Opinii despre Hyperclinica MedLife Cluj (Doctor)
Hyperclinica MedLife Cluj
Calea Moților Nr.32, Cluj-Napoca 400001, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Hyperclinica MedLife Cluj, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Hyperclinica MedLife Cluj
Luni
[07h – 21h]
Marți
[07h – 21h]
Miercuri
[07h – 21h]
Joi
[07h – 21h]
Vineri
[07h – 21h]
Sâmbătă
[08h – 15h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
19 | |
20 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 |
Opinii despre Hyperclinica MedLife Cluj
A. P.
Condiții de așteptare improprii. Cei programați pentru testare covid în aceeași încăpere cu restul persoanelor programate. Se respectă totuși distanțarea dar datorită bunului simț al oamenilor. Coridorul de la încăperea de unde se recoltează, la parter, este extrem de înghesuit, condiții în care nu se poate respecta distanțarea. Nu pot trece 2 persoane una pe lângă alta. Acum partea care de care am fost cel mai tare șocată este lipsa de empatie și comunicare a personalului de la recoltare. Minimul efort de conectare cu o persoană mică și speriată, în cazul acesta un copil, lipsește. Mă mulțumeam și dacă erau o comunicare ok cu mine. Dacă nu sunt încă persoane calificate să recolteze de la un copil în condiții umane poate ar fi cazul să limitați recoltarea doar la adulți. Despre rcoltare nazofaringiană este acest review. Ar fi fost prea dramatic să pozez masca însângerată a copilului.
V. D.
Nu am asteptam mult la rand
H. A.
Am ajuns la clinica cu 10 minute inainte de ora programata pentru consultatie la ortopedie, doar ca sa fiu trimis la etajul 1, apoi la 3, si sa aflu ca doc. Mohamed plecase cu 20 de min mai devreme si ca nu se mai intoarce...
T. B.
Nu recomand la nimeni; personal neinstruit; politica clinicii total inadecvata în condiții de pandemie.
A. B.
M-au programat de pe azi pe poimaine pentru vaccinare intr-o zi in care clinica era inchisa... din cauza unei sarbatori nationale. I-am suna de trei ori sa-mi confirme ca programarea e corect facuta si mereu mi-au spus ca e ok. M-am dus la progamare si pe usa scria clar...ce vedeti in poza.
F. S.
Mi-am facut programare, tipa a scris greșit numele meu, deci nu am mai avut. Ideea este că deși aveam programare, am asteptat prea mult timp. Neplăcut. Ei sunt puțin dezorganizați și aștepți mult degeaba, dar angajații super super de treaba cu tine. Mai putin domnul acela de la intrare
A.
NU RECOMAND! Mi s-au promis rezultatele între 24 și 72 de ore a trecut săptămâna si încă nu le-am primit iar de fiecare dată cand am sunat si am mers si până la ei doamnele de la recepție nu știau nimic si medicul nu se află acolo sa putem vorbi. Înafară sa îți ia banii nu vei primii nimic de aici.
j. p.
Doamna dr GHICU AMELIA de CARDIOLOGIE e o "fiinta superioara" ce își permite să se poarte foarte urât și prost cu pacienții un pic mas speciali, cu handicap. Dânsa considera que sunt animale de câmp. Nici un strop de oamenie. Și cu animalele de câmp ar trebuie să fie mai educada și cu bun simț. Acum și ca medic ar trebuie să-i interzică să lucreze. Nu ia în cont absolut nimic din istoricul pacientului și poate muri, dânsei nui pasa.
Maș bucura mult să am un feedback din partea clinici.
H. M.
Programare control periodic medicina muncii plus siguranta circulatiei - ajung la ora stabilita. Trec 15 minute peste, astept cuminte pe hol ca sa nu dau buzna peste vreun pacient care putea fi examinat in acel moment. Dupa cele 15 minute iese o doamna doctor, draguta de altfel, si ma intreaba pentru ce astept. Ii ofer toate detaliile, intra in cabinetul doctorului de medicina muncii si se intoarce spunandu-mi ca nu elibereaza fise de aptitudini aferente controlului privind siguranta circulatiei. Toata situatia ar fi putut fi evitata daca informatia asta ar fi fost transmisa si domnisoarei/doamnei care face rezervarile. Am intrebat-o expres daca se poate face si siguranta circulatiei, iar raspunsul a fost unul afirmativ convins.
A urmat un maraton prin tot orasul pana sa gasesc (in vreme de pandemie) o clinica dispusa sa imi ofere acest serviciu fara programare...not nice, not profi 😕😔😓
d. c.
Îmbunătățiti eficienta la recepție, degeaba ajung mai devreme daca intaziu din cauza organizari/pregatire recepție ...asta de fiecare data desi de multe ori sunt doua angajate
M. N.
Am sunat astazi de 13 ori pe numarul de la receptia clinicii Medlife Cluj!! Nu m-a sunat nimeni inapoi!!!!
Cum este posibil asa ceva??? Cand venim la consultatii si platim o gramada de bani va convine!!!
Trebuie să trimit unei doctorite un set de analize pentru fetita mea de 7 luni sa-mi confirme daca ii poate da tratament!!!
Dar nu am cui , angajatii clinicii Medlife Cluj nu binevoiesc sa raspunda la telefon!!!
O sa fac un drum de 200 km cu fetita de 7 luni dupa mine poate degeaba.....Rusineee!!!
R. C.
Nu recomand, am avut programare pt ecografie abdominala, ajung mai repede pt triaj", cu 15 minute cum mi se spune când am făcut programarea, aștept vreo 20 minute în fața cabinetului, după care recepționera îmi spune că doamnă doctor nu vine azi la clinică. Lipsa totală de respect .
