Opinii despre Medo (Doctor)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Medo, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Medo
Luni
[Deschis 24h de ore]
Marți
[Deschis 24h de ore]
Miercuri
[Deschis 24h de ore]
Joi
[Deschis 24h de ore]
Vineri
[Deschis 24h de ore]
Sâmbătă
[Deschis 24h de ore]
Duminică
[Deschis 24h de ore]
Opinii despre Medo
e. a.
Dar ce urat li se respunde aici la recenzii. Asa m-ati facut sa caut servicii med in alta parte! Rusine fata de cum gestionati relatia cu pacientii!
V. C.
foarte multumit de programarile promte si nu de durata ca la alte clinici +PROFESIONALISMUL SI EMPATIA ANGAJATILOR
B. D.
Am fost la o sedinta de acupunctura,iar domnul doctor a efectuat procedura intr-o zona diferita. Banuiesc ca se mai intampla, neestimand corect locul cu pricina. Am apelat la Medo Brasov de pe Cicoarei,unde s-a intamplat pricina pentru a prezenta situatia insa am avut neplacerea sa vorbesc cu o doamna, Geanina de la receptie .
Aceasta mi-a spus ca ea nu se ocupa de reclamatii si ca ,,nu suntem la telefonul fara fir", cum ca eu tre sa ma prezint peste o saptamana sa remediez problema cauzata tot de ei.
Este strigator la cer ca la un centru privat de asa renume sa se colaboreze cu astfel de specimene cu grad 0 pe partea de customer service. Rusine!!!
Am solicitat sa fiu apelat pentru o programare rapida si mi s-a refuzat acest lucru.
Cat de penibil, cu siguranta voi relata aceasta situatie tuturor cunostintelor, nu referitor la procedura, ci la gradul scazut de servicii a acestei clinici.
G.
Un doctor a fost foarte nepoliticos cu mine, desi i-am mentionat dansului ca am deficienta de auz. A dat ochii peste cap si suspina de fiecare data cand il intrebam “poftim?” de cateva ori pentru ca nu am inteles ce voia sa zica dansul. Era enervat cu mine si nu inteleg de ce?
Si in legatura cu programare, am venit la timp dar cei de acolo m-au luat cu 40 de minute mai tarziu chiar daca am avut programare.
Edit: Ce incompetenti. Cica “sa procurez aparatul auditiv”. Degeaba sunteti doctori si aveti licenta daca nu stiti cum functioneaza sistemul auditiv la oameni cu deficienta de auz. Idiotilor.
R. H.
O experienta foarte neplacuta. Sunt insarcinata si a trebuit sa fac un tratment injectabil cu antibiotic din 6 in 6 ore. Am sunat pentru a ma asigura ca cineva din cadrul personalului Medo ma poate asista cu acest tratament. Mi s-a spus ca nu este necesara programare si ca dupa orele 20.00, daca sun la intrare, cineva deschide si imi face injectiile. Am sunat de mai multe ori si am asteptat 30 de minute, timp in care nimeni nu a raspuns nici la usa nici la telefon !!! Nu recomand.
d. i.
Este pentru a treia oară când la Medo am găsit rezolvarea...
Am fost pe rând cu toți membri familiei cu probleme la care nu găseam rezolvare in Cabinete standard.
Ei bine la acupunctura am rezolvat .
Trei spete diferite cu rezultat final extraordinar.
Merci
I. B.
Centru de permanență!!!!!!!!Am sunat pentru o consultație in regim de urgență la ora 7 dimineața și am fost sfatuita să vin la clinica ca este un medic generalist. Cand am ajuns ce să vezi....era foarte revoltată doamna spunând că nu există nici un medic ca sa ne ofere consultație la acea ora(7.30 dimineața)toate astea in contextul in care am fost chemată la clinica. Doamna era foarte revoltată ,citez(de ce nu merge la județeană).Din pacate suntem tratați cu indiferență pe banii nostri!!!!
C. C.
Medici eficienti si profesionisti , nu pot spune acelasi lucru despre doamnele de la receptie care fac programarea telefonica la ora 11.15 si la ora respectiva odata ajunsi acolo am aflat ca de fapt programarea era la ora 9.15 . Nici pe partea de relatii cu clientii doamnele de la receptie nu exceleaza , pacat .
