Opinii despre Centrul de recoltare Buhuși - Reteaua de sanatate REGINA MARIA (Doctor)
Centrul de recoltare Buhuși - Reteaua de sanatate REGINA MARIA
Strada Coriolan Brediceanu 10 Piata 700 - City Bussines Center, Corp C, Parter, Timișoara 300011, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul de recoltare Buhuși - Reteaua de sanatate REGINA MARIA, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centrul de recoltare Buhuși - Reteaua de sanatate REGINA MARIA
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Centrul de recoltare Buhuși - Reteaua de sanatate REGINA MARIA
M. S.
Am dat 3 stele in urma unui consult si a unei ecografii abdominale. Consultul la dr Sandu Ionut a fost ok, pe un ton optimist. In schimb, ecografia la Dr. Isabela Botea merita o steluta. Pe langa faptul ca tariful este de 385 lei, ecografia abdominala totala a durat nu mai mult de 5-10 minute. A fost foarte expeditiva, m-am simtit ca un obiect. Nu iti spune nimic daca nu intrebi si mai rau m-a derutat. Mi-a dat foaia cu investigatia realizata si nici nu s-a mai uitat la mine. Intre timp o asistenta o anunta de o alta pacienta pentru nu stiu ce investigatie. Oare dansa stie ca oamenii au emotii si ca mersul la doctor implica o anumita teama si ca e nevoie de putina empatie? Apoi, ce incredere sa am in actul ei medical, daca mi-a lasat impresia ca s-a uitat superficial la mine? Am ramas cu frica ca am dat o caruta de bani pentru o investigatie prost facuta. Nu o recomand.
R. P.
Am plătit consultație de urgenta însă tot a trebuit sa aștept vreo 2 ore. M-au chemat apoi la interpretarea analizelor doar ca să mi se spună ca am o anumita infecție, lucru ce reieșea din analize și nu era necesara o lămurire suplimentara, doar ca să ma oblige sa le mai plătesc încă 400 lei. Pentru aceasta consultație deși am avut programare a trebuit sa aștept mult și când am îndrăznit sa atrag atenția asupra acestui fapt, am fost certata într-un mod foarte agresiv de către doctor. Cu toate acestea, este curat și personalul care se ocupa cu treburile administrative este zâmbitor și amabil. Nu recomand decât în lipsa de alte soluții.
C. V.
Iti trimit pe mail un pret(care oricum era mare pt un consult standard) apoi iti incarca factura cum vor ei. Aglomeratie si lipsa de organizare. Amabilitatea angajatior este sub medie. Va recomand sa evitati.
s.
Foarte curat și cu servicii bune.
S. G.
Daca veniți cu bilet de trimitere prin Casa de Asigurări veniți cu jumătate de oră mai devreme minim pt că e o grămadă de birocrație că sa se uite un medic la tine 10 minute.
M. O.
Neurochirurgie Dr SPATARIU Andrei consulta pacienții din vorbe și le ia 270 lei ca ii tine 2 min în cabinet ca dansul a învățat 10 ani sa ajungă medic și sa trateze oamenii în bataie de joc. Nu va recomand sub nici o forma acest medic. Am fost și în DNA Ghica la Dl. Dr. RATA Mihai la ortopedie și vi-l recomand fiindcă este om înainte de a fi medic. Doctorii buni sunt rari în tara noastră.
S. o. E.
Inadmisibil sa fie spital si sa nu existe o parcare!!! Este o zona extrem de aglomerata, nu se gasesc locuri pe strada, nu recomand!
M. T.
Dr. Șerban Bogdan împreună cu echipa lui, mi-au nenorocit soțul, în urma unei operații banale de hernie inghinala. Era un om sănătos, sportiv și l- au transformat într-o leguma de la 37 de ani. Nu a avut nici o problema pana pe 4 august 2020 și de atunci a început calvarul. Nu știu cum pot sa doarmă liniștiți, când distrug oamenii, care își încredințează viețile în mâinile lor. Este mult de spus, dar am vrut sa știe lumea, ce fel de "profesioniști" și oameni fără suflet vor întâlni la marele Euroclinic (Regina Maria).
M. D.
Servicii ireproșabile ,de la calitatea actului medical pana la cele legate de cazare.Multumesc din inima d lui dr TITIREZ VICTOR,un doctor care stie sa fie uman,sa fie aproape de sufletul pacientului,sa fie corect in îndrumări dar mai ales sa explice actul medical pe înțelesul pacientului.Multumesc întregii echipe medicale precum și d nei dr BOTEA ISABELA,o ecografistă de 5 stele
B.
Sa spun ca experienta a fost dezamagitoare este o afirmatie mult prea indulgenta.
Spital privat, consultatie si investigatii scumpe, pe bani proprii, 2020, pandemie: "triaj epidemiologic" la intrare, un formular de nimic, in care poti completa orice vrei si luata temperatura, nimic special. Dezinfectant...nu avem. Holuri inguste si aglomerate, cabinetul pentru pacientii vindecati de covid plasat langa ortopedie. Asteptare de o ora pentru o consultatie de 2 minute, din cauza ca receptionista a uitat sa anunte medicul ca am venit. La radiologie te inghesui si astepti pe un hol ingust, alaturi de pacienti care au avut covid si cine mai stie cine, fie ca ai trimitere sau platesti. Niciun fel de distantare, aerisire, organizare. Intra cine o fi, cand are curaj sa intrebe cat mai are de asteptat. Receptionista plictisita, care anunta ca se plateste doar cash, ca s-a stricat POS-ul.
