Opinii despre Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto (Dealer Auto)
Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto
Șoseaua Mangaliei nr. 3, Constanța 900131, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto
Luni
[09h – 17h]
Marți
[09h – 17h]
Miercuri
[09h – 17h]
Joi
[09h – 17h]
Vineri
[09h – 17h]
Sâmbătă
[08h – 01h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Opinii despre Jaguar Land Rover Constanta Exclusiv Auto
M. T.
DESPRE EXCLUSIV AUTO
Exclusiv Auto, cel mai puternic distribuitor și reparator autorizat al mărcii Land Rover, în Constanta, este susţinut de o echipă de profesionişti, a cărei
pasiune pentru autoturisme se reflectă în întâmpinarea nevoilor de rezolvare a problemelor specifice, care execută servicii de cea mai buna calitate pentru
tine şi maşina ta.
Firma noastră, Exclusiv Auto, cu o dezvoltare dinamică în partea de Est a țării, îşi propune să devină lider al pieţei regionale în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite, misiunea noastră fiind aceea de a garanta satisfacţia clienţilor în domeniul mobilităţii, cu responsabilitate faţă de mediul înconjurător şi cu dedicare din partea echipei de profesionişti care susţine existenţa firmei. Echipa noastră de profesioniști ne recomandă, devenind astfel prima opțiune în materie de servicii și produse auto, oferind cele mai bune soluții și oportunități pentru clientii si producatorii pe care ii reprezentăm.
G. P.
Cutzu alb face parte din comitetul de primire si este foarte bucuros sa vada fiecare client. :)
I. M.
Rusinos. Am plătit 500 de lei ca să mi se spună exact ce le-am comunicat ca şi probleme cand am venit cu masina 😂😂😂 Solutii nema decât devize colosale cu gandul că "poate din x motiv". O experienta horror. Alta data am platit pentru un Evoque reparatie sistem start stop si dupa nici 3 zile nu a mai mers. Habar nu aveti de voi si sper sa nu mai pice si altii in capcana voastra de service ambalat frumos.
G. R.
Super profesional toate serviciile auto bravo exlusiv auto constanța
R. Z.
Personal amabil, servicii de calitate. A fost o interventie de urgenta, dar cu siguranta am sa mai revin.
L. M.
Foarte bine a fost m-ia placut bine
C. C.
Oameni profesioniști.
C. M.
Am avut parte de o experiență frumoasă. Seriozitate si profesionalism. Felicitări!
M. M.
Servicii de calitate oferite de o echipa formata din profesionisti. Felicitări!
G. G.
Bunișor de vizitat ,din cînd în cînd...
B. S.
Seriozitate, profesionalism, amabilitate. 5 stele!
A. H.
Incompetenti , aroganti , neseriosi si cu talente de service de 5 stele.
Te tarasc in judecata dupa ce nu se inteleg ei cu asiguratorii sa si recupereze banii. Vopsitorie praf , mecanica zero , comunicarea cu clientii praf.
Si foarte frumos din partea lor sa ti zica ca devizul aproximativ e o suma mica si cand te trezesti cu factura in fata e defapt de trei ori mai mare , lucrul care se intampla foarte des la janghina asta de "atelier"
a. g.
Reprezentant Mitsubishi tare nesimțit.
