Opinii despre Transilvania Automobile Sibiu (Nissan&Renault) (Dealer Auto)
Transilvania Automobile Sibiu (Nissan&Renault)
Km. 303 + 506m, Selimbar, Sibiu, DN1 km 303, Șelimbăr 557260, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Transilvania Automobile Sibiu (Nissan&Renault), Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Transilvania Automobile Sibiu (Nissan&Renault)
Luni
[08h:30h – 17h:30h]
Marți
[08h:30h – 17h:30h]
Miercuri
[08h:30h – 17h:30h]
Joi
[08h:30h – 17h:30h]
Vineri
[08h:30h – 17h:30h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Transilvania Automobile Sibiu (Nissan&Renault)
D. D.
Am achiziționat mașina rulata și nu am primit codul de la media. Am cerut codul telefonic și de atunci nu mai răspunde la telefon domnul Laurențiu. Toate bune până pun mana pe bani. 😭
T. C.
Neserioși, duc mașina pentru un control o iau stricată, când întreb i-mi servesc o explicație total aiurea.
R. M.
Pe partea de service mi se pare o bătaie de joc. Programare la ora 1 pentru o diagnoza care nu ar trebui sa dureze mai mult de 15 minute. Cei de la recepție mi-au spus sa aștept ca va dura maxim 1 ora si defapt am așteptat 3 ore și ceva pentru o chestie care durează maxim 15 minute. Dejamagitor ținând cont ca este vorba de Renault service și nu de un service de la coltul blocului.
A. 2.
Consultantul de vinzari ar putea vinde mai bine telemea de Sibiu
H. R.
Am cerut telefonic o estimare de pret pentru un schimb de ulei in cutia de viteze CVA pentru un Renault Scenic 2011. In urma discutiilor telefonice, in care am specificat de fiecare data ca doresc schimbul uleiului in cutia de viteze, (cam 4 discutii), am fost programat pentru schimb cu un pret estimativ de 180 lei ulei si 80 lei manopera.
Ajungand la service am constatat ca sunt de fapt programat la schimbul de ulei si filtre pentru motor.
Pretul pentru schimbul uleiului din cutia de viteze a fost estimat la aproximativ 650 lei.
Asadar, din cauza personalului slab pregatit. am pierdut timp si am ramas si fara ulei schimbat.
Multumesc mult!
Later edit: in final am ajuns la Service Renault la Pitești. Total altceva. Profesionalism la preturi corecte.
R. I.
Un services foarte ok. Foarte operativi și serioși. Recomand!!!!
c. i.
Foarte amabila dna Iulia! Totul a decurs la superlativ!
G. C.
AM SHIMBAT UN ELECTROMOTOR ANUL TRECUT LA MASINA SI ACUMA PORNESTE CAM CU CEVA ZGOMOT SI DACA MAI VIN IMI IA BANII DIN NOU.
A. M. C.
Profesionalism
T. T.
se poate si mai bine
G. F.
Profesionalism, punctualitate, amabilitate - trei puncte care duc cu siguranta la succes !
Este ceea ce caracterizeaza aceasta casa.
Va multunesc si pe aceasta cale !
r. s.
Este prima dată când vizitez locația și pare OK ! A fost puțin deranjat , pentru că am așteptat foarte mult pentru o factură ! Și dacă o scriam de mână ... dura mai puțin !
I. N. M.
De încredere!
G. Z.
Imi pare rau ca nu pot nota diferit partea de Vanzari fata de cea de Service. Pe partea de Vanzari sunt oameni de nota 10, super profesionisti si oricand dornici sa ajute, am avut o situatie mai speciala cu finantarea si dupa mai multe discutii duse de dealer cu cei de la RCI, s-a rezolvat.
Pe parte de service in schimb, nu merita nici macar 1 stea. Timp de asteptare enorm in 2 situatii si nici macar nu rezolva problema pentru care am fost la ei.
Prima situatie a fost cand a trebuit sa astept 4 (patru) ore pentru un schimb de cauciucuri, CU PROGRAMARE facuta anterior.
A doua situatie - am avut o problema in garantie, am facut programare, am ajuns si am fost preluat la timp, mi s-a spus sa astept 15 minute si o sa mi se comunice ce urmeaza sa se intample. Am asteptat o ora, am mers sa intreb ce se intampla si ce urmeaza, mi s-a comunicat ca mai dureaza 10 minute pt ca era bateria descarcata si au pus-o la incarcat. Cele 10 minute s-au transformat iarasi intr-o ora, dupa care am sunat la Vocea Clientului Nissan - la 5 minute dupa apel vin cei din service sa ma certe ca de ce am sunat si ca trebuia sa comunic cu ei ca sa vad ce se intampla, nu la Vocea Clientului, asta dupa ce am fost pus sa astept cate 10-15 minute care se transformau intr-o ora, de 2 ori la rand. Printre nervi si draci mi s-a explicat ca e un proces de re-testare si re-incarcare repetitiv si de-asta dureaza atat, o sa mai dureze inca putin. Dupa inca o ora (3 ore in total) mi s-a comunicat ca masina e OK si ca a fost schimbata bateria, chipurile aia ar fi fost problema.
Plec de acolo, dupa 2 zile imi apare aceeasi eroare pe bord. Ma intorc in service si sunt tratat cu flit, cel mai probabil pentru ca sunasem la Vocea Clientului anterior si nu am stat cuminte sa astept 3 ore sa imi schimbe o baterie. Mi se spune ca trebuie sa fac o programare sau sa las masina in service toata zua - nu pot sa fac asa ceva in momentul in care se presupunea ca in urma cu 2 zile a fost reparata - nu am venit pur si simplu pentru o reparatie, am venit pentru o re-reparatie a ceva ce ei au sustinut ca au rezolvat in urma cu 2 zile. Am sunat la vocea clientului si mi s-a spus ca ar trebui sa mai astept inca 1 ora si poate imi vor prelua masina - in termenii descrisi mai sus 1 ora ar fi insemnat cel putin inca 2 ore pana la preluare si apoi inca vreo 3 pana reparau ceva ce credeau ei ca ar fi fost problema, pe ghicite. Am ajuns la concluzia ca urmeaza sa vizitez un alt service Nissan.
Cat am stat in sala de asteptare (cele 3 ore) am discutat si cu alti clienti "multumiti" si am inteles ca la fel au patit si ei - timpi de asteptare imensi si probleme rezolvate "la ghici" cu care s-au tot intors in service.
P.S. preturile sunt imense si daca nu ar fi fost vorba de garantie, cu siguranta nu ii vizitam
P.P.S. nu stiu de unde au reviewurile astea de 4-5 stele, presupun ca doar de la cei care au luat contact doar cu Vanzarile
C. A.
Personalul de la receptie ar trebui sa fie mult mai amabil cu clientii
d. n. s.
Foarte nemultumit. Locuind in italia acum un an fiind in vacanta in romania am decis sa fac revizia periodica la masina. Posed un Nissan Juke si locuiesc in Bistrita cand sunt in Romania. La Cluj negasind loc am venit apropae 300 de km pana la Sibiu. Credeam ca sunt oameni seriosi , pregatiti.... Acum dupa un an trebuie sa fac revizia si am gasit un cadou... La sibiu au rupt teava de la vasul de expansiune si l-au reparat cu Poxipol. Am descoperit dauna la controlul pre verificare acum in italia . Rezultatul ca ar trebui sa cumpar un vas nou cu 200 de euro, am timp pana vineri sa ma hotarasc, daca nu nu o sa pot face revizia periodica si o sa platesc preverificarea ... Va multumesc dragi romani de la Sibiu pentru cadoul dumneavoastra.
_.
Spații de întreținere corporală, de modelare si reparatii , excelente pentru mașinile Dvs.
Personal calificat, extrem de amabil, iti conferă liniștea ca mașina sufletului tau e pe mâini bune!
L. N.
Profesionalism
D. A.
Adevărați profesioniști.
L. B.
Un service corect, dar vizitat doar pentru revizii fara probleme mari.
C. Ș.
Super atenti, profesioniști!
m. c.
Primul service in care aud: " nu am vrea sa va luam banii , daca nu e neaparat nevoie!" Personal dragut, promtitudine, profesionalism.!
Bravo!
L. L.
O prima experiență urâtă deoarece un server ce așa mare nu deține aparatura necesară și nici tehnicieni . Nu am rezolvat problema.
G. B.
Foarte slabi. Dupa ce m-au taxat cu 1300 lei masina e la fel . Mi-au comunicat un pret iar cand am ridicat masina pretul a fost triplu. Neseriosi....mincinosi.
B. C.
Partea de vanzari lasa de dorit. Sunt slab pregatiti si nu stiu sa faca customer service. Am inceput o discutie cu ei pentru achizitionarea unei masini de la ei, dar dupa 2 saptamani am renuntat deoarece nu sunt parolisti si nu isi tin promisiunile.
E. T.
Foarte bine! Personal amabil, bine instruit și foarte corecți! Recomand!
