Opinii despre Affidea Fundeni (Doctor)
Affidea Fundeni
Șoseaua Fundeni 258, București 022238, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Affidea Fundeni, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Affidea Fundeni
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[08h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Affidea Fundeni
C. A.
Programare foarte rapida fata de alte centre medicale, personal amabil si preturi ok. Singura problema este timpul mare se asteptare la call center pentru efectuarea programarii.
M. A.
Foarte multumita!Curatenie,medici deosebiti,asistente foarte dragute.Doamna doctor Iulia Berceanu,n-am cuvinte,nota 10! Nu ezitati sa o alegeti.Unii pacienti necesita explicatii suplimentare,nu cred ca v-ar placea sa fiti dati afara din cabinet pentru ca a sosit urmatorul,asa ca nu cred ca este cazul sa ne grabim atat si sa ne plangem ca asteptam 10 minute in plus pentru un Rmn sau stiu eu ce invrstigatie.Sunt oameni in varsta,oameni grav bolnavi,haideti sa fim mai buni si rabdatori.Ma bucur ca am ales Affidea pentru tratament!
M. C.
Servicii de calitate slabă.Nu se respecta programările. Am făcut Pet -Ct vineri 22.01 si pe lîngă faptul că nu s-a respectat oră programării nu am primit nici toate informatiile de la receptie Mi-a fost comunicat ca voi primi rezultatul pînă marti 25.01 este miercuri 26.01 si nu este gata.La 5100lei platiti sa nu primesti rezultatul in 6 zile mi se pare ca spune multe despre clinica desi solicitasem o urgentarea a raspunsului pt începerea tratamentului
F. N.
Aer curat, parcare și mult trafic
A. C. V.
Am avut programare la RMN cranian, cu bilet de trimitere. Singura comunicare a fost cu o doamnă asistentă, niciun medic nu a discutat cu mine. Doamna asistentă, o doamnă în vârstă, are grave porniri de sadism - m-a tras de păr sub pretextul că vrea să vadă "ce am în păr", iar la finalul investigației, înainte să apuc să mă ridic, m-a apăsat repetat într-o vânătaie de pe picior întrebând ce am pățit. Gestul ei a fost asumat, din plăcere.
Interacțiunea de la recepție a fost decentă, doamnele de acolo mi-au dat formularele de completat și mi-au răspuns la intrebări. Cu toate acestea, nu am primit nicio informare referitoare la procedură, informare despre care toți pacienții sunt obligați să semneze pe formulare.
Am așteptat 30 de minute peste ora stabilită pentru programare.
Nu știu ce mă așteptă săptămâna viitoare, când voi ridica rezultatele.
O. B.
Nu respecta programarile ... Esti programat la 3 si intri la 5 ... Lipsa de profesionalism si empatie
C. O.
Sunt foarte nemulțumită, au promis că dau raspuns in 7 zile sub forma de email,stimatul domn Ciprut nu a catadicsit să spună 2 vorbe imediat după investigație ,rușine, cu siguranță nu voi mai apela la ei....Si nu a fost decît 900 de lei investigația.
M. P.
Nu se ține cont de programări!
L. L.
Sunt extrem de mulțumită de serviciile medicale oferite de acest centru medical.
Am însă o nelămurire privind politica patronilor fata de angajați.
Atunci cînd este vorba de profit,aceștia nu sunt remunerați suplimentar dar, cînd sunt pierderi angajații sunt obligați să le suporte ,chiar daca nu ei au generat pierderile financiare.
E corect?!
A.
Am avut o programare vineri pentru un RMN la ora 12:30 , am efectuat investigatia in jurul orei 14:00 . Atitudinea unui spital de stat te loveste inca de la receptie cand esti intampinat cu un plictis extraordinar si in cazul in care ai o intrebare legata de perioada de asteptare primesti recomandarea sa intrebi asistentul cand iese din sala . In ce fel de insitutie privata din Romania se practica asa ceva, cred ca doar in cadrul acestui centru?!
Nu am avut absolut nici un fel de interactiune cu un medic care are sa-mi explice eventual rezultatul, ceea ce din nou cred ca este necesar, de fapt nu am vazut un medic in toata perioada cat am fost acolo. Am discutat cu o doamna asistenta care mi-a explicat ce urmeaza sa se intample si mi-a pus cateva intrebari legate de istoricul medical.