P. R.
În data de 18 noiembrie, anul 2019, ajung matinal la reprezentanţa Exclusiv auto din Constanţa. Acolo, o clădire nouă şi frumos renovată mă întâmpină măiestoasă. Lucrul ăsta mă duce cu gândul la marile corporaţii şi la oamenii care lucrează în ele. Oameni capabili, bine pregătiţi din punct de vedere profesional care te fac să te simţi în siguranţă şi mai ales altruişti cu nevoile clienţilor. Ce să mai, plin de încredere intru. Surpriza este plăcută, interiorul spaţios şi bine luminat te face să te simţi ca într-un imobil rezidenţial de lux, dezvăluind maşini curate şi impunătoare, mobilier de calitate şi nu în ultimul rând oameni tineri şi frumoşi care tot timpul îţi zâmbesc şi te salută. Cu o stare de spirit bună mă îndrept tacticos către reprezentantul Hyundai. Remarc un băiat carismatic şi plin de şarm etnic, care fara nici cea mai mică urmă de vanitate mă întâmpină cu un zâmbet sincer din dreptul biroului lui. Îmi răspunde la salut şi mă invită, respectuos, să iau loc. Încep să-i explic motivul prezenţei mele acolo. De trei zile am un martor aprins în bord care indică o defecţiune la motor. Tânărul reprezentant ca un adevarat profesionist cu experienţă îmi răspunde la toate întrebările înainte sa le adresez. Intuiţie remarcabilă! După toate explicaţiile pe care mi le dă, cu o amabalitate iritantă câte o dată, se oferă să-mi facă o progaramare pentru o testare şi diagnoză, tocmai pe data de 4 decembrie, anul 2019. La fel, cu un simţ al anticipaţiei debordant îmi spune că până la depistarea defecţiuni este posibil ca aceasta să afecteze şi alte componente ale motorului, dar că mai devreme nu se poate, pentru ca tehnicianul este în concediu şi nu există un înlocuitor. Încerc să insist pentru o dată mai aproape, dar eu, baiat educat şi crescut în spirit umil, înţeleg situaţia, mă ridic de pe scaun, salut şi ies din clădire. Intru în maşină şi înainte să demarez mai arunc o privire la toate firmele auto lipite de clădire: Hyundai, Volvo, Porsche, Land Rover, Jaguar, etc. Săracul tehnician, trebuie sa-i fie foarte greu! Atâta morman de firme auto pe un singur om. Probabil ca este foarte priceput! Stiţi cum se zice: după meseriaşul priceput aştepţi cât trebuie, chiar şi două săptămâni.
În concluzie ofer cinci stele strălucitoare.
L. T.
Promptitudine si profesionalism!
A. C.
Cu ce scârbă am fost tratați de domnișoarele de aici, au avut impresia probabil că suntem la cerșit sau ceva de genul, atitudinea sa schimbat doar în momentul în care am spus că vrem să cumpărăm o masina full... dar mult prea târziu.
G. C.
Predomină curățenia! Personalul este foarte amabil și bine documentat în legătură cu dotarea autoturismelor prezentate clienților!
T. A. C.
Din punctul meu de vedere 5 stele.
Seriozitate.Profesionalism.Dialog constructiv.
Recomand.
O scurta divagatie privind comentariile citite mai jos.Din punct de vedere tehnic si informational este cel mai dotat service din Constanta.La origine sunt inginer specializat in auto si imi fac imediat idee despre felul cum se lucreaza intr-un service.Am citit celelalte comentarii si pot spune ca factorul uman este cel mai important in zilele noastre.Oamenii se formeaza cel mai greu si se pierd cel mai repede.La fel si clientii trebuie sa dea dovada de rabdare.Nu poti scoate oameni pregatiti din raft si sa ii pui la elevator sa repare o masina(din ce in ce mai performante si complexe).Este foarte important ca si client sa intelegi ca cei din service nu sunt sclavi ci sunt niste profesionisti care trebuie tratati ca atare.Daca discutia incepe cu respect din ambele parti cu siguranta asa va continua si finalul va fi happy.In trecut (cind am lucrat ca sef de service)am avut astfel de experiente si pot spune ca nu este placut sa lucrezi cind ai clienti aroganti si prost crescuti.Respecta si vei fi respectat.(Mentionez ca sunt propietar de Mitsubishi Pajero .)