F. D.
În general serviciile sunt bune, recomand.
R. T.
După o operație am sunat la clinica sa întrebam dacă și acești pot scoate firele operative. Aceștia mi-am confirmat acest serviciu. În ziua a 14 după operație ne-am prezentat la clinica. După ce am așteptat într-un cabinet câteva minute, a venit o asistenta care ne-a spus ca nu are materialele necesare.... Am rămas uimiți ca într-o clinica privată, după o convorbire telefonica, aceștia nu au materialele necesare.
Am fost nevoiți sa cheman în Taxiu și sa mergem într-o alta clinica.
_. g.
foarte nepoliticosi cu astia tineri, se putea si mai bine!! 😗✌🏻
A. S.
Medo este o clinica privata cu o vasta experienta in domeniul medicinei in orasul Brasov! La fiecare 2 ani, cand merg pentru reinnoirea setului de analize sunt intampinata cu profesionalism pe intreaga durata... incepand de la receptie pana la Dr Radu Mitrea.
💪🤘Amazing guys!
D. D.
Am fost foarte multumit de serviciile oferite
O. S.
Nu recomand asistenți incompetenți mai ales popa alexandra asistenta mi sa adresat cu hai jet rusine cine este alexandra popa asistenta mana dreapta a lui daniel si a lu șeful mare fost bărbat a ei pușcăriaș ce baga fete la produs si la fel pe alexandra popa si asa a ajuns asistenta medicală la medo seara se face de gardă ai se închid acolo daniel alexandra popa si întrețin relații nu ok nu recomand
V. G.
Partea de personal de la recepție până la asistente, sub mediocru, la recepție lipsă de informații în legătură cu ce va urma, asistenta mi-a perforat vena deși sunt de grosimea degetului unui copil, deci slabă pregătire, noroc cu doctorii care au fost de nota 10, preț premium pentru servicii sub medie, tipic românesc, nu pot să recomand, iar data viitoare voi prefera să merg în Constanța pentru acest format de analize deși sunt din Maramureș, cam asta spune tot
A. x.
Incompetență. Hiperdia e de 1000 de ori peste
V. S.
Multumesc!
L. L.
Suntem înrolați la ei toată familia de 7-8-10 ani. Sunt f buni și eficienți pe chestii minore de tipul adeverință pt creșă/grădiniță. În rest nu am avut a face cu ei decât ieri când pt prima oară am cerut un CM. A fost o experiență inegalabilă, nu răspundeau la recepție, iar când am ajuns la sediu doamnele de la recepție vorbeau ca și cum știam deja ce formalități am de făcut, dar sunt rău intenționa. La fel și o doctoriță de acolo, care se enerva când ceream relații, dr. Bejenariu. Personaj abuziv și carr manifesta condescendență cam față de toți care treceau pe acolo. Și am văzut ceva azi fiindcă am stat 2 1/2 h pe holuri în două reprize până am reușit să primesc ce document am cerut. Două steluțe dau totuși datorită a două persoane de acolo care au încercat să mă ajute, dr Țigănea și o recepționeră amabilă și orientată către rezolvarea problemei.
Senzația e că ce au ei acolo e greșeala care se face des în multe afaceri, în speță vând mai mult decât pot procesa. Dar dacă ai avea probleme serioase, nu hârțogăraie cum am avut eu, ar fi cu adevărat nasol. Prin urmare, recomand evitarea
V. T.
Astăzi 16 Aug 2019 am efectuat o fișă medicală pentru angajare personal maritim , as dori sa recomand cu toată încrederea aceasta Clinica ,Medo Brasov 'persoanelor din cadru maritim care necesită
Analize , Fișă medicală și alte servicii medicale .
Experiența pe care am avut-o astăzi a fost peste
așteptări:
Personal foarte amabil , eficient cu foarte multă experiență profesională
Serviciul dovedit a fost mai mult de CINCI STELE +
Voi reveni cu mare placere .
Victor
L. C.
Am ramas foarte impresionata de personalul din aceasta clinica. De la recetioniste pana la domnii doctori, toti au fost foarte amabili si au raspuns cu foarte mult calm la intrebarile pe care le'am adresat.
D. W.
Doctori foarte incompetenti. Bataie de joc!!!!!!!!
m. p.