I. P.
Plini de oameni. Am programare si trebuie sa astept jumatate de ora la coada unde nu se pastreaza nici o regula de distantare...
D. B.
Medlife in perioada Covid: programat la 17:15 pe data de 06.11 insa cand m-am prezentat mai aveam un pacient ce astepta de 45 min. Din pacate nu se respecta programarile ba mai multi iti pui sanatatea in pericol avand contact cu f multa lume. Probabil ca te astepti la clinicile de stat dar nu la privat. Multumim Medlife
C. N.
Iti faci programare cu 2 luni inainte si apoi stai 2 ore in fata cabinetului pentru ca sunt persoane care nu au programare si sunt luate in ordinea sosirii, nu a programarilor. Si asta in plina pandemie.
T. P.
Dezamagire totala!!!
Review negativ pentru doctorul Ungureanu Gh.
programeaza pacient venit tocmai de la Tulcea, cu probleme de coloana destul de mari, pentru a face un RMN , iar cand a ajuns pacientul la el in cabinet nici macar nu facuse programare pentru RMN... plus ca a luat si bani pentru 2 miscari fata spate sa vada el cam ce l-ar durea..
Ca si clinica nu se pot controla lucrurile astea?
De ce lasati acesti doctori sa lucreze cu pacienti???
Bati km multi sa dai peste un doctor vai de capul lui.
Vine pacientul cu incredere si speranta ca afla ce probleme are si cum.le-ar putea rezolva ... si pleaca tulburat si dezamagit din cauza unui tampit.
Mizerabil!
A.
O clinica privata competenta, cu standarde la nivel inalt si cu un profesionalism pe care mi-ar placea sa-l vad in toate spitalele de stat.
Dna. Dr. Samarghitean din sectia Gastroenterologie, este un om extraordinar si un doctor pe cinste care isi face meseria 150% cu drag, indiferent de zi sau ceas. (Nici in Bucuresti nu am intalnit asemenea profesionalism).
Cine doreste sa invete medicina in cateva minute, cu drag si rabdare si sa inteleaga exact procesul de la consult la investigatii si diagnostic, recomand din suflet. 👏👏👏
E. D.
Servicii de calitate respecta programarile mare plus locurile de parcare asa ca recomand cu drag clinica
T. K.
Groaznic..pentru niste simple analize de sange, a trebuit sa stam la coada 1 ora, in conditiile in care am cerut sa facem programare ca sa evitam acest lucru, mai ales in conditiile in care am platit 100% tocmai pentru a evita asta. In plina pandemie se sta afara la coada, fara a se repecta distantele. A fost prima experienta si probabil si ultima. Complet neprofesionisti, nu recomand.
T. M.
Sun pentru o programare, sunt programat peste 2 saptamani, iar inainte cu o zi de programarea stabilita ma suna sa-mi spuna ca nu mai vine doctorul respectiv si ca ma poate reprograma peste inca 3 saptamani. Normal ca am refuzat acea reprogramare, mi se pare bataie de joc, nu stiu unde se mai intampla asa ceva, avand in vedere ca e o practica a acestei clinici din ce am citit mai jos, in a anula programarile facute. Feriti-va de astfel de clinici si de oamenii neseriosi.
C. B.
Pe hol unu fara masca, prin fata lui trec medici si personal angajat, nimeni nu-i spune sa-si puna masca. Nu-i bai, ii spun eu. Femeile de serviciu, cu masca sub nas, se plimba in stanga si-n deapta. Doctorul ma ia cu o ora si jumatate intarziere, nu-si cere scuze, numai el e ocupat. Ce incredere sa mai am?
T. B.
Programare pentru ora 9, facuta telefonic. Nici o confirmare, nimic si apoi stat la coada jumatate de ora pt a intra la receptie. Nici o treaba nu are aceasta clinica cu programarile. Daca voiam sa pierd o ora pt o recoltare de 3 minute mergeam la stat. Never again cu aceasta clinica.
M. C.
Neseriozitate!
Am făcut o programare la pediatrie. Am așteptat 2 săptămâni sa prindem un loc, la o doamna doctor care s-ar zice ca e competenta.
Cu o zi înainte de programare s-a anulat programarea pe motiv ca medicul nu e. Iar următoarea data disponibila a fost peste 3 săptămâni.
V. B.
Personalul Call Center slab pregătit, nu sunt in stare sa fac o programare. Merg de la 100 de km ajung la Clinica si sa-mi spuna fetele de la receptie ca nu am programare pe un ton foarte arogant ! După ce am facut programarea, am sunat sa-mi mai confirme încă o dată, pt ca persoana care imi făcuse programarea mi se părea foarte ciudată și chiar asa a fost . Nu recomand !!!
M. S.
Trebuie apreciat modul în care sunt tratați pacienții și însoțitorii. Personal calificat, binevoitor și înțelegător. Prețuri pe măsură unei clinici medicale private. Desigur întotdeauna este loc de mai bine. Mențineți în continuare calitatea umană și calitatea serviciilor. Toate bune!
L. I.
Personalul de la receptie lipsit de profesionalism, total nepregatit pentru relatia cu publicul, raspund pe un ton neadecvat pozitiei ocupate, refuza sa comunice pacientului data la care vor primi rezultatele analizelor pe motiv ca se grabesc la pauza de masa- say what?!?!?
Cei ''7 ani de acasa'' lipsesc cu desavarsire! Probabil nu au aflat inca faptul ca noi platim aceste investigatii si nu invers !!
R. S.
Am facut o programare, iar inainte cu o zi am fost informata ca nu se mai poate la acea ora. Am solicitat o reprogramare, iar de la call center mi s-a spus ca se revine cu un telefon..., nu am mai primit acel telefon :)
B. I.
Sunt foarte multumita de experienta in urma programarii online la doamna Doctor Camelia Prundus, consider ca este foarte accesibil si util sistemul consulturilor pe zoom in aceasta perioada. Personalul cu care am avut contact a fost foarte amabil, iar intalnirea a avut loc exact la ora programata, lucru care in majoritatea cazurilor in Romania nu se intampla.
