Opinii despre Jaguar Land Rover - Casa Auto Iasi (Dealer Auto)
Jaguar Land Rover - Casa Auto Iasi
Șoseaua Păcurari nr. 177, Iași 700552, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Jaguar Land Rover - Casa Auto Iasi, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Jaguar Land Rover - Casa Auto Iasi
Luni
[08h – 18h:30h]
Marți
[08h – 18h:30h]
Miercuri
[08h – 18h:30h]
Joi
[08h – 18h:30h]
Vineri
[08h – 18h:30h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Jaguar Land Rover - Casa Auto Iasi
b. m.
Cei mai buni profesionisti din tara. Va spun sincer niste oameni cu caracter rareori intalnesti asa ceva. Multumesc !
G. N.
Am fost pentru o defectiune la masina care e in garantie. Problema s a remediat dar cei de la service mi au recomandat sa schimb placutele frana fata spunand ca mai au cca 1mm. Dupa schimb cand am verificat placutele uzate am constatat ca aveau aprox 4mm- pt inca 20000km-. Ori mecanicul nu stie sa aproximeze ori au vrut ,pe langa banii de la Renault, sa mai castige ceva.
M. L.
Angajați puțini, de multe ori depășiți de situație.
Sunt momente când nu au timp efectiv să răspundă la telefon.
E. M.
Găsiți mașini de toate tipurile, de la noi la second-hand și puteți face și test drive. Recomand daca doriți să vă achiziționați o mașină.
C. I. Z.
JALNIC ... Nu recomand nimanui sa ajunga in situatia mea si sa nu te bage nimeni in seama. Niste oameni fara noima care stiu doar sa faca reviziile la termen a masinilor cumparate de noi din reprezentanta si sa le umfle preturile la manopera si piese. M-am programat la ei pentru a face o diagnoza la care mi-au spus ca ajunge undeva la 380 RON, problema pe care o stiam de inainte de a ajunge la ei era RESOFTARE BCM ... trebuiau doar sa imi puna testerul si sa imi reconfigureze masina ... precizez ca auto ASTRA J isi pierduse memoria din calculatorul de confort. Discutand situatia de fata au ajuns la concluzia ca ei nu fac asa ceva si ca nu se baga la masina pana nu cumpar unul nou care ajunge undeva la valoarea de 1000 EURO. Numai asa puteam sa imi aduc masina pe drumul cel bun. Au vehiculat ca ei nu au SOFT de OPEL ASTRA J si ca nu se ating de masina pana nu cumpar BCM nou ... ma intreb atunci " Cum ... daca cumpar unul nou au soft sa mi-l reconfigureze iar pe al meu de la masina nu il pot face ??? curios " !!! Vreau sa va aduc la cunostinta ca BCM-UL nu era " INUNDAT / SCURT-CIRCUITAT / MUCEGAIT sau ce naiba au mai zis cei din REPREZENTANTA OPEL ... pur si simplu si-a pierdut memoria ( intrase in protectie ceasurile din bord si nu mai arata km ) ... el ca BCM fuctiona foarte bine - RECUNOSTEA MASINA SI FUNCTIONA NORMAL !!! Dar sa nu mai vorbesc mult ... le doresc sa aiba parte fiecare dupa sufletul lui !!!
P.S. Am facut programare la REPREZENTANTA din BACAU, la care discutand cu ei au inceput sa rada de situatia mea de la IASI si mi-au zis ( CUM ... NU AU SOFT PENTRU MASINA ??? ) mi-au facut programare la ei si ma asteptau sa imi rezolve problema. Le multumesc pentru sprijinul acordat MORAL si tin sa le multumesc ca nu au fost ca cei din IASI. Intr-un final am am gasit un baiat bun care cred dupa mine ca bate toate REPREZENTANTELE DIN TARA.
i. m.
Oameni profesioniști,cu bun simt,respect lor
N. G.
Foarte receptiv Dl. Daniel Eftimie.
G. M. C.
NU RECOMAND!!! NISTE HOTI!!! ITI FURA BENZINA DIN REZERVOR NU ITI SCHIMBA ULEIUL LA REVIZIE, HOTI PE FATA..
M. P.
Operatori ageri și foarte atenți la toate detaliile
S. N.
Iesirea la sosea se face pe un beton spart si erodat .Păcat!
a. i.
Obtinut informații corecte.
