Opinii despre Automobile Bavaria (Dealer Auto)
Automobile Bavaria
Șoseaua București-Ploiești 53A, București 013685, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Automobile Bavaria, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Automobile Bavaria
Luni
[08h – 18h]
Marți
[08h – 18h]
Miercuri
[08h – 18h]
Joi
[08h – 18h]
Vineri
[08h – 18h]
Sâmbătă
[09h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
11 | |
---|---|
12 | |
13 |
Opinii despre Automobile Bavaria
U.
Un loc anost, fără viață. Singurul farmec al locului este faptul că vezi BMW-uri și alte marci deținute de aceasta companie.
Poți intra fara nici un stres, dar nimeni nu te întâmpină. Nici măcar un televizor pe care să pornească în asistent virtual care sa îți ureze "bun venit".
Acolo mergi cu programare vezi Doamne!
Parcarea plina de mașini, aglomerata, noi, bușite, second hand. Haos.
Stai vreo 15 minute până vine băiatul cu mașina de teste că deh, in haosul ăla e greu.
Daca clădirea nu ar avea cozorocul ala și nu ar scrie Bavaria, ai zice că mergi la Antipa de Băneasa.
B. M.
Am cumparat un BMW X1 din 2017, motor 2L, 190 cp si sunt foarte multumit de consum avand in vedere ca este si xDrive. Calitate si profesionalism Automobile Bavaria
R. S.
Ultima experiență cu Automobile Bavaria Băneasa nu a fost nici pe departe una premium, aşa cum pretind că ar oferii. Mă refer in special cu partea de service sau mai exact relația cu persoana alocata acestui segment, in acest caz Mihai Bălănică.
Pentru o lucrare de câteva ore am ajuns la una de 3 zile. Să zicem că nu asta este neapărat problema, ci comunicarea termenului de livrare, care nu a fost anuntat in nici un fel! După mai multe telefoane date către domnul Bălanica, mai sus menťionat, nu am reuşit să obțin un termen când să vin să preiau autoturismul (termenul inițial depăşit deja). După mai multe încercări şi la alťi colegi am reuşit, cu greu, să am şi un termen de predare, însă fără o explicație pentru depăşirea termenului alocat inițial şi fărā să-mi ofere un autoturism la schimb pentru cele 4 zile de service. Scuza domnului Bălanica pentru că nu a reuşit să mă sune a fost: " Am avut clienți toată ziua şi nu am avut timp să vă sun!"; ca şi cum eu nu sunt client BMW.
La predarea autoturismului, acesta nu era nici spalat comform protocolului premium Automobile Bavaria.
C. B.
I-am achizitionat recent sotiei un bmw vechi de cativa ani, 8 mai exact pentru ca nu prea se pricepe la condus. Ca si facut, dupa 2 saptamani masina a fost lovita, dar nu din vina sotiei ci a unui coleg care facea o manevra de mers cu spatele , avarie destul de mica: bara si cateva ornamente. Este prima masina pe care o achizitonam la mana a doua, dar cu toate astea am hotarat ca toate reparatile/reviziile sa le facem la "reprezentanta", la fel cum procedam cu volvo-ul xc90 pe care l-am cumparat de nou acum 3 ani. Zis si facut ma programez la constatare, mi se spune la telefon ca aceasta constatare e gratuita, primesc mesaj ca sunt programat la domnul Mihai Bancowschi.
Ma prezint dupa 2 saptamani jumate, cat a durat progamarea la Mihai Bancowschi, are biroul chiar in fata la Piese si Accesorii si sunt primit cu o atitudine de superioritate si aroganta cand afla ca este vorba de o constatare pentru reparatie la un seria 5, vechi de 8 ani. Initial mi-a spus ca ei nu fac constatari la masini, desi pentru acest lucru am fost programat, doar daca am PV de la asigurari, aveam asa ceva. Dupa ce i-am trimis mail cu PV, domnul Bancowschi imi spune ca e o masina veche, mai bine ma duc la un service de cartier, dar daca vreau sa o repar la bavaria poate sa imi faca un favor, dar o simpla constatare ma costa 1000ron si ca mai bine ma duc la alt service. Nu inteleg de unde a dedus Mihai Bancowschi ca nu imi permiteam sa repar masina la service-ul automobile bavaria, sau de unde a primit aceste indicatii de interactiune cu un client, dar am refuzat "favorul" strict din punct de vedere al atitudinii si a modului in care am fost tratat ca si client.
Sunt sales manager la o mutlinationala care detine in parcul auto 7 autovehicule bmw si va asigur ca voi face tot posibilul ca masinile iesite din garantie sa nu mai interactioneze cu service ul vostru, cum de atlfel voi proceda si eu pe viitor.
PS. Mihai bancowschi NU STII SA LUCREZI CU OAMENII, orienteaza-te catre alta meserie!!
N. M.
Angajatii sunt cam plictisiti de viata. Poti intra cu masina in curte doar daca ai BMW sau MINI.
A. A. C.
Oameni amabili, punctuali, problemele tehnice rezolvate.
C. G.
Am dat o stea ca importanta întrebării pe care o transmit, poate primesc un raspuns clar.