R. G.
Imi place gestionarea lor si nu trebuie să aștepți cu orele ca să-ți poți rezolva problemele!
D. C.
Este o klinika cu persoane competente.
M. M.
Un dezastru!
Medicii nu vin la programari, nu ti se primesc probele pentru analize...
Imi pare rau ca am platit analizele in avans, poate reusesc sa le termin anul acesta...
C. G. P.
In urma unor consultatii la Dumneavoastră am remarcat de la intrare chiar : ospitalitate, profesionalism, răbdare și faptul că medicii de exemplu.Dna Lavinia Ceuca,Dna Elena Busuioceanu,DnaTimis Raluca ,Dna Novacescu Cătălina știu și vor să se coboare la nivelul persoanelor care le intră în cabinet,inclusiv fetele de la Laborator.Sunt o persoană care după 20 de ani de locuit în Italia incepe să vadă ceea ce nu a găsit dincolo,căldura sufletească și dorința de a ajuta.Multumesc!
A. S.
Sunt medici foarte buni, implicati si profesionisti.
Domnului doctor Ciulea Bogdan ii multumesc in mod special, pentru ca desi nu aveam programare, i-a acordat mamei mele ajutor de specialitate pana la sosirea SMURD-ului.
i. p.
programare 16:45
ajung la 16:00
am plecat la 17:40 ca e bataie de joc.
Multumesc frumos, nu mai venim.
A. V.
Aceasta clinica este neserioasa. Anulează programări făcute cu 2 luni înainte. De exemplu eu am făcut o programare in octombrie pt Decembrie iar înainte cu câteva zile de data la care aveam programarea au anulat-o. Mi-au oferit varianta sa să mă reprogrameze in februarie. Nu recomand!
O. O.
Am fost prin firma la 8 consultatii: gastro, ofta, artero, cardio, uro, generalist, endo, ortopedie in 2 ani. Si am facut 3 analize de sange si una pentru helico.
Toate au fost la timp +/- 10 min. Toata lumea a fost politicoasa si profi. Rezultatele analizelor le-am primit intr-o zi.
Lucruri de imbunatatit: indicatii pentru batrani si mese la receptie mai joase.
S. J.
Personal amabil. Locatie ingrijita si moderna. Posibilitatra de a realiza programari online. Parcare privata. Se intra de pe str Motilor prin gang - atentie e drstul de stramt - si parcarea clientilor este in spate bine semnalizata. Locuri suficiente de parcare. La terminarea consultatiei se cere de la secretariat un bilet de ieaire ce se inmaneaza portarului.
s. l.
Am accesat de multe ori serviciile Medlife si nu se compara cu ce gasim in Romania. Puncte cu parcari, design modern, personal super-calificat pentru recoltare la copii, lucru pe care il gasesti foarte greu in Cluj. Doar servicii de calitate, recomand tuturor!
V. E.
In 26 august am recoltat 2 analize si nici dupa 3 saptamani nu mi au fost validate , trebuie sa ma rog eu de ei ca medicul responsabil de validarea acestora sa isi faca treaba , ma si poarta pe drumuri de 2 zile sa aud aceeasi poveste. Degeaba sunati la call center ca va raspund operatori din alte judete si ei nu au cum sa va ajute...foarte neseriosi
K. T.
Cele mai performante servicii private din judetul Cluj! Atat pentru analize cat si pentru specialitatile medicale. Sunt client fidel pentru ca intotdeauna m-au tratat cu respect, au servicii prompte si de calitate. Sunt cei mai tari!
M. A.
Programare la 8:20 pt analize medicina muncii. La ora 8:33 cand scriu aceasta recenzie inca apar medicii care ar fi trebuit sa ma consulte. De ce se fac programari aiurea daca stiti clar ca medicii nu ajung la timp? Cititi celelalte recenzii ale celorlalti pacienti! Cel putin jumatate se plang de nerespectarea programarilor. Cand esti consultat se intra in cabinet ca in gara. Per ansamblu..... Cladire faina, servicii submediocre. Si cand spun asta ma raportez la serviciile din alte locuri....paradoxal, chiar din unele clinici de stat. Nu mai vorbesc despre cele din strainatate.
i. m.
fetele de la receptie neatente...nu fac programarile cum le rogi, slab pregatiti, nu raspund la telefon, iar unii medici si asistenti/asistente au un comportament jalnic. Nu recomand
O. B.
Am fost programat la ora 15 la etaj 1 sala 107 ....stau de la ora 15 până la ora 16 ca sa mi spuna ca ma reprogrameaza de parca eu m am dus de capul meu sa stau la coada acolo .....de câcat ....
D. C. S.
Deplorabil! Am sunat la Recepție pentru a programa o consultație + ecografie cardiaca. Prețul confirmat a fost cel de pe site de 290lei. M-am prezentat la consultație și mi s-a spus de la Recepție ca ma va prelua imediat cineva pentru a-mi face EKG-ul înainte de consultație. Am spus la receptie ca in mod sigur undeva s-a făcut o confuzie pentru ca eu am optat pentru pachetul de consultație + ecografie și nu pentru cel care includea și EKG și care era listat pe site la 350lei. Chiar nu voiam sa îl fac întrucât făcusem aceasta investigație in urma cu 4 luni. Mi s-a spus de la receptie ca TREBUIE făcut si ca oricum e inclus in consultație. Deductia logica este ca ar fi inclus in cei 290lei confirmați telefonic. Evident ca la final am fost taxată cu 350lei pentru ceva nu am solicitat și care practic mi s-a strecurat cu zâmbetul pe buze . Întrebarea este de ce mai exista ambele pachete pe site dacă aparent nu mai poate face omul o ecografie fără EKG???? Asta după ce se confirma investigatia și prețul ei atunci când programezi. Ma bucur ca se poate face totuși o consultație cardio fără o radiografie dentară, examenul Papa Nicolau și eventual tomografie craniană. Dacă e doar un EKG, e bine și-așa rău nu-i așa? Dragoste cu forța nu se face, numai EKG se pare :). Asta înseamnă sa fii mafiot. In rest, lipsa de comunicare, fusereala, graba. Cum era vorba: time is money. Pardon, health is money.
