Opinii despre Eurial Invest (Dealer Auto)
Eurial Invest
251 Calea Turzii Cartierul Bună Ziua Cluj, Cluj-Napoca 400193, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Eurial Invest, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Eurial Invest
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[10h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 | |
13 |
Opinii despre Eurial Invest
A. M.
Întâmplător, am ajuns in martie 2020 la acest service.
Deoarece până acum nu am avut cum să constat manopera prost făcută ( era vorba de montarea unei bare noi și vopsirea ei ), am constatat doar acum după aproape un an când tocmai le-am făcut cunoscută situația însă fără rezultat...
Am constatat ceea ce urmează să relatez ,mergând la un alt service , deoarece bara s-a dislocat puțin de la locul fixat la una dintre extremități, că în martie anul trecut când s-a comandat bara la acest service nu s-a comandat și suportul care era obligatoriu să se comande întrucât bara fiind avariată, era normal să fie și suportul care fixa bara. Grabă, lipsa de profesionalism, pandemie....vă las să interpretați ...
In această situație cei de la service-ul unde am mers de data aceasta, au constatat în momentul în care au demontat vechea bara pentru a verifica dacă este rupt sau nu suporul, că lipsea partea intermediară intre părțile extreme pe care au montat noua bară făcând tot felul de improvizații in loc sa îmi comande și un suport care costa 34 de lei ( sau aveam eu obligația să le spun, nu cred , este retorică intrebarea..😀). Astfel s-au păstrat extremitățile suportului de pe vechea bară pe care s-au montat prin improvizații ( lipituri si alte lucrări trecute în șirul ,,manoperelor,, ) noua bară. Lucru de mântuială, așa că nu avea cum sta bine fixată bara..
Nu mi-a rămas decât să comand o noua bară , evident și suportul și să o iau de la capăt dar nu la manoperele înșirate pe devizul celor de la Eurial care de fapt pe lângă faptul că au făcut o lucrare de mântuială, extrem de scumpă, au dovedit și lipsa de profesionalism, asumare și responsabilitate.
O experiență oribilă, am rămas cu o părere extrem de negativă vis à vis de angajații acestui service, de modul în care au lucrat și în final, gestionat reclamația mea pe care am făcut-o recent, dovedind prin fotografii și acte ceea ce a fost, ceea ce s-a întâmplat.
Sunt atât de dezamăgit încât nici nu vreau sa mai aud de Eurial și atrag atenția celor care vor sa meargă, să nu o facă și să evite dacă nu sunt obligați sau legați oarecum de acest service . Oricum a fost o experiență extrem de neplăcută și aș dori să nu mai pățească și alții care , mai ales dacă nu au Peugeot ( sunt o mulțime de servi-uri in Cluj Napoca ), unde se lucrează profesionist, transparent și loial.
EVITATI EURIAL !!
B. D.
Am achiziționat un autoturism sh. vândut de ei. Au fost foarte ok si transparenți.
O. K.
Exista atat service cat si vanzare masini noi. Intregul personal este amabil si se respecta ora de programare.
B. C.
Sunt neseriosi si te incarca cat pot .
H. J.
Foarte mulțumit!
Personal de calitate, mașini de calitate, experiență de calitate!
R. s.
Băieții de la service s-au mișcat rapid și eficient. Pe lângă faptul că au rezolvat problema la motor s-au dovedit atenti așa că mi-au schimbat și două becuri despre care nu știam că sunt arse.
P. C.
Cele mai proaste servicii, recomand sa apelati la dealeri din Oradea, Alba sau Timisoara dar NU apelati sub nici o forma la Eurial Invest.
In perioada creata de starea de urgenta generata de Covid 19 am solicitat restituirea avansului dat pentru masina pentru ca nu ne mai permiteam achizitionarea ei ca si persoane fizice, din cauze blocajului economic provocat de starea de urgenta.
Am fost nevoiti sa apelam la protectia consumatorului ca sa ne primim banii pentru ca Eurial Invest ne a santajat prin angajatul lor, domnul Stelian, ca daca nu luam masina pierdem avansul, asta dupa ce ne au spus ca o sa il primim inapoi daca completam o cerere de restituire.
