Opinii despre Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulator și Medicină Preventivă (Doctor)
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulator și Medicină Preventivă
Strada Washington 8-10, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulator și Medicină Preventivă, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Chiar dacă un site este puțin apreciat, nu înseamnă că oferă un serviciu prost sau că fac lucrurile greșit, trebuie să țineți cont de faptul că, în mod normal, oamenii postează comentarii numai atunci când sunt nemulțumiți de un serviciu
Hartă
Orar de Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulator și Medicină Preventivă
Luni
[07h – 20h]
Marți
[07h – 20h]
Miercuri
[07h – 20h]
Joi
[07h – 20h]
Vineri
[07h – 20h]
Sâmbătă
[07h – 20h]
Duminică
[07h – 20h]
Opinii despre Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulator și Medicină Preventivă
A. M.
Lipsa de respect fata de pacienti. Traversezi jumatate de Bucuresti ca sa faci o programare la ecografie pentru ca doamnele de acolo nu binevoiesc sa raspunda la telefon. As fi dat nota zero daca s-ar putea.
V. B.
Fizioterapia la aceasta policlinica : în era covid nu se schimba cearceaf, nu se respecta ora programării, indolenta asistentelor este maxima în sensul ca odată pus la aparat nu mai trec sa întrebe dacă trebuie schimbata frecventa. Timp pierdut pe banii statului la asa numita fizioterapie. Pe salarii mult prea mari fata de medie!
V. S.
Merg des la medicul de familie,totul este curat și organizat,nu intri fără triaj, masca. Mare respect și admirație dl-ui dr Crintea Iosif, un adevărat profesionist ,și un mare OM! Sinceră recunoștință.
R.
Total neprofesioniști! Am sunat la numerele de pe internet de fff multe ori și după ce mi s a răspuns și am spus ce anume ma interesează, mi s a închis telefonul în nas spunând "sunați la nr pentru programări" fără măcar a specifica acel nr de telefon. Apoi nu a mai răspuns nimeni la niciun nr de telefon.....
T. O.
Fugiti cat puteti de tare de aceasta policlinica, sunt depasiti si isi bat joc de pacienti. Indiferenta si aroganta cat cuprinde incepand cu secretara.
M. S.
sub orice critica. am suferit o protezare de genunchi drept pe 9.06.2020. la fine luna am trimis fica cu concediul medical la vizat si prelungit (pe 30.06) la dna dr Oprea - medic de familie.
A refuzat prelungirea spunand ca doar medicul specialist prelungeste un c.m. si sa faca programare pe 5-6 iulie pt asta. Pe 6.07 am avut programare la med.sp. care a trimis o pe fica mea inapoi la md de fam sa i dea trimitere si c.m pt per 1-5.07
Cand luati sute de lei din leafa e bine, cand trebuie sa faceti ceva pt bani e greu.
Rusine, bataie de joc
M.
Exact ca pe vremea comunismului trebuie sa suni la ora 7 pentru orogramare, liniile ocupate la 7 si 10 ti se spune ca nu mai sunt locuri. Ar fi de bun simt sa se faca o lista de asteptare. Nu e cazul. Nu recomand clinica, organizare foarte proasta.
I. B.
La aceasta policnica se refuza furnizarea catre pacienti a numarului de telefon al medicului de familie de care apartin. Ma intreb cum poate fi acesta contactat in caz de urgenta sau de simptome covid, cum pretind unii ca ar trebui facut.
M. I.
Felicitari, D-lui Dr. Zamfir si intregii sale echipe, pentru profesionalism si implicare. Sunt oameni minunati.
M-am operat de varice acum un an.
G. D.
Am asteptat o ora si 20, cu doar 5 persoane inainte, pentru o radiografie. Timp de mai bine de 30 min nu a intrat nimeni. Cel mai probabil au uitat ca aveau pacienti...
Receptionista foarte irascibila.
Nu recomand!