La alt spital, tot privat, "triajul" a insemnat acelasi lucru de aici, PLUS masca, viziera si combinezon oferite gratuit. Am ramas "masca". Deci se poate, dar nu la regina maria. Ce am gasit in euroclinic a fost mizerabil, conditii de spital de stat, rusine.
Ah, era sa uit, se dezinfecteaza, totusi, pixurile :) Nu ca ar fi atent cineva ca lumea chiar sa puna pixul cu care a scris in cutia etichetata "nedezinfectate".
Daca ajungeti, totusi, aici, succes!
A. D.
In luna octombrie 2020 am ajuns la clinica Regina Maria pentru un consult la ortopedie. Am platit 250lei pentru a-mi da o trimitere la rmn unde am platit 850 ron pentru un rmn la sold. Domnul doctor Siderman Dan de la clinica Victoriei mi-a spus ca nu-l intereseaza radiografia propriu zisa ci doar raportul medicului. Cand m-am intors cu rezultatul rmn-ului, intr-un final domnul doctor Siderman Dan l-a vizualizat dar a fost ff nedumerit. Mentionez ca am platit alti 140 ron ca s-a uitat putin pe rmn si nu prea avea raspunsuri la intrebarile mele. Foarte nepregatit acest doctor Siderman Dan. Concluzia: o clinica cu preturi foarte mari si personal medical nepregatit !!!!
G. I.
Am fost operată acum 3 săptămâni de către dnul dr. Barta Bogdan și echipa dansului dna dr. Dumitraș Marina și dna dr. Giuroiu Camelia cărora le mulțumesc din suflet pentru toată atenția acordată pe parcursul intervenției și dupa.
Sunteți niște oameni deosebiți, meritați tot respectul și aprecierea mea. Mulțumesc!
A.
Servicii foarte bune si oameni amabili.
E. P.
Cele mai bune conditii, medici super-specialisti recomand din tot sufletul❤ curatenie, personal cu mult respect , esti tratat regeste 👑👑⭐⭐⭐⭐⭐
D. G.
M.am operat anul trecut și, deși medicul care m.a operat a avut în ziua respectiva doar 2 pacienți, când a fost întrebat de soțul meu cum a decurs operația, acesta i.a vorbit despre problemele celeilalte paciente. De ce și.ar încarca memoria cu 2 nume?! Mai bine încurcă diagnosticele...
M. P.
O consultație la medicina internă 3 minute, atât a durat consultație soțului meu astăzi, la 8,30 a urcat la et 1 iar la 8 37 a coborât, pt ce plătim abonament? Cu recomandarea sa mergem la spitalul de urgență Floreasca de luni încolo, multumim dnei dr Dantes , la privat santem ca la abator, asta e umilă mea parere
M. M.
Am făcut 2 programări în call center în 29 ianuarie, le-am verificat pe 4 feb, pe data de 5 feb la prezentare pentru prima programare am aflat cu stupoare la receptie ca nu apare nici o programare la ei.
Dezamăgitor.
A. P.
Am abonament la Regina Maria si cateva dintre consultatii au fost la Euroclinic.
Personalul de la receptie este amabil, iar medicii de care am dat au fost profesionisti cu adevarat.
De cand cu pandemia, masurile luate sunt conform cu standardele in vigoare. Curatenia este si ea la locul ei.
o. v.
Lipsa crasa de profesionalism-cum nu am mai intalnit demult! A fost prima si ultima data cand am apelat la serviciile Regina Maria, experienta in aceasta clinica Euroclinic a fost total dezamagitoare!!! Voi apela cu incredere la alte clinici private, norocul nostru ca avem de unde alege!
n. a.
Ușor de ajuns greu de parcat. Locul este de obicei cam aglomerat.
G. G.
Euro e doar numele,dotările sunt cele din Botswana ... ...din păcate..pina la nivelul EURO mai avem de mers,dar daca nu schimbam căruță cu trenul de mare viteză
...nu o sa ajungem niciodată la euro... ... ...
C. R.
Un spital cu Tarife occidentale și personal medical cu metehne balcanice.
E. S.
Am fost internata aici, conditii ok, personal foarte ok! Recomand!
M. C.
M-am operat la nas ( septoplastie și turbinoplastie) la domnul dr Răzvan Filip, un doctor excelent, a dat dovada de profesionalism, am rămas plăcut surprinsă imediat ce m-am trezit din anestezie și am observat ca nu am bandaje ,vânătăi și fără dureri!Asistentele foarte drăguțe și amabile, veneau tot timpul in salon sa verifice dacă ai nevoie de ceva! Recomand cu drag!
