week to pick it up.
Either manage your site properly and don't lie to customers or get off the market.
R. S.
(Tradus) Magazin mare, multe produse, calitate bună, prețuri bune. Vacanță prelungită: 23 decembrie - 6 ianuarie
(Original)
Big shop, lots of products, good quality, good prices. An extended vacation: December 23 to January 6.
A. .. H.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
B. P.
(Tradus) Prețuri foarte bune.
(Original)
Very good prices.
E. F.
(Tradus) Puteți găsi unele produse cu prețuri mici, dar nu toate sunt ieftine. Îți recomand să parcurgi alte magazine online de animale de companie pentru a afla dacă prețul lor este cel mai bun pentru ceea ce cauți.
(Original)
You can find some products with small prices, but but not all of them are cheap. I recommend to go through other online pet-shop to find out if their price is the best for what are you looking for.
R. E.
(Tradus) Revista online, serioși.
(Original)
Magazin online, serioși.
S. C.
👍
B. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. S.
(Tradus) Cel mai bun petmart!
(Original)
The best petmart!
P. n.
D. A.
V.
d. p.
I. F.
D. G.
C. V.
o. n.
l. a.
S.
M. C.
S. N.