D. R.
Usa defecta
B. G.
Impresia generală e că îi doare la banană de clienți, că dacă nu cumperi tu, cumpără altul în locul tău. Comportament tipic de reprezentanță care deține monopolul pe un anumit produs. Pe scurt, ca să vă faceți o idee, am mers la Pitești doar ca să nu cumpăr de la ei.
B. C.
Seriozitate si calitate, dar un pic cam mari prețurile, este loc de mai bine .
E. O.
A fost bine din partea lor dar am întimpinat neplăceri din partea celor care au pus comanda pe platformă spre livrare care au pus-o pe altă locație și a trebuit să aștept mai mult ceia ce mă deranjat bine-inteles
F. P.
aroganta si dispret fata de clienti, nu se respecta programarile. nu merita nici macar o stelutza
S. R.
Cele mai proaste servicii pe care o reprezentanta auto-Nissan-le poate avea...atitudine lipsita de orice forma de profesionalism si respect.
g. c.
O experienta tare neplăcută!! A durat mai bine de 2 ore doar ca să pună un diagnostic și sa calculeze devizul și încă 2 ore și jumatate sa facă reparația. Regret ca am ales acest service, cred ca o stea este prea mult!
C. G.
Dezamăgit total am fost programat la ora 8.30 dimineața pentru pentru o diagnoza, cu revenire la ora 11.30 am revenit ,nu a fost rezolvată, mia zis să revin peste două ore,revin iarăși nici atunci nu sau apucat de mașină, am rămas în fața receptiei să mă vadă că mai sunt acolo. Tîrziu pe la ora 15.30,m-au băgat în seamă, me-au spus care este defecțiunea, sonda de oxigen aval, după aproape o zi am aflat prețul, unul destul de piperat pentru buzunarele mele 930 lei.La-m întrebat pe reprezentant de ce atât de mult, o sonda în magazin costă 1/3 din suma asta tot original și de la producator. Am renunțat și am plătit 220lei diagnoza
C. B.
Mulțumiri alese echipei Caremil,si amabilitatea Dlui Rusu Costel !
C. M.
Mașină luată de la revizie cu luminile neverificate. Am lăsat-o cu becul ars, am luat-o cu același bec de la far, ars. Atenția la detalii lasă de dorit. Revizie făcută pe de rost. Nu recomand. Din păcate, mașina e achiziționată de aici, așadar voi face alte intervenții în alt service autorizat.
G. D.
O experiență plăcută în vederea achiziționării unei mașini electrice e2008
I. A. S.
Cele 2 stele sunt date pentru timpul de livrare respectat in cazul livrării masinii.
Preturi mai mari atât la auto cat si la accesorii comparativ cu alți dealeri din tara.
Comunicarea lasa de dorit, am asteptat un set de roți de iarnă mai bine de 6 saptamani, bineinteles ca nici nu au mai venit.
Nu recomand in mod deosebit Casa Auto. Din pacate sunt singurii dealeri Mazda pe zona Moldovei și profita pe chestia asta.
D. C. s. A.
Ospitalitatea și profesionalismul pe primul loc.
P. B.
Profesionisti, oameni e calitate. In schimb grija mare cand preluati masina dupa, verificati fiecare detaliu..eu am patit-o cu bord-ul zgariat...sunt in proces de rezolvare cu cei de acolo pe care amiabila. Recomand cu placere! Preturile sunt OK!
M. V.
La Nissan e ok,ne-au fost prezentate mașinile foarte profi de un consultant vânzări.
I. H.
O locatie cu un spatiu generos, dar foarte slab organizat.
D. Z.
Programare la 8,30, făcută cu 1 săptămâna înainte; pachet jante+anvelope plătite integral, cu factura, cu 2 săptămâni înainte de programare...ajungi la momentul stabilit, mai aștepți conversații cu clienți apăruți din senin și....rotile au dispărut în...ceata de săptămâna trecută, cică alea pe care mi le-au arătat ca fiind ajunse erau "altele, de alta marca"...noroc de căldura de afara? Și, măcar pentru obrazul pătat, un telefon de scuze și de anulare a programării?
