Opinii despre Promedical Center (Doctor)
Promedical Center
Strada Caisului 16, Cluj-Napoca 400487, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Promedical Center, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Promedical Center
Luni
[07h – 19h]
Marți
[07h – 19h]
Miercuri
[07h – 19h]
Joi
[07h – 19h]
Vineri
[07h – 19h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Promedical Center
E. C.
-5* dacă as fi putut. NU RECOMAND!!!!
Am făcut o programare pt mama mea la ecografie doppler. 12.20. Am ajuns la ora 12.00. Ni s-a transmis de la RECEPȚIE faptul ca mai durează puțin ( am înțeles, din moment ce am ajuns cu 20 de minute mai devreme). După 40 de minute de așteptat, am întrebat frumos domnișoara de la recepție cât mai așteptăm din moment ce suntem cu 40 min peste ora programării, aceasta ne-a transmis încă 15 minute.
Scriu acest review din incinta clinicii, acele "încă 15 minute" s-au transformat în alte 40 de minute de așteptat.
Am făcut programarea la 12.20 iar alta la cardiolog la ora 13.30 in ideea în care mi se părea imposibil sa nu terminam la timp... greșit!
Încă așteptăm, e ora 13:20, în urma cu 15 minute a sosit alt domn cu programare la 13.15 😂. S-a repetat poezia "mai durează puțin".
De ce am ales sa vin aici? Efectiv nu am găsit la stat la niciun spital loc liber pt ecografie iar pt noi fiind o urgenta, am facut abstracție de review uri, și nu sunt genul de om care sa o facă în general.
Ne-ați ars!
Mama a avut recent o intervenție chirurgicala ( triplu bypass), de aceea prefer programările, orele fixe, totul "a la carte" sa nu o pun în situația de a aștepta foarte mult timp de care aici la voi nu am avut parte.
În concluzie : niciodată în viata asta nu va ma calc pragul!!!
P. R. C.
Recoman, de fiecare dată am fost tratați cu respect.
A. N.
Cea mai proastă experiență din viața mea! Deci, în luna august, i-am sunat pentru a face o programare la laboratorul de analize pentru luna Septembrie, pentru că atunci ar fi avut fonduri. Totul bine și frumos până când îi sun eu cu câteva zile înainte de programare cu rugămintea de a muta programarea mai repede cu 2 zile, având în vedere că sunt niște analize speciale și se fac într-un anumit moment al lunii. Domnișoara de la recepție foarte drăguță, mă asigură că nu e nicio problemă și să vin luni, până când ajungem la afirmația: “Presupun că ați primit mail de confirmare după ce ați trimis copiile biletelor de trimitere în vederea programării”. Evident că i-am spus, că nu am primit absolut nimic. “Păi atunci trebuie să vedem dacă ne mai rămân fonduri și promitem să vă sunăm luni pentru a clarifica în detaliu” Poftim? Stați puțin.. deci eu am sunat în luna August și am trimis și mail imediat după și dacă voi nu ați avut bunul simț să îmi trimiteți o amărâtă de confirmare, eu ar trebui să mai aștept încă o lună din cauza incompetenței voastre? Într-un final, mi s-a spus să vin luni. Vin luni, achit ce trebuie de achitat, nu bag în seamă faptul că 5 asistente au trebuit să citească biletele mele de trimitere, de parcă erau scrise în sanscrită, nu română. Mi se recoltează sânge și plec de acolo împăcată. După câteva ore mă sună un număr de fix: “Bună ziua, ați fost astăzi la noi, de la Promedical vă contactăm, din păcate am încercat să introduc în sistem unul dintre biletele dumneavoastră și se pare că nu poate fi decontat de către medicul de familie, deci dacă mai doriți să le faceți și acestea v-a trebui să le achitați. Am rămas șocată, am zis ok pe moment, mă treziseră din somn și abia după ce am terminat conversația, mi-am dat seama ce gafă au făcut... Din lene cred, nu au mai citit cu exactitate ce scrie pe unul dintre bilete.. și le-au introdus pe amândouă ca fiind de la doctorul de familie, chiar dacă unul dintre ele era de la doctorul specialist. I-am sunat în ziua următoare, nu mi-a răspuns nimeni, i-am sunat și în următoarea zi și am reușit să dau de ei. Am încercat să le explic situația și mi-a fost pasat telefonul de la una la alta, cred că au fost vreo 6 persoane... Au recunoscut greșeală și m-au rugat să vin în următoarea zi cu cardul de sănătate, chiar dacă le-am explicat că în ziua precedentă mă operasem pentru o măsea de minte și era umflată cu dureri mari.. am zis ok. Mă duc următoarea zi și le înmânez cardul, ca mai apoi să îmi spună că nu era nevoie să vin. Bă voi vorbiți serios? Am rămas stupefiată... deci ieri mi se spune că e musai să vin cu cardul și azi... “ați venit degeaba”. Aș putea să completez faptul că analizele mi-au venit după o săptămână și jumătate și există suspiciunea că unele dintre ele nu ar fi corecte. Good job Promedical! Vă recomand din suflet să evitați acest loc.