La inceput de an am cumpărat o masina cu pret de lista 82000€. La achizitie mi s-a spus ca in vara 2020 o sa apara o platforma compatibila cu aplicatii Android auto (waze etc).
Duc masina la prima revizie contra cost si ii rog in plus sa actualizeze softul pentru Android auto (au spus ca incearca)
"Surpriza" cica masina mea nu este compatibila pentru aplicatii android si ca nu voi putea folosi niciodată aplicatii.
Mesaj transmis scurt "masina nu suporta si nu va suporta niciodată aplicatii andrid"
Nu inteleg cum pe orice telefon si de 100€ se poate instala waze etc. si pe ultima generatie de bmw nu (sau macar prin cablu)
In rest sunt mulțumit.
Poate pe viitor remediați problema, altfel pentru acest inconvenient posibil sa renunt la marca dumneavoastră
Atașez seria de sasiu pentru verificari WBAVJ710809A38095
Va mulțumesc
t.
Cei mai buni, mult peste baietii de la alte marci premium, m-au convins sa imi iau masinile de la ei pt. mult timp de acum in colo. Totusi, omul sfinteste locul, sa il tineti aproape pe Nicolae Mocanu, merita multa lauda acel om :)
o. d.
Am avut ocazia/neșansa de a căuta sa cumpăr o masina( leasing) in ultima luna! Consiliera de aici a fost printre cele mai receptive persoane cu care am interacționat! Drept pentru care am rezervat una!
P.S am.vrut sa dau 3 stele pentru faptul că între ofertele de pe site si cele din showroom nu exista nici o legatura!
P.S.S nu dau 5 stele deoarece posibilitatea de a negocia este aproape inexistenta!
C. O.
Lipsa de informare: pentru o geometrie am asteptat 4 ore asta in cazul nu au schimbat nici o piesa. Ar fi fost normal ca Call Center sa detina un time frame aproximativ al lucrarilor.
In timp ce asteptam ( dupa 2h si jumatate )am primit si un filmulet in care cineva imi spunea ca masina este in service si voi primi un raport . Ce inseamna ? ca atunci se apucau de treaba? Dezamagit !
Pana si la o amarata de banca iti dau un plic ptr rapoarte emise. BMW mi-a dat un a4 alb negru ( Raport) printat cu niste cifre pe care le intelege tataie!
T. C.
Ca de obicei, calitate și serviciu promt.. 👍
g. n.
Super servire și ireproșabilă.
a. v. n.
Personal amiabil.... cu experiență!
F.
Super experienta! Showroom senzatie si personal super amabil!
P. D. P.
Calitatea angajatilor de la vanzari auto este foarte slaba .Toti prefera sa faca altceva decat sa prezinte o masina..au ton si comportament de barosani..
D. D.
Cea mai neplacuta experienta avuta la o reprezentanta bmw din LUME. Pregatit sa cumpar un i8 de 72.000 eur plus tva, ajung la reprezentanta la 17:50 si gandindu-ma ca am ajuns prea tarziu, ma multumesc sa vad masina pentru care am batut tot Bucurestiul. Prima surpriza: parbizul nu crapat, fisurat de parca a luat o piatra cubica in plin. Trec peste, gandindu-ma ca probabil il vor schimba daca ne concretizam. Masina descuiata, indraznesc sa deschis portiera si sa ma sui sa vad in comparatie cu M6-ele cum se sta. Cred ca am reusit sa stau maxim 20 de secunde ca vine un pustiulica , angajat al brandului sa imi spuna sa ies imediat din masina, pentru ca nu am voie. I.am spus politicos ca am vrut doar sa vad daca este confortabila pozitia la volan, si asta doar pentru ca era descuiata. Mi.a spus, ca altfel nu pot sa ma exprim, ca am voie doar daca ma duc inauntru la un agent de vanzari (toti erau deja imbracati gata sa plece, verificand inainte si nu era nimeni la birouri. Renunt sa intru in polemici cu pustiul si ma indrep spre masina auzind in spate: uite-l si pe ala , voia sa se suie la volan sa plece cu ea. Draga angajatule bmw, iti multumesc ca m-ai oprit de la a face o greseala enorma , sa va arunc in cont 85000 euro. Imi cer scuze ca mi-am permis sa ma urc in bibeloul vostru din curte. Dar nu-i nimic, au avut grija cei de la Apan, pe care i-am sunat la 2 minute dupa ce m-am suit fara sa ma certe nimeni in umilul meu Bmw M6, sa imi promita ca luni imi pun la dispozitie un i8 si un m850i. Se pare ca ei stiu sa faca vanzari. Multumesc inca o data
A. j. R.
Foarte bine
B. N.
Cea mai tare locatie de cind lucrez ca alpinist utilitar
D. R.
Am fost programat pentru rechemare racitor EGR, programarea fiind la 8:30 am fost preluat la 9:00 de o doamnă brunetă foarte arogantă (la ultima masă în stânga-colț), nu mi-a spus nici "bună dimineața"(ce să mai zic de "scuze pentru întârziere"), mi-a luat cheia si mi-a spus sa vin peste 3 ore sa iau masina.