P. C.
Sunt varza cei de la service. E deja a treia masina cumparata de la casa auto, dar si ultima de la ei ... mecanicii de la service pur si simplu isi bat joc de masini, lucreaza total neprofesionist, a trebuit sa revin la ei sa refaca ... pacat de firma, eu nu pot sa-i mai recomand la nimeni dupa multele experiente negative pe care le-am avut cu ei pe parcursul anilor. Nu ca alte service-uri din Iasi ar fi mai bune, dar la preturile si prestanta Casa Auto m-as fi asteptat sa ofere si lucrari de calitate. Din pacate nu o fac ! Mecanicii aia buni au cam plecat dracului din tara asta si au ramas doar carpacii de 2 lei.
A. L.
O experienta destul de dezamagitoare si foarte prost expusa de un angajat al Casei Auto , Dacia Receptie pe numele sau Daniel Eftimie . Dupa ce stau la rand ,civilizat aproximativ 1h ca sa pot preda o masina Dacia Logan , proprietate a firmei unde lucrez , si expunând situatia mea , ca am venit sa las o masina pentru revizie si pentru eventuale erori în bord ,eu avand programare a doua zi dimineata la ora 8 (dar din cauza naturii serviciului nu aveam cum sa ma prezint la ora aia , si am adus-o în ziua anterioară programării pentru a o lăsa) domnul consilier de vânzări decide a mă da la o parte ,spunând să îl las sa isi facă alte treburi, sa preia alți clienți, ca și cum eu nu as fi un client , ca și cum eu nu as fi stat deja 1h la coadă, ca și cum ........
Foarte urât comportament , si de neînțeles.
C. V.
Extrem de neseriosi, nu se tin de programari si de ce promit, vor sa iti tina masina 4 zile in service pentru a schimba un brat...
Am dus masina in service dimineata la 8:45 cum era programarea dar abea pe la 9 jumatate a fost preluata, dupa ce a stat o zi intreaga in service am sunat, au zis sa vin la 4 jumate ca e gata, am ajuns acolo si mi s-a spus ca mai dureaza cateva minute, dupa inca o ora de asteptare ma duc sa intreb si imi spun ca nu pot sa imi schimbe piesa ca le trebuie aprobare de la uzina si aia s-a inchis la 4 si sa o las pana luni pentru a putea schimba un capat de bara sau sa imi faca reprogramare, am zis sa o reprogrameze si dupa ce mi-au dat masina au zis ca sa sun eu saptamana viitoare pentru reproramare. Un grad asa mare de nepasare nu am vazut.
D. I.
Rar mi-a fost dat sa intalnesc atat incompetenta, indolenta si lipsa de respect fata de client! Timp de aproape jumatate de an purtat pe drumuri si o masina a carei probleme nu se rezolva!
NU RECOMAND SUB NICIO FORMA!!!
Alegeti orice dar nu Mercedes de la CASA AUTO!
C. A.
Slab tare, mai ales pe service vopsitorie.
A. H.
ca majoritatea service-urilor care tin de reprezentante, interesul este minim. Nu trebuie sa se lupte sa'si castige clientii ( acestia fiind limitati de garantie) - nu mergeti decat daca nu aveti de ales
L. A.
Service bun.
S. D.
Am verificat istoricul masinii si mi s-au oferit toate datele de care am avut nevoie. Andrei Ana de la receptie e super de treaba, tot respectul, e profesionist.
P. J.
Lași mașina în service, dar nu ai cu ce să te întorci în oraș. Stație pentru mijloacele de transport în comun este departe, fără siguranță pentru pietoni. O locație neprietenoasa, fără să ai contact vizual cu mașina, doar încrederea că sunt corecți.
D. D.
Persoanele din vânzări de la Land Rover Jaguar și Mercedes Benz sunt profi, iar aspectul reprezentanțelor este la nivel de 5*.
G. C.
Timp mare de asteptare.
Reparatiile sunt efectuate superficial.
Politica service-ului nu permite accesul proprietarului langa masina iar camerele de luat vederi nu acopera toate elevatoarele.
Personalul din front office este OK dar modul in care mecanicii isi fac treaba lasa de dorit.
Am avut doua experiente cu acest service (tinichigerie, revizie) si sunt total nemultumit. Am scris e-mail catre Dacia, astept raspuns.
Daca aveti alternativa, NU alegeti acest service.
Traiasca PCR !
Alternativa service autorizat Dacia Iasi : BRAS !
I. P.
IONUȚ Morarasu un domn de nota 10. Sunt băieți buni. Specialiști buni..