S. G.
Consultatia domnului doctor Alda e cam asa. In loc sa-i dati banul acestui se zice medic mai bine cautati pe google date despre boala pentru care doreati sa mergeti la el si de banii pe care ii dadeati lui luati-va ceva frumos. Veti obtine un rezultat mult mai bun asupra psihicului dv. iar calitatea informatiilor date de domnul doctor este cu mult sub orice ati gasi pe google. Eu nu inteleg cum la un asemnea hal de act medical ni se cer si bani. E pur tupeu.
i. o.
Personalul Call Center slab pregatit.
Am sunat pt o programare la gastroenerologie - ecografie abdominala, nestiind un medic am solicitatt cateva recomandari pe ramura de gastroenterologie responsabilului call center si m-am trezit in cele din urma cu o programare facuta la sectia de ginecologie.
D. D.
Multumit de aceasta clinica. Am facut analize pediatrice pentru alergii, personalul mi s-a parut chiar ok, rabdatoare cu copiii si dragute. Nu a fost coada, pretul a fost chiar mai ok decat la alte clinici pentru acelasi panel de analize. Exista loc de parcare in spate, spatiu special de parcare pentru persoane cu copii, dar si pentru restul pacientilor exista parcare. Clinica mi s-a parut curata pe holuri si bine dotata.
Recoltarea de analize se face intr-un loc special pentru pediatrie, exista si loc de joaca daca e nevoie de asteptat (nu a fost cazul).
Rezultatele in timp mai scurt decat la alte clinici.
Per total am fost multumit.
I. M.
Personalul a fost amabil, consultatie ok, pretul platit a fost ceva mai mic decat la alte clinici private
S. B.
Dna. Doctor Pintican este motivul recenziei, am avut parte de o experiența foarte plăcută, mi-a explicat in detaliu tot ce făcea și tot ce vedea. Este un medic foarte bun, cu o atitudine deschisă și onesta față de pacient. O recomand cu încredere!
Ca sugestie, ar fi util sa existe o comunicare mai buna între fetele de la recepție și pacienți, sa știe oamenii ca au de așteptat, in cazul in care exista decalaje. Pe mine nu m-a deranjat ca am așteptat puțin, decalajele sunt acceptabile in cazul actului medical, nu întotdeauna lucrurile ies așa cum le programam, dar alți pacienți erau cam nelinistiti pe holuri.
C. H.
In afara de spațiu care e amenajat destul de frumos nimic surprinzător.
- Medic de la stat probabil care și.a făcut profesia este plusul de la ei și cam atât
- Recepția mai visează uneori când faci programare , iar când ajungi te trezești că nu ai programarea făcută.
- Nu lucreaza cu casa de asigurări deci degeaba ai bilet de la medicul de familie.
- Nu lucreaza cu Generali( nu zic ca nu lucreaza cu alte asigurări private)deci degeaba ai asigurare privată.
- Par orientați strict sa produca bani instant !!!!!
- Nu fac analize și cred că aparatura au putina.
Recomand doar dacă nu aveți alternative, dar daca faceți consult sa va asteptati sa vă trimită sa vă faceti analize altundeva apoi sa reveniti sa va mai ia niste bani !
M. K.
Am sunat pentru programare, au spus sa venim la clinica, unde ne a asteptat o coada lunga si dezordine completa in administrarea pacientilor. Dupa 40 min de asteptare am ajuns in cabinet iar asistentele au fost foarte simpatice si recoltarea a luat doar 5 minute.
I. P.
Experiența mea a fost cu totul în regulă, de la faptul că au parcare privată gratuită pentru pacienți ( mă refer la clinica de pe strada Moților, nr 32 ), doamna de la recepție a fost foarte amabilă, mi-a spus că poate să îmi dea analizele în regim de urgență-fără a mă costa nimic în plus, iar analizele le-am primit la 2 ore după ce le-am făcut. De atâtea ori am fost sa îmi fac analize de sânge, in foarte multe locuri și mereu m-am confruntat cu problema asistentelor “ nu va găsim vene “ și ajungeau să mă înțepe de nenumărate ori până îmi spărgeau venele și mă trezeam cu vânătăi imense pentru că “ nu mi se găseau vene “. Aici nu e cazul, n-am așteptat deloc la coadă, doamna care mi-a luat sânge a fost tare amabilă și dânsa a putut sa îmi găsească venă fără a-mi franjura mâna! Recomand :)
g. a.
Va multumim!
Personal dragut, am fost cu baietelul de 4 ani la recoltare sange, doamnele de acolo au vorbit cu copilul, i-au explicat ce o sa faca, au avut rabdare cu el si nu a plans deloc, mai ales ca au avut multe fiole( 9) de umplut cu sange. Desi am mers cu o frica acolo dupa ce vorbisem cu o colega dea lor,de pe Clinicilor a vorbit urat si ma expediat la cei de pe Motilor.
Mergeti cu incredere sunt CEI MAI BUNI!
D.
