Opinii despre Euro Motor (Dealer Auto)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Euro Motor, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Euro Motor
Luni
[08h – 12h]
Marți
[08h – 12h]
Miercuri
[08h – 12h]
Joi
[08h – 12h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Euro Motor
I. P.
La terminarea garanției am rămas cu celofan în ușile spate ca să nu se infiltreze apa în interior, afișajul display-ului central funcționează intermitent și puncte de rugină "de la polen". Nu am verificat lista pieselelor schimbate pe CASCO și am avut surprize după ce am reușit să intru în posesia istoricului!
De data asta m-au păcălit...
D. S.
Am fost placut impresionată de amabilitatea cu care am fost tratata, desi la început am ales sa discut cu o persona de gen feminin, dar am fost indrumata catre o alta de gen masculin. Mi s-au prezentat succint posibilitatile si am fost mulțumită de modul in care am fost tratata. Sper sa avem o colaborare buna!
G. G.
Profesionisti
Á. B.
Am fost la service dacia pentru revizie, cu programare. S-au mișcat foarte repede, au terminat într-o oră. Profi!
N. T.
Modest,reprezentanta Dacia dar nu au piese de schimb pt. Dacie!!!
A. M.
Oameni seriosi, profesioniști și prompți. Deschisi sa ajute si sa ofere soluția cea mai buna . Recomand.
O. O.
"Profesionist" mecanicu'. Face revizia la masina apoi pune toate piesele inlocuite in partea dreapta fata a pasagerului, inclusiv filtrele de ulei si motorina. CE CURGE OARE PE COVORASELE MASINII "domnule mecanic"????
D. D.
Profesioniști și dedicați în ceea ce fac. S-au ocupat ireproșabil de mașină.
R. B.
Mulțumit de profesionalismul staff-ului. Comunicare excelenta
D. I.
Am vrut sa duc un kadjar în servis ptr revizie, inclusiv distribuție. După ce am așteptat 15 min în fata unui birou, a apărut un ing servis care mi-a vorbit cu un dezinteres total și fugitiv ca și cum îl cam deranjez.
A fost pentru prima oara dar și ultima oara când mai ma duc în reprezentanta renault
c. d. u.
Dealer Renault-Dacia-Nissan si service auto multimarca.
I. G.
Profesioniști, recomand!
S. P.
Ok.Peronal placut, amiabil si de folos!
L. A.
Programarea se respecta.Nu stai pe la cozi ca la doctor s-au primarie😂😂
C. P.
Service dacia- renault-nisan
a. r.
Agenți de vânzări sunt foarte amabili, merita sa mergi sa achiziționezi o mașină de la ei.
D. B.
Minunat, recomand!!
N. D.
Reprezentanța auto model...
A. A.
Băieții de la biroul de recepție service Renault sunt super grețoși, stau si butoneaza telefonul mobil in timp ce eu de 5 min stau in fata lor doar ca sa vad cand ajunge si la ei bunul simț sa isi ridice privitea ca sa ma întrebe ce doresc. Vazand ca așteptările mele de bunul lor simț sunt inutile, ma adresez cu rugămintea de a schimba un bec si imi spun ca doar in 2 ore e probabil posibil, în contextul în care ei butonează ultimele 10 min din pauza lor de masă, fără să se implice si sa întrebe efectiv în service daca are cineva timp 5 min ptr un bec... Le urez în gând cele mai frumoase urări si plec la masina, fără bec schimbat. Pentru un bec nu se face programare... Ii vad apoi pe băieți cum ies cu satisfacție afara la o cafea si o tigara. Mai bine un fum decat sa incercam sa ajutam un client. Banii probabil ca vin oricum...
D. S.
Foarte atenti la detalii,multumesc.
L. S.
Profesionalism si proptitudine.
S. H.
Profesionisti !
d. r.
Profesioniști.
O. S.
Oricând cu drag in acesta locație.
L. A.
Personalul lasa de dorit nici nu te baga in seama
B. V.
nu recomand. am adus un Megane pentru a rezolva mai multe dosare pe polița CASCO mi-au făcut poze la mașină iar când tatăl meu a făcut receptia mașinii nu a văzut că avea pragul îndoit pe partea stângă din cauza elevatorului. nu au asigurat-o cum trebuie, tata nu a văzut la recepție și asta e. mai bine mergeți în altă parte. între timp am vândut mașina dar "profesionalismul" lor mi-a rămas amintire.
V. A.
Cand ai nevoie de o constatare, ei nu stiu decat sa caute nod in papura, in loc sa fie aproape de client sa ii explice si sa consilieze, iti baga pe gat tot, pentru o oglinda , adica carcasa la oglinda pentru un renault master a trebuit sa platesc 1381lei, o mizerie de plastic, Retrovizor electric oglinda stanga, partea electrica nu era afectata, nimic nu era afectat, doar plasticul.
B. M.
Masina in garantie,începe si întrerupe in mers.Merg la ei si imi spun ca era doar o eroare pe injectoare si sa mai merg asa ca nu e nimic grav.Dupa 3luni masina face la fel,între timp masina iese din garantie si ghici ce:masina are nevoie de 2injectoare.Pret la ei 5000ron,termen de așteptare 3saptamani.Gasesc injectoarele noi originale cu 40%mai ieftin livrările in 5zile,ii sun ca am eu piesele si sa le monteze.Raspunsul lor ca nu lucrează cu piesele clientului.
A. N.
Se pare ca este aproape imposibil sa montezi o camera de mers inapoi pe un Sandero aproape nou, ca altfel nu inteleg de ce sunt amanat de pe o zi pe alta. Prima oara am fost pe 23 ianuarie.
F. I.
Personal service grabit, atentia lor nu e focusata pe client. Agentii de vanzari, cel putin de la Renault, sunt foarte binevoitori si amabili.
T. B.
Recomand cu mare incredere acest service! Personalul este foarte amabil, sunt prompti si seriosi!
Big like!😍
R. S.
Incompetenta la nivel mare
c. l.
Problema rezolvata cu succes la un Nissan Tiida si anume invatare clapeta acceleratie. In Dambovita nu a reusit nici un mecanic. Am fost la majoritatea servisurilor mari sau mai mici. Multi nici nu aveau program pt Tiida.Multumesc sefului de servis ,dl. Cazan, care nu s-a dat batut desii operatiunea a durat cateva ore.
I. B.
Am fost in acest service sa repar aerul conditionat si vitezometrul de la Renault Symbol si STUPOARE! in deviz mecanicul a trecut radiator AC MOTRIO( produs la Dacia) la pretul de 1150lei plus manopera 330lei plus 460 lei gaz. Nu comentez manopera sau gazul cu toate ca este suspect de mult si acesta dar acelasi radiator, acelasi producator este doar 260lei. Consider ca acest service ori nu comunica eficient cu clientii, ( in sensul de a comunica gama de preturi ) ori au o mare problema cu adaosurile si bunul simt. A doua piesa care trebuia schimbata este senzorul de pe cutia de viteze care transmite informatia la ceas. Acesta in deviz este 290lei in magazin este 41 lei! atentie la acest service! NU RECOMAND !
F. D.
Profesioniștii
b. b.
am fost sa vad noul clio , clio 5 .
merita o vizita. la clio 5 ma refer😂👍
D. P.
Profesioniști.
M. V.
Nota 10
Oameni deosebiți !
Felicitări !!!
M. B.
Service auto de tip Reprezentanta Renault Dacia cu servicii de înaltă calitate și personal amabil.
M. C.
Service Renault Euromotor o mana de comunisti jegosi care habar nu au sa repare o masina. Mi-au zis ca e gata duster-ul si apoi a trebuit sa il impinga 5 prosti inapoi ptr. ca grasanul ala injectat de la service a crezut ca e reparat. Masina a stat 2 zile in service.. Dezamagitor...
A. M.
Masina nu functiona in parametrii normali, desi era in garantie. Au spus ca nu pot face nimic. Doar o programare undeva la aproximativ 3 saptamani distanta.
Daca masina nu merge cum trebuie, ce fac 3 saptamani?
E. A.
La Renault mai au de lucrat la relatia client-consilier vanzari. Daca ii intrebi ceva de vreun model ii cam deranjezi. De 2 ori am fost si am patit-o. Poate nu toti, ci doar cei 2 la care am nimerit.
T. M.
De toată jena . Nu recomand nimănui să execute lucrări , nu dau nici o garanție.
I. A. i.
Am fost cu o problemă la mașină, dar ghinion, nu era nici mercedes s-au audi BMW, ci un Nissan primastar. Răspuns, nu ne putem ocupa de ea că ne ea prea mult timp .Nu mi sa părut normal în condițiile în care exista un risc de incendiu. Ca și concluzie am plecat dezamăgit
A. P.
Ok, personal profesionist.
G. P.
Promptitudine, punctualitate, amabilitate.
O. M.
Preturile pieselor prohibitive si lucrari care nu sunt chiar la nivel de reprezentanta.
D. S.
Nu au aparat de masurat ovalizarea discurilor de frana!
M. T. E.
Servicii de proasta calitate , oferte mult mai proaste pt achiziționarea unui auto nou alți dealeri din orașe apropiate au oferte mult mai ok decat euro motor !!!! Asa ca inainte de a achiziționarea unui auto nou mergeți si interesativa si la alți dealeri!!!
S. T.
La service ridica receptorul si inchid. Foarte profi din partea lor.
r. g.
Este ok
R. C.
HP, directorul de service profesionist
M. B.
Servicii foarte bune, profesionalism și echipamente de calitate. Prețurile sunt ceva mai mari decât în alte unități de service, dar merită fiecare bănuț.
M. R.
Nici nu mai vreau să aud de ei ..nici o stea nu merită
N. L.
Probabil nimerit intr-o zi proasta, cu gandul la concediu unul din mecanici. Primesc masina, ies pe poarta halei, un suierat destul de pronuntat. Ma intorc la mecanicul care mi-a montat distributia, ne uitam la motor, un prieten observa ca este decalata cureaua de distributie raspuns: "este voie sa fie cu un dinte decalata, nu este nici o problema"
Pentru cei 462 de lei (cu tva) pe care i-am platit pentru manopera , consider ca a fost negljent. A urmat urcarea pe elevator, a tras de aripa interioara, a pus cureaua pe pozitie ( semn ca nu era chiar voie sa fie decalata), le multumesc si plec.
Dimineata observ ca aripa interioara imi atinge in roata (probabil pusa in graba)
Mare atentie.
R. R.
Am achizitionat azi un sandero si am avut surpriza neplacuta sa constat ca au fost inlocuite pneurile de vara cu cele de iarna fara sa fiu consultat in prealabil. M-am agitat sa vin cu jenti pentru setul de iarna si surpriza mi-au stricat rotile originale din fabrica si m-am trezit cu un cost de 200 ron pentru ideea asta creața. Voi revenii cu pneurile la reechilibrat dupa ce se vor aseza pe janta.
C. C.
Foarte prompti,reparatii de calitate.Recomand.
I. M.
Momentan f. bine! Să ajungem la momentul în care trebuie să plătesc costul remedierii după constatarea făcută!
E. e.
Seriozitatea cu care își tratează clienții!
a.
Am făcut revizia unei mașini noi după primul an. Mecanicii sunt operativi și harnici. Prețul este cam piperat pentru schimburi de consumabile.
F. M. C.
Profesioniști.
F. B.
Service și reprezentanțå Dacia-Renault. OK!
E. C.
Foarte bine.O echipă de profesionalisti.
n. c.
Promți,și foarte serioși,nu încearcă să umfle factura.Respect
G. F.
Super personal. Nu am nici un repros. Servicii f serioase si profi.
I. P.
Excelent! Servicii de calitate
Z. I.
Foarte bine
B. P.
Profesionalism si amabilitate.
C. F.
Pe 23 iulie am mers cu un Nissan Juke pentru rezolvarea aparitiei in bord a martorilor pentru unghiul mort, line assist-ul, senzorul de ploaie nu mai functiona, camera fata+spate indicau erori, erori de functionare la multimedia. Am mers la reprezentanta, ca deh astia-s baieti destepti!
Merg printr-o recomandare la seful de atelier pe numele lui Cazan. Ii explic situatia, imi spune ca masina este teoretic in garantie, dar pentru ca masina la cei 29.000 km nu a intrat niciodata in service, nu o pot repara pe garantie deci trebuie sa platesc. Ok, am zis.
Am ajuns la service la 08,15. Pana la ora 12,00, adica 4 ore, s-a invartit acest individ peste tot in service, si doar trecator pe langa masina mea. Tot timpul nervos, nemultumit, cu un maldar de hartii pe masa de ziceai ca-i contabil. Vazand ca nu face nimic cu masina, imi comunica sa o las in service si ma va suna el. Dupa 4 zile ma contacteaza si-mi spune ca nu stie ce sa-i faca. Exact asta mi-a spus: ,,Nu stiu ce sa-i fac, veniti si luati masina''. Iau masina, nu platesc intr-adevar nimic si-mi spune iarasi: ,,Am un coleg plecat la un curs, dar vine peste 10 zile si atunci vorbim pentru ca este o problema complicata''.
Astept 3 saptamani, ma suna si duc din nou masina in service. Trec 2 zile si ma chema sa iau masina ca este gata. Merg la caserie, platesc si ma urc in masina sa verific ce a facut. Din tot ce i-am spus eu doar unghiul de fuga si line assist-ul a remediat.
,,Senzorul de ploaie nu functioneaza'', ii spun sefului de atelier. ,,Ei lasa-l asa, mergi si tu pe manual cu el''. Pai cum sa merg pe manual cand are functia auto, intreb eu? ,,Pai la stergatoare nu m-am uitat''. Radioul are disfunctionalitati, spun eu. ,,Pai nu stiu ce are, lasa-l asa, daca nu pot sa-i fac upgrade asta este'', raspunde el.
Pai si ce fac? ,,Programeaza-te alta data pentru ca tot service-ul este ocupat si n-am timp de masina ta'', raspunde seful de atelier Cazan.
Asta este atitudinea sefului de atelier de la Nissan Brasov - Euro Motor.
Ce am constatat eu? Sunt foarte slabi pregatiti, nu au solutii pentru remedierea defectelor, testere invechite care nu pot verifica nici macar numarul de km reali ai unei masini.
In acel service toti sunt mana in mana. Se acopera unul pe altul si clientul este singurul care are de suferit. Preturile sunt absolut aberante! Nu vor lucrari complexe deoarece le ia foarte mult timp si ei nu doresc astfel de situatii. Si atentie, sunt reprezentanta!
Nu recomand sub nicio forma Euro Motor Brasov!
C. R.
În niciun caz nu sunt orientați către client. Impresia a fost că cel care la trece pragul trebuie să se agite să găsească un dealer care este mai puțin ocupat/preocupat cu/de ceva; toți erau prețioși, de parcă erau acolo din cu totul alte e motive.
P. F.
Specialiști, oameni faini. De fiecare data am plecat mulțumit, orice problema a fost rezolvată cu promptitudine.
M. B.
Am făcut cati ani la rand reviziile mașini Renault la Euro Motor, in general a fost ok, inclusiv ca eram sunat pentru feedback după fiecare revizie. Dar pretul pentru aceiași revizie, (schimb ulei + filtre) crestea de la an la an.. Între timp am schimbat mașina cu altă marca 😀
D. G.
Buna ziua . Am fost azi la Euromotor pentru revizia de 1 an la o Dacia Logan 2 MCV . Programat la 8.00 AM , intrat la 8.00 AM , deci timp de asteptare 0 . Lucru bun , am putut sa asist la operatiile efectuate si sa stau de vorba cu mecanicul si oamenii din interior care dealtfel au fost foarete amabili si mi-au dat toate informatiile necesare . Am putut sa aleg intre ulei ELF si Dacia Oil , dar nu am putut sa vin cu consumabilele mele.
Oricum am fost foarte multumit de cum am fost servit , repede , amabil si cu profesionalism.
C. C.
Nu exista spatii de asteptare nici pt.persoane nici pt.masini
pt.ITP.
A. S.
SERIOȘI, EFICIENȚI, BUNI! RECOMAND.
A. R.
Super
d. v.
Personal ok,mai ales Domnul Claudiu
V. R.
Placut! Masini frumoase si personal atent! Recomand.
S. D.
A m cumpărat o mAsinA
M. M.
Service si vânzări 👍
A. B. V. A. S. B.
Amabilitate ( 0 )
S. Z.
Profesionisti. De 6 ani lucrez cu ei si orice problema am avut a fost rezolvata cu promptitudine.
A. x.
Foarte ok pe parte de service, ITP, comunicare cu clientii si asa mai departe. Recomand!
A.
Aroganta indolenta preturi mari
a. d. j.
Foarte ok.nimic de reproșat. Bravo echipei Nissan Renault.
A. C.
Am apelat la serviciile Euromotor in urma unui accident din care am avut daune estetice frontale, nimic mecanic. M-am decis sa schimb si parbrizul daca tot va sta masina in service si sa repar o zgarietura de pe o usa. Masina a fost ridicata dupa patru saptamani jumatate timp in care nu am fost deloc contactat legat de stadiul reparatiilor. La primire am constatat ca vopseaua de pe o aripa nu a fost aplicata corespunzator, vazandu-se puncte de grund neacoperit. Nici nu a fost spalata inainte sau dupa vopsire. Piesele schimbate au fost puse in portbagaj fara nici o folie de protectie umpland portbagajul de span metalic si bucati de plastic rupt. Scaunul soferului nu a avut nici el vreo folie pusa in timpul reparatiilor fiind prafuit. Un ornament de plastic de pe stalp a fost demontat gresit rezultand intr-un clips rupt. In seara aceea a fost furtuna iar parbrizul nu a fost montat nici el corespunzator, drept urmare dimineata aveam o balta la pasager de trei degete care s-a prelins pana la banchete. Bara fata a fost si ea gresit montata si se prezinta cu un colt din zona farului sarit in afara cu tot cu vopsea. Si cireasa de pe tort, un bec de pozitie este ars desi ambele blocuri de lumini sunt noi! Am ales sa relatez doar cele mai grave probleme dar va asigur ca am gasit si altele minore. Sunt client fidel de 5 ani si nu am mai patit pana acum asa ceva in afara de partea cu becul ars dupa ce au schimbat farul. Cert e ca Euromotor m-a pierdut de client cu aceasta bataie de joc si regret ca am o masina comandata tot de la ei dupa care astept. Din nefericire masina am ridicat-o in graba la final de program si nici macar o copie dupa factura nu am primit desi am semnat 3 copii. Luni voi updata acest review in functie de ce solutii voi primi.
A. F.
Manopera si piesele la Nissan foarte scumpe.
M. A.
Un service situat la intrarea in orasul Brasov dinspre Predeal unde aici puteti gasi un personal profesionist, calificat si amabil.
Fiind aici si reprezentatnta Dacia- Renault, am venit aici cu masina de servici, o Dacia Logan pentru o revizie tehnica ce a fost gata in aproape 2 ore cu schimbat: filtre, ulei, bielete, etc.
Recomand cu placere!
P. T.
Dacă optați ptr.aceast service face-ți un credit ptr.că ve-ți avea nevoie de mulți bani e o hoție cu acte in regulă.
k. k.
Acum cateva zile am mers la Euromotor sa livrez apa si am parcat masina in fata reprezentatei,intre timp a aparut patronul si pe ton autoritar mi-a ordonat sa mut masina.
Am incercat sa comunic cu dansul dar nu ma asculta si s-a dezlantuit vorbind foarte urat ,iar eu i-am spus ca nu permit nimanui sa imi vorbeasca asa indiferent de functia pe care o are.
Intr-un tarziu m-a trimis la depozit unde a venit personal ca sa ii transmita colegului meu ca nu mai ia apa.
Cei de firma Cumpana au facut plecaciuni in fata patronului de la Euromotor anuntandul ca eu nu mai lucrez la ei pentru ca altfel pierdeau contractul.
Ma intreb oare asa vorbeste si cu angajatii sau clientii?
Sau ne purtam cu ceilalti dupa cum sunt imbracati ,statutul social pe care il au ?
Daca te respecti pe tine ii respecti si ceilalti.
A. S.
mecanici de toata jena,am fost de 4 ori cu masina si nu au rezolvat nimic.nu recomand
E. P.
Nu apelati la ei daca nu aveti masina mai noua de 5 ani. Nu mai fac reparatii la ea. Chiar daca vin cu piese originale.
V. B.
Seriozitate si calitate
P. B.
Euro motor? Firma serioasa care isi resecta clientii.
M. R.
(Foarte) scumpi dar buni. Pentru reparații gen schimb distribuție sau alte puncte "sensibile" recomand cu încredere. Pentru mărunțișuri, mai bine mergeți în altă parte (din cauza prețurilor).
D. P.
Lipsa de profesionalism și indolenta. 70 de minute le-a trebuit sa se apuce de treaba. după ora la care a fost programată mașină. Au lucrat 20 de minute și apoi au plecat în pauza. Mergeți în alta parte oameni buni. Aici pierdeți timpul de pomana.
d. a.
Super
C. S.
Preturi exorbitante la reprezentanta,NU RECOMAND !!!
P. M.
Personal calificat, amabil,oferte pentru toate buzunarele.
F. M. I.
E un service scump dar am ajuns la ei doar cu probleme complicate si m-au rezolvat de fiecare data.
Recomand? DA
Voi mai merge a doua oară? DA
B. C.
Sunt profesionisti, seriosi si poti sa pui baza in ei. Preturi un pic cam piperate.
V. P.
Profesionalism, promtitudine si amabilitate la cele mai inalte cote!
B. D.
Oricând cu placere
M. V.
Lucreaza curat, respecta ora de programara, amabili.
v. a.
Bun... dar scump
d. m.
PREZENTARE.
D. N.
Amabilitatea și bogăția de informații
A. C.
In prospectare...benzina sau diesel ?
i. p.
Servicii Renault
A. M. G.
Profesionisti!