C. L.
Masina aflată în service din 3 mai 2019. Desi acceptul asiguratorului pentru începerea lucrărilor a fost dat pe 6.05.2019 încă nu este finalizată lucrarea ( as spune ca nici nu a fost inceputa). Este vorba despre un Hyundai Elantra, o masina cumpărată fix din această reprezentanță. Am cerut un termen de finalizare in scris dar am primit numai asigurări verbale si un SMS in care data estimativa de terminare a lucrării era 28 iunie 2019. Ieri ( 28 iunie 2019) am fost informat că tehnicianul care se ocupă de mașina este la un curs de specializare ,motiv pentru care mașina se află în aceiasi poziție si aceiași stare ca la ultima vizită , a mea ,în service ( 13 iunie 2019). În urma unei discuții cu domnul director ( o persoană amabilă, trebuie să recunosc) am fost chemat pentru o masina de curtoazie .Surprizaaa!!!! Autoturismul era ff murdar, cu scaune pătate si pline de firimituri. Cireasa de pe tort a fost o baltă de ulei aflată pe covorul de pe partea pasagerului din dreapta șoferului . Mă gândesc serios la ajutorul unui avocat . Pentru autenticitatea celor scrise mai sus vă stau la dispoziție cu poze si documente ( in speranta ca cineva responsabil din firmă citeste aceste randuri)
D. S.
Programare foarte rapida, in ciuda faptului ca era Ajunul Craciunului, serviciu profi si rapid. Recomand.
D. M.
Customer service inexistent. Am intentionat sa achizitionam o masina din gama Land Rover de la ei, insa atitudinea fetei de la vanzari si lipsa totala de interes ne-a indreptat catre dealer-ul din Bucuresti! Profit de ocazie sa ii multumim totusi pentru lipsa de profesionalism in relatia cu clientii, am obtinut o oferta mult mai buna in Bucuresti.
m. t.
O stea ptr ca nu se pot da zero.
Atitudine fata de clienti... zero.
Daca nu ai nici o problema la masina ei vor constata cu succes ca e in regula.Alte probleme.... nu intra in sfera lor de competenta.
S. E.
Personal foarte amabil.
M. D.
Profesionalism.
A. M.
en: The car is in service for over 2 months and a half. They are continuously telling lies and they refuse to hand me papers (they are saying other lies and they don`t answer the phone) THAT THEY ARE LEGALLY OBLIGATED TO GIVE.
The responsible man for all this is Fanel Popa, which is the service director.
DON'T GO THERE!
ro: Masina e in service de peste 2 luni jumate. Singurele raspunsuri pe care le primesc sunt numai minciuni. Le-am cerut devizul si REFUZA sa mi-l dea (prin alte minciuni, desigur), m-au trimis la asigurator sa iau devizul, lucru pe care ei sunt OBLIGATI sa mi-l dea.
Responsabilul de tot acest taraboi este Fanel Popa, director de service.
NU VA DUCETI LA ACEST SERVICE!
D. L.
Aştept un senzor ABS să vină pe comandă pentru Mitsubishi Dancer.
b. N.
Foarte scump pentru probleme minore sa nu mai vorbim de probleme majore, este un loc unde pot merge doar oameni cu foarte mulți bani (oameni care nu cunosc valoarea banului , oameni care câștiga mii de euro pe zi bine-nțeles nu prin munca cinstita ) și toate astea se întâmpla in România in care salariul este de 500 euro intr un caz fericit.
S. P.
Dacă considerați normal sa așteptați 1.5 ore în showroom sa aflați o informatie privind stadiul reparației la o mașină aflata de 1.5 luni la ei în reparații - apelați cu încredere. Și sa țineți cont ca la ridicarea mașinii o luati și cu becuri arse-deși fuseseră schimbate foarte recent.
If you consider it normal to wait 1.5 hours in the showroom to receive information about the repair status of a car already 1.5 month în their workshop for repairs - you can go to them with full confidence.
A. B.
Superb. Au renovat! Masini f frumoase, dupa bugetul tuturor!
M. B.
Scump si prost
I. D.
Pentru prima dată în acest service nota 10 cu FELICITĂRI. Personal la receptie service deosebit si tot personalul mecanici, electrician,etc. FELICITĂRI.
C. A.
O mizerie de mecanici atat și personal ,de la o problema mică electrică , voiau sa îmi schimbe motorul , undeva la 30-40 de mii de RON , pentru o verificare la mașina atât mecanic cât și electric mi-au cerut 6000 RON , cum m-am dus cu mașina așa am luat-o (stricata) dar cu 6000 RON dați pe ceva ce nu au făcut , niște infecți de oameni , nu recomand absolut deloc
M. V.
Totul este la superlativ.
A. A.
Feriți-vă de acest service. Patronul atik orhan este o zdreanta de om. Au mecanici de rahat care pun diagnoza aiurea la mașină și vor să-ți ia banii la japca pe piese schimbate aiurea. Mărcile comercializate sunt :hunday, Subaru, land Rover. Rușine.
M. D.
Servicii de bună calitate și personal calificat și amabil!
A. B.
Personalul Service-ului "Exclusiv Auto" îmi asigură lucrările de mentenanță și revizie auto de mai bine de 7 ani. Lucrările sunt efectuate cu profinalism și eficiență, conform planificărilor.
Personalul este amabil și receptiv.
Recomand fără teama de a greși.
p. f.
Inca astept clarificarea in legatura cu incapacitatea lor de a livra niste piese in termenii conveniti si restituirea avansului ca urmare a renuntarii la comanda datorita situatiei mai sus mentionata. Totala lipsa de seriozitate si profesionalism, deoarece mi sa promis ca voi fi contactat de o persoana abilitata si inca nu sa intamplat. Intreaga situatie dureaza de la inceputul lunii septembrie.
V. P.
5 stele pentru servicii si interactiunea cu personalul, 3 stele pentru calitatea masinilor si preturi. Raportul cost / calitate ma determina sa schimb masina.
I. M.
Servicii de calitate, personal amabil iar timpul de așteptare foarte scurt la anumite intervenții. Recomand cu încredere.
C. A. E.
Profesionisti
M. e. r.
CATRE
HYUNDAI ROMANIA
Subsemnatul SPITA MIHAI,domiciliat in mun Constanta,strada Alexandru Bogza,nr 20,doresc sa va semnalez urmatoarea situatie cu privire la reprezentantul HYUNDAI CT53 MMS
In cursul lunii ianuarie 2018,m-am prezentat in sediul Hyiundai situat in mun Constanta,strada Șoseaua Mangaliei 78A, Constanța 900111 cu autoturismul Hyundai Tucson cu nr de inmatriculare CT53 MMS achizitionat din Germania,Berlin,de la AUTO Hemmerle in data de 21.11.2017
Precizez ca autoturismul beneficiaza potrivit dispozitiilor legale de o garantie de 2 ani de zile,fiind un autoturism nou.
Problema pe care am semnalat-o celor de la reprezentanta Exclusiv Auto a fost ca bacteria nu functiona corespunzator,avand probleme cu pornirea autoturismului.
Desi intr-o prima faza mi s-a comunicat de catre angajatii responsabili pe partea de service,ca bateria va fi inlocuita intrucat masina a fost verificata si s-a constatat ca intr-adevar nu functioneaza,ulterior mi s-a spus ca urmeaza sa suport costul verificarilor efectuate(verificare care era déjà efectuata de catre mine) si inclusiv al bateriei,intrucat autoturismul ar fi iesit din perioada de garantie.
Precizez ca in urma testarii bateriei,a fost emis un bon pe care era scris ”replace batery”,insa nu mi s-a comunicat niciun inscris,toate hartiile intocmite in acest sens fiind oprite in reprezentanta.
Intrucat am cerut explicatii,pentru ca reprezentantul Hyundai din Germania m-a asigurat ca voi beneficia de inlocuirea bateriei,mi s-a spus ca nu-i intereseaza argumentele mele si ca “masina a iesit din garantie”,intrucat am montat o statie audio in autoturism si senzori de parcare.
Acest argument este cel putin pueril,intrucat atat statia audio cat si senzorii de parcare au fost montati in service autorizat,respectandu-se toate normele tehnice.
Desi le-am cerut acestora sa motiveze in scris refuzul de inlocuire a bateriei,acestia au refuzat in mod constant orice cale amiabila de rezolvare a acestui incident.
Fiind in imposibilitate de a utiliza autoturismul,am fost nevoit sa achizitionez o noua baterie,incercand inca o data sa le semnalez acest lucru si sa le demonstrez ca intreaga lor teorie cu privire la consumatorii externi este gresita,intrucat in aceleasi conditii,noua baterie functioneaza perfect.
