Opinii despre Dip Motors (Dealer Auto)
Dip Motors
Calea București 168, Brașov 500299, România
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre Dip Motors, Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de Dip Motors
Luni
[08h – 17h]
Marți
[08h – 17h]
Miercuri
[08h – 17h]
Joi
[08h – 17h]
Vineri
[08h – 17h]
Sâmbătă
[Închis]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Opinii despre Dip Motors
L. G.
Daca treceti pe aici, comandati o Cupra. Este cea mai buna din meniu, dar sunt si alte oferte la fel de bune iar personalul este si amabil si profesionist. Pe scurt, o experienta deosebita.
O. P.
Foarte neglijenți. De 2 ori pana acum a găsit elemente de plastic cu urechi de prindere rupte când le-au desfacut. Azi am făcut revizia de 90000 km la ei și au uitat sa reseteze bordul (mesajul de interval de service), în plus au atins și rupt spritiera stânga și o ureche la capacul de la filtrul de polen. Au dat capacul de la airbag jos și în zona unde au pus surubelnita au marcat o zgarietura vizibila pe coloana de volan. Și asta vine după ce la revizia de 60000 km au desfacut un ornament de bord la care au rupt o ureche de prindere pe care când am reclamat au intenționat sa o lipească cu superglue.
Când am reclamat aceste lucruri șeful de service a răspuns doar: "no comment".
Am un zgomot la rulare pe denivelări pe fata pe care nici azi nu l-au putut identifica sau remedia.
Am ales sa merg la ei și nu la Auto Roma/Kampur service deoarece am crezut ca fiind dealer de Seat cei de la Porsche România ar avea un nivel de standard mai exigent, dar se pare ca nu e asa.
In concluzie NU RECOMAND.
Dacă aveți de ales sau dacă sunteți în afara perioadei de garanție va recomand sa va orientați către alte unități service.
Sunt suficiente care chiar și fără a fi service de reprezentanta fac treaba bună și sunt probabil mult mai atenți.
A. S.
clienta din 2010.. masina cumparata din reprezentanta.. orice lucrare executata la ei, multe revizii, multe piese schimbate, mereu am ascultat recomandarile si am schimbat orice mi-au spus. nu am fost naiva, am crezut ca o reprezentanta se respecta si isi respecta clientii. de anul trecut totusi s-au schimbat in foarte rau. au angajat tineri fara experienta de a lucra cu omul, predai masina si ti se vorbeste de sus. daca ai intrebari (referitor la costul mare sau la o lucrare care nu a tinut), esti invitat sa mergi la alt service! frumoasa atitudine! cum e posibil, sa schimbi distributia la nici 70000km (ca asa au recomandat ei, ca e vechime, chiar daca nu sunt km; bun, am schimbat-o), si dupa 2-3 saptamani sa se rupa cureaua de pe accesorii (schimbata si aceea) si sa nu intre in garantie, au gasit ei 2 fire de caltz si au invocat o super pisica care a rupt cureaua noua (8 ani de zile nicio pisica nu a rupt cureaua veche.. in fine).dar cum e posibil ca la o revizie sa nu iti spuna ca bucsele sunt crapate sau duse.. iar dupa 2 luni sa trebuiasca inlocuire. culmea, de cand am pus prima intrebare (de ce sa platesc o curea care abia a fost schimbata si ar trebui sa fie in garantie?), iar angajatul a ridicat si tonul la mine ca imi permit pe banii mei sa intreb asa ceva, eu femeie, care nu stiu nimic despre masini si nimic, de atunci au inceput problemele la fiecare 1-2luni de la o interventie.. duc pt ceva, pac, pica altceva...ultima experienta: se fisureaza cilindrul si curge lichid de frana. merg la ei, schimba: saboti, cilindrii, tamburi etc etc.. 1000lei si dupa o luna si ceva masina huruie (fix din locul unde s-a intervenit)... merg la constatare.. si mi se spune ca un rulment e dus.. le ia 2 ore sa imi faca o estimare de pret: 550lei 1 rulment (piesa+manopera)!!! intreb, cum e posibil sa umble chiar ei acolo cu putin timp in urma si sa nu vada ca e ceva in neregula, sau poate chiar ei au lovit prea puternic, e normal sa intrebi... si am fost invitata sa imi caut alt service!!!!! asta am si facut, nu mai poti avea incredere dupa asemenea situatii, si evident nu o sa mai duc vreodata masina acolo! la alt service (cautat din recomandari serioase- nu aleg la intamplare), pretul este de 300lei in loc de 550lei si mi s-a explicat ca atunci ca s-a crapat cilindrul, lichidul s-a scurs in rulment si a mancat vaselina si TREBUIA schimbat atunci si rulmentul (nu bucse si ce au considerat ei). deci e fie incompenta, fie interes, sa mai vin o data, sa mai platesc manopera o data (200lei pt montare 1 rulment). nu recomand acest service! deja, 2 prieteni de familie au renuntat si ei sa mearga la acest service. greseala omeneasca o pot intelege, dar aroganta pe banii mei in niciun caz!!