Felicitări!!! Țineți- o tot asa 👍
C. A. R.
Am apelat la serviciile lor pentru medicina muncii si angajarea de personal. Au fost super prompti, politiciosi si profesionisti. Voi reveni de cate ori voi avea nevoie de serviciile lor si le recomand si altor angajatori.
S. G.
Servicii de 2 lei!!!
Am sunat sa întreb dacă am nevoie de programare pentru o adeverință, mi s-a spus ca pot merge oricând ca nu este nevoie de programare. Am ajuns după vre-o ora și ce sa vezi nu era nimeni acolo pentru a îmi elibera adeverința. Doamna ce era la intrare mi-a spus foarte răstita ca asistentul este plecat și revine într-o jumătate de ora ca este plecat la o urgenta. Aveți un singur asistent ce se ocupa de toată lumea ce vine acolo și mai face și urgente la domiciliu??? Unde traim!?
Nu recomand, aștept sa treacă cele 6 luni sa îmi pot retrage fisa.
R. D.
O oră și jumătate pentru a ajunge la pacient. Consultația medicală a fost un dialog între medic și pacient, nimic mai mult (așa puteam să contactez telefonic un medic...) . Atitudinea asistentului deplorabilă, m-a sunat deoarece nu găseau adresa dar eu eram de vina ca nu am oferit detalii (in condițiile in care le-am oferit in momentul in care am sunat) iar atitudinea plină de dispreț.
Update 19.04.2019: Nu este de mirare ca media recenziilor este in scadere la cum se trateaza recenziile negative din partea clientilor. Deorece consider ca nu este deloc corect relatata intamplarea doresc sa adaug urmatoarele:
1. "Drumul" de acces a fost GRESIT de la bun inceput , deoarece nu era absolut deloc blocat (am verificat personal dupa vizita). Nu este absolut nici o problema ca au sunat ci atitudinea a fost cauza nemultumirilor. Colegul dumneavoastra a sunat si a ridicat tonul , invinuind ca nu s-au dat reperele corecte (tin sa mentionez ca s-a spus pana si culoarea balcoanelor blocului, cand am sunat prima oara).
2. Catelul (are 30 cm - model Bichon) era INCUIAT la doua camere distanta, toata lumea a fost informata de la bun inceput. Un caine latra, in caz ca unii dintre noi nu stim... nu a incercat absolut deloc sa rupa usa. Am fost informati ca nu este nici o problema deoarece si cadrele medicale aveau caine acasa. Deci...Unde sunt conditiile de stres?
3. Atitudinea nu a fost flegmatica si superioara, ne cerem scuze ca eram INGRIJORATI si nu i-am asteptat cu ceai si prajitura.
Sunteti penibili cu astfel de raspunsuri in care invinuiti si dezinformati. Tipic pentru organizatii cu servicii de proasta calitate.
M. T.
RECLAMATII:
Am fost la acupunctura și trebuie comunicat ca st lucruri care nu par în regula acolo, și anume:
-nu mi s a cerut acordul ptr poza făcută în cabinet
-nu mi s-a prezentat acul ca fiind steril asa cum e procedura în orice clinica
-nu mi s-a explicat nimic din tot ce urma sa se întâmple acolo
-nu am primit chitanță, lucru care mi se pare Ilegal.
Va rugam sa luați masurile necesare!
Numele meu este Mihaela Terzea si azi am avut programare la dvs.
I. P.
In cadrul serviciilor 112 se oferă consultații la domiciliul prin Medo. Motivul pentru care am dat 3 steluțe este atitudinea unor medici sau asistente care vin la domiciliu. Nu mă înțelegeți greșit. Am întâlnit medici dedicați și asistente foarte drăguțe de la Medo care te tratează cu respect. Dar și medici și asistente care nu au o atitudine adecvata. Reprezentând în primul rand o clinica privata ar trebui unele cadre sa mai lucreze la modalitatea prin care comunica cu pacientul pentru ca pierdeți și alți eventuali clienți. Eu una având în vedere ultima experiență nu as plăti o consultație la Medo ca sa trebuiască sa dau peste așa medic. Repet am întâlnit în schimb și medici extraordinari care respecta pacientul și îl tratează intr-un mod exemplar.
M. A. M.
Lipsa totala de respect!Iti faci programare si astepti cel putin o ora jumatate ca sa intri....bataie de joc.
m. s.