Am intrebat la finalul investigatiei daca se poate discuta cu un medic si raspunsul a fost ca s-a schimbat tura si medicul la care eram programata a plecat.
O. C.
Mulțumesc din suflet tuturor pentru profesionalism și înțelegere. Mulțumesc domnului doctor Radu Ion Berceanu și întregii sale echipe care mi au redat speranța la viață. Sunteți minunați. Va iubesc și va respect.
V. A.
Nu raspunde raspunde nimeni la telefon, in special domnisoarele de la pet ct, iar dupa o oraaaa de sunat la ele, mi-a raspus foarte revoltata, ca au aunat-o colegele prin centrala sa raspunda la telefon, si in timp ce vorbea cu mine avea gura plina de mancare!!!!
a. m.
Personal calificat si amabil, ce este foarte ok, este faptul ca au parcare proprie nu ca in alte locații sau alte clinici
A. N.
Răspund la apeluri greu... Suni până îți vine rău. 👎
G. C.
Profesioniști.
C. L.
Am făcut RMN ( decontat ) fiind pensionară cu grave probl.de sănătate. Am fost surprinsă de personal auxiliar și în special de medicul care mi a dat explicații despre rezultat ceea ce la alte clinici nu s a întâmplat deși uneori am fost nevoită să plătesc !
S. C.
Tot respectul pentru persoanele din conducerea acestui centru medical dar si pentru personalul de la receptie ! Au dat dovada de amabilitate si intelegere cum rar întâlnești in alte clinici. Când am ajuns la programarea pt RMN s-a descoperit că nu figurez ca asigurată in sistemul de sănătate...Conducerea clinicii a ințeles problema și am fost asigurată că dacă rezolv problema și aduc adeverință de la CNAS, mă vor ajuta să fac RMN-ul chiar dacă nu mai am programare valabilă. Am alergat intre ANAF si CNAS și abia a doua zi am reușit să rezolv încurcătura...
Intr-adevar mi-am făcut investigația deși era aglomerat la CT-RM (numai cuvinte frumoase și despre personalul medical de acolo). Mulțumesc din suflet pentru ajutor!
T. 4.
Aveam programare la ora 17, am ajuns mai devreme (la ora 14) și am așteptat în jur de 20-25 de minute, a venit o doamna drăguță m-a preluat și am intrat sa fac CT. Amabile și drăguțe fetele de la recepție, răspund la întrebări, nu sunt plictisite, te îndruma. Foarte, foarte ok.
s. r.
desi am facut programare pt. un rmn (1200lei) pentru fiul meu cu doua saptamani inainte , sotia a fost sunata de catre cineva din partea affidea care nici macar nu stia numele pacientului si a amanat unilateral cu o saptamana programarea sub motivul ca a intrat medicul in concediu.
S. I.
Cu programare facuta de mai bine de 1 sapt la ora x ,confirmata cu o zi inainte si cand ajungi in clinica stai la coada 4 ore mai rau ca la stat .Nesimtire este putin spus , sunt persoane ce vin din provincie , depind de ore de plecare pentru mijloace de transport iar la programari nu te anunta nimeni ca pot avea intarziere de ~3 ore . Mizerabila administrarea clinicii pacat de doctori ca sunt printre cei mai buni .
C. P.
Nu le-as da nici macar o stea. Stau prost la capitolul personal . Trebuia să fac un semn de coloana din luna decembrie 2018...Nici in ziua de azi nu m-au programat. Ziceau ca ma suna cand au fonduri....Nu cred o iotă din ce spun. Păcat de pacienții care aleg acest centru
C. P.
Nu e o firmă serioasă, anulează programarile cu motive puierile.
D. P.
Normal ,,cu bilet de trimitere stai 3 ore la coada si cu bani undeva la 40 minute. La neurologie e crima si 4 ore asteptare.
S.
