Opinii despre Ford Proleasing Motors Buzău (Dealer Auto)
Ford Proleasing Motors Buzău
km 106+750, Sos. Ploiesti - Buzau, DN 2, Buzău, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Ford Proleasing Motors Buzău, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Ford Proleasing Motors Buzău
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[09h – 13h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 |
Opinii despre Ford Proleasing Motors Buzău
A. B.
DEZASTRU. DE EVITAT. Habar nu au . Am fost mințit în față că a fost pus testerul pe mașină. Am privit pe geam din sala de așteptare. Am mers cu o problemă la asistență parcare. Au spus că am un senzor ars. GREȘIT ! Senzorul dă eroare foarte rar. Cred că a fost o problemă de umiditate ceva. De când sunt temperaturi mai ridicate nu mai am probleme. Bineînțeles că nu au schimbat senzorul respectiv că nu era pe stoc. A doua problemă era cu navigația. 3 "MECANICI " nici nu știau unde este cardul . Am fost chemat din sala de așteptare să le spun unde este locașul cardului și că trebuie să apese puțin pe acesta. După care un răspuns sec: nu merge. Nu este actualizat. Păi actualizați cardul . Am cerut. Bineînțeles că nu au cum . Am fost îndrumat la reprezentanța Ploiești. SAU ATENȚIE: Să cumpăr un card nou. 500 lei ceva de genul, sau să merg cu ce merge orice român, adică cu aplicații de pe telefon. Și a 3-a problemă cu care am mers , un zgomot în zona transmisie ( curea accesorii) . Pe scurt : 3 persoane, 3 răspunsuri diferite. Așa că am plecat cu un gust amar și cu plata unei facturi de vreo 280 de lei degeaba și fără nici un răspuns, ba chiar mințit în față. Nu a fost pus testerul pe mașină, iar eu am plătit acest lucru . URÂT.
P. A.
Daca vreți să cumpărați un ford..
S. C. A.
Pentru cei care doresc sa achizitioneze un Ford, il recomand pe domnul Dicu George.
Am fost placut surprins atunci cand a venit vorba despre acte necesare pentru: rabla, primarie, politie, economisesti foarte mult timp deoarece se ocupa de tot.
Despre consiliere, nici nu se pune problema, apreciez ca a fost sincer si nu m-a tratat ca pe un client, ci ca pe un prieten.
Cu stima, Ionut Popa!
C. T.
Foarte atenți cu potențialii clienti, te ajuta sa găsești masina potrivita! Profesioniști!
G. S.
O sa fac o recenzie cat mai obiectiva. Cu plusuri si minusuri.
Am introdus un Focus 2 benzina 2006 in service cu avarie partea dreapta in urma unui accident. Masina de familie, stare generala foarte buna.
Plusuri: Timp efectiv de lucru foarte rapid, lucrare foarte buna pe tinichigerie. Sunt un tip care tine la detalii.
Ca bonificatie am primit ITP din partea casei.
Minusuri:
1. Pe deviz au fost mai multe piese care trebuiau revopsite si nici macar nu au fost atinse.
2. Mi-au fost schimbate piese de pe masina: stergatoare, prezoane roti, capac oglinda dreapta, bandou protectie fata dreapta.
3. Serviciul relatii clienti sufera ingrozitor. Am trimis pe mail cateva obiectii, nici acum nu am primit raspuns. Masina este reparata de doua luni, nu cred ca o sa mai primesc ceva. La telefon se raspunde doar daca se doreste. In plus, persoana care se ocupa cu comanda efectiva a pieselor te priveste de sus. In cazul meu, faptul ca nu conduc vreun X6 sau Q7 a facut diferenta. Acesta spunea si citez aici: "ce dracu pretentii mai ai de la masina asta, si asa ajunge la fier vechi". Ma intreb ce masina conduce el, de isi poate permite asa afirmatii. Poate nu Ford.
4. Am o eroare la vitezometru. Cred ca jumatate de service s-a uitat la ea, si nu au putut identifica problema. Initial electricianul a spus ca este de la senzorul de pe cutie, dupa care au ridicat din umeri cand au vazut ca nu are asa ceva. Apoi a spus ca este de la cd player. Orice persoana isi poate da seama cat de penibila este aceasta abordare. Intr-un final, din seria "asa face toate boss", se presupune ca este de la ceasuri. Dar nimic sigur, deoarece masina nu are alta eroare iar simptomele modelului nu indica acest lucru.
Concluzie: este un service in care patronul investeste foarte mult. Au la dispozitie scule si aparatura cu care ar putea fi peste multe alte service-uri.Insa nu este suficient sa investesti material, ci si in factorul uman.
Inca o data felicitari baietilor care au facut tinichigeria. Lucrare excelenta si in timp util, bravo lor! Celorlalte parti mentionate mai sus, nu am ce sa le transmit. Decat ca ar trebui sa isi revizuiasca atitudinea si sa accepte ca oamenii nu mai sunt inchisi la minte. Ei isi dau seama cu cine au de-a face, chiar daca din bun simt tac din gura.
N. N.
Reprezentanța ford buzau nu a reușit să facă o diagnoză unui ford focus
D. D.
Este aici un băiat, consilier clientelă (cred că așa îi zice) de pus la rana! Amabil, răbdător, proactiv, serios în ceea ce vorbește/promite. Se numește George și îl recomand cu căldură!
V. T.
Servire prompta și serioasă.
S. P.
Foarte amabili, am obtinut toate informatiile necesare, voi reveni cu placere.
