Opinii despre Centrul de Diagnostic și Tratament Oncologic (Doctor)
Centrul de Diagnostic și Tratament Oncologic
Strada Carierei 65A, Brașov 500052, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Centrul de Diagnostic și Tratament Oncologic, Doctor în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Centrul de Diagnostic și Tratament Oncologic
Luni
[08h – 20h]
Marți
[08h – 20h]
Miercuri
[08h – 20h]
Joi
[08h – 20h]
Vineri
[08h – 20h]
Sâmbătă
[08h – 12h]
Duminică
[Închis]
Opinii despre Centrul de Diagnostic și Tratament Oncologic
C. B.
Din păcate în ultimă perioadă, cred ca se trateaza cu superficialitatea problemele bolnavilor. Soțul meu a început tratamentul în acesta clinică în 2015, unde a fost tratat cu foarte mare atenție și grijă. Pe această cale mulțumesc doamnei doctor Nedelcu pentru dedicația si profesionalismul cu care își tratează pacienții. În 2017 boala a revidicat, am observat o comunicare foarte greoaie cu noul medic, orgolii foarte multe în relațiile cu alți medici. Tratamentul a fost întârziat foarte mult, este adevarat ca s-au recomandat investigații suplimentare, dar am sesizat ezitări în ceea ce privește începerea tratamentului. La un moment dat a făcut complicații în zona colonului , a fost internat în Spitalul din Sinaia, medicul chirurg cerând scrisoare medicală de la medicul oncolog. Am dat foarte multe telefoane și mesaje, aveam promisiuni ca in cateva ore se va trimite pe email scrisoarea, dar nu a fost să fie. Doamna asistenta din acea perioadă nu știa cum să mai justifice faptul că nu a primit scrisoarea de la medic. Cu toate că făcea tratament la 2 săptămâni, tumorile creșteau, erau metastaze în mai multe locuri. Doamna doctor a justificat soțului "Ce vreți domnu Budileanu, nu la toți pacienții își face efectul cum ar trebui ". I s-a schimbat tratamentul, dar din pacate mai rău i-a făcut. Din 22 septembrie și până pe 12 ianuarie când s-a stins, a fost un chin pentru el. Părerea mea este că dacă ar fi comunicare și respect reciproc între cadrele medicale, ar avea de câștigat și pacienții. Până atunci , rămânem noi, familia plangandu-i și neînțelegînd cum se pot întâmpla unele lucruri...
K. 3.
Nu va merge pagina de programare online. Verificarea reCaptcha pentru eliminarea robotilor da rezultat de esuare a completarii, pe mai multe browsere si n-spe setari. Frustrant este putin zis, dar ramane de facut programarea telefonic.
B. M.
Am avut treaba doar ca sa ridic rezultatul analizelor pentru cineva, insa experienta a fost una placuta. Am intrat in curte cu masina, au o parcare care se pare ca acopera necesarul si ajuns in fata cladirii principale am fost intrebat de catre o doamna amabila, cu ce ma poate ajuta. I-am explicat si mi-a cerut numele si anul nasterii persoanei analizate, a intrat inauntru si in doua minute a iesit cu plicul dupa care venisem (fara a mai fi eu nevoit sa trec prin toata corvoada cu dezinfectatul, papuci de nylon, ploconeli pe la ghiseuri, samd.
M. T.
Timp de 1 oră şi 50 de minute am sunat astăzi ca sa fac o programare si nu a raspuns nimeni. Am sunat de mai multe ori si cam 20-30 de minute a durat fiecare apel inainte ca acestea sa fie inchise automat. O singura data a fost ridicat receptorul, dupa care s-a auzit cum a fost inchis apelul.... practic 1 secunda a durat convorbirea cu aceasta clinica...
Intrebare: Cum sa fac o programare la aceasta clinica daca la telefoane nu vreti sa raspundeti? Va trebui sa vin la voi? Trebuie sa astept si acolo ca nebunul, la fel cum am asteptet la telefon?
M. A.
Cea mai proasta clinica posibila.... Ajungi pe banii tai sa stai cu orele..... Rușine sa va fie....
A. T.
Maxim profesionalism din partea doctorilor, programarile dar faptul ca asiguratii nu au aceleasi drepturi cu cei care platesc cash este ffff urat.
F. T.
Am sunat o oră că sa mă programez și nu am reușit.Rusine
R. L.
Bună ziua. Am avut o experiență foarte neplăcută cu Oncocard Brașov. În luna februarie mama mea a fost diagnostizată cu cancer pulmonar stadiul IV cu metastază la creier. A fost operată la Miercurea Ciuc, doctorii au zis să nu avem mari speranțe în cazul în care operația va avea succes.