Pe langa asta chiar si in timpul procesului de achizitie am asteptat si peste o saptamana sa primesc raspuns la intrebari.
Am reusit sa obtinem inapoi banii dupa ce am apelat la Protectia Consumatorului.
A. R. C.
Am văzut mașina pe care o căutam, 208 e, dar poate din cauza pandemiei,nimeni nu m-am întrebat ce vreau.
a. m.
așa cum am mai scris slab
C. C.
Review-ul acesta il fac dupa un an de la achizitionarea unui C3 NOU, ma raportez strict la ce mi s-a intamplat mie:
- masina comandata nu are acelasi nivel de echipare cu ce mi s-a prezentat in showroom, m-am simtit obligat sa accept situatia deoarece masina personala era deja data la rabla
- la preluare masina era murdara
- 3 probleme identificate in primii km: directie, planetara, modul lumini...directia inca nu este rezolvata si cel mai probabil trebuie sa ma duc in judecata
- la fiecare vizita in service la preluare erau zgarieturi pe masina
Update: direcția încă nerezolvată la fel si luminile de zi.
L. S.
Profesionisti
A. G.
Am solicitat oferte în cadrul Programului Rabla2019, am primit oferte finalizate cu cumpărarea unui Peugeot 2008.
B. R.
Totul trebuie programare chiar si pt o diagnoza care tine cateva minute.
d. m.
👍
D. P.
Probleme de comunicare cu clienții, mergi te uiți 15-20 de minute și nu te băga nimenea în seamă. Nici macar buna ziua. Poate se așteaptă să-i invite clienți la o cafea că doar merg în vizită la ei. Proasta administrare.
M. I.
Timpul de așteptare,deși am avut programare ,a fost unul destul de mare.
D. T.
Personal foarte amabil, apreciind faptul că sunt mulți tineri!
B. T.
Amabilitate. Eleganta. Curatenie.
Pacat .ca tot ce e pozitiv este degradat de atitudinea mizerabila a ...
portarului. Daca doriti sa nu va evitati-l,
Marcel L.
R. M. I.
Am achizitionat o masina din cadrul flotei auto rulate existente. Dupa mai putin de 2km mi s-a aprins primul martor in bord datorita senzorului de antigel defect. Dupa 2 luni am avut scurgeri de ulei sub masina datorita unui furtun care nu a fost strans suficient. Solutia oferita de catre Eurial Cluj a fost inlocuirea unor garnituri in valoare de 700lei. Am renuntat la garantia oferita pe masina deoarece in timp de 4 luni a a vut 7 interventii in service. Vanzatorul si angajatul Eurial care se ocupa de vanzarea masinilor este unul dintre cei care a dar rating de 5 stele. Oare care este seriozitatea acestira daca este necesar sa iti dai rating 5 stele propriului loc de munca?
F. I.
Jumate din personal amabil, ceilalți absenți total. Te plimbi juma de oră prin showroom si nu te intreaba nimeni de sănătate. Culmea, mi-au predat o mașină nouă in 2 minute...fără explicații despre model, comenzile de la bord..nimic. Ia si du-te! Ai plătit, gata! Următorul!
A. C.
TL:DR taxe ascunse, desi masina s-a facut pe asigurare, si MI-AU LIPIT CEVA FURTUN DE LA FRANE CU PICATURA DUPA CE L-AU RUPT, nu m-au anuntat, am ramas fara frane in mers.
De toata jena. Am zis ca daca tot trebuie sa schimb 2 elemente pe asigurarea, o fac la reprezentanta, normal.
Tot procedeul a durat undeva la 4 luni. Amanari constante, detalii lipsa in continuu.
Cica au masina garantata la schimb, dar pt aia am stat aprox 3 luni jumate, si facut scandal de numa ca sa o primesc.
Mi-au facut o reconstatare, care m-au asigurat ca nu trebuie platita, chiar daca nu doresc sa fac la ei reparatia, si cand nu am vrut sa o fac la ei, mi-au spus ca ma costa 250 de lei reconstatarea daca nu fac la ei....
Cireasa de pe tort: cumva, in timpul schimbarii barei fata & spate, au rupt un furtun de la frane, si l-au lipit cu superglue. Desigur, dupa o saptamana a cedat furtunul, si am ramas fara frane coborand republicii, nu va dati seama ce senzatie frumoasa e sa te lase franele inainte de trecere.
