Opinii despre Mercedes-Benz | RMB Inter Auto (Dealer Auto)
Mercedes-Benz | RMB Inter Auto
Calea Turzii 172/174, Cluj-Napoca 400495, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Mercedes-Benz | RMB Inter Auto, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Mercedes-Benz | RMB Inter Auto
Luni
[08h:30h – 18h]
Marți
[08h:30h – 18h]
Miercuri
[08h:30h – 18h]
Joi
[08h:30h – 18h]
Vineri
[08h:30h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 | |
13 |
Opinii despre Mercedes-Benz | RMB Inter Auto
D. A. C. V.
Servisul de calitste slaba
G. I.
Sunt seriosi, profesionisti si performanti. Nu iti irosesc timpul pt ca stiu ce si cum sa faca si in majoritatea situatiilor pretul este mai mic decat la service-urile auto neperformante.
V. O.
Servici Deosebite!
F. C.
Foarte neserioși. Încerc sa fac o programare de câteva zile și nu ma baga nimeni în seama.
D. V. V.
O ambianta foarte placuta! Mi-a placut enorm de mult input-ul pe care l-au avut angajatii in conversatia si procesul de comunicare pe care l-am avut! The best or nothing.
L. S.
Si-au facut treaba fără reproșuri.
M. S.
O echipa de succes!
Pentru prima data am fost la ei si am ramas foarte placut impresionata ce frumos se poarta in primul rand toti colegii intre ei, si da, am cumparat masina de la ei de care sunt foarte incantata!
Ce oameni minunati! Le doresc pe aceasta cale mult succes in continuare!
M. I. H. r. î. c.
Oameni profesioniști cu mici exceptii
G. D. B.
De top !
C. H.
Am fost la un reglaj directie cu un mercedes dupa ce au fost schimbate doua brate si un capat bata pe fata. Masina tragea dreapta. Mașina a fost lasata dimineața si am primit-o dupa masa înainte de ora 5.
MASINA TOT TRAGE DREAPTA!
Dupa o zi întreaga din timpul meu pierdut si 200 lei achitati pentru un reglaj directie autoturismul tot trage dreapta la fel de tare daca nu chiar si mai tare.
Ca sa mentin masina dreapta pe drum volanul trebuie sa il tin constant virat spre stanga. La un drum lung pe autostrada este foarte incomod constant sa ti forta spre stânga.
Mentionez ca autoturismul nu a fist intr-un accident si mergea drept înainte de schimbarea bratelor.
Totusi pentru ce am platit 200 lei si o zi din timpul, NU STIU.
S. M.
Am făcut o comanda la piese si mia zis ca in 5 zile ajunge comanda si au trecut 7 zile si nici nu m-au sunat si nici nu binevoiesc sa raspunda la telefon desi am lăsat si avans!Mercedes Cluj-Napoca!
F. P.
Personal calificat, lucrări de reparații foarte calitative !
A. A.
Pur ai simplu bătaie de joc . Am lăsat Cu acordul lor o masina nedeplasabila , dupa 1 luna jumătate inca nu s-a verificat partea tehnica , doar s-au montat ușile pe masina . Dupa alte 2 sapt mi se spune ca urmează sa fie vopsita masina , tehnic nu au verificat nimic ca nu au cric si asta in condițiile in care eu nu am masina de schimb iar jobul meu depinde de masina :((((
M.
Lipsa de profesionalism si zero implicare in solutionarea problemelor. Timpul meu a fost irosit.