C. N.
Sotul meu s-a operat aici la Dl Doctor Serban Bogdan. Ne-am dus speriati, nestiind la ce ne asteptam. Sotul nu este roman si nu vorbeste o boaba de romaneste. Imi era tare frica sa nu isi bata joc de el din aceasta cauza (am mai patit). Insa toata lumea, de la medic, asistente, pana la fetele de la receptie, toti s-au purtat impecabil. Recomand din inima acest spital. Nu pot sa garantez pentru toti medicii, insa sunt multi medici buni aici.
H. M.
O mizerie de retea in care desi ai servicii gratuite,platesti - consultatie gratuita si la receptie aveti de plata 70 de lei sau 150 de lei. Sistemul e facut sa te oblige la o plata indiferent pt ce te duci. De exemplu, nu e ca la Sanador, Romar etc unde te programezi pt serviciul respectiv gratuit, inclus in abonament, pt ca pur si simplu e dreptul tau. Aici, niste generalisti incompetenti, refuza mereu sa iti puna diagnosticul corect, si spun ca nu ai nimic, implicit nelasandu-te sa te duci la specialistul din regina maria pt o ecografie, radioscopie etc. Am reusit sa retrag 20 de oameni. E un inceput
D. B.
Am avut neplacuta experienta in urma careia am constatat cu mare dezamagire ca aceasta retea privata discrimineaza femeile insarcinate. Iata cum: Am facut o programare telefonica la un control la sectia de boli infectioase, la doamna doctor Arama Victoria. Mi s-a inregistrat programarea, mi s-a comunicat data ora si pretul - 275 lei. Controlul a durat aproximativ 20 de minute timp in care doamna doctor a vorbit despre afectiunea mea si mi-a oferit explicatiile necesare, fara sa fie nevoie de un control fizic. Dupa control am mers la receptie sa platesc aceasta suma. Dar mi s-a comunicat ca am de platit 420 de lei deoarece a fost facut un "control femeie insarcinata". Deci o femeie insarcinata primeste niste informatii despre o boala, in cazul meu toxoplasmoza, si plateste 420 de lei, iar o alta persoana care nu este insarcinta, si are toxoplasmoza, merge la medic si plateste 275 de lei. Da, e adevarat in sarcina toxoplasmoza este periculoasa si doctorul a precizat cele cateva informatii specifice afectiunii in sarcina care ma priveau si s-a uitat pe 3 (trei) rezultate de analize, dar totusi nu inteleg diferenta de suma solicitata. Nu am avut prioritate sau tratamente preferentiale, nici macar nu mi s-a prescis o reteta pentru ca nu era cazul. Am platit, dar pentru ca discriminarea de orice fel imi provoaca dezgust nu voi mai apela niciodata la serviciile oferite de Reteaua de sanatate Regina Maria.
A. B.
Am optat pentru servicii private tocmai pentru a scapa de orele de asteptare . Sunt de 1 ora si 30 de minute in sala , doamna doctor este de negasit , asistentele dau din umeri .
Multumesc pentru asa servicii de "inalte standarde" si 300 de lei platiti !
Update: Dupa mai bine de 2 ore de stat in sala de asteptari m-am dus cu nervii la pamant din nou la receptie sa intreb de doamna doctor cand colo aud acest raspuns " Aaa.. doamna doctor este in operatie si am uitat ca ne-a spus de ieri asa ca v-am programat maine . " Pe bune?
n. n.
Sub orice critică
P. R. T. F.
Doctori buni, servicii 0... Am ajuns cu dureri puternice de cap la camera de garda. După aproape o ora de așteptat la ușa camerei de garda de unde se auzeau susoteli și glume am plecat la Floreasca unde la ce simptome aveam m-au luat imediat. Urât.. Nu e prima experienta de genul. Am abonament prin angajator și dacă ai nevoie urgenta de orice aștepți cu zilele/săptămânile. Locurile disponibile sunt cu plată... Trist dar adevărat!
F. I.
0! PCR in acțiune, timp de asteptare de 3 ore la urgenta, nu se informeaza pacientii cu privire la cat mai durează si ce se întâmplă, plus ca, daca esti doctor si ai prietenul in sala de așteptare in 20 de minute a intrat, si inaintea ta. Minunat! As putea spune ca serviciul medical de primiri urgente de la stat sunt mult mai bine pusi la punct, pentru ca si triază pacienții in functie de severitate...si cu și fără bani, tot ajungi sa ti se scurga viata din tine 3 ore in așteptare..
D. I.
O experienta dezamăgitoare. Superficialitate și lipsa de profesionalism.
În urma achizitionarii unui Abonament Premium am mers la diferiți medici unde eram îndrumata mereu eronat din lipsa de interes.
Concluzia fiind ca după drumuri în fiecare zi, ma întorceam cu aceleași dureri acasă pt ca nu primeam nici măcar o recomandare sau un sfat.
Nu recomand. Eu o sa renunț la abonamentul costisitor deoarece serviciile lasă de dorit.
.
R. L.
Grija mare care mergeți la ei sa va internați. Normal cand se externeaza un pacient personalul de la curățenie trebuie sa bage lampa uv si sa o lase între 30-60 de minute. Dar șefa lor,Doamna Coca vine si le zice după 10 minute sa o scoată..... La fiecare ploaie inundație.......