Si sunt sigur ca ei au facut asta, pt ca aveam poze cu motorul de dinainte de a intra in service.
EVITATII CA CIUMA
O. D.
Personalul este unul profesionist,atent chiar si la cele mai mici detalii.Masini sportive iar raportul calitate-pret este unul foarte corespunzator . Recomand .
M. M.
Pe langa faptul ca te face sa astepti te mai si programeaza peste o lună oricat de mică ar fi problema. Nu recomand
H. M.
Service profesionist desi din cauza lipsei de timp (au multe masini la reparat) nu efectueaza tot ceea ce soliciti, mai ales daca ei considera ca nu e necesar. De ex. am cerut inlocuirea lichidului de frana si a curelei de accesorii, s-au trecut in fisa dar cand am preluat masina mi-au spus ca nu s-a schimbat lichidul de frana si nici cureaua deoarece nu este necesar, cureaua nefiind destul de uzata iar lichidul fiind in parametrii tehnici. M-a deranjat putin deoarece am solicitat aceste operatiuni iar dansii, probabil fiind presati de timp sa repare alte masini, au considerat ca nu e cazul. In rest, ceea ce au reparat a fost corespunzator efectuat.
A. D.
Reprezentanta Peugeot din Cluj-Napoca. Cu greu va răspunde cineva la telefon. Angajații pot fi amabili, dacă reușești să vorbești cu ei. Serviciile de reparatii pot fi îmbunătățire, iar daca mergi cu o problemă, cel mai probabil este din constanta, chiar daca ei au montat piesa greșit. Căutați alt service auto.
A. C.
Am fost acolo la cei de la Groupama Asigurari, pentru o constatare de daune in urma unui accident rutier. Programat fiind a decurs totul foarte repede(40min) si fara bataie de cap
T. A. -. P. p.
De departe cele mai ok SERVICII din reprezentantele auto prin care am fost. Totul s a rezolvat exact cum au spus si cel mai important, fara intarzieri si este foarte bine asa pt ca nu te mint sa ai asteptari ca e gata masina mai repede si sa nu fie ca iti planuri aiurea si nervi. Da, foarte ok la eurial cluj, mai ales pe Vanzari auto!
V. B.
Comunicare foarte bună! Mulțumit de ceea ce au făcut!
M. F.
mi s-a livrat un Peugeot Allure 3008 cu farurile aburite pe interior
M. D. P.
Prețurile sunt destul de mari dar altfel ii pot descrie cu un singur cuvântul: Profesioniști!
M. C.
Naspa
S. A. B.
Un dealer decent de mașini, personal destul de competent
O. B.
Nu sunt suficiente cuvinte pentru a exprima nemulțumirile mele.
c. t.
Am dus masina (cu programare) in service in luna mai, si au reusit sa o repare (un injector fisurat) la finalul lunii iulie.
S. O.
Personal amabil în rezolvarea solicitării.
M. V.
O colaborare buna
M. P.
Cel mai bun raport calitate-pret ! Seriozitate maxima.
M. F.
Frumos, dar să nu fie nevoie să vi aici. Ai mult de așteptat și apoi ești amânat.
P. M.
Oameni de treabă
L. K.
Puține locuri de parcare pentru clienți
G. T.
Am trimis aici de catre cei de la Group AMA asigurari si lucrurile au fost ok, am primit o masina de schimb pe parcursul lucrarilor de reparatie a masinii mele. Deci recomand acest service auto.
M. B.
Multumita de serviciile lor.
T. C.
Autoturismele Citroen sant modele frumoase si fiabile ,recomand
C. D.
Servicii de calitate cu profesionisti adevarati!
g. v.
Am avut experiente neplacute cu serviceul Eurial.
D. I.
Profesionisti. Respectuosi cu clientii. Nimic de reprosat!
g. c.
Super de treaba.
J. G.
Foarte punctuali si meseriasi foarte buni!!!
G. A.
Un dealer care cu adevarat isi cunoaste masina
T. M.
Profesionisti si prompti in toate serviciile.
F. A.
Lipsă mare de solicitudine.
V. P.
Preturi decente si oameni priceputi!