B. R.
recomand. profesionalism
D. A.
buna sint un fraier care a avut incredere in firma mercedes benz rmb cluj mai pe scurt in data de29 11 2018 am cunparat un GLE cupe nou la care la predare am avut conbustibil sa fac 10km am intrebat daca gasesc peco la 30km ce fac a zis sa ma descurc in interior parbrizele toate cu urme de ventuze pe interior am facut 60km pina acasa sa admir masina cind deschid haion spate se desprinde colt tapiterie dreapta verific a 2 cheie nu merge nu inchide nu deschide am sunat la reclamati mercedes bucuresti si am sesizat problema masina a inceput sa bata dupa 200km la suspensie fata ,parbriz fata din 2017,cartea masini facuta cu6luni in urma am cerut platforma la 700km sa intru in servis rmb cluj ajuns acolo ma intinpinat sef servis la care ma intrebat arogant dumneta sti ce inseamna 4mati sti ce inseamna airmatic sti ca asa trebuie sa faca cu suspensia ridicata adica ma umilit pe fata a testato a zis e ok am facut reclamatie la protectia consumatorului cluj raspuns nu avem specialisti care sa contrazica rmb cluj dar va sfatuim sa mergeti pe un teren neutru mentionez masina de85000euro am programat in austria la constatare unde sa constatat probleme grave la suspensie in plus peste 200km la ora cind acceleram masina mergea in dreapta ir cin lasam acceleratia o lua in stinga sa aprin airbeg dupa care usa stinga dupa inchidere raminea pre in afara domni de la cluj na-uobservat dupa 1luna am mers sa repar suspensia dar a aparut si alte probleme se aprindeau luminile in interior la viteza mare se deschidea capota si problema la chei in loc de1 zi am stat 3zile deoarece sa mai comandat pise calculator lumini resoftare chei si motor si multe altele in drum spre casa in ungaria am prins un anbuteaj de 2 ore stind pe loc am bagat in viteza si sa oprit motorul ma speriat a pornit la automat mai lung si am mers mai departe dupa 200km sa oprit in tinpul mersului la130 la ora eram pe banda2 ma sperit de moarte am pus avari si din inertie am ajuns pe banda de urgenta dupa ce ma-u clasonat o groaza de masini am ridicat capota sa desprins un furtun de la turbina dar nu iesise de tot a pornit foarte lung si am ajuns cu greu acasa in data de 03 05 2019 am cerut programare la rmb clj si audienta la domnu director aici am fost intinpinat de sef servis la care incerca sa ma lamureasca ca masina e in garantie si ca am dedus ca sint prost eu ca am fost sa repar masina in austria domnilor nu se poate ca o masina mercedes sa faca atitea probleme si nimeni sa nu se sesizeze ce se mai asteapta sa ma duc la drum sa ma omoare pe autostrada de ce nu vor domni sa ia masina inapoi sa returneze bani de pe acesta masina cu probleme foarte grave dmni de la rmb ce mai doriti am rulat 6300 dintr care 4500 ca sa o repar in austria ca dumnavoasra nu ati rezolvat problema acum ati pus testerul si ati spus ca sa memorat probleme la motor la5400km si la 5600km si mai are si o a3 problema si mai grav a scazut uleiu in motor sub jumatate pe indicatorul de la ulei eu dores sa o luati inapoi sa returnati bani integral findca masina este un rebut sa
O. R.
incerc de 2 ore sa fac o programare, din pacate nu raspunde nimeni la telefon, nici pe mobil nici pe fix, de fapt pe fix a raspuns, a spis ca face legatura si atita a cintat robotul pina s-s intrerupt, si asta de 2 ori. De fiecare data cind fac programare este la fel!!!!
D. A.
Am fost la atelierul mecanic de 3 ori,vreau sa multumesc domnilor de acolo de la devize precum si domnului mecanic Vali.Un om cu bun simt,popular,si foarte saritor.Brovo.Tot respectul pentru angajati.
V. M.
Uneori bătaie de joc, te programezi si pe urmă mai stai o oră până îți vine rândul...
r. v.
Incerc de 1luna sa fac o programare la o masina in garantie. 1 luna!!!! Servicii romanesti, dezinteres si incompetenta maxima! Detin si un BMW nou, nu exista comparatie in legatura cu modul super profesionalist cu care sunt tratat cand sun la reprezentanta BMW. Rusine sa va fie!
M. C.
Am fost la ei o singură dată și m-au ajutat repede. Mulțumesc.
D. P.
Politicoși, dar ar putea să acorde o atenție mai mare clienților care intră în showroom.