C. B.
Pe partea de vanzari pentru mine a fost ok consultantul amabil ramane de vazut pe partea de service am inteles de la alte persoane ca nu au fost multumiti sunt destul de plini de ei
I. E.
Cea mai mare harababură și foarte proaste servicii.
i. e.
Nissan Qashqai ținut 3 săptămâni în service...abia după prima săptămână au făcut diagnoza pentru că mecanicul a fost în concediu...am avut mai multe cerințe pe care o parte le-au tratat cu indiferență... după ieșirea din service am constat că un prezon lipsește de la o roata... foarte nemulțumit!
G. C.
Jecmaneala. Am stat o ora si 10 minute sa-mi introduca datele in calculator si s-a uitat unul 2 minute la masina ca sa-mi spuna ca senzorlul de ulei e defect. Pret...66 lei.
I. D.
Servici sub orice critica, am capacul de la culbutorii crăpat, într-un an de zile nu reușesc sa îl schimb pe garanție sfatul meu evitați contactul cu acest service
I. B.
Seriozitate maxima.
s. s.
am facut o revizie nu m a intrebat nimeni nimic ...a luat cheia certificatul ..veniti la ora x )) Promti nu am ce zice dar vroiam sa aflu niste preturi la accesorii))
P. I. G.
Lipsa dovada de profesionalism din partea departamentului service .
B. A.
SERVICII LA SUPERLATIV! TRAIASCA BRAND-UL HONDA!
V.
Pentru service, sunt OK. Reparatiile au o durata relativ mare, dar acest lucru e valabil cam peste tot
R. O.
Ai bani iei mașină nouă.
B. N. B.
Personalul de vanzari Dacia,este profi !! Nu aceeasi calitate o au cei de la Dacia Servis,de fapt e jale,sunt 3 ani sub contract ptr reviziile periodice si va spun ca e DEZASTRU !! Am decis ca de anul acesta sa schimb Dacia Servis Iasi cu Dacia Servis Roman !!!
b. i. g.
Personalul foarte amabil și profesionist. Dacia Duster o surpriză foarte plăcută
I. C.
HOTI, Andrei de la primire in Service iti spune un pret si la plecare platesti dublu. Evitați Casa Auto Iasi.
R. H.
Neserios si jacmaneala pe fata...
X.
Evitati Casa Auto Iasi, la service te intampina Andrei, iti spune un pret si la final platesti de doua ori mai mult.
A. T. R. O.
Daca vrei sa ai necazuri in viata, cumpara o masina de la Casa Auto Mercedes Benz Iasi. Nesimtirea este la ea acasa, iar produsele sunt livrate, murdare si neingrijite de zici ca sunt pentru dezmembrari. Tot ce vorbesti inainte de livrare cu agentul de vanzare sunt numai minciuni.
V. O.
Supraaglomerat, programarile nu sunt sincronizate cu nr de masini din service, tehnicieni limitati, refuza sa rezolve probleme mai fine in garantie. Evitati acest service!
A. I.
Cei mai mari TEPARI. . In special Andrei de la service Iasi
a. a.
Ofer două stele pentru amabilitatea celor de la recepțiea de la reprezentanța dacia și pentru că am rezolvat rapid cu programarea. Nu aș fi dat nici o stea deoarece la plecare am realizat că au dispărut 5 litri de motorină din rezervor și contorul de consum era resetat la 0.
S. S.
Un fel de pseudoprofesioniști cu puțină zeflemea si ceva aroganță amestecată. Răspunsuri in 2 peri si lipsă de respect față de cunoștințele clientului....
La ei un motor de 1.0 are aceiași putere cu un motor de 1.4....
Le lipsește un training serios bazat pe respect față de client și cerințele lui
Când vinzi Dacii nu le prezinți la nivel de Audi sau Mercedes ....
La revizii prețuri mai mari decât la Bras Pod de Piatră. Service autorizat pt revizii mașini Dacia in garanție
A. R.
La parcul auto, vehicule rulate, agentu de vanzari este un excroc mincinos.
M. D.
Niste mincinosi. Te mint pana platesti apoi inselatoria este la ea acasa.
C. E.
Am testat Hyundai i20. Masina arata bine dar motorul 1'2 benzina de 84 cp este leneș
L. A.
Experienta mea cu Casa Auto Iasi: groaznica. Am avut un accident cu masina (Honda Civic cumparata in noiembrie 2016 de la ei, noua, in garantie) pe data de 14 dec 2017. Asiguratorul soferului vinovat de accident, Generali, mi-a dat imediat acceptul pt introducere in service. A durat o luna pana sa fiu chemata la Casa Auto pentru reconstatare (12 ian 2018). Apoi mai bine de 5 saptamani pana sa vina piesele ( pe 23 feb aproximativ). Azi am luat masina din service, am considerat si eu ca o masina in garantie se rezolva cel mai repede la reprezentanta. De fiecare data am sunat personal pentru a afla in ce stadiu se afla masina, nici macar o data timp de 3 luni vreun reprezentant nu m-a sunat pentru informatii. Iar la final, am asteptat 40 minute sa mi se elibereze o foaie de receptie, dupa ce anuntasem in prealabil ora la care veneam dupa masina.
Total nemultumita de servicii.
Nu recomand, gasiti alte optiuni.
A. U.
Te duci cu masina defecta, pleci cu masina defecta si cu multi bani lipsa in buzunar
V. B.
Servicii de calitate! Am așteptat mai putin decat credeam.
M. N.
Multe mărci bune în același loc.
C. C.
Profesioniști.
C. Ț.
scump ca orice reprezentanta dar profesionisti isi fac treaba ff bine
p. i.
Eram în trecere prin Iasi și am rămas fără placute de frana la un Renault Symbol, am intrat la reprezentantă, iar personalul de la recepție mi-a preluat mașina în service deși era ora 15:30-16:00 după masa, iar într-o ora schimbul a fost gata. Personal amabil și săritor, gata sa ajute, mi-au oferit și o cafea gratis, din partea casei. Nu e cine știe ce, dar gestul contează.
Ce m-a impresionat e ca am putut sa îmi rezolv schimbarea plăcuțelor de frână în aceasi zi, deși era deja aproape închiderea programului de lucru. Având în vedere ca eram în trecere prin zona, ma așteptam să mi se spună ca trebuie programare și sa vin mâine sau altădată.
Nota 10. Și 5 stele!
D. B.
Dezamăgit total! Au acaparat distribuția și service-ul la majoritatea brandurilor auto din Iași. Comportarea angajaților nu influențează afacerea pentru că nu ai altă alternativă în Iași. Dacă o țin tot așa sunt curios cât va dura până se vor duce ieșenii să cumpere mașini din alte județe! Poate că deja se întâmplă lucrul ăsta și eu nu știu.
I. R.
execrabil..al doilea contact cu Casa Auto si aceeasi experienta..au promis ca suna pentru programare service in 1 saptamana ca sunt aglomerati...am inteles...au trecut 3 si a trebuit sa ii sun eu sa ii intreb de sanatate..aceleasi probleme intampinate si cand mi-am cumparat masina, motiv pentru care am ales sa o cumpar mai degraba din Bacau...
F. C. C.
Sa trăiască domnul Bogdan dealer Nissan
M. A.
AM FOST LA EI DE DOUA ORI: DEGEABA L-AM ASTEPTAT PE OM PT. O DIAGNOZA (IN PICIOARE , DE FIECARE DATA CATE O ORA APROX. ). CRED CA ISI ALEG FRAIERII DUPA LOOK(SI BANI).BATAIE DE JOC. CRED CA O SA DAU 1000€ SA MI IAU O DIAGNOZA MUT 3.
T. U.
Pentru posesorii de autoturisme mai vechi de 7 ani, foarte multe probleme, pentru o simpla factură proforma, sau un deviz estimativ, se solicită 200 lei. Prețuri uriașe, proprietarii nu pot sta lânga autoturisme pe perioada reparațiilor.
M. M.
Nicio masina nu este la fel. Din fericire. Pentru cineva care nu ştii totul despre masini este locul ideal.Este singurul Showroom din Romania unde gasesti cele mai multe marci auto expuse in aceiasi locatie.Nu ai cum sa nu gasesti masina dorita.
R. g.
Showroom pentru Dacia Logan și Nissan.
I. S.
Super, vizitați si vizionați exponatele, impresionant!!!
K. Z.
Mulțumit,
prețuri de reprezentanța, dar treaba bine facuta, garanție la manopera, piese, s.a.m.d. personalul amabil, prompt eu personal am fost mulțumit
S. C.
Oferte bune
G. T.
oribil comportament pentru un service!m am prezentat cu Hyunday-ul meu la ei pentru un schimb de ulei,filtre,etc...mi s-a recomandat sa schimb si bucse,pivoti,inca 900ron,masina neavand nici o "bataie" sau probleme la directie-40000km.am avut noroc ca a trebuit sa fac ITP si NU mi s a gasit nimic la directie!!!deci ca o concluzie:atentie ca "umfla"facturile!
G. G.
Există spațiu special amenajat pentru clientii care au mașina în service. Angajații de la receptie sunt deosebiți. Sunt amabili și plăcuti.
g.
Profesionalism
n. h.
Mix de mărci auto
Personal amabil
Pe partea de service , eu personal nu am avut nici o problemă.
A. A.
Service-ul Opel o rusine! Criteriul de baza in desemnarea personalului in reprezinta incompetenta, de la director pana la ultimul mecanic. Nu recomanda solicitarea serviciilor acestora. Mai bun si mai ieftin ar fi orice atelier din spatele blocului. RUSINE CASA AUTO, RUSINE ANDE MOTORS
I. C.
Personal amabil,inyelegator si curățenie.
W. C. C.
Ofertă variată de mașini Dacia si Nissan. Atelierul mecanic face reparatii foarte bune. Personal bine pregati.
A. B.
Atenți, cum am ajuns, am fost preluată de cineva de la receptie service, am facut constatarea impreuna, m-a informat asupra prețului estimativ si cam cât durează, daca apare ceva neprevăzut ma informează pe parcurs si stabilim de comun acord cum vom proceda pe mai departe.
C.
Din păcate nu am găsit ce cautam. Honda civic 5d sau măcar vre-o mașină marca Honda😭😭😭😢
B. C.
Când trebuie să repare ceva pe garanție, îți invocă orice numai să fugă de responsabilitate
A. C.
Departamentul de vânzări e ok - toți sunt drăguți când ceri o informație despre o mașină nouă, e și normal - nimic de reproșat.
Departamentul service: nu am ajuns la ei, deci nu îmi pot da cu părerea.
G. C.
Lipsa de profesionalism. Nu isi cunosc bine produsele pe care le vand. Service slab si totul pleaca de la sefi in jos. Te trateaza fara respect, aproape ca te iau la misto. Pacat ca au in portofoliu atatea marci auto si te fac sa cauti in alte orase service.uri de calitate sa iti poti face o revizie sau o reparatie. Lista de nemultumiri este f mare. Rusine
Z. b.
Am avut unii colegi ok.
O. A.
cel mai nasol service, cu o politica idioata si delasatori! Trag de timp cu orele ,desi te programeaza la o ora anume, abia dupa 3 ore se apuca de treaba!!!
s. c.
Personal drăguț și operativ
I. N.
Personal Profi, servicii ok.
I. H.
Foarte profesionali nu stiu nimic de serviceul lor
c. i. t.
NU RECOMAND
DUPĂ CE AM LĂSAT LA EI MAȘINA SA O REPARE AM MAI LĂSAT-O O DATĂ CA NU A FOST REPARATĂ CUM TREBUIE SI AR TREBUI SĂ O DUC ȘI PENTRU A 3 OARA PENTRU ACEIASI PROBLEMA
I. D.
Un service serios.
M. C.
Evitați service-ul, practică niste preturi nesimțite.
M. I.
Service de cea mai proasta calitate la preturi enorme.
D. D.
Și o stea este prea mult! Cei mai mari neserioși! Trag mâța de coadă cât pot! Nu răspund la telefoane și te tratează cu flit. Nu recomand. Mai bine căutați alte service-uri multimarcă! E ceva de genul Dacia Service de pe timpul lui Ceaușescu!
E. R.
Profesioniști! Super colaborare! Recomand!
C. B.
Am cerut o oferta de auto sau Sprinter dar nu s-au obosit sa o trimită cineva. Poate nu sunt interesați sa vanda
S. C.
Experienta mea cu ei este dezamagitoare....simt ca este un service din timpul socialismului...cu toate ca este o echipa tanara.
m. a.
Mai multe mărci premium sub același acoperiș. Personal ok.
B. D.
Am fost sa fac itp.ul acolo . personalu foarte amabil
R. F.
Foarte amabili mereu
Ș. B.
Servicii excelente!