K. B.
Promptitudine. Amabilitate. Profesionalism. Pana la viitoarea interventie....nota maxima!
d. v.
Am completat un formular de evaluare buy back, acum 10 zile.
Nici până acum nu am fost contactat.
Regula de bun simt in orice comunicare este sa răspunzi!
Afirmativ sau negativ!
RUȘINE!
Si de ASTA suntem coada Europei.
I. G.
Promtitudine, seriozitate,ambianță plăcută.
C. F.
Problema de service
Ce nu au reusit reprezentantele Nissan Miercurea Ciuc, Brasov, Bucuresti au reusit cei de la Nissan Sibiu.
Ovidiu Munteanu de la Nissan Sibiu este persoana (mecanicul) pe care doresc sa o scot in evidenta pentru modul in care s-a implicat in rezolvarea problemei.
Bun, chiar foarte bun si priceput. Calm, amabil, ofera explicatii, de foarte mult bun simt. Un asemenea profesionist meritat tratat cu respect de clienti si remunerat pe masura de patronul firmei. Omul acesta chiar stie ce si de ce face!
Oamenii valorosi se tin cu salariu pe masura!
A. C.
Personal amabil, am achiziționat un autovehicul electric.recomand !
t. 2. D.
Am fost puțin dezamăgit deoarece am dorit să văd expus un Renault Megane sedan echipat intense însă nu am găsit decât echiparea cea mai de jos. A fost totuși o vizită plăcută și interesantă ptr că domnișoara de la Renault s a comportat super ok și ne a dat multe detalii tehnice despre mașinile Renault și în special de modelele Megane!
s.
Profesionalism. Pret de reprezentanta.
d. v.
Echipa de service nu a rezolvat problema mea la prima prezentare si la a doua au dovedit ca nu s-au interesat de acest tip de problema. Seful de service a mascat asta prin aroganta.
P. M.
Nu mi-a plăcut abordarea cu privire la nevoia mea de mobilitate în această locație.
l. c.
Locatie placuta
l. c.
A fost perfect și profesioniști
R. G.
Oameni amabili. Prestatii de calitate. Nu dau 5 stele din cauza preturilor la piese in service.
R. A.
Personal amabil
M. A.
Am renuntat si la ei .
L. J.
Personal foarte amabil
A. B.
În urma cu 1 luna și jumătate , am sesizat o problema de garanție și nici pana în ziua de azi nu am primit un răspuns
L. M.
Cel mai prost service ever! Incompetenti la cote maxime!
S. F.
Un personal foarte amabil si un preț foarte bun pentru o reprezentanță ! Va multumesc!
O. M.
Profesioniști, atenți, serioși.
M. T.
Personal foarte competent și amabil. Preturi mărișoare dar corecte.
M. C.
Experienta foarte buna.
a. o.
De 12 ani vin aici si am fost tratat excepțional ! Am Renault si nu cunosc alt Service decât cel de unde am cumpărat extraordinara mea mașină care se comporta magnific după 12 ani .... Următoarea mașină va fi tot un Renault si tot de aici va fi cumpărată !
C. D. C.
Service neprofesional. Am venit pentru o rechemare in service anuntata prin scrisoare la fostul proprietar (inaintata mie). La programare au inceput sa-mi ceara carnet de garantie si revizii de parca era prima inlocuire de airbag ce o faceau. Total nepregatiti desi telefonic le-am comunicat numarul rechemarii in service. Pentru verificare ar fi trebuit sa astept o ora doua. Sa verifice, ce? Au rechemarea cu numar. Airbagul trebuie schimbat. Simplu
R. S.
Experienţa colaborarii cu service-ul este bună. Cu mici excepţii, serviciile sunt foarte bune. Atitudinea angajaţilor și promptitudinea este conformă cu așteptările. Mai sunt momente care încă nu-mi permit să dau 5 stele, dar recomand cu drag serviciile Transilvania Automobile! Nu veţi fi dezamăgiți!
C. P.
Recomand... a fost o frumoasă vizită în care poți vedea toate ofertele noi...
B. F.
O echipa profesionala de vanzatori. Masini ok preturi decente si la cele noi si la cele de ocazie. Recomand cu indredere.
R. R.
Reprezentanta Renault
Personal calificat atat pentru vânzări cat si pentru service auto. Un alt aspect rar intalnit este divizia vânzări mașini rulate care oferă garantie pentru masinile vândute
c. r.
De încredere
O. F.
Personal amabil și servire promptă
p. v.
Personal foarte amabil și reparatia
Perfecta
Recomand
G. B. S.
Organizare buna, meserie mai putin. De n-ori cu clima.