E. H.
Prea mult formalism, din partea unor funcționari. (Pe fond, am fost programat pentru un up-grade de tip Mercedes me/Adaptor telefonic. Greseala mea a constat in faptul ca nu am solicitat numele persoanei la care am apelat - programarea a fost in decembrie 2018. Cand am ajuns, cu intarziere din cauza traficului aproape de ora inchiderii, nu am mai fost gasita programarea si, deci, riscul de a strabate aprox. 90 km, distanta Zalau-Cluj Napoca, fără să rezolv up-grade-ul era aproape de 100%.)
Am avut noroc, intr-un final dupa un lung sir de discutii, ca am găsit înțelegere din partea unui funcționar și am rezolvat problema. Mulțumesc pt sprijin. Zile frumoase!
z. k.
Vopsitoria;-)
C. R.
F. Bine! Totul ok!
D. R.
În tara asta circula un proverb.... Mercedes și restul. Cu asta am zis tot 😍
A. R.
😇😇😇😇
r.
Stil comunist
O. B.
Masini de vis!
C. Z.
masini frumoase
I. S. P.
Profesioniști adevărați!
R. B.
Merita 0 stele. După ce am plătit 22000 pe o mașina am mai băgat 8500 sa o fac utilizabila. Ii acționez in judecată. Mint fără scrupule
O. T.
Daca as putea, as da ZERO stele. Un loc plin de incompetenti si de dezinteresati. Fac treaba in scarba de cele mai multe ori si calitatea este pe ultimul loc. La facturare e singurul loc unde depun efort ca sa indese tot ce se poate.
i. 1.
Calitate si respect
I. M.
Mi-ah schimbat uleiul si ah schimbat placutele de frana pentru 2000 RON. cand am luat masina partea din dreapta jos era zgariata bine, plus masca la motor nu era prinsa. Lipsa de profesionalism...
V. D. O.
Este totu frumos,Dar cam scumpe .Nu e pt oricine.Merita totusi.
A. S.
Am mers cu programare și exact la data și ora la care eram programat, am fost primit în birou, unde am fost tratat cu profesionalism.
R. M. S.
Repara mercedesuri si lucreaza foarte bine
A. V. P.
La partea de garantie a masini, nu raspunde nimeni la telefon, dupa ce reusesti sa vorbesti cu cineva, te amana si air nu raspund la telefoane, de 3 saptamani ma chinui sa pot sa aduc masina in garantie la ei
T. a. C. S.
ATENȚIE !!!
Rechemările in service , etc NU au garantie !!!
Mai concret spus te recheamă in service pentru înlocuirea Distribuției insa nu ti se spune ca lucrarea NU ARE GARANTIE !!!
Preturi mari , calitate îndoielnică , comunicare deloc ...
A. Z.
Angajati prietenosi
C. C.
Personal de calitate. Recomand acest service.
D. M.
O echipă de nota 10
M. F.
Lipsa de profesionalism. Asteapta "ciubuc" - altfel nu se misca.
A. S.
Merg din cand in cand la ei la service pentru verificari, sunt amabili si se pricep. Preturile ... ca la Mercedes Benz.
Z.
Excelent, oameni foarte atenți.
F. S. V. N.
La Ford veri gasi cel mai prost service si servicii ca la usa cortului. Nu inteleg cum cei de la MBZ isi asociaza numele cu aceste rebuturi!
A. T.
Promptitudine și profesionalism!
D. I. U.
E in regula. Peedonal amabil
M. P.
Foarte mulțumit de service-ul lor personalul foarte de treaba.In viitor voi reveni pentru intreținere. Recomand tuturor
f. p.
Am luat o masina de aici si este ok persoanele de aici sunt super respectuoase si iti rezolva problemele in cel mai scurt timp. Dau nota 10.
A. Z.
Oamenii de acolo sunt foarte buni și profesioniști.
Va recomand
O. S.
Oameni foarte profi ! Servicii de foarte buna calitate !
f.
Lipsa profesionalism.
H. N.
Ce te-ai aștepta să fie...
s. e.
Profesioniști! Scump, dar profesionalism...
C. P.
cel mai bun delear Mercedes-Benz!
servicii de 7*+
S. G.
Ok . Foarte bine. 😀
D. D.
Am fost la ITP si totul a fost super ok.
a. d.