Am sosit peste 3 ore și mi-a înmânat cheia fără să spună o vorbă, am întrebat-o ce se întamplă și mi-a spus ca nu e cazul să se schimbe răcitorul EGR, am plecat uimit de cum se poartă cu clienții oamenii ăștia din reprezentanța unui brand renumit(parcă sunt niște funcționari publici).
La o lună am fost la o altă reprezentanță care mi-a dovedit că există și reprezentanțe care știu să-și trateze clienții, au fost foarte comunicativi și chiar au spus ca este cazul să schimbe răcitorul EGR fiind o problemă de fabricație (mi l-au și schimbat pe cheltuiala lor).
În baza LA BAvaria Băneasa îmi lua mașina foc așa cum au fost multe cazuri din cauza răcitorului EGR (ar trebui acționați în instanță).
În concluzie sunt dezgustat de reprezentanța Bavaria Băneasa și de angajații lor, nu voi mai călca acolo și nici nu voi recomanda la cineva să facă asta.
Rușine!!!!!!!
F. S.
Complet dezamăgit de serviciile oferite. Am sunat acum 3 săptămâni pentru campaniile tehnice pe care le are mașina mea. Ma programează după 3 săptămâni (înțeleg faptul ca este aglomerat) pentru remedierea problemelor pe care le are mașina. Ajuns dimineața, ma duc la doamna care îmi va face fisa de intrare in service la ora 8:00 dimineața. După toate formalitățile și birocrația necesară, la 8:30 predau cheia mașinii și mi se zice ca mașina va intra in service curând. Am întrebat de curiozitate cam cât durează și primesc răspunsul “după ora 14:00 va fi gata”. In mintea mea “ok, deci se vor rezolva problemele mașinii”. Plec împăcat. La 14:30 primesc un apel telefonic de la doamna de dimineața sa îmi spună ca pot veni după mașina ca s-a făcut constatarea. Ma întorc la Bavaria Băneasa și găsesc mașina pe același loc de parcare. Ok, coincidenta prea mare dar trecem peste. Intru sa îmi iau cheia și mi se zice pe un ton foarte zeflemist “s-a făcut constatarea și aveți programare peste doua săptămâni doar pentru airbaguri”. Iau cheia, merg la mașina și mașina mea nici nu a fost atinsa. Era fix in aceeași poziție in care am lăsat-o, puțin strâmba, rotile virate maxim, volanul in aceeași poziție. Pe bancheta erau doua foi și o Punguța care nici nu au fost atinse ca sa se dea jos bancheta pentru verificarea Pompei de benzina pentru care aveam campanie tehnica activa. Total neprofesioniști. O sa sun sa văd dacă ma pot duce la alta reprezentanta pentru ca Bavaria Băneasa mi-a lăsat un gust amar. Nu ai cum sa zici ca ai făcut o constatare unei mașini când nici nu te-ai uitat la ea. Nu înțeleg de ce a trebuit sa stea mașina 6 ore la ei degeaba fără sa se atingă de ea. Dacă nu se vor rezolva toate campaniile active pe seria de caroserie o sa încep sa trec la următoarele acțiuni in vederea reparării mașinii.
C. B.
Domne, mie mi-a placut! Atitudine profi, ar merge putin lucrat la comunicare însă eu am fost mulțumit! Remediat problema pe garanție. Rămân aici cu service-ul.
D. B.
Operativ, eficace, la subiect!👍👏
G. D.
O reprezentanta frumoasa, cu personal de KKT
A. A.
Hoti mari la service..preturi triple fata de alte serviceuri si vor sa iti schimbe piese cand nu e cazul. Atitudinea angajatilor este incredibila...zici ca nu sunt la serviciu..iti fac un favor ca le dai o gramada de bani pe masina si pe servicii de 2 lei dupa...le merge prea bine si nu ii mai intereseaza de clienti
M. M.
Super masina.
l. 9.
Sunt foarte dezamagit de serviciile lor. Am avut probleme in urma unei interventii facute de ei si nici acum nu au rezolvat nimic. Masina sta in service de 2 luni pentru ca nici ei nu stiu ce sa ii faca. Practic le-am platit 1500 de euro ca sa imi dea dauna totala. Stati departe de acest service. Pana si nea Costel mi-o facea cu sarma mai bine decat ei la reprezentanta.
(Prima data le-am dat 5 stele...credeam ca au preturi scumpe pentru ca stiu ce fac, dar m-am inselat)
D. L. I.
Servicii excelente, personalul profesionist!
D. N.
Cretini care-si fac reclama mincinoasă.
E. A.
Din puncul meu de vedere, unul din cele mai de neincredere service-uri, dar cu preturi si fite cat casa !
B. A.
Lipsa de profesionalism, combinată cu un dezinteres din partea reprezentanților de vânzări.
Per total, o experiență dezamăgitoare de abordare a potențialilor clienți
Mai mult decât atât, nu se accepta parcarea in curtea interioara a autoturismelor care nu poartă sigla BMW...
A. M.
Bataie de joc, nu am cuvinte sa descriu starea, senzatia..