C. I. C.
punct de lucru-Buzau.Un dezastru.Angajatii?.....saliveaza in fata unui V.I.P. local care probabil ofera ciubuc(circa 5 roni banuiesc).Eu ofeream prea bine(...)probabil (in functie de atitudine si corectitudine-fara a minti si fara a nu raspunde la telefon,odata ce acest angajat suna si confirma ca masina este gata intr-o ora,odata ce confirm "deviz-ul"...Este a treia zi de la confirmarea initiala si apelul care ma anunta ca in acea zi imi pot ridica masina....a trecut o saptamana.Probabil a blocat numarul meu ,caci nu pot apela.Concluzia mea?...au intrat alte masini de V.I.P.in fata si a mea este in curtea garajului.Sunt prosti.Nu stiu sa traiasca.Stiu doar sa slujeasca.Este un fenomen foarte raspandit.Este un fenomen foarte impamantenit la punct-ul de lucru din Buzau.Un mare cacat fratilor...daca vrei sa vezi un lingau sadea....acum stii unde gasesti asa ceva.....
D. F.
Nu cred ca nu sînt profesionisti eu am fost în aceasta locație de mai multe ori
I. P.
Servicii sub orice critica, sa va fereasca sfantul sa ajungeti la ei. O lipsa de seriozitate si profesionalism precum aici nu veti gasi... DE EVITAT !!!
L. L.
O experienta proasta ,nu recomand nimanui sa faca greseala sa apeleze la iei ,pe reparat iti mananca bani degeaba . Si un anumit domn Cosmin de la birou care ia clienti ,dar nu i pasa atata nesimtire cat are in el rar am mai vazut .Nu recomand nimanui!!!
D. C.
Recomand revizii la Ford
G. B.
Service-ul nu-l recomand nimanui. Este un service unde sunt buni numai la revizie si atat. Daca apar alte probleme, duceti-va la Ploiesti. Cei de la Buzau iti iau banii degeaba pe niste teste si tot cu masina stricata pleci pentru ca "nu mai are timp sa se ocupe de masina". Masina care a fost programata in ziua respectiva si luata in primire la ora programarii. Am stat 3 ore si am plecat la fel cum am dus-o, in schimb cu mai putini bani in buzunar. Cei de la service mi-au recomandat sa fac un Ford Assistance pentru masina mea( Ford Focus 2014) ca sa pot pleca linistit in concediu. Si asta pe langa faptul ca la furtunul de turbo la o revizie, mi-au pus banda zimtata in schimbul unui colier. Asta am vazut cand am facut revizia la un alt service pentru ca dura prea mult la "reprezentanta".
C. S.
Nu recomand nimanui,personalul arogant,vorbesc de parca ai fi dator la ei,cu mecanica sunt la pamant,de fapt nu au mecanici priceputi,totul se face la noroc iar timpii de asteptare sunt foarte mari,cu toate ca nu au nici o masina te fac sa astepti pur si simplu ca asa vor ei.
L. A.
De la un banal schimb de ulei( ulei 5w30 iar motorul meu mergea cu 10w40) au reușit să-mi strice motorul, apoi au spus ca nu e vina lor si ca e masina uzata cu toate ca după schimbul de ulei la plecare mi s-a spus ca mașina nu are nicio problema. După ce s-a defectat si m-am dus la o diagnoza, cu o nonșalanță de ne descris mi-au spus ca "cu 2500 lei îmi găsesc motor la mana a doua" . 😡 . "profesioniști" n-am ce zice. Din păcate nu sunt singurul caz care e tratat in felul asta, dar așa se întâmpla aflii abia după ce o pățești.
C. C.
Niște nesimțiți.(Cei de la recepție Service).Am fost in trecere ,am avut o mica problemă si nici nu s au sinchisit sa puna testerul care dura 5 min.In concluzie nu vor bani.Nu recomand.
D. N.
Mașini noii
C. R.
Nu sunt serioși,una afișează și alta comercializează,păi pui preț de 13500 Ford ecosport standard,dar vopseaua o plătești,500 de euro.????????
N. S.
Super oameni ,mulțumim
M. L.
Personal amabil și profesionist. Calitate garantata a serviciilor.
G. C.
F prompți chiar și cu clienții care au mașini cu alta marca.
M. M.
Personal foarte amabil.
P. A.
Personal amabil si profesionist.
S. C. S.
Atmosfera din showroom. Nu mi-a placut timpul lung de asteptare
L. C.
Standarde românești 👍
M. G. D.
O mașină perfectă FORD
S. S.
Foarte promți și serviabili.
V. C.
Super profesioniști
G. P.
Profesioniști!!!😉
V. C.
Profesioniști
P. M.
Bun
S. F.
(Tradus) Vânzător profesional, vă arată și vă spun tot ce trebuie să luați în considerare în timp ce cumpărați o mașină
(Original)
Profesional car dealer,they show you and tell you everything you need to consider while buying a car
M. B.
(Tradus) Bine. 👍
(Original)
Ok. 👍
V. V.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. H.
(Tradus) Foarte bine.
(Original)
Very Good.
M. D.
(Tradus) eu sunt
(Original)
I am
J. P.
(Tradus) Bun dealer Ford
(Original)
Buen dealer Ford
S. G.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
S. R.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
l.
(Tradus) Ljubljana 1221 e
(Original)
Ljubljana 1221 e
C. A.
(Tradus) Partener ford de încredere
(Original)
Reliable ford partner
R. Ș.
R. M.
S. T.
M. C.
S. B.
A. S.
A. T.
J. C.
R. P.
M. C.
B. N.
c. v.
M. W.
D. A. D.
R. D. N.
B. G.
B. I.