Opinii despre RMB - Casa Auto Timisoara - Hyundai (Dealer Auto)
RMB - Casa Auto Timisoara - Hyundai
Calea Șagului Nr. 231, Chișoda 307221, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre RMB - Casa Auto Timisoara - Hyundai, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de RMB - Casa Auto Timisoara - Hyundai
Luni
[08h:30h – 18h]
Marți
[08h:30h – 18h]
Miercuri
[08h:30h – 18h]
Joi
[08h:30h – 18h]
Vineri
[08h:30h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Opinii despre RMB - Casa Auto Timisoara - Hyundai
C. P.
Casa Auto Timisoara - Hyundai, ar trebui sa va fie mare rusine!!! Tratati clientii dvs cu cea mai mare scarba si nu sunteti buni de nimic! Degeaba exista 5 ani de garantie! Te mint in fata, isi bat joc de timpul si de banii tai, nu sunt in stare sa te ajute cu nimic, astepti 5 ore in sala de asteptare pentru ca mai tarziu sa iti spuna ca masina ta nu are nimic. Te fac mincinos in fata si nu te lasa sa iti termini propozitia pana la capat. Nu au chef, rabdare si nici dispozitie sa te ajute cu problemele tale REALE! Seful de service de acolo ar trebui sa renunte la job si sa inceapa clasa I de la zero.
In plus, nici nu raspund la mailuri!
NU RECOMAND!
C. C.
Super locație! O echipă pe cinste!
P. M.
Cafea bună
O. O.
Degeaba ai 5 ani de garantie, ai garantia doar ca iti vei face nervi. Isi bat joc de timpul si de banii tai, te mint in fata, incepand cu seful de service pana la cei care iti vand o masina noua neconforma, iar apoi incearca sa te convinga ca e absolut normal ce se intampla si ca ei nu au mai fost contactati pentru asemenea probleme. Nu raspund la mailuri, iti tin masina fara sa ii faca nimic 5 zile in service, ca apoi cand ii intrebi de ce nu au reparat problema pentru care ai adus-o sa iti raspunda ca nu poti dovedi ca ai lasat-o acolo. Asta pentru ca refuza sa iti dea fisa de intrare.
S.
Nu recomand partea de service celor care vor avea probleme cu masinile Hyundai achizitionate.Faptul ca abia raspund la telefon pentru programare cat si lipsa profesionalismului in rezolvarea problemelor si expresia ca trebuie sa traiesti cu defectele unei masini noi proaspat achizionata, denota totul. In schimb la partea de ofertare si achizionare totul s-a intamplat rapid si intr-un timp relativ scurt.
Nu va lasati pacaliti de garantia celor 5 ani de zile deoarece timpul necesar intrarilor in service fara rezultate spre rezolvarea problemelor in favoarea clientului este mai pretios!
p. f.
La 8Mai nu 88 Mai mult decat 8
A. N. N.
Cam departe (esti iesit din oras bine). Personal amabil. De service nu ma pronunt inca pentru ca nu am avut nevoie (inca).
P. D.
Am venit, am văzut, am ales, am negociat si am luat exact ce am vrut! Super!
C. N.
Bine pregătiți, amabili, operativi!!
V. H.
Super,ok,a fost un timp de lucru cu ,castig zic eu
E. C.
Numai de bine, referitor la echipa de vanzari Hyundai!
d. g.
Profesioniști...exemplu de urmat.
B. G.
Promptitudine si profesionalism! Multumesc Mitsubishi Motors.
A. S.
A 3 revizie, a treia tzeapa.
C. P.
Excelent car
D. H.
SUPER PROFESIONIST
S. B.
Profesionisti!
I. H.
profesionisti
S. M.
Profesionalism !
G. M. 7.
(Tradus) Personal prietenos, un serviciu bun pentru revizuirea mașinilor
(Original)
Personale gentile, buon servizio per revisione auto
C. C.
(Tradus) Bine!
(Original)
Ok!
B. B.
(Tradus) Mașini bune!
(Original)
Good cars !
C. R.
(Tradus) Super serviciu
(Original)
Super service
p. g.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
E. G.
S. L.
R. S.
C. M.
m. d. m.
C. A.
A. B.
R. A.
b. b.
I. B.
a. g.
R. Z.
c. m.
A. C.
C. M. B.
A. B.