Medici foarte buni profesioniști,
dar VA ROG SA REPARATI PARCAREA.E dezastru cratere ca după război. Nu aveți 500 ron sa puneți niște pietriș în gropile alea gigante? Mi-am rupt scutul la mașina în parcarea voastră de doi lei.
I. C.
Serviciu de slaba calitate. La inceput mi-au spus sa fac mai intai analizele pentru ca sa ma poata programa in aceeasi zi la medic. Dupa ce am facut analizele, am primit rezultatele si m-am adresat din nou la receptie pentru a-mi face programare la medic. Mare mi-a fost surprinderea ca domnisoara de la receptie a zis ca este imposibil sa imi faca programare in ziua respectiva, ci doar peste 2 saptamani jumate ( precizez era ora 11:20 ).
Si pentru a discuta cu persoana de la receptie am telefonat de 7 ori si nu am primit nici un raspuns, deci am fost nevoit sa merg fizic la ei la clinica, pentru a pune 3 intrebari...
S. V.
Personal foarte prost pregatit ! Atentie la neatentia lor!
A. M.
Servicii care lasa de dorit! Te plimba de 10 ori pentru o analiza...te "prostesc" ca..ba nu s-a trimis proba.... ba nu s-a complectat bine biletul de trimitere a probei ( proba biologica a fost trimisa de la un spital din cluj cu care au contract de colaborare) si ca nu stiu ce analiza sa faca din aceasta cauza.. cand pe buletinul de analiza scrie lipsa proba..... defapt s-a pierdut proba(ma gandesc eu ) ...si nimeni nu a anuntat medicul care a recoltat ( nu de alta...dar sa nu astepte ca prostu un rezultat care nu mai vine...si pacietul care isi asteapta rezultatele totusi... dupa aproape 2 luni.....) contactati telefonic... mi-au spus ca sunt analize care dureaza mai mult... si de accea nu am rezultatul gata...si ca voi fi contactata eu de ei ...dar nu a mai sunat nimeni.... pana am mers sa ridic personal rezultatele... ..unele asistente iti dau recipiete gresite (ca habar nu au ce analize iti trebuie si ce recipient sa iti dea) .... ba nu e buna proba.. ba nu e bun biletul...ca sa nu mai vorbim de drumurile facute... de la spital la aceasta clinica... si inapoi.... In concluzie... dezamagire totala.... pe bani! In rest... curatenie si toate cele... fetele de la receptie amabile si la fel una din fetele de la cabinetul de recoltari.
A. P.
Am făcut ecografia de sold la bebe 6 săptămâni cu Dr. Dan Vasilescu. A fost o experiență plăcută, medicul a avut răbdare și ne-a încurajat, bebe a dormit tot timpul.Clinica și personalul sunt foarte ok, locația e foarte accesibila, plus pentru locul de parcare.
M. G.
Am vizitat Hyperclinica Medlife Cluj pentru că am avut o problemă cu urechea stânga, nu prea am auzit. Am fost la Doamna Dr. Păcurar care nu s-a comportat cu mine cum trebuie să se comporte un doctor cu pacienții, nu mi-a dat un diagnostic real și a trebuit să plătesc și o sumă mare de bani pentru NIMIC! Am luat medicamente de 1 săptămână și nu s-a întâmplat nimic. După care am mers la un alt doctor (NU la Medlife) și ea mi-a zis că am avut o problemă complet diferită de ceea ce mi-a zis doamna Păcurar!!! Nu vă recomand DELOC!!!!!!!!
D. D.
Am fost azi, 02.04.2019 la dvs pt un RMN.Multumesc pt tot: punctualitate, profesionalism și nu în ultimul rând curățenie. Am folosit chiar și dezinfectantul pt igiena mâinilor de la receptie.Cu mulțumiri, pacienta Danciu-Plesa Oana.
M. C.
Rezultate primite dupa 5 zile dupa ce au fost finalizate, cu mult depasit termenul de 3 zile in care trebuia sa le primesc. Serviciul sesizari degeaba. Probabil au laboratoare performante, la recoltare doamna a fost excelenta, call center la fel, m-a ajutat cu toate informatiile necesare. Dar pe partea de relatii cu clientii...(secretariat/sesizari) - stele daca se poate, trimiterea rezultatelor, la fel .. plus ca nu te astepti sa primesti un email fara subiect, fara nu template : aveti atasat rezultate... pur si simplu 2 atasamente care intra direct in spam, renumele e degeaba. Chiar am facut multe analize, niciodata nu am primit analize intarziate, mai de graba inaintea termenului de finalizare. felicitari pt profesionalism.
R. M.
Ajungând la megaclinica Medlife cu o lista de analize la sfârșitul anului 2018, și confirmandu-mi doamna de la recepție faptul ca la ei se fac respectivele analize, am rămas surprins după anul nou faptul ca "la noi nu se fac astfel de analize" ... Fără prea multe explicații. Cum se poate ca la început sa se facă iar apoi sa spună ca nu. Nimeni nu știe ce e acolo...... Dezamăgit total
C. R.
Recomand foarte bine si frumos am fost consultat de catre Medicul Iasmina Dragomir este profesionista si cu experienta si daruire pt pacienti iar de asemenea Doctor Turdeana Daniela profesionisti domnisoara de la receptie amabila iar domnisoarele de la recoltare au fost ok mai ales doamna Graviduta va recomand cu ancredere
R. P.
Cel mai prost serviciu la o clinica privata! Am fost pe Calea Motilor la ortopedie acum o saptamana pentru prima data. Avand in vederea suspiciunea de distrugere de menisc, mi s-a recomandat sa fac RMN, ceea ce am si facut acolo. Mi s-a comunicat ca desi rezultatele imi vor fi gata in 24 de ore, numai intr-o saptamana pot merge sa discut rezultatele (contra cost iarasi!) pentru ca domnul doctor numai miercuri are program, in schimb imi voi primi detalierea pe email. Mi s-a cerut adresa de email si numarul de telefon si m-am programat pentru discutie la o saptamana de la RMN.
