Opinii despre Hyperclinica MedLife Constanta (Doctor)
Hyperclinica MedLife Constanta
Bulevardul Tomis nr.79-81, Constanța 900178, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hyperclinica MedLife Constanta, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Hyperclinica MedLife Constanta
Luni
[08h – 21h]
Marți
[08h – 21h]
Miercuri
[08h – 21h]
Joi
[08h – 21h]
Vineri
[08h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Hyperclinica MedLife Constanta
I. C. V.
Dupa un an in care am incercat sa imi fac niste investigatii in cadrul acestei clinici, pot spune doar atat. Dezastru. de la medici, la cei care efectueaza programarile, la personalul auxiliar, etc.
Motive:
-deoarece am un serviciu care ma solicita, si nu pot sa imi iau liber de fiecare data cand trebuie sa ma duc la un control(de-aia aleg sa merg la privat, ca ati avea ore flexibile), am ales sa ma programez intr-o zi de sambata , iar in timpul programarii totul a fost ok, medicul este disponibil, totul super. Cu o zi inainte de ziua programarii, primesc SMS, nici macar telefon, in care sunt informata ca medicul a anulat programarea.
-alta data, trec de acest test-programarea, intru pe usa la medic, si descopar ca dna doctor prefera postarile de pe facebook, decat sa se ingrijeasca de pacienti. Si ca arunca o privire pe analize, ochi mai degraba si deja imi pune un diagnostic urat- ovare polichistice si imi spune ca singura cale de tratament sunt hormoni-duphaston- si sa slabesc trebuie sa fac foamea, exact cu cuvintele acestea. o intreb, dar dna Doctor, "-nu ar fi o solutie sa ajung sa discut cu un nutritionist?""-a, da, ai putea sa faci si asta!", si zic eu, deja mai departe, -am auzit de tratament cu inozitol?, mda, ai putea sa incerci...dar nu te pot ajuta eu...apai de ce mai vin la tine, si de ce vrei sa ma umflii cu hormoni?
- o alta intamplare- cand m-au programat, si cu o zi inante si -au dat seama ca medicul e in concediu de o luna, si nu se poate realiza consultatia. Cica eroare de program..mai degraba eroare de profesionalism. si stai si astepti cate o luna sa ajungi la un medic, si ti se anuleaza si mai astepti o luna...
-ultima intamplare, care a pus capac colaborarii mele cu aceasta clinica a fost faptul ca m am programat la ora 17:20 (mentionand ca nu pot ajunge mai devreme), si cu o ora inainte sunt sunata ca ma roaga doamna doctor sa ajung la ora 17:00, ca i a fost anulata o programare.. pai de ce ma mai programez la o anumita ora, si imi umpleti capul cu informatii ca sa fim mai devreme cu nush cat timp, sa avem masca, dati mesaje peste mesaje etc?ca sa ne aflam in treaba? doamna doctor daca vrea sa aiba pacienti, sa puna mana sa respecte programarile...nu sa puna oamenii sa alerge de la serviciu, doar ca sa plece dansa cu 20 de minute mai devreme.
Mie colaborarea cu dvs mi s-a parut un chin. nici macar o stea nu meritati, da daca nu apas nu pot posta, asa ca.... Servicii proaste, scumpe....sotul a fost la dvs sa si faca anaize si a descoperit ca desi are reducere de la serviciu, il costa mai ieftin la o alta clinica.
#drtica #drsamboteanu #drgrigorov
R. M.
Am sunt și am întrebat dacă au doctor disponibil pentru ORL. Mi-am făcut programare peste 20 de minute. M-am grăbit și am ajuns acolo cu 4 minute înainte de ora stabilită.... Doctorul plecase. Nu mergeți la ei decât dacă vreți să pierdeți vremea !!!
M. E.
Programare facuta telefonic,personal amabil.Sigur voi reveni de fiecare data cand voi avea nevoie.10/10
A. C.
nici macar o stea nu merita serviciile oferite! Programari facute, in cadrul abonamentelor, si nimeni nu stia nimic. Am asteptat o ora sa ma bage cineva in seama si nimic. Astazi pentru recoltare analize, anuntate din decembrie 2020 nu s-a gasit foaia. Dupa o ora de asteptare au inceput sa vrea sa il bage fara foaie. Comunicare zero, limbaj si atitudine dizgratioasa a intregului personal. Nu voi mai calca niciodata acolo, bataie de joc mai ceva ca in sistemul de stat.
B.
Dezorganizați, lipsa de comunicare internă, indicații confuze și diferite, nu răspunde nimeni la recepție după 5 telefoane date.
M. s. N. P.
Programare la oră fixă, medici f buni .
T. C.
O experienta neplacuta...am sunat pt o consultatie si am intrebat de pretul acesteia, la clinica dupa consultatie am platit triplu...rusine MedLife..! Nu m ai spun de personalul de la receptie...dezinteres total !
A. T.
Chiar am fost foarte mulțumită.
Inainte sa merg la clinica citisem recenziile,care mi au cam dat de gandit,dar cand am ajuns acolo totul era la superlativ 😉😉
B.
Din păcate la Medlife Constanța (fosta posta) incompetenta și comportamentul personalului lasă de dorit. Limbaj stradal, nu respecta oamenii, vorbesc cu pacienții pe un ton superior, mai exact același comportament ca în spitalul de stat. Cu astfel de angajați și astfel de comportament sfatul meu este sa alegeți alta clinica.(ma refer strict la personalul auxiliar și nu la cel medical).
A. R.
Tipic romanesc. Daca suni la telefon pentru informatii nu iti raspunde nimeni. Si asta nu pentru ca angajatele freaca menta ci pentru ca tot ele preiau si clientii. Proasta gestionare a resurselor umane, in loc sa puna pe cineva sa se ocupe de preluarea apelurilor, au 2 angajate pe care le freaca sa faca de toate. Bineinteles ca avand o coada in fata fetele alea nu pot raspunde la telefon. Nota asadar este pt management. Aaa.. Si laboratorul imi lasa impresia ca nu isi face treaba cum trebuie. Unii doctori chiar sunt slab pregatiti
A. S.
Neserioși. Am făcut programare pt un eco de sold la bebeluș. La telefon mi-a confirmat și suma 195. Ajung acolo ii face eco etc. Se uita puțin la ea. M-am mirat cand mi-a zis sa o dezbrac și ca s-a uitat la piciorușe etc. Ajung la casierie... Ce sa vezi 430 lei. Motiv ca asa face dl Ulici, îți baga pe gat și consultația. Am sunat sa îmi mai confirme odată suma fără sa ii zic pățania... Tot 195 a zis. Nu trebuia sa plătesc. Am sunat cerând sa vorbesc cu cineva din conducere. Nici în ziua de azi nu a sunat nimeni. Faceți bine și rezolvați problema, ca mulți dintre noi nu ne scaldam în banii și nu suntem prostii voștri. Păcat. Asa o sa pierdeți mulți pacienți.
A. S.
Medici foarte buni dar politica acestei clinici in aceasta perioada de pandemie, lasa de dorit. Trebuie sa stau afara in parcare in timp ce sotia intra la consult...
S. D.
Am avut o experienta foarte urata cu doctorul de la ortopedie, a trebuit sa tip pe tot parcursul consultației deoarece acesta are probleme cu auzul si, mai rău, nu m a ajutat absolut deloc.. servicii foarte proaste!!
S. P.
Sunt foarte mulțumită și recunoscătoare pentru serviciile medicale de aici. Îl recomand cu încredere pe medicul Stanciu Alex din cadrul secției ORL, un profesionist în acest domeniu. Personalul este prompt și extrem de amabil, oferind sprijin tuturor pacienților. Vă mulțumesc!
S. C.
Încă aștept rezultatele unui test care a fost făcut acum câteva zile deși ele trebuiau să fie gata deja.
După ce am făcut plata și testul sunt informat că cele 48 de ore sunt de fapt 72 de ore fiindcă ziua colectării nu se calculează...
Cu siguranță nu serviciile la care mă așteptam!
D. L.
Am fost foarte mulțumită!
G. L.
Am facut analize pe 31. 01.2020 si rezultatele nu mi- au fost furnizate nici in ziua de azi, chiar si dupa 3 sesizari efectuate in centrala. Hyperclinica neserioasa !
Nici macar o stea nu meritati! Data viitoare o sa citesc reviewuri despre fiecare clinica ! Insucces in continuare!👎👎👎
I. B.
Slabi tare pe medici! De obicei rezervarea la consult este posibila peste o luna.
M. G.
Sunt foarte dezamăgită de serviciile acestei clinici! Mi s-a spus ca rezultatul RMN durează între 5-7 zile lucrătoare... Dar au trecut 2 săptămâni și nu am fost contactata, asa cum mi s - a spus! Am sunat de doua ori sa aflu rezultatul RMN - ului și de fiecare data mi - au spus ca ma vor suna! Voi merge personal la clinica! Sper ca nu ma vor pune "în așteptare", asa cum au făcut - o la telefon!
RUȘINE!
G. 9.
O interpretare la RMN dureaza intre 5 si 7 zile ...aceasta informatie ti-o dau dupa ce l-ai facut. Daca ai o urgenta nu stiu pe unde scoti camasa.
E. S.
Clinica serioasa,oameni empatici
M. M.
Nu raspund la telefon. In cele din urma cand reusesti sa faci o programare, cand ajungi la consultatie se reprogrameaza din n cauze.
M. N.
Pentru medicina muncii cel puțin sunt Valea plângerii, de la personal, pana la actul medical. Vorbesc despre experiente recurente, nu doar de o zi proasta a unui angajat. Pe lângă faptul ca EKG-ul a fost făcut prin strampi 120 den (2017) și rezultatul (verificat cu un medic adevărat) spunea ca sunt în tahicardie, persoana de aici considera ca e brici. De examen psihologic (2018) ce sa mai zic, o d-ra psiholog cocotata pe birou de vorba cu un domn în timp ce ma pofta irascibil înăuntru sa scriu pe niște foi. Noroc ca sunt bine cu capul, astfel chiar mi-ar fi luat din concentrare discuția dânsei cu receptionera: colegele mele sunt niște penale, rochie cu paiete cu stiletto, aberant. Hai sa ne băgăm în buze acid. După care revine cu glas mieros sa îmi explice la jumătatea 'evaluarii' cum ar trebui sa completez. In 2017 miss psiho nu era la birou deloc, am fost îndrumata de recepționer în sensul ca mi-a băgat foile sub nas, completați și puteți pleca. E dramatic, acest episod m-a convins ca aici nu mai am ce cauta, profesionalism - 58962, iar calitatea de Om e departe ca groapa marianelor. Hiperclinica, auzi. Nu îmi vine sa rad pentru ca e de plâns.
E. N.
Cea mai slabă clinică din Constanța!! Suni pentru o programare la RMN, îți răspunde o domnișoară acra, care te ceartă din primele 3 vorbe. Apoi îți condiționează programarea de o trimitere de la specialist (?) și înafară de preț ( piperat e frumos spus) nu știe să-ți dea nici o informație. Ba da, interpretarea in 5 (CINCI) zile LUCRĂTOARE.
Nu recomand.