L. L.
Dezamagita, comportament neprofesional de parca te duci fara un motiv anume. La contributiile pe care le platim ar fi necesar sa fie mai umani. Nimeni nu ii obliga sa practice o meserie care nu le place sau pentru care trebuie sa ai o chemare. Din punctul meu de vedere acesti medici de familie sunt o gaselnita pentru cei care nu au chemare in acest domeni al medicinei. Tot respectul pentru cei care isi pun toata priceperea in folosul umanitatii si pentru salvarea semenilor, fara a astepta o anume recompensa.
M. L.
Bătaie de joc la adresa pacienților.
Programările se fac strict cu spaga si dacă ai cunoștințe... Fără nici o șansă!
Rușine! 😡
T. S.
preturi foarte mari
M. I.
Un centru medical dotat, unii medici sunt deosebiţi și competenţi.
Pacienţi dificili care vor să intre repede la un medic fără a ţine cont de programări🙂
D. F.
Este inadmisibil . Am venit sa ridici niște analize la ora 14:50 având in vedere ca la ora 15:00 se închidea ghișeul. Programul ar trebui respectat , mai ales ca plătesc pentru analize . Nesimțire
M. D.
Sunt extrem de neserioși. Programările sunt doar de formă, nu se respectă niciodată. Poți intra cu 3 ore după ora stabilită în urma programării. Calitatea unor medici lasă de dorit. Nu recomand!
C. M.
Nu are posibilitate de a merge la consul persoanele cu handicap (în scaun cu roti).
R.
O doamna incredibil de nepoliticoasa la sectia de Radiografie, care mi-a inchis telefonul in timp ce o intrebam ceva pentru o programare.
a. m.
Am avut o programare, in data de 29.01.2019 la endocrinologie la ora 07.00, am ajuns la 06.55, am anuntat la receptie; doamna doctor a ajuns la 07.20; am asteptat pana la 07.35 si am spus ca nu mai pot sta deoarece la randul meu, trebuia sa ajung la program. Am fost poftita in cabinet si mi s-a vorbit cu desconsiderare ca trebuia sa anunt ca am venit; cand am spus ca am anuntat si ca nu e in regula sa astept atat de mult mi s-a vorbit iarasi pe un ton nepotrivit ca pierdem timp pretios si de ce am mai venit pana acolo daca nu stau.
Este foarte nepotrivita atitudinea fata de pacient si felul in care se procedeaza, ca si cum pacient ul este de vina ca doamna do tor vine tocmai din Titan si ca desi aveam programare la 07.00, fiind prima, am intrat la consultatie, dupa insistente, abia la 07.35.
M. G.
De curand am fost operata in aceasta clinica. Experienta mea a fost una foarte buna, felicitari dr Zamfir pentru profesionalism. Din punctul meu de vedere, daca am mai mai adauga inca putina empatie si skilluri pe comunicare in cadrul echipei, ar putea concura cu oricare dintre clinicile particulare existente pe piata.
Multumesc!
A. V.
Nesimțire și incompetență la ghișeele de programări și relații cu publicul; refuz nemotivat de a efectua analize pe bază de trimitere de la medicul de familie.
A. G.
Cu exceptia medicului radiolog - deosebit de amabil si saritor -, niste acrituri. Medicii si personalul de la front desk-uri raspund cu un sictir fara margini. La casierie trebuie sa te apleci slugarnic pana la decupatura din geam si sa pui umil urechea ca sa auzi ce indruga tanti, mai acra ca lamaia.
Doctorita "de familie" imi spune sa nu o mai intreb si sa nu ii mai povestesc ce ma deranjeaza, ca ea de fapt tine locul altcuiva. Dar acolo fusesem programat. Cu greu i-am strecurat 2 dintre of-uri. La restul am renuntat. Zero dorinta de a ajuta, de a face ceva.