Ieri can am ajuns acolo, mi s-a zis pe un etaj ca nu am programare, la alt etaj ca aveam programare dar s-a anulat inainte cu o zi si este vina mea ca nu stiam pentru ca am fost sunata de 3 ori. Am insistat sa le arat ca eu nu am primit nici un telefon de la ei, desi aparent numarul meu era corect notat la ei in sistem. La receptie mi s-a zis ca numai din aceeasi zi au aflat ca nu se tin consultatiile, oricum, povestea era diferita in functie de persoana cu care vorbeam. Dupa ce mi-am exprimat supararea si nemultumirea o domnisoara mai profesionista m-a dus pana la doamna doctor care mi-a interpretat imaginile sa imi explice una alta, chiar daca nu era ortoped (avand in vedere ca saptamana aceasta nu era nici un ortoped in program). Mi s-au listat rezultatele si am plecat suparata, mai ales ca in cel mai neprofesionist mod le-am vazut inclusiv soptiind intre ele “ca eu ma certam la receptie.” Am plecat in graba dar pe drum mi-am adus aminte ca totusi, eu inca nu am rezultatele analizate pe email si ca m-ar ajuta daca m-as duce altundeva si am sunat in helpline-ul lor. Alta experienta minunata si alta doamna cu un ton superior si fara nici un fel de capabilitate de a vorbi cu oameni. Dupa ce mi-a vorbit cu afirmatii de genul “da, io de unde sa stiu doamna daca dvs nu stiti daca s-a notat adresa dvs de email la clinica”, dupa ce am insistam ca am dictat-o si prima data dar nu am primit nimic pe aceasta si nici anularea programarii nu mi-au trimis-o daca tot sustineu ca la telefon nu am raspuns de 3 ori. M-a intrebat dupa cateva minute de clarificare in care numai m-a iritat mai rau, “da ce numar de telefon ati lasat? Ahhhh....international???... pai nu va suna doamna la ala....” in momentul acesta am inchis! Mi-am dat seama ca problema nu e la nimic altceva decat la oameni si la dezinteresul cu care ei trateaza pacientii. Intr-un domeniu de genul, intr-o institutie privata este de neiertat! ( am omis multe detalii enervante pentru a se intelege mesajul principal,de ex: mi s-a zis ca se poate face confruntare intre telefonul meu si telefonul lor si ca nu au timp sa tot trimita mailuri la pacienti daca nu raspund la telefoane, etc)
S. S.
Foarte bine. Sunt pro
c. m.
Medicii nu isi respecta programariile.
R. M.
Din păcate.... personal auxiliar prost manierat
D. M. L.
Lipsa de profesionalism, lipsa de respect fata de clienți, dezamăgire, nu am cuvinte sa descriu la ce nivel lucrați!!!
T. P.
Daca se decaleaza programarile nu te anunta nimeni. Am asteptat 2 ore. Desi inainte cu cateva ore de a ajunge la clinica am sunat sa intreb daca programul s-a decalat domnisoara nu a stiut sa imi spuna.
La plecare cand sa platesc domnisoara nu gasea ce era scris pe biletel si a pus de la ea ceva....
Altfel sa spun la alte clinici se poate sa te anunte in astfel de situati. Plus la acelasi medic pt aceeasi consultatie am platit 50 ron iar aici 150 ron ...
i. p.
Ajung la o programare la ei ca sa aflu de la o asistenta sictirita ca, doamna doctor Pop Monica Carmen - la care aveam programare, a PLECAT. M-au sunat in timp ce eram in drum spre clinica, doar fiind in trafic nu mi-am auzit telefonul! Doamna doctor lucreaza la privat ca la Stat! Sau si... si... Astea se recomanda a fi servicii medicale private de calitate? Cu medici imprumutati din sistemul de Stat? Pentru asta platim asigurare la Allianz?! MedLife poate vine de la Mediocre Life, altfel nu explic lipsa de profesionalism!
C. I. C.
Foarte multumita! :)
C. V.
Am dus copiii de cateva ori aici, pentru diverse consultatii si totul a fost de nota 10. De la receptie si pana la doctori, de la atitudine pana la profesionalism, nu am gasit nimic deranjant. E drept, o data se pare ca nu a fost facuta corect programarea, dar s-a rezolvat.pe loc.
P. c. a.
Nu recoltati aici sange copiilor. Efectiv nu ntiu doamnele asistente ce si cum. O experienta ttraumatizanta!
A. I.
Daca as putea da -1, as face-o! Este INADMISIBIL sa suni pt programare ca ai palpitatii la inima, tensiune crescuta si sa te programeze peste 2 saptamani sau sa suni pt radiografie glezna pt ca iti esta vanat si umflat piciorul in urma unei cazaturi si sa te programeze peste 13 zile! Sa va fie rusine !!!
B. A.
Cea mai proasta clinica!!
A. G.
Am fost joi pentru medicina muncii si mi-au zis ca pot sa vin dupa fisa a2a zi. Am fost a2a zi si nu era gata.
Mi-au zis sa revin luni dar am revenit marti (sa fiu sigur ca e gata). Tot in zadar. Mi-au dat o carte de vizita sa-i sun tot eu si sa revin a3a oara! Inacceptabil
M. C.
Toate programarile la care am fost pana acuma au avut decalari de minim 30 de min iar maximul nu mai este nevoie sa-l specific.
Organizarea extrem de proasta pentru o clinica particulara care se vrea a avea renume si profesionalism extrem de scazut din punctul acesta de vedere.
M. L.
Preturi exagerate in raport cu calitatea serviciilor. Personalul de la recepție total neprietenos.
