Opinii despre Centrul Medical LOTUS Life (Doctor)
Centrul Medical LOTUS Life
Strada Verii 46, Târgu Mureș 540084, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul Medical LOTUS Life, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centrul Medical LOTUS Life
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centrul Medical LOTUS Life
M. C.
Pro: programare de pe o zi pe alta la imagistica (rmn)
Contra: dezorganizare la nivel comunicațional - pentru rezultate RMN, nu ne a fost transmisa procedura. Exemplu: "rezultatele vor fi gata în n timp, va rugam sa va întoarceți". La plata serviciilor în recepție mi s a zis sa aștept în mașină, ceea ce am și făcut. Doar că fiind rece afara, am stat cu motorul pornit (cam 15-20 min adunate) o buna parte din timpul de așteptare (in total am așteptat aprox 45 min pt rezultate). A venit un angajat al centrului sa mi atragă atenția că stau de mult timp in incintă și poluez (avand motorul pornit). I am spus doamnei ce mi s a transmis din recepție (sa aștept rezultate în mașină) și că pt încălzire auto e nevoie de motorul pornit. După 5 min a venit un alg angajat cu rezultatele.
R. D.
Nu se respecta ora programării,am.intrat cu 30 minute mai târziu la.consult,consultul a durat5 minute de "povești " ,fără palpare,fără nimic-desi in fișa apare ca mi a fost făcută o examinare,iar scrisoarea medicală este identică cu anterioara, o altă examinare la alta specialitate făcută săptămâna trecută...😏 iar 20 minute am asteptat pana domnișoara de la receptie a apărut și a binevoit a mi face o rețetă 🙄 deci am pierdut 1 ora pentru nimic!Nu recomand centrul Lotus! Dezinteres si lipsa de organizare!👎👎👎
N. C.
PRO. Standardul ridicat al acestui spital, exprimat prin dotarile de toata lauda, procedurile interne extraordinar de bine puse la punct, profesionalismul angajatilor dus la extrem de la cel mai mic membru la cel mai mare, devotamentul individual, curatenia desavarsita si implicarea socio-emotionala generala manifestata de catre totii acesti angajati. Din partea mea, aveti toata consideratia. Felicitari!
Contra. Nu aprea am ce reprosa, poate singurul cusur ar fi ca exista o singura linie telefonica de contact, dar si acest aspect este irelevant.
A. I.
Dupa 200km parcursi pentru a ajunge la dna Dr Nicolau, dupa 2 ore de asteptat in sala, mi a transmis ca nu mai ma poate consulta.
De aceleasi probleme se plangeau si ceilalti pacienti...caracter josnic!
Lipsa totala de profesionalism!!!!
c. L.
Pur si simplu ingrozitoare experienta de azi la clinica Lotus. Personalul medical cu care am interactionat pana azi mi-a lasat o buna impresie( totata consideratia ptr d-na doctor Madalina Petrut), insa experienta de azi m-a ingrozit si m-a determinat sa privesc cu spaima spre sistemul medical romanesc( privat, in cazul acesta).Pentru ca urma sa-mi fac o investigatie cu anestezie, in contextul pandemiei, conditia pentru a putea face aceasta investigatie era sa fac si un test Covid acolo, la Lotus. Cum din nefericire am avut simptomatologie asemanatoare cu cea a infectarii cu Covid am ajuns la UPU si am facut acolo testul care a iesit negativ. La data la care am fost programata pentru test la Lotus aveam deja rezultatul de la DSP. Am fost condusa de catre receptionera in incaperea in care urma sa mi se recolteze probele si de aici incolo tot ce s-a intamplat mi se pare de neconceput. Ajunsa acolo am spus ca am primit rezultatul testului, ca mi se pare absurd sa fie nevoie sa mai fac unul si ca mi s-ar parea normal sa fie luat in considerare. D-na care preleva probele mi-a spus ca asa cere anestezistul, ca e o responsabilitate uriasa si ca o treime din clinica se va invarti pe langa mine in timpul investigatiei. Asta e o mare exagerare. Doar daca vin ca la circ sau la spectacol sa se uite la dosul meu e plauzibila afirmatia asta. Altfel...n-are nici un sens. Mi s-a mai spus pe un ton iritat ca nu ma obliga nimeni, ca e alegerea mea. I-am raspuns d-nei ca am venit de bunavoie, ca nu m-a constrans nimeni si ca nu e vorba de obligativitate , ci de conditionare, pe care in contextul pandemiei aproape ca o inteleg. Spun aproape pentru ca pentru aceeasi investigatie, fara anestezie nu se cere efectuarea testului covid. Iar anestezia aceea e de fapt o sedare, ceea ce presupune injectarea unei substante intravenos si-atat. Asa ca din punctul meu de vedere nu se justifica conditionarea aceasta. Sau daca tot e asa de mare grija sa nu existe riscuri ar trebui sa fie valabila si intr-o situatie si in alta. In sfarsit...
Dar nu asta e relevant in situatia mea. Ma consider un om responsabil si nu as risca nici sanatatea mea si nici a altora doar asa, fiindca nu vreau eu sa ma conformez unor reguli. Le inteleg utilitatea si necesitatea. Dar eu aveam testul facut si rezultatul ok. Am tot repetat asta dar mi s-a parut ca se duc cuvintele mele in eter sau ca persoana care ma asculta are auzul selectiv. Mi s-a mai spus ca nu inteleg ca mi se face o mare favoare si ca lista de asteptare pentru acest test e f lunga...Tocmai ca eram dispusa sa cedez locul meu de pe lista altcuiva atata vreme cat testul meu era deja facut. Am rugat-o pe d-na sa abandonam discutia pentru ca nu duce nicaieri, sa-mi preleveze probele si sa incheiem povestea. Si acum vine cireasa de pe tort. D-na mi-a spus ca e clinica ei si ca refuza sa-mi mai faca testul. :) Mi-a fost anulata si programarea pentru investigatie, evident. Halal atitudine, halal "medic", halal "om". Parca te-ai astepta macar de la personalul medical la un pic mai multa omenie, mai ales in vremurile astea tulburi pe care le traversam. Nu e cazul in situatia de fata, iar tot ce s-a intamplat imi intareste convingerea ca nenorocirea asta care ne incearca acum e un nemaipomenit prilej pentru unii de a-si satisface interesele mercantile. Si cum spuneam mai sus...macar de la medici te-ai astepta la alta calitate umana. Poate ca problema mea de sanatate e una delicata si poate ca era absolut necesar ca acea investigatie sa fie facuta cat mai curand.Nu cred ca pe doamna patron de clinica o mustra constiinta in sensul asta.Am vrut neaparat sa impartasesc si cu altii experienta mea, voi avea grija ca povestea mea sa ajunga acolo unde trebuie pentru a fi cunoscuta de cat mai multi oameni, si cred ca voi inceta sa mai am asteptari. Voi spune doar atat: D-zeu sa ne ajute pe fiecare! Iar D-zeu nu sunt ei asa cum unii se cred doar pentru ca depinzi de ei si uneori mai detin si o clinica...
E. C.
Cea mai oribilă experiență azi, 25.02.2020 din viata mea,in domeniul medical. ! Personal total necalificat, incepand cu d-na/d-soara ( nu ii stiu numele,nu poarta ecuson si a refuzat sa se prezinte ) de la recepție care a avut o atitudine isterică si dizgustătoare ! Ca inceput, programarea pentru o rezonanță magnetica era la orele 12:30, s-a intarziat o oră, cand cobori jos,ti se explica in fuga,superficial ce sa faci, sa te pregătești pt rezonanță ,daca nu înțelegi si mai întrebi odata esti apostrofata de ce nu esti atentă 🙈🙉 . Astepti rezultatul, mergi cu imaginile la medicul tau, care este in alta clinica, acesta constata ca cei de acolo nu au pus toate imaginile pe CD,lipseau exact imaginile unde aveam zona lombara afectata. Te intorci la Lotus, tot tu ,om bolnav,care abia te misti, ceri la recepție imaginile care lipsesc, si țipă la tine receptionera:" de ce mi le ceri mie, eu de unde sa ti le dau. " Stimată doamnă, dar cui sa le cer? Nu d-ta mi-ai incasat banii,d-ta stii ce este de făcut. Vine un coleg de-al dansei, intreaba ce s-a întâmplat iar receptionera raspunde" ia-o pe ASTA de pe capul meu si calmeaz-o" ramai fara replică, te uiti șocata..la care dansa continua cu crize de isterie acuzandu-ma ca o stresez cerandu-i nu stiu ce imagini..🙈🙈🙈 La colega care era cu mine, in loc de rezonanță magnetică cervicala,i-a făcut lombara,tot din introducerea gresita de date asupra pacientului,,a trebuit sa repete rezonanta magnetică, si culmea, tot dansele țipă ,in loc sa ceara scuze. Probabil de ce suntem români pentru ca, se vorbea numai in ungurește acolo. SA VA FIE RUSINE !!! SUNTETI CEA MAI PROASTĂ CLINICĂ PRIVATĂ întâlnită de mine si colega vreodată! FERITI-VA sa mergeti acolo, platiti multi bani, dar nu aveți garanția ca aveti rezultatele corecte si sunteti tratați urât de tot ,mai ales daca sunteti români!!
Z. B.
Lipsa de respect si dezinteres fata de pacienti, incepand cu personalul de la receptie si pana la medic. E vorba de sanatatea si viata oamenilor , dar din experienta mea nu le pasa, si nu au tratat cu seriozitate problemele de sanatate.
F. S.
Foarte multumit de serviciile oferite si recomand cu toată încrederea!!!
a. k.
Am facut o endogastroscopie si colonoscopie cu sedare.Inainte de sedare nu am vazut-o pe dna dr Nicolau si nici dupa inveatigatie.Interesant este faptul ca eu nu am nici o problema conform celor relatate de de in fisa medicala ne semnatata si neparafata pe care am primit-o de la o asistenta.Am facut investigatia pt ca am hemoroizi si acid gasteic cu dureri, dar se pare ca la Lotus eram perfect
sanatoasa.Urmeaza sa merg la alt medic.Acesata clinica nu imi prezinta incredere.
e. c.
Lipsa de profesionalism și respect față de pacient deși este clinica privata. Erori in rezultatele eliberate atitudine urâtă, întârziere de ore întregi față de ora programata și se vorbește mai mult în ungurește.
U. I.
Personal foarte bun, și doamna dr. Gabriela Gabos este un medic excelent, o recomand cu încredere. Despre clinica părerea mea este foarte bună.
C. B.
Buna ziua,va trimit acest mesaj sa-mi exprim marea multumire fata de aceasta clinica minunata,de personal si in primul rand Doamnei Doctor Nicolau Carmen,care este o mare profesionista,o doamna foarte draguta,frumoasa si ii multumesc din suflet pt.tot.Ma bucur enorm ca am avut ocazia sa va cunosc!!!!!!!!!!!!
L. N.
0rdine și disciplină.
M. L.
Personal calificat,atent,timpi de așteptare scurti .
M. Ș.
Un personal minunat. Felicitări!
A. P.
Servicii ireprosabile, personal atent la nevoile pacentiilor. Recomand Lotus Life cu toata increderea!
F. R.
Mai mult decât o clinica, o adevarata familie! Va așteptăm cu drag!
J. M.
Prompți și serioși, servicii excelente, adevărați profesioniști! Felicitări și sărbători fericite!
H.
Jalnici, dupa a saptamana de asteptat, fac o reprogramare, si dupa inca o saptamana, iarasi te suna, ca nu e buna ora, si vor sa te reprogrameze..
P. T.
Recomand cu toata increderea. Servicii de calitate cu personal implicat.
l.
Promptitudine elegantă ca si prima impresie...
M. Y.
Un centru medical decent, curat. Medicii sunt amabili.
S. G.
Mai mult comportamentul frumos atrage !
M. N.
Recomand cu încredere.
L. L.
Recomand cu incredere!!
P. M.
Profesionalism!
J. F.
Medici foarte amabili
I. L.
Profesionalism....
M. N.
(Tradus) Am un serviciu plăcut și o curățenie.
(Original)
Szinvonalas szolgáltás,tisztaság van.Szereteþel ajánlom!
I. K.
(Tradus) Este foarte recomandat. Serviciu de noapte. Sunteti pacienti cu foame.
(Original)
Nagyon ajánlott.Minosegi szolgáltatás.Megelegedett páciensek.
S. B.
C. C.
C. C.
G. Z.
v. b.
P. J.
A. K.
S. V.
B. C.
I. P.