A. D.
Sunt una dintre pacientele ,de la sectia oncologie,multumita de serviciile si atentia medicilor ,personalului medical si conditiile de cazare. Despre costuri nu pot spune acelasi lucru.Am pensie minima de 740 lei si o sedinta de chimio ma costa 1000 lei ,plus analizele aferente .
Daca nu sunt programata in primele 2-3 zile ale lunii ,nu pot beneficia de tratament prin casa de sanatate pt ca fondurile se epuizeaza instant .Astfel suntem condamnati la moarte sigura . Credeti ca este normal dupa atatia a ni de munca?
A. T.
Astazi am avut programare la ora 14, 30 la Ortopedie; am fost sunata cu o ora inainte, ca dnul doctor intarzie intr-o operație si ma reprogramează in jur de 14, 50; nu mi s-a parut o tragedie...am ajuns in jurul orei 14, 15, dnul doctor era la cabinet, am dat buletinul la receptie pentru a fi înregistrata si mi s-a spus sa iau loc ca ma va chema dnul doctor...Am stat o ora si ceva, pacientii au venit pe rand, dupa mine si erau luati in cabinet...am intrebat inca o data daca exista o ordine a pacientilor si mi s-a spus iarasi ca voi fi chemata...
In final dupa alti doi pacienti, veniti dupa mine, m-am adresat la receptie la alta fata si mi-a zis ca nu ma vede inregistrata...
Mi s-a parut totala lipsa de respect atat a tinerelor de la receptie cat si a dnului doctor, care trecea dupa fiecare pacient la receptie si inapoi, observand ca astept la dlui...
In aceste conditii, am plecat, cu un gust amar, voi merge la alt medic intr-un spital de stat...
Nu voi mai reveni la Euroclinic!
S. D.
Dupa asteptat 15 min la coada, mi s-a spus ca mi s-a anulat programrea deoarece am ajuns tarziu, iar dna. doctor a luat poe altcineva.
V. S.
Astazi 25.01.2020, orele 13:30, la receptie era o singură domnișoară si o coada de ~8 persoane. La solicitarea mea sa mai vina o colega raspunsul a fost ca nu există.
P.
Se aplica aceleasi "reguli" ca la stat, mai exact: Ai pile/prieteni angajati ? Super, inseamna ca esti servit inaintea celor abonati care isi fac programari.
D. A.
Personal nepoliticos, esti invitat in acest loc prin call center dupa ora 20 si odata ajuns aici de urgenta ti se spune ca e inchis si ca nu exista urgenta.
G. L.
Stelutele sunt pentru personalul medical și pentru conditiile de cazare ,dezamagirea este legata de faptul că daca nu ai programare in primele zile ale lunii ,ghinion,nu mai sunt fonduri si adio tratament prin casa de sanatate . Pacat !!!
A. V.
Update: Am fost sunat de o doamna Manager Operațional în cadrul Spitalului care a fost extrem de interesata de incursiunea mea în Euroclinic și care a avut o intervenție exemplara în materie de customer centricity.
Cineva care merita fiecare bănuț din salariu și la ce discurs a abordat eu as propune o și pentru o mărire și un bonus consistent. A apărut profesionistul de care vorbeam mai jos. Sfat pentru upper management:PROMOVATI O!
Azi mi am luat concediu pentru a efectua câteva analize și consultații în euroclinic. Ora 10:00 analize de sânge, venit mai devreme cu 10 minute.... Neinvitat pana la și 10:18 când am urcat la et 1 pentru următoare programare la ORL la 10:20. La 10:26 baga pe altcineva care era înaintea mea și care aștepta la fel ca și mine pentru ca ii trecuse programarea de la ora 10:00. 8n Hatman Arbore am întrat mai devreme ca de fiecare data când ma duc acolo, deci se poate, în opera center am ajuns cu 2 h mai devreme fata de ora programata și am întrat. EUROCLINIC:NEVOIE IMEDIATA DE INJECȚIE ÎN CAP LA MANAGERUL VOSTRU DE 3 LEI ȘI ADUS UN PROFESIONIST CARE DACĂ NU NE ONOREAZĂ SUTELE DE EURO PE CARE LE DAM PE AN, MĂCAR SA NE ONOREZE CU UN SMS DACĂ SE DECALEAZA PROGRAMĂRILE, SAU ȘI MAI MIȘTO SA NU SE MAI DECALEZE PROGRAMĂRILE.
L. S.
Sunt varză.Ar trebui să se califice într-un spital de stat. Aceștia din urmă, sunt cu mult peste ei. Vii cu valiza cu bani ,te trateaza de enterocolita cand de fapt ai probleme cu rinichii. Te cheamă la reevaluare si trebuie sa plătești din nou incompetența lor. Rusine!!! Am plecat de la ei direct la un spital de stat ,unde în trei ore ni s a dat un diagnostic corect.
C. C.
Conditii civilizate cum de altfel ar trebui sa fie si la stat...dar acolo nu se doreste.
M. m.
Programarile pentru cei cu abonament se face la 2 3 saptamani...chiar si o luna. Daca optezi sa platesti te programeaza in aceeasi zi. Bataie de joc si samsarisme...