M. S.
Tocmai am fost la un consult la Dr. Oancea Anamaria si am avut cea mai urata experienta cu un medic de pana acum! Nu are deschidere spre pacient, este frivola si era foarte grabita, in 5 minute am terminat toata consultatia. Categoric nu o recomand nimanui!
B. D.
Domnisoarele de la receptie dau dovada de neprofesionalism iar analizele intarzie sa fie finalizate si nu e prima data cand dureaza mult mai mult decat trebuie! Nu recomand!
i. m.
Consult epidemiologic ca sa aflu daca trebuie vaccin pentru o anumita destinatie. Intru, intreb daca e nevoie, mi se raspunde ca nu, mai schimbam doua amabilitati si ies. 'Consultul' e gata, durata 5 minute, cost 130 lei.
Au parcare proprie si e foarte curat dar cam scump minutul.
d.
Am asteptat 10 minute doar la receptie pentru ca cele 2 fete de acolo nu reuseau sa faca niste programari si sa trimita pacientii la cabinete. Restul experientei a fost okay dar nu se compara cu Regina Maria
C. M.
Am avut parte de o experiență plăcută, personalul este promt. Am primit rezultatele chiar în aceeași zi. Recomand
V. G.
Prea slab... Habar nu au ce sa minta...
d. c.
Nu recomand!!
d. a. b.
Nu recomand , am făcut o programare și a fost anulată de trei ori pe motiv ca doctorul nu poate veni ca este ocupat , m-au încurcat timp de 2 săptămâni , ma anunțau doar cu o ora înainte ca nu poate veni medicul
I. J.
Firma unde lucrez are contract cu Medlife. Am sunat si eu azi si nu mai aveau test de gripa in Cluj -Napoca. Am sunat la Sinevo iar ei fac teste la 57 de lei. Felicitari Medlife!!!
C. W. R.
Rapizi la analize medicale, cam aglomerat la medici. Spatii curate. Parcare proprie in curte. Per ansamblu acceptabil.
M. D.
Sa vorbim despre cum medicii (majoritatea incompetenti) din reteaua MedLife isi iau ore pe la alte policlinici si spitale de stat doar pentru a racola fraieri pe care sa-i jumuleasca de bani in reteaua lor de cabinete, laboratoare si farmacii, in care preturile sunt triple fata de restul...
A. M.
Recomand cu incredere, personal friendly, medici foarte buni, programari in time.
S. M. B.
Foarte amabili, au trimis pe e-mail rezultatele de laborator in aceeasi zi. Insa timpul de asteptare la receptie este mare
R. A.
Dotări foarte ok. Am fost foarte mulțumit de o doctorița și dezamăgit de o alta.
R. A. E.
Experienta proasta cu personalul de la receptie, un medic si personalul de la callcenter. Niste incompetenti.
R. M.
Experiența plăcută. Personal amabil.
C. C.
O vizita la dermatolog placuta. Personalul foarte dragut.
M. D.
Experiența plăcută, personal amabil.
R. ..
Se poate si mai bine
A. P.
Servicii excelente!
R. V.
Nu recomand.
y. 2.
Profesionisti
D. L.
(Tradus) Am avut o experiență foarte plăcută la MedLife. Personal foarte profesionist. Am fost supus unui test Covid-19 și totul a decurs fără probleme.
(Original)
I had a very pleasant experience at MedLife. Very professional staff. I went to undergo a Covid-19 test, and everything went smoothly.
M. K.
(Tradus) Neprofesionalism la măreția sa. M-am dus cu mama mea să fac un test Covid și am fost foarte specific că nu are CNP (nu este română) și că am nevoie de rezultate în limba engleză. Nu numai că nu am primit niciodată rezultatele în limba engleză, dar după 15 apeluri telefonice - unde pe ultimul apel îmi închid fața - și le-a promis că ne vor trimite, suntem încă blocați în Bulgaria, pe drum în Grecia, forțat să reia un test aici de când au trecut 72h. Cea mai proastă clinică vreodată, serios NU MERGI NICIODATĂ acolo. Chiar tentat să îi dea în judecată.
(Original)
Unprofessionalism to its greatness. I went with my mum to get a Covid test and I was really specific that she doesn't have a CNP (she is not Romanian) and that I needed the results in English. Not only I never received the results in English but after 15 phone calls -where on the last phone call they hang up on my face- and promises from them that they will send it to us , we are still stuck in Bulgaria, on our way to Greece, forced to retake a test here since the 72h passed. Worst clinic ever, seriously DO NOT EVER go there. Really tempted to sue them.
T. L.
(Tradus) Doamnele de la recepție sunt foarte arogante. În opinia mea, ei sunt acolo pentru a ajuta, nu pentru a umili pacienții.
Deși aparent am acces la examinările solicitate de fondul de asigurare, când am mers să iau o programare la 7 dimineața, am fost informat că va trebui să vin din nou în persoană sâmbătă pentru a confirma. Am semnalat că nu pot fi în persoană, pentru că nu voi fi în oraș. Răspunsul la asta a fost să vină sâmbătă și să fim gata. Am încercat să găsesc o soluție, de ex. Le sun la telefon sau scriu un e-mail, dar am primit un răspuns în care vor veni și ceilalți. Bine ați venit în secolul XXI, România, o unitate de sănătate modernă :)
Cred că acestea obstrucționează în mod intenționat accesul la fonduri, astfel încât în cele din urmă suntem obligați să plătim testele. În caz contrar, de ce nu ar fi suficientă o înscriere personală? Sau, dacă aveți nevoie într-adevăr, feedback telefonic?
Acest sistem este penibil, consumator de timp și umilitor, unde trebuie să cer pentru utilizarea unor asigurări auto-plătite la aceste laboratoare.