Am intrebat la frontdesk unde este grupul sanitar. Mi s-a explicat, m-am dus. Intr-o clinica dintr-o capitala europeana, in secolul XXI, "grupul sanitar" consta intr-un closet - e drept curat - fara colac, fara capac, fara hartie, fara chiuveta sa te poti spala dupa utilizare.
Nu m-am abtinut si am semnalat la front desk acest aspect - mi s-a spus sa merg la medicul sef de sectie sa ii spun. Tocmai iesisem acolo, dupa ce nici nu a catadicsit sa se ridice si sa ma consulte ori sa consulte istoricul pe care il aveau pe calculator, asa ca am renuntat.
Absolut incredibil! Rusine managerului!
L. S.
Sunt si plusuri , dar si multe minusuri...
I. S.
Nici programarile nu sunt in stare sa le faca. Soacra mea a solicitat programare la urologie si a fost programată la nefrologie.
N. M.
Toate investigatiile le-am facut contra cost. Fondurile sunt mereu epuizate. Nu cred ca exista oameni care fac investigatii dupa mai mult de doua saptamani pentru ca permanent inscrierile sunt complete. In doua saptamani mai vine doar agentul de la pompe funebre.
M. N.
Aveam o problema pe care speram sa o rezolv aici. Varice, problema de care sufera multe persoane. Spre surprinderea mea, nu numai ca nici nu am apucat sa intru la consult, dar am fost tratat ca un milog. Cu programare la ora 13.20, de care de ani buni nu se mai tine cont din spusele pacientilor mai vechi care se pansau sau tratau aici, la ora 15.30 am fost informat de asistenta ca dl. doctor la care asteptam, dl. Feodor intra iar in operatie, a nu stiu cata in acea zi, pentru ca de acolo ,,pica,, iar holul de asteptare se aglomera ritmic. Dl. feodor opereaza in ultima vreme doar pacientii cu probleme minore, de estetica, cu reusita sigura, care sa nu-i afecteze imaginea, iar pe ceilalti ii convinge prin asteptari la nesfarsit, sa renunte, asa cum am facut si eu. Printr-o abordare verbala de prost gust, si comportament nesimtit, asistenta isi convinge pacientii sa se trateze in alta parte, ca si asa dl doctor este ocupat cu pacientii preferentiali. Un gust amar de nesimtire si indiferenta fata de oamenii de rand, o lipsa de respect pentru oamenii in suferinta, neprofesionalismul, il gasim in acest centru medical. Pentru cei care au nevoie de aceste interventii la varice recomand Laurus Medical, unde veti gasi cu totul altceva. Cu amaraciune in suflet am scris aceste randuri. Sanatate cititorilor!
d. p.
Programata pentru a doua parte a lui decembrie, inca din 13 noiembrie, pentru doua ecografii, ce urmau sa fie platite (pentru ca deja la inceputul lui noiembrie nu mai erau "fonduri" pentru 2017), m-am prezentat "constiincios”, la data si ora stabilite, la ghiseul serviciului Imagerie al CMDTAMP (actuala sigla pretentioasa si goala de continut a Policlinicii 10, institutie medicala care, culmea, este ratasata Academiei). Acolo mi s-a comunicat nonsalant ca ecografiile nu pot fi efectuate, deoarece nu sunt medici (!!!). In consecinta, si “ca sa nu mai deplasez degeaba”, mi s-a indicat sa revin pentru reprogramare cu un telefon, in saptamana de dupa Craciun (oare atunci ar fi sanse mai multe sa existe personal ?).
Cu astfel de servicii medicale (a caror execrabilitate este influentata, probabil, de conditiile sistemului general de sanatate din Romania), ma intreb de ce platim o viata intrega contributia pentru asigurarea de sanatate.
S. S.
Medicii de acolo au uitat pentru ce vin la serviciu și probabil și jurământul lui Hipocrat
D. T.
Profesional
R. G.
ma bucur ca au pus dozatoare cu dezinfectant
A. C. C.
Niciodata nu au fonduri, desi este o clinica de stat absolut toate analizele pentru care ar trebui sa beneficieze gratuit o gravida care si-a platit asigurarea de sanatate obligatorie la aceasta clinica noi le-am platit
C. S.
Medici ok dermatologie si Alergologie.