R. P.
Masini frumoase
H. T.
Am făcut un ITP. Super ok
B. P.
Reprezentanta auto Peugeot.
C. M.
Totul de nota 10
T. C.
Servicii promte si de calitate!
M. M.
Servicii excelente.
C. L.
Sunt ok.
A. F.
Timp enorm de așteptare.
C. S.
Personal dedicat serviciilor solicitate
A. V.
Reprezentanta Peugeot nice place nice people
A. P.
Profesional
N. ..
Este minunat
F. T.
Scump
E. F.
Personal calificat
M. O.
Bine
C. R.
Promptitudine!
C. H.
Personal amabil
G. D. H.
Personal amabil
L. H.
super fain
V. E. M. N.
Bun
B. H.
Profesioniști.
V. M.
Amabilitate
A. T.
Profesioniști
C. T.
super
E. A. C.
Profesionisti
s. r.
(Tradus) Servicii plăcute, chiar dacă nu sunt bine aprovizionate, din păcate, foarte descentralizate din oraș. Partea de primire și consiliere a clienților lasă puțin de dorit, din păcate, dacă un dispozitiv se defectează, vă trimit la Cluj, care este la aproape 2 ore distanță, iar Citroen România nu este prea satisfăcătoare pentru cei care vin de la o asemenea distanță. Răspunsul va fi: el nu este singurul care o face
Ei bine, nu este cel mai bun serviciu pentru o mașină nouă cumpărată de ei.
(Original)
Servizio gradevole anche se poco rifornito ,purtroppo molto decentrato dalla città. Lascia un po a desiderare la parte di accoglienza clienti e di consulenza purtroppo se ti si guasta un dispositivo ti mandano a Cluj che dista quasi 2 ore di distanza e la Citroen romania non è proprio accodiscente per chi viene da tale distanza. La risposta sarà:non è l unico a farlo
Be non è il migliore dei servizi per un auto nuova acquistata da loro.
E. B.
(Tradus) Foarte rapid și foarte frumos. Am găsit o modalitate de a ne vorbi engleza și franceza.
(Original)
Very fast and very nice. Found a way to speak English and French to us.
A. O.
(Tradus) Oameni foarte drăguți și mecanici buni până acum.
(Original)
Very nice people and good mechanics so far.
S. C.
(Tradus) Doar cu programare, trebuie să stați după omul de serviciu mult timp. Am schimbat panoul ușii în stânga, Dokker, parbriz, lucru de calitate destul de slab. Urme de vopsea pe fereastra laterală. poate din greșeală.
(Original)
Only with programming, you have to stay after the service man for a long time. I changed the door panel to the left, Dokker, windshield, quality work quite poor. Traces of paint on the side window. maybe by mistake.
R. P.
(Tradus) După o jumătate de oră de așteptare (ni s-a spus să așteptăm), am renunțat și am plecat (eram în vacanță și am avut o mică problemă cu mașina noastră). Dar cred că nu erau interesați de banii noștri. Foarte dezamagit!
(Original)
After half of an hour of waiting ( we were told to wait), we gave up and left ( we were on our holiday and had a small problem with our car). But I guess they were not interested in our money. Very disappointed!
r. v.
(Tradus) Pentru a înlocui o siguranță, mi-am spus că trebuia să aștepți 3 ore, pentru că au avut mult de lucru ... pentru mine, o stea este prea mult.
(Original)
Per sostituire un fusibile,mi anno detto che si doveva aspettare 3 ore,perché avevano tanto lavoro....per me una stella è pure troppo.
B. S.
(Tradus) Serviciu foarte serios, timp în care a devenit pregătit și a lucrat profesional.
(Original)
Nagyon komoly kiszolgalas, minen idoben kesz lett es profi munkat vegeztek.
A. T.
(Tradus) Am făcut o verificare completă a mașinilor și mi-au spus că pot face doar teste specifice care nu durează mai mult de o oră (combinate). Cu toate acestea, prețurile sunt accesibile, chiar și mai ieftine decât cele de pe piață, în unele părți.
(Original)
Went for a full car check they told me that they can do only specific tests that do not last more than an hour (combined). Still, prices are affordable, even cheaper than the after-market counterpart, in some parts.