Operația a avut succes, am început tratamentul la Oncoard la sfârșitul lunii aprilie. La început totul era bine, doamna doctor Dan Adelina era de treabă, chiar dacă nu răspundea la telefon când aveam întrebări, pentru că cei de la clinică nu știau nimica. După ședința de chimioterapie din data de 5 august starea mamei sa înrăutățit brusc ( nu din cauza tratamentului). Am chemat acasă medicul de familie care a zis să ne pregătim de ce este mai rău. Am sunat pe doamna Dan Adelina care a zis să încerc să internez pe mama la Sf,. Gheorghe, pentru că suntem de acolo. Nu am reușit acest lucru pentru că spitalul din orașul nostru este de Covid. Pe data de 26 august ne-am prezentat la clinică conform programării chiar dacă starea mamei era una foarte proastă. Când au văzut asistentele starea mamei ma-au lăsat să intru. După ce am intrat am transmis la toată lumea cu care m-am intâlnit că vreau să vorbesc cu doamna doctor Dan Adelina. Am stat în spital 4 ore și nu am reuțit să vorbesc cu doamna doctor. Asistentele au zis că au luat sânge și așteaptă rezultatul. La ora 12.30 au zis că putem merge acasă și nu mai trebuie să venim. Am vorbit cu asistenta doamnei doctor care a zis că nu se poate discuta cu dânsa, dacă am probleme să-i scriu mesaj. Am scris, dar doamna doctor nu a răspuns. Pe data de 7 septembrie mama mea a decedat. Pe data de 9 am fost sunat de la Oncocard să mă duc să iau biletul de trimitere pentru că la data de 11 septembrie am fost programați la CT. Când am zis persoanei de la telefon că la data de 26 au zis să nu mai venim ea a fost foarte nervoasă pentru că nu am anulat rezervarea.
M-a supărat foarte mult atitudinea doamnei doctor care nu a acordat două minute să - mi explice care este starea mamei. RUȘINE SĂ VĂ FIE DOAMNĂ DOCTOR. Dacă asta este atitudinea dumneavoastră la început de carieră, mai târziu...
Comunicarea în cadrul instituției este aproape zero. Aveți grijă cu Oncocard., am citit și eu evaluările negative, dar am zis că nu se va întâmpla cu mine. Din păcate s-a întâmplat...
C. V.
Receptia mai are de lucrat! serviciile medicale sunt bune! felicitari! recomand!
D. V.
O experienta nefasta as putea spune. La o clinica privata, ma asteptam la un tratament mai de calitate decat la un spital de stat. Nu a fost asa. Am fost cu sotia pentru radioterapie. La intrare am stat la doua cozi imense, pentru triaj epiedemiologic si la intrare in clinica. In soare. Sotia nu se poate deplasa. Am platit o taxa pentru consultatie de 750 lei plus 20 de lei de persoana pentru un halat care se da la intrare. Din pacate a doua zi si a treia zi nu s-a mai dat halat dar taxa a trebuit platita. Dupa intrare in clinica, la fisier, doamnele sau domnisoarele foarte arogante dar din pacate atat. Nu prea stiau pentru ce stau acolo. Am fost pus sa astept. La 9.30 aveam programare pentru consult, la 10.00 am fost chemat cu sotia la cabinetul medicului unde am asteptat pana la 10.55. Nu era nimeni inauntru. Dar am asteptat. Sotia in carucior, ingalbenita, dar asteptam. Consultatia a durat 5 minute. Am fost trimis la simulator cu sotia. Alta asteptare. Singura doamna sau domnisoara care a vorbit respectuos a fost cea de la simulator. In rest, toate au vorbit ca orice birocrat din primariile si prefecturile noastre. Nu sunt locuri pentru carucioare dar am fost atentionat sa nu blochez locurile de acces. Din pacate nu ai cum pentru ca locurile de acces sunt foarte inguste. Cu aroganta am fost intrebat si nu odata daca are cine s-o duca pe sotia ca acolo nu are cine. Cu toate ca personalul Oncocard se calca pe picioare. Si am platit 750 de lei pentru un consult. La recoltare de sange am asteptat o ora. Functioneaza foarte bine sistemul cunostintelor si pilelor. Nu cunosti pe nimeni, stai mult si bine la usa. Peste tot unde am fost, aveam hartii pe care le aratam la cabinetul respectiv, dar totusi ma intrebau pentru ce am mers acolo. Am fost trimis aici, le spuneam. A zis d-na doctor ca o sa stiti, cand arat hartia. Noi de unde sa stim? era raspunsul. Am ajuns la clinica la 9.00 si am terminat la 13.45. Si am asteptat. Pentru ca era singurul lucru pe care il stiau spune domnisoarele sau doamnele de la receptie. "ASTEPTATI! Cat sa asteptam? Nu stim. O ora sau doua. Dar aveti noroc ca nu s-a stricat aparatul la radioterapie'' Nu am vazut atata indolenta, si incompetenta la nici un alt spital. Nici de stat si nici privat. Si umblu cu sotia de patru ani prin spitale. E trist, dar din pacate adevarat. Si inca ceva! La fiecare fisier se intocmea un dosar. Printre intrebari si CE STUDII AVETI? Clinica e pentru tratamentul persoanelor bolnave sau culegere de informatii?