Opinii despre Auto Marcu's Grup (Dealer Auto)
Auto Marcu's Grup
Șoseaua Pantelimon 450, București, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Auto Marcu's Grup, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Auto Marcu's Grup
Luni
[08h – 19h]
Marți
[08h – 19h]
Miercuri
[08h – 19h]
Joi
[08h – 19h]
Vineri
[08h – 19h]
Sâmbătă
[08h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre Auto Marcu's Grup
A. G.
Nici măcar o stea nu merită! Prețuri exagerate și servicii de proastă calitate! Mă pun să fac revizia cu 10000 de km mai devreme ca să-mi stingă un martor aprins în bord. Cu siguranță nu voi mai reveni la ei!
I. P.
O pata de culoare in lumea Renault a Bucurestilor. Servicii cu o plus valoare bine definita cu preturi decente
C.
Service la nivelul anilor 90', vopsitorie dezastru cu materiale expirate, tinichigerie de domeniul ridicolului, mutileaza masini nu remediaza. Tehnica PDR e SF pentru ei, sudura, dalta si ciocanul sunt baza lor.
Atentie sa nu fiti mintiti, pericol iminent.
M. B.
Cea mai jalnica reprezentanță, pe dinafara vopsit gardul înăuntru leopardul, oricum cred ca doar la vopsit gardul se pricep ca la masini NU.
C. M.
Sunt numai oameni de duzina nu merita nici măcar o stea mincinoși neserioși nu recomand (aceasta masina este noua are probleme cu ambreiajul si nu vor sa o repare în garanție pedala este foarte tare și ei nu vor sa recunoască făcând diferenta cu masina de la ei expusa)
M. Ș.
Am fost ajutată de fiecare dată. Imi repar mașina la ei de multi ani si sunt mulțumită. Lucrează numai cu piese originale, achiziționate de ei sau de mine din magazinul de piese auto autorizat de producator.
L. S.
Da! Am rezolvat problema foarte rapid! Mai apelez și altă dată.
C. V. P.
Din punct de vedere al promptitudinii și respectării orarului de întrare la revizie am dat cele 4 stele. Însă pentru anumite servicii nu as da nicio stea, pentru ca de 3 ani, respectiv 4 ani NIMENI nu a reușit sa îmi regleze ușile Pasagerului la Megane 4 și Talisman. Ciclic se lasă și atinge/agata plasticul de pe stâlp.
Dar astea sunt serviciile din România. ☹️
I. A.
Oameni super. Am făcut un test drive. Le multumesc pentru tot sprijinul. Recomand.
f. r.
Alimente bune și diversificate. Îmbrăcăminte însă de proasta calitate și urata!
R. A. L.
Auto rulatele sunt niste tepe, netestate, defecte neprezentate si daca te intorci cu vreo problema cauta sa nu fie pe garantie, ci sa platesti reparatiile si piesele pe motivul ca sunt anexe la motor si acestea nu fac obiectul garantiei.
M. I.
Felicitaro pentru doamna Marinela .Un foarte bun consilier de varzari !
S. M.
Am rămas impresionat de amabilitatea personalului!
V. F. P.
Sunt foarte bine organizati
Lucreaza repede si bine!
I. B.
0 profesionalism. Postat peste tot ca au program sambata. Am fost acolo sa fac o verificare pentru o baterie Dacia..... Baiatu' de la garantii nu lucreaza azi. Ok... Inteleg si merg luni. Luni ajung acolo, baiatu' e acolo dar nu au electrician. Fac scandal pentru bataia de joc, si apare si electricianul. Surpriza...... Desi ajung acolo cu bateria montata, mi se comunica faptul ca trebuie sa platesc 35 lei pentru montajul bateriei. Ca altfel nu pot ei sa dea garanția.... O bataie de joc ce ma face sa nu mai utilizez piese de origine sau serviciile retelei Dacia. Si inca ceva..... La telefoane nu raspunde niciunul. Sâmbăta cand am fost acolo am sunat la receptia lor, fiind in receptie. Era un om in receptie s a uitat la telefon cum suna..... Dar nu a raspuns. 0 barat, data viitoare mergem la service de cartier.
E. C.
Salut, nimic de reprosat, serviciu ireprosabil!
A. M. S.
Prețuri mari la garanție. Angajați foarte amabili.
P. M.
Programarea la revizie a început la timp, după timpul alocat, gata și revizia. Am putut viziona intervenția din încăperea special amenajată. Cam săracă oferta reviziei gratuite de la subcontractant, dar asta n-are a face cu service-ul. Ca și primă experiență, am decis să revin și la următoarea revizie.
A. D.
Personal amabil in sowroom.
D. D.
Esti tratat ca ultimul om. Nu se merita . Nu ai toate informatiile care sa te lamureasca.Am fost dezamagit dupa ce am platit 8500e.
e. i.
Mulțumită de service.
M. I.
Modificati programul si pe site si la punctul de lucru, am venit la 13.00 si deja era poarta inchisa, programul fiind pana la 14.00. Asta e lipsa de respect!
A. S.
Servire ireproșabilă, prețuri cam mari.
M. G.
Personal amabil si răbdător
D. C.
Super ,se comunica hine pe telwfon si email,
Dar uneori trebuie sa vi personal sa intocmesti acte ,pentru achizitie masina
M. M.
Profesioniști, am avut o problema cu chitul de distributie la un Renault Megane Bicorp, distributie schimbata la Renault Bras Iasi in urma cu 4 luni care a fost de proasta calitate. În acest service am întâlnit persoane pregătite care mi-au arătat cum se livrează un produs de calitate într-un timp destul de scurt.
Recomand cu încredere pentru orice problema!
C. E. G.
Foarte profesioniști.
C. P.
Cam scump dar O. K. 😁
M. N.
Am lasat ieri dimineata masina la ei pentru a rezolva problema infiltrarii apei pe la aerisirile stopurilor ,aceasta operatiune necesitand demontarea barii spate . Am luat masina pe seara dupa ce am iesit de la munca cand nu mai era acolo decat ofiterul de serviciu.Ajung acasa si constat cu stupoare ca nu mai functioneaza camera marsarier. Sun a doua zi pe un numar de telefon al baiatului de la receptie si nu raspunde nimeni.Maine dimineata merg si le las masina in poarta .Mi se pare inadmisibil asa ceva . Sper sa nu mai am nevoie de ei .
A.
Experiente neplacute incepand de la personalul receptie service care lasa de dorit pana la cei din service.Seful de service era prea obosit, plictisit sa raspunda la o minima intrebare trimitandu-ma la plimbare si culmea pe banii mei.
F. P.
Personal care nu vin cu nimic in avantajul clienților de niciun fel
C. P.
Recomandam, serioși, punctuali.
Mult succes în continuare.
G. M. A.
Am fost si am facut inspecția tehnică periodică si am avut parte de personal amabil, bine pregătit, profesionist.
N. C.
Service de evitat, vopsitor slab pregatit si asambare piese cu urme si pagube colaterale.
Receptia garantii slab pregatita, datu-l din umeri e raspunsul general.
Am renuntat la garantia auto din cauza serviciilor scumpe si execrabile.
M. B.
Locatia e super . Un garaj dotat cu tot ce trebuie doar pentru dacia si renault. In schimb nu sunt destui mecanici specialisti pentri ca lucrarile sa dureze mai putin timp
G. T.
Este ok, curat și au variante bune de top expuse.... Si la Logan și la Renault. Angajații sunt pregătiți.... Si nu au interese meschine...
I. C.
Sa va feriti de angajatul de la service cu numele de “Popica” / “popescu”... mi-a cerut pt o distributie la logan 1100 de lei... si astepta si ciubuc. Nu mi-a dat nuci o garantie la schimb si nici factura.
NU RECOMAND!!!
M. C. B.
Am stat cu mașina la revizie aproximativ 2 ore și au fost facturate 5 deoarece au fost aplicate cinci operațiuni la revizie, ulei, filtre, plăcuțe de frână, freon, radio-cd .
O. C.
Personal f bine pregatit, amabil
D.
Personalul din service este slab pregatit si sunt nesimtiti fata de clienti.
h. g.
Două revizii făcute în ultimii doi ani la ei, azi fiind a doua (posesor Logan 2017 diesel). Mulțumit din toate punctele de vedere: respectare ora programare, recepție, revizie. Recomand service-ul cu încredere.
Multumesc frumos AMG
S. D.
Service si dealer pt. auto Dacia si Renault.
I. I.
Am fost înșelat de ei... mi-au promis că pot pune instalație GPL de unde vreau pentru că mă rezolvă cu garanția dar mi-au tras țeapă. S-au stricat două supape de evacuare de la chiuloasă și cică mă costă undeva la 40-60 milioane reparația pentru că ei înlocuiesc chiuloasa cu totul. Garanția s-a pierdut datorită GPL. Mai adaug că o dată, la schimbul de ulei, au pus uleiul greșit. Mi-a plăcut de domnul Vasile, mecanic cu experiență dar în rest, unii făceau mișto că motorul are 37.000 km și încă nu a scăpat ulei, problemă clasică motoarelor de 1L. Concluzia: să nu îi credeți pe cuvânt, doar actele vorbesc!
M. R.
O experiență profesională
M. S.
Rapiditate si eficacitate, merci!
I. B.
Personal de nota 10 cu felicitari
v. p.
O experienta foarte neplacuta! Nu recomand si sper,sa nu mai fiu nevoita sa ajung vreodata in acest service!
O. C.
Se misca destul de rapid, angajati amabili, pretul decent
Z. Z.
Personalul este primitor si te pot ajuta cu ce problema ai
d. m.
Foarte primitor
I. D.
O stea e mult.
Persoanele de la receptie lasa de dorit. Vorbesc la telefon ignorand orice persoana care intra in service pentru anumite probleme.
Am decis sa vin la ei in service sa repar masina pe casco, ca deh, de acolo am cumparat-o.
Am facut frumos dosar de dauna si am asteptat sa fiu sunat, sa nu fiu prea disperat si sa ii stresez pe oameni ca mai au si alte masini de facut. Trec 3 saptamani, telefonul tot nu suna asa ca decid sa ma duc personal.
Acolo aflu ca dosarul este incomplet si ca in continuare sta pe loc din cauza unor acte pe care nu le au. In fine, dupa multe telefoane rezolv personal problema si imi comanda piesele, aceeasi vorba "va sunam noi". Trec inca 2 saptamani de cand au fost comandate si tot nimic. Ma duc din nou, intru pe usa, nu dau bine buna ziua ca imi zice tipul de acolo "ce bine ca ai venit, tocmai bagam piesele la vopsit", asta in conditiile in care nu aveau codul de vopsea pentru masina mea. Imi pun semne de intrebare, zic, ba astia or mai fii avut culoarea asta(asta find luni). Vineri sunt sunat sa vin sa las masina la prima ora ca sa monteze bara, am uitat sa va zic ca era vorba doar de o bara si cateva ornamente, in fine, plec, las masina si ma duc la munca. In continuare astept ca telefonul sa sune dar nimic. Sun personal sa aflu pe la ora 3 jumatate ca inca nu e gata in conditiile in care am adus-o la ora 8. Ajung in jur de ora 17:00, afara deja intuneric, masina gata, bara montata doar ca nu era spalata(nu iti poti da seama daca culoarea de pe baras e ok), plec acasa, ma duc o spal ca nah, banii pe care ii platesc se pare ca cei de la service nu sii deconteaza de la groupama si ce sa vezi? Bara alta culoare. Am sa revin pana iese culoarea pentru ca e bataie de joc.
In concluzie evitati acest service, e o RUSINE. Munca de mantuiala si timp pierdut.
C.
Foarte scumpi.
A. N.
Uita sa mentioneze detalii legate de masinile vandute, si ar trebui sa le vanda cu benzina in rezervor macar sa mergi cativa km, nu cu 1-2 litri in rezervor, sa nu mai zic de un spalatca sunt pline de praf de nu vezi prin geamuri. In rest personal amabil si s-au miscat repede.
E. H.
Am avut un Logan luat de la ei.Cineva a intrat in usa drepta spate.Am fost la ei prin CASCO , au inlocuit usa, dar dupa 1 an si 1/2 a inceput sa rugineasca , cand au montat manerul din interior pentru deschiderea portierei au rupt ceva pt ca usa s-a deschis o singura data dupa care am dechis-o doar din exterior.
c. s.
Mi-a placut atitudinea angajatilor si faptul ca la revizie m-au chemat sa vad ca piesele pe care le schimba sunt noi.
T. C.
PERSONALUL DE SERVICIU ESTE DE BUNĂ CALITATE , AMABIL ȘI PROFESIONIST .
ARE DOTĂRI CORESPUNZĂTOARE .
SPAȚIUL INTERIOR PENTRU AUTOTURISME NU ESTE SUFICIENT .
A. C.
Serviciu efectuat cu responsabilitate ! O.K.!
i. g.
Serviciile au fost prestate foarte bine si in timp util.
M. E.
O experienta placuta,am avut ceva de revopsit la masina,eram un pic in dubii si nu stiam daca sa merg la ei.Dupa revopsire culoare era identica cu ce veche din fabrica.Sunt foarte multumit.
Recomand Automarcus Group...
M.
Număr de contact nefunctional
B.
Nu merita o stea , in data de 05.10.2019 am ajuns la ora 18.36 iar showroom-ul era inchis , in conditia in care programul de lucru este pana la ora 19.00.
P. R.
Super OK
B. C.
Service de traditie,inca un reper activ pentru masina ta Dacia sau Renault
C. C.
Am fost f.multumit
U. C.
Profesioniști, rapizi și potriviți că preț!Sunt ok,chiar peste medie!
L. S.
Angajați nemulțumiți. Nu li se plătesc orele suplimentare. Este foarte posibil sa fiți și dumneavoastră nemulțumiți.
L. M.
Receptionerul foarte neprietenos .M am lipsit ,mă duc in altă parte
M. P.
Totul a fost perfect, am mers pt revizie. Am ajuns la ora exactă si nu am asteptat. Totul a mers profesional, repede si bine.
M. A.
O echipa de cizmari. Repara sa tina 2 zile, astepti 3 luni pentru o piesa la garantie, etc
G. D.
Recomand cu încredere
C. C.
Lasat in acest service de pe o zi pe alta, lipsa in rezervor intre 6 si 8 litri de motorina, filtru motorina spalat frumos ca sa nu se vada ca sa umblat si sa tras. Cred ca am spus suficient. Ghinion, nu toti sunt la fel de prosti, unii se mai prind. Pentru mine e ultima oara pe aici.
Uitasem sa precizez, bancheta din spate plina de par de pisică.
N. C.
Au si masini la mîna a-2a
R. D.
Profesioniști !
G. N.
Condiții că în orice showroom, nimic special! Era interesant daca te serveau cu o cafea, apa, ceai din partea casei, așa ca sa te fidelizeze, nu mai zic de o reducere, eu fiind client fidel, la a doua mașina cumparata de la ei..
Totul foarte impersonal, nu îi interesează decât să te agațe de client și să dai banu', indiferent daca cumperi o mașină, sau mergi la o revizie.
Experiența mea e și mai neplăcută, prin luna Mai m-am dus să achiziționez o mașină, una vârf de gamă.
Mi-au zis că se livrează in maxim 90 zile , m-am gândit și am plătit avansul...termenul se împlinea in august,...sun și aflu că nu mai vine in 90 zile, deoarece ei sunt in vacanță în luna august. Am aflat eu, că ei nu au binevoit să ma anunțe. Apoi tot eu, prin telefoane, am insistat asupra unui termen si mi-au spus că se livrează pe 26 septembrie. La termenul din 26 septembrie mă anunță că se livrează până în 15 octombrie :) , acum tot prin întrebări pe formularul de contact de pe siteul Dacia, aflu că livrarea este in prima jumătate a lunii Noiembrie.
In tot acest timp, agentul, deși l-am rugat, nu a verificat termenul de livrare...una peste alta, orientarea către client lipsește, de fapt este orientare doar spre banii clientului, nimic din partea casei! Sper sa nu aveți aceeași experiență !
C. B.
Mai rău nu se poate! La 16.40 închid porțile! Sâmbăta au program de voie! Nu sunt deloc amabili! Și o steluță e mult pentru ei!
De evitat!
G. 7.
Nimic. Problemele complexe nu au fost rezolvate aici.
D. T.
O experiență foarte bună, oamenii amabili și profesioniști! Recomand cu toată încrederea!
S. T.
Am făcut revizia la un Logan de 2 ani. Totul a fost ok dar....Taxa pe lăcomie mi-a scos din buzunar 250lei în plus, adică mai mult ca anul trecut cu 50%. Mai am ceva de adăugat dar nu scriu aici,nu de alta dar nu vreau sa dau alți bani pe o amenda.
C. O.
Nu recomand. F. scump. Mi-au pierdut și cheile de la mașină plus telecomanda de la alarmă in acest service auto. Fugiți... Nota 2!!Pe urmă, după multe peripeții, electricienii auto de la un alt service, au constatat că nu-mi puseseră la loc toate punerile la masă după schimbarea ambreiajului. Astfel nu se conecta și treapta a doua de viteză de la ventilatorul de racire, fierbandu-mi motorul, lichidul de răcire. Incompetenți. De evitat!!
A. N.
Personal foarte amabil si pro.
M. M.
Interacțiunea cu cei de la receptie si cu seful de service este foarte bună. Oamenii sunt amabili, respectuosi si nu iti lasa impresia ca încearcă sa te toace de bani. Foarte important, in acest service poti aduce propriile tale piese. Si in felul asta sa faci o economie importantă.
Interactiunea cu mecanicii nu mai este la fel de buna. E chiar de moda veche, pentru ca si ei sunt la fel. Asa ca e mai bine sa-i eviti. Daca nu e musai, nu sta langa mașină. Ai spatiu pentru clienți. Foloseste-l!
N. F.
A fost super, angajații amabili, am fost pentru revizie.
T. L.
Refuza remedierea problemelor acoperite de garanție și se fac că nu înțeleg ce sunt acelea repere neconforme.
T. F.
Angajați nu au calitate
m. p.
Nu lucreaza decat cu piese originale.
Sunt slabi la probleme complexe
m. g.
Experienta si calitatea își spun cuvântul.
D. G.
Niste samsari needucati, mincinosi, hoti, aroganti, complet lipsiti de profesionalism. Nu le dati bani pe parcare daca va cer, ca ei nu acest tip de serviciu inclus. Nu va lasati intimidati de tipetele si insultele lor, sau de inchisul telefonului in nasul clientului. Orice aveti de plata, cereti-le bon fiscal. Nu recomand!
C. B.
Se lucrează bine.
C. E.
Super OK. Am dat patru stele ca au abordat drapelul anapoda pe casa.
M. R.
Un service standard Renault - Dacia cu vânzări de auto noi, second-hand și buy-back. Modernizat pe o suprafață generoasă, face fata cerințelor din standard, fără a le depăși. Execută totuși și reparații generale la orice gamă auto la care angajații se pot pricepe.
a. e.
oranizare generala buna bazata pe experienta
aproximativ 90% din personal este "imbatranit" dar AMABIL si cu metehne comuniste, depasit de timp
"personal nemultumit" de salarii dar depasit de normele de calitate ... vorba majoritatii este "las-o ma ca merge si asa" sau "mai bine nu are cum sa se poata"
- am cumparat si preluat masina noua cu defect, neremediat nici pana in prezent 100%
- am dus-o in service si am preluat-o reparata dar cu problema remediata partial
i. i. i.
Faliment...
T. F.
Dacia DUSTER... FOARTE BUNĂ.
V. B.
5 Stele, recomand cu drag , profesioniști, astazi in data 7.12.2018 am fost programat pentru înlocuirea pedalei de acceleratie, timp aproximat 1 ora si jumătate, baietii mi-au înapoiat masina dupa o jumătate de ora, mi-au oferit toate informațiile necesare pe parcursul înlocuirii . Domnii de la Recepție foarte amabili si profesioniști in special domnul Bogdan. Felicitări pentru servicii si personalul dumneavoastră . Va Multumesc
V. A.
Profesionalism
C. C.
Profesioniști!
M. V.
Personal serviabil si bine pregatit
g. c. w.
Pentru achiziții , serviciu foarte prompt și detaliat .
V. L.
Ambianta deosebita și angajații exemplari!
A. D.
Experienta trista am vrut sa cumpar un Dustar prin programul RMAT dupa ce am platit acont 4475 roni sunt informat ca nu mai am loc in acest program dupa o luna am decis sa-mi solicit acontul si sa ma orientez catre alte magazine
R. M.
Pe site sunt telefoanele postate degeaba. Nu raspunde nimeni la ele iar cele de fix nu sunt alocate
S. P. C.
Service deservit de profesioniști întotdeauna gata să ofere sprijin celor aflați în dificultate cu autovehiculele.
M. M.
Am mers la acest service in speranta ca primesc un raspuns la o problema legata o clapeta de recirculare aer in habitaclul masinii. Mi-au spus care este problema dar se pare ca nu au incercat sa ma ajute ci sa ma ingroape mai mult. Pentru o masina de 3000 de euro mi-au spus ca acel sistem (un motoras cu o clapeta) trebuie sa platesc 3500 RON. Asta face Renault, vinde masini ieftine care se strica dupa vreo 4-5 ani si apoi isi jupoaie clientii care se vad nevoieti sa isi vanda masina pe doi lei fiindca e mai convenabil asa. Sau sa o reparam in colt cu piese de la dezmembrari. Foarte dezamagit de personalul de aici: vorbeau foarte urat de fata cu mine despre un client nemultumit, care normal era prost iar ei destepti. Servicii slabute la bani de Renault.
l. v.
Este inacceptabil sa vinzi masini echipate cu anvelope de vara cand afara ninge.
f. f.
Rapizi si ok
C. V.
Oameni profesonisti. Recomand.
M. M.
Service auto pentru Dacia și Renault.
Aici fac revizia și ITP mai multor tipuri de mașini.
Sunt multe rampe dar este bine să veniți cu programare.
Eu personal beneficiez de serviciile lor de cel puțin 7 ani.
Până acum nu am avut probleme. Problemele la mașină care s-au descoperit în garanție s-au rezolvat imediat.
Fiind un loc mare și aglomerat recomand ca obiectele de valoare să nu fie lăsate în mașină la vedere.
Am auzit zvonuri.....
Prețuri cam mari ....
Nu vă lasă în service pe lângă mașină, cine știe ce fac ei pe acolo și dacă fac ce trebuie.
Sincer, nu vă recomand service-ul ăsta decât dacă sunteți nevoiți.
E. H.
cum bine zicea cineva ”din ciorbă de peste nu mai faci acvariu” e valabil si pt. dumnealor, din foști angajați la stat nu mai faci echipaj competitiv; am ajuns de mai multe ori la d-lor dar constat că plec din ce în ce mai nemulțumit...așa că voi face o schimbare la următoarea nevoie, chiar dacă criteriul proximității este unul important în decizia mea de ”consumator educat”
F. R.
Groaznic...
I. B.
Service de marcă,servire promptă, personal specializat curat amabil.