Dar si de aceasta data m-am lovit de un refuz categoric si de o comportament cel putin rau voitor,comunicandumi-se ca trebuia”sa mai astept “.
Avand in vedere toata aceasta situatie de fapt,solicit verificarea de catre dvs. a celor semnalate si rezolvarea acestei adrese, potrivit dispozitiilor legale.
DATA SEMNATURA 15/02/2018
c. t.
Merg aici strict pentru masina...un personal amabil si pregatit...transparenta maxima...
I. I.
Super servicii! O placere sa revenim de fiecare data. Irina și Alexandru FILIP
D. D.
Programare si problema s.a rezolvat!
i. m.
Destul de bine cam nașpa că sunt în renovari
V. I.
Un service auto profesionist și înaltă clasă!
C. G.
Profesioniști,frumoși,relaxați....felicitări.
m. r.
Eu muncesc acolo o experienta foarte buna
D. O.
O singura persoana la receptie service.
V. M.
Oameni frumosi si profesionisti!
Ca la Constanta 😎 😀
M. C.
La receptie gasesti amabilitate dar la lucrari nu gasesti calitate
M. N.
Service auto. Cam mare timpul de așteptare
C. M. D.
Totul a fost OK
M. B.
Foarte bun!
A. L.
Promptitudine și profesionalism.
F. G.
Foarte amabili. Toate problemele rezolvate.
A. T.
Birocrați ordinari.
I. C. N.
Un service bun.
G. N.
Foarte buna.
A. T.
Au o ofertă interesantă. Am cochetat să cumpăr de la ei ...
P. G.
Servicii f bune
T. I.
Sourom multibrand
P. Z.
Foart3 frumos
D. B.
Nu recomand.
K. J.
Servicii proaste
G. G.
Super!
B. C.
Profesionisti
d. s.
Servicii de foarte buna calitate
L. H.
Profesioniști
I. S.
Magazin auto de producator
C.
Schimbări, mutări ...
M. S. M.
Super - Profi
L. F.
Civilat, profesionalism
A. L.
Cam varză!
V. I.
Excelent ca de obicei.
M. D.
Tiriac Auto
B. B.
Bine
D. S.
Servicii auto
C. I.
Rapid
C. P.
Promptitudine!
L. A.
Locatie cu servicii forte bune
C. I.
Dezgustător.
I. G.
Servicii de calitate
c. m.
De treabă
C. N.
Servicii oferite cu seriozitate.
M. T.
Service excelente
c.
(Tradus) Unul dintre cei mai buni din afaceri și cu siguranță cel mai bun din oraș în ceea ce privește piese de schimb, reparații, întreținere sau vânzări. Au dovedit în anii că vor face tot posibilul să respecte nevoile dvs., prețurile arată corect pentru piesele originale. Calitatea generală este bună, prețuri corecte și, întrucât o scădere ar putea fi o lipsă de personal, ceea ce o face să dureze mai mult decât era de așteptat pentru unele reparații, așa că dacă vă gândiți să cumpărați o mașină nouă din portofoliul lor sau să faceți doar întreținerea dvs. puteți bazează-te pe ei că o vor face să se întâmple pentru tine la cea mai bună ofertă din oraș.
(Original)
One of the best in business and surely the best in town regarding spare parts, repair, maintenance or sales. They have proven in years that they will do the best to comply with your needs, prices look fair for original parts. Overall quality is good, fair prices and as a downturn could be a lack of personnel that makes it take a longer time than expected for some repairs, so if you are thinking of buying a new car from their portfolio or just make your maintenance you can rely on them that they will make it happen for you at the very best offer in town.
A. L.
(Tradus) Serviciu excelent pentru clienți și rapid pentru a răspunde la întrebările dvs.
(Original)
Great Costumer service and fast to respond on your inquirys
F. P.
(Tradus) Foarte prietenoși și profesioniști adevărați!
Le recomand oricui!
(Original)
Very friendly and real proffesionals!
I recommwnd them to anyone!
L. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
I. A.
(Tradus) Profesionalism
(Original)
Professionalism
F. F.
(Tradus) Personal frumos
(Original)
Nice staff
M. G.
(Tradus) Am deținut mai mulți Land Rover de-a lungul anilor. Chiar mai mult decât vehiculele în sine, m-am îndrăgostit de excelența serviciului Land Rover. Land Rover ar trebui să-i fie rușine să aibă această reprezentanță ca afiliat Land Rover. De la câteva ore la schimbarea anvelopelor, neprinderea frânelor complet uzate, un serviciu slab pentru clienți, până la faptul că nu ai nici măcar o mașină de curtoazie pentru a obține alimente atunci când durează de patru ori mai mult decât prețul. Pe deasupra, managerul de service vă va întinde direct pe față. Sunt complet neimpresionat, dar mai ales dezamăgit. Voi conduce până la București înainte ca Rover-ul meu să revină aici.
(Original)
I have owned several Land Rovers throughout the years. Even more than the vehicles themselves, I fell in love with Land Rover service excellence. Land Rover should be ashamed to have this dealership as a Land Rover affiliate. From several hours to change tires, not catching completely worn brakes, poor customer service, to not even having a courtesy car to get food when it takes four times longer than the quote. On top of it all, the service manager will lie straight to your face. I am completely unimpressed, but mostly just disappointed. I will drive to Bucharest before my Rover comes back here.
R. C. D.
(Tradus) Serviciile furnizate sunt o dizgrație. Am comandat un Discovery Land Rover în septembrie 2017 cu livrarea conform contractului semnat pentru începutul lunii martie 2018. Acum livrarea este setată pentru sfârșitul lunii martie 2018, care se află în afara termenului maxim de livrare prevăzut în contract. Mă îndoiesc că îl vor livra, deoarece oferă continuu minciuni contradictorii cu privire la livrare. În primul rând, mașina a fost la bordul navei și în curs, apoi a fost că așteaptă terasamentul și apoi Land Rover a uitat să construiască mașina (extrem de puțin probabil). Directorul de vânzări nu știe ce este scris în contract și este extrem de nepoliticos în observațiile sale față de clienți.
(Original)
The services provided are a disgrace. We ordered a Land Rover Discovery in September 2017 with the delivery as per the signed contract for beginning of March 2018. Now the delivery is set for end of March 2018, which is outside the maximum delivery period stipulated by the contract. I doubt that they will deliver it because they continuously provide contradicting lies about the delivery. First it was that the car in on board the ship and underway, then it was that it's waiting for embankment and then that Land Rover forgot to build the car(extremely unlikely). The sales director doesn't know what is written inside the contract and is extremely rude in her remarks towards the customers.
d. p.
(Tradus) Serviciu bun
Editați - respectul față de clienți este inexistent. Am fost mințit continuu cu privire la starea de reparații a mașinii mele și când am primit-o în sfârșit (estimare inițială 1 săptămână, timp petrecut în service 1 lună), mi-au livrat-o complet murdară la interior, câteva zgârieturi noi pe geam și fără reparații am comandat. Serviciul cel mai mizerabil din toată lumea. Mă voi muta de aici, am fost un client fidel timp de 4 ani, dar nu mai mult. Sunt trist că nu există recenzii de 0 stele!
(Original)
Good service
Edit- the respect for customers is inexistent. I was lied continuosly about my car's repair status and when i finally got it back (original estimate 1 week, time spent in service 1 month), they deliverd it completely dirty at the interior, some new scratches on the window, and without a repair i ordered. Tge most crappy service ever. I will move from here, i was a loyal customer for 4 years, but not anymore. I am sad there is no 0 star review!
V. P.
(Tradus) Servicii excelente.
(Original)
Excellent services.
M. S.
(Tradus) 10 ani și încă mergem puternici
(Original)
10 years and we still go strong
D. D.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. D.
(Tradus) Oameni drăguți, servicii profesionale.
(Original)
Nice people, professional services.
d. c.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
m. m.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. L.
(Tradus) Super ok !!!
(Original)
Super OK !!!
F. M. B.
(Tradus) Serviciu premium
(Original)
Premium service
s. c.
C. I.
A. L.
A. M.
P. B.
m. l.
R. R.