L. D.
Am fost de 4 ori la et.4 gastroenterologie,intre aprilie si septembrie.Sala de asteptare este o sera,temperaturile fiind mult peste 30grade! La anumite ore chiar peste 40gr! E asolut insuportabil!!!Chiar nu se pot lua masuri!!?va dau o sugestie: amenajati niste locuri pe casa scarii.Macar atat!
M. B.
Evitati consultatie sau Doamne fereste operatie la doctorul BRATILA PETRE, care, sincer nu stiu cum s a strecurat la Regina Maria care are un renume. acum cativa ani buni era sef sectie ginecologie la sp. Militar. Din pacate am intrat pe mana lui si m a facut varza. Am burta taiata de la buric in jos de 4 ori. Fiind internata cu peritonita actuta. Dupa probele de sange luate, timp de o sapt. mi s-au administrat antibiotice din 6 in 6 ore. Tot in acest timp eram controlata ginecologic de aproape toti medicii ginecologi din sectia dumnealui. Niciun medic n a stiut sa mi dea un diagnostic. Dupa o sapt. mi sa dat drumul acasa, cu toate ca nu mancam mai nimic, vomitam tot, dar burta crestea. Acasa, dupa un dus binevenit, (deoarece in acea sectia nu existau decat vreo doua care nu functionau, ne spalam pe corp la chiuvta). Am adormit vreo 3/4 ore. Mam trezit cu temperatura 39.5. Am dat telefon la spital spunandu mi sa vin imediat inapoi. Pe atunci n aveam automobil. M am deplasat la spital cu RATB-ul.
A doua zi dr. Bratila Petre m a programat la chiuretaj cu toate ca prima data cand am fost internata eram la ciclu. Mi au facut din nou analize de sange. Trimitandu-ma (pe mine care eram intr-o stare critica) sa duc cu nu stiu ce analiza la unul din laboratoare, o distanta mare prin curtea spitalului. Am fost chiurtata mai mult pe viu deoarece am simtit aproape tot (anestezia nu si facuse efectul deoarece aveam in burta doua pungi de puroi de cate o jumatate de kg. fiecare). A doua zi am fost programata la operatie. Am fost taiata in doua de la buric in jos. Operatia a durat aproape 5 ore intrucat am asteptat asa taiata pe masa de operatie alt medic de la sectia de chirurgie ptr, ca se descoperise ca nu aveam nimic genital decat apendicita care deja perforase in toata burta. Cam asa stau lucrurile cu d-ul dr. Bratila. EVITATI ACEST MEDIC.
D. R.
De ce facem programari online sau telefonice daca atunci cand ajungem la cabinet stam cateodata si jumatate de ora sa aspteptam???
V. V.
Am întârziat 10 minute la rezervare și a trebuit sa aștept încă 2 ore. În timpul asta, mi se spunea ca voi fi văzut imediat.
B. S.
diagnostic eronat , suprataxat , dupa reclamatii , inclusiv la ANPC ( in aproximativ 3 luni ) am recuperat banii
L. P.
Lipsa de profesionalism, haosul domneste, personalul de la departamentul de vanzari intocmeste oferte "generoase" fara sa aiba mare habar de actul medical sau de aspectele organizatorice. Se comporta de parca ar vinde bijuterii de aur, nu servicii medicale unor oameni bolnavi, suferinzi si disperati.
S.
Sun de o luna de zile in call center ptr efectuarea Rmn cu trimitere de la medicul neurolog si zanele la telefon imi spun ca prin call center nu se fac programări, dar in acelasi timp ca au programati pana in septembrie.. apoi imi închid telefonul. Bai, nesimtitelor, cine pana mea v-a angajat pe voi in sistemul de sanatate cand clar vi se potriveste altceva?
C. A.
Domnișoarele de la receprie au o atitudine necuvinioasa la adresa pacientilor. Laboratorul de analize mi-a contaminat probele de 3 ori. Nu mai am incredere in ei sau medicii lor.
L. I.
Am facut un consult oftalmologic unde am primit o reteta cu dioptrii bazata pe proba cu lentile de contact, proba nerelevanta dupa disconfortul provocat de aplicarea de catre medic a lentilelor. Nu m-am putut acomoda cu lentilele de contact recomandate asa ca mi-am comandat ochelari pe baza retetei. Nu am vazut bine cu ochelarii primiti asa ca am mai facut un consult oftalmologic unde reteta s-a facut pe baza dioptriilor purtate in prezent, dioptria rezultata la analiza, dar si a probei cu lentile de ochelari. La acest consult mi s-a recomandat sa pastrez dioptriile curente. Prima reteta continea dioptrii cu 0.25 mai mici decat cele purtate in prezent, iar a doua reteta contine dioptriile purtate in prezent. Am trimis acest feedback pe mail, mi s-a raspuns dupa 3 saptamani total pe langa subiect, iar eu am ramas cu o pereche noua de ochelari pe care nu o pot purta. Am incercat sa sun la customer care, am lasat un mesaj vocal pentru ca, dupa mai mult de 10 minute de asteptat nu mi-a raspuns nimeni. Dupa 2 zile lucratoare asa cum se laudau, nu m-a sunat nimeni inapoi. Asta este situatia cea mai grava petrecuta la Regina Maria, poate voi descrie celelalte neplaceri intalnite in alt review. Inca astept un raspuns la cererea mea de a remedia situatia. Sper ca toti oamenii afectati de experientele neplacute sa vorbeasca despre ele astfel incat Regina Maria sa se trezeasca si sa tina cont mai mult de pacienti decat de propriile venituri.