Angajati amabili si saritori
N. B.
Competenta. Eleganta.
C. M.
Amabili, rapizi, showroom comfortabil
m. f.
Bine
A. C.
Servicii de cea mai proastă calitate
A. M. K. R.
Oameni draguti, locatie buna
C. C.
Locatie ok.
M. B.
The best!!!!
Experienţă plăcută.
A. S.
Totul ok
M. C.
Profesionalism
D. N.
Profesioniști!
C. P.
Preturi mari la service.
S. C.
Super ok
B. F.
Ca dracu
O. C.
Prezentare și servicii la superlativ.
T. F.
Zona aglomerata. Scump.
L. B.
Sevice profesioniste
E. V.
Mulțumit de serviciile prestate.
M. C.
Servicii de calitate,timpi record
I. N.
Super
H. B.
O.K.
G. D. H.
Personal amabil
F. G.
Servicii de calitate!
c. s. s.
Frumos
R. V.
Super
S. M.
dealer Mercedes in cluj
Z. K.
Frumos
A. P.
Beton
T. C. P.
Recomand
D. F.
(Tradus) Serviciul finalizat conform programului și calității necesare. Mulțumesc mult!
(Original)
Service completed on schedule and on required quality. Many thanks!
C. E.
(Tradus) Absolut profesional de servicii de consiliere competent!
Aici vă simțiți ca un client a sosit și bine.
Mai mult decât o ureche deschisă pentru chestiunea unui călător din România.
Peste cinci stele mai mult decât merită!
Vă mulțumim pentru sfatul dvs. bun.
(Original)
Absolut professioneller Service kompetente Beratung!
Hier fühlt man sich als Kunde angekommen und wohl.
Mehr als ein offenes Ohr für die Angelegenheit eines Urlaubers in Rumänien.
Volle fünf Sterne mehr als verdient!
Vielen Dank für Ihre gute Beratung.
V. P.
(Tradus) Mi-am luat mașina aici pentru reparații și a fost reparată, dar nu a fost nicio problemă! Știu ce fac, merită încercat !!
(Original)
Ide javítani vittem az autómat, amit megjavítottak avval nem volt töb gond! Tudják, hogy mit csinálnak, érdemes kipróbálni!!
F. Z.
(Tradus) Reprezentând unul dintre cele mai importante branduri din Cluj-Napoca. Oameni profesioniști lucrează aici.
(Original)
Kolozsvár egyik komoly márka képviselete. Profi emberek dolgoznak itt.
S. P.
(Tradus) Am avut o programare la departamentul de service pentru clasa mea S și când am încercat să parchez gardianul / portul a fost extrem de nepoliticos, practic mă degradează pentru că nu am văzut semnul parcării (am făcut-o, dar este în spatele Mitsubishi .. .Despre Mercedes, așa că se pare că aceasta este parcare desemnată) Odată ce reprezentantul serviciului (Sebastian) s-a arătat enervat că a trebuit să ajute și abia mi-a răspuns întrebărilor, în timp ce nu mă privea niciodată în ochi, oriunde altundeva. Și eram la fel de drăguț pe cât posibil uman cu toată lumea, pentru că sunt canadian și un om normal. În general, o experiență proastă ... nu aș cumpăra o mașină de la ei
(Original)
I had an appointment at the service department for my S class and when i tried to park the guard/portar was extremely rude to me,basically degrading me because i didnt see the parking lot sign ( I did,but it is behind Mitsubishi...across from Mercedes,so apparently this is the designated parking lot) Once inside the service representative (Sebastian) looked annoyed that he had to help and barely answered my questions all while never looking me in the eye,just anywhere else.And i was as nice as humanly possible with everyone,because i'm Canadian and a normal human being.Overall,quite a bad experience...i wouldnt buy a car from them
P. G.
(Tradus) Am mers la ei cu un Smart, pentru că nu aveam suficientă putere. Au spus că problema este din ambreiaj și că trebuie să o schimb. Așa că, pentru a remedia această problemă, am dat 700-800 de euro (nu celor care costa doar piesa). Problema nu a fost rezolvată sau îmbunătățită deloc. Așa că m-am dus la un tip cu garaj și în 2 ore mașina a mers perfect. Era de la EGR, ceva clasic și am plătit doar 100 de euro.