(Original)
A recepción ülő hölgyek nagyon arrogánsak. Véleményem szerint azért vannak ott, hogy segítsenek, nem pedig azért, hogy megalázzák a betegeket.
A biztosítási alapból igényelt vizsgálatokhoz bár látszólag van hozzáférés, mégis mikor reggel 7 órára elmentem, hogy kérjek egy időpontot, akkor tájékoztattak, hogy még egyszer be kell jönnöm SZEMÉLYESEN, szombaton megerősíteni a szándékom. Jeleztem, hogy nem tudok személyesen jelen lenni, mert nem leszek a városban. Erre annyi volt a válasz, hogy szombaton be kell jönni és kész. Próbáltam megoldást keresni, pl. Telefonon felhívom őket, vagy írok emailt, de azt kaptam válasznak, hogy a többiek is bejönnek. Isten hozott mindenkit a 21. Században, Romániában, egy modern felszereltségű egészségügyi intézményben :)
Azért gondolom, hogy szándékosan akadályozzák ilyen módszerekkel azt, hogy hozzáférjünk az alapokhoz, hogy végülis rá legyünk kényszerülve kifizetni a vizsgálatokat. Különben miért ne lenne elég EGY személyes beiratkozás? Vagy ha tényleg szükséges, akkor telefonos visszajelzés?
Kellemetlen, időrabló és megalázó ez a rendszer, ahol a saját befizetett biztosítás felhasználásáért kell könyörögnöm ezeknél a laborokbál..
L. V.
(Tradus) Am fost aici de nenumărate ori și modul în care tratează clientul este excelent, întotdeauna politicos, gata să ajute și să organizeze cu adevărat atât medici cât și personal. Nu trebuie să aștepți vârste pentru a vedea un medic și dacă ai o problemă ultima minute în care fac orice le stă în putere pentru a ajuta. Locul nu arată ca o clinică obișnuită, este într-adevăr primitor și nu vă oferă acea imagine de spital.
Doctorii la care am fost toți erau bine pregătiți și mi-au dat explicații și sfaturi.
Singurul lucru este că dacă aveți un membru nu puteți face teste de sânge fără o scrisoare medicală mai întâi, așa că este nevoie de ceva timp dacă știți deja ce ar trebui să verificați.
Cel mai bun loc ai putea merge în Cluj sincer.
(Original)
I've been here many times and the way they treat the customer is great, always polite, ready to help and really organized both doctors and staff.You don't have to wait ages to see a doctor and if you have a problem last minute they do anything in their power to help. The place doesn't look like a typical clinic, it's really welcoming and doesn't give you that hospital image.
The doctors I've been to were all well prepared and gave me explanations and advice.
The only con is that if you have an membership you can't do blood tests without a medical letter first so it takes some time if you already know what you should check.
Best place You could go in Cluj honestly.
I. R.
(Tradus) Nu este ieftin
(Original)
Is not cheap
B. P.
(Tradus) Aceasta este o clinică PRIVATĂ, din câte știu eu ... și m-am așteptat să aibă toate medicamentele asociate necesare unui serviciu pe care îl oferă (spre deosebire de sistemul public de asistență medicală, unde trebuie să cumpărați medicamentele singuri), corect ?! ....
Ei bine, greșit, le lipsesc chiar și cele de bază, cum ar fi glucoza / zahărul. Deci, dacă vrei să faci un test aferent, cum ar fi diabetul, adu-ți propriul zahăr !!!
De menționat: Nici un punct de acces pentru oaspeți; de exemplu. fara WiFi
(Original)
This is a PRIVATE clinique, as far as I know...and I expected them to have all the associated drugs needed for a service that they provide (as opposed to the public healthcare system where you need to buy the drugs yourself), right?!....
Well, WRONG, they are lacking even the basic ones like glucose/sugar. So, if you wanna do a related test, like diabetes, bring your own sugar!!!
Worth mentioning: NO guest access point; e.g. no WiFi
A.
(Tradus) Am așteptat mai mult de 30 de minute pentru a obține un control normal, iar medicul nu este găsit nicăieri și deja a venit următorul pacient și sunt încă aici întârziere proastă și am auzit este normal Editare: doctorii atleast sunt grozavi și foarte ajutați
(Original)
Waited more than 30 mins to get a normal control and the doctor is nowhere to be found and already next patient came and im still here rly bad delay and i heard is normal Edit: doctors atleast are great and very helpful
v. i.
(Tradus) Doctorii sunt în regulă, dar orice altceva este un dezastru.
Trebuie să aștepți în medie 10 minute pentru ca cineva să răspundă la telefon.
Numirile sunt mutate. Oamenii de la recepție nu zâmbesc niciodată. Date incorecte în sistemul IT.
Nu prea recomand. Ne pare rau :(
(Original)
The doctors are OK, but everything else is a disaster.
You have to wait 10 min on average for someone to answer the phone.
The appointments are moved up. The people on the front desk never smile. Incorrect data in their IT system.
I don`t really recommend it. Sorry :(
R. L.
(Tradus) Dau 1 stea, pentru că aceasta este valoarea minimă, la recepție nu au niciun indiciu despre ce fac, ceea ce te face să execute testul în plus pentru bani serioși, atunci când vrei să îți ridici soții, rezultatele nu le lasă. chiar și cu toate documentele la îndemână.
(Original)
I give 1 star, cause that’s the minimum value, at the front desk they have no clue what are they doing, making you to execute test in plus for serious money, then when you want to pick up your spouses results they don’t let it even with all the documents at hand.
Z. T.
(Tradus) Recepționerul a trimis mesaje pe telefon în timp ce 2 persoane așteptau.
(Original)
The receptionist was texting on her phone while 2 persons were waiting.