Cu programare facuta, confirmata cu doua zile inainte.. telefonica - 4 ore, fara sa exagerez, a durat schimbul de roti. De desfacut 20 prezoane si de strans la loc.. atat!
S. U.
Servicii ireproșabile
A. T.
Servicii scumpe și timp relativ mare pentru soluționarea problemelor. Poate am avut eu ghinion.
C. P.
Poate ca manopera si piesele sunt de calitate, nu am cum sa stiu pentru ca am facut doar umplerea instalatiei de a/c cu freon la ei. Dar la capitolul timpde executie si personal cam lasa de dorit.
Mi s-a dat timp de livrare al masini 2 - 4 ore si am stat 5 ore si jumatate. Daca nu intrebam ma lasau sa mai stau. Am crezut ca dureaza asa mult pentru ca spala masina, asa cum o fac de obicei, dar nu a fost cazul. Am primit-o murdara.
Am platit pret dublu si am stat timp dublu. De banii aia umpleam instalatia cu freon in alta parte si mancam o masa in oras in cele 2 ore in care ar fi fost gata in mod normal.
I. L.
Mulțumesc mult, Radu Cozac. MINI
M. I.
Preturi de muzeu
E. D.
Daca nu esti posesor de masina cu an de fabricație dupa 2018 si soliciți (la recepție) un pret pentru o revizie se uita la tine ca la ultimul sarac, de parca ceri ceva gratis....
D. I.
Azi am fost la service Băneasa, programat la ora 08:00, pentru înlocuire maner interior .
La ora 09:15, am primit masina si suplimentar a fost si spălată gratis.
Multumesc frumos!
V. C.
Foarte multumit de urmele de ulei lasate dupa un ITP
J. S.
Nu recomand.
Am plecat cu o surubelnita prinsa in subcadrul motocicletei, si cu un surub de prindere a carenelor lipsa.
B. D.
Angajați foarte aroganți, servicii de cea mai proasta calitate.
De evitat cu orice preț dacă nu vreți sa va crească tensiunea
n.
In primul rand, toate review-urile cu 5 stele sunt fake.
În al doilea rând, vă fură piese de pe masinile pe care le lăsați lor.
Am dus mașina la service pentru doua probleme, respectiv clima și senzor becuri marșarier.
Am vorbit cu un consilier, i-am explicat problemele, mi-a zis sa dau cheia și sa las mașina. Am întrebat dacă pot sa asist la reparație, a zis ca nu, ci sa aștept in sala ca durează MAX 2 ore.
Am așteptat 4 ore și la final mi-a spus sa vin a doua zi. A doua zi nu răspundea nimeni la telefon astfel ca m-am dus la service să-mi ridic mașina, fiind o problema minora, nu aveau motiv să-mi țină atât mașina.
Când am luat mașina am constatat faptul ca cele doua probleme nu ai fost rezolvate, totodata fiindu-mi facturare schimbările a doua becuri marșarier, deși aceasta mergeau perfect, in realitate fiind schimbat doar unul( au văzut și ei ca merg bine și au zis ca e inutil să-l schimbe fizic, important e să-l factureze ca fiind schimbat și își iau banii)
De asemena, am observat ca mi-au fost furate cele doua capacele de la clima, capacele pe unde se face alimentarea cu freon.( ei au spus ca au rezolvat problema la clima prin alimentarea cu freon)
Am încercat apoi sa ii contactez sa le explic problema, însă numai promisiuni ca ma suna ei, însă nu o fac.
Nu ma așteptam de la Automobile Bavaria la așa ceva, dar sunt cei mai mari hoți, mare păcat pentru o asemenea marcă de mașini, cu un service distrus de hoți și jigodii.
2. D. S.
Un personal foarte de treaba
R. I.
Personalul este cam pretios. Srviciile nu sunt pe masura asteptarilor.
F. I.
A fost ok
L. A.
Reprezentanta varza cu jumari,fac probe cu piesele pe bani tai. Sunt in stare sa schimbe tot motorul, oricum tu platesti. Problema nerezolvata la masina. Mecanici incompetenti. Pacat ca nu se poate da 0 stele.
D. B.
Modul de a trata clienții
D. S.
Locatie frumoasa, eleganta .
A. C.
Niciodată disponibili... Preturi exagerate si aberante
A. O.
Superb!
R.
In primul rand, cred ca mai toate review-urile de 5* sunt fake. Daca vreti sa vedeti realitatea, cautati dincolo de reviewurile standard de 5 * de genul "excelent service; great staff". Din partea mea 1 stea pt. atitudinea deplorabila a staff-ului. Am lasat auto pentru o revizie tehnica periodica, dupa ce, in prealabil, am facut programare confirmata prin SMS. La data programarii am mers sa las masina. Zis si facut. Dupa 3 zile nu auzisem nimic de la ei. Am inceput sa sun in fiecare dimineata si de fiecare data am avut parte de acelasi raspuns: "lasati un nr. de telefon si va sunam noi". Dupa 1 saptamana de teatru absurd de genul acesta (nu ma suna nimeni inapoi, desigur) am cerut sa vobesc cu directorul lor general: lucru aparent imposibil. Dupa lungi insistente, azi am aflat cu stupoare ca masina nici macar nu intrase in service. Mai mult, am mai aflat de la o angajata a lor care poate lua medalia de aur la olimpiada de tupeu (Georgiana Diaconu) ca a fost doar vina mea. Motivul:" eu trebuia sa sun si sa ma asigur ca masina intra in service, nu sa stau asa....". Dupa experienta asta suprarealista, maine merg sa iau masina de acolo, dupa care trec pe la OPC sa las si o reclamatie. Daca aveti pofta de un pic de serciciu premium poftiti pe la ei. Angajatii lor cu siguranta va vor oferi cea mai buna experienta.