C. B.
Foarte OK serviciile. Intr-adevar, am vazut recenzii cu oameni plangandu-se despre faptul ca au asteptat prea mult si ca se iau prea putini oameni pe ora in camera de garda, dar niciunul plangandu-se ca sta inauntru mult sa i se faca toate analizele necesare. Eu zic sa nu mai fim atat de egoisti.
Fata de Floreasca unde am fost cu o zi inainte, aici mi s-au recoltat de 4 ori mai multe fiole cu sange, dar datorita pregatirii personalului nu mi s-a facut rau si nici nu am amortit jumatate. Pe langa asta, am fost tratat ca de la egal la egal aici, nu ca la stat, unde m-au intrebat de X ori daca sunt beat sau drogat, inclusiv dupa ce medicul de pe salvare le confirmase si el de inca X ori ca nu era cazul.
Long story short, keep it this way guys! Thumbs up! 👍
C. A.
Sunt foarte dezamăgită.Am fost programata la doctorul Pătrașcoiu Titus și acesta mi-a spus ca trebuie sa ma operez urgent dar sa îmi găsesc alt doctor ca el nu face operperatii decât pe bani mulți. "adică la privat" ducându-ma cu o recomandare de la cineva care s-a operat la stat. Și el mi-a spus ca asta a fost demult el nu mai opereaza la stat ca nu are cu ce. Atitudine urata fata de pacienți.
M. T.
Servicii mizerabile!!!! Ai programare la 16.30 si pe la 16.45 cand intrebi cat mai dureaza, ti se spune la receptie ca exista o intarziere de vreo ora si ceva deci poate intri pe la 18...
M. M.
O MIZERIE de spital. Bataie de joc la adresa timpului vostru si a banilor pe care ii dati. Au reclama mincinoasa peste tot ca au grija de pacient si de nevoile lui. De fapt nu au nicio treaba cu o atitudine indreptata catre client. Sunt doar niste jepcari nenorociti pe care nu ii intereseaza timpul petrecut acolo. Un haos total, o mizerie de NEDESCRIS. Despre GDPR nici macar nu au auzit. Voi face o reclamatie in acest sens, datele mele personale ajung in mana unor incompetente nesimtite.
m. p.
Am operat Soția aici operatia a fost efectuată de doctorul Gogescu Gabriel,serviciile sunt la fel ca în orice țară europeană doar ca au costuri mai mici,personalul a fost foarte atent și conpetent explicând toate etapele și procedurile prin care avea să treacă am fost foarte mulțumit,este de asemeni f.imortant ca cei ce conduc această instituție sunt interesați să exceleze pe zi ce trece în binele pacientului.
Dacă ești bolnav sf.meu este că merită să te tratezi la euroclinic.
g.
buna ziua. Am avut azi programare la domnul doctor Petre Bratila. Sunt foarte dezamagita de modul in care am fost tratata. Programarea o aveam la ora 9:35 si am intrat in cabinet cam dupa 50 de minute de asteptare. Nu pun la indolaia cunostintele pe care domnul doctor le are in domeniu, numai ca ii lipseste rabdarea de a explica pe indelete pacientului despre problema medicala de care acesta/ aceasta sufera . Consultatia nu a durat mai mult de 5 minute si pretul este destul de piperat. Daca domnul doctor ar arata mai multa rabdare fata de pacienti, poate ca as reveni cu placere la dansul. Nu cred ca am sa mai apelez in curand la serviciile retelei medicale Regina Maria
E. C.
Am avut o experiență neplăcută. Am mers cu copilul in varsta de 2 ani si 5 luni, iar medicul nu a fost deloc instruit pentru a i capta interesul. În 5 minute s a terminat "consultul" adica doar s a uitat la copil foarte superficial. Nu a solicitat anamneza sau alte detalii.
Mi a recomandat niste picături cu antibiotic și atat.
Nu aveau macar o jucărie desi programarea am facut o pe numele copilului.
Si pretul a fost unul foarte piperat.
S. P.
M-am operat de piatra la fiere la dr. Barta. Mii de multumiri pentru interventia dificila. Recomand cu incredere pe dr Barta. Spitalul Euroclinic Regina Maria este unul modern cu conditii de 4 stele pentre rezerva iar personalul este profesionist , calificat si amabil. In 24h de la interventia minim invaziva(o singura incizie prin buric) am fost deja acasa. Preturile sunt printre cele mai mari dar merita pentru recuperarea ușoară. Sanatate.
M. D.
Dupa ce am fost trimis de la call center la clinica din calea floreasca pentru a se administra doza zilnica de calciu intravenos (serviciul inclus in abonament), domnisoarele de la receptie au refuzat sa faca aceasta operatiune fara a ne indrepta catre alt punct de lucru sau a comunica in orice fel. Singurul raspuns a fost ca nu pot sa faca nimic.
m. m.