(Original)
I went to them with a Smart, because I didn't have enough power. They said the problem is from clutches and I have to change it. So to fix that problem I gave 700-800 euros (not to them that only cost the piece). The problem has not been solved or improved at all. So I went to a guy with a garage and in 2 hours the car went perfectly. It was from EGR, something classic and I only paid 100 euros.
C. U.
(Tradus) Serviciu excelent, vă recomand
(Original)
Excellent service, will recommend
A. W.
(Tradus) Serviciu de primă clasă, 5 stele din 5
Joi la prânz. Călătoream la Bukaerst, iar vechiul nostru Mercedes 1992 190 a făcut o greșeală, motorul funcționa, dar nu puteai să-l oprești, pentru că atunci nu a sărit mai departe. La prima oprire de combustibil în Oradea nu mai puteam începe. Mercedes Benz se afla chiar vizavi de benzinărie și a venit un mecanic și a fost capabil să-l facă să funcționeze din nou. Dar nu ați găsit greșeala și nu puteți ajuta, pentru că nu avem timp, multă muncă. Așadar, la următorul atelier Mercedes din Cluj Naboca, unde nici măcar nu ne-au putut spune Adrese. Ajunsi la Cluj, ora 19, ne-am intrebat in cel mai bun trafic prin si am gasit destul de epuizati, in final atelierul unde am putut parca masina. Din fericire, hotelul era la doar 5 minute. În dimineața următoare, ora 8, mașina a fost inspectată și știa imediat unde se află eroarea, filtrul de aer și filtrul de ulei erau înfundate, iar în motorină se afla Ca. 1,50 litri de benzină în interior. Ca reinkam, nu vom rezolva puzzle-ul. În orice caz, piesele de schimb au fost comandate, iar la ora 16 reparația a fost finalizată.
A fost foarte găzduitor foarte bine organizat și a fost, de asemenea, un climat plăcut, fără probleme. Puteți recomanda doar acest site. Acum mă întreb de ce nu a gestionat Mercedes-ul din Oradea, practic sunteți turiștii în ploaie.
(Original)
Erstklassiges Service, 5 Sterne von 5
Donnerstag Mittag. Wir waren auf Reisen nach Bukaerst und unser alter Mercedes 1992 190 hat Mucken gemacht, der Motor lief zwar aber man durfte ihn nicht abstellen, denn dann sprang er nicht mehr an. Beim ersten Tankstopp in Oradea konnten wir nicht mehr starten. Mercedes Benz war genau gegenüber der Tankstelle und ein Mechaniker kam und konnte ihn wieder zum laufen bringen. Aber den Fehler hatte man nicht gefunden und helfen konnte man auch nicht, denn wir haben keine Zeit, viel Arbeit. Also weiter zur nächsten Mercedes Werkstätte in Cluj Naboca, wobei sie uns nicht einmal die Adrese sagen konnten. In Cluj angekommen,19 Uhr, fragten wir uns im dichstesten verkehr durch, und fanden ziemlich erschöpft, endlich die Werkstätte wo wir den Wagen abstellen konnten. Zum Glück war das Hotel nur 5 Minuten entfernt. Am nächsten Morgen 8 Uhr, wurde das Auto inspiziert und man wusste gleich wo der Fehler war, Luftfilter und Ölfilter waren verstopft und im Diesel war Ca. 1,50 L Benzin drinnen. Wie der reinkam, das Rätsel werden wir nicht mehr lösen. Auf jedenfall wurden Ersatzteile bestellt und um 16 Uhr war die Reparatur fertig.
Man war sehr zuvorkommend sehr gut organisiert und es war auch ein angenehmes Klima, keine Hektikt. Man kann diese Wekstätte nur empfehlen. Jetzt frage ich mich warum schaffte das Mercedes in Oradea nicht, man lässt praktisch den Touristen im Regen stehen.