P. S. M.
(Tradus) Nu este locul în care doriți să fie în cazul în care mașina dumneavoastră vă let jos. Oamenii scumpi cred că știu tot, dar ...
(Original)
Not the place where you want to be if your car let's you down. Expensive, people belive they know all, but....
E. K.
(Tradus) Serviciul de marcă. Reprezentarea Audi
(Original)
Márka szerviz. Audi képviselet
M. C.
(Tradus) Dezamăgit de două ori. Gândiți-vă că este suficient. Mai întâi am avut un accident pe care am decis să-l remediem la asigurare. A durat mult timp, au făcut o verificare inutilă a mașinii înainte de reparația propriu-zisă. Verificarea a durat 2 zile, reparația mai mult de o săptămână. Am avut un argument în această privință (doar bara de protecție din spate avea nevoie de vopsea și ceva plastic mic înlocuit) și au început să se miște mai repede după aceea, dar au mai trebuit încă o a treia oară pentru a lăsa mașina pentru a o repara complet. Apoi m-am dus acolo pentru verificarea anuală a mașinii (ITP) și ei (alți oameni decât prima dată) au fost atât de cocoșați și m-au batjocorit, apoi locul de unde vin și apoi marca pe care o conduc (alta decât Peugeot / Citroen). Atitudine total lipsită de respect și neprofesionist. Voi merge înainte să depun un raport pentru missbehaviour :) Aș sta departe de ei dacă aș fi tu. Există și alte locuri în care aș putea să-mi las banii, nu numai acesta. Nu te tratează în consecință, respectuos.
(Original)
Disappointed twice. Think it's enough. We first had an accident which we decided to fix at them on the insurance. It took a lot of time, they did an unnecessary checkup of the car before the actual repair. The checkup took 2 days, the repair more than a week. We had an argument on this (only the rear bumper needed paint and some small plastic replaced) and they started moving faster afterwards, but still required a 3rd time to leave the car in to fix it completely. Then I went there for the annual checkup on the car (ITP) and they (other people than the first time) were so cocky and they were mocking me, then the place where I come from and then the brand I drive(other than Peugeot/Citroen). Totally disrespectful and unprofessional attitude. Will go forward to file a report for missbehaviour :) I would stay away of them if I were you. There are also other places where I could leave my money, not only this one. They don't treat you accordingly, respectfully.
A. V.
(Tradus) Am plătit 84 de lei pentru ITP și au spălat și mașina.
(Original)
84 lejt fizettem az ITP ert es a kocsit is megmostak.
G. C.
(Tradus) Distribuitor și reparator oficial Peugeot și Citroen. Am avut doar experiențe bune acolo.
(Original)
Peugeot and Citroen official dealer and repair shop. I had only good experiences there.
G. M. H.
(Tradus) Foarte rapid, cel mai bun serviciu!
(Original)
Very fast, best service!
R. I.
(Tradus) Un serviciu foarte bun, plin de profesionalism!
(Original)
A very good service, full of professionalism!
M. V.
(Tradus) Frumos spectacol auto
(Original)
Nice auto show
C. R.
(Tradus) Servicii bune Peugeout Dealer
(Original)
Good Peugeout Dealer services
S. B.
(Tradus) Servicii de calitate
(Original)
Top quality service
T. M.
(Tradus) Peugeot aici.
(Original)
Peugeot cars here.
C. G.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
L. I.
(Tradus) Bine.
(Original)
Ok.
G. D.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
V. R.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
c. s. s.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. P.
(Tradus) Serviciu bun.
(Original)
Good service.
b. s.
(Tradus) serviciu pegeot
(Original)
pegeot service
P. R.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. H.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
v. s.
(Tradus) Bine
(Original)
ok
R. C.
(Tradus) Ne-am dus să verificăm câteva Peugeots pentru compania noastră - serviciul a fost OK ... dar urmărirea lipsea.
(Original)
We went to check some Peugeots for our company - service was OK... but the follow-up was lacking.
M. W.
(Tradus) sfaturi și proactivitate lăsând ceva de dorit
(Original)
conseil et proactivité laissant a désirer
I. J.
(Tradus) Personal profesionist!
(Original)
Professional staff!
M. S.
(Tradus) Cele mai bune prețuri, mașini bune
(Original)
Best prices, good cars