Am fost astăzi 25.07 pentru analiza si persoana de la receptie ă fost foarte profesionistă dar o angajată (aproape pensionară ) a venit la receptie sa ma mustreze ca am pus recipientul de analize pe masa de la receptie dar după aceea m am dus la cabinetul 1 pt a preda analizele stand la rand si "pensionara angajată " a venit cu o cunostinta si fara nici macar sa bată la ușă ă intrat in cabinet sărind rândul si fiind foarte arogantă , ca daca lucreaza acolo poate sa se bage în fața fara sa stea la rand . Sper ca managmantul sa citească acest mesaj si sa ia masuri ...e păcat ca multi din angajați sa si faca treaba la un mod profesionist si sa i lăsați pe alții fara un pic de respect sa strice reputația unui spital privat care pare destul de profesionist . RENUNȚAȚI LA NEPOTISME SI CUNOSTINTE....
Raspuns :In primul rand recipientul este cumpărat de la dumneavoastră și a fost adus în aceleași condiții , ținând cont că sunteți centru de analiza si ca pacienții să respecte igiena a ti putea crea un loc special pt a pune recipiente sau vindeți chitul de recoltare in asa fel pentru a respecta igiena de care credeti ca este nevoie .Sau ar trebui sa vin cu sacosa ? Si in legatura cu obligațiile de serviciu ale " angajatei " este o minciună, mai ales că spuneti ca a ti vizionat camerele A intrat însoțită de o cunostinta pt analize ....eu atat le doresc celor care fac si celor care încurajează această practică sa aiba aceleași facilități si la biserica " sa se bage în fața " fara sa stea la rand
A. D.
Servicii private (contra cost, cum este si normal) aproape "la fel de bune" precum serviciile de stat.
d. p.
Programarea si bonurile de ordine sunt o gluma proasta.
De fiecare data am avut programare si am stat cate cel putin o ora la coada. Bonurile de ordine se dau "aleator" ca sa nu zic preferential. Exemplu concret, am avut nr 52 iar la 40 de min dupa sosirea mea o doamna a primit de la receptie 51. Cand am intrebat doamna respectiva la ce ora avea programarea am aflat ca avea dupa mine. Qed
Probabil nu intelegeti ca si timpul clientilor este important.
Eu inteleg ca nu poti intra la doctor exact la minutul la care esti programat, insa o aproximare de bun simt ar duce la o asteptare de 15 minute. La alte clinici se poate, dar este o chestiune de respect. Dvs nu pareti sa vreti sa respectati clientii.
T. T.
Am fost la 3 noaptea cu mama mea care a avut o criză de rinichi și nu mai putea de durere.
Am sunat la interfon și a venit un doctor somnoros dar foarte de treabă să ne deschidă.
După ce au vorbit despre simptome 5 minute, i-au dat mamei o injecție pentru durere și o rețetă pentru antibiotice.
Totul a durat 15 minute și a costat 20 de lei (doar injecția, consultația a fost gratuită pentru că a fost urgență).
Doctorul și asistentul au fost foarte de treabă!
T. P.
Nu aș numi-o tocmai clinică ci mai degrabă niște amatori care au făcut ceva specializare pe genunchi și știu doar să repete mecanic ce au tocit la specializare.
La întrebări despre tehnici care le depășesc setul limitat de cunoștințe răspunsul este "noi suntem cei mai tari și vă spunem că așa ceva este absurd, nu se poate, nu există", chiar dacă alte laboratoare din lumea civilizată folosesc acele tehnici cu succes de ceva vreme.
A. P.
Nu știu mâine sunt programat .Deci concluzia după,!
a. f.
Prima experienta cu Medo, am fost pentru analize cu bilet de trimitere de la medicul de familie si am rezolvat rapid si cu tratament corect din partea personalului.
D. D. N.
Cea mai urata experienta avuta intr-un laborator. Daca aveti copii, va rog nu ii duceti la Medo, veti gasi doar macelari, fara pic de empatie, prea ocupati cu altele sa dea atentie sau explicatii unui copil speriat. Ar fi in stare sa lege copilul de scaun, numai sa termine mai repede. Iar managementul lasa de dorit. Au binevoit sa vina sa discute cu noi numai dupa ce am spus ca nu plecam de acolo fara explicatii. Pe care ca binenteles ca nu le-am primit. Iar asistentele probabil ca vor continua sa traumatizeze si alti copii in continuare, pentru ca nu vad a se lua nici o masura in acest caz. O stea e prea mult, mult prea mult :(
l. i.