G. d. l. O.
Păcat ca nu se pot da steluțe cu minus.Dacă vrei sa te simți ca într-un spital de stat din cel mai amărât oraș din România atunci vă recomand cu încredere acest loc.Am mers cu copil de 7 săptămâni având programare de la ora 10 bineînțeles am așteptat 40 de minute să intram.Un haos total la recepție pacienți de toate vârstele care așteaptă in hol și pe scări de ai impresia că ești la balamuc.Nu recomand nici dușmanilor 👎👎👎👎
A. m. M.
Nuuu recomand sub nici o forma nu respecta programarile si atitudinea de la receptie este de cel mai jos nivel asa ca nu are rost sa va pierdeti timpul
P. D.
Nu se respecta programarile pt covid absolut deloc.
D.
Recomand. De fiecare data cand am sunat pentru analize cu bilet de trimitere, au fost fonduri.
M. M.
Nu se ține cont de programare, programare făcută la 9:15 și intrat la 9:40.
Ținând cont că mergi cu copil mic, e foarte neplăcut, ar fii tare greu să te sune să îți zică, cred că nu au minute să sune.
r. a.
Programare la 13:00, am intrat in cabinet după 14:30, bătaie de joc
A. M.
Cu siguranta nu recomand centrul, mai ales in conditiile in care este un cabinet particular de la care te astepti la profesionalism si seriozitate. Am avut programare la ora 9:30, a trebuit sa o astept pe doamna doctor pana la 9:45 cand a ajuns ca mai apoi sa ia pacientii care erau inaintea mea. Mi se pare neprofesionalism si da un iz de spital de stat unde stai la coada ingramadit. Ar putea lejer sa renunte la programari ca oricum nu le respecta!
L. Y.
Dacă s ar respecta programările macar pentru cei mici poate ar fi mai bine. Un adult poate astepta 1H:30 in plus, dar pentru un copil e putin mai complicat. De asemenea ar fi de preferat mai multe spatii de așteptare (ținând cont că sunt mai multe cabinete!). Medicul cu care am intrat in contact este unul bun.
E. D.
Atat merita aceasta clinica
c. i.
In legatura cu doamna "doctor" neurolog Trandafirescu Carmen cu care clinica are contract de colaborare - Am mers cu diagnosticul pus de Serviciul Urgente Cluj, deci doamna "doctor" nu a mai avut deloc treaba. Am facut un Rmn cervical la clinica Promedical si am mers cu interpretarea acestuia de catre radiolog si tratamentul dat de UPU la doamna, sa isi spuna parerea de specialist si sa imi clarifice tratamentul. Mi-a facut reteta pentru crema Voltaren si cu reteta de la UPU in fata, a zis ca imi mai da ceva nou. Ca sa constat ca mi-a mai trecut un antiinflamator care era trecut deja in reteta UPU si pe care eu il iau de o saptamana. Deci nici macar nu a citit reteta UPU, dar a zis ca e de acord cu ea ! Se putea sa imi scrie si otrava acolo pe reteta, ea nu stie nici acum. "Mergi la bai, iti scriu pe reteta ! " Gata, altul la rand. Jos - 150 lei, ca ai respirat acelasi aer cu doamna "doctor" 30 secunde. Serviciu de rahat, nu va doresc sa aveti dureri, nevoie de specialist si sa fiti complet luati de prosti. Valabil in ce o priveste pe aceasta fiinta, pacat de personalul si munca depusa de catre cei de la clinica, daca nu iau in serios persoanele cu care colaboreaza.
S. B.
La telefon iti spun una ca apoi sa dea vina pe neintelegerile lor cu CNAS. Nu aveti nici o scuza ca puneti oamenii pe drum ca apoi sa le spuneti altceva.
C. M.
Per ansamblu, experiența pentru noi a fost destul de dezamăgitoare. Consultul a fost setat dimineata devreme si in condițiile acestea am așteptat mai bine de jumatate de ora cu un copil mic, langa recepție intr-un spatiu total ingramadit si cu forfota continuă - intr-un cuvânt spus "harababura". Consultul a decurs destul de pe repede inainte, nu consider ca banii cheltuiti au fost o investiție buna si nu recomand decat in lipsa de variante...
M. H.
Am facut un RMN la genunchi!
Multumesc asistentului pt rabdarea pe care a avut o cu mine!
A fost o experienta placuta!
V. C.
Receptionista de la Sediul de pe Caisului ori era beata ori nu vorbea romana, pentru ca nu a fost in stare sa imi raspunda la intrebarile de baza pentru o programare prin SanaPlan
J. L.
Din data de 12 februarie se inchide sediul din incinta Iulius Mol,cei care s-au obisnuit cu Promedical Center ,ii pot gasi in cart Zorilor pe strada Caisului nr 16 .E adevarat ca nu-i langa casa dar merita sa mergem pana in Zorilor pentru ca asa cum bine stiti sunt ok.
L. Z.
O clinica care respecta pacienți... Bravo
m. s.
Foarte buni si experimentati. Nu se sta la cozi
O. C.
Analize laborator în data de 09 10 2018 super personal medical
A. R.
Analize medicale .
C. R.
I make an appointment for 9:30 am, they don't know what the hell is going on. No idea about my appt that has been done 4 days in advance, no idea about what's what with their computers and systems.
Uodate: it is 10:00 am now and apparently there are numerous others in front of me.
I gave up.
Am.facut programare la Iulius cu 4 zile in urma pentru azi la 9:30.
La ora 10 mai erau încă 5 persoane în fața mea. Și toți care veneau intrau în fața mea și nu exista nici un fel de ordine sau structura.
Niste nesimțiți incompetenți.
A. L.
(Tradus) Acesta este un bun centru medical dacă doriți să faceți un examen medical într-o manieră utilă și profesională.
Doresc doar personalul de la tejghea să fie mai profesionist și mai politicos. Ei trebuie să învețe să-i salute pe clienții noi care intră imediat cu un zâmbet și o întrebare amabilă, trebuie să învețe să spună că ne pare foarte rău că nu putem face ceva când nu pot, odată ce își asumă un client, ei trebuie să rămână să se concentreze și să nu abandoneze clientul pentru un apel telefonic sau alte sarcini și trebuie să tindă mai întâi clienții atunci când așteaptă clienții. De asemenea, dacă au tulburat cumva un client, făcându-l să aștepte, trebuie să-și ceară scuze și să nu-i dea niciodată o atitudine și să devină confruntați atunci când îndrăznește să-i deranjeze să-și facă munca. Acest loc are nevoie într-adevăr de un antrenament pentru relațiile cu clienții, să vă sugerăm cel puțin să le urmărească câteva videoclipuri pe YouTube despre acest subiect.
(Original)
This is a good medical center if you want to do a medical examination in an expedient and professional manner.
I only wish the staff at the counter would be more professional and courteous. They need to learn to greet new customers entering immediately with a smile and a kind question, they need to learn to say we are very sorry we are unable to do something when they can't, once they take over a customer they need to stay focused and not abandon the customer for a phone call or other duties, and they need to tend to customers first when there are customers waiting. Also, if they somehow upset a customer by making him wait, they need to apologize and never give him an attitude and become confrontational when he dares to bother them to do their work. This place really needs some customer relations training, may I suggest at least having them watch some youtube videos on the topic.
J. A. N.
D. B.
o. a.
E. S.
c. p.
T. A.
D. H.
E. D.
M. M.
R. V.
B. G.
N. S.
G. M.
B. B.
k. b.
c.