A. S. A.
acum ceva timp am mers la medlife, iar la recomandarea specialistului am facut o audiograma pe care am platit-o. doctorul mi-a zis ca mi-am pierdut din auz. o altă doctora de acolo a zis ca nu e buna, sa merg in alta parte. ca sa cer si alta parere am fost la un alt cabinet ORL iar doctorul de acolo mi-a zis ca ce apare pe audiograma e aproape de surzenie (cautasem si eu pe net interpretarea audiogramei si ieșea ca nu prea aud, ma îngrijora). ca sa ma liniștească, doctorul mi-a zis ca cel mai probabil audiograma e facuta intr-o bomba. am fost să-mi fac alta si a iesit totul perfect. deci aud bine . dar am dat bani pe o analiză cu un aparat care nu functioneaza. merita dati in judecata sincer.
logodnicul meu a fost si el la medlife pt medicina muncii. l-au pus sa citească ceva pe un aparat si se vedea in ceata. cei de acolo au zis ca nu-i nimic, e aparatul stricat. super.
nu recomand, mai ales ca dupa ce mergi la specialist si te trimite prin clinică sa faci analize, nu te anunta nimeni ca la sfarsit le vei plati. nu-ți pune nimeni in vedere ca te costa ceea ce urmează să faci si mai ales, nu se recomanda sa faci investigatii in alta parte... dacă tot nu functioneaza nimic.
G. A.
Nu recomand !!! Începând cu începutul, am vrut sa-mi fac o programare, bineînțeles la telefon domnișoarele de la recepție nu au învățat sa răspundă. Pesemne e cam greu sa ridici receptorul sa spui Alo! Ce sa fac, merg la clinica sa fac programare unde sunt tratată ca ultima ființa de pe strada, mai avea puțin și mă lua la bătaie domnișoara dacă ii mai adresam o întrebare . Când merg către cabinetul unde aveam programarea sunt asaltata de alta asistenta “unde merg, unde merg” credea ca merg sa fur. Aștept rezultatul analizelor și revin cu alta recenzie. 😬 poate măcar serviciile sunt cât de cât ok. A doua oară nu mai calc la medlife .
A. V.
Total dezamagită! De 5 zile am sunat la ei sa ma programez pt un HOLTER, in masura in care programarile pt HOLTER se fac doar la ei in clinica.NU RASPUND LA TELEFON!!!!! Domnisoarele de la receptie dau vina in fundul pacienților sub pretextul ca este foarte aglomerat!Daca pui mai mult de 3 intrebari se pierd..se simt obosite isi duc mana la frunte,si isi dau ochii peste cap,iti raspund in "zefleme".. niste nesuferite!
F. M.
Politica marii clinici nu permite ridicarea buletinului de analize a minorului doar cu biletul de eliberare a analizei si CI a parintelui,vor neaparat si certificatul de nastere a copilului,in conditiile in care la recoltare completezi o cerere in care specifici ca esti parintele si esti de acord cu recoltarea.Dupa ce suni si se confirma ca rezultatul e gata,nu iti spune nimeni ca trebuie sa prezinti altceva decat acel bilet.Se fac drumuri inutile pe banii tai.
V. V.
Faci rmn, pe care il platesti integral, pentru a nu astepta nu stiu cat timp programarea si ulterior rezultatul. Astepti o saptamana sa ajungi la programare, ajungi acolo, o doamna asistenta fara a purta manusi, ca de, or fi fiind scumpe, iti pune o branula, dar inainte de asta iti "zgarma" de cateva ori cu acul in vena ca n-a reusit sa bage acul cum trebuie pe vena, iar dupa ce intr-un final reuseseste sa puna branula, scapa capacelul de la aceasta pe jos. Suni ulterior dupa rezultat, ti se spune ca nu e gata! Asta la cinci zile dupa efectuarea rmn-ului, pt ca mi se spusese ca rezultatul e gata in 5 zile. Suni apoi dupa 8 zile si ce sa vezi nu mai raspunde nimeni la telefon, dupa ce suni de cel putin 5-6 ori. Azi, a noua zi, sun din nou de cel putin cinci ori si nimic! Nu-mi ramane decat sa insist sau sa astept dupa cum mi-au spus vineri sa ma sune ei. De ce nu spun de la inceput, aveti de asteptat atat!?!Sa stie omul la ce sa se astepte!
A. B.
O ciudatenie de clinica....
Vrei sa-ti faci un RMN cu plata si cer si trimiterea de la medic.
De ce oare?
Sa fie dubla incasare a banilor?
Prima incasare din buzunarul meu si a 2-a din bugetul CNASS?
In fine. Nu recomand!
A. G.
Doamnele de la receptie isi iau rolul mult prea in serios, 0 zambet, 0 comunicare, te trateaza de parca iti fac un favor fara sa platesti nimic in schimb. O diferenta uriasa intre receptiile Constanta si oricare din cele din Bucuresti. Facand abstactie pe personalul medical al sectiei de pediatrie zona ar trebui regandita, am stat cu copilul de 1 an, 40 de minute, in zona de asteptare cu copii bonaviori contagios ( zona foarte mica). Un copilas cu branula in picior era plimbat de parinti pe holul sectiei, mi se pare periculos de ambele parti.
A. P.
Total neseriosi! Cu alte cuvinte mint in fata! Mi-au spus ca analizele sunt gata in 24 de ore dar nu este adevarat. Normal este sa fiu anuntata exact cand vor fi gata, poate optez pentru alt laborator care le face mai repede!
Era vorba de un test de digestie si o coprocitograma, copilul nu se simtea bine, aveam nevoie destul de repede de rezultatele analizelor dar se pare ca nu ii intereseaza.
Nu este normal asa ceva! 😠😠😠
Z. A.
Anuleaza o programare cu jumatate de ora inainte de ora stabilita, in asa fel incat nici nu te poti programa in alta parte pentru a-ti rezolva problema medicala.
P. C.
Am facut un R.M.N 3 Tesla
Nu recomand nimanui .,atentie in primul rand nu exista medic in al doilea rand c d ul pe care l am primit este mai mult decat jalnic mai bine se vede un 0.4 decat renumitul 3 tesla .
Masinarie de mancat bani .
Mare pacat ca mai pun si oamenii pe drumurii.
Sa va fie rusine .
C. C.
Una dintre cele mai proaste experiente medicale de pana acum. Pe langa chinul cu branula pt substanta de contrast si nefolosirea manusilor medicale la bagarea acului, medicul nu-si mai pune nici parafa in original pe rezultatul rmn-ului. Se vede cum e pusa o hartie cu parafa si semnatura sub rezultat si scoasa asa la imprimanta. Ce sa inteleg eu ca pacient? Ca nici macar nu s-a uitat pe imaginile de la rmn, evident!
R. F.
Sistemul este varză , am incercat sa fac o programare de cateva zile si nu a raspuns nimeni. Angajații de la recepție nu își dau interesul nici măcar 10%. In comparație cu clinica din timișoara ăștia nu dau doi bani pe tine ...
A. P. M.
Nu recomand! De ce oare ai avea o clinica privata si nu răspunzi la telefon? Rusine sa va fie!
M. D.
La numarul afisat nu raspunde nimeni. E imposibil sa iei legatura telefonic cu Medlife Constanta.
C. G.
Te mint ca iti citeste rmn- ul doctorul in 24 ore si apoi cand te duci pt rezultat iti spun ca trebuie sa stai intre 5 si 7 zile, dar banii îi iau imediat
G. P.
Personalul medical si conditiile sunt ok, dar domnisoarele de la receptie nu stiu sa raspunda la "bună ziua" sau sa fie dragute cu pacientii...lipsa de profesionalism din partea lor , de aceea am scazut 1 stea.
G.
Nu stiu cum Mihaela Cristescu ( propietar medlife) inca nu face nimic pt asa ceva!
Receptie-
Nimen raspunde la telefon.
Nimen foloseste manusi.
Nimen zambeste.
Ai intrat bun, si ai iesit mort.
d. a.
de ce dracu aveti nr de telefon daca nu raspundeti ?
C. A.
Rmn cerebral. Rezultatele întârzie grosolan să ajungă. Pe 17noiembrie a avut loc Rmn-ul astăzi fiind 4 decembrie.... and time Goes on. Asta se întâmplă în mediul privat dar datoria noastră este să scriem aceste recenzii. Pe motivul sus menționat recomand căutarea altei alternative.
D.
Am sunat de 12 ori astazi. Nu raspunde nimeni la telefon.
G. D.
te duci la spital privat plătești normal, ceri un eco fără consultație în acel moment îți imaginezi ca procedura va fi efectuata de un robot nu de un om care se numește 'doctor' și zic asta deoarece comunicarea pacient doctor a constat în prezentarea numelui, prenume și la revedere la final... super ce sa mai zic
M. M.
Da ieri am fost in clinica ,medici sunt adevarati profesionisti
dar si asistentele super ok,analize medicale cu rezultate imediat s-au cel mult a doua zi.
G. T.
O clinica de tot rasul... pt un rmn la genunchi la telefon mi s.a spus 400 de lei , laghiseu 680. Se fofilea ca nu stie de astfel de pret ca e pentru pensionari nu pentru toata lumea...
I. M.
Servicii medicale de calitate. În schimb receptionera Iulia Iliescu care spune că așa se numește dar nu poartă vreun ecuson este sub orice limită a bunului simt. Impertinentă si grosolănie greu de descris. Termenele de prelucrare a analizelor nerespectate. Plătești înainte pentru niște servicii pe care nu le primesti.
D. t. C.
O clinica super mai ales pentru copii
S. P.
Pana acum au fost ok pe partea de pediatrie si analize. Sa vedem pe viitor cum o sa fie.
S. G. I.
am scăzut o stea pt ca nu au loc de parcare pt clienți și a trebuit sa plătesc. în rest înăuntru e nou și modern iar restul depinde de doctori
a.
Super servicii si dotari
A. A.
Neseriosi.doctorul a intarziat 30.min la program.
A. C. C.
Medici deosebiti!!Calitate la superlativ!!
A. C.
DermaLife: servicii total neprofesioniste.
R. S.
(Tradus) Eu vin de la o altă țară pentru a vizita această clinică. Singurul motiv pentru care îi dau atât de multe stele este că medicul, rezultatele și modul de a da rezultate au fost uimitoare. Dar,
1) Recepționiștii au fost absolut indiferenți și abia îngrijiți de a fi în slujba pacienților.
2) când a fost necesar, am sunat la clinică de 1000 de ori și nu am primit un apel înapoi.
Vă rugăm să lucrați la aceste două lucruri, deoarece acest lucru poate face totul excepțional
(Original)
I come all the way from a different country to do visit this clinic. The only reason why I give it so many stars is because the doctor, results, and way of giving the results was amazing. But,
1) the receptionists were absolute rude and barely cared for being at the service of the patients.
2) when needed, I called the clinic 1000 times and never got a call back.
Please work on these 2 things, as this can make everything exceptional
C. E.
(Tradus) Fiind un client corporativ, am fost consternat de lipsa totală de îngrijire a recepționer etajul 2, doamna fiind mai preocupată de propria ei pe Facebook, mai degrabă decât clienți. Tipic. A avut o întâlnire programată 1800 și a așteptat 45 de minute după ora programată ... nimic nu sa întâmplat. Am plecat, dezgustat. NICIODATA!
(Original)
Being a corporate client, I was appalled by the total lack of care of the 2nd floor receptionist, the lady being more concerned of her own Facebook rather than clients. Typical. Had an appointment scheduled 1800 and waited 45 minutes past programmed hour…nothing happened. We left, disgusted. NEVER AGAIN!
R. I.
S. C.
N.
N. T.
L. L.
S. D.
R. C.
M. P.
M. G. E.
M. N.
n. r.
T. A. I.
R. G.