G. D. S.
Servicii de calitate. Personal amabil. Sala de așteptare dotată cu TV, automat de cafea, internet.
2. A. A.
Personal amabil, pregatit intotdeauna sa te ajute !
B. S.
Superlativ încercați merita
C. G.
Oameni pregătiți și interesați să vândă!
D. L.
Pe partea de Vînzări, personalul e amabil și bineînțeles, dornic să-și îndeplinească ținta de vînzări.
s. t.
Ok, vă recomand!
D. L.
De rahat de fiecare data
F. T.
Oamenii sunt OK.
A. S.
Se poate si mai mult.Pana acum inpresia este excelenta.Recomand Transilvania Automobile Sibiu.
s. p.
Operativitate, amabilitate, calitate !!!
L. S.
Personal deosebit de amabil. Știu să ofere variante.
T. T.
Profesional
m. m.
Personal amabil.
A. F.
Foarte profesioniști, amabili și atenți cu clienții. Nota 10.
S. S.
Super profi. Felicitări.
I. B.
Foarte amabil personalul!
S. T.
Super
V. T.
Amabili si profesionisti.
M. P.
Neseriozitate maxima !!!!
g. c.
Promptitudine, seriozitate, profesionalism.
B. S.
Impecabili pe vanzari
M. S.
Seriozitate.
N. I.
Reprezentanța auto și service auto pentru mărcile Renault, Nissan.
A. N.
Amabili si prompti ca de obicei!
F. C.
Foarte amabili
H. C.
(Tradus) Fiind pe drumul de întoarcere de la Bușteni spre acasă, în Belgia, am lovit un cerb. Din fericire pentru noi, am fost aproape de dealerul Renault „Transilvania Automobile Sibiu”. Informațiile, sfaturile și ajutorul din atelierul pe care l-am obținut au fost „aur pur” pentru noi, turiștii din România. Primirea în atelier de către șeful echipei, gestionarea pagubelor de către un colaborator și cel mai prietenos gest de către conducere, ne-au făcut cu adevărat încrezători din nou pentru a continua drumul nostru de +2000 km înapoi acasă. Apreciem foarte mult profesionalismul și, în același timp, empatia echipei. Cel mai bun loc pentru a consulta! Multumesc din nou.
(Original)
Being on the road back from Busteni to home in Belgium, we hit a deer. Fortunately for us, we were close to the Renault dealer 'Transilvania Automobile Sibiu'. The information, advise and the help in the workhop we got, were 'pure gold' for us, tourists in Romania. The reception in the workshop by the team leader, the handling of the damage by a collaborator and the most friendly gesture by the management, really made us confident again to continue our +2000 km drive back home. We highly appreciate the professionalism and at the same time, empathy of the team. Best place to consult ! Thanks again.
L. O.
(Tradus) Serviciu profesional.
(Original)
Professional service.
V. I.
(Tradus) Dă
(Original)
Da
C. V.
(Tradus) Servicii bune.
(Original)
Good services.
J. R.
(Tradus) Serviciu foarte bun. Frumos personal. Întreținere tehnică rapidă
(Original)
Très bon service. Personnel agréable. Entretien technique rapide
M. O.
(Tradus) S-a efectuat testul Nissan. Experiență frumoasă.
(Original)
Nissan test drive performed. Nice experience.
S. P.
(Tradus) Am avut probleme cu încărcarea bateriei vehiculului auto. M-au ajutat cu sfaturi bune, dar nu au piese de schimb disponibile, așa că soluția sugerată a fost ceva pe care l-ați recomanda cu cineva cu experiență mecanică. Dacă ești o femeie sau un bărbat mai puțin priceput, vei avea aceleași probleme ...
(Original)
I had some troubles with auto vehicle charging the battery. They helped me out with good advice's but no spare parts available so the solution suggested was something you would recommended to someone with some mechanical experience. If you're a woman or less skilled man, you will be in the same trouble....
D. I.
(Tradus) Un loc bun pentru a cumpăra o mașină nouă, pentru a cumpăra piese auto și pentru a-ți repara mașina.
(Original)
Good place to buy a new car, buy car parts and repair your car.
C. M.
(Tradus) Personalul mare și serviciile de garaj
(Original)
Great staff and garage services
B. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
L. F.
(Tradus) Super calitate
(Original)
Super quality
C. G.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
m. m.
(Tradus) Buna treaba
(Original)
Good work
G. T.
I. N.
B. I.
G. N.
M. I. L.
O. D.
H. A. B.
I. M.
T. V.
m. p.
C. N.
S. S.
B. S.
r. R.
A. M. A.