Isi bat joc de pacienti. Mi s-a anulat programarea la ecografie fara sa ma anunte nimeni. In ziua cu pricina am intrat in contul meu sa verific mai exact ora programarii si surpriza - programarea nu mai era. Cand i-am sunat sa ii intreb ce se intampla mi s-a spus ca a fost anulata programarea dar nu imi poate spune motivul, si mi-a gasit o alta programare peste o luna. Nu recomand!!!!
V. T.
Am așteptat 40 de minute dupa care doctorul a invitat alt pacient in cabinet, am plecat apoi. Acest loc este o pierdere de vreme.
C. T.
Preturi supraevaluate, doctorii de la consult in urgenta sunt paraleli cu medicina, generalisti, priceputi la tot si...la nimic.
C. A.
Fetele de la receptie sunt sub orice critica, comportament de mahala.
Mi se pare ca trag in jos reteaua Regina Maria care la Cluj ofera servicii de inalta calitate.
A. A.
Conditii excelente,salonul a fost putin spus lux,iar asistentele super dragute!
D. I.
E frumos, curat dar cozile par din alta epocă...
A. L. A. L.
Nu am decit cuvinte de lauda, serviciile sint de calitate, personalul super.
In Aprilie mama mea s a operat de colecist, avind virsta de 73 de ani si cardiaca...
Multumim domnului doctor "Barta Bogdan" un doctor foarte foarte bun.
A. S.
Serviciile de la camera primiri urgențe sunt de calitate. Esti tratat cu respect si promptitudine. Multumesc Regina Maria.
L. D.
Lipsa de profesionalism totala incepand chiar de la receptie, servicii vandute la suprapret pe partea de analize laborator si care nu respecta termene de livrare nici macar atunci cand sunt platite suprataxe de urgenta. Scuze penibile in momentul in care sunt depuse reclamatii. Clinica este un comerciant oarecare care trebuie sa produca bani pentru actionari. Nu recomand!
M. D.
Receptia e degeaba, iar datorita operatiei facuta de Bartra Bogdan a trebuit sa ma operez si la Spitalul Universitar. Acolo medici, nu la mizeria asta de retea regina maria.
C. P.
Toaleta vizitatorilor e chiar curățică, mai ales la cît e de traficată.
i. T.
Experienta noastra - servicii de 5 stele. Multa sanatate!
L. G.
Un spital din cadrul Regină Maria
E. I.
cam un om pe ora la urgente....slaaaabbb... NOTA 1
A. S.
Servicii mizere pentru un spital. Și privat
A. M.
Servicii foarte ok prin abonament Regina Maria
V. C.
Am asteptat o ora peste ora programata!
M. I. A.
Dezamăgit de consultațiile efectuate aici
I. S.
multumit
L. T.
Curat, personal amabil.
C. M. C.
(Tradus) Am fost aici doar pentru o consultație. Pare curat. Personalul a fost politicos și drăguț.
Nu mă așteptam la atât de mulți oameni numiți în același timp cu mine, chiar dacă a mers destul de repede.
Doctorul a încercat să-mi vândă o investigație suplimentară, chiar dacă motivația este (ar trebui să o facem cu toții o dată în viață), dar a renunțat rapid și elegant de îndată ce am refuzat, deci nu există sentimente dure acolo.
Un sir destul de lung de oameni care asteapta afara sa fie procesati.
Prețurile sunt într-adevăr mari, dar oferă câteva pachete care pot fi utile pentru persoanele sănătoase.
(Original)
Only been here for a consultation. It looks clean. The staff was polite and nice.
I was not expecting so many people appointed at the same time with me, even if it did went pretty fast.
The doctor tried to sell me an extra investigation even if the motivation is (we should all do it once in lifetime), but she dropped it fast and elegant as soon as i refused, so no hard feelings there.
Pretty long line of people waiting outside to be processed.
Prices are indeed high, but they offer some packages that can be useful for healthy people.
V. O.
(Tradus) Personal prietenos, dar organizația este îngrozitoare. Mai ales luând în considerare pandemia, au lăsat mulți oameni în hol, creând astfel o înghesuire acolo. Recepționerii au un număr de 3 (ar trebui să aibă mult mai mult) și stau la mai puțin de 1 metru unul lângă celălalt, astfel liniile care se formează pentru fiecare dintre ele sunt apropiate și ele.
Editare ulterioară. Seara, când era mai puțin aglomerat, era mult mai bine.
(Original)
Friendly staff but organization is appalling. Especially taking into consideration the pandemic, they let a lot of people in the lobby, thus creating a cram there. The receptionists are 3 in number (they should have way more) and sit less than 1 meter one next to the other, thus the lines forming for each of them are close to each other as well.
Later edit. In the evening, when it was less crowded it was way better.
A. R.
Regina Maria worst locations. After long que when my turn come on ground floor receptiom i was sned to 1st and rhen M floor. When one od reception could had just registered and send tp docter room. When i reach do tee room she was on phone ajd rhen left ti make calls Very unprofessional attitude
t. c.
