Opinii despre FORD MURES -AUTOHAUS WESTCAR (Dealer Auto)
FORD MURES -AUTOHAUS WESTCAR
E60 421D, Corunca 547367, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre FORD MURES -AUTOHAUS WESTCAR, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de FORD MURES -AUTOHAUS WESTCAR
Luni
[07h:50h – 18h]
Marți
[07h:50h – 18h]
Miercuri
[07h:50h – 18h]
Joi
[07h:50h – 18h]
Vineri
[07h:50h – 18h]
Sâmbătă
[08h:50h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre FORD MURES -AUTOHAUS WESTCAR
B. U.
Imi pare rau ca trebuie sa scriu o recenzie in care o stea este mult prea mult. Am contactat aceasta reprezentanta ( masina e un Ford C-Max 2.0 fabricatie 09.2016) pt. montarea unui carlig de remorcare demontabil. Toate bune pana in momentul in care am detectat un scurt circuit( la actionarea franei se stinge lumina de pozitie) am contactat firma pentru o solutie si am fost informat ca este posibil sa fie o problema de la CAN-BUSul masinii pt ca sistemul electric este conectat la unitatea de comanda ( cablajul cârligului de remorcare). Am decis sa arunc o privire si ce am gasit m-m lasat fara cuvinte, 600€ a costat carligul si montajul. Firele au fost legate direct de la blocul de lumini din spate( legaturile facute ca acum 30 de ani) fara vreo unitate de comanda de care am fost informat A fost ultima data cand am vizitat aceasta reprezentanta si nu pot sa o recomand la nimeni
s. a. m.
O locație îngrijită, curata cu personal amabil. Service auto de calitate unde poți face revizia perioadica și probleme diverse pentru autorulote.
Am găsit o gama variata de autoturisme și autoutilitare pana la 3.5t.
s. p.
Servicii BUNE dar destul de scumpe !
I. L.
Sa nu cumpărați vreodată mașină de la Ford sau sa duceți masina in service la reprezentanta Ford Corunca
A. D.
PROFESIONISTI👌!!
V. N.
Doar atât ...MULTUMESC! Sunteti minunați și vă mulțumesc! Timpul și costurile sunt mai mult ca decente!
S. T.
Servicii la prețuri vest-europene. Sală de așteptare agreabilă
E. ș. a.
A fost din greșeală. Vă rog să mă scuzați. 😊
c. n.
O doamna de la biroul din fata chiar in showroom a fost foarte revoltata ca am parcat trailerul chiar in fata showroom-ului pret de 10 minute si cred ca nu deranja pe nimeni acolo fiindca erau doar masinile expuse si se putea circula linistit fara sa stanjenesc pe nimeni ,mai bine ma intorc eu cu masina pe trailer prin toata curtea si fac 100 de manevre decat sa fim putin mai intelegatori.Chiar daca nu eram la costum se poate sa fim putin mai respectosi cu cei din jur si nu vorbim cu gura plina(tot doamna respectiva).
O. C.
Ma supărat faptul că nu am reușit să cumpăr ulei cutie viteză, doar dacă îl schimb la ei. Mi se pare anormal. Am sunat la Ford Bistrița, și am crezut că îmi vor răspunde la fel, dar nu a fost așa ci , Câți litri îți trebuie?, Am fost am cumpărat și le mulțumesc.
I. A. P.
Asa si asa.....
D. P.
De multi ani fac revizia masinilor la acest service dar se pare ca nu mai au mecanici competenti. De la an la an, calitatea serviciilor scade. Dupa constatarile/recomandarile lor am schimbat piese la masina, constatand, dupa schimbare, ca piesele schimbate nu aveau absolut nici o problema. Bani aruncati. Noroc ca nu le-am schimbat la ei pentru ca plateam dublu. In sala de asteptare, pe ecran nu ai posibilitatea sa urmaresti ce fac mecanicii la masina. Camerele ori sunt prost pozitionate, astfel încat sa nu poti vedea nimic concret, ori nu sunt functionale. Am fost pentru schimbare de ulei plus filtre iar dupa plecarea de la ei, dupa doar 15 km, desfacand filtrul de ulei am constatat ca era extrem de murdar pentru un filtru nou. Eu zic ca pentru serviciile oferite anul acesta, puteti considera ca sunt generos pferindu-va doua stele.
M. B.
Personal extrem de amabil, foarte primitor, orientat catre client. Recomand cu drag.
S. C.
M-am dus ieri cu o urgență și mă programau peste o săptămână. E drept că azi e sărbătoare, liber... Insa și sala de așteptare e incomoda, nu poți cumpara nimic de mâncare sau de baut, cafea, nimic... Nici un automat d-ala macar. Nici prin jur nu e nimic. Profesional cred că sunt buni (am mai făcut o revizie aici cu câteva luni in urma)...
I. S.
A fost ok asa ar trebui sa fi in multe locuri!!
E. J.
Mașini bune și ieftine...
A. M.
Am cumparat un Ford Ecosport 1,0
A. M.
ca și mașina Ford... sau.. Trabant
N. D.
Personal foarte amabil.
P. G.
Cumparat de la ei o masina in vara. Masina tip demo. Desi nu am avut loc de negociere, oferindu-le pretul cerut, am avut parte de surpriza sa constat dupa achitare si ridicare, ca are 2 anvelope si jante lovite si ciupite. Le-au mascat cu silicon si vopsea, schimbandu-le si pozitia pe axe. In plus masina a fost expusa in lumina puternica, nici cu lupa nu vedeai defectele respective. Desi am vizionat masina cu doar 2 zile inainte si am si platit-o mai apoi, au continuat sa circule cu ea, cateva zeci de km inca, pana am ridicat-o. Nu se face asa ceva! Nu mai aveau masini in ograda poate!
Nici vorba de a recunoaste defectele cauzate masinii, chiar de ei! De eventuale compensatii, nici vorba. Aveau si Casco si puteau face masina ca si noua, inainte a o vinde. Au preferat sa o vanda asa. Halal!
De ocolit acesti comercianti!
A. T.
Super ok.
J. Z.
Foarte nemultumit! Sugerez sa evitati acest service!
Cititi va rog inainte sa intrati la ei!!!
M-am dus la ei cu o problema destul de ingrijoratoare la un Ford Focus mk2 din 2008. Se auzea un pocnet foarte puternic de sub masina la acceleratie brusca. Am facut o programare sa verifice masina si sa faca o constatare. Am fost programat la 10, ne-au luat la 11, ce nu mi se parea chiar atat de grav. Dupa verificare ne-au dat o lista de cam 16 de componente, cam tot ce se gasea la directie, bucse, bielete, brate, tot. Ne era foarte clar ca acel sunet nu avea de a face cu nimic dintre acestea s i-am cerut sa se uite la masina inca o data, pentru ca zgomotul venea din mijloc. Intr-adevar un suport de toba era rupt. Bine ca se platesc oameni sa faca verificarea. Pana la urma am decis sa schimbam 2 bielete anti-ruliu spate ca ni se parea ca se auzea ceva de acolo. Desigur, toata lumea de la service zicea ca schimbarea acestora nu o sa rezolve problema, trebuie schimbat tot. (S-a rezolvat problema 100% numai prin schimbarea bieletelor). Domnul de la receptie service ne-a zis ca o sa le schimbe cel tarziu pana urmatoarea zi dimineata si ca o sa coste in jur de 175 RON. Aveam posibilitatea de a astepta constatarea finala cu toate piesele acolo, sau sa ni se trimita prin e-mail. Ne-a spus ca o sa dureze un pic si astfel am decis sa plecam si sa asteptam constatarea in maxim o ora pe e-mail. M-am si programat la un service esapamente pe ziua urmatoare, crezand ca masina va fi gata pana atunci. La vreo jumatate de ora dupa ce plecasem de la service ne suna domnul spunand ca reparatia o sa coste 320 RON, nu 175. Na bine, ce sa facem. Ne-a promis ca o sa ne sune cand au schimbat bieletele. Ziua urmatoare, dupa ce am asteptat toata ziua, la ora 16 le-am sunat sa intrebam oare ce o fi cu masina. Aaa, e gata deja de ieri. Na bine. Constatarea nu venise inca. Intram la firma, ni se spune sa asteptam. Atunci se facea constatarea. Am iesit de la firma la ora 17, cu 2 bielete schimbate la pret dublu, o constatare inutila si cu problema principala inca existenta, avand sa refac programarea la celalalt service. Teribil. Un service absolut incompetent si nepasator fata de clienti. As da 0 stele daca s-ar putea.
T. C. M.
Reprezentant vânzări auto Ford.
C. N. S.
Service extrem de prost.
Vanzari Auto - OK.
Programarile la service sunt doar de forma. Functioneaza legea junglei.
Nu recomand sub nicio forma.
Pentru un schimb de anvelope am asteptat 5 ore. Niciun angajat nu a reusit sa imi explice, de ce a trebuit sa astept atat.
C. M.
Nu se pricep , mi-au schimbat EGR-ul de geaba, era o problemă de turbina pe care am rezolvat-o la Turbologic
E. A. M.
Foarte multumit de fiecare data.
M. E. T.
Plăcut, foarte amabili
T. G.
Destul de primitor personalul.
C. M. P.
Cel mai bun departament service
Cel mai bun departament de vânzări
Cele mai bune autovehicule
❤FORD❤
S. C.
Service foarte profesionist si expeditiv. Chiar si fără programare au reusit sa ma ajute în timp record. Multumesc
g. v.
Mașini și iar mașini parcă nu ar fi destule !
G. G.
Profesioniști cu suflet mare.
L. G.
Perfect!
T. M.
O echipa excelenta!
p. d.
Oameni de treaba..
A.
Profesionisti si cumsecade!
M. F.
Reprezentantă Ford.
c. m.
Dealer Ford
A. B.
Firma serioasa
T. B.
Bună
h. l.
Excelenta
N. F.
(Tradus) Din păcate, aceasta este a doua experiență proastă dintr-o serie aici. Anul acesta, am pus mașina la încercare, ceea ce a arătat că supapa EGR trebuie înlocuită. De asemenea, l-au înlocuit și, între timp, au sunat că, în timpul instalării, au observat că trebuia înlocuit chiar și un furtun, din care se putea comanda doar un original și va veni luni (acest lucru s-a spus cel puțin vineri). Marți sun la situație și se dovedește că furtunul este blocat în Ungaria. Anul trecut, a fost la fel cu un starter. Li s-a promis întotdeauna că vin mâine, până la urmă au trebuit să aștepte mai mult de două săptămâni și până atunci mașina nu a putut fi folosită. Clientul nu este informat în mod corespunzător când va fi gata și nici nu comunică starea curentă. M-aș aștepta la acest lucru, mai ales dacă apare de la furnizor că ceva nu este în regulă. Dacă nu îi sun, nu vor verifica unde sunt piesele și nu vor întreba furnizorul care este situația. Desigur, ei scriu un e-mail către furnizor, la care ar putea răspunde și, în cele din urmă, putem aștepta chiar săptămâni pentru a schimba un furtun, care este de 15 minute.
Un alt lucru care, de asemenea, nu-mi place este că nu primesc partea defectă după service și nu o raportează deloc la început.
(Original)
Sajnos már sorozatban a második rossz élményt élem meg itt. Idén tesztre vittem az autót, amiből kijött, hogy EGR szelepet kell cserélni. Ki is cserélték, s közben hívtak, hogy szerelés közben észrevették, hogy még egy slagot is ki kell cserélni, amiből csak eredetit tudnak rendelni és az hétfőre megjön (ezt mondták legalábbis pénteken). Kedden hívom, hogy mi a helyzet, s kiderült, hogy Magyarországon elakadt a slag. Tavaly ugyanez volt a helyzet egy önindítóval. Mindig ígérték, hogy holnapra jön meg, végül több mint két hetet kellett várni, s addig az autót nem lehetett használni. Nincs tájékoztatva a kliens rendesen arról, hogy mikorra lesz kész, s nem is kommunikálják az aktuális státuszt. Ezt elvárnám, főleg akkor ha látszik a beszállító részéről, hogy valami nincs rendben. Ha nem hívom én őket, nem ellenőrzik le, hol tart az alkatrész és nem kérdik meg a beszállítót, hogy mi a helyzet. Persze a beszállítónak írnak emailt, amire majd talán válaszolnak és végül akár heteket várhatunk arra, hogy egy slagot kicseréljenek, ami 15 perc.
Másik dolog ami szintén nem tetszik, hogy a hibás alkatrészt nem kapom meg szervízelés után és erről az elején egyáltalán nem is tájékoztatnak.
S. O.
(Tradus) Totul excepțional!
Toate fluxurile de proces sunt personal ridicat și prietenos.
(Original)
Everything exceptional!
All process flows are high standard and friendly staff.
F. V.
(Tradus) Serviciu excelent pentru profesioniști instruiți și mașini drăguțe.
(Original)
Kitűnő szolgáltatás felkészült szakemberek és szép autók helyszíne.
G. S.
(Tradus) Grozav
(Original)
Nice
L. I.
(Tradus) Singurul lucru care nu mi-a plăcut era că în curtea parcată erau vagoane noi de marfă (deficiențe motorii, motorină sub motocicleta, dar aproape de mărimea căruciorului). Cred că nu sunt vizionările unei curți de showroom.
(Original)
Egyetlen dolog ami nem tetszett itt az volt hogy az udvaron defektes új állagú kocsik parkoltak ( motorhiány, gázolajfolt a kocsi alatt de majdnem kocsi méretű.) Gondolom nem egy showroom udvarába való látványok ezek.
M. M.
(Tradus) Dealerul este minunat. Mi-am cumpărat mașina aici și au fost foarte utile și profesioniști în timpul achiziției, de atunci am făcut toate reparațiile și controalele aici și au făcut tot ce au putut pentru a-mi acomoda programul. Mi-au reparat chiar și mașina după ce am avut un accident, iar partea din față a mașinii a fost totalizată și au făcut o treabă remarcabilă. Recomand personal acest loc
(Original)
The dealership is great. I bought my car here and they have been very helpful and professional during the purchase since then I did all the repairs and check-ups here and they did the best they could to accommodate my schedule. They even fixed my car after I had a crash and the hole front end of the car was totaled and they did a remarkable job to.I personally recommend this place
N. E.
(Tradus) Cele mai bune mașini Ford din România
(Original)
Best Ford cars in Romania
D. V.
(Tradus) Bun Ford
(Original)
Jó a Ford
P. S.
(Tradus) Profesionist. De încredere.
(Original)
Professional. Trustful.
D. Ț.
(Tradus) În general servicii bune, angajați prietenoși, uneori supraîncărcați și prea ocupați.
(Original)
Overall good services, friendly employees, sometimes overbooked and too busy.
c. m.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. D.
N. H.
c. l.
A. B.
-. -.
R. V.
F. I.
O. D.
D. T.
C.
G. I.
L. L.
s. r. S.
C. I. S.
L. S.
m. g.
D. C. M.
N. B.