Pentru boli interne, doctorița Ispas iti vorbește urat si te pune sa astepti pana si o ora pe hol, in timp ce aceasta are discuții personale in cabinet.
Nu recomand
P. H.
Bataie de joc pe timpul si banii pacientilor. Cum este posibil sa ai programare la ora 9 pentru operatie, sa ajungi acolo la ora 7:30 dimineata si sa astepti pana la ora 11 doar ca sa ti se spuna sa revii in iulie ? Va meritati soarta stimati medici pentru ca va stergeti cu juramantul facut la fund si va bateti joc de viata si sanatatea oamenilor. Rusine sa va fie! Vreti salarii mari? Mergeti si munciti in strainatate unde pacientul este D-zeu!
I. D.
M-am operat în această clinică pe 8 septembrie . Mă simt excelent , s-a respectat programarea cu sfințenie , personal bine instruit . Un medic profesionist cu suflet mare , CRISTIAN ZAMFIR , căruia îi mulțumesc din suflet , şi pentru care am numai cuvinte de laudă !!! Aceleasi gânduri, întregii echipe medicale , medici colaboratori şi asistente medicale .
Cu toată încrederea , revin în primăvară pentru celălalt picior .
Mult succes pe viitor !!!
E. T.
Personal arogant şi slab pregătit, clădiri vechi şi frumoase dar neîntreținute, neprimitor şi rece! Nu m-aş mai întoarce!
N. H.
Ordinea
A. H.
Nu se tine cont de programari, astepti mult sa intri, chiar si doua ore. Cand vrei sa suni pt programari suna ori ocupat mereu ori nu raspunde nimeni. Pt imagistica decontata lista de asteptare e lunga (cateva luni), dar cu bani se rezolva mai repede. Am plecat de la ei.
7. l.
e normal ca intr-o policlinica sa nu existe sapun la toaleta si nici vreo urma ca a existat asa ceva in ultimii ani? cand am intrebat femeia de serviciu daca se poate pune sapun s-a uitat la mine ca la urs.
A. S.
As fi dat 0 stele daca puteam. Doamna doctor dermatolog Nicolae Denisa nu are nici un pic de respect pentru pacienti. Faptul ca nu se tine cont de programari e una dar primeste foarte multe persoane peste programari care suna de pe hol si pe care ii primeste in schimbul unor cadouri.
D. C.
Un medic cum rar intalnim in ultimii ani!Felicitari d-le dr Feodor!
I. F.
Nu se respecta programarile
N. S.
Medici profesioniști
M. G.
Dezamagitor!!!!
A. L.
Dl doctor Tony Feodor este nemaipomenit.
D. T.
Profesional
H. V.
Organizat
E. P.
(Tradus) Am fost astăzi acolo. Mi-a plăcut cu adevărat oamenii acolo. Asistenta a facut glume si a fost foarte frumos, totul a decurs bine si eficient! a fost cinstit!
(Original)
Went today there. I really liked the people there. The nurse made jokes and was really nice, everything was running smoothly and efficient! it was honestly great!!!
G. D.
🏅
D. M.
(Tradus) Bună îngrijire medicală, dar aglomerată. Asigurați-vă că aveți o programare.
(Original)
Good medical care, but crowded. Make sure you have an appointment.
M. T.
(Tradus) Daaaa
(Original)
Daaaa
N. M.
(Tradus) OK îngrijiri medicale. Foarte aglomerat.
(Original)
OK medical care. Very crowded.
M. M.
C. M.
A. C.
S. S.
S. F.
L. D.
C. C.
R. -. A. M.
G. F. C.
L.
C. B.
R. L.
O. T. H.
l. i.
M. O.
M. P.
C. V.
s. a.
C. G.