(Tradus) Spitalul acesta s-a dovedit foarte profesional pentru mine. Asistentele sunt de mare ajutor! Costul este mai mare fiind privat, dar pentru operații, calitatea poate fi comparată cu spitale de top din Europa. Am avut plăcerea să primesc servicii de la una dintre medicii lor de vârf, Marina Dumitras. Mulțumesc foarte mult!
(Original)
This hospital has proven very professional for me. The nurses are very helpful! The cost is higher being private, but for surgery, the quality can be compared with top hospitals from Europe. I have had the pleasure to receive service from one of their top surgeons, Marina Dumitras. Thank you very much!
H. G.
(Tradus) E c Mel mai b
(Original)
E c Mel mai b
B. L.
(Tradus) Ei bine, pentru o ședere în România este mai bine să nu aveți o problemă de sănătate! Dacă, în ciuda tuturor, așa cum mi s-a întâmplat mie (în gastro), aveți o problemă, puteți merge cu încredere la această clinică, medicii sunt profesioniști și veți fi rapid preluat. Dacă este mai grav, sfătuiesc repatrierea .... care, din păcate, pentru ei, românii de aici nu pot folosi ...
(Original)
Bon, pour un séjour en Roumanie il vaut mieux ne pas avoir un problème de santé ! Si malgré tout, comme ça m'est arrivé à moi (en gastro), vous avez un problème, vous pouvez vous adresser à cette clinique avec confiance, les médecins sont pros et vous serez rapidement pris e charge. Si c'est plus grave, je conseille le rapatriement.... ce dont malheureusement pour eux les roumains d'ici ne peuvent user...
C. K.
(Tradus) Fără măsuri de siguranță COVID. Nu respectă ora programării. Rezervă mai mulți oameni în același timp. Slab organizat și insuficient de personal.
(Original)
No COVID safety measures. They don’t respect the time of the appointment. They book more people at the same time. Poorly organized and understaffed.
M. A. L. G.
(Tradus) Cea mai rea clinică, doctorul mi-a dat un diagnostic greșit, habar n-avea. nu mă întorc niciodată aici
(Original)
Worst clinic ever, doctor gave me a wrong diagnosis, he had no idea. never come back here
T. B.
(Tradus) Medicii și asistentele au fost atenți, informați și au avut mare grijă de noi. Prețurile au fost mai mult decât corecte.
(Original)
The doctors and nurses were attentive, knowledgeable and took great care of us. The prices were more than fair.
G. B.
(Tradus) Foarte nepoliticos și medici neprofesioniști. Dissapointed. Plus am fost inițial spus că am avut de a plăti 204ron .. Încheiat de plată 280 .. din motive.
(Original)
Really rude staff and unprodessional doctors. Dissapointed. Plus i was initially told that i had to pay 204ron.. Ended up paying 280..because of reasons.
R. M.
(Tradus) Haotic și inutil !! Personalul de la recepție este foarte nepoliticos și slab instruit !! Timpul de așteptare a fost în regulă. Verificarea doctorului a fost inutilă, a trebuit să plece în altă parte !! Și toate acestea pentru prețuri super scumpe !! Niciodata! Nimeni din Regina Maria nu verifică ce spun oamenii aici?!?
(Original)
Chaotic and useless!! Reception staff very rude and poorly trained!! Waiting time was fine. Doctor check was useless, had to go somewhere else!! And all this for super expensive prices!! Never again! Nobody from Regina Maria is checking what people say here?!?
T. C.
(Tradus) Programare la 16:15. Doctorul ajunge la ora 16:22 la sediu când ar fi trebuit să fie acolo la 16:00. ȘI există două întâlniri între 16:00 și programarea mea la 16:15.
Sub orice standard pentru calitate sau respect pentru clienți.
(Original)
Appointment at 16:15. Doctor arrives at 16:22 on premises when he should've been there at 16:00. AND there are two appointments between 16:00 and my appointment at 16:15.
Below any standard for quality or customer respect.
U. u. G.
(Tradus) Indolență totală și lipsa totală de angajament medical din partea personalului medical. Nu recomand cu tărie.
(Original)
Total indolence and total lack of medical commitmment from medical staff. I strongly not reccommend.
R. N.
(Tradus) Serviciu bun, dar timpi de coadă ceva mai lungi.
(Original)
Good service, but slightly longer queue times.
C. I.
(Tradus) recepție super haotică, timpi de așteptare inacceptabil de lungi, în ciuda rezervării, personal slab orientat către clienți, în general o atmosferă proastă
(Original)
super chaotic reception, waiting times unacceptably long despite booking, poor customer oriented staff, a bad vibe overall
p. c.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
R. V. N.
(Tradus) O atenție excelentă pentru clienți
(Original)
Great customer care
A. B. G. D.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
c. p.
(Tradus) Servicii bune
(Original)
Good services
S. P.
(Tradus) Personal amabil și medici buni`
(Original)
Friendly staff and good doctors`
C. M.
(Tradus) Timp lung de așteptare.
(Original)
Long waiting time.
P. V.
M. N.
E. P.
C.
M. B.
r.
A. S.