Servicii bune,personal foarte bine organizat.
p. z.
Cea mai proasta experienta, doctori incompetenti, va sugerez sa cautati alt centru
A. Z.
Servicii de calitate și personal foarte drăguț!
R. S.
Am fost multumit de serviciul de consult la domiciliu.
T.
Experiente admirabile! Timp de asteptare scazut, personalul medical foarte receptiv.
P. T.
Pentru acupunctură nu se respecta programarile iar timpul de asteptare este de 4-5 ore. Preturile sunt nejustificat de mari.
A. M.
Sunt inscris la ei ca medic de familie si totul este aproape moca! Am facut analize complete cu 70 de lei, mai bine de atat...nu stiu unde gasesti..
S.
Curat .Frumos.Recomand 😀
R. M.
Este foarte frumos
I. A. U.
(Tradus) Am beneficiat de serviciile medicale oferite de MEDO Brasov de mai multe ori. De fiecare dată am întâlnit o echipă de profesioniști dornici să ajute, mai ales în acest context dificil cauzat de pandemia COVID-19.
Felicitări întregii echipe și continuă treaba bună!
(Original)
I have benefited for the medical services offered my MEDO Brasov several times. Each time I met a team of professionlas eager to help, especially in this difficult context caused by the COVID-19 pandemic.
Congratulationas to the whole team and keep up the good work!
T. I.
(Tradus) Servicii excelente și personal excelent. Accupunctura a fost mai mult decât uimitoare! În mod literal, mă distruge durerea de cap exfreme în câteva secunde!
(Original)
Great service and great staff. Accupuncture was more than amazing ! It literally toom my exfreme headache away in seconds!
C. D.
(Tradus) Sunt a doua oară acolo să completez SMFE pentru CCL. Foarte profesionist personal, bună coordonare, rapid și eficient. Personal foarte politicos și prietenos. Voi reveni de fiecare dată când am nevoie. Numai sclipirea în toate procesele este lipsa mașinii cu raze X pentru a completa toate nevoile în același loc. Dar acesta este cel mai mic lucru, care nu mă deranjează deloc. Oferă transport pentru cei care nu au o mașină, într-un alt loc. Recomand cu drag acest loc.
(Original)
I am second time there to complete the SMFE for CCL. Very professional personal, good coordination, fast and effective. Very polite and friendly staff. I will come back every time i need. Only glitch in all process is lack of X-Ray machine for completing the all the needs in the same place. But this is the smallest thing, not bothering me at all. They provide transportation for those which do not have a car, to another place. I highly recommend this place.
H. S.
(Tradus) Personalul a fost drăguț. Deși nu vorbeau engleză foarte bună, cel puțin au încercat. Dar trebuie să se îmbunătățească dacă doresc să păstreze măruntul internațional. Doar doctorul era un pic neprietenos. Și uită să menționeze că trebuie să facem o altă examinare și trebuie să parcurg din nou 100 km.
(Original)
Staff was nice. Although they didn't speak very good English at least they tried. But they need to improve if they want to keep the international tittle. Only the doctor was a little bit unfriendly. And they forget to mention we need to do another examination and I have to travel 100 km again.
C. G.
(Tradus) Personal excelent, serviciu și competent. Avea sângerarea nasului și căuta un specialist, m-au trimis gratuit la cel mai bun din Brașov. O persoană foarte utilă la recepție!
(Original)
Great,service and competent staff. Had a nose bleed and was looking for a specialist they referred me to the best one in Brasov free of charge. Very helpful personell in the reception!
F. C.
(Tradus) Servicii profesionale chiar și în miez de noapte.
(Original)
Professional services even in the middle of the night.
A. T.
(Tradus) Super
(Original)
Super
S. T.
(Tradus) Profesional!
(Original)
Profesional!
S. L.
F. C.
C. V.
N. R.
V. F. -. A.
C. D.
G. C.
A. T.
R.
I. K.
A. V.
D. M. M.
G. A.
G. V.
I. I.
B. N.
D. M.