D. A.
Servicii de calitate! Recomand cu încredere!
B. C.
Foarte frumos
L. G.
Profesionisri
M. E.
De fapt am fost acolo cu mult timp în urmă cu niște mărfuri. Nu am avut voie să intru în curte pentru că nu aveam mașina BMW. După ce i-am amenințat că le las marfa la poarta, m-au lăsat sa intru prin spatele clădirii. Din ce am observat, angajații de acolo sunt tratați ca sclavii. Nu au voie nici sa vorbească între ei. Se pare ca au un patron dobitoc...
M. E.
Cea mai proasta experienta in ceea ce priveste atitudinea angajatilor. Este a 5 oara cand vin aici si sunt tratat de parca am venit sa cersesc. Sa specificam, vin cu un Bmw i8
M. D.
cei mai tari
M. D.
Am peste 20 de intrări cu o mașină în garanție, iar dl. Rațoi, responsabil de calitatea lucrărilor nici macar nu răspunde la telefon.
B. A.
Da ok
R. C.
Cele mai proaste servicii pe care le-am intalnit la un service sunt la Bavaria (Baneasa si Otopeni)
A.
Sala/bar de așteptare cu vedere la aeroport
D. N.
Automobile Bavaria Group România deţine 12 dealeri BMW şi un service Rolls-Royce. Este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est. Asigură locuri de muncă pentru 450 de angajaţi şi are o cifră anuală de afaceri de 94 milioane Euro.
Automobile Bavaria Group este singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale BMW din România, având exclusivitate în furnizarea de automobile speciale BMW pentru autorităţi şi misiuni diplomatice.
Automobile Bavaria Group este singurul dealer BMW M în România, reprezentând cu mândrie “cea mai puternica literă din lume”.
Începând cu 2015 Automobile Bavaria Group a devenit primul dealer autorizat BMW i în România, fapt ce marchează o nouă direcţie de dezvoltare pentru afacerile companiei. Un service autorizat complet echipat pentru maşini electrice a fost inaugurat la sediul din Băneasa.
Automobile Bavaria Group comercializează prin rețeaua sa de dealeri automobile marca BMW, MINI, Rolls Royce, motociclete BMW, noi şi rulate. Toate mărcile beneficiază de service specializat, cu acoperire națională.
N. M.
Super ok. Personal deosebit cu profesionalism
S. C.
Mi-am lăsat mașina la vopsitoria lor, pentru ca mi-a sărit vopseaua după 5 luni, după ce am achiziționat-o. Nu au vrut sa-mi dea mașina la schimb. Mi s-a spus ca s-au schimbat șefii și ca nu le mai dau voie sa dea mașini la schimb. Am dorit sa iau mașina in test drive, iar după 30 de minute de așteptare, mi s-a spus ca nu au mașini pentru test drive, in condițiile in care, curtea reprezentantei era plină de mașini pentru test. Evident ca am plecat cu RATBul cu un gust amar și nu m-as mai întoarce la ei niciodată! Rușine BMW automobile Bavaria
A. M.
Va spun eu ce se intampla cu toate masinile de drive test si motocicletele de test.
Astea sunt vehicule pe care le conduc managerii din reprezentante...naveta spre casa,concedii,frecush prin oras..etc.
De asta vi se spune mereu ca masina/motocicleta nu este disponibila. Niste angajati nesimtiti , pentru care numele firmei este o palarie prea mare.
g.
Cel mai prost service BMW. Am lasat masina la ei si timp de 5 zile n-am primit niciun feedback. Consilierii de service nu raspund la telefoane, destul de penibil.
N. S.
Prost aștepți mult
C. V.
Foarte tare
G. A.
Profesionisti!
N.
Oameni calificati in domeniu, service excelent
S. A.
Foarte placut evenimentul, in plus noul Seria 3 este foarte reusit
H. P.
O locație frumoasă, o plăcere să îți rezolvi problemele acolo. Oamenii sunt amabili, competenți și vor să te ajute. Din păcate, nu mai țin piese în stoc și trebuie să aștepți să vină din Germania. Un loc bun pentru proprietarii de BMW!
C. T.
Salutare, am vazut pe net ca exista o campanie la service-urile BMW, de reducere pentru revizie, m-am uitat pe lista, am un 320ed (F30) din 2012 si pretul afisat era de 960 cu tot cu manopera, am sunat sa imi fac programare, dar cei de la Bavaria mi-au dat alt pret, 1344, am zis ok, fie, doresc calitate. M-am dus la ora stabilita, mi-au dat un deviz pe care scria tot ce urma sa se schimbe, gen: ulei, filtru ulei, filtru particule, filtru AC, o intreaga lista, pe lista de asemenea domnul de la receptie a bifat el cateva chestii precum ca nu doresc piesele vechi schimbate, spalare masina. Mi-au bagat masina in service, fara sa mai puna nimic protectiv pe scaune, sau pe covorase. Urmaresc masina pe monitoare, 30 de minute nimeni nu o atinge, dupa se apuca de lucru. Ce s-a facut nu stiu. Dupa 2 ore am luat masina, nespalata cum se mentiona pe foaia respectiva, dar asta nu e nici o problema, problema a fost ca service-ul nu era bagat in computerul de bord, il sun pe tip sa vina sa vada, el foarte arogant o duce inapoi in service, dupa alta jumatate de ora masina e gata, dar in computer apare doar ulei si filtru, celalalte lucruri puse pe deviz nu... Sincer nu mi-au lasat o impresie placuta, clar nu am sa mai revin, foarte aroganti, chiar m-am simtit umilit.
r. r.
cel mai neserios service. de fiecare data cand sunam, primeam alt raspuns. astepti 2 saptamani pentru o programare, iar cand te duci, iti zic ca nu te pot ajuta si trebuie sa te programezi in alta parte si sa astepti alte 2 saptamani. tineri si fara chef de munca. recomand otopeni
B. C.
Asa ar trebui sa arate o reprezentanta!
A. M.
Profesioniști in vanzari
d. I.
Masini super
F. D.
😀😀😀👍👍👍👍
O. B.
O totala lipsa de profesionalism, lipsa de organizare, fapt ce te simti ofensat! Lasand la o parte ca te duci acolo sa le bagi bani in buzunar(cam cat costa o casa), cand ar fi trebuit sa fi tratat cu un ceai, cu o cafea, cu "ne cerem scuze ca ne asteptati..." peste 45-50minute peste timpul programat cu aproape 1 saptamana inainte in vederea unei comenzi de achizitie a unei masini.
Foarte bine... Sa o tineti tot asa!
E. Z.
HOȚI CU ACTE IN REGULA ,FUGITI !!!!
K. O. U.
Din nefericire imaginea reprezentată de Fam.Hagi este doar pentru creduli .....în realitate lucrurile stau exact invers
V. S.
Un service profesionist.
V. M.
Am fost sa fac o verificare in vederea cumpararii al unui automobil BMW 320 (2012). Servicii foarte proaste ! Pe langa faptul ca vreo 2 ore nu au facut nimic, pur si simplu ma uitam pe monitoarele care transmit live din service, totul se misca foarte lent, ca se te incarce cu ore (3-4 ore aproximativ) pentru o verificare, care normal nu ar dura mai mult de o ora ! Teste dinamice nu au fost facute, pentru ar putea fi vazute caracteristicele motorului, verificarea grosimii vopselei din fabrica deseamenea nu a fost facuta, cand i am intrebat mi-au raspuns: "ca se vede la ochi ca nu a avut niciun incident" . Daca am ajuns ca la cea mai mare reprezentanta din estul Europei sa se faca teste la ochi...e clar ce profesionalim este la Automobile Bavaria. Masina a fost verificata pe tester si urcata pe platforma, 4 ore pentru atat ?!? Practic au lucrat doar in ultima ora, in rest masina a stat degeaba in atelier. Sa va fie rusine. Sunt total dezamagit ! ! !
C. P.
Cea mai proastă experiență avută în ultimii 10 ani cu o reprezentanta auto. Deși am fost avertizat de către prieteni legat de proasta reputație Bavaria și am fost avertizat să nu mă aștept la servicii "premium", am zis totuși să încerc. Am achiziționat o mașină "rulata" cu 3 luni și 4500km la bord cu Service All Inclusive și garanție extinsă pe 5 ani.
De la momentul primei vizite în care a trebuit să trec prin niste momente penibile pentru că mașina era rezervată de alte 3 persoane și a trebuit să aștept 1-2 ore ca restul agenților de vânzări să renunțe la rezervările lor, deși discutasem la telefon și anunțasem că vin, deși eram in reprezentanța cu banii de avans. Până la faptul că mi s-a făcut simularea de leasing pe persoană juridică cu mențiunea că nu sunt mari diferențe și că aplicația așa poate (eu dorind leasing pe persoană fizică) ca în final să fiu anunțat că a fost o greșeală și de fapt rata va fi mai mare cu aproximativ 100 de euro.
Totul a continuat cu întârzierea/depășirea termenului de livrare de doua ori și multe alte probleme de comunicare. Într-un final după tot tam-tam-ul si promisiuni de livrare a mașinii impecabile cu totul pus la punct, detailing si VERIFICARE TEHNICĂ RIGUROASĂ, la 10 minute după ce am ieșit cu ea pe poarta Bavaria, roata stânga spate a început să scârțâie și să se încingă și în momentul în care am ajuns acasă mirosea puternic a încins (Etrieri M). Am zis sa incerc sa trec și peste asta și după ce am lăsat-o să se răcească și am mai mers cu ea în speranța că își va reveni. Lucru care s-a și întâmplat, însă până seara a început roata pe dreapta să scârțâie și să scoată tot felul de sunete, inclusiv ceva metalic pe sub mașină (toate aceste probleme nu au existat când am făcut un test-drive cu ea).
Astăzi, studiind atent, am observat încă 2 detalii de neglijență, o mică îndoitură pe stâlpul spate (era inclusiv în pozele pe care le-am făcut în momentul în care am ridicat-o din reprezentanta) și un detaliu la un cheder al geamului pe partea unde s-a lucrat la mașină care a fost ignorat. În drum spre service am realizat că nu mai merge heads-up display-ul, pornit în opțiuni și nimic pe bord ...
Am un sentiment că povestea nu s-a încheiat aici și am sa editez acest review în funcție de ce mai întâlnesc pe parcurs. Dar prefer să repet, mașina este aproape nouă, are 4 luni și 4500 km. În plus, discutând despre o mașină/brand premium, mă așteptam la niște servicii cel puțin ok.
Update: Mașina este înca în service și de la achiziție a stat cam 80% din timp în service. Au fost rezolvate problemele cu roțile (schimbat discuri cu totul pentru ca erau blocate pistoanele pe spate de la frana de mână, din ce am înteles). Mi s-a spus că este prima dată când li se intampla așa ceva, acelasi lucru am auzit si pentru ce urmeaza (devine deja laitmotiv).
Se pare ca VERIFICAREA TEHNICĂ RIGUROASĂ a fost făcută de mântuială a n-a oară, pentru că între timp am descoperit o nouă problemă care nu exista înainte de reparație și care face tot procesul sa pară și mai ridicol.
Efectiv unde s-a lucrat/vopsit pe partea stangă, s-a lucrat prost, pentru că intră efectiv apa (dupa ploaie/spalare) in spate-stânga în locul în care se ține trusa de ajutor (după capacul din portbagaj) și curge peste sistemele electronice din spate (s-a ars deja un amplificator care astept să fie înlocuit și a aparut un pic de rugina în interior - repet, mașina are în jur de 4500 de km). Problema este pur și simplu inacceptabilă și nu cred că se poate întâmpla nici pe o Dacia 1310 de acum 20 de ani.
Mașina a ajuns a doua oară pentru problema asta după ce prima dată m-au asigurat că problema a fost rezolvată. Am ajuns în service și la o "demonstratie" apa încă intra în acel loc. Am ajuns la a 3-4-5 demonstratii cu seful de service de fata pana in momentul in toata situația devenea deja ridicolă și s-a decis să las mașina în continuare în service.
Povestea continuă...
Singurele lucruri bune de până acum sunt: comunicarea și mașinile la schimb de fiecare dată.
S. A.
Personal amabil, iar comanda a fost onorată mai devreme. Vorbesc doar despre experiența avută la achiziția unei mașini noi - nu cunosc partea de service.
R. c.
Foarte neplacuta experienta, domnu de la intrare nu m-a lasat sa intru cu masina pe motiv ca, citez: doar BMW-urile intra in curte.
C. M.
Foarte ok cei de la vanzari
M. B.
Super
r.
Super masini!
G. M.
Cu toate ca am început cu stângul vând de înfruntat aroganta unui tip care se ocupa de preluare auto service în final am găsit profesionalism și am plecat happy. Recepția puțin confuza dar.... Merge și așa ca la noi la romani.
C. F.
Au mașini performante și chiar și biciclete făcute de producătorii de mașini. :-)
G. S.
Nu știu sigur
i. v.
Punctualitate, transparenta, personal foarte dragut!
c. p.
programari nerespectate,informatii incomplete,pauze de masa neanuntate,management nul....de fapt nu exista manageri decat in organigrama iar cand ceri numar telefon iti dau nr tel inexistent.
Senzatie de sat fara caini ....de firma in curs de dizolvare
C. R.
Imi place BMW i8
I. B. B.
Angajati sub orice critica! Aroganti si neprofesionisti!
M. U.
Total nemultumita ,păcat de prestanta firmei daca au angajați incapabili pur și simplu își bat joc.
E. T.
PUTIN DEZINTERESATI DE CLIENTI
c. g.
Uni buni alti ......
V. Z.
Am ramas in pana de motor (fix in dreptul bavaria, dar pe dn1, nu pe bretea) cu o masina cumparata noua de la ei (care a iesit din garantie) si mi-au zis ca nu au cu ce sa ma ajute si daca vreau ceva sa imping masina pana in curtea lor (in conditiile in care era o mare bordura intre masina si curtea lor) altfel la revedere!
b.
Copy/ Paste Reclamatie
Buna ziua,
Numele meu este XYZ si am decis sa va scriu aceste randuri in urma experientelor neplacute repetate pe care le-am avut cu Bavaria Romania.
Acum 3-4 saptamani m-am programat la un test ride cu noul F850GS pe site-ul dvs. Intrucat scria clar ca este perioada in care se poate face acest lucru. Am primit mail de confirmare si mesajul ca voi fi contactat cat mai repede posibil de un consultant BMW pentru a programa testul efectiv.
Timp de 10-12 zile nu m-a sunat nimeni asa ca am sunat eu la numarul de site ca sa incerc sa aflu mai multe detalii. Mi-a raspuns o domna care cand i-am spus de ce sun….s-a blocat pur si simplu, habar nu avea despre ce ii vorbeam asa ca a spus ca ma transfera la colega X care se ocupa de test ride. Doamna la care am fost transferat, cam la fel de nestiutoare, ba ca motocicletele de test sunt la Tg.Mures, ba ca defapt inca nu aveti motoare de test, ca ea nu stie si ca acel coleg care se ocupa defapt de teste este in concediu. AICI intervine prima mea problema. Ditamai marca de prestigiu si daca pleaca un om in concediu inchideti departamentul, gata? Nimeni nu mai stie nimic, vorbesc de informatii simple si generale nu de cine stie ce tehnicalitati? Jenant.
Pe 23 august ma suna in sfarsit o alta domna (sau aceeasi, habar nu am pentru ca niciuna nu s-a prezentat – asta e alta chestiune stupida efectiv) sa programam testul ca au venit motocicletele. Am programat pentru astazi 25 august si mi s-a spus ca sunt asteptat la showroom. AICI am avut a doua problema, sa spunem ca asta mai mult din vina mea ca nu am stat sa ma documentez ca showroomul moto este separat de cel din Baneasa pe care il stie toata lumea, dar nici la telefon nu mi s-a zis la care showroom si nici daca stiu sau nu sa ajung.
Am ajuns pe centura la showroom, colega dvs. de la moto…manca linistita in showroom, continuand chiar si in prima parte a discutiei cu mine. Mi se pare de toata jena si lipsa totala de profesionalism sa faci asa ceva, dar trecem si peste asta. M-a pus sa completez o fisa cat s-a dus sa imi faca copii la CI si permis, cand s-a intors a constatat ca defapt mi-a dat altceva decat trebuie sa completez si ia de mai completeaza alt formular. Cat completam la acest al doilea formular ma informa cumva “pe fundal” ca sa nu depasesc jumatate de ora ca vor fi penalizari (Ce penalizari? Pentru ce? De ce natura?), ca sa nu fac offroad (de parca in jumatatea aia de ora apucams a ajung pe la munte prin albia vreunui rau ceva) si bomba: MOTOCICLETA NU ARE CASCO! In acel moment m-am oprit din scris si am intrebat cat se poate de normal zic eu, ce se intampla in caz de doamne fereste intra cineva in mine sau alunec pe ceva sau orice chestiune din cauza altora si nu a mea. Mi s-a raspuns sec: Platiti daunele! Si vin si va intreb: cum va permiteti sa ii spuneti unui client ca daca din considerente ce nu tin de el ca rider se intampla ceva, este el responsabil de plata unei motociclete de test???
AICI sincer m-ati pierdut atat ca potential client, pentru ca nu venisem sa ma plimb cu motocicleta ca nu aveam ce face acasa, venisem pentru ca ma interesa efectiv sa cumpar asa ceva, atat eu cat si fratele meu. Amandoi suntem posesori de GS si intentionam sa trecem la acest model 850, dar dupa experientele astea nu pot decat sa va promit ca voi face acest lucru la orice alt dealer numai la voi nu!
Probabil ca nu mai are sens si mentiunea faptului ca nu era nimeni disponibil atunci sau existent de fel in showroom care sa iti spuna doua vorbe despre motor, noutatile de pe el si eventual comenzi pentru sistemele noi. Eu unul stiam despre ce e vorba in linii mari, dar cum v-ati propus sa vindeti ceva daca nu va prezentati produsul nici macar in reprezentantele proprii?
Pacat de brandul pe care il reprezentati cu atata “interes si sarguinta”.
Zi buna!
XYZ
M. T.
Excelent !
O. R.
De fiecare data cand am vrut sa ma duc pentru o intrare in service ma simteam de parca ma rog de ei sa ma primeasca. Au foarte multe masini in showroom dar toate au bateriile moarte si nu poti sa te joci deloc. Foarte ok partea de vanzare piese, nota 11 pentru baietii de acolo :)
D. G. I.
Exagerat de scump
R. C.
Angajati aroganti, plini de figuri si total incapabili.
Umfla devizele cu lucrari fara acord.
Este de evitat aceasta reprezentanta pe parte de service.
P. P.
Super tare!!!
M. C.
Timp de asteptare ridicol de mare, atitudine lipsita de orice bun simt din partea angajaților.
D. S.
Indiferenta, neatentie, hotie, totul invelit intr-o aparenta atentie. In plus o minima "reparatie" este insotita de o alta problema care nu exista anterior prezentarii la service. Nu recomand acest service.
D. C.
Aveți o politica foarte nepotrivita. Am fost la dvs cu ,cumnatul meu pentru a-și ridica masina care fusese lăsată pentru o inspecție. La poarta nu am fost lăsat sa intru cu mașina mea pentru ca nu este BMW. Este foarte urat ce faceți, politica de tot rahatul.
A. D.
Dealer BMW. Masini de ultima generatie noi si sh. Prezentare masini ca la expozitie. Personal calificat.