I. M.
(Tradus) Bună experiență
(Original)
Good experince
d. s.
(Tradus) Oamenii de aici sunt primitori și drăguți. Ei au grijă de tine orice ai avea nevoie și te fac să te simți bine primit. Un loc minunat pentru a găsi o mână de ajutor dacă ai nevoie de o mașină.
(Original)
People here are welcoming and nice. They take care of you whatever you may need and make you feel welcomed. A great place to come and find a helpful hand if you need a car.
I. P.
(Tradus) Personal foarte primitor, oferind sugestii relevante pentru clienții nedecisi. O ofertă variată de mașini noi și rulate la prețuri juste. Primire rapidă a mașinii alese, promoții interesante.
(Original)
Personnel fort accueillant, offrant des suggestions pertinentes pour les clients indécis. Une offre variée de voitures neuves et roulées à des prix corrects. Réception rapide de la voiture choisie, des promotions intéressantes.
M. P.
(Tradus) Am sunat pentru a primi un adaptor Mercedes Me. Doamna care a luat-o a fost incredibil de nepoliticoasă și condescendentă pentru a întreba ce a fost procedura. Am închis și am sunat din nou, cerând același lucru, i-am cerut să explice procedura, de data aceasta a fost cu 50% mai puțin condescendentă, așa că am așteptat să fiu transferat, apelul a durat 30 de secunde? Nimeni nu a luat-o de la serviciul de asistență și când apelul sa întors la ea, apelul a fost închis.
Este acesta serviciul pentru clienți pe care Mercedes Europa îl dezvoltă pentru clienții săi? Întotdeauna mi-am deservit mașina în mod regulat la reprezentanțele Mercedes și acesta este modul în care te poți trata după ce ai cheltuit bani în mașină și în service.
(Original)
I phoned to get a Mercedes Me adapter. The lady that picked up was incredibly rude and condescending for asking what the procedure was. I hung up and i called again, asking for the same thing, asked her to explain the procedure, this time she was 50% less condescending so i waited to be transferred , the call went on for maybe 30 seconds? Nobody picked up from the service department and when the call went back to her, the call was hung up.
Is this the customer service that Mercedes Europe thrives to show to their customers? I have always serviced my car regularly at Mercedes dealerships and this is how you get treated after spending money on the car and servicing.
B. T.
(Tradus) Mediu profesional excelent!
(Original)
Great place professional environment!
T. S.
(Tradus) Serviciu de mașină prietenos, dar o zonă de vânzare foarte neprietenoasă. Femeia de la recepție este mult prea ocupată, având grijă de unghiile ei, în loc să-i salute pe clienți și să ofere ajutor sau informații. Vânzătorii se comportă ca și cum se simt hărțuiți de clienți ...
(Original)
Friendly car service, but very unfriendly sales area. The woman at the reception desk is way too ocupied by taking care of her nails instead of greeting the clients and offering help or information. The salesmen behave like they feel harassed by the clients...
D. G.
(Tradus) Încerc să fac o rezervare de servicii de peste o săptămână acum, literalmente în fiecare zi acum. Doamna față se îndreaptă spre o linie pe care nimeni nu o răspunde. Mă gândesc să-l sun pe Mercedes Benz, cum se poate întâmpla acest lucru pe un brand premium.
(Original)
I`m trying to get a service booking for over a week now, literally every day now. The front lady is redirecting to a line nobody is answering. I`m thinking about calling Mercedes Benz, how can this be happening on a premium brand.
G. P.
(Tradus) Frumos loc. Zona de parcare disponibilă pentru clienți. Personalul este deschis și reactiv.
Pentru servicii, aveți grijă la timpii lungi de programare.
(Original)
Nice place. Available customer parking zone. Staff is open and reactive.
For service, beware of long scheduling times.
M. R.
(Tradus) Servicii excelente și interes în rezolvarea cererilor clienților. Amabil și de ajutor
(Original)
Great service and interest in solving customer requests . Friendly and helpful
M. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
D. V.
(Tradus) Ideal
(Original)
Ideal
g. f.
(Tradus) Super și prietenos
(Original)
Great and friendly
R. M.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok