Opinii despre BMW APAN Motors S.R.L. (Dealer Auto)
Descriere
Vizualizați informațiile și opiniile despre BMW APAN Motors S.R.L., Dealer Auto în
Aici puteți vedea locația site-ului, orele, contactele, fotografiile și opiniile reale făcute de utilizatori.
Acest site are un rating bun pe site-ul nostru, cu sigurantă au grijă de clienții lor.
Hartă
Orar de BMW APAN Motors S.R.L.
Luni
[08h:30h – 18h]
Marți
[08h:30h – 18h]
Miercuri
[08h:30h – 18h]
Joi
[08h:30h – 18h]
Vineri
[08h:30h – 18h]
Sâmbătă
[08h:30h – 14h]
Duminică
[Închis]
Cele mai aglomerate ore
Luni
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Marți
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Miercuri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Joi
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Vineri
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Sâmbătă
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 |
Opinii despre BMW APAN Motors S.R.L.
N. a.
O reprezentantă BMW care face diferența când vine vorba de servicii și calitatea acestora. E o vorba la noi la romani " Dai un ban, dar stai în fața" Nota 10 cu felicitări!
C. W.
Lipsa mare de lecitina la BMW. Dupa ce am sunat de 2 ori pentru o programare (prima data au uitat de mine) am ajuns pt o constatare si devizul aferent. Azi trebuia sa primesc devizul pt reparatie, lucru care nu s-a intamplat. Am sunat totusi pt ca e o problema ce ar trebui rezolvata cat mai urgent si am fost asigurat ca voi primi macar un telefon cu pretul lucrarii, in zadar insa. Am ajuns in punctul in care am impresia ca ma rog de BMW sa le dau bani si ei nu ii doresc :). Desi nu cred ca le voi mai calca pragul intrucat consider ca viata e prea scurta pt a astepta pt ceva ce ar trebui sa dureze 10 min , acord totusi 4 stele pt faptul ca totusi testele efectuate la masina au fost facute cu seriozitate. Daca aveti f. mult timp la dispozitie puteti incerca si voi!
D. C.
Au masini bune si frumos colorate
H. B.
Cei mai buni
s. e.
Prima data când apelez la serviciile lor. Foarte punctuali. La ora 10 aveam programare, la ora 10 fix am fost preluat de
consilier, care de altfel s a dovedit a fi extrem de amabil. Ca și o observație de luat in considerare, încercați să protejați interiorul mașinii clientului, in speță volanul si scaunul soferului, din momentul in care este preluată și manevrata de mecanic, nu toți dintre noi suntem nepăsători la acest detaliu
A. S.
Totul e bine cand se termina cu bine.
Am avut masina imobilizata pentru un defect pe care nu l-au gasit alt mecanici la doua service-uri pe unde am fost. Dl Catalin l-a dibuit si am rezolvat problema unei sonde care dadea erori si imi tfura din putere - practic mergeam cu 60-89km/h dupa ce se incalzea motorul.
Am iesit si rezonabil pe bani pana la coada. Deci, da recomand.
La service e ca la spital... nu te duci de placere; vrei si repede, vrei si ieftin... vrei sa uiti ca ai fost p'-acolo samd. Daca rezolvi si nu doare esti multumit. Daca nu rezolvi e normal sa nu iti convina. Daca rezvolvi si costa... asta e, ia-ti masina ieftina sau noua.
A. U.
Unul dintre cei mai seriosi și profesionisti dealeri de BMW din Romania. Au atat masini noi (0 km) cat și o gama foarte larga de vehicule second hand. Clientul este plasat pe primul loc și tot personalul se ingrijeste să fie fiecare extrem de multumit.
Service-ul este prompt și gaseste solutii la cele mai diverse probleme aparute.
Test drive-urile sunt foarte bine organizate și chiar te ajuta să iei o decizie informata.
A. M.
Foarte multumit de directorul de servis felicitari pt expierienta pe care o are
c. d.
Nu raspunde nimeni la telefon in zi lucratoare, 23.04.2022. Robotul raspunde dar nu ti face legatura cu nimeni. Rusinos pt marca BMW, ma mir ca va mai da franciza BMW ul.
M. P.
Recomand atât service-ul BMW APAN Motors, cât și serviciile de sales, care sunt impecabile. Seriozitate, dedicare și suport în orice problemă pe care o întâmpină clientul.
I. M.
Un consilier neatent!
A. C. P.
O echipa care lucreaza in echipa, cu acelasi scop, satisfactia clientului final.
A. A.
Merg de 4 ani la APAN, si de acum pot spune ca am prieteni acolo. Toate reviziille la BMW le-am facut acolo inclusiv garantia masinii. Sunt o echipa deosebit de serioasa programarile sunt respectate si lucrarile de calitate. BMW Bavaria Bacau este mai aproape de mine si totusi eu am preferat APAN Braila. Felicitari sunteti de 10+
R. G.
Habar n-au de ei, m'am dus sa le zic ca vreau sa fac schimb de ulei in cutie automata si au zis ca asa ceva nu se face.
M. V.
Magazine multe, oferte diversificate dar foarte dezorganizat
L. D.
Conduita execrabila! Am achizitionat un BMW de la aceasta firma. Au existat diverse probleme tehnice (mai mici sau mai mari) la acest auto (si exista inca)! S-au purtat diverse discutii cu un anume domn Marian Datcu (angajat APAN) si in urma acestora mi s-a comunicat sa ajung la service pentru remediere astazi, 9.ian.2019. Mi s-a accentuat chiar sa ajung inainte de ora 10 sa fie suficient timpul pentru remediere. In semn de curtoazie (probabil) domnul in chestiune s-a oferit chiar sa soseasca si dansul desi este sambata. Pana acum, remarcabil! In Bucuresti ,la importatorul official ,nu s-ar intampla asa ceva.
Insa am fost readus cu picioarele pe pamant cand, intr-o "superba " zi de sambata, ajung de la Bucuresti la Braila la ora 9 si aflu ca nu exista nici o programare in service, angajatul APAN susmentionat (Datcu) este in concediu su telefonul sau este inchis!
Bravos "domnule " Datcu! Bravos APAN!!
Regret ca v-am devenit client. Promit ca nu se va mai repeta!
Mult noroc in orice activitate veti mai desfasura (incercati sa vindeti pufuleti caci la auto, in mod clar, nu aveti inclinatii).
Later-edit- in mod evident ca masina nu a mai ajuns in service. La ora review-ului ,la intrarea in Braila, s-a incercat re-contactarea telefonica a domnului Datcu desi telefonul era in continuare inchis. S-a identificat un alt numar de telefon (pe site-ul official APAN, numar de service BMW). Persoana ce a raspuns la acest telefon a infirmat orice programare in curs. In opinia dumneavoastra trebuia sa ajung totusi la service si sa ii rog/implor sa rezolve problemele existente? Daca la Braila un dealer auto isi permite inca sa se comporte ca un vataf pe propria mosie in relatia cu clientii, probabil ca referirea mea anterioara la pufuleti este exacta.
M. S.
Cea mai mare teapa posibila,am fost pentru o evaluare a unei daune și desigur reparația acesteia dat fiind ca autovehicului se afla in garanție,și m-am trezit cu mașina vopsita in 3 nuanțe,nefiind vopseaua corespunzătoare,durata fiind destul de lunga,neavând un motiv bine întemeiat,și desigur cu un cost astronomic,elementele nu au fost nici măcar repuse bine,existând spațiu între ele ....
Sunt cu nasul pe sus,vorbesc când au chef iar dacă nu te duci cu o atenție nici nu te baga in seama ....
NU RECOMAND !
V. R.
Timpi mari de așteptare, prețuri mari...
C. F.
Profesionisti si calitate germană.
N. B.
Este super ok
Domnul Ploiesteanu este un om deosebit
Îi mulțumim pentru amabilitate
T. K.
Pentru a-mi motiva recenzia,as dori public sa expun o experiența neplăcuta,mizera,ce-am avut-o la aceasta “ reprezentata “ .
Acum cca 1 luna de zile am fost cu un Bmw X6 M50D culoare gri la aceasta mizera reprezentata pentru a fi evaluată dauna suferită și desigur stabilirea costului reparației am constatat după o perioada de timp ( nejustificata ),ca la primirea autovehiculului acesta nu mai avea in prim plan anumite piese foarte scumpe,probabil domnul Bordeianu și Gașca lui de “ mecanici “ care mai vopsesc și-o piesa sau chituiesc pe un pret mai “ corect” nefiind desigur înregistrată manopera nicăieri,astfel luând amploare fenomenul de evaziune fiscală,sa-și asume anumite piese ale mașinii,ulterior a fi vândute “ pe sub mâna “ și astfel mai fac si ei un ciubuc cu sau fără Știrea domului Andreev ( rămâne de văzut in viitor lucrul acesta )
In momentul in care am constatat lipsa pieselor.acestia au motivat faptul ca nu le avea mașina,sau ca in momentul impactului au fost proiectate in exteriorul acestuia,astfel punându-ma intr-o situație penibila și repet “ mizera” pentru a clarifica acesta situație,am apelat la in ajutor specializat,și conform parerii mele,desigur nu a existat nici o secunda vreo îndoiala ca acele piese au fost pierdute in momentul impactului....
Așadar ma adresez public celor de la Bmw prin aceasta postare deoarece nu au manifestat nici un tip de atenție sau interes la momentul plângerii efectuate...pur și simplu m-au tratat cu “ sictir “ motivând ca sunt “ nebun “ ...
NU RECOMAND ACEASTA REPREZENTATA AUTO FIIND “ UN SAT FĂRĂ CÂINI “ iar directorul acestei reprezentate probabil nu știe sau Închide ochii contra unor beneficii ...
Cu stima,Thomas
Tin sa mai precizez faptul ca deja o plângere a fost efectuată la sediul din München al firmei Bmw.
P. N.
Pentru inceput e buna .
P. M. C.
Serviciu de pază brutal, needucat.
Nu acceptă parcarea în fața clădirii, nefiind capabili să explice din ce cauza.
S. A.
O echipa primitoare. Am avut ceva probleme la masina dar si-au facut treaba ok si am rezolvat destul de repede.
G. F.
Fac treaba buna.
P. A.
Feriți-vă de Claudiu Anghel. Cel mai spagar angajat de acolo.
D. S.
Showroom spatios,curat cu personal foarte bine pregatit.la Apan-BMW . Dan Ploesteanu -Senior Sales la BMW APAN Motors, un om de exceptie ! Ii multumesc si pe aceasta cale pentru sfaturi si profesionalism !
G. P.
Sorum vinzari cumpărări turisme
s. h.
Am sunat de 2 ori in zile diferite pentru un Tiguan. A raspuns o acelasi doamna si a spus tot de 2 ori k ma vei suna cineva.... inca nu au sunat!
A. P.
Preturi exagerat de mari fața de alte service-uri. Lăsați-ma cu discuțiile legate de experienta, profesionalism... bla..bla...bla...
Aici vorbesc de o banala revizie ulei+filtre !
I. S.
Super ok atat oamenii, cat si serviciile👍
a. n.
În această locație totul se rezuma la răbdare. Și anume :dacă ai masina pentru reparație fără garanție pentru piese originale este foarte scump.
R. F.
Showroom impecabil , personal amabil , conditii flexibile de achizitie autoturisme noi sau rulate.
K. R.
ZERO STELE ! NICI MACA LA UN TELEFON NU RASPUND !!
G. O.
Profesionisti si organizarea exemplară
T. L.
Este ușor de ajuns da se iese greu in trafic.
V. V.
Servicii de cea mai buna calitate, preturi foarte bune, gama foarte variată de autovehicule. Foarte buni in ce fac.
O. T.
Scump si mecanicii sunt la noroc, unii se pricep, altii ba.
L. B.
Profesionisti ce au grija mereu ca masina ta sa fie finctionala!
G. C.
Niste hoti.
s. m.
Foarte scump si personalul lasa de dorit daca nu esti atent te păcălesc pe toate partile
G. F.
Showroom spatios,curat cu personal foarte bine pregatit.
I. P.
Sunt foarte mulțumită!!!
A.
BMW - placerea de a conduce ceva deosebit.
Apan Motors are grija de placerea ta!
D. T.
Foarte ok
N. G.
Experții
v. r.
Sunt specialiștii de la Ada Motors
R. G.
Personalul foarte bun
v. b.
Experiențe nefericite
m. p.
Este OK
M. V.
Super ok
I. M. P.
Bine
A. I.
BMW PE PAINE
N. V.
Super
I. B.
Super
P. A.
Dealer bmw
N. N.
Fain
I. M.
Spagari
A.
m-au ajutat sa achizitionez un seria 8 model de baza 840i si mi-au facut si oferta foarte buna. Recomand
A. B.
(Tradus) Uauuuuuuuuuuuuuu
(Original)
Uauuuuuuuuuuuuuu
i. p.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. M.
(Tradus) Un bun centru de reparații auto. Vânzător BMW cu promoții bune
(Original)
Good car repair center. BMW dealer with good promotions
Y. K. R. N.
(Tradus) Bine 👌
(Original)
Okay 👌
G. L.
(Tradus) Showroom bun și servicii peste medie. Întârzierile sunt norma și munca în garanție este o problemă, deoarece birocrația și discuțiile cu centrală centrală par a fi mai puțin decât ideale.
(Original)
Good showroom and above average service. Delays are the norm and warranty work is a hassle as bureaucracy and discussions with central hq seem to be less than ideal.
N. G.
(Tradus) Îmi aduc mașina mult timp pentru a detecta diferite probleme cu mașina mea. 3 probleme diferite și de 3 ori diferite am mers la ele, dar nu au putut găsi problema.
(Original)
I bring my car lots of time to detect different problems with my car. 3 different problems and 3 different times I went to them but they couldn't find the problem.
t. g.
(Tradus) În urma reparațiilor, mașina s-a stricat ...
(Original)
Suite aux réparations, voiture tombée en panne...
M. D.
(Tradus) Costisitor pentru ceea ce obțineți, ca orice dealership. Mergeți acolo doar pentru lucruri care nu se pot face cu mașina în altă parte.
(Original)
Expensive for what you get, like any dealership. Only go there for things that can't be done to your car elsewhere.
A. T.
(Tradus) BMW Cel mai bun brand auto!
(Original)
BMW Best car brand!
Г. Г.
(Tradus) Serviciu bun.
(Original)
Хорошее обслуживание.
L. M.
(Tradus) Este in regula.
(Original)
E ok.
C.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
M. C.
(Tradus) Grozav
(Original)
Nice
N. F.
(Tradus) Bine
(Original)
Ok
C. T.
(Tradus) Profesionalisti
(Original)
Profesionalisti
L. T.
V. T.
A. P.
l.
S. M.
P. 0.
C. V.
g. v.
p. m.
C. B.
V. I.
c. c.
M. R.
N. M.
c. v.
C. D.