Astazi 16.11.2018 am avut nefericita placere sa lucrez cu Clinica Affidea/Radiologie -Second Opinion RMN - dr. Ciprut Tudor..Am luat legatura telefonica prezentand problema medicala pentru care solicitam ajutorul si mi se spune sa vin personal la Affidea Fundeni cu RMN ul si documentele medicale aferente sa le prezint la Receptie contra sumei de 420 Ron.Benzina Slobozia Fundeni Slobozia 150 Ron prezint documentele la ora 10:15 , mi se intocmeste dosar pentru Radiologie si plec acasa spre Slobozia linistit cu speranta ajutorului ce va veni.La ora 15:30 sunt apelat de catre Affidea Fundeni cu rugamintea ridicarii dosarului oprit pentru interpretare alta distractie cu benzina Slobozia Fundeni Slobozia...oare mama are Petromul pe persoana fizica?..ca domnul Dr Ciprut Tudor nu interpreteaza segmente...? Oare? Oare nu cumva domnul doctor nu a avut curaj si coloana vertebrala suficienta sa citeasca un RMN efectuat in Elvetia care este citit asa pe buric...si ca sunt o gramada de probleme medicale acolo vazute de cel putin 5 medici din Romania..el fiind in colaborare cu centre medicale din ELVETIA???
Daca e asa multumesc frumos pentru ajutorul pe banii mei pe care nu mi l ati oferit! RUSINE!
Daca e o greseala doar de comunicare...persoana de la receptie va fi gasita vinovata...ca de obicei...scuzele de rigoare persoanelor lezate.
PS: voi plati pentru aducerea dosarului medical tot eu taxele de curier😇😇🤔🤔😢😢👍
Recomand serviciile Affidea Fundeni🙏👎👎👎
L. S.
O clinica extraordinar de curata,cu oameni amabili,profesionisti si respectuosi cu pacientii!O recomand cu toata increderea !🤗🤗🤗🤗
F. P.
Programări mai rapide fata de alte clinici de profil. Se respectă orele de programare. Rezultatele se pot trimite pe e-mail sau prin curier, dar se pot ridica si de la receptie. Personal am avut experiente bune vis a bis de profesionalsimul echipei. Recomand
C. O.
Atentia si profesionalismul cu care esti tratat, curatenia... O clinica occidentala.
O. T.
Pe net zice ca e deschis dar eu sunt aici e 8 ceasu si e inchis si nu e 8 fix e 8 41
C. S.
Super rapid. Multumesc
C. M.
In Call Center nu raspunde nimeni.
M. I.
Medici f buni, civilizat, curat.
M. T.
AMABILITATE, PROFESIONALISM, SERIOZITATE
F. Z.
(Tradus) Experiență dezamăgitoare generală, generată de lipsa de empatie minimă sau educată. Așteptam aproximativ o oră în lenjeria de corp (îmbrăcată cu o rochie de spital) pe un hol înainte de RMN, fără sau cu informații minime despre procedură. De fapt, imediat după ce am fost așezat pe masă, mi s-au pus niște căști cu muzică puternică și am observat-o pe asistentă spunând ceva, aparent adresându-mi niște informații. Evident, se poate observa sau simți situația bizară, deoarece nu puteam auzi nimic. După procedura care ar putea fi un proces stresant pentru cineva care o face pentru prima dată, am fost invitat afară, informându-mă că rezultatul va fi disponibil în 3 săptămâni. Am întrebat dacă pot vedea medicul, deoarece credeam că acesta ar fi minimul pe care îl poate face un spital pentru serviciile pe care le plătesc. Asistenta mi-a spus că o va întreba pe doctor și mă va anunța. După un timp, ea mi-a spus că rezultatul va fi disponibil peste o jumătate de oră și că voi vedea medicul. După un timp (mai puțin de o jumătate de oră), o doamnă a ieșit din cameră cu un dosar și a început să-mi spună cu voce tare despre problemele mele medicale, despre gravitatea bolii mele și despre faptul că credea că am șanse mici să le rezolv. Toate acestea în timp ce ea mă îndruma spre casierie să plătesc factura. Evident, ea nu a dezvăluit nicio informație despre cine era și ar fi trebuit să înțeleg că a fost medicul din modul în care a vorbit cu mine, arogant și cu autoritatea funcției sale aparente. Apoi a dispărut fără să-mi dea nicio șansă să întreb ceva și fără să-mi explice de ce procedura pe care am solicitat-o (care a fost puțin mai scumpă decât cea pe care am obținut-o) nu a fost respectată. Cu alte cuvinte, ar fi trebuit să fiu recunoscător că am avut șansa și onoarea de a fi adresat personal de către medic și că alte drepturi minime ale pacientului, cum ar fi secretul medical, nu sunt doar importante.
În general, am avut acel sentiment inexplicabil că am făcut ceva greșit sau că a fost greșeala mea că am deranjat personalul atât de important și ocupat al spitalului cu prezența mea. Dar aceasta este doar părerea și experiența mea personală, oferind faptul că aceasta a fost prima mea experiență pe care am trecut-o prin această procedură medicală și, mai important, făcută după atâția ani de experiență profesională în străinătate.
(Original)
Overall disappointing experience, generated by the lack of minimum or educated empathy. I was waiting for about an hour in my underwear (dressed with a hospital gown) on a hallway before the RMN, without or with minimum information about the procedure. Actually, immediately after I've been sat on the table, I've had been placed some headphones with some loud music and than I observed the nurse saying something, apparently addressing some information to me. Obviously one can observe or feel the bizarre situation, since I could not hear anything. After the procedure which could be a stressful process for someone doing it for the first time, I had been invited outside, informing me that the result will be available in 3 weeks. I have asked if I can see the doctor, since I believed that this would be the minimum a hospital can do for the services I pay for. The nurse told me that she will ask the doctor and will let me know. After a while she told me that the result will be available in half an hour and that I will see the doctor. After a while (less than half an hour) a lady have went out of the room with a file and began telling me loudly about my medical problems, the seriousness my illness and that she believed I have little chances to solve them. All this while she was directing me to the cashier to pay the bill. Obviously she has not disclosed any information about who she was and I should have understood that she was the doctor from the way she has talked to me, arrogantly and with the authority of her apparent position. Then she disappeared without giving me any chance to ask anything, and without explaining me why the procedure I have asked for (which was a bit more expensive than the one I got) was not respected. In other words, I should have been just grateful that I had the chance and honour to be addressed by the doctor in person, and that other minimum patient rights such as the medical secrecy are just not important.
Generally, I had that unexplaining feeling that I may have done something wrong or that it was my mistake that I have bothered such important and busy hospital personnel with my presence. But this is only my personal opinion and experience, giving that this was my first experience I have undergone this medical procedure and, more importantly, done after so many years of professional experience abroad.
D. N.
(Tradus) Eram programat la o programare la 15:00 și o oră și jumătate mai târziu, încă așteptam în fața unei uși și nimeni nu explică ce se întâmplă. Servicii medicale bune, dar un management deficitar slab. Eu cu siguranță nu recomand acest loc.
(Original)
We were scheduled for an appointment at 3pm and one hour and a half later still waiting in front of a door and nobody explaining what is happening. Good medical services but poor poor management. I wold definitely not recommend this place.
A. T.
(Tradus) Personalul medical este mai mult decât OK, foarte profesionist. Păcat că munca lor este umbrită de un sistem administrativ defectuos.
Foarte dificil să primești o programare la această clinică. Aparent sistemul online funcționează, dar nu veți primi nicio confirmare și nici o programare. Apelul telefonic nu are niciun noroc, fie că nu răspunde nimeni, sau dacă răspund, promit că cineva va suna înapoi cu o programare efectivă. Le-am contactat de mai multe ori centrul de apel de-a lungul a trei săptămâni, dar nimeni nu a sunat înapoi cu o programare efectivă.
În cele din urmă, am primit programarea, dar eludând sistemul lor administrativ.
(Original)
The medical staff is more than OK, very proffesional. Too bad that their work is shadowed by a faulty administrative system.
Very difficult to get an appointment to this clinic. The online system apparently works but you won't get any confirmation nor an appointment. The phone call is no luck too, either nobody answers or if they answer they promise that someone will call back with an actual appointment. I cpntacted their call center multiple times over three weeks, but nobody called back with an actual appointment.
Eventual y I got the appointment, but only circumventing their administrative system.
B. Ş.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. Z.
I. S.
L. T.
C. P.
N. D.
D. B.
M. T.
L. G.
I. M.
N. N.
L. V.
M. B.
A. I.
v. i.