p.s. daca nu era pe firma, aveau reclamatie la protectia consumatorului, dar fiind pe firma, dupa sarbatori voi consulta un avocat!
S. V.
Recomand. Am venit din Bucuresti special. Baietii de la receptie10+. Ti se spune clar ce ai nevoie si ce nu,Cu programare , se respecta timpul. Mecanici profi .Preturi super bune. In Bucuresti sunt mult mai mari,nejustificate.
B. H.
Pana acum 2 ani, erau profesionisti. Dar au angajat persoane arogante, care prezinta o falsa amabilitate atunci cand vorbesc cu clientii. Nu recomand nimanui acest service. Lucrarile costa aproape dublu fata de alte service-uri, iar calitatea lor lasa de dorit!
A. E. G.
Oameni faini si preturi accesibile!
A. T.
De evitat! Nu sunt profesionisti. Serviciul de relatii cu clientii: misogini aroganti. Calitatea reparatiilor: 1-2luni tine, si nu ai garantie, pt ca invoca diverse motive - "esti in necunostiinta de cauza mereu"
R. C.
Pe partea de vanzari tot respectul. Stiu cum sa trateze clientul! Recomand pt achizitia unei masini noi.
S. R.
Tot timpul cu placere!
C. M.
Am facut programare pentru resetare parametri CV, au luat banii si au spus ca nu se poate face resetare pt ca masina e din 2007. Ceea ce am anuntat cand am facut programarea. Deci total neseriosi, iau bani fara sa faca nimic. Nu recomand!
m. d.
Personal amabil, promti la partea de service. Recomand.
Ș.
Dupa multe revizii facute si alte piese schimbate (client din 2016), din pacate ultima experienta nu a iesit bine. Schimbat degeaba un termostat, motorul tot se incinge. Piesa cumparata de mine, manopera 500ron plus, bani aruncati.
P. F.
Foarte ok, foarte prompți și interesați. Recomand
E. H.
un showroom deosebit
a. n.
Servicii excepționale! Amabili și flexibili!
M. G.
Asa mi sa părut!
E. S.
Un dealer de autorulate excelent. Pt achiziționarea unei mașini second hand, totul a decurs perfect, rapid, iar angajații sunt foarte atenți și drăguți cu clienții. *Respect și seriozitate*, aceste 2 cuvinte caracterizează foarte bine Dip Motors autorulate Brașov!
M. M.
Mulțumită de servicii.
F. R.
Totul a decurs ok, oameni răbdători. Este un nene căruia nu i-am reținut numele foarte priceput și oarecum la zi cu tehnologia Alfa. Recomand!
G. L.
Am recomandat mereu acest service... mi-am cumparat masina noua de aici, mereu mi-am facut reviziile si orice interventie aici, mereu la timp si fara sa contest. Am avut incredere, orice recomandare au avut, am aprobat. In februarie 2019 am schimbat distributia, role, curele, filtre, revizie completa... astazi mi s-a rupt cureaua de pe accesorii (schimbata si ea in febr). Desi aveam garantie 24luni pe.lucrare si piese, si desi au trecut mai putin de 2 luni de cand am platit 2200lei pe lucrarea mai sus mentionata, nu mi s-a acordat garantie, motivul fiind ca "ar fi intrat o pisica care a rupt cureaua - au gasit niste par pe rola", deci s-a rupt de la un factor extern. Pai ori ai garantie, ori se acorda in functie de cum decide unul altul.. nu eu am pus scutul acela mic care permite animalelor sa intre, deci practic e special asa ca sa nu ai garantie de fapt pe nimic... factori externi tot pot fi inventati.. filmare cu vreo pisica nu am nici eu, nici ei... nu este vorba de suma de 124lei (pt o curea), ci de cum se pune problema, de tonul ridicat cu care mi s-a vorbit. Am platit bani buni de-a.lungul timpului la acest service.. sa mai spun ca am tot avut probleme cu placutele de frana, am cerut ATE si mi s-a spus dupa 1 an: pai nu aveti puse Ate...eram acolo cu prietenul.meu deci stim clar ce s-a vorbit.. nu mi-a placut atitudinea cu care am fost tratata, nu sunt mecanic auto, dar nici proasta...
C. R. I.
Ion service excelent
R. C.
Oameni de treabă.
w.
Totul a decurs ok în service.
O experiență plăcută.
C. M.
profesionalism, seriozitate, punctualitate, organizare foarte buna, respect pentru client, parcare mare,
recomand
P. D.
Un show room auto elegant, cu servicii ok. E in primul rand reprezentanta locala pt marca Seat, dar sunt acceptate pt service si alte marci. Eu am facut un ITP pt Kia, a costat 100 lei si a fost realizat repede si exact la ora programata.
B. L. M.
Partea de vanzari cu ajutorul lui Cristian 10 , insa partea de service 0. Pentru a nu-mi rezolva problema mi-au facut programare pentru o banala constatare de maxim 20 de minute peste o saptamana😂😂😂. Colegi din alte serice-uri au rezolvat problema in aceiasi zi😂😂😂. Nu dau nume , dar mentionez ca sunt service-uri din reteaua volswagen-skoda-audi, care sunt la fel de ocupate si care funtioneaza tot pe programari, dar pentru o constatare s-a gasit o solutie. Mentionez ca service-ul de la reprezentanta SEAT din Brasov nici macar pentru actiunea de corectare a soft-ului cu privire la noxe , impus de fabrica nu a gasit timpul necesar pentru a programa masina. Sunteti total depasiti de situatie dragi prieteni....Si ceea ce doare cel mai rau este ... aroganta cu care esti tratat. Am venit la dumneavoastra in service ca si client...... Cu siguranta nu o sa ma mai vedeti in reprezentanta dumneavosta.
A. S.
O cruntă dezamăgire! NU RECOMAND ACEST SERVICE AUTO!
Astăzi am fost la ei să schimb uleiul, filtrul de ulei și filtrul de aer motor. Carcasa filtrului de aer nu au curățit-o; în filtrul de ulei nu introduc ulei la montare astfel ca timpul de funcţionare a motorului fără ulei să fie cât mai mic; garnitura de cauciuc a filtrului de ulei nu este unsă cu ulei curat; şuruburile de la scutul motor le-au demontat uscate, scârţind şi tot aşa le-au şi montat. A trebuit să revin la atelier pentru a mi se completa cartea service.
Am încercat să discut cu şeful de service, ing. Roşca Silviu. Mi-a spus că NU SUNT OBLIGAŢI SĂ DEA CU VASELINĂ PE ŞURUBURI, că am pretenţii prea mari pentru ei! INCREDIBIL! La ce dotări tehnice au, ar fi trebuit să nu fie nici o problemă pentru ei.
CONCLUZII:
- O cruntă lipsă de respect pentru meserie;
- Indolenţă, lentoare, doar sunt plătiţi la oră;
- Aroganţă pe care am constatat-o în repetate rânduri.
Am făcut la acest service auto întreţinere maşinii mele timp de trei ani, fiind în garanţie. Din motivele enunţate mai sus, am decis să încetez colaborarea cu ei, cu orice risc. Păcat, mare păcat.
e. c.
Nu recomand.
Foarte nepregatiti pe partea de service (chiar si pentru lucruri simple) iar pe deasupra mai sunt si aroganti.
Norocul meu ca nu am cumparat masina noua de la ei si nu sunt nevoit sa imi fac reviziile acolo.
C. V.
Nu Recomand. Te astepti atunci cand mergi la reprezentanta sa dai de profesionisti. Nu e cazul. Macar daca si-ar justifica preturile. Nu e cazul. Nu stiu sa explice lucruri elementare pe intelesul clientului care nu ar trebui sa fie el la randul lui expert. Mai au de invatat la capitoul comunicare.
E. A.
FERITI-VA DE DIP MOTORS!
Sunt multe de spus legat de ce am patit la service-ul lor, am avut multe probleme si din pacate chiar daca mi s-a recomandat sa nu merg la ei, nu am avut de ales ptr ca aveam masina in garantie 6 luni.
Una dintre probleme (deloc cea mai grava pe care am avut-o la ei), ce nu a fost rezolvata nici acum, este faptul ca imi tot apare ulei la motor.
La 1 vizita directorul service-ului (dl Rosca Silviu) mi-a spus foarte iritat "de unde stiu ca este ulei la motor, ce am cautat eu sub capota masini?" !?!? Iar dupa verificare au constatat ca sunt aburi de ulei si totul este normal.
La a 2-a vizita la fel, sunt aburi, desi spalasem toata zona si se adunase ulei.
La a 3-a vizita, cand ma intorsesem din concediu am revenit la ei si cu alte probleme vechi ce au fost constatate ca fiind normale la vizitele anterioare, si-au dat seama ca intr-adevar masina are probleme grave si mi-au recomandat sa o las la ei. Dupa 15 zile (client dificil cum sunt eu) ma gandesc sa le fac o vizita neanuntata ca na, eram si eu curios ce se intampla, daca s-a atins cineva de ea, daca au venit piesele etc. E, din cauza asta dl director de service s-a cam suparat si m-a invitat in biroul directorului executiv de la Dip Motors, dl Norbert Balint. Dupa dicutiile foarte aprinse am realizat ca directorul de service este un om foarte amabil, corect si prompt in comparatie cu directorul executiv. Mi-a adus aminte de zicala "pestele de la cap se impute". App, in toata perioada asta ii trimisesem 2 mailuri dlui Norbert Balint sa ii aduc la cunostinta de problemele mele cu service-ul. Sa nu faceti la fel, nu are rost, mi-a spus in fata ca cei doi se cunosc de 9 ani si sa nu il mai deranjez cu mailuri. Faceti direct reclamatie la ANPC, e mai bine.
In fine, dupa discutie am fost invitat sa plec acasa si a 2-a zi am fost chemat iar pentru pentru problema cu uleiul mi-au inlocuit niste garnituri si nu mai stiu ce, iar dupa cum am spus la inceput, se pare ca nici acum nu a fost rezolvata. Nu verificasem daca mai curge ulei ca era culmea, dar de curand mi-a aparut in bord "check oil level" :)) si bineinteles ca dupa am vazut ca iar am ulei adunat pe motor si mi-am dat seama ca am fost in service de 3 ori si am platit ca fraierul.
Masina este Octavia 2014, 110000km.
Dar poate aveau dreptate la inceput, si sunt doar aburi si nu e normal sa ma uit sub capota propriei masini. Na, fiecare cu parerea lui. Asta inseamna ca la revizia facuta la ei in urma cu 10000km au pus ulei asa mai la limita, ca e scump.
Mai intrebati lumea, mai interesati-va de ei, dar sfatul meu,
OCOLITI DIP MOTORS, MACAR SERVICE-UL.
R. D.
Atitudine jenanta a personalului. Ma duc pentru o dauna (un parbriz de schimbat) si ii rog sa o cupleze cu revizia care urma sa fie necesara.
Raspunsul celui de la receptie:
- Pai masina asta nu e luata de la noi
- Si ce legatura are asta?
- Pai nu e fair play, luati masina de la altii si noi tragem ponoasele?
Trebuia s-o luati de aici.
C. V.
Personal foarte amabil si profesionist.
A. C. C.
Cand am fost prima data la ei a fost ok, mi-au parut oameni seriosi, m-au ajutat. Pe masura ce au inceput sa ma cunoasca, au dat de asfalt cu seriozitatea. Ei nu repara nimic, doar schimba cu originale si arunca cu preturi in client... Ei bine va anunt ca ceea ce nu mi-ati putut voi repara, am reparat eu singur, cu piese aftermarket. Ideea este ca daca nu esti pregatit, ca si client sa pui piese originale nu are rost sa mergi la reprezentanta... Mai mult de atat radeau pe la spatele meu ca m-am descurcat sa fac lucruri la care ei nu aveau curaj sa se bage. Urat din partea voastra. Mi-ati luat manopera 150 ron sa imi deschideti o usa, sa imi dati panoul jos si sa il puneti la loc... serios... ati tinut masina 2 ore in rampa pt asta... ei bine la mine a durat 30 de minute... Nu voi mai veni la voi niciodata, desi viitoarea masina doream sa fie marca Seat, m-am razgandit din cauza neseriozitaii voastre. Sa va mai spun ca aveati de gand sa imi dezasamblati portbagajul pentru luminile de la numarul de inmatriculare? Mi-ati inlocuit becurile, mi-ati luat banii pe ele ca sa va convingeti ca nu merge... Ei bine era o siguranta arsa... o siguranta in puii mei.... in fine...
A. D.
Evitati service-ul.
Sunt niste amatori iar pe deasupra sunt si nepoliticosi, mai ales directorul - Norbert Balint.
B. S.
Am reparat mai multe masini la ei, totul a decurs normal, si termenele de executie au fost scurte.
Recomand
G. C.
Foarte bună
L. F.
Comunicarea defectuoasa si plina de lacune mixata cu aroganta maxima este principala caracteristica a staff-ului (consilierilor) de pe partea de Service.O atitudine schimbata si mult mai mult respect fata de clienti este vitala si ar trebui aplicata imediat.
R. S. F.
Serviciu programat respectat. Urgente rezolvate cu celeritate si politețe. Personal calificat. Curățenie. Bravo
C. P.
Echipa Seat din Brasov foarte profesionista atat in consultanta cat si in servicii .
T. G.
Am fost pentru o oferta de Seattle Leon, dar au preturi mult mai mari ca în Germania. Am renunțat!
S. F.
Super profesioniști.
P. O.
Recomand!
A. O.
Serviciile excelente ! Personal deosebit educat politicos. Promptitudine 100_%
I. A. E.
Foarte serviabili . Mi-au rezolvat imediat problema. Profesioniști. Personalul foarte competent și serviabil
M. P.
Foarte ok service-ul; Adrian - consilier service, super profesional
V. G.
Profesionalism.
G. Y.
Incompetenti partea de relatii cu clienti nesatisfacatoare
B. D.
Sunt foarte seriosi iar preturile sunt de bun simt.
S. L. B.
Par super profi, se țin de cuvânt cu programabile.
F. O.
Profesionalism, amabili, oferte tentante.
P. M.
Echipă de profesioniști,apelați cu încredere.
G. B.
multumesc domnul silviu rosca! pentru tot!
S. D. V.
O consultanță excelentă
D. S.
Mereu mulțumit de calitatea serviciilor.
B. G.
Locația oferă servicii de calitate
A. S.
Service bun. Echipa de vanzari ok.
P. I.
Personal amabil, cu experiență.
S. O.
Foarte buni. Eficiență maximă
V. L.
Seevicii prompte si de calitate, amabilitate si profesionalism.
B. B.
Profesionisti, amabili, pret corect
D. C.
Servicii ok
B.
Profesioniști
G. S.
Mecanici seriosi
D. D.
Dezastru
M. C.
Service auto
s. s.
Servicii foarte bune
D. M.
Super
A. C.
Service foarte neserios
A. A.
Respect și încredere
G. P.
(Tradus) Experiență uimitoare, îngrijire excelentă pentru clienți, personal prietenos.
(Original)
Amazing experience, great customer care, friendly personnel.
M. M.
(Tradus) Mai rau de oameni, cel puțin în ceea ce privește serviciile Jeep.
Am ajuns cu Jeep Wrangler cu o oră înainte de închidere, mașina se înviorează, dar nu trăgea, lumina motorului se aprindea, ceva s-a întâmplat la doar 20 de mile înainte de Brașov. Am fost în drum spre Târgu Mureș. Acești oameni au refuzat chiar să arunce o privire asupra mașinii care avea doar un furtun slăbit (așa cum am aflat mai târziu la un alt serviciu). Au spus că tehnicianul lor lucra la o altă mașină, care avea o problemă pe care nu o puteau rezolva, așa că ar fi bine să vin mâine. Le-am spus că sunt cu adevărat disperată, că trebuie să ajung la Târgu Mureș. Au spus că nu le pasă, trebuie să fac o programare și să aștept până sau dacă tehnicianul va rezolva celelalte probleme ale mașinilor.
Mi-a fost rușine că astfel de oameni sunt cei pe care trebuie să te bazezi atunci când ești în loc strâns, cel puțin în ceea ce privește o mașină. Oribil.
Doar evita!
(Original)
Worst kind of people, at least concerning Jeep services.
I arrived with my Jeep Wrangler an hour before closing, the car was revving but not pulling, the engine light was on, something happened just 20 miles before Brasov. I was on my way to Târgu Mureș. This guys refused even to take a look at the car which had only a loosen hose (as I found out later at a different service). They said that their tehnician was working at another car which had a problem they could not solve, so I'd better come tomorrow. I told them that I am really desperate, that I have to arrive to Targu Mures. They said they don't care, I have to make an appointment and wait until or if the tehnician will solve the other cars problems.
I felt ashamed that such people are the ones that you have to count on when you are in tight spot, at least concerning a car. Horrible.
Just avoid !
O. R. C. Η.
(Tradus) Sunt din Grecia Creta. Eu conduc 1.470klm. Am o problemă cu mașina mea (jeep comandant). S-a reținut chiar să vadă dacă este ceva pe care ea îl poate repara. Au făcut orice pentru a mă ajuta. Pot să spun cum este posibil să nu am sestem să verifice și mașina.
Rușinea și prea jeep are acest lucru, dar dă. Dar pentru mine să am mașină heep.
(Original)
Im from creta Greece. I drive 1.470klm. I have one problem with my car ( jeep commander). He detent want even to see if is something that she can fix. They dident do anything to help me. I can thing how it possible do not have the sestem too check the car.
Shame too jeep too have this but delers . But for me to have heep car.
R. I.
(Tradus) Super! Serviciu rapid.
(Original)
Super! Fast service.
O. Y.
(Tradus) Am comandat un aspect original Seat. Am cumpărat un preț de piesă nou timp de un sfert. Serviciu amabil și plăcut
(Original)
הזמנו מראה מקורית של סיאט. קנינו ברבע מחיר חלק חדש. שירות אדיב ונעים
K. J.
(Tradus) pensiune completă
(Original)
Fb
E. B.
(Tradus) Aș dori să sune înapoi, așa cum a promis.
(Original)
I wish they call back as promised.
L. V.
(Tradus) Cel mai bun!
(Original)
The best!
L. L.
(Tradus) Frumos serviciu auto
(Original)
Nice car-service
L. N.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
F. G.
(Tradus) Super ok
(Original)
Super ok
F. C.
(Tradus) Oameni drăguți și servicii profesionale.
(Original)
Nice people and professional service.
R. R.
(Tradus) Serviciu profesional.
(Original)
Professional service.
G. T.
(Tradus) Serviciu bun
(Original)
Good service
A. G.
(Tradus) Dealer SEAT, Fiat. Serviciu ok.
(Original)
Dealer SEAT, Fiat. Service Ok.
D. C.
👍👍👍👍👍
A. C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. P.
(Tradus) Showroom
(Original)
Showroom
I. M.
(Tradus) Serviciu bun
(Original)
Good service
a. c.
(Tradus) Joc cinstit!
(Original)
Fair play!
I. S.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
A. P.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
R. M.
M. E.
R. B.
P. S. -. A.
F. M.
L. V. N.
F. I.
L. R. G.
B. F.
R. M.
o. g.
M. t.
I. M.
G. R. B.
L. F.
